Ok, wiec rozumiem ze jest wielokrotengo kodowania. Przywieszki przy starym kluczu nie mam, wiec musze odczytać Pin z licznika. Mam VCDS, CARPROGA I DIGIPROG3 którymś z nich odczytam PIN po OBDII ? Czy musze rozbierać licznik i zczytac Eeprom? Rozumiem, że dodanie immo/transpordera pod VCDS to: Instruments 1. IMMO1 - oddzielny BOX z immo (http://wiki.ross-tech.com/index.php/Imm...
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo tak mi sie zdaje ze nie tylko PIN sie wywalił :)
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Dodam jeszcze że próbowałem również ręcznie przeprowadzić procedurę adaptacji kluczy metodą jeden klucz w stacyjce przekręcony na zapłon drugi klucz w drzwiach kierowcy przekręcany w prawo razem z wciśniętym przyciskiem unlock (otwierania) na pilocie i procedura mieszana z programem vcds Dodano po 5 Może padł, tylko jak to sprawdzić skoro sygnał wysyłany...
Dam znać co udało się zrobić :) ''żałosna udręka'' może wiesz jak przebiega procedura adaptacji klucza z immobilizerem ?
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 Jakie "narzędzie" posiadasz ? Potrzebujesz np. "Programator VVDI2 VAG immo4+ immo5" https://obrazki.elektroda.pl/3454453100_...
Takie coś znalazłem : http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Samo podałeś link do opisu procedury adaptacji klucza. Czego jeszcze szukasz?
Wiesz, dopiero zaczynam zabawę z programowaniem kluczy, zegarów, ECU.. Każda informacja w tym zakresie na wagę złota. Jeśli chodzi o klucze, to sprawę mi pięknie wytłumaczyłeś, dziękuję. Możesz mi powiedzieć jaka jest procedura przy wymianie zegarów? Wystarczy pin nowych (używanych) zegarów, adaptacja zegarów i adaptacja nowych kluczy bez zmiany pinu?
Czyli może być tak, że nowy licznik nie chce się zaadaptować ponieważ podczas próby adaptacji ma włożony niesparowany kluczyk? Moim zdaniem nie, procedura, którą używasz jest procedurą do wymiany licznika (instuments cluster swap) i używasz ją wtedy gdy wymieniasz licznik i używasz starych kluczy. Robiłem ją ze starymi kluczami i działało.
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
Witam serdercznie, Zamówiłem nowy pilot z alieexpres (3 przyciski) i dokładnie o takim samym oznaczeniu jest oryginalny pilot w moim VW. Przy próbie adaptacji VCDSem pilot się dodaje ale działa tylko otwieranie i zamykanie a jest problem z otwieraniem klapy bagażnika (wiem trzeba trzymać przycisk dłużej). W oryginalnym pilocie wszystko działa. Po gwałceniu...
Fajnie by było mieć inny pilot, lecz ta procedura działa na pewno. Jeszcze przed wszystkim zrobiłbym adptacje >00 > test >save by przywrócić wartości fabryczne (kodowanie nie ulegnie wykasowaniu spokojnie) potem kasowanie błędów, następnie ważna sprawa, musisz mieć zamknięte wszystkie drzwi i klapy, maski, by procedura przebiegła pomyślnie. Bez tego...
25->01->liczba kluczy i ptwierdzić Q, VAG się zapyta czy zapamiętać zmienione wartości -nacisnąć Q , wsadzić klucze po kolei i właczyć na zapłon.
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Postępuję wg procedury: [17] Instruments [11] Login [10] Adaptacja w channel number wpisac "21" READ w pole "new value" wpisac "0" - wykasowanie kluczy Test, Save i w oknie "new value" wpisac ile ma byc kluczy do kodowania.
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
Klucze sprawdzałem. Nadają się do kodowania jeśli dobrze rozumiem, to w blokach pomiarowych na trzeciej pozycji powinna być [1] i tak własnie jest. Pin z nowego licznika przyjmuje bez problemu. Wykazuje również, ze obecnie zakodowane są 3 klucze i nie mogę tego zmienić. Przy podaniu jakiejkolwiek wartości i wciśnięciu [TEST] - wywala error. Można to...
Jak w temacie, potrzebna procedura adaptacji, przyuczenia klucza do Sportage rok 2013. Autko świeżo kupione i teoretycznie wszystko działało wcześniej. Nowy właściciel wymienił baterię i brak sterowania centralnym zamkiem. Jeżeli ktoś z kolegów posiada w/w procedurę, to proszę o podesłanie. Dodam, że autko odpala. Pozdrawiam.
Najprawdopodobniej będę miał piny do obydwóch liczników. W takim razie tym kablem dasz radę. Sprawdź sobie jaką masz wartość w 17- instrument , 08-mas block , grupa 22 , pole nr.3. Jeśli będzie 1 to możesz brać się za adaptację , jeśli 0 to musisz kupić nowe pastylki. Dotyczy to wszystkich kluczy. Sama procedura wymiany licznika była już nie raz opisana...
Witam, poszukuję procedury adaptacji nowego kluczyka do w/w auta. Znajomy posiada kluczyk zwykły (bez przycisków do zamyka i otwierania centralnego i bagażnika) a chciałby takowy posiadać. Z tego co się orientuję to potrzebować będę nowy klucz. Kod PIN. Wejść w adaptację kluczyka wprowadzić nową wartość na "2" (ilość kluczy) Stestować. I zapisać. Tylko...
Licznik powinien przyjąć klucze pomimo niesparowania z pompą. Transpondery to albo zwykłe ID48 megamos crypto, albo Sokymat ID 8E które weszły do użycia właśnie w 2006 roku. Sprawdź dokładnie czy tam jest IMMO III czy już IMMO IV ? Procedury masz tutaj: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diag...
Witam wszystkich. Mam problem z kluczykiem w hondzie CRV I z 97 roku. Grot zużył się mechanicznie i występuje problem z przekręceniem stacyjki. Posiadam jeszcze dwa kluczyki, zapasowy czarny i serwisowy czerwony, które otrzymałem przy zakupie samochodu(komis). Obydwa pasują do drzwi i stacyjki. Zapasowy czarny kluczyk bez problemu przekręca stacyjkę,...
Witam, proszę osoby zorientowane w temacie o pomoc w kwestii adaptacji nowego klucza. Pacjent: VW Lupo 2001 1.4 16V AUA Immo 6x0 953 257 Program VAG-COM 311.2 i 208.1PL Próbuję zaadaptować trzy klucze (procedura standardowa, ale dla porządku napiszę) Wprowadzam PIN Czytam kanał 01 Wprowadzam 0 do kanału 01 Wprowadzam 3 do kanału 01 Czekam ok 5s (profilaktycznie),...
Witam, Jakiś czas temu widziałem u kolegi audi a4 z kolorowymi zegarami- wygląda super. Ostatnio na e-bay zakupiłem taki licznik, i przymierzam sie do swapu. Wiem ze potrzebny jest kod pin do obu zegarów Kupiłem tez 2 nowe pastylki TP25- jedni twierdzą że są potrzebne, inni ze nie. I teraz prośba do kolegów o pomoc w adaptacji nowych zegarów- czy jest...
Auto jak w temacie przywiezione było z Angli. Posiadało zalany moduł komfortu nie do naprawy. Wsadzony jest nowy ale np. zamyka wszystkie drzwi a otwiera tylko kierowcy. Lampka podsufitkowa sieci jak chce. Co muszę najpier zrobić jak zaadoptować nowy moduł ? CZy potrzebne mi są dane ze starego modułu (moze byc problem nie ma go juz) Czy to bedzie kodowanie...
Witam koledzy mam pytanie odnośnie wymiany modułu komfortu a w/w autku . Poprzedni moduł uległ totalnemu zalaniu i jest spalony . Zamówiony jest drugi o identycznym numerze zarówno literowym i cyfrowym . Czy po jego wymianie trzeba coś przyuczać czy wystarczy tylko podmienić i będzie śmigać (centralny , szyby , immo itp ) ??? Jeżeli jest wymagana procedura...
Witam Mam male pytanko do specow od immo.Problem wyglada tak,zli panowie chcieli porwac autko,dotatkowe odciecie zaplonu uniemozliwilo to.Za kare ze pan sobie cos domotowal,zabrali zegar.Interesuje mnie procedura adaptacji nowego (uzywanego) zegara.Znam immo3,a tu wyglada na immo2 ale roznie programiki wyliczaja pin.Czy zegar pokrywa sie ze sterownikiem...
Nie masz dostępu do kanału 50 ponieważ posiadasz immo 2 -procedura adaptacji :Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie...
Robisz to samo dla obu kluczyków? Opisz procedurę którą robisz ale dokładnie. Robiłem do tej pory to samo dla obu kluczyków czyli adaptacja wpisuje ilosc kluczy 2 daje zapisz naciskam na pilocie zamknij i wartosc sie zmienia na rozpoznano biorę drugi kluczyk daje zamknij ale wartosc jest cały czas jako rozpoznano wyciagam kluczyk ze stacyjki i za kazdym...
Witam! Mam dziwny przypadek, wpisuję pin w aucie są dwa dokodowane klucze, mam jeden oryginalny i jeden świeży. Robię adaptację wszystko przechodzi jak trzeba ale po odświeżeniu brak zmian. Dziwna sprawa, bo nawet jak zrobię na jeden klucz albo na zero kluczy to niby wszytko przechodzi jak trzeba ale dalej widnieją dwa klucze. Tak jakby wcale nie edytowało...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Hej, zalało mi komputer na podszybiu przez co ECU się spaliło, kupiłem drugie o tych samych numerach i auto odpala na 2s po czym gaśnie. Jak mniemam immo mnie odcina. Czy jestem w stanie dodać nowy komputer do istniejącego immoblizera przy pomocy Viaken KKL -USB ? Numer sterownika to 06A 906 019 BR https://obrazki.elektroda.pl/5033453100_...
Orginalnie był licznik MM 6Q0920825F , przestał działac . Kupiony Taki sam czyli 6Q0920825F ale VDO. Nie moge zsynchornizować immo. mam PIN stary org Magneti Marelli 01291 i nowy z VDO 01596. VCDS nie zapisuje VIN w nowym liczniuku. Co robię nie tak lub gdzie tkwi problem , robię w/g procedury z RossTech dla immo3 w załączniku wsady VCDS 17.Instrument...
moze ktoś mi pomoze zagubiłem klucze od a6 1997r zczytałem kod pin ze sterownika mam dorobiony 2 kluczyk lecz nie moge go zaprogramowac. mam pełna wersje vag-a i nie moge zaprogramowac. Procedura jaką uzywam 25- immo 11- Login podaje mu pin 10-adaptacja i kanał 21 lecz nie moge zmienic wartosci?
Od początku - znajomemu w/w skodzie padł regulator napięcia i jechał x kilometrów bez akumulatora, aż padł komputer. Komputer (siemens) naprawiłem - samochód odpala za pierwszym razem, ale gaśnie po 2 sek. Podłączyłem Vaga i w błędach pokazuje kod 546 (Usterka linii przesyłania danych) i 27-00 "cos tam niemożliwe". immobilizer (25) chyba się komunikuje...
Witam forumowiczów. Otóż mam taki problem. Posiadam jeden kluczyk do samochodu. Dokupiłem sobie cały zestaw scyzoryków wraz z sterownikiem. Wszystko podpiąłem ładnie i zostało jedynie zaprogramować nowy transponder. Transponder mam zakupiony i chciałem zaadaptować teraz go do samochodu tak bym mógł tym kluczem odpalić samochód. PIN próbowałem wyciągnąć...
potem adaptacja kluczyka i auto odpala zero błędów ale jak wyjmę kluczyk to jest taka od początku to samo bo nie chciało Save-a zrobić dodam że na starych zegarach wszystko ok IMMO ON i zegary VDO 12 1. Sprawdz lub pokaz zrzuty ze sterownika silnika i sterownik licznika czy nr vin sie zgadzaja tz. czy w obu sterownikach sa takie same? Jesli Vin jest...
Witam! Ponownie ponawiam pytanie o prawidłową procedurę kodowania licznika w Passacie B6 2001r. "Szogun0" pisał: "Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz 17 Zegary 10 Adaptacja Kanał 00 Zatwierdź Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopasowują się. Potem dopasuj klucze." Coś mi się ona nie podoba....
Tak, normalnie zakodować klucze. Tam nie ma kanału 50 dostępnego. Spróbuję w takim razie jeszcze dzisiaj zakodować klucz bez tej adaptacji, ale wg [url=http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde... ross-tech'a ten kanał powinien być dostępny. Chyba że źle założyłem że jest to immobilizer...
Witam. Mam mały problem z zaprogramowaniem kluczy. Miałem tylko jeden klucz, więc postanowiłem dorobić drugi i samemu go zaprogramować (transponder jest nowy). Wykonuje procedurę tak jak trzeba, czyli wchodzę w zegary, loguje się pinem poprzedzonym 0, wchodzę w adaptację, odczytuje wartość z kanału 21, wpisuje wartość 0, daje Test i Save. Potem znowu...
Witam kolegów. Mam problem z zakodowaniem kluczyka w audi a3 8p 2007r. Zakupiłem używkę kluczyk o tym samym nr co stary oraz nowy czysty prekodowany TP25 transponder z alle. Podjechałem do dorabiacza w celu zakodowania kluczyka (nie znałem kodu PIN). Nie udało się mu swoim fejsem, Super VAG, wyjąć kodu PIN z licznika (po chwili wyskakiwał jakiś błąd),...
Witam Zrobiłem dopisanie nowego pilota ( używka Hella 2 przyciski 434 Mhz) bo wcześniejszy padł. https://obrazki.elektroda.pl/5399814500_... Według procedury Metoda Nr. 3 : 1. Należy użyć dwóch kluczy, tradycyjnego (A) oraz klucza ze zdalnym sterowaniem (B) 2. Cała operacja synchronizacji musi być przeprowadzona w ciągu 30sekund. 3....
Kodowanie II - 11 Wpisujesz 21295 Blok pomiarowy 70 - ostania cyfra ma się zmienić na 1, wtedy wypalanie działa. Zajmie to ok 15 minut. Obroty tak do 2,5tys/min. Robisz to w czasie jazdy, jak wciśniesz sprzęgło na dłużej lub zostawisz na niskich obrotach to zakończyć procedurę.
Procedura adaptacji kluczyków: - wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, - w programie wybieramy opcję [Immobilizer], jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki], - następnie z opcji wybieramy [Logowanie],...
Pierwsze pytanie to to czy wprowadzali prawodłowy PIN jeżeli tak to samochodzik na liczniku powinien przestać migać. Jeżeli przestaje migać a mimo to nie przechodzi procedura adaptacji (oczywiście trzeba mieć lepszą wersję vag) to może kluczyk nie jest dziewicą rzeczywiście lub mimałem taki przypadek że ten plastik wkoło stacyjki który jest antenką...
Koledzy mam dziwny problem z którym spotykam się pierwszy raz. Auto z modułem komfortu, oba piloty oryginalne działające w aucie do puki kolega nie wymieniał sobie baterii. Niestety rozebrał piloty i okazało się że kupił nie takie, pojechał po prawidłowe i piloty leżały bez baterii przez dwie godziny. Piloty sprawne sprawdzone na testerze. Procedura...
Jedź według poniższego opisu i musi być ok https://a4-klub.pl/topic/413984-procedur...
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
Moi Drodzy, Temat wałkowany był na forum wielokrotnie ale po przejrzeniu kilkudziesięciu postów okazuje się, że żadna z dyskusji nie wyjaśniła tematu do końca.. Seat ALTEA 2.0 TDI z 2006 roku : zgubiłem kluczyk z pilotem i pozostałem tylko z kluczykiem serwisowym. Kupiłem więc dwa nowe scyzoryki (z 3-przyciskowymi pilotami), frez wycięty poprawnie,...
Sprawdź na drugim kluczyku, jak nie pójdzie adaptacja zrobić IMMO OFF. Procedura adaptacji kluczyków: 1. wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, 2. w programie wybieramy opcję [Immobilizer], 3. jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],...
Witam serdecznie kolegów i koleżanki z wiedzą, Proszę nie krzyczeć, że było - przewertowałem wszystko na forum i nie znalazłem odpowiedzi jak rozwiązać mój problem. Samochód golf IV 2003r TDi salon polska wersja bida, zapragnąłem doposażyć samochód w licznik z komputerem pokładowym tzw FIS. Licznik, który miałem w samochodzie to 1J0 920 806G a więc...
(at)chyzio Mam ten sam problem golf diesel 96r i tylko jeden kluczyk Troche siedze takie tematy i to są maje wnioski potrzebuje interfece VAG - w produkcji :) program VWTool 2.0.9 ,Vag com 303.1 ,DeltaScan i poradnik Procedura adaptacji kluczyków (...)wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer],...
Witam. Jakiś czas temu (dosyć dawno) zadawałem pytanie czy zmiana odbiornika IR umieszczonego pod lampką oświetlenia wnętrza będzie wymagała adaptacji kluczy - ponoć nie, a jednak wymaga. A więc do rzeczy. W twingo z 99 ze sterownikiem Siemens Sirius zmieniona została "płytka" (odbiornik IR) z powodu częściowego uszkodzenia starej płytki. Przy starym...
Procedura adaptacji kluczyków: wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję Dodano po 1 Procedura adaptacji kluczyków: wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer], jeśli nie nastąpiło...
Pompa z jednym zaworem wymaga adaptacji zaworu. Procedura naciskania pedału gazu Procedura: 1. przekręć kluczyk aż zapalą się wskaźniki na desce rozdzielczej 2. poczekaj 3 sekundy 3. wciskaj pedał gazu do końca 5 razy w ciągu 5 sekund - po 5 razie puszczasz pedał gazu 4. czekaj 7 sekund 5. po 7 sekundach wciśnij i trzymaj pedał gazu przez 10 sekund...
PIN wydobyty przez kolegę Jurek220 z szyfrowanego wsadu jest poprawny, dalsza procedura dodawania kluczyka była już wielokrotnie opisywana i okazała się skuteczna (VCDS -> Immobilizer -> Logowanie PINem -> kanał 21 w Adaptacji -> kolejne wkładanie kluczyków i przekręcanie na zapłon).
Czy naprawdę nikt nie umnie mi pomóc ? Może ktoś wie jak odbywa się procedura autoryzacji kluczyka ?Gdzie jest immobiliser w tym samochodzie ? Jakie są możliwości adaptacji nowego ecu ?
Witam, Czy mógłby ktoś wrzucić opis adaptacji domykania szyb w VW? Na forum znalazłem opisaną procedurę, ale polegała ona na przełączaniu stacyjką po 7 razy itd. Czy można adaptować to za pomocą VAG'a? Domyślam się, że klikanie pilotem też pewnie będzie konieczne, ale procedura może będzie prostsza. Szyby mogę domknąć kluczykiem, tzn. po zamknięciu...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Witam, Więc tak ja opiszę REFLEXA 4130, posiadam wersję OTC Europe ale jest to dosłownie to samo urządzenie co TECNOTEST, aktualizacje są i tak pobierane ze strony Tecnotestu. Na tym sprzęcie pracuje już od 6 miesięcy, Jaka jest jego wada to to że jest uniwersalny, czyli do końca nie wiemy gdzie będzie zonk, dopiero jak się pod auto podepniemy to się...
... Co koledzy by zaproponowali na zakup interfejsu diagnostycznego do kwoty 7-8 tys nowego lub uzywanego? Ja mam na testach Gscana i na 99% go biorę. Za około 9 tysiaków go można kupić. Do azji wymiata. Zresztą wrzucę w końcu więcej info na temat jego mozliwości jak obiecałem bo w święta było nieco więcej wolnego od roboty. Jak szukasz tańszego interfejsu...
Test elementów wykonawczych zrobiony pompka pracuje. Słychać ją głośno i wyraźnie. Płyn płynie w rurce. Sprawdziłem. EGR był podany adaptacji zgodnie z instrukcjami programu wyłącz zapłon, włącz zapłon, odczekaj 30 sek., zakończony komunikatem, że adaptacja wykonana prawidłowo. Dzisiaj był test z tankowaniem z kanistra 15l w garażu z kanałem. Procedura...
https://obrazki.elektroda.pl/4168190800_... Na wstępie znajduje się „tło historyczne” przybliżające przyczyny powstania projektu, jeżeli ktoś jest zainteresowany jedynie kwestiami technicznymi proszę przejść od razu do części poświęconej skróconemu opisowi konstrukcji sprzętowej. Jak to się zaczęło Odkąd sięgam pamięcią,...
Fabia I lift 2005r. fabryczny kluczyk z pilotem na 2 przyciski i z diodą 434mhz. Pilot przestał działać, w vcds w komforcie na kanale 13 sygnał jest widoczny ale NOT OK, zaprogramowany pilot 1. Przy probie adaptacji tego pilota, sygnał dzwiekowy z centralki alarmu jest, widzi nadawanie, procedura przebiega normalnie, ale nadal nie działa, i nadal NOT...
Kolezanko Fabryczny czy używany musi być o tych samych numerach. Wytłumaczę to najprościej jak potrafię w kluczyku jest transponder takie cos co mówi do twojego sterownika ja sie nazywam tak a sterownik sprawdza czy mu sie to zgadza. Jak mu sie zgadza to autko odpala. Używany sterownik będzie miał informacje o transponderze z kluczyka z którym wcześniej...
pamietasz moze jaka to byla pocedura kodowania? jak nie to pogrzebie w necie Dodano po 2 "grala1 Tak, możesz. Tylko pilot z tą samą częstotliwością - 433MHz. Najlepiej te same nr." ok pilot juz mamwszystko , grot tez, tylko muszego jeszcze obsadzic i zakodowac a immo dam rade w tym passacie czy musze nowe transpordery kupić ? Dodano po 1 Do tego potrzebujesz...
Najpierw musisz sprawić aby lexia widziała sterownik.Następnie ; częsci zamienne - wtrysk-wpisanie kodu- parowanie z bsi.Kod do ecu można wpisać 3 razy.Może być tak ,że będziesz musiał zrobić ecu na virgin. Dodano po 4 Nie doczytałem ,piszesz że posiadasz klucz ze stacyjką i nie będzie problemu z immo.Będzie.Musiałbyś mieć też bsi i oczywiście znać...
Można spróbować procedury ręcznej (kombinacja kluczyka i pedału gazu). Niestety nie zawsze zadziała. Miałem przypadek z Tiidą 1.6, że po zrobieniu głowicy wolne obroty zostały na 1800 (na gazie było jeszcze więcej). Nie dało się zaadoptować niczym - autoboss, fastbox, launch, autocom, ręczna procedura nie pomogły. Po ponad miesiącu wolne obroty same...
To jest używany sterownik. Teraz naprawdę działa źle. Przy wrzuceniu wstecznego R, to mało silnika ze skrzynią z budy nie wyrwie. Robiłem dzisiaj całą adaptacje. Czyli w DB wybrałem opcję (wymiana oleju w skrzyni). Licznik zużycia oleju został wyzerowany i wg kompa zrobiona ,,nauka ciśnień". Następnie jazda wg procedury: - kasujemy stare adaptacje jakimkolwiek...
Witam, mam w/w auto z takim kodem w sterowniku silnika, wiem ze dotyczy crash shut down - nie moge go skasowac.[jedyny blad w sterowniku silnika] Auto jest po wypadku, poduszki odpalily. Rozrusznik nie kreci. Deska swieci. Aku sprawny. Autoryzacja klucza OK. Pytanie: Czy jest to powodem nieodpalania auta? Jak skasowac taki blad?Czy jest to jakas procedura...
Na pewno to dogrzewacz nie chce się wyłączyć? Czy to dmuchawa zostaje włączona i słyszysz napływ powietrza, po wyłączeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka? Jeśli to drugie, to prawdopodobnie regulator dmuchawy padnięty i trzeba go wymienić. Przy stopach pasażera ściągnij ten plastikowy panel (on jest tylko wpięty, nie przykręcony), potem odkręcasz dwie...
Dorobic kluczyk to nie problem. Tylko musisz znac procedure jego adaptacji w immo. Sproboj spytac w serwisie :-)
Też tak myślałem choć wiele razy programowałem kluczyk i zawsze robiłem to zaczynając od klucza oryginalnego ale ważniejsze jest to że w ten sposób jaki proponujesz może wyprogramować mi właśnie klucz oryginalny. Instrukcje informują że każda adaptacja kasuje poprzednie transpondery i umożliwia pracę tylko takiej ich liczbie jaka wpisujemy właśnie w...
W moim poście opisałe to w skrócie ale całą tą procedurę przeszedłem i jest problem .W Adaptacja - 10 kanał 01 i tam jest tylko 1 kluczyk i nie przyjmuje innej wartości ani w górę ani w dół . W Bloki pomiarowe - 08 grupa 003 ostatnie ( trzecie okno ) mam OFF co do drugiego tam nie mam żadnych wartości .
1. wejdź w 17 - instrumenty 2. wejdź w login - wklep login licznika poprzedzony zerem 3. wejdź w adaptację 10 - wybierz 21 czyli kodowanie kluczyków 4. wpisz liczbę kluczyków które chcesz zakodować i zatwierdź. Jeśli liczba kluczyków jest większa niż 1 to po chwili wyjmujesz ten kluczyk i wkładasz następny i włączasz stacyjkę, po chwili wyjmujesz ten...
vag i adaptacja kluczyków w systmie komfortu- mam do skody Octavi procedure bez vaga
Witajcie, posiadam star diagnosis C3 i soft na laptopie 12/2014. Problem polega na tym że nie mogę wyuczyć na nowo kluczyka do smarta. Procedurę kodowana przechodzi do końca, ale kluczyk nie jest zakodowany. Program w oknie dialogowym komunikuje że ma przy naciskaniu przycisku pilota gasnąć dioda na kokpicie, lecz ta dioda wcale się nie świeci podczas...
W takim razie pozostaje ci tylko podłączenie przez VAGa jeśli znasz kokoś z interfejsem żeby się podłączyć to daj znać to podeślę procedurę która pozwoli przez adaptację zakodować nowego pilota. Pozdrawiam
jak w temacie! mam problem z kluczykiem zmieniona została stacyjka wraz z kluczykiem programuje według procedury vag i jest tak wymaz błędów ok login z kodem ok adaptacja ok auto zapala ale po zgaszeniu i włączeniu zapłonu znowu nie odpala i trzeba kodować ponownie wtedy zapala wygląda jakby nie zapamiętywało wkodowanego kluczyka proszę o pomoc
Witam wszystkich, Od kilku dni nam do dyspozycji program VCDS, więc postanowiłem usunąć wszelkie usterki, które ciągną się za moim Leonem 1p. Jedną z nich jest niedziałający pilot centralnego zamka. Przestał on działać po wizycie u znajomego mechanika, który wymieniał sprzęgło. Myślałem, że to bateria, ale po wymianie nadal brak reakcji. Próbowałem...
Trochę narzędzi posiadam VCSD, carprod i inne. Jeżeli wiesz to podaj jakimi narzędziami można to zrobić. Jakiś opis procedury adaptacji? Co z kluczykami (transpoderami) nowe czy można stare adaptować? Pozdrawiam Piotr A przebieg w tym przypadku nie ważny
Witam.Odczytałem vag comem nr. identyfikacyjny z sterownika immo. 1H0874377C IMMO VWZ4Z0X41 97521 V00 Kodowanie programowe:9600 Nr. dealera lub Bosch:34137 Aby przeprowadzić procedurę adaptacji kluczyków w programie vag com w zakładce (immobilizer), (logowanie) jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr które znajdują się na blaszce...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Od kilku dni nie mogę sobie poradzić z zaprogramowaniem pilota Mam jeden oryg. pilot,(nie wiem od kiedy nie działa bo auto ściągnięte z zagranicy) bateria wymieniona, metodami opisywanymi na forach bez interfejsu nie dałem rady. Ani z interfejsem wg procedury ross-techa nie pomogło. Tu nie rozpoznaje mi kluczyka Po wejściu w kanał 021 w module w adaptacjach...
Tam masz immo II generacji w puszce wiec do wymiany ecu i zgrania immo z ecu raczej nie potrzebujesz pinu. robisz tylko dopasowanie immo w (25 -immo)na kanele 00 adaptacji wg procedury. Pin jest Ci potrzebny tylko dokodowania kluczyka (gdyby była taka potrzeba) i można wyciągnąć go tylko programatorem z puszki immo.
Kolego witekd1 proszę o wypowiedź czy udało Ci się uporać z problemem? W tej chwili mam analogiczny kłopot: blok 35, adaptacje kanał 10 i 21 error (niedostępne). Mogę jedynie zresetować moduł wpisując dwa zera potem read i save, jest to pierwsza opcja możliwa po wejściu w adaptacje bloku 35. Oczywiście próbowałem wykonać ten reset ale mimo wszystko...
tylko jednak cos jest nie tak, bo nie da rady zaprogramowac auta z reki, wg vag coma modul komfortu posiada radio, na vag comie widoczne sa dwa kluczyki ale ni cholery nie idzie zakodowac metoda na 2 kluczyki ani wg vag coma, w procedure adaptacji dziala tylko kanal 0 czyli kasowanie wartosci wyuczonych, moze mam cos zle wkodowana centralke? spotkalem...
Wyrwałem obwody drukowane z obydwu kluczyków. Teraz wyraźnie widać ubytki. W kluczyku nr 1 brakuje układu oznaczonego bodajże S+M R7Q7 4L6, a w kluczyku nr 2 wspomnianego wcześniej rzekomego potencjometru, który raczej okazał się kondensatorem nastawnym. https://obrazki.elektroda.pl/6501976500_... https://obrazki.elektroda.pl/4673296700_...
Witam, Auto: AUDI A3 2,0 TDI z 2005 roku. Wszystko było w porządku do czasu wymiany akumulatora. Po wymianie paliły się niektóre kontrolki, ale zgasły podczas jazdy. Problem pozostał z centralnym zamkiem. Brak odpowiedzi układu na sygnał z pilota- zarówno otwierający auto jak i zamykający. Centralny uruchamiany kluczykiem działa prawidłowo. Podejrzewam,...
Witam, mam problem z adaptacją transpondera w cordobie 99r immo w osobnej puszce, tak przepraszam ten temat był poruszany wiele razy ale wszędzie jest napisane w cały świat i nie mogę się połapać. Mianowicie, Vag Com i procedura standartowa czyli immo, adaptacja, kanał 00 i save i ??? Nic!!! (kanał 21 jest pusty czyli trza kodować na 00.) próbowałem...
Witam. Mam pytanie: Gdzie znajduje się odbiornik sygnału pilota? Próbuję przywrócić do działania otwieranie i zamykanie centralnego zamka z pilota. Pilot z jednym przyciskiem. Chciałem sprawdzić czy dociera jakiś sygnał do odbiornika i czy odbiornik go odbiera. Pilot ma baterię ok - dioda świeci. Jeśli zamykam go z kluczyka przez zamek - centralny zamek...
Witam ponownie.Odczytałem vag comem nr. identyfikacyjny z sterownika immo. 1H0874377C IMMO VWZ4Z0X41 97521 V00 Kodowanie programowe:9600 Nr. dealera lub Bosch:34137 Aby przeprowadzić procedurę adaptacji kluczyków w programie vag com w zakładce (immobilizer), (logowanie) jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr które znajdują...
Witam serdecznie, Mam jeden tylko kluczyk do mojego auta - Audi A3 8L z 99 r. - oraz plastikowy kluczyk serwisowy. Padły mi w tymże kluczyku baterie i zakupiłem nowe, niestety jednak klucz przestał otwierać zamek centralny zdalnie, co jest zrozumiałe. Tu pojawia się problem: nie jestem w stanie normalnie przeprogramować kluczyka bowiem zamek w drzwiach...
Dzień dobry , proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki , bo pomału pomysły mi się kończą . Auto teścia - Meriva 1,7 CDTi , 2007r oznaczenie z1,7dth . Po krótkiej wycieczce i wyłączeniu silnika auto nie zapala. Zostało przyprowadzone za rączkę przez inny samochód i tak z tego co zauważyłem , brak połączenia przez op-com z silnikiem i immo ( elektryka...
Witam wszystkich.Jako że padł sterownik Z12XE Motronic ME1.5.5 ,niezbędna była jego wymiana. Sterownik kupiłem używany(wylogowany przed zdemontowaniem). Adaptacji (ponownego logowania) przeprowadziłem za pomocą Tech2. Wszystko przeszło rzekomo pomyślnie ale kontrolka(autko z kluczykiem) cały czas się świeciła. Brak błędów w module blokady rozruchu czy...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Witam, potrzebuję szybkiej pomocny moja fiesta mk6 1,4 16v benzyna 80 km ostatnio zaczęła szwankować problem z odpalaniem i utrzymywaniem obrotów samochodu odpala i gaśnie wchodzi w tryb awaryjny czasem uda się, że samochód odpali poprawnie forscan pokazuję błędy adaptacji przepustnicy i jakieś błędy komukcacji, że sterownik ogólnie przerabiałem już...
Dopasowanie pilotów zdalnego sterowania VW Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: > [Wybór] > [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] > [Adaptacja - 10] > Wybierz kanał "'01'"...
Witam Seat Leon 1.6 2004r Czy moze ktos z kolegow,podac procedure adaptacji nowych pilotow. Wedlud Autodaty jezeli klucz jest dodany lub wymieniony,nalezy zaprogramowac wylacznie za pomoca urzadzenia diagnostycznego. Interesuje mnie ktory kanal w module konfortu odpowiada za klucze. Dziekuje i Pozdrawiam
adaptacji kluczy procedura adaptacji procedura adaptacji przepustnicy
admin netia ładowanie chrysler voyager tracer sterowniki myszki
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Traktorek kosiarka Husqvarna, MTD, John Deere gaśnie po opuszczeniu kosiska – czujniki, PTO, usterki Hürlimann H5116T – kolejność zapłonu silnika SDF 1000.6 WT i 1000.5 WT