Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
https://obrazki.elektroda.pl/4168190800_... Na wstępie znajduje się „tło historyczne” przybliżające przyczyny powstania projektu, jeżeli ktoś jest zainteresowany jedynie kwestiami technicznymi proszę przejść od razu do części poświęconej skróconemu opisowi konstrukcji sprzętowej. Jak to się zaczęło Odkąd sięgam pamięcią,...
Ok, wiec rozumiem ze jest wielokrotengo kodowania. Przywieszki przy starym kluczu nie mam, wiec musze odczytać Pin z licznika. Mam VCDS, CARPROGA I DIGIPROG3 którymś z nich odczytam PIN po OBDII ? Czy musze rozbierać licznik i zczytac Eeprom? Rozumiem, że dodanie immo/transpordera pod VCDS to: Instruments 1. IMMO1 - oddzielny BOX z immo (http://wiki.ross-tech.com/index.php/Imm...
Dobra pompa siedzi, rozrząd ustawiony, teraz kwestia adaptacji pompy. Zadzwoniłem di jednego z mistrzów od dorabiania kluczy i pytam czy zrobi mi adaptacje pompy. Taaa Panie nie ma problemu. przyjechał jakiś chłopaczek coś tak zaczął kombinować programować klucze zmieniać transpondery w kluczu i po godzinnej walce stwierdził że coś jest nie tak i nic...
psilos1, marfur30 Mam problem z sczytaniem wsadu ze starego licznika golfa 4. Korzystałem z eeprom'a 1.19 i kabel VAG KKL. (tak wiem bieda kabel) Zegar golf 4: 1J0 920 805 E. Natomiast podłączając Zegar passat b5 fl: 3B0 920 929 A sczytałem bez problemu. Próby sczytania wsad z golfa 4 eproom https://obrazki.elektroda.pl/6041528100_...
Nie pomiędzy kolejnymi a na koniec całego procesu przypisywania trzeba odczekać 2 min. Pisałem o oczekiwaniu pomiędzy kolejną procedurą adaptacji (Login i tak dalej). Zgodnie z sugestią spróbowałem poczekać 2min po włożeniu ostatniego klucza - bez rezultatu. Nie mieścisz się w czasie wyznaczonym na zapisanie kluczy i wszystko w tym temacie. Na podstawie...
Witam Przywieźli mi samochód na warsztat i nie mogę sobie z nim poradzić, wywalone ma immo. Samochód był przywieziony z Niemiec i nie palił bo był uszkodzony silnik. Zamontowano nowy silnik u znajomego w warsztacie ja potem zrobiłem w sterowniku immo off i samochodzikiem przyjechał właściciel na warsztat do mie. Okazało się że silnik wymieniony i potrzeba...
wcale nie bo licznik wtedy przywala się o sumę kontrolną i wywala na wyświetlaczu napis def A jednak tak,jesli pojawi sie takowy napis ,wystarczy zmienić kodowania licznika i ponownie powrócić do starego,licznik na nowo przeliczy sobie sumę kontrolną,i def znika :D zawsze tak robię i nigdy nie ma problemów. Immo ,vin tez przepisuje z starego licznika,wkładamy...
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo tak mi sie zdaje ze nie tylko PIN sie wywalił :)
Dodam jeszcze że próbowałem również ręcznie przeprowadzić procedurę adaptacji kluczy metodą jeden klucz w stacyjce przekręcony na zapłon drugi klucz w drzwiach kierowcy przekręcany w prawo razem z wciśniętym przyciskiem unlock (otwierania) na pilocie i procedura mieszana z programem vcds Dodano po 5 Może padł, tylko jak to sprawdzić skoro sygnał wysyłany...
Próbowałeś zaadoptować najpierw licznik do ecu? Bo z tego co piszesz to pewnie posiadasz pin i do kompa i do licznika? Jakie są numery sterownika? odezwij się na pw to postaram się pomóc Tak zawsze w bloku 50 adaptacji pisze mi klucz nie ok. nie dopiszesz licznika do ecu bez dopisanych kluczy najpierw kluczy później synchro Właśnie nie wiem dlaczego...
25->01->liczba kluczy i ptwierdzić Q, VAG się zapyta czy zapamiętać zmienione wartości -nacisnąć Q , wsadzić klucze po kolei i właczyć na zapłon.
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
To jest komplet zmieniłem tylko vin w jwdnym a w drugim nie zdążyłem i niezauważyłem że wziąłem nie zmieniony. Przekładałem licznik z kompem z innego auta do którego nie miałem kluczy i oto cała historia. Ale dręczy mnie pytanie czy jest możliwość wpisania klucza ze znanym kdem do licznika? Gdzieś informacja o numerze klucza musi się znajdować trzeba...
Hej, zalało mi komputer na podszybiu przez co ECU się spaliło, kupiłem drugie o tych samych numerach i auto odpala na 2s po czym gaśnie. Jak mniemam immo mnie odcina. Czy jestem w stanie dodać nowy komputer do istniejącego immoblizera przy pomocy Viaken KKL -USB ? Numer sterownika to 06A 906 019 BR https://obrazki.elektroda.pl/5033453100_...
W vag tacho mam dostęp do pinu ale co dalej. W vagu jest opcja logowania. Aby zaadoptować trzeba się zalogować w immo vaga czy jak ? Tak jak powiedziałem nie robiłem tego jeszcze a muszę przywrócić auto do stanu wcześniejszego. Bardzo proszę o podpowiedź co i jak zrobić. Teraz mi się przypomniało że zapaliłem i od razu włączyłem światła, a on ma ksenony...
Witam forumowiczów. Otóż mam taki problem. Posiadam jeden kluczyk do samochodu. Dokupiłem sobie cały zestaw scyzoryków wraz z sterownikiem. Wszystko podpiąłem ładnie i zostało jedynie zaprogramować nowy transponder. Transponder mam zakupiony i chciałem zaadaptować teraz go do samochodu tak bym mógł tym kluczem odpalić samochód. PIN próbowałem wyciągnąć...
Witam. Jakiś czas temu (dosyć dawno) zadawałem pytanie czy zmiana odbiornika IR umieszczonego pod lampką oświetlenia wnętrza będzie wymagała adaptacji kluczy - ponoć nie, a jednak wymaga. A więc do rzeczy. W twingo z 99 ze sterownikiem Siemens Sirius zmieniona została "płytka" (odbiornik IR) z powodu częściowego uszkodzenia starej płytki. Przy starym...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie. W każdym razie jakiego pinu bym nie wpisałe...
Liczniki po 2007 roku nie sa juz takie proste. Albo brak adaptacji po podaniu pinu, albo inne problemy. Jak coś to moge Ci dokodować kluczyki (transpodery) , jesli licznik jest od tego auta to wszystko bedzie działac.
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2 sek znika po czym zapala sie ponownie a w commander...
Witam Czy ktoś może zerknąć na wsad licznika VDO toledo 1.4 55KW 2001 rok .Mruga lampka immo błąd 01176 kluczyk za niski sygnał .W adaptacji jak wejdę w kanał 21 dam odczyt to widzi 0 kluczyków jak wpiszę 1 dam testuj i zapisz to na sekunde lampka zapali się i za chwilę dalej mruga jak dam odczyt to znowu 0 kluczy .Nie chce dodać kluczy pin mam ale...
W zegarach jest immo i nie każde zegary pasują do danego modelu, po zmianie licznika trzeba adoptować immo bo nie rozpozna kluczy i nie będzie współpracował z ECU, do adaptacji immo potrzebny jest kod PIN lub kabelek VAG-Tacho, którym można robić cuda z licznikami od VW. pozdrowionka! Dodano po 3 A co do tych nieszczęsnych zamków w B5 to zobaczcie przewody...
Witam Koledzy mam wielki problem, kupiłem wybrakowane AUDI A4 sedan z 2003r. Mianowicie problem mam z dopasowaniem modułem komfortu i pilota do niego, ponieważ jak już wyżej pisałem był wybrakowany, posiadam takie dwa moduły również z A4: http://obrazki.elektroda.net/74_12594364... ten mam z A4 2003r. http://obrazki.elektroda.net/11_12594364...
proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 Jakie "narzędzie" posiadasz ? Potrzebujesz np. "Programator VVDI2 VAG immo4+ immo5" https://obrazki.elektroda.pl/3454453100_...
Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
Dam znać co udało się zrobić :) ''żałosna udręka'' może wiesz jak przebiega procedura adaptacji klucza z immobilizerem ?
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Działa. Zrobiłem tak że przypisałem nowy licznik i adaptację kluczy. Manetka od przełączania wyświetlacza fis i trzeba było przeciągnąć przewody do niej.
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
No i starczy. Logujesz się pinem potem adaptacje kanał 21 i dodajesz kolejno klucze.
Nic nie padło. W nowym sterowniku masz wyłączone immo i ta adaptacja do niczego nie była potrzebna. Chyba że nie wyjąłeś transpondera z klucza przy próbie odpalania tylko co innego. Możliwe że zakupiłeś sterownik z wyłączonym immo.
Pisałem o sytuacji kiedy NEC byłby zdrowy a reszta podejrzana (z pytania nie wynika że NEC jest uszkodzony więc skąd taki wniosek?). To wtedy przelut. Inaczej chyba będzie trzeba odnowić jakąś używaną stacyjkę, zrobić do niej nowe klucze i kombinować z adaptacją ECU i zegarów.
pozostaje adaptacja klucza za pomocą programu diagnostycznego. Z tego co wiem nie ma sposobu na zaprogramowanie klucza samodzielnie bez diagnostyki
Takie coś znalazłem : http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Samo podałeś link do opisu procedury adaptacji klucza. Czego jeszcze szukasz?
Zacznij od dopisania kluczy, czyli zaloguj sie PINem, adaptacja, kanal 21, wpisujesz liczbe kluczy, ok, zapisz, wychodzisz z adaptacji, pozniej jak masz dopisane klucze to dopisujesz licznik do ECU podajac PIN w kanale 50.
Kodowanie II - 11 Wpisujesz 21295 Blok pomiarowy 70 - ostania cyfra ma się zmienić na 1, wtedy wypalanie działa. Zajmie to ok 15 minut. Obroty tak do 2,5tys/min. Robisz to w czasie jazdy, jak wciśniesz sprzęgło na dłużej lub zostawisz na niskich obrotach to zakończyć procedurę.
Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
Jakby ktoś szukał rozwiązania to wystarczy vag commanderem z czytac pin i zrobić adaptacje kluczy ponownie (rowniez commanderem czy innym softem). Dzieki Janusz za zyczenie powodzenia i Wasze rady.
Musisz mieć pin adaptacja kluczy do zegara potem synchro z ECU i działa.
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Dokładnie Ci nie powiem ale radził bym jechać do jakiegoś elektronika i tak prawdopodobnie nie poradzisz sobie ze wsadem licznika i adaptacją kluczy.
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej nie da rady dopisać kluczy poprzez adaptacje. Albo dopisanie do wsadu albo najpierw odczyt pinu z zegarów, wgranie do ecu wsadu ze znanym pinem i adaptacja ECU do zegarów a na koniec prekodowanie nowej pastylki i adaptacja kluczy. Obawiam się, że ktoś kto twierdzi że dokoduje pastylkę z innego auta sobie...
Panowi u mnie jest ten sam problem jednak wystąpił on po nieudanej probie dodania drugiego klucza i teraz ciągle ten błąd i migająca kontrolka chciałem ponownie zrobić adaptacje kluczy ale gdy podaje w VAG wartość 2 to wyskakuje error co robić??
Wymiana prawego SAM nic nie pomogła.... zamówiony lewy. czy ktoś może wie co muszę wymienić razem ze stacyjką żeby nie było problemu z adaptacja nowego klucza ???
Czy osobiście robiłeś już taką czynność na CDIF. Ja słyszałem że on sobie z adaptacją kluczy nie radzi. Z tego powodu nie podchodziłem z tym do auta. A napewno czyta inne dane.
procedura adaptacji kluczy kanał adaptacji adaptacji pomieszczenia
zaślepka pompy 405nm laser hotpoint ariston pralko
bateria milwaukee zmywarka bosch programy
Problemy z wyszukiwaniem stacji internetowych w radiu Pioneer Moduł vape Z19 - specyfikacja i problemy