Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Działa. Zrobiłem tak że przypisałem nowy licznik i adaptację kluczy. Manetka od przełączania wyświetlacza fis i trzeba było przeciągnąć przewody do niej.
Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Ok, wiec rozumiem ze jest wielokrotengo kodowania. Przywieszki przy starym kluczu nie mam, wiec musze odczytać Pin z licznika. Mam VCDS, CARPROGA I DIGIPROG3 którymś z nich odczytam PIN po OBDII ? Czy musze rozbierać licznik i zczytac Eeprom? Rozumiem, że dodanie immo/transpordera pod VCDS to: Instruments 1. IMMO1 - oddzielny BOX z immo (http://wiki.ross-tech.com/index.php/Imm...
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
Musisz mieć pin adaptacja kluczy do zegara potem synchro z ECU i działa.
No i starczy. Logujesz się pinem potem adaptacje kanał 21 i dodajesz kolejno klucze.
Jakby ktoś szukał rozwiązania to wystarczy vag commanderem z czytac pin i zrobić adaptacje kluczy ponownie (rowniez commanderem czy innym softem). Dzieki Janusz za zyczenie powodzenia i Wasze rady.
Zacznij od dopisania kluczy, czyli zaloguj sie PINem, adaptacja, kanal 21, wpisujesz liczbe kluczy, ok, zapisz, wychodzisz z adaptacji, pozniej jak masz dopisane klucze to dopisujesz licznik do ECU podajac PIN w kanale 50.
Pisałem o sytuacji kiedy NEC byłby zdrowy a reszta podejrzana (z pytania nie wynika że NEC jest uszkodzony więc skąd taki wniosek?). To wtedy przelut. Inaczej chyba będzie trzeba odnowić jakąś używaną stacyjkę, zrobić do niej nowe klucze i kombinować z adaptacją ECU i zegarów.
Dokładnie Ci nie powiem ale radził bym jechać do jakiegoś elektronika i tak prawdopodobnie nie poradzisz sobie ze wsadem licznika i adaptacją kluczy.
Czy osobiście robiłeś już taką czynność na CDIF. Ja słyszałem że on sobie z adaptacją kluczy nie radzi. Z tego powodu nie podchodziłem z tym do auta. A napewno czyta inne dane.
Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej nie da rady dopisać kluczy poprzez adaptacje. Albo dopisanie do wsadu albo najpierw odczyt pinu z zegarów, wgranie do ecu wsadu ze znanym pinem i adaptacja ECU do zegarów a na koniec prekodowanie nowej pastylki i adaptacja kluczy. Obawiam się, że ktoś kto twierdzi że dokoduje pastylkę z innego auta sobie...
Bo po zapakowaniu wsadu należy podłącyć VCDS i zrobić programowanie adaptację pin dograć klucze no i stan licznika musi się zgadzać.
Panowi u mnie jest ten sam problem jednak wystąpił on po nieudanej probie dodania drugiego klucza i teraz ciągle ten błąd i migająca kontrolka chciałem ponownie zrobić adaptacje kluczy ale gdy podaje w VAG wartość 2 to wyskakuje error co robić??
Witam Przywieźli mi samochód na warsztat i nie mogę sobie z nim poradzić, wywalone ma immo. Samochód był przywieziony z Niemiec i nie palił bo był uszkodzony silnik. Zamontowano nowy silnik u znajomego w warsztacie ja potem zrobiłem w sterowniku immo off i samochodzikiem przyjechał właściciel na warsztat do mie. Okazało się że silnik wymieniony i potrzeba...
jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo tak mi sie zdaje ze nie tylko PIN sie wywalił :)
temat przerabiałem masz do naprawy zegary i po tym można dopisać klucze
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Nie pomiędzy kolejnymi a na koniec całego procesu przypisywania trzeba odczekać 2 min. Pisałem o oczekiwaniu pomiędzy kolejną procedurą adaptacji (Login i tak dalej). Zgodnie z sugestią spróbowałem poczekać 2min po włożeniu ostatniego klucza - bez rezultatu. Nie mieścisz się w czasie wyznaczonym na zapisanie kluczy i wszystko w tym temacie. Na podstawie...
Witam. Udało mi się dziwnym trafem zgasić migającą kontrolkę immo. Zmieniłem w adaptacjach liczbę kluczy z 2 na 1, teraz nawet licznik przyjmuje login wyliczony wczesniej jak i przez kolegę z forum. Dopisałem normalnie 2 klucz i wszystko jest już w porządku. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
Jak chcesz skopiować wsad z vdo do mm ? Toż to inne pamięci. Adaptacja i kodowanie kluczy.
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Wiesz, dopiero zaczynam zabawę z programowaniem kluczy, zegarów, ECU.. Każda informacja w tym zakresie na wagę złota. Jeśli chodzi o klucze, to sprawę mi pięknie wytłumaczyłeś, dziękuję. Możesz mi powiedzieć jaka jest procedura przy wymianie zegarów? Wystarczy pin nowych (używanych) zegarów, adaptacja zegarów i adaptacja nowych kluczy bez zmiany pinu?
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
rafcio363 , jak możesz to podeślij mi jak ta adaptacje wykonać (dopisać klucze)
Dobra pompa siedzi, rozrząd ustawiony, teraz kwestia adaptacji pompy. Zadzwoniłem di jednego z mistrzów od dorabiania kluczy i pytam czy zrobi mi adaptacje pompy. Taaa Panie nie ma problemu. przyjechał jakiś chłopaczek coś tak zaczął kombinować programować klucze zmieniać transpondery w kluczu i po godzinnej walce stwierdził że coś jest nie tak i nic...
To na start wystarczy Ci ELM + vag commander ,vcds + opeltech koszt jakis ok 800zł w miarę rozwoju polecam sie skierowac ku specjalizowanej marce (np najwiecej tego w okolicy) i kable tylko pod to,Jeszcze dobre pytanie co chcesz tym robić ... adaptacje...immo... klucze... itp itd ....czy tylko error check ...
Klucze zapisane z liczniku
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Witam wszystkich forumowiczów. Proszę o sprawny wsad do licznika 1J0919860 B VDO GOLF 4 TDI 1998r. Licznik bez Can'a. Dostałem od znajomego wsad, ale podejrzewam że jest z nim coś nie tak. Licznik już nie wyświetla defekt(co prędzej miało miejsce) ale nie pokazuje godziny oraz kontrolek pod wskaźnikami temp. i paliwa. Przy probie adaptacji(vag com 311)po...
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
Sprawdź w blokach pomiarowych ile kluczyków jest zakodowanych do auta i czy rozpoznaje kluczyk. Wykasuj pola pamięci i ew. spróbuj jeszcze raz zakodować klucze. Adaptacje w jaki sposób przeprowadziłeś ? Podaj numer oryginału części/kluczyka. Zdalne sterowania w tych autach padały, więc możliwe że i twój zakończył żywot.
Witam Czy orientuje się ktoś, kto z forum prowadzi szkolenia w programowaniu, modyfikowaniu wsadów do komputerów samochodowych, kopiowaniu kluczy, adaptacji komponentów itp. Chodzi o pokazanie na fizycznym urządzeniu. Na początek interesuje mnie grupa VW. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Dam znać co udało się zrobić :) ''żałosna udręka'' może wiesz jak przebiega procedura adaptacji klucza z immobilizerem ?
psilos1, marfur30 Mam problem z sczytaniem wsadu ze starego licznika golfa 4. Korzystałem z eeprom'a 1.19 i kabel VAG KKL. (tak wiem bieda kabel) Zegar golf 4: 1J0 920 805 E. Natomiast podłączając Zegar passat b5 fl: 3B0 920 929 A sczytałem bez problemu. Próby sczytania wsad z golfa 4 eproom https://obrazki.elektroda.pl/6041528100_...
https://youtu.be/ou731kfl6A4?si=3pB4P5H5... Czy w ten sposób można odblokować używany klucz i później go dopisać.? Mam avdi chinczyk , czy nim może się udać przygotowanie dealer key ,i puzniej dopisanie kluczy.
proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 Jakie "narzędzie" posiadasz ? Potrzebujesz np. "Programator VVDI2 VAG immo4+ immo5" https://obrazki.elektroda.pl/3454453100_...
Przepraszam ze odkopuje - mam podobny problem tez transit tylko ze 2.4 tddi 125 po wymianie pcm . Bład 1608 migajaca sprezynka i wyłącza zasilanie na pompe- tylko dlaczego ? klucze zakodowane adaptacji pompy nie moge zrobic bo wyłącza przekaźnik pompy .Na którym pinie te 5 volt w sterowniku sprawdzic ?
Dodam jeszcze że próbowałem również ręcznie przeprowadzić procedurę adaptacji kluczy metodą jeden klucz w stacyjce przekręcony na zapłon drugi klucz w drzwiach kierowcy przekręcany w prawo razem z wciśniętym przyciskiem unlock (otwierania) na pilocie i procedura mieszana z programem vcds Dodano po 5 Może padł, tylko jak to sprawdzić skoro sygnał wysyłany...
Czyli nie masz kompletu ktoś cię oszukał bo to powinno odpalić jeśli wszystko byś podłączył i użył tych kluczy co są w zestawie.
wcale nie bo licznik wtedy przywala się o sumę kontrolną i wywala na wyświetlaczu napis def A jednak tak,jesli pojawi sie takowy napis ,wystarczy zmienić kodowania licznika i ponownie powrócić do starego,licznik na nowo przeliczy sobie sumę kontrolną,i def znika :D zawsze tak robię i nigdy nie ma problemów. Immo ,vin tez przepisuje z starego licznika,wkładamy...
Błąd nr. 00955. Klucz 1 ; przekroczony limit adaptacji. Czyli z tego wynika, że muszę adoptować klucze z poziomu komputera, by trwale zapisać klucze? Bo jak adaptowałem manualnie to uciekała pamięć.
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
A tego Polskiego vaga masz legalnego? Kod jest potrzebny jak dopisujesz klucze, jak robisz adaptację sterownika nie jest potrzebny,
To jak? Zegar z immo 2, a próbujesz dopisać stare klucze z trans. immo1?
Takie coś znalazłem : http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Samo podałeś link do opisu procedury adaptacji klucza. Czego jeszcze szukasz?
W teorii kolejność nie ma znaczenia ale kiedyś mi się zdarzyła taka sytuacja że sparowanie z ecu poszło dopiero po dopisaniu kluczy.
Sprzedam interfejs op-com , wersja interfejsu v.1.39 PL Funkcje: - kody błędów odczyt kasowanie - dane z czujników na żywo - programowanie kluczy - adaptacje - aktywowanie nowych modułów - wiele innych kontakt bestb(malpa)wp.pl cena 200zl http://obrazki.elektroda.pl/8420210200_1...
Orginalnie był licznik MM 6Q0920825F , przestał działac . Kupiony Taki sam czyli 6Q0920825F ale VDO. Nie moge zsynchornizować immo. mam PIN stary org Magneti Marelli 01291 i nowy z VDO 01596. VCDS nie zapisuje VIN w nowym liczniuku. Co robię nie tak lub gdzie tkwi problem , robię w/g procedury z RossTech dla immo3 w załączniku wsady VCDS 17.Instrument...
Zwłoka czasowa , transponder , i może być problem jeśli jest błąd sterownik wadliwy , lub błąd wewnętrzny sterownika . W wielu takich przypadkach sterownik nie przyjmuje ani kodowania ani adaptacje , i nie pozwala zaprogramować kluczy . Dzieje się tak również jak jest wyłączony immobilizer w sterowniku silnika .
Niestety nie mam odpowiedniego programu do kodowania kluczy, a żaden z wyżej wymienionych sposobów "ręcznej" adaptacji nie działał.
Zmienić warsztat - mam tu też "niby" zepsute ECU - które trzeba było bez potrzeby wymieniać i dogrywać klucze.
pozostaje adaptacja klucza za pomocą programu diagnostycznego. Z tego co wiem nie ma sposobu na zaprogramowanie klucza samodzielnie bez diagnostyki
Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
Jeżeli klucze widzi to w 17 robisz adaptację w kanale 00 i musi gadać...
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Nowy licznik ma PIN : 1944 Stary licznik ma PIN : 7273 Na stornie ross tech jest film jak mając oba piny zrobić adaptację używanego licznika. Potem przypisanie kluczy. Niestety przebieg zostaje z nowego i trzeba wg nowych przepisów zgłosić wymanię licznika na SKP. Podczas odczytu danych np VCDS po połączeniu z licznikiem będzie widać stary VIN dawcy...
Nie papiętam na którym kanale adaptacji ale można piloty dopasować bez problemu VCDSem. Najpierw w tym samym kanale "wyzeruj" klucze podając wartość 0. Potem dopiero rób właściwą adaptację. Pozro
Dobra, czyli zamawiam komputer z tym samym numerem, podpinam go i co dalej? montujesz odpalasz sprzęt ,klik enter i auto pali. Immo 2 to pewnie bez żadnych kodów pójdzie. Jedynie pin musi znać aby do licznika się zalogować, potem login, adaptacje, kanał 20, ilość kluczy, enter i save i ma palić. Nic więcej. Pin zegarów wyrwie Vag eeprom programmerem,...
Może coś podpowiecie.... Jeden pilot działa drugi nie....oba kluczyki odpalają auto... W czasie adaptacji po usunięciu wszystkich pilotów, można wpisać dwa klucze następnie zatwierdzam i po naciśnięciu w jednym kluczyku i drugim auto potwierdza kierunkami ale po zakończeniu zostaje tylko jeden zawsze ten sam O co kaman...
Witam, kupiłem moduł komfortu z Kessy przekopiowałem eeprom ze zwykłego, zrobiłem flash odisem na ten z kessy i teraz jak włoże kluczyk na zegarach wywala napis brak kluczyka. Wiem że kessy ma inny transponder tylko teraz pytanie czy jak kupie klucz z kessy czy dam rade taki klucz sam adoptować np. Vcds? Kod pin znam. Czy taki sposób mi pomoże jak zmostkować...
oraz adaptacji kluczyka kasowaniu poduszek czy możecie polecić coś do 400zł Jest tego pełno i są super tanie, coś do 20. Na pewno łączy się ze wszystkimi modułami i robi klucze. Ma jeszcze możliwości oscyloskopu, woltomierza, omomierza itp. Dostępne u oficjalnego przedstawiciela firmy, masz roczną gwarancję i serwis (mnie jak na razie tylko pękł jeden...
Dobra a jak na kluczyku obojętnie którym wyglądają bloki 23 i 25 22 też Dodano po 6 [Adaptacja - 10] Wprowadź 21 w polu „Numer kanału”. [Odczyt] „Wartość zapisana” to liczba kluczy, które są obecnie dopasowane. Wprowadź „nową wartość” odpowiadającą łącznej liczbie kluczy, które mają zostać dopasowane, w tym wszelkich istniejących kluczy. Wszystkie stare...
Wystarczy mieć pin z licznika i dopisujesz klucze i odpalasz autko, sterownika nie musicie wymieniać.
25->01->liczba kluczy i ptwierdzić Q, VAG się zapyta czy zapamiętać zmienione wartości -nacisnąć Q , wsadzić klucze po kolei i właczyć na zapłon.
Tak czytam temat pięć stron i nic o Adaptacji klucza. :D :D :D Nawet pamięć nie odczytana a o programowaniu nie wspominam. Kup jakiś normalny programator bo narobisz sobie biedy i wtedy będzie . . . Nikt dla ciebie nie będzie studiował rzeczy które nawet blisko 20 lat były oczywiste. Uwierz że wszyscy co starają ci się pomóc nie inwestują w tak drogi...
Wchodzisz w licznik - logowanie - wpisujesz 0xxxx (xxxx-pin) - ok - adaptacja - kanał 21 - wpisujesz liczbę kodowanych kluczy - test - zapisz - ok - wkładasz następny kluczyk do stacyjki - włączasz zapłon - następny klucz - itd. Łączysz się z licznikiem, wchodzi adaptacje - kanał 00 - test - zapisz - ok. Przydało by się podać nr licznika by się nie...
Fail na zegarach świadczy o nieudolnym grzebaniu w nich, korekcie przebiegu etc i złej sumie kontrolnej. Ktoś kto grzebał był mało ogarnięty, wystarczyło by teoretycznie przekodować z wartości tej samej na tą samą by poprawić sumę. Co do pilota to nie mylmy pojęć, tu nie trzeba pinu i nie trzeba can+k comandera, tylko zwykły vagcom. Ty nie masz problemu...
Witam, poszukuję procedury adaptacji nowego kluczyka do w/w auta. Znajomy posiada kluczyk zwykły (bez przycisków do zamyka i otwierania centralnego i bagażnika) a chciałby takowy posiadać. Z tego co się orientuję to potrzebować będę nowy klucz. Kod PIN. Wejść w adaptację kluczyka wprowadzić nową wartość na "2" (ilość kluczy) Stestować. I zapisać. Tylko...
lubisz sobie robić problemy jak masz stareg typu silnik na mono masz immo w zaworze pompy wymień zawór na taki bez immo i wszystko na temat ok 200 złotych zawór . żadnych adaptacji męczarni z kluczami itd auto bedzie ci jeszcze służyć
Robiłem to nie raz, i nigdy się z takim błędem nie spotkałem :) Nie jest to bardzo skomplikowana operacja. Jest jakaś inna opcja wykasowania pilotów niż grupa 00 w adaptacjach? Taki tester powinni mieć w punktach dorabiania kluczy co?
W vag tacho mam dostęp do pinu ale co dalej. W vagu jest opcja logowania. Aby zaadoptować trzeba się zalogować w immo vaga czy jak ? Tak jak powiedziałem nie robiłem tego jeszcze a muszę przywrócić auto do stanu wcześniejszego. Bardzo proszę o podpowiedź co i jak zrobić. Teraz mi się przypomniało że zapaliłem i od razu włączyłem światła, a on ma ksenony...
To załóż zwykłe bez tych dodatkowych zegarów np 6l0 920 801 Immo w nich jest takie samo. A jesli na starych zegarach odpala jeszcze normalnie to znaczy że ,część elektroniki w tym immo jest sprawne,i można odczytać pamięć w programatorze i przepisać immo do nowego licznika i obejdzie się bez adaptacji nowego licznika i dopisywania nowych kluczy.
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Wymiana prawego SAM nic nie pomogła.... zamówiony lewy. czy ktoś może wie co muszę wymienić razem ze stacyjką żeby nie było problemu z adaptacja nowego klucza ???
Trzeba zgrać SB z immo i na jego podstawie przygotować transponder, tego nie zrobisz bo do tego trzeba mieć sprzęt. Osoba która sprzedaje transpondery lub która dorabia klucze może to zrobić.
Robić co się da? przede wszystkim uniwersalny tester może 10% testera dedykowanwgo. Jakiś CDIF, ADP etc nie ogarnie kluczy czy nawet porządnego podglądu parametrow. Jeśli chcesz kasowarke błędów to możesz kupić nawet ELM ale przyjdzie zrobić adaptację jakiegoś zaworu czy dopisanie klucza musisz mieć sprzęt dedykowany. dobrze mieć jakąś specjalizację...
oba kodują klucze,oba dokonują adaptacji,choć nie taki zakresie jak dedykowany danej marce sprzęt serwisowy. Akurat mam możliwość przyrównać oba urządzenia do serwisówek,i stwierdzam że dla przeciętnego warsztatu zajmującego się elektromechaniką pojazdową ich możliwości są w zupełności wystarczające. Generalnie Reflex jest trochę lepszy na europejskie,zaś...
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
Robisz to samo dla obu kluczyków? Opisz procedurę którą robisz ale dokładnie. Robiłem do tej pory to samo dla obu kluczyków czyli adaptacja wpisuje ilosc kluczy 2 daje zapisz naciskam na pilocie zamknij i wartosc sie zmienia na rozpoznano biorę drugi kluczyk daje zamknij ale wartosc jest cały czas jako rozpoznano wyciagam kluczyk ze stacyjki i za kazdym...
Widzisz kolego miałem faktycznie tandeta podróbek kabla i programu a podpowiedzi programu jednak nie było. Czyli jednak warto pytać na forum bo znalazłem odpowiedź na mój problem właśnie tu mimo złośliwych komentarzy na temat mojej niewiedzy. Zamykam temat
Witam, straciłem kluczyk do Altei XL z 2008 roku. Chciałbym samemu sobie dopisać do immo nowy, PIN ściągnąłem VAG TACHO (5 cyfr), grot już mam wyfrezowany pilot kupiony i dopasowany (otwiera, zamyka itd.) transporder predekodowany też już mam Megamos Crypto ID48 TP22. I problem wynika w tym że jak juz podłącze się VCDSem do Immo i wpisze PIN - przyjmuje...
Pucha immo na stół, wyciągamy kod PIN, kanał 17 i robimy adaptację. Po kablu PIN'u nie wyciągniesz, przynajmniej według mojej wiedzy.
W tym aucie czy w liczniku czy osobna centralka nie ma nic wspólnego z rozkodowaniem kluczy. Jak pisał autor wyłączał immo w ecu off a potem on. Taka ingerencja wiąże się ze zmianą eepromu sterownika silnika. Centralka ma zapisane klucze i po włożeniu prawidłowego kluczyka wysyła sygnał - kod do sterownika silnika który powinien się zgadzać . Po tej...
Witam. Jakiś czas temu (dosyć dawno) zadawałem pytanie czy zmiana odbiornika IR umieszczonego pod lampką oświetlenia wnętrza będzie wymagała adaptacji kluczy - ponoć nie, a jednak wymaga. A więc do rzeczy. W twingo z 99 ze sterownikiem Siemens Sirius zmieniona została "płytka" (odbiornik IR) z powodu częściowego uszkodzenia starej płytki. Przy starym...
Jak był zakładany inny i był adaptowany a klucze dokodowywane, to niestety ze starym w tym przypadku trzeba ponownie zrobić to samo.
zapytaj o taki klucz u człowieka od dorabiania kluczy,jeśli bateria padnie to sie pilot roz programuje i potrzebna adaptacja.
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie. W każdym razie jakiego pinu bym nie wpisałe...
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
jeśli masz problem z kluczem to dwa wyjscia kolego albo masz pin kod i zrobisz adaptacje klucza albo masz coś uszkodzone puszka najczesciej i wtedy albo emulator albo naprawa istniejącego immo ja generalnie emulatorów się narobiłem trochę i powiem ci tak ,że w wiekszośći przypadków uszkodzenia w aucie były tragicznie proste i często mimo tego że immo...
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Nie masz dostępu do kanału 50 ponieważ posiadasz immo 2 -procedura adaptacji :Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie...
Witam! Mam dziwny przypadek, wpisuję pin w aucie są dwa dokodowane klucze, mam jeden oryginalny i jeden świeży. Robię adaptację wszystko przechodzi jak trzeba ale po odświeżeniu brak zmian. Dziwna sprawa, bo nawet jak zrobię na jeden klucz albo na zero kluczy to niby wszytko przechodzi jak trzeba ale dalej widnieją dwa klucze. Tak jakby wcale nie edytowało...
PIN jest tylko jeden. 4 cyfrowy i trzeba go podać logując się i poprzedzić go zerem. Czyli: 0xxxx Wchodzi w IMMO [25], później LOGIN [11] wpisujesz 0xxxx (PIN), OK Później ADAPTACJE [10], kanał 01 i podajesz taka ilośc kluczy jaką będziesz używał, pózniej wkładasz je po kolei do stacyjki.
Dokładnie. Tam porobiłem ale na zegarach przed 6.2006. Tu jest rok 2007 i zastanawia mnie czy nie muszę mieć transpondera prekodowanego pod konkretne auto. Ale najbardziej dziwi mnie fakt, że nie mogę wykasować starych kluczy do zera. Co do pinu - 100% jest prawidłowy i ani razu źle go nie wpisałem. Adaptacja przebiega standardowo bez żadnych udziwnień,...
NA ALLEGRO NAJTANSZY VAG .WYBRAC INSTRUMENT LOGIN WPISAC 5CYFR Z PRZYWIESZKI ADAPTACJA 21 KANAŁ ODCZYT ZAPIS I GOTOWE ..SPRAWDZONE OBIŁEM WIELE RAZY
kanały adaptacji inicjalizacja adaptacji kanał adaptacji
ustawić rozrząd skoda octavia sprawdzić tętnienia oscyloskopem zakładać panewka
mobilus martwy silnik mobilus maret
Bufor ciepła 1000l - czas działania i efektywność Skutki zatkania otworu wentylatora w łazience