Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
https://obrazki.elektroda.pl/4168190800_... Na wstępie znajduje się „tło historyczne” przybliżające przyczyny powstania projektu, jeżeli ktoś jest zainteresowany jedynie kwestiami technicznymi proszę przejść od razu do części poświęconej skróconemu opisowi konstrukcji sprzętowej. Jak to się zaczęło Odkąd sięgam pamięcią,...
Ok, wiec rozumiem ze jest wielokrotengo kodowania. Przywieszki przy starym kluczu nie mam, wiec musze odczytać Pin z licznika. Mam VCDS, CARPROGA I DIGIPROG3 którymś z nich odczytam PIN po OBDII ? Czy musze rozbierać licznik i zczytac Eeprom? Rozumiem, że dodanie immo/transpordera pod VCDS to: Instruments 1. IMMO1 - oddzielny BOX z immo (http://wiki.ross-tech.com/index.php/Imm...
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo tak mi sie zdaje ze nie tylko PIN sie wywalił :)
Dodam jeszcze że próbowałem również ręcznie przeprowadzić procedurę adaptacji kluczy metodą jeden klucz w stacyjce przekręcony na zapłon drugi klucz w drzwiach kierowcy przekręcany w prawo razem z wciśniętym przyciskiem unlock (otwierania) na pilocie i procedura mieszana z programem vcds Dodano po 5 Może padł, tylko jak to sprawdzić skoro sygnał wysyłany...
Hej, zalało mi komputer na podszybiu przez co ECU się spaliło, kupiłem drugie o tych samych numerach i auto odpala na 2s po czym gaśnie. Jak mniemam immo mnie odcina. Czy jestem w stanie dodać nowy komputer do istniejącego immoblizera przy pomocy Viaken KKL -USB ? Numer sterownika to 06A 906 019 BR https://obrazki.elektroda.pl/5033453100_...
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
Witam forumowiczów. Otóż mam taki problem. Posiadam jeden kluczyk do samochodu. Dokupiłem sobie cały zestaw scyzoryków wraz z sterownikiem. Wszystko podpiąłem ładnie i zostało jedynie zaprogramować nowy transponder. Transponder mam zakupiony i chciałem zaadaptować teraz go do samochodu tak bym mógł tym kluczem odpalić samochód. PIN próbowałem wyciągnąć...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Witam. Jakiś czas temu (dosyć dawno) zadawałem pytanie czy zmiana odbiornika IR umieszczonego pod lampką oświetlenia wnętrza będzie wymagała adaptacji kluczy - ponoć nie, a jednak wymaga. A więc do rzeczy. W twingo z 99 ze sterownikiem Siemens Sirius zmieniona została "płytka" (odbiornik IR) z powodu częściowego uszkodzenia starej płytki. Przy starym...
proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 Jakie "narzędzie" posiadasz ? Potrzebujesz np. "Programator VVDI2 VAG immo4+ immo5" https://obrazki.elektroda.pl/3454453100_...
Dam znać co udało się zrobić :) ''żałosna udręka'' może wiesz jak przebiega procedura adaptacji klucza z immobilizerem ?
Takie coś znalazłem : http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Samo podałeś link do opisu procedury adaptacji klucza. Czego jeszcze szukasz?
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Jak w temacie, potrzebna procedura adaptacji, przyuczenia klucza do Sportage rok 2013. Autko świeżo kupione i teoretycznie wszystko działało wcześniej. Nowy właściciel wymienił baterię i brak sterowania centralnym zamkiem. Jeżeli ktoś z kolegów posiada w/w procedurę, to proszę o podesłanie. Dodam, że autko odpala. Pozdrawiam.
Kodowanie II - 11 Wpisujesz 21295 Blok pomiarowy 70 - ostania cyfra ma się zmienić na 1, wtedy wypalanie działa. Zajmie to ok 15 minut. Obroty tak do 2,5tys/min. Robisz to w czasie jazdy, jak wciśniesz sprzęgło na dłużej lub zostawisz na niskich obrotach to zakończyć procedurę.
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Czyli może być tak, że nowy licznik nie chce się zaadaptować ponieważ podczas próby adaptacji ma włożony niesparowany kluczyk? Moim zdaniem nie, procedura, którą używasz jest procedurą do wymiany licznika (instuments cluster swap) i używasz ją wtedy gdy wymieniasz licznik i używasz starych kluczy. Robiłem ją ze starymi kluczami i działało.
Witam serdercznie, Zamówiłem nowy pilot z alieexpres (3 przyciski) i dokładnie o takim samym oznaczeniu jest oryginalny pilot w moim VW. Przy próbie adaptacji VCDSem pilot się dodaje ale działa tylko otwieranie i zamykanie a jest problem z otwieraniem klapy bagażnika (wiem trzeba trzymać przycisk dłużej). W oryginalnym pilocie wszystko działa. Po gwałceniu...
Wiesz, dopiero zaczynam zabawę z programowaniem kluczy, zegarów, ECU.. Każda informacja w tym zakresie na wagę złota. Jeśli chodzi o klucze, to sprawę mi pięknie wytłumaczyłeś, dziękuję. Możesz mi powiedzieć jaka jest procedura przy wymianie zegarów? Wystarczy pin nowych (używanych) zegarów, adaptacja zegarów i adaptacja nowych kluczy bez zmiany pinu?
Fajnie by było mieć inny pilot, lecz ta procedura działa na pewno. Jeszcze przed wszystkim zrobiłbym adptacje >00 > test >save by przywrócić wartości fabryczne (kodowanie nie ulegnie wykasowaniu spokojnie) potem kasowanie błędów, następnie ważna sprawa, musisz mieć zamknięte wszystkie drzwi i klapy, maski, by procedura przebiegła pomyślnie. Bez tego...
Witam wszystkich. Mam problem z kluczykiem w hondzie CRV I z 97 roku. Grot zużył się mechanicznie i występuje problem z przekręceniem stacyjki. Posiadam jeszcze dwa kluczyki, zapasowy czarny i serwisowy czerwony, które otrzymałem przy zakupie samochodu(komis). Obydwa pasują do drzwi i stacyjki. Zapasowy czarny kluczyk bez problemu przekręca stacyjkę,...
Postępuję wg procedury: [17] Instruments [11] Login [10] Adaptacja w channel number wpisac "21" READ w pole "new value" wpisac "0" - wykasowanie kluczy Test, Save i w oknie "new value" wpisac ile ma byc kluczy do kodowania.
Klucze sprawdzałem. Nadają się do kodowania jeśli dobrze rozumiem, to w blokach pomiarowych na trzeciej pozycji powinna być [1] i tak własnie jest. Pin z nowego licznika przyjmuje bez problemu. Wykazuje również, ze obecnie zakodowane są 3 klucze i nie mogę tego zmienić. Przy podaniu jakiejkolwiek wartości i wciśnięciu [TEST] - wywala error. Można to...
25->01->liczba kluczy i ptwierdzić Q, VAG się zapyta czy zapamiętać zmienione wartości -nacisnąć Q , wsadzić klucze po kolei i właczyć na zapłon.
Witam, proszę osoby zorientowane w temacie o pomoc w kwestii adaptacji nowego klucza. Pacjent: VW Lupo 2001 1.4 16V AUA Immo 6x0 953 257 Program VAG-COM 311.2 i 208.1PL Próbuję zaadaptować trzy klucze (procedura standardowa, ale dla porządku napiszę) Wprowadzam PIN Czytam kanał 01 Wprowadzam 0 do kanału 01 Wprowadzam 3 do kanału 01 Czekam ok 5s (profilaktycznie),...
Ale wiesz jaka jest do tego procedura, tak to robiłeś? Wchodzisz w moduł komfortu i adaptacje, następnie w kanale 00 robisz odczyt i zapisujesz co powinno usunąć wszystkie zapisane piloty. Następnie w kanale 01 odczytujesz, wybierasz sobie liczbę pilotow do dopisania, klikasz test i zapisz po czym klikasz przyciski w pilotach.
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
Witam, poszukuję procedury adaptacji nowego kluczyka do w/w auta. Znajomy posiada kluczyk zwykły (bez przycisków do zamyka i otwierania centralnego i bagażnika) a chciałby takowy posiadać. Z tego co się orientuję to potrzebować będę nowy klucz. Kod PIN. Wejść w adaptację kluczyka wprowadzić nową wartość na "2" (ilość kluczy) Stestować. I zapisać. Tylko...
Najprawdopodobniej będę miał piny do obydwóch liczników. W takim razie tym kablem dasz radę. Sprawdź sobie jaką masz wartość w 17- instrument , 08-mas block , grupa 22 , pole nr.3. Jeśli będzie 1 to możesz brać się za adaptację , jeśli 0 to musisz kupić nowe pastylki. Dotyczy to wszystkich kluczy. Sama procedura wymiany licznika była już nie raz opisana...
Nie masz dostępu do kanału 50 ponieważ posiadasz immo 2 -procedura adaptacji :Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie...
Licznik powinien przyjąć klucze pomimo niesparowania z pompą. Transpondery to albo zwykłe ID48 megamos crypto, albo Sokymat ID 8E które weszły do użycia właśnie w 2006 roku. Sprawdź dokładnie czy tam jest IMMO III czy już IMMO IV ? Procedury masz tutaj: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diag...
Sprawdź na drugim kluczyku, jak nie pójdzie adaptacja zrobić IMMO OFF. Procedura adaptacji kluczyków: 1. wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, 2. w programie wybieramy opcję [Immobilizer], 3. jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],...
Auto jak w temacie przywiezione było z Angli. Posiadało zalany moduł komfortu nie do naprawy. Wsadzony jest nowy ale np. zamyka wszystkie drzwi a otwiera tylko kierowcy. Lampka podsufitkowa sieci jak chce. Co muszę najpier zrobić jak zaadoptować nowy moduł ? CZy potrzebne mi są dane ze starego modułu (moze byc problem nie ma go juz) Czy to bedzie kodowanie...
Też tak myślałem choć wiele razy programowałem kluczyk i zawsze robiłem to zaczynając od klucza oryginalnego ale ważniejsze jest to że w ten sposób jaki proponujesz może wyprogramować mi właśnie klucz oryginalny. Instrukcje informują że każda adaptacja kasuje poprzednie transpondery i umożliwia pracę tylko takiej ich liczbie jaka wpisujemy właśnie w...
Witam Zrobiłem dopisanie nowego pilota ( używka Hella 2 przyciski 434 Mhz) bo wcześniejszy padł. https://obrazki.elektroda.pl/5399814500_... Według procedury Metoda Nr. 3 : 1. Należy użyć dwóch kluczy, tradycyjnego (A) oraz klucza ze zdalnym sterowaniem (B) 2. Cała operacja synchronizacji musi być przeprowadzona w ciągu 30sekund. 3....
Witam, Jakiś czas temu widziałem u kolegi audi a4 z kolorowymi zegarami- wygląda super. Ostatnio na e-bay zakupiłem taki licznik, i przymierzam sie do swapu. Wiem ze potrzebny jest kod pin do obu zegarów Kupiłem tez 2 nowe pastylki TP25- jedni twierdzą że są potrzebne, inni ze nie. I teraz prośba do kolegów o pomoc w adaptacji nowych zegarów- czy jest...
Witam! Mam dziwny przypadek, wpisuję pin w aucie są dwa dokodowane klucze, mam jeden oryginalny i jeden świeży. Robię adaptację wszystko przechodzi jak trzeba ale po odświeżeniu brak zmian. Dziwna sprawa, bo nawet jak zrobię na jeden klucz albo na zero kluczy to niby wszytko przechodzi jak trzeba ale dalej widnieją dwa klucze. Tak jakby wcale nie edytowało...
Orginalnie był licznik MM 6Q0920825F , przestał działac . Kupiony Taki sam czyli 6Q0920825F ale VDO. Nie moge zsynchornizować immo. mam PIN stary org Magneti Marelli 01291 i nowy z VDO 01596. VCDS nie zapisuje VIN w nowym liczniuku. Co robię nie tak lub gdzie tkwi problem , robię w/g procedury z RossTech dla immo3 w załączniku wsady VCDS 17.Instrument...
Witam, mam w/w auto z takim kodem w sterowniku silnika, wiem ze dotyczy crash shut down - nie moge go skasowac.[jedyny blad w sterowniku silnika] Auto jest po wypadku, poduszki odpalily. Rozrusznik nie kreci. Deska swieci. Aku sprawny. Autoryzacja klucza OK. Pytanie: Czy jest to powodem nieodpalania auta? Jak skasowac taki blad?Czy jest to jakas procedura...
Witam koledzy mam pytanie odnośnie wymiany modułu komfortu a w/w autku . Poprzedni moduł uległ totalnemu zalaniu i jest spalony . Zamówiony jest drugi o identycznym numerze zarówno literowym i cyfrowym . Czy po jego wymianie trzeba coś przyuczać czy wystarczy tylko podmienić i będzie śmigać (centralny , szyby , immo itp ) ??? Jeżeli jest wymagana procedura...
Witam Mam male pytanko do specow od immo.Problem wyglada tak,zli panowie chcieli porwac autko,dotatkowe odciecie zaplonu uniemozliwilo to.Za kare ze pan sobie cos domotowal,zabrali zegar.Interesuje mnie procedura adaptacji nowego (uzywanego) zegara.Znam immo3,a tu wyglada na immo2 ale roznie programiki wyliczaja pin.Czy zegar pokrywa sie ze sterownikiem...
moze ktoś mi pomoze zagubiłem klucze od a6 1997r zczytałem kod pin ze sterownika mam dorobiony 2 kluczyk lecz nie moge go zaprogramowac. mam pełna wersje vag-a i nie moge zaprogramowac. Procedura jaką uzywam 25- immo 11- Login podaje mu pin 10-adaptacja i kanał 21 lecz nie moge zmienic wartosci?
Robisz to samo dla obu kluczyków? Opisz procedurę którą robisz ale dokładnie. Robiłem do tej pory to samo dla obu kluczyków czyli adaptacja wpisuje ilosc kluczy 2 daje zapisz naciskam na pilocie zamknij i wartosc sie zmienia na rozpoznano biorę drugi kluczyk daje zamknij ale wartosc jest cały czas jako rozpoznano wyciagam kluczyk ze stacyjki i za kazdym...
Witam! Ponownie ponawiam pytanie o prawidłową procedurę kodowania licznika w Passacie B6 2001r. "Szogun0" pisał: "Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz 17 Zegary 10 Adaptacja Kanał 00 Zatwierdź Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopasowują się. Potem dopasuj klucze." Coś mi się ona nie podoba....
potem adaptacja kluczyka i auto odpala zero błędów ale jak wyjmę kluczyk to jest taka od początku to samo bo nie chciało Save-a zrobić dodam że na starych zegarach wszystko ok IMMO ON i zegary VDO 12 1. Sprawdz lub pokaz zrzuty ze sterownika silnika i sterownik licznika czy nr vin sie zgadzaja tz. czy w obu sterownikach sa takie same? Jesli Vin jest...
Od początku - znajomemu w/w skodzie padł regulator napięcia i jechał x kilometrów bez akumulatora, aż padł komputer. Komputer (siemens) naprawiłem - samochód odpala za pierwszym razem, ale gaśnie po 2 sek. Podłączyłem Vaga i w błędach pokazuje kod 546 (Usterka linii przesyłania danych) i 27-00 "cos tam niemożliwe". immobilizer (25) chyba się komunikuje...
Witam. Mam mały problem z zaprogramowaniem kluczy. Miałem tylko jeden klucz, więc postanowiłem dorobić drugi i samemu go zaprogramować (transponder jest nowy). Wykonuje procedurę tak jak trzeba, czyli wchodzę w zegary, loguje się pinem poprzedzonym 0, wchodzę w adaptację, odczytuje wartość z kanału 21, wpisuje wartość 0, daje Test i Save. Potem znowu...
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
(at)chyzio Mam ten sam problem golf diesel 96r i tylko jeden kluczyk Troche siedze takie tematy i to są maje wnioski potrzebuje interfece VAG - w produkcji :) program VWTool 2.0.9 ,Vag com 303.1 ,DeltaScan i poradnik Procedura adaptacji kluczyków (...)wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer],...
No to problem rozwiazany, przyajmniej narazie. Klucz został wkodowany do modułu komfortu. Przeprowadzilem adaptacje klucza i zadziałało. Tylko musialem sie troche nagimnastykowac, bo wszelkie opisy sa tak skapo skonstruowane ze czasami trzeba troche poprobowac i zobaczyc czy dziala. Ja porownalem chyba 3 opisy procedur adaptacji i tylko jedna pasowala...
Tak, normalnie zakodować klucze. Tam nie ma kanału 50 dostępnego. Spróbuję w takim razie jeszcze dzisiaj zakodować klucz bez tej adaptacji, ale wg [url=http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde... ross-tech'a ten kanał powinien być dostępny. Chyba że źle założyłem że jest to immobilizer...
Koledzy mam dziwny problem z którym spotykam się pierwszy raz. Auto z modułem komfortu, oba piloty oryginalne działające w aucie do puki kolega nie wymieniał sobie baterii. Niestety rozebrał piloty i okazało się że kupił nie takie, pojechał po prawidłowe i piloty leżały bez baterii przez dwie godziny. Piloty sprawne sprawdzone na testerze. Procedura...
Witam kolegów. Mam problem z zakodowaniem kluczyka w audi a3 8p 2007r. Zakupiłem używkę kluczyk o tym samym nr co stary oraz nowy czysty prekodowany TP25 transponder z alle. Podjechałem do dorabiacza w celu zakodowania kluczyka (nie znałem kodu PIN). Nie udało się mu swoim fejsem, Super VAG, wyjąć kodu PIN z licznika (po chwili wyskakiwał jakiś błąd),...
Procedura adaptacji kluczyków: - wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, - w programie wybieramy opcję [Immobilizer], jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki], - następnie z opcji wybieramy [Logowanie],...
Pierwsze pytanie to to czy wprowadzali prawodłowy PIN jeżeli tak to samochodzik na liczniku powinien przestać migać. Jeżeli przestaje migać a mimo to nie przechodzi procedura adaptacji (oczywiście trzeba mieć lepszą wersję vag) to może kluczyk nie jest dziewicą rzeczywiście lub mimałem taki przypadek że ten plastik wkoło stacyjki który jest antenką...
Koontrolka od immo gaśnie Błąd dtc P1260 System antykradzieżowy Błąd dtc. P1260 SYSTEM ANTY KRADZIERZOWY DLATEGO NIEMA iskry jak to wyłączyć Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że po wymianie silnika w Maździe 5 2.0 PB pojawia się kod błędu DTC P1260, który wskazuje na problem z systemem antykradzieżowym (immobilizerem). Pomimo...
Jedź według poniższego opisu i musi być ok https://a4-klub.pl/topic/413984-procedur...
Moi Drodzy, Temat wałkowany był na forum wielokrotnie ale po przejrzeniu kilkudziesięciu postów okazuje się, że żadna z dyskusji nie wyjaśniła tematu do końca.. Seat ALTEA 2.0 TDI z 2006 roku : zgubiłem kluczyk z pilotem i pozostałem tylko z kluczykiem serwisowym. Kupiłem więc dwa nowe scyzoryki (z 3-przyciskowymi pilotami), frez wycięty poprawnie,...
Witam serdecznie kolegów i koleżanki z wiedzą, Proszę nie krzyczeć, że było - przewertowałem wszystko na forum i nie znalazłem odpowiedzi jak rozwiązać mój problem. Samochód golf IV 2003r TDi salon polska wersja bida, zapragnąłem doposażyć samochód w licznik z komputerem pokładowym tzw FIS. Licznik, który miałem w samochodzie to 1J0 920 806G a więc...
PIN wydobyty przez kolegę Jurek220 z szyfrowanego wsadu jest poprawny, dalsza procedura dodawania kluczyka była już wielokrotnie opisywana i okazała się skuteczna (VCDS -> Immobilizer -> Logowanie PINem -> kanał 21 w Adaptacji -> kolejne wkładanie kluczyków i przekręcanie na zapłon).
Procedura adaptacji kluczyków: wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję Dodano po 1 Procedura adaptacji kluczyków: wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer], jeśli nie nastąpiło...
Kupiłem przepustnice za 200 zł w całkiem niezłym stanie.Nie byłem jeszcze na adaptacji,pojeżdżę i zobaczę bo obroty wchodzą na ok 2000 ale podobno to normalka.Jednak mechanik miał rację. A teraz uwaga!!!!!! Pomierzyłem omomierzem wartości na poszczególnych pinach w zakupionej przepustnicy,a potem w swojej.W swojej na pinach 1i2 nie miałem żadnej wartości...
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
ok dzięki za pomoc, jutro biore się za to. Dodano po 18 Udało mi się tylko jeden z kluczyków zaprogramować i to ten dodatkowy, którego nie używałem ale dobre i to, że jeden działa. Próbowałem też wpisac w Moduł komfortu 46 - Adaptacja 10 - wybrać kanał 00 - tak doczytałem w jednym miejscu, że kanał 00 to reset- wciskając póżniej - testuj - zapisz, a...
Witam, Czy mógłby ktoś wrzucić opis adaptacji domykania szyb w VW? Na forum znalazłem opisaną procedurę, ale polegała ona na przełączaniu stacyjką po 7 razy itd. Czy można adaptować to za pomocą VAG'a? Domyślam się, że klikanie pilotem też pewnie będzie konieczne, ale procedura może będzie prostsza. Szyby mogę domknąć kluczykiem, tzn. po zamknięciu...
Wycinek z forum a4-klub.pl o dołożeniu tempomatu. [syntax=text]5. Konfiguracja Vag-Com'em 16-Steering Wheel Po złożeniu wszystkich elementów i uruchomieniu testu auta (przekręceni kluczyka w stacyjce o pół obrót) pokaże nam się błąd hamulców, ESP, airbaga w licznikach. Ostrzeżenie o poduszce samo powinno zniknąć, nie powinniśmy się tym martwić. Podłączamy...
pamietasz moze jaka to byla pocedura kodowania? jak nie to pogrzebie w necie Dodano po 2 "grala1 Tak, możesz. Tylko pilot z tą samą częstotliwością - 433MHz. Najlepiej te same nr." ok pilot juz mamwszystko , grot tez, tylko muszego jeszcze obsadzic i zakodowac a immo dam rade w tym passacie czy musze nowe transpordery kupić ? Dodano po 1 Do tego potrzebujesz...
Najpierw musisz sprawić aby lexia widziała sterownik.Następnie ; częsci zamienne - wtrysk-wpisanie kodu- parowanie z bsi.Kod do ecu można wpisać 3 razy.Może być tak ,że będziesz musiał zrobić ecu na virgin. Dodano po 4 Nie doczytałem ,piszesz że posiadasz klucz ze stacyjką i nie będzie problemu z immo.Będzie.Musiałbyś mieć też bsi i oczywiście znać...
Witam, Więc tak ja opiszę REFLEXA 4130, posiadam wersję OTC Europe ale jest to dosłownie to samo urządzenie co TECNOTEST, aktualizacje są i tak pobierane ze strony Tecnotestu. Na tym sprzęcie pracuje już od 6 miesięcy, Jaka jest jego wada to to że jest uniwersalny, czyli do końca nie wiemy gdzie będzie zonk, dopiero jak się pod auto podepniemy to się...
Pompa z jednym zaworem wymaga adaptacji zaworu. Procedura naciskania pedału gazu Procedura: 1. przekręć kluczyk aż zapalą się wskaźniki na desce rozdzielczej 2. poczekaj 3 sekundy 3. wciskaj pedał gazu do końca 5 razy w ciągu 5 sekund - po 5 razie puszczasz pedał gazu 4. czekaj 7 sekund 5. po 7 sekundach wciśnij i trzymaj pedał gazu przez 10 sekund...
... Co koledzy by zaproponowali na zakup interfejsu diagnostycznego do kwoty 7-8 tys nowego lub uzywanego? Ja mam na testach Gscana i na 99% go biorę. Za około 9 tysiaków go można kupić. Do azji wymiata. Zresztą wrzucę w końcu więcej info na temat jego mozliwości jak obiecałem bo w święta było nieco więcej wolnego od roboty. Jak szukasz tańszego interfejsu...
Fabia I lift 2005r. fabryczny kluczyk z pilotem na 2 przyciski i z diodą 434mhz. Pilot przestał działać, w vcds w komforcie na kanale 13 sygnał jest widoczny ale NOT OK, zaprogramowany pilot 1. Przy probie adaptacji tego pilota, sygnał dzwiekowy z centralki alarmu jest, widzi nadawanie, procedura przebiega normalnie, ale nadal nie działa, i nadal NOT...
Czy naprawdę nikt nie umnie mi pomóc ? Może ktoś wie jak odbywa się procedura autoryzacji kluczyka ?Gdzie jest immobiliser w tym samochodzie ? Jakie są możliwości adaptacji nowego ecu ?
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Hej wielkie dzięki! dopeiro teraz zauważyłem odpowiedzi i ogólnie zdążyłem sam rozebrac boczek i pomieżyć multimetrem i: Jesli ktos w przyszłości chciałby założyć do TOYOTA PRIUS II 2008 Sterownik centralnego zamka to: jest on sterowany minusem (masą) nalezy rozebrać przycisk w drzwiach (panel) i dwa prawie skrajne Piny to otwieranie i zamykanie Plus...
Test elementów wykonawczych zrobiony pompka pracuje. Słychać ją głośno i wyraźnie. Płyn płynie w rurce. Sprawdziłem. EGR był podany adaptacji zgodnie z instrukcjami programu wyłącz zapłon, włącz zapłon, odczekaj 30 sek., zakończony komunikatem, że adaptacja wykonana prawidłowo. Dzisiaj był test z tankowaniem z kanistra 15l w garażu z kanałem. Procedura...
Na pewno to dogrzewacz nie chce się wyłączyć? Czy to dmuchawa zostaje włączona i słyszysz napływ powietrza, po wyłączeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka? Jeśli to drugie, to prawdopodobnie regulator dmuchawy padnięty i trzeba go wymienić. Przy stopach pasażera ściągnij ten plastikowy panel (on jest tylko wpięty, nie przykręcony), potem odkręcasz dwie...
Witam Seat Leon 1.6 2004r Czy moze ktos z kolegow,podac procedure adaptacji nowych pilotow. Wedlud Autodaty jezeli klucz jest dodany lub wymieniony,nalezy zaprogramowac wylacznie za pomoca urzadzenia diagnostycznego. Interesuje mnie ktory kanal w module konfortu odpowiada za klucze. Dziekuje i Pozdrawiam
Witam, potrzebuję szybkiej pomocny moja fiesta mk6 1,4 16v benzyna 80 km ostatnio zaczęła szwankować problem z odpalaniem i utrzymywaniem obrotów samochodu odpala i gaśnie wchodzi w tryb awaryjny czasem uda się, że samochód odpali poprawnie forscan pokazuję błędy adaptacji przepustnicy i jakieś błędy komukcacji, że sterownik ogólnie przerabiałem już...
https://obrazki.elektroda.pl/3018307300_... Chociaż adaptacja wielu technologii Internetu Rzeczy (IoT) nie nadąża za hypem, jaki sobą wywołuje, to jedna z aplikacji spotkała się już z ogromną ilością adopcji i kolejnych innowacji. Ten ciągle rosnący i dywersyfikujący się segment IoT to inteligentne domy i inteligentne budynki. Właściciele...
Witam. Wiem, że temat był wałkowany wiele razy. Używałem też "wujka google" jakby co...I nie mogę...Tzn w Vag-Com r.409 jak wykonuję procedurę " 46 - Moduł komfortu] lub http://obrazki.elektroda.pl/8111737800_1... Czy tu mam wpisać ilość pilotów łączną, którą chcę mieć? Bo jak wpisuję 2 to nie mogę zapisać "wyszarzone pole". Mogę dodać...
Witam... Jak wygląda sprawa zaprogramowania kluczyka w aucie z tego rocznika? Jaki jest typ transpondera?..domyslam sie że Megamos (szklak) Crypto 48.Proszę najlepiej o dokladny namiar gdzie zakupic.Auto z jednym kluczykiem nie działającym z błędem immo P0513.Czy sama procedura adaptacji jest standartowa jak w autach starszej daty (17-21)..a może istniejący...
witam forumowiczow mam problem z A4 1.9 tdi rok 1997 ,klient zmienial baterie pomylil sie z biegunami (tak twierdzi) w efekcie uwalony licznik(padl procek) brak wskazan kontrolek km immo funkcjonuje,zostala mi tylko wymiana licznika po 2 tygodniach poszukiwan znalazlem zamowilem zaplacilem i tu zaczyna sie jazda za chiny nie moge przeprowadzic procedury...
adaptacji kluczy procedura adaptacji procedura adaptacji przepustnicy
włącznik światła pilota moduł hoover tablet lenovo podłączyć internet
klonowanie danych windows akumulatory 18650
Airpol MA 185 – lokalizacja termostatu oleju, blok olejowy, wymiana wkładu Bosch 650W – odłączanie przewodów od wyłącznika BH04 w wiertarce krok po kroku