Witam mam problem z powietrzem w scani 124 420 z 2003 roku a mianowicie hamuje mi naczepa podczas jazdy oraz nie dzialaja biegi na dolnej skrzyni i nie dziala impulsator od predkosci. Wymienilem w samochodzie zawor czterodrozny ora dwa zawory na skrzyni biegow i dalej nie ma poprawy. Sprezarka pompuje normalnie tak jak powinna i nie wiem co jest nigdzie...
Mam problem w Scani 4, dzisiaj rano nabiłem powietrze i podczas podczepiania pod przyczepe kilka razy mocniej nacisnęłem na hamulec aż zauważyłem że na prawym zegarze w oczach uchodzi powietrze, nabiłem jeszcze raz do końca i pompowałem hamulcem i powietrze znika w oczach, podociągałem grzechotki, ubytków żadnych podczas hamowania nie słychać, kompresor...
Wykonywano już wirówki, które robiły coś koło miliona obrotów na sekundę. Ograniczeniem jest rozpylanie wirnika przez siłę odśrodkową - po prostu po osiągnięciu pewnych obrotów zamienia się w chmurkę pyłu... Konstrukcja nie jest bardzo trudna (najtrudniej chyba zrobić próżnię, bez niej opór powietrza hamuje). Ważna jest sprawa łożyskowania - klasyczne...
Uszkodzone serwo.
I jak zachowuje się spoiwo lutownicze gdy jest tak podgrzewane wielokrotnie z dostępem do tlenu. Utlenianie się roztopionego stopu lutowniczego, czy to przy lutowaniu lutownicą, czy w tyglu jest zjawiskiem normalnym. Przy każdym lutowaniu już po kilku, kilkunastu sekundach (szybkość mocno zależy od temperatury) widać że powierzchnia stopu, pierwotnie...
Tak, jest potrzebny. Atmegą możesz sterować samym regulatorem, ale to regulator zasila silnik, który potrzebuje napięcia i sporego prądu. Najlepiej sterować regulatorem za pomocą sygnału PPM/PWM. Regulator natomiast może zasilać układ sterowniczy napięciem ok. 6VDC przez tzw. układ BEC. Mowa oczywiście o regulatorach fabrycznych. Nie wiemy co chcesz...
Regulacja jak wyżej gazu ale napewno odwrócenie dolotu w stronę przeciwną do kierunku jazdy na to pomoże lub/ewentualnie podniesienie dawki gazu na niskich obrotach. Standardowy problem z wlotem powietrza skierowanym do kierunku jazdy i wtedy przy hamowaniu jest za dużo powietrza a mało gazu i stąd trzeba przegazowywać.
Sprawdź filtr powietrza. Na próbę, nie hamuj silnikiem, jak zużycie oleju się zmniejszy to winna głowica. Zmień olej. Sprawdź czy wentylator się załącza. Jak będziesz robił remont silnika to nie zakładaj pierścieni olejowych trzy częściowych. Na początek wymień tylko same pierścienie i zweryfikuj głowicę.
czym rampy i lamele w silniku Rampy startu i hamowania to czas rozpędzania się i zwalniania silnika od prędkości zero, do prędkości roboczej. Są to podstawowe parametry zaprogramowania falownika. Lamele, to elementy tej pompy - takie łopatki, często grafitowe ,,zagarniające" powietrze wewnątrz cylindrycznej komory i osadzone w wirniku pompy. Częstotliwość...
JAk by tak mi ktoś przybliżył jego zasadę działania oraz konsekwencje przy uszkodzeniu będę wdzięćzny Zawór DV ma za zadanie ograniczenie efektu hamowania wirnika turbiny przez powietrze odbijające się od zamkniętej przepustnicy (przy przyspieszaniu) W momencie naciśnięcia pedału gazu podciśnienie w kolektorze ssącym maleje, pojawia się nadciśnienie...
Bartek zobacz co Sobie planujesz. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ale on to zrobił chwyt powietrza jak beczka nic dziwnego ze opór powietrza to hamował Czy z płatami gdzie główną siła ciągu jest siła nośna nie będzie lepiej ? Dodano po 7 tak czy siak powoli skłaniam się do wiatraka tradycyjnego. Gdzie można by kupić...
W tym temacie jest opisana http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Ponieważ wykorzystanie hamowania silnikiem to tylko jego opory tarcia + przepompowanie powietrza z wdechu do wydechu. ...a sprężanie Przy zwykłym silniku masz po tym suw rozprężania, czyli odzyskania energii ze sprężonego powietrza.
Kolego miałem takie przypadki niejednokrotnie i w 97% przypadków winna była sprężarka choć nie chciałem dopuścić do siebie takiej myśli Pozdrawiam
Przeważnie to nie parametry są przyczyną słabego hamulca lecz tarcza, klocek, zacisk wydajność (spadki) powietrza.
W sportowych samochodach też tarcze lubią się świecić, ale mają hamulce hydrauliczne wiec chyba nie od tego zależy. Trzeba wymieniać płyn hamulcowy żeby wody w sobie nie miał. Płyn pseudorajdowy kosztuje 180zł/l . Wiec sam sobie odpowiedz ile kosztuje naprawde dobry płyn. Pozatym ciężarówki maja 2 obwody powietrza. I powietrzem hamują naczepy, łatwo...
Musisz kupić lub pożyczyć tester kompresji na znanym portalu aukcyjnym to ok. 100zł. W warsztacie ok dwóch piw :D Wkręcasz w miejsce świecy zakręcasz rozrusznikiem i odczytujesz ciśnienie na manometrze Zapomniałeś dodać, że na czas pomiaru przepustnica gaźnika ma być maksymalnie otwarta, by nie hamowała przepływu powietrza.
Naprawa udana. Problemem był kabel masowy tylnego komputera. Fabryka najpierw pomalowała rame a potem założyli kleme śrubkę skręcili i czas oraz rdza zrobili swoje.... marka zobowiązuje..... Pozdrawiam i dziękuje za porady
...a jeszcze lepiej "usiąść na ogonie" jakiemuś w miarę szybko jadącemu TIRowi, nie dość że powstrzymuje to od szaleństw i gwarantuje płynną jazdę, to jeszcze zmniejsza opory powietrza.
O ile pamiętam (można sprawdzić w Wikipedii), to ciepło właściwe powietrza jest 0.2°C/g, 1l powietrza to 1.3g; 0.81m3/minutę to 13.5l/s; wychodzi, że 15W powinno je podgrzać o 1°C, więc 1.8kW o 120°C, gdyby był jeden taki wentylator, przy czterech tylko 30°C - ale pod warunkiem, że nic nie będzie hamować przepływu powietrza.
taaak. hamulec w przyczepie masz pneumatyczny. noże masz pełno wody w zbiorniku z powietrzem i hamując wszystkie wylata i nie ma czym odblokować póki nie napompuje znowu. może sprężarka słabo daje, może przewody przypchane?
To dzieki za schemaciki. Mam jeszcze pytanko czy ktoś zakłądał sprężarkę powietrza d o hamowania przyczep i zawory? Bo tu jest hydrauliczne .
Próbowałeś powiesić jakąś gładką kulkę z namalowanym znacznikiem i sprawdzić jak długo się będzie kręciła? W zasadzie tylko tarcie powietrza powinno ją hamować.
Końcóka drążka musiała by być bardzo luźna, aby rzucało kierownicą. Przecież można to sprawdzić ręcznie. A może poszły stabilizatory zawieszenia? Co do urwanej rurki, to z fotki wynika, że jest po stronie ssawnej, czyli przez nią powinno być powietrze zasysane. Spróbuj połączenie skleić dobrym klejem.
Wymieniłem tydzień temu zawór czterodrożny i było do dziś całkiem fajnie. Dziś zahamowałem przed skrzyżowaniem mocniej i skrzynia się zawiesiła na 9. Oczywiście to samo nie można nic zrobić nawet przerzucić na luz. Nie ma żadnych ubytków powietrza przy hamowaniu. Zaczynam się zastanawiać czy sterownik skrzyni razem z tymi zaworkami nie zaczyna się wieszać.
Wentylatory w tych migomatach sa glosne. Maja zapewnic dobre chlodzenie. Jesli masz 401 bez chlodzonego uchwytu to za wentylatorem nic nie masz. Nie ma kierownicy powietrza ani chlodnicy ktora hamuje przeplyw powietrza i troche tlumi obroty wentylatora. Mozesz tylko sprawdzic czy na łopatach wentylatora nie ma nalepionego brudu. Moze powodowac jeszcze...
Uzależnień jest wiele, działanie głównie zależy od zapotrzebowania wszystkich układów na powietrze. Jeden zawór odpowiada za regenerację osuszacza(przepuszcza powietrze w odwrotną stronę) warunkiem jest też jego ilość, gdy jest niedobór regeneracja nie następuje. Chyba powyżej 9 bar musi być. Tak jak wyżej kolega pisał, podczas hamowania silnikiem kompresor...
Zamontuj miarkownik ciągu i po sprawie, wydatek około 100zł. Dostaje gdzieś powietrza, musisz uszczelnić drzwiczki.
Użytkuje taki rekuperator, nawet dwa. I uważam że tworzycie sztuczne problemy. Urządzenia dochładzają powietrze w upalne lato i dogrzewają zimą. Sprawność systemu jest wysoka (jak to w pompie ciepła), przez co straty ciepła są niewielkie. Oczywiście że prąd płynie, ale bez tego płynąłby gaz. Rekuperatory zamontowane są na ocieplonym strychu, bo to szaleństwo...
Typowy objaw przy uszkodzonym siłowniku tylnej osi. Powietrze ucieka z siłownika po zwolnieniu h-ca postojowego. Przy jeździe na pusto pobory powietrza do hamowania są niewielkie i nic się nie dzieje, po załadowaniu autka do hamowania zużywa się dużo więcej powietrza. Sprężarka nie nadąża uzupełniać i zaczyna blokować postojowy. Napompujcie ful powietrza,...
Sterowanie tutaj odbywa się poprzez stały impuls magnetyczny w momencie przejścia wahadła nad cewką, to z kolei powoduje ciągłe przyspieszenie aż do potencjalnej destrukcji urządzenia. Chyba kolega zapomina o oporze powietrza, które hamuje wahadło tym mocniej im bardziej się rozpędza. Wystarczy nie przesadzać z wielkością (energią) impulsu.
Wężyki nie puchną ani nie są rozwarstwione też na to wpadłem i sprawdziłem.Ja myślę że może jest taka możliwość aby się gotował płyn?Jakiś trefny?Ale z drugiej strony patrząc to przy odpowietrzaniu leciał czysty przeźroczysty bez pęcherzy powietrza.
sprawdż czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza dlatego przy hamowaniu może gasnąć
Witam! Nie wiem jak u Ciebie jest ze wspomaganie układu hamulcowego. Ale w przypadku pompy hamulcowej podłączonej do podciśnienia tak jak parownik mogą wystąpić problemy przy nieszczelności przewodu łączącego pompę jak również nieszczelności samej pompy. Wtedy podobno zasysane jest lewe powietrze i występuja wymienione objawy czyli nierówna praca na...
Zgaduję: 1. zła regulacja wolnych obrotów 2. źle ustawiony wlot powietrza (przy hamowaniu powietrze wlatuje z inna predkoscia i chwilowo zmienia sie drastycznie sklad mieszanki) 3. zasyfiony filtr powietrza 4. zbyt bogata mieszanka (silnik lubi taką jak jest zimny, jak sie rozgrzeje to za mocno koryguje sklad bo zdjeciu nogi z gazu i gasnie) 5. nie...
PROPONUJE zmienic wlot powietrza do filtra tak aby nie byl ustawiony do przodu auta tylko do tylu (jak na przyklad jedziesz szybko lub hamujesz do kolektora dostaje sie wiecej powietrza i dlawi silnik a jak obrocisz do tylu to nie bedzie od tego uzalezniony). Typowa prypadlosc wsrod aut na LPG. POZDRAWIAM Posted from a mobile
koledzy w Actrosie 1840 z 1999 problem z retarderem Voit podczas hamowania owym retarderem schodzi całe powietrze z układu proszę o pomoc PILNE
Odniósł bym się, ale nei wiem bo mieszacie pojęcia. Oczywiście ze spaliny wykonują prace nadając pęd pociskowi (nie wylatuje z lufy siłą ciążenia) - dopóki wektor pędy jest znacznie większy do wektora siły ciążenia to pocisk leci. Do tego mamy opory powietrza hamujące ruch postępowy i wektor ciążenia. Wypadkowy wektor porusza pociskiem - to ze dzieje...
W siłownikach nawet podwójnych po zaciągnięciu ręcznego nie na powietrza, to nie naczepa nie wprowadzaj w błąd!!! w siłowniku dwustronnego działania powietrze jest albo z jednej albo z drugiej strony membrany. Jeżeli nie ma powietrza hamuje wyłącznie sprężyna. Po nabiciu powietrza do układu pneumatycznego mamy ciśnienie całyczas z jednej lub drugiej...
Nie tłumacz mi co naprawiłeś, wytłumacz mi co ma brak powietrza w serwie do tego że pedał wpada. Poza tym przy nieszczelnym serwie słychaś syczenie powietrza podczas hamowania. Dodano po 3 A co do tematu to zgadzam się z Balonika.
Powietrze w środku może wirować dłużej, niż miska (bo miska jest dodatkowo hamowana przez opór powietrza z zewnątrz).
Modyfikacja dolotu powietrza załatwi ten problem.
Na pewno masz rację, każda przegroda hamuje przepływ powietrza. Zastosowałem siatkę w pierwszym modelu bo prąd powietrza przedostający się przez otwory i przerywany przez wirnik wentylatora powodował "granie", a nie chciałem ruszać już płyty przedniej więc zastosowałem siatkę. Żeby osłonić jakoś wentylator, najlepiej zastosować typową osłonę składającą...
jak gaśnie na obu paliwach,przy hamowaniu, to sprawdź czy lewego powietrza nie zasysa w układzie wspomagania hamowania,gdy naciskasz pedał haulca
To może R3 ma jakiś sens - żeby końcowa faza hamowania ruletki była szybsza (jak od tarcia, a nie samego oporu powietrza). Ale chyba jednak nie, R1 to załatwia.
Witam. Miałem identyczny problem, wystarczyło oczyścić silniczek krokowy sterujący przepływem powietrza.
Pomiarów dokonywaliśmy na dwóch różnych stacjach diagnostycznych, Zamieniliśmy siłowniki , stronami lewy na prawą i prawy na lewą. Mała skuteczność pozostała w tym samym miejscu, jednakże na chwilę obecną, zmniejszona skuteczność pojawiła się również podczas hamowania hamulcem zasadniczym. Dodam że został założony nowy bęben hamulcowy a okładziny w...
Opłaca się tylko nie powinno się wytłumiać okolic bass reflexów gdyż to hamuje przepływ powietrza.
Moc pobierana przez silnik jest zużywana na wykonanie pracy zewnętrznej i pokonanie własnych oporów ruchu, oczywiście z uwzględnieniem sprawności. Jeżeli silnik pobiera 20W, a nie jest obciążony żadną "działalnością zewnętrzną", to widocznie tyle wynoszą jego opory ruchu (takie jak tarcie szczotek o komutator, opory łożysk, efekt hamujący powietrza...
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Bo jak hamujesz silnikiem to energię kinetyczną samochodu zamieniasz na sprężanie powietrza w cylindrach. A jak jedziesz na luzie to jedyne co cię hamuje to opory powietrza i tarcie kół. Więc będziesz wolniej wytracał prędkość, może i dalej zajedziesz, ale tylko od momentu wrzucenia luzu. Gdybyś miał przejechać 100km stylem że rozpedzasz się do 100km/h...
Więc podnieś koło i hamuj w powietrzu. Ręczny możesz maksymalnie poluzować na czas testów. Możliwe że płyn Ci się nie cofa z tłoczka i trzyma Ci hamulec.
Wymieniłem szczęki tylko w tym kole na próbę, nowy samoregulator sprężynki. Tłoczek widać, że się rusza podczas hamowania, ogólnie koło jak jest w powietrzu to hamuje na 100% z całych sil próbuje obrócić i nie daję rady. Fachowcy wymienili mi korektor siły hamowania z tej strony gdzie nie hamuje prawidłowo a z drugiej strony nie wymieniali mimo tego,...
Błędy dotyczą koła 4 ; czujnik prędkości obrotowej koła, prędkość koła 4 różni się od prędkości pozostalych kół lub.... uszkodzony sterownik. Może zmieniałeś ostatnio opony lub masz flaka na tej stronie.Jeden z błędów dotyczy też koła 3 ; ciśnienie w module hamowania jest większe od zera po zakończeniu fazy odprowadzenia powietrza na końcu hamowania....
Nie wiem czy się zrozumieliśmy,więc sprecyzuję-czy żeberka radiatora karty graficznej są czyste i nic nie hamuje przepływu powietrza :?:
A powiedz mi jeszcze jak wygląda sprawa z hamowaniem nie brakuje powietrza po takiej przeróbce?
Witam Nie jestem pewien ale z tego co słyszałem to mój skuter dostaje zbyt ubogą mieszankę a mianowicie za dużo powietrza. Sądzę że to będzie to ponieważ grzeje się dosyć szybko na obrotach góra 5800. Pod drugie gdy hamuję szybko ma tendencję do gaśnięcia a gdy odkręcam manetkę to znów chce zgasnąć. I z tego co zauważyłem to w dni pochmurne a nawet...
Niestety nie da się jechać bez sprężarki bo choć butla w przyczepie była by pełna to powietrze to służy do zasilenia siłownika (zahamowania). Wtedy brak ciśnienia w przewodzie zasilającym zawór w przyczepie "zinterpretował by" :-) jako "polecenie hamowania". Chyba bardziej obrazowo się nie da. Nawet w sytuacji gdy gdzieś w układzie (pomiędzy ciągnikiem...
Wydaje mi się, że jest to układ zamknięty. Z tego względu pompa nie będzie wysysać czynnika ze zbiornika drenażowego hamowanego podciśnieniem powietrza w zbiorniku tylko weźmie czynnik i ciśnienie z obiegu. Dopiero jak tam skończy cię czynnik (w rurze będzie powietrze). Nastąpi wymiana czynnika z powietrzem z układu (czynnik ze zbiornika zostanie zastąpiony...
Trzeba by porobić pomiary na tym filmie (oglądając klatka po klatce) i ustalić, kiedy wirnik przyspiesza, a kiedy nie... Skoczka spadochronowego (zanim otworzy spadochron) hamuje opór powietrza - zdaje się, że w pozycji poziomej przy prędkości około 60m/s.
Twierdzisz w pierwszym poście, że zaciski OK, klocki i tarcze OK, pedał i korektor zregenerowany... To właściwie wszystko masz OK. Pozostaje Ci wszystko sprawdzać od nowa. Pedał, zawór i czujniki ABS, siłowniki, zaciski, ciśnienie powietrza, szukaj numerów błędów w instrumencie.
Witam serdecznie wszystkich to mój pierwszy post, jeżeli coś zrobię nie tak to proszę mnie poprawić :-). Pacjent to passat B5. Po wymianie tarcz klocków i cylinderkow auto hamuje na zapalonym silniku. Znajomy mechanik mówił że tak może być przez pewien czas zanim wszystko się ułoży. Tarcze i klocki to master sport. Od wymiany zrobiłem około 3 tysięcy...
Miałem podobne problemy z LIP-WI50 zmieniłem zawór 6drogowy (6-drożny) i wszystko wróciło do normy. Często w Mercdesach problemem jest brak ładowania powietrza na pozostałe układy. Podobnie jak u kolegi po hamowaniu brakowało powietrza na skrzynie biegów a mi dodatkowo na zawór hamulca górskiego i dekompresyjnego. To była jazda! Kierowca był w szoku!...
Nadmuch powinien być od strony wydechu - wtedy jest najefektywniejszy, a cylinder i głowica chłodzone są w najgorętszych miejscach. Jeżeli nie jest to możliwe to przekręć głowicę o 90 st. tak aby jej żebra nie hamowały strumienia powietrza (nie pamiętam czy w tym silniku jest to możliwe).
Witam. Ja tez miałem podobny przypadek - autko przy jeździe na gazie gasło podczas hamowania a na benzynie szło jak perching :-) Po wielu tygodniach prób doszedłem co było przyczyną: podczas jazdy silnik dostawał określoną dawkę powietrza i gazu, podczas hamowania gwałtownie zmieniał sie skład mieszanki (za dużo gazu w stosunku do powietrza) i autko...
Jeżeli pan nie pamięta kiedy był wymieniany zalecam wymianę filra na nowy... filtr może wyglądać ok ale wewnątrz może byc gęsto wypełniony kurzem i hamować przepływ powietrza.
Proponuję także sprawdzić czy między radiatorem a wentylatorem nie ma dywanu kurzu. Często on jest przyczyną hamowania wyrzucania gorącego powietrza.
Wentylatorków sporo, jednak usunąłbym grille z większości. Zauważyłem, że grille, jak i inne osłonki, dziurki, itp dosyć skutecznie hamują przepływ powietrza. Ten panel z przodu wypasiony xD Też chciałem coś takiego, jednak zabrakło mi chęci, hehe.
No technika jazdy t"urlu-turlu" w dwusuwie to sposób na zatarcie. Dwusuw lubi max otwartą przepustnice i zdławione obroty obciążeniem. Wtedy jest dobrze smarowany (dużo paliwa = dużo oleju) plus przepływająca mieszanka przez skrzynie korbową dodatkowo chłodzi silnik o pędzie powietrza nie wspomnę. Najgorsze dla tego silnika to hamowanie nim. WSK wręcz...
W tym ciągniku hamulec jest hydrauliczny nie wspomagany, samo powietrze jest do hamowania przyczepy. Wskazania manometru nie mają nic wspólnego z hamowaniem samego ciągnika. To że ubywa trochę powietrza też jest normalne. Jeżeli kolo nie hamuje trzeba sprawdzić czy nie jest zapowietrzony układ, czy pompa jest sprawna, dopiero dalej cylinderek, okładzina.
Kolego (at)mczapski coś Ci się nie pomyliło? W układzie jednoobwodowym zanik ciśnienia powoduje hamowanie. Natomiast w dwuobwodowym jeden przewód zasila powietrzem zbiornik przyczepy, a pojawienie się ciśnienia na dwóch pozostałych powoduje hamowanie (odpowiednio dla jednego i drugiego obwodu). Dlatego taka przyczepa nie będzie hamować przy podłączeniu...
Jeżeli sprawdzasz z głośnikiem w otwartej obudowie, to zniekształcenia (trzaski) mogą wynikać z braku hamowania membrany przez poduszkę powietrzną (sprężystość powietrza) występującej w obudowie. Nadal widzę kilka punktów lutowniczych co do których mam wątpliwości. Ponadto płyta po przejściach - możliwe, ze wystąpiło jakieś mikropęknięcie ścieżki -...
Skąd pomysł że zalewa? Pewnie faktycznie jest ubogo bo np pompa paliwa kończy żywot. Pompa paliwa to był mój pierwszy kierunek ale wykluczyłem ją ponieważ: -Po hamowaniu silnikiem silnika nie da się uruchomić, dzisiaj po 10s zjazdu z górki żeby odpalić musiałem wyciągnąć przekaźnik od pompy paliwa i kręcić żeby przedmuchać cylindry. Potem odpalił idealnie....
witam, mam paska b3 w kombi, instalacja BRC oznaczenia Parownika AT90 ( kupiłem nowy) od pewnego czasu auto zaczeło mi gasnąć jak np. staje na skrzyżowaniu. Ogólnie to jak stoje z górki i puszcze go na luzie na zapalonym silniku i nacisne stop to obroty spadaj i po chwili gaśnie ! Miałem problemy ze spalaniem, ale parownik został wyregulowany na komputerze...
VAWT ma taką konstrukcję, że zwiększanie ilości łopat powoduje, że zaczynają one siebie nawzajem zasłaniać i z każdą następną łopatą "uzysk" mocy w przeliczeniu na ilość materiału jest coraz gorszy. Chcesz coś policzyć? Proszę bardzo: - narysuj rzut swojej VAWT (widok z góry, poosiowo), - narysuj strugi wiatru, - dla każdej łopaty policz jej "zysk"...
Garaż nie przeszkadza. Odpalasz i czekasz. Jak sie zrobi stabilnie, to wyjeżdżasz i tyle. Nie powinno to zająć więcej niż kilka minut. Nie trzeba gasić, jedziesz dalej i patrzysz czy sondy zobaczą nadmiar powietrza w spalinach podczas hamowania silnikiem. Uwaga jest, że musi być chyba ponad 2500 rpm żeby odciął paliwo jak puścisz gaz. Nie zapomnij podobnej...
Witam wychodzi na to że jest to kontrolka ograniczenia hamowania po nabiciu powietrza i wypoziomawniu samochodu gasnie .Zostaje tylko swiecąca żółta zużycia okładzin Skrzynia biegów bez zmian dalej brak jazdy .nr vin WMAT37ZZZ3L031404.
mam wrazenie,ze w moim merc-sie 190 jest slabe ogrzewanie, na 1 i 2 biegu dmuchawa dmucha slabo nawet podczas jazdy /dmuchawa dobra/mam wrazenie jakby cos bylo zapchane.czy w 190 jest filtr kabinowy lub inny pochlaniacz,ktory moze hamowac przeplyw powietrza, dziekuje za rady,pozdrawiam Zdzislaw dodaje,ze islabo dmucha i slabo grzeje
witam mam mianowicie taki problem pedał sprzęgła bardzo ciężko działa jeszcze jak hamuję retard-erem to jest jeszcze gorzej początkowo zregenerowano siłownik pod pedałem sprzęgła niby troszkę lepiej za niedługo były problemy z zaworem aps też zregenerowany i na koniec zaczęło lecieć powietrze z tego zaworu sprzęgła ktury był regenerowany został wymieniony...
Po pierwsze kolego Arjo, kto wstawia używane pompą hamulcową!!!, toż to nie bezpiecznie na drodze potem. Jeżeli wstawiali używaną pompę hamulcową na Twoją oszczędność i Twoją decyzję, to byś nie wyjechał już z warsztatu do czasu zakupu nowej pompy hamulcowej, to raz. Już domyślam się, skąd grzanie kół, bo jeśli używane podczas odpowietrzania do tego...
Po pierwsze obudowa nie będzie drgać i bas będzie inny tzn. Nie będzie się przeciągał, można wytłumieniem sprawić, że będzie bardziej dynamiczny, impuls będzie większy itp. Aha jeżeli będziesz zmieniał wygłuszenie, to zapamiętaj, że nie możesz dawać zbyt dużo wytłumienia w okolicach tuneli BassReflex i w ogóle nie stosuj dużo, bo jest to nie wskazane...
MSF 0 2317 - jest o jeden wyłącznik za mało, za dużo, lub któryś jest uszkodzony MR 1 6777 - zużycie energii przez pompę AdBlue jest za wysokie HM 0 6033 - czujnik temperatury oleju w skrzyni rozdzielczej ma zwarcie do masy GS 0 4540 - czujnik temperatury oleju ma przerwę lub zwarcie do plusa GM 0 7044 - światełko nocne po stronie kierowcy ma przerwę...
Od siebie jeszcze dodam żebyś sprawdził szczelność dolotu i uszczelkę pod aparatem wtryskowym czy nie łapie lewego powietrza. A co do tego hamowania to nie lepiej wyrzucić na luz niż piłować?
Kolego jeśli chodzi o hamulec lewej strony osi ciągnika to skontroluj czy membrana w siłowniku niema dziury i przy hamowaniu podstawowym ciśnienie powietrza nie dostaje się na stronę hamulca ręcznego. Miałem u siebie podobny problem,w solówce ,nawet przy delikatnym hamowaniu i tarcza po chwili jazdy była czerwona .Powodzenia w usunięciu usterki.
Rozumiem, że umieszczenie silników osią w kierunku ruchu wymuszone jest zastosowaniem śmigieł od samolotu. W tym momencie mocowanie silników powinno być smuklejsze. Jak widać na fotografiach ramka z listewek ma sporą płaszczyznę i będzie hamować strumień powietrza tworzony przez śmigła. Do takich konstrukcji stosuje się śmigła o większej średnicy. Pomyśl...
To tak samo jakbyś spuścił powietrza z lewego tylnego koła jak przy hamowaniu ściąga w prawo.
ma jeszcze pytanie czy mogę to wyrzucić żeby było lepsze chłodzenie wydaje mi się że hamuje przepływ powietrza Nie możesz, cylinder musi mieć odpowiedni obieg powietrza. Jeśli by to było niepotrzebne to by go tam nie dawali, fabryka nie robi prezentów. Zapodaj dokładne zdjęcie pompki oleju.
Po wyskalowaniu, do pomiaru ilości spalin, o ile wytrzyma temperaturę, tak. Gdyby silnik pracował w warunkach ustalonych, stała prędkość obrotowa i obciążenie tak. Ale silniki trakcyjne pracują przy zmiennych obrotach i obciążeniu. Przy przyspieszaniu musi wystąpić nadmiar paliwa w stosunku do powietrza, a przy hamowaniu silnikiem, pomimo występującego...
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy na 2 lub 3 osi. Chodzi o te siłowniki długie co mają dwa przewody. Na pierwszej osi są przeważnie siłowniki małe, jedno przewodowe. Te podwójne siłowniki mają po dwa przewody. Jeden jest podłączony do obwodu luzującego czyli do czerwonego guzika. Pompujesz tam powietrze po to żeby je zwolnić z hamulca postojowego-...
Ponieważ sam nóż nie wytworzy takiego pędu powietrza aby zdołał on przepchnąć trawę do kosza. Dodatkowo sam kosz jest zbyt szczelny i powstaje w nim ciśnienie, które dodatkowo hamuje przepływ powietrza z trawą przez rurę. Cały ten wlot do rury musi być odpowiednio wyprofilowany a nie tak ja w Twoim wypadku, gdzie powstają dodatkowe opory. Nie bierz...
Nie będzie działać. Jeżeli początkowy ruch nadamy ręką, to czas trwania ruchu będzie zależał tylko od przyłożonej siłyna początku. Układ jest b. statyczny i nie będzie działał nawet w próżni. W warunkach ziemskich dojdzie jeszcze hamowanie tarciem w przekladni, tarciem w łozyskach oraz tarciem powietrza (b. silne hamowanie). W kole pionowym siły grawitacyjne...
Mało mi pompuje powietrza do nich, czasami nawet przy hamowaniu blokuje mi koła na podnoszonej osi, słabo ją poprostu dociska, nawet jak auto jest zaladowane
Tarcze i klocki to nie mam pojęcia jakiej firmy jeszcze z starych zapasów w garażu znalazłem ok 100km. przejechane na tym co jest regulator chciałem odkęcić ale przewody nie puszczą wyczytałem o regulacji tego reduktora i zaraz spróbuje to opanowac dopiero co skonczyłem odpowietrzać zero pęcherzyków powietrza a auto ledwo hamuje płyn dot3 bo taki był...
Wentylator jest oczyszczony z kurzu, tak samo jak cale wnetrze netbooka. Temperatura czujnikow w stresie to ~95 C. Temperatura stanowczo za wysoka. Czy został wyczyszczony "gryl", te żeberka przez które przepływa powietrze na zewnątrz laptopa? Tam zbiera sie warstwa kurzu tworząc taki "ala filc" on skutecznie hamuje przepływ powietrza.
Tak samo działa sterownik, w zależności od różnicy pomiędzy temperaturą zadaną a aktualną zmienia obroty Nie, nie każdy sterownik tak działa. To co pisałeś to algorytm PID, ale istnieje wiele sterowników pracujący dwustanowo. a po osiągnięciu temperatury zadanej stosowane są przedmuchy co jakiś zadany czas No i co to jest jak nie działanie dwustanowe?...
Zdecydowanie nie polecam szybkozłaczek przy łączeniu piaskarki. Znacznie hamują przepływ powietrza oraz powodują skraplanie się wody (nagła zmiana srednicy przepływu powoduje nagłe sprężanie i rozpreżanie powietrza i wtedy właśnie skrapla się woda) Jeżeli mówisz o projekcie ze strony 18 tematu to sądzę że na oko tego wykonać nie można , wystarczy że...
Witam zmien dolot powietrza tak aby aby byl on ustawiony wlotem do tylu auta na przyklad zamontuj kawalek weza i ustaw go w strone tylu auta tylko nie przykladaj go do gorocych czesci silnika tak zeby nie ciagnal cieplego popietrza.dzieje sie tak dlatego ze wlot powietrza jest ustawiony w kierunku przodu auta i gdy hamujesz, wiecej powietrza dostaje...
Kolego osłuchaj turbinę, może czas ją zregenerować lub wymienić na nową. Sprawdź też dokładnie szczelność rur chłodnicy powietrza, okolic turbiny oraz serwa układu hamowania.
Jeżeli już miseczki, to należałoby starannie dobrać kształt, na pewno bez rantów na brzegach, bo na nich tworzą się zawirowania powietrza i hamują obroty wiatraka - myślę, że tracisz przez to większość mocy. Jest pewna inna prosta konstrukcja wiatraka, który nie wymaga ustawiania na kierunek wiatru - wirnik jest zbudowany z dwóch półkoli ustawionych...
jeżeli jest za gorąco to przedewszystkim wytnij kratki za wentylatorami w obudowie jeżeli takowe posiada, skutecznie hamują przepływ powietrza oprócz tego zdjoł bym te oploty z kabli (brzydko się prezentują) i upchał kable jak najgłębiej w obudowie bo też z pewnością utrudniają przepływ powietrza, co do wentyli wybrałbym niebieskie bo ... po prostu...
drgania hamowaniu chrobotanie hamowaniu sprinter hamowaniu
regulacja hormann panic button esp8266 arduino
multiroom canal kleopatra przestrojenie
STPS10LCD150C – zamienniki: STPS10L150CT, MBR10150CTG, VS-10TQ150-N3, SS10P150CT Niebieski kabel w Marantec Magic 600 – antena czy przewód neutralny? Znaczenie i zastosowanie