I co z tego że obsługuję ? A choćby password do transpondera znasz? Wiesz jak dopisać id transpondera do wsadu immo ? Najprościej z pinem... Ciesz się, po 2007 roku transpondery są szyfrowane 128bit AES, pod numer nadwozia. Tylko serwis ma dostęp do kluczy szyfrujących transpondery,a wszystko z tym...
Witam Mam taki problem, kumpel ściągną z Anglii A6 i zgubił do niego klucz. W ASO zakupiony został klucz do tego auta ale nie można go zaadaptować. problem jest tego typy ze po włożeniu klucza i włączeniu zapłonu interfejs nie łączy się ze sterownikami. Testowaliśmy interfejs na drugim takim samym aucie...
Witam serdercznie, Zamówiłem nowy pilot z alieexpres (3 przyciski) i dokładnie o takim samym oznaczeniu jest oryginalny pilot w moim VW. Przy próbie adaptacji VCDSem pilot się dodaje ale działa tylko otwieranie i zamykanie a jest problem z otwieraniem klapy bagażnika (wiem trzeba trzymać przycisk dłużej)....
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin...
Sprawdź na drugim kluczyku, jak nie pójdzie adaptacja zrobić IMMO OFF. Procedura adaptacji kluczyków: 1. wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, 2. w programie wybieramy opcję [Immobilizer], 3. jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik...
Witam wszystkich, Od kilku dni nam do dyspozycji program VCDS, więc postanowiłem usunąć wszelkie usterki, które ciągną się za moim Leonem 1p. Jedną z nich jest niedziałający pilot centralnego zamka. Przestał on działać po wizycie u znajomego mechanika, który wymieniał sprzęgło. Myślałem, że to bateria,...
Witam serdecznie! Kolega posiada Passata B5 97r i chciałem zaprogramować mu kluczyk zdalnego otwierania bo jego się po prostu popsuł. Podłączyłem VAG, zwykły kabel KKL ( ponieważ drugiego kabla Hex nie obsługuje ) no i po odpaleniu VCDS-Lite 1.2 łączy się z silnikiem, z modułem komfortu, można kasować...
Korekcje adaptacji, która to właśnie ponoć zapisywana jest na eprom'ie... Rozjechały się mapy przez błędną (brak) emulacji sondy lambda i powstał krytyczny błąd adaptacji. Examiner nie dał rady tego zresetować. Elektronika Piaseczno rzuciła cenę 700-1000. V-Tech Łowicz 750. KoCar Tychy 350zł. Problem...
Witam Dzisiaj podłączyłem sobie manetkę do sterowania fis(szara kostka do licznika) i chciałem zrobić adaptację nowego(używanego) licznika VDO 8LO 920 930F(podobno od s3 zegary ale są zmienione tarcze, wskazówki, immo2). Poprzednie zegary Jaeger 8L0 920 900H 1/2 fis(chyba immo3 ale nie wyświetla vinu...
Więc nie pozostaje Ci nic innego jak kupić któryś z testerów ADE do wkodowania immo do samochodu, bagatela drobne 12 000 PLN za najtańszy egzemplarz z tokenami, ewentualnie prawie jak za darmo, bo w okolicy 5 000 kopiarke transponderów która skopiuje transponder z tego klucza który teraz odpala auto. Jakaś...
Peugeot 3008 p84 2.0 gt 180 kan. Narzędzie to dym BSI to Delphi Wszystko oryginalne w samochodzie Zmieniono/przepisano vin tym samym kodem PIN, który odpowiada samochodowi Zestaw głośnomówiący z zapłonem działa dobrze Ale blokowanie samochodu pilotem nie działa Odłożyłem oryginalny vin...
Witam ponownie, adaptacja ukończona pozytywnie na mojej przepustnicy :) ! Wstępna zabawa z dołożoną dodatkową masą z akumulatora nie pomagała. Nie wiem czy mogło to być częściowym kluczem do sukcesu, ale podłączyłem do akumulatora godzinę wcześniej prostownik i był on podłączony cały czas podczas...
Witam, mój oryginalny kluczyk to 5FA 007 680, 433 MHz, i taki też zamówiłem. Kluczyk programuję według instrukcji z tego poradnika: Immobilizer zaprogramował się za pierwszym razem ale za cholerę nie chce zaprogramować pilota. VCDS-lite, po wpisaniu 2 kluczy, kliknięciu "test" przyjmuje...
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje...
Kolego coś tu nie gra. Nie wydaje mi się żeby PIN kod immo był ci potrzebny do adaptacji pompy. ten kod jest potrzebny do kodowania kluczy. Odczytaj błędy immo, albo sprawdź w grupach pomiarowych od 125 w silniku czy ma komunikacje z immo i licznikiem. Niedawno miałem taki przypadek że jedna wtyczka,...
Żadnych pinów nie potrzebujesz,vag com lub inne urządzenie diagnostyczne współpracujące z tym pojazdem 1 minuta pracy i wóz odjeżdża!Jeżeli byś chciał dopisać klucze to pin będzie potrzebny z zegarów.A tak to tylko adaptacje w kanale 00,-przywróć ustawienia fabryczne.
Jak chcesz skopiować wsad z vdo do mm ? Toż to inne pamięci. Adaptacja i kodowanie kluczy.
Przepustnice testowałem na stole i się nie cieła. Robiłem zerowanie i adaptacje kilka razy po nagrzaniu. Skąd wziąść taki świeży wsad. Ale jaki wsad trzeba wymienić, wsad z jakiej pamięci. Nigdy nie robiłem nic simosie, ani immo off, ani narawy, nie wiem co w środku, nie znam budowy tego sterownika....
Comanderem czytaj PIN, później użyj vaga, jest prościej. Który rok auta. Wchodzisz w licznik 17 później login 11 podać kod (login) porzedzić 0xxxx 10 ADAPTACJA kanał 21 wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek Klucz przy immo 3 można zapisać jeszcze...
Takie coś znalazłem : Samo podałeś link do opisu procedury adaptacji klucza. Czego jeszcze szukasz?
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2...
Witam wszystkich W ostatnim czasie zgubiłem klucze do mojej połówki 6n z silnikiem 1.4 benzyna. Wymieniłem stacyjkę oraz Immobiliser znajdujący się pod kolumną kierowniczą. Jak łatwo przewidzieć po tym zabiegu nie mogę odpalić auta. W Vagu pojawia się błąd niewłaściwego kluczyka. Mam pytanie czy do...
Witam szanownych forumowiczów. Posiadam od niedawna tester Delphi ds100e NEW VCI przynajmniej tak pokazuje program. głowica komunikuje się bez problemu z programem Delphi car 2015.3 gdzie mogę kasować błędy podglądać prace w trybie rzeczywistym. Ale dziwne bo w trybie demo wchodząc w sterownik silnika...
Witam Próbowałem wkodować 3 kluczyki do leona z 2003r, gdy wpisuję watrość 3 na kanale 21, nie chce zapamiętać, cały czas wywala 0. Robiłem adaptację po poprawnym zalogowaniu. W czym może być problem? Załączam zrzut pamięci. Jeśli mógł by mi ktoś ją przerobić, żeby po podłączeniu, zegary nauczyły...
(at)bmwmajster Zaloguj się na vwgolf.pl ,znajdź zakładkę "spoty" napisz do kolegi z Twojego regionu posiadającego Tacho. Na spocie wypijesz piwo ,pogadasz i pin uzyskasz. Z adaptacją nowego klucza sobie poradzisz. Ps.I nie wierz w pierdoły że wszystko co z chin to złe i powoduje usterki ,bo to NIE...
Witam. szukam wiadomosci na temat adaptacji zegara a dokladnie dogrania licznika z centrala silnika.Walczylem kiedys a audi a6 2001 rok i poszlo bez zadnego problemu,a w tym przypadku jest inaczej.Jak ktos zgrywal licznik z centrala w passacie b6 tdi 2001 rok i wie jak przeprowadzic programowanie to...
Poszukalem ,skleilem i zrobilem Dziala bez problemu Na wyjsciu NE555 (noga 3) przed przekaznikim tylko musialem dac diode bo nie chcialo wracac do stanu czuwania przy mniejszym napieciu zasilania nie wiem dlaczego Sorry za jakosc ale tak najszybciej ale chyba czytelnie 7noga CD4093 do masy,...
Chyba nie pomylę się, ale jest to spawarka inwertorowa starego typu gdzie jako klucze pracują tyrystory wylączalne. Dlatego spawarka ta pracuje na częstotliwości akustycznej i wydaje dziwne dżwięki zależne od obciążenia -jest to objaw normalny.Ze tak się zachowuje to już jest dużo , sprawdz czy nie...
Tutaj masz procedurę kasowania ECU oraz samoadaptacji, czytaj uważnie i ze zrozumieniem to klucz do sukcesu. .:| p.s. - Podłącz to auto do programu diagnostycznego, np. alfadiag w wersji 2.103.
Dioda jest po to, żeby przewodziła w jedną stronę. Dławik ma to do siebie, że stara się utrzymać przepływ prądu na stałym poziomie, analogicznie, jak kondensator próbuje utrzymać stałe napięcia. Takie podejście, mam nadzieję dość intuicyjne, pomagające nieco zrozumieć zasadę działania. W kontrolerze...
No i znalazłem:) Programik 311 + generator klucza do pełnej wersji. Mam nadzieje że wiesz co i jak a jak nie to pisz na PW Powodzenia
Kolego jeżeli ten drugi zegar jest tak stary (97r) to tam immo pracuje troche inaczej jak ten oryginalny. Chyba będziesz musiał albo jechać do magika który wyrzuci ci immo z ECU silnika, albo zdobyć licznik taki jak tam powinien być i dopasować nowy licznik do ECU silnika i zakodować klucze.
A jaki ma kolega transponder w kluczu ?
Witam, Nie mogę zrozumieć .wymieniałeś stacyjkę do niej przekładasz pierścień immo a do nowego kluczyka przekładasz czip z starego kluczyka i felka odpala. Numery na blaszce to kod do dorobienia klucza (ząbki kluczyka)
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17-...
Witam Wymieniam sterownik w cordobie, kupiłem tacho i mam pin do imo które siedzi w liczniku. Teraz pytanie, czy po podmianie sterownika Tacho poradzi sobie z jego dopasowanie? wystarczy usunąć stare klucze (to podobno powraca do ustawień fabrycznych) jest tam taka opcja i zaprogramować je ponownie?
Klucze do ręki i regulujesz sprzęgło, jak linka będzie za luźna to nie będzie działała zmiana biegów, jak za mocno to też będzie sygnalizowane, komputer nie jest tu potrzebny.
Klucze sprawdzałem. Nadają się do kodowania jeśli dobrze rozumiem, to w blokach pomiarowych na trzeciej pozycji powinna być [1] i tak własnie jest. Pin z nowego licznika przyjmuje bez problemu. Wykazuje również, ze obecnie zakodowane są 3 klucze i nie mogę tego zmienić. Przy podaniu jakiejkolwiek wartości...
Tak, musi być klucz z nowym transponderem ale zalogować to się możesz kluczem dopisanym lub nowym niedopisanym.
Ile mocy muszę podać na wejście modułu PA i ile powinno mi się udać uzyskać (chodzi o opłacalność całej zabawy) przy zasilaniu 12V. Też zdarzyło mi się kiedyś wykorzystywać moduły PA z murzynka i zdaje się że sterowanie jest w granicach 1W, a na wyjściu należy spodziewać się około 20W. Zobacz jaką...
Hej wielkie dzięki! dopeiro teraz zauważyłem odpowiedzi i ogólnie zdążyłem sam rozebrac boczek i pomieżyć multimetrem i: Jesli ktos w przyszłości chciałby założyć do TOYOTA PRIUS II 2008 Sterownik centralnego zamka to: jest on sterowany minusem (masą) nalezy rozebrać przycisk w drzwiach (panel)...
Dwa lata już mi świeci chińskiea taśma LED (60 LED/m; 12W/m) podłączonych do transformatora toroidalnego 40VA, obciążenie dokładnie 3.34A, czyli tyle ile długość taśmy w metrach. Jak na razie skończyła się jedna grupa 3 LEDów (diody są grupowane po 3 i łączone szeregowo w grupie). Taśma podzielona na...
-nie zepsujesz powtórnym kodowaniem klucza, nie ma znaczenia, który klucz pierwszy, -piloty to najmniejszy problem, zakodujesz w module 46 nawet bez immo, program sam prowadzi -problemem będzie immo - transponder bo sam pin to za mało, moim zdaniem.
Witam. Mam problem z immo i ze sterownikiem silnika po wymianie zegarow. Auto to A3 8P, rok 2006. Mialem u siebie poliftowe zegary, ale angielskie i chcialem wymienic na europe. Kupilem szafe na allegro, facet, ktory sprzedawal stwierdzil, ze moze je przypisac do auta i wyslac. Zczytalem ori smokiem...
Witam kombinacją klawiszy tego nie zrobisz,siedzi tam MC68HC705B32 52-pinowy PLCC trzeba przelutować procka,ewentualnie przeczytać wsad i wgrać do nowego lub dopisać do nowego modułu klucze.
Witam Zrobiłem dopisanie nowego pilota ( używka Hella 2 przyciski 434 Mhz) bo wcześniejszy padł. Według procedury Metoda Nr. 3 : 1. Należy użyć dwóch kluczy, tradycyjnego (A) oraz klucza ze zdalnym sterowaniem (B) 2. Cała operacja synchronizacji musi być przeprowadzona w ciągu 30sekund. 3....
Wszystko ładnie ale jeszcze nie tak .Powinieneś najpierw podłączyć miernik pod aku potem zamknąć drzwi obserwując wskazania miernika i po chwili zamknąć pilotem obserwując wskazania. Zobaczysz czy po zamknięciu nie skacze pobór prądu i jak szybko zacznie spadać prąd.Teraz to auto nie było uśpione. Taki...
Tak czytam temat pięć stron i nic o Adaptacji klucza. :D :D :D Nawet pamięć nie odczytana a o programowaniu nie wspominam. Kup jakiś normalny programator bo narobisz sobie biedy i wtedy będzie . . . Nikt dla ciebie nie będzie studiował rzeczy które nawet blisko 20 lat były oczywiste. Uwierz że...
Zdejmij rozrząd z napinaczem Jeden z wałków Faza przesunięta obróć o 180 stopni zgraj ze sobą dwa wałki rozrządu muszą się znajdować w jednym miejscu zablokuj poziomą listwą. W bloku silnika odszukaj otwór dla blokady wału korbowy zablokuj wał szpilką Po tych czynnościach załóż na nowo cały...
NA ALLEGRO NAJTANSZY VAG .WYBRAC INSTRUMENT LOGIN WPISAC 5CYFR Z PRZYWIESZKI ADAPTACJA 21 KANAŁ ODCZYT ZAPIS I GOTOWE ..SPRAWDZONE OBIŁEM WIELE RAZY
Witam , niestety bez odzewu ... żaden moduł się nie odezwał . Nadal mnie zastanawia to mruganie przebiegu i to że czasami wyświetla dłuższy czas i potem gaśnie i to że alarm działa po otworzeniu drzwi a jak jest pozamykane auto to na pilota włącza się podświetlanie wnętrza ... ale alarmu nie ...
Naprawiam Audi A4 po zalaniu elektroniki. Wymieniłem komputer silnika oraz moduł immobilisera. W jaki sposób zaprogramować nowe kluczyki do immo? Znalazłem kilka informacji na forum, ale są niespójne. Jedni twierdzą że trzeba robić adaptacje w instrumentach (17) a inni że w immo (25). Posiadam...
Następny problem.. w adaptacji kanał 1 jak i 21 niedostępny, co z tym fantem zrobić nie mając żadnego pilota z kompletu do tej pompki ?
Dokładnie. Tam porobiłem ale na zegarach przed 6.2006. Tu jest rok 2007 i zastanawia mnie czy nie muszę mieć transpondera prekodowanego pod konkretne auto. Ale najbardziej dziwi mnie fakt, że nie mogę wykasować starych kluczy do zera. Co do pinu - 100% jest prawidłowy i ani razu źle go nie wpisałem....
Moduł komfortu,adaptacja ,kanał 1
Może po prostu masz problem z przepustnicą.Po co sięgać po próby podniesienia obrotów,co w tym silniku może być trudne a wręcz niemożliwe.A może spróbuj umyć przepustnice i zrobić adaptacje.???
wysuszenie kompa i adaptacja przepustnicy pomogły
Witam serdecznie piszę bo już mi ręce opadają. Mój samochodzik to Seat Leon 2001 r. Dokupiłem sobie klucz bo dostałem tylko jeden i tu zaczęły się moje problemy. Posiadam pełną aktywną wersje vag com 311.2-N i kabelek Vag KKL potrafi z czytać błędy i je usunąć, mam port ustawiony poprawnie, jest komunikacja...
Dodano po 2 Reszta licznika działa, tzn. Temperatury, poziomy itp, poprostu nie ma drzwi i ten immo, przesłałem wam foty bloków 22,23,24, oraz błąd jaki był. Dziwne bo u kumpla w g4 działa normalnie a u mnie jak wsadze stary full FIS też jest Oki Dodano po 8 Dodano po 7 ...
Wiesz, dopiero zaczynam zabawę z programowaniem kluczy, zegarów, ECU.. Każda informacja w tym zakresie na wagę złota. Jeśli chodzi o klucze, to sprawę mi pięknie wytłumaczyłeś, dziękuję. Możesz mi powiedzieć jaka jest procedura przy wymianie zegarów? Wystarczy pin nowych (używanych) zegarów, adaptacja...
Odczytaj pin z BSI (możesz go udostępnić) i dodaj MES'em. NEC w trybie nauki? Co ty zmieniłeś UPĄ w eepromie? Tryb adaptacji? Czym dopisujesz immo do wsadu? Pin i dopisz klucz po obd (możesz mieć problem z pilotem jak przy PCF7946/47) lub dodaj immo do wsadu za pomocą odpowiednich narzędzi (TANGO lub...
Witam mam problem podłączyłem profilaktycznie kompa z vcds i okazało się że mam zapelniony w 108 nie wiem czego. Próbowałem włączyć regenerację w programie i prosi mnie on o kod gdzie go znajdę nie mam żadnych dokumentów od auta Dodano po 3 Dodam że program Delphi też prosi o podanie kodu....
Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej nie da rady dopisać kluczy poprzez adaptacje. Albo dopisanie do wsadu albo najpierw odczyt pinu z zegarów, wgranie do ecu wsadu ze znanym pinem i adaptacja ECU do zegarów a na koniec prekodowanie nowej pastylki i adaptacja kluczy. Obawiam się, że ktoś kto...
Witam, straciłem kluczyk do Altei XL z 2008 roku. Chciałbym samemu sobie dopisać do immo nowy, PIN ściągnąłem VAG TACHO (5 cyfr), grot już mam wyfrezowany pilot kupiony i dopasowany (otwiera, zamyka itd.) transporder predekodowany też już mam Megamos Crypto ID48 TP22. I problem wynika w tym że jak juz...
No to problem rozwiazany, przyajmniej narazie. Klucz został wkodowany do modułu komfortu. Przeprowadzilem adaptacje klucza i zadziałało. Tylko musialem sie troche nagimnastykowac, bo wszelkie opisy sa tak skapo skonstruowane ze czasami trzeba troche poprobowac i zobaczyc czy dziala. Ja porownalem chyba...
Witam. Jakiś czas temu (dosyć dawno) zadawałem pytanie czy zmiana odbiornika IR umieszczonego pod lampką oświetlenia wnętrza będzie wymagała adaptacji kluczy - ponoć nie, a jednak wymaga. A więc do rzeczy. W twingo z 99 ze sterownikiem Siemens Sirius zmieniona została "płytka" (odbiornik IR) z...
Witam serdecznie. Sprawa wygląda następująco: Dwa dni temu zgubiłem jedyny klucz do mojego auta, szybko dorobiłem drugi na postawie zamka co kosztowało mnie 200zł razem z pastylką w kluczyku, za dodanie klucza do immo elektryk zawołał następne 150zł co wydaję mi się dosć dużą kwotą jak na 5 min pracy...
Witam. Panowie Octavka zamyka centralny z zamka i otwiera również elegancko z zamka.Po otwarciu zamka z klucza po otwarciu drzwi muszę rozbroić alarm włączeniem stacyjki.Wszystkie szyby działają elegancko i z klucza i z paneli sterowania.Lusterka również.Adaptacja klucza (jajko) nie daje rezultatów...
Witam wszystkich forumowiczów. Proszę o sprawny wsad do licznika 1J0919860 B VDO GOLF 4 TDI 1998r. Licznik bez Can'a. Dostałem od znajomego wsad, ale podejrzewam że jest z nim coś nie tak. Licznik już nie wyświetla defekt(co prędzej miało miejsce) ale nie pokazuje godziny oraz kontrolek pod wskaźnikami...
jeśli masz problem z kluczem to dwa wyjscia kolego albo masz pin kod i zrobisz adaptacje klucza albo masz coś uszkodzone puszka najczesciej i wtedy albo emulator albo naprawa istniejącego immo ja generalnie emulatorów się narobiłem trochę i powiem ci tak ,że w wiekszośći przypadków uszkodzenia w aucie...
Panowi u mnie jest ten sam problem jednak wystąpił on po nieudanej probie dodania drugiego klucza i teraz ciągle ten błąd i migająca kontrolka chciałem ponownie zrobić adaptacje kluczy ale gdy podaje w VAG wartość 2 to wyskakuje error co robić??
Witam. Jak w temacie, klient zamienił bieguny przy próbie uruchomienia z boostera. Od tamtej pory immo blokuje. W sterowniku błąd immo. Przy próbie wpisania od nowa klucza(mam pin) VAGiem, niby wszystko przebiega ok, kontrolka od immo gaśnie, lecz po ok 20sek i ponowej próbie odpalenia - znowu miganie...
pozostaje adaptacja klucza za pomocą programu diagnostycznego. Z tego co wiem nie ma sposobu na zaprogramowanie klucza samodzielnie bez diagnostyki
Tak,idzie to uporządkować !! Wszedłem do "instrumenty"(wskażniki) potem adaptacja, klucz(key)- wpisałem "10 " a potem Value"150" i i naprawione. Wszystko chodzi-wszystkie zegary powróciły. Kontrolka oleju juz nie miga(gaśnie sobie). Pozdrawiam serdecznie wszystkich zainteresowanych takim problemem! Mirek
Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
Dokładnie Ci nie powiem ale radził bym jechać do jakiegoś elektronika i tak prawdopodobnie nie poradzisz sobie ze wsadem licznika i adaptacją kluczy.
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo...
Jakby ktoś szukał rozwiązania to wystarczy vag commanderem z czytac pin i zrobić adaptacje kluczy ponownie (rowniez commanderem czy innym softem). Dzieki Janusz za zyczenie powodzenia i Wasze rady.
Musisz mieć pin adaptacja kluczy do zegara potem synchro z ECU i działa.
Czy osobiście robiłeś już taką czynność na CDIF. Ja słyszałem że on sobie z adaptacją kluczy nie radzi. Z tego powodu nie podchodziłem z tym do auta. A napewno czyta inne dane.
Ok. z silnika wyciągnąłem pin. To w takim razie adaptację klucz robie na kanale 25 (immo) czy 17 ( wyświetlacze ) czy może 01 ( silnik )?
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
Witam. Pisałem ostatnio do kolegów z pytaniem czy jak 307sw 2.0 16v 02rok dostanie cały kompletny zestaw do odpalenia tj:sterownik silnika, bsi,uch i oczywiście kluczyk to auto powinno odpalić bez żadnych kombinacji. Niestety tak się nie stało.. Auto nie startuje. Komunikuje się z bsi ale miga kontrolka...
Dodam jeszcze że próbowałem również ręcznie przeprowadzić procedurę adaptacji kluczy metodą jeden klucz w stacyjce przekręcony na zapłon drugi klucz w drzwiach kierowcy przekręcany w prawo razem z wciśniętym przyciskiem unlock (otwierania) na pilocie i procedura mieszana z programem vcds Dodano po...
psilos1, marfur30 Mam problem z sczytaniem wsadu ze starego licznika golfa 4. Korzystałem z eeprom'a 1.19 i kabel VAG KKL. (tak wiem bieda kabel) Zegar golf 4: 1J0 920 805 E. Natomiast podłączając Zegar passat b5 fl: 3B0 920 929 A sczytałem bez problemu. Próby sczytania wsad z golfa 4 eproom ...
Działa. Zrobiłem tak że przypisałem nowy licznik i adaptację kluczy. Manetka od przełączania wyświetlacza fis i trzeba było przeciągnąć przewody do niej.
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX....
ja to robiłem w ten sposób 46 adaptacja i teraz nie pamietam kanału wiec probuj albo 1 albo 21 albo 26 ,nie wpisywalem ilosci kluczy to jest potrzebne do immo jak kodujesz klucz nie do pilotow ,wiec w ktoryms z wymienionych kanalow ustaw 1 nacisnij pilota i trzymajac zatwierdz i przejmij ,v vasie...
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator,...
Orginalnie był licznik MM 6Q0920825F , przestał działac . Kupiony Taki sam czyli 6Q0920825F ale VDO. Nie moge zsynchornizować immo. mam PIN stary org Magneti Marelli 01291 i nowy z VDO 01596. VCDS nie zapisuje VIN w nowym liczniuku. Co robię nie tak lub gdzie tkwi problem , robię w/g procedury z RossTech...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych...
potem adaptacja kluczyka i auto odpala zero błędów ale jak wyjmę kluczyk to jest taka od początku to samo bo nie chciało Save-a zrobić dodam że na starych zegarach wszystko ok IMMO ON i zegary VDO 12 1. Sprawdz lub pokaz zrzuty ze sterownika silnika i sterownik licznika czy nr vin sie zgadzaja...
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem...
Witam, poszukuję procedury adaptacji nowego kluczyka do w/w auta. Znajomy posiada kluczyk zwykły (bez przycisków do zamyka i otwierania centralnego i bagażnika) a chciałby takowy posiadać. Z tego co się orientuję to potrzebować będę nowy klucz. Kod PIN. Wejść w adaptację kluczyka wprowadzić nową...
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz...
Zacznij od dopisania kluczy, czyli zaloguj sie PINem, adaptacja, kanal 21, wpisujesz liczbe kluczy, ok, zapisz, wychodzisz z adaptacji, pozniej jak masz dopisane klucze to dopisujesz licznik do ECU podajac PIN w kanale 50.
szanowny kolego domex32 olej świeżo zalany do skrzyni , filtr zmieniony oraz zrobiony przegląd skrzyni . Cały problem polega na tym że autko z 1998 roku a skrzynia prawdopodobnie z 1999/2000 roku . Nie jestem w stanie sprawdzić jak była ani jaka jest bo nie ma żadnej tabliczki . Wiem od właściciela że...
Na wstępie znajduje się „tło historyczne” przybliżające przyczyny powstania projektu, jeżeli ktoś jest zainteresowany jedynie kwestiami technicznymi proszę przejść od razu do części poświęconej skróconemu opisowi konstrukcji sprzętowej. Jak to się zaczęło Odkąd sięgam pamięcią,...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka...
Witam Przywieźli mi samochód na warsztat i nie mogę sobie z nim poradzić, wywalone ma immo. Samochód był przywieziony z Niemiec i nie palił bo był uszkodzony silnik. Zamontowano nowy silnik u znajomego w warsztacie ja potem zrobiłem w sterowniku immo off i samochodzikiem przyjechał właściciel na warsztat...
Witam serdecznie kolegów i koleżanki z wiedzą, Proszę nie krzyczeć, że było - przewertowałem wszystko na forum i nie znalazłem odpowiedzi jak rozwiązać mój problem. Samochód golf IV 2003r TDi salon polska wersja bida, zapragnąłem doposażyć samochód w licznik z komputerem pokładowym tzw FIS. Licznik,...
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie....
Wchodzisz w licznik - logowanie - wpisujesz 0xxxx (xxxx-pin) - ok - adaptacja - kanał 21 - wpisujesz liczbę kodowanych kluczy - test - zapisz - ok - wkładasz następny kluczyk do stacyjki - włączasz zapłon - następny klucz - itd. Łączysz się z licznikiem, wchodzi adaptacje - kanał 00 - test - zapisz...
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i...
Wycinek z forum a4-klub.pl o dołożeniu tempomatu. [syntax=text]5. Konfiguracja Vag-Com'em 16-Steering Wheel Po złożeniu wszystkich elementów i uruchomieniu testu auta (przekręceni kluczyka w stacyjce o pół obrót) pokaże nam się błąd hamulców, ESP, airbaga w licznikach. Ostrzeżenie o poduszce samo...
Aby dopasować klucze i pilota zdalnego sterowania: 1. Włóż właściwy klucz do stacyjki i włącz zapłon 2. Podłączyć narzędzie skanowania do pojazdu i wybierz tryb eksperta 3. Wybierz System 46-komfort. 4. Wybierz 10-adaptacja. 5. Podaj kanał 000 (trzeba usunąć wszystkie klucze z numer kanału 000)....
... Co koledzy by zaproponowali na zakup interfejsu diagnostycznego do kwoty 7-8 tys nowego lub uzywanego? Ja mam na testach Gscana i na 99% go biorę. Za około 9 tysiaków go można kupić. Do azji wymiata. Zresztą wrzucę w końcu więcej info na temat jego mozliwości jak obiecałem bo w święta było nieco...
Być może zostaje jednak skasowanie adaptacji - u mnie tak było. Wprawdzie inne auto (BMW E46) ale zasada działania osprzętu silnika jest podobna chyba w każdym z elektronicznym wtryskiem pośrednim. U mnie sonda stała - po wymianie elementów instalacji LPG od reduktora w górę, elementów układu zapłonowego...
Witam wszystkich. Mam problem z kluczykiem w hondzie CRV I z 97 roku. Grot zużył się mechanicznie i występuje problem z przekręceniem stacyjki. Posiadam jeszcze dwa kluczyki, zapasowy czarny i serwisowy czerwony, które otrzymałem przy zakupie samochodu(komis). Obydwa pasują do drzwi i stacyjki. Zapasowy...
Mercedesy renaulty peugeoty citroeny volvo i vag te marki Jasne. Ja mam taki komfort że współpracuję z warsztatami które specjalizują się wyłącznie w Mercedesach, więc do tego mogę się odnieść. Grupa PSA mnie zupełnie nie interesuje (bardzo niskie stawki za pracę przy "żabach", i klientela specyficzna...
rozdzielasz kluczyk pilot osobno jest a scyzoryk osobno ,testerem musisz wejsc w adaptacje kanal 1 albo 26 i bedziesz widzial jak naciskasz pilota czy rozpoznaje czy nie Dodano po 1 znaczy rozdzielac nie musisz do adaptacji pilota tak napisalem moze myslisz ze pilot i klucz to jedna czesc...
Kupiłem przepustnice za 200 zł w całkiem niezłym stanie.Nie byłem jeszcze na adaptacji,pojeżdżę i zobaczę bo obroty wchodzą na ok 2000 ale podobno to normalka.Jednak mechanik miał rację. A teraz uwaga!!!!!! Pomierzyłem omomierzem wartości na poszczególnych pinach w zakupionej przepustnicy,a potem...
jednak coś nie jest tak; mam połączenie z komputerem; wchodzę w tablicę przyrządów następnie w adaptacje, wpisuje 02 pojawia się "Wciśnij przycisk [symbol strzałki w górę lub w dół]: wpisz wartośc adaptacji. [OK]: Enter" podczas tego komunikatu nie reaguje na przyciskane strzałki; naciskam OK; pojawia...
Możesz jeszcze dorobić kluczyk w "warsztacie niezależnym" ;) To będzie część kwoty kluczyka w ASO. Z zestawami startowymi nie zawsze jest całkiem różowo. Silnik wystartuje, ale w wielu przypadkach po sieci auta wciąż pałętają się upierdliwe błędy wynikające z niecałkowitego współdziałania nowych sterowników...
Witam! Mój oryginalny pilot z guzikami nie działał dłuższy okres czasu, po wymianie baterii mimo świecącej diody nie dało się to zakodować do samochodu ani VCDS ani tradycyjnymi metodami. Zakupiłem nowy klucz scyzoryk do tego samochodu i po prostu ciężko jest mi go zakodować oto co robię: Samochód...
Ludzie z całym szacunkiem, ale niektóre wpisy to nie jest chęć niesienia potrzebującym pomocy, tylko "głupie " wpisy nie wnoszące nic konkretnego tylko jak śmiem twierdzić chęć zdobycia paru punktów. No cóż gdzie jest MODERATOR. A teraz do Kucyk71 i innych mających problem ze skrzynią DP0. Zapalenie...
Witam wszystkich . Samochód to VW Passat b5 po lift 2004r 1.9tdi AVB sedan,radio oryginalne.Problem jest taki że przestało działać pewnego dnia od tak zamykanie-otwieranie z pilota w kluczyku (kluczyk mam tylko jeden scyzoryk. A ogólnie centralny zamek gdy zamykam mechanicznie normalnie przez przekręcenie...
Witam! Mam dziwny przypadek, wpisuję pin w aucie są dwa dokodowane klucze, mam jeden oryginalny i jeden świeży. Robię adaptację wszystko przechodzi jak trzeba ale po odświeżeniu brak zmian. Dziwna sprawa, bo nawet jak zrobię na jeden klucz albo na zero kluczy to niby wszytko przechodzi jak trzeba ale...
W tym aucie czy w liczniku czy osobna centralka nie ma nic wspólnego z rozkodowaniem kluczy. Jak pisał autor wyłączał immo w ecu off a potem on. Taka ingerencja wiąże się ze zmianą eepromu sterownika silnika. Centralka ma zapisane klucze i po włożeniu prawidłowego kluczyka wysyła sygnał - kod do sterownika...
haj jedno male pytanko pati czy po zalogowaniu do zegara wyskakuje ci jakis komunikat zla wartosc czy cos takiego?i drugie pytanko ten pozmieniany vin to twoja robota chodzi mi o zegar? i najwazniejsze czy ten zegar i centrala to jest komplet z jednego auta czy moze centrala tak a zegar nie a ty sobie...
Witam Czy ktoś może zerknąć na wsad licznika VDO toledo 1.4 55KW 2001 rok .Mruga lampka immo błąd 01176 kluczyk za niski sygnał .W adaptacji jak wejdę w kanał 21 dam odczyt to widzi 0 kluczyków jak wpiszę 1 dam testuj i zapisz to na sekunde lampka zapali się i za chwilę dalej mruga jak dam odczyt to...
Witam! Mam poważną zagrychę z wymianą licznika. A mianowicie podczas adaptacji mam komunikat "System not ok" i po wszystkich próbach wynika że problem leży w nowym liczniku ponieważ robiłem próby na innej identycznej A6 do niej też sie nie kodował, a z niej do tej docelowej zasysał VIN. Od początku:...
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Ok, wiec rozumiem ze jest wielokrotengo kodowania. Przywieszki przy starym kluczu nie mam, wiec musze odczytać Pin z licznika. Mam VCDS, CARPROGA I DIGIPROG3 którymś z nich odczytam PIN po OBDII ? Czy musze rozbierać licznik i zczytac Eeprom? Rozumiem, że dodanie immo/transpordera pod...
Witam kolegów. Mam problem z zakodowaniem kluczyka w audi a3 8p 2007r. Zakupiłem używkę kluczyk o tym samym nr co stary oraz nowy czysty prekodowany TP25 transponder z alle. Podjechałem do dorabiacza w celu zakodowania kluczyka (nie znałem kodu PIN). Nie udało się mu swoim fejsem, Super VAG, wyjąć...
Witam forumowiczów. Otóż mam taki problem. Posiadam jeden kluczyk do samochodu. Dokupiłem sobie cały zestaw scyzoryków wraz z sterownikiem. Wszystko podpiąłem ładnie i zostało jedynie zaprogramować nowy transponder. Transponder mam zakupiony i chciałem zaadaptować teraz go do samochodu tak bym mógł...
da się jakoś obejść sposobem te clb, żeby spolszczyć? Da się, jak się ma klucze szyfrujące... akurat AKP używa innych kluczy, bo swego czasu właśnie ich klucze wyciekły i teraz są "pod specjalnym nadzorem". Nie ma bardziej spolszczonej wersji niż AKP. nie mogę znaleźć nawet ciśnienia doładowania....
Pytanie: Jak mogę zmniejszyć zakłócenia elektromagnetyczne, używając sterowników LED w projektowaniu oświetlenia? Odpowiedź: Użyj zasilacza z rodziny Silent Switcher firmy Analog Devices. Prawie wszystkie współczesne aplikacje oświetleniowe wykorzystują diody LED. W stosunkowo krótkim...
Pytanie: Jak dodać izolację do mojego ADC bez szkody dla jego parametrów? Odpowiedź: W przypadku przetworników analogowo-cyfrowych (ADC) o wysokich parametrach, jedno oko musi obserwować izolowane linie zegarów i danych, a drugie izolowane zasilanie. Przetworniki ADC o sukcesywnej aproksymacji...
Cholera...wiem że ten kod to uszkodzone gniazdo....ale co to znaczy jeżeli przejście między gniazdem a immo jest i między immo a ECM też jest. Przemek a co to znaczy.."Czy petla na stacyjce dobrze odczytuje klucz"?? . Co jeszcze podłączyłem ADP 186 i mogę zrobić adaptacje między immo a ECM ( tak jakbym...
Sprawa dotyczy AUDI A4 1,9tdi 1996, immo nie jest jeszcze w liczniku, a problem to błąd na silniku 17978, na immobilizerze nie ma błędów i nie było. Efety są takie że samochód odala i gaśnie. Kiedyś wystarczyło parę razy przekręcić kluczyk (3-4 razy) i odalić. Teraz trzeba kilkanaście a nawet dziesiąt...
Zciagnij sobie program Motordiag ( czeski i po czesku ) zrob po kolei co bedzie chcial ( domyslisz sie) .Powinno dzialac od strzala.W Vagu adaptacja wychodzi roznie kluczem moze byc taka kolejnosc : kasujesz bledy ,wyciagasz bezpiecznik 1( zasilanie ECU) ,wkladasz bezpiecznik ,wchodzisz w grupe 098 slychac...
516 Styk biegu jałowego - F60, Czujnik pozycji przepustnicy - zamknięty przełącznik - F60 518 Potencjometr przepustnicy - G 69, Czujnik pozycji przepustnicy - sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM 530 Nastawnik / potencjometr przepustnicy - G88, Czujnik pozycji przepustnicy -...
Tak błędy skasowane w EDC jak i immo. Znalazłem na Ross-Techu taką adaptację. Tylko potrzebny jest klucz używanego EDC Engine Control Unit (ECU) Zamiana (UŻYWANE ECU) Wymagania wstępne: NOWY (używany) ECU jest zainstalowany w samochodzie. Napięcie akumulatora przynajmniej 12.5 V. ...
Wchodzisz w Borda (w VCDSie oczywiscie), potem w kanał adaptacji, i tam z menu rozwijanego wybierasz opcję kodowania pilotów (kanał 1 o ile pamiętam). Wyswietli ci chmurka z podpowiedzią co sie robi. Jeśli nie to masz: 1. Najpierw w tym kanale 1 wpisz nową wartość 0 -> TEST -> SAVE (czy ZAPISZ - jak...
Witam serdecznie, Mam jeden tylko kluczyk do mojego auta - Audi A3 8L z 99 r. - oraz plastikowy kluczyk serwisowy. Padły mi w tymże kluczyku baterie i zakupiłem nowe, niestety jednak klucz przestał otwierać zamek centralny zdalnie, co jest zrozumiałe. Tu pojawia się problem: nie jestem w stanie normalnie...
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja...
Sprzedawca zapewnia że jest możliwość kodowania. A oto inne możliwości interfejsu : - adaptacje ukrytych modułów - aktywacja świateł do jazdy dziennej - aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu - aktywacja tempomatu - regulacja xenonów - programowanie, kodowanie - aktualizacje sterowników w...
Witam Seat Leon 1.6 2004r Czy moze ktos z kolegow,podac procedure adaptacji nowych pilotow. Wedlud Autodaty jezeli klucz jest dodany lub wymieniony,nalezy zaprogramowac wylacznie za pomoca urzadzenia diagnostycznego. Interesuje mnie ktory kanal w module konfortu odpowiada za klucze. Dziekuje i Pozdrawiam
Witam :) Czy ktoś sie spotkał z takim bledem : nieprawidłowy klucz programowalny ? lub za słaby sygnał z klucza? wsadziliśmy nowa deske z duzym fisem, deska jest bez cana, rocznikowo tak samo, rok produkcji na niej to 97, na mojej starej tez, rok namalowany markerem z jakiego było wyciagniete...
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) :arrow: wybierasz adaptację (10) :arrow: kanał 50 :arrow: wpisujesz pin i zatwierdzasz. Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków. Wybierasz 17 (licznik) :arrow: 11 login :arrow:...
Witam! Problem jak w temacie, posiadam dwa kluczyki które: Pierwszy kluczyk- centralem steruje ale nie widzi go stacyjka (nie da się przekręcić klucza) Drugi kluczyk- Stacyjka go widzi, ale nie steruje central zamkiem. Kluczyki to tzw Electronic key. Czy można coś zrobić w tym temacie czy raczej...
zapytaj o taki klucz u człowieka od dorabiania kluczy,jeśli bateria padnie to sie pilot roz programuje i potrzebna adaptacja.
Spróuj w 46 komfort wejdz w adaptacje , kanał 21 i wpisz jedynke dla pierwszego klucza nacisnij przycisk w pilocie i zatwierdz z klawiatury , trzymająć cał czas ten przycisk w pilocie potem ustaw 2 dla drugiego klucza i to samo powinno chodzić vasem tak robie zawsze i jest dobrze . Spróbuj...
moge sie mylic ale immo masz takze zapisane w ECU i wymieniajac szafe musisz jej zrobic adaptacje w ECU najpierw a potem programowac kluczyki, PIN ci sie do tego przyda jak najbardziej Wiem o tym, że w normalny przypadku należy zgrać ECU z licznikiem a potem zaprogramować kluczyki. Ja mam inny problem,...
Nie wiem co mi sie dzieje z autem, wstalem rano do pracy i mruga mi kontrolka imobilajzera na liczniku i nie moge odpalic auta Posiadam 2 klucze na zadnym nie dziala (klucza z kodem nie bylo jak kupilem auto) Szukam czegos co mi zczyta pin code i bede mogl zrobic adaptacje Moze ktos juz mial taki...
Dziekuje za pomoc, w końcu przyszedł szklak, adaptacja i autko pojechało. Mam pytanie czy jak teraz będę chciał dopisać drugi klucz to ten pierwszy się wymarzę. A że zapis Megamos_Crypto_48 jest jednorazowy, i żeby mieć dwa klucze trzeba zaprogramować dwa nowe szklaki.
Doszłem jak narazie do tego że po zrobieniu adaptacji przepustnicy silnik chodzi dobrze do czasu wyjęcia klucza ze stacyjki. Jak go wyłącze,hwile poczekam i znowu zapale to juz nie chodzi tak jak trzeba i od razu pojawia się błąd ale na zapalonym silniku. Jak zgasze silnik poczekam chwile i włącze tylko...
VAG , kluczyk 8 oraz specjalistyczny klucz do pomp wtryskowych lub poswiecic kluczyc nr 7 i go nabijac . Dawka na 5 temperatura silnik 70-90 stopni ale tu chodzi o dawkę rozruchową więc należy najpierw odczytać jej wartość w grupie 005 a potem przystąpić do adaptacji Vagiem (wersja Vaga zależna...