Bsi na virgin i przez pp całą procedura uczenia, Vin dam telekodowanie pin I klucze.
Popatrz tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... post #8. Ale z tłumaczem Google to sam walcz. Jest jeszcze mała startówka (w załączniku) - tam jest procedura uczenia w łacińskim alfabecie i po angielsku...
Witam mostek pomiędzy 6,7,11 sprawdzić wszystkie bezpieczniki i przeprowadzić procedurę uczenia odnowa
Zrób bieg programujący (w instrukcji "przyuczenie").
Przez OBD można "niechcący" skasować konfigurację samochodu, przez co dużo funkcji masz nieaktywnych, ale nie na tyle by nie dało się zapłonu włączyć (jeżeli sie myle niech mnie ktoś poprawi) i nie po procedurze uczenia kluczy, tylko po bardziej zaawansowanej uczenia immo. Ponadto na przekręconym kluczyku podstawowe rzeczy jak np. zapalniczka, OBD,...
Może wydłuż czas miękkiego stopu? Ten napęd, który miałem i mam nieszczęście regularnie odwiedzać - ma automatyczne odprężanie czyli faktycznie dobija na maksa aż do zwisu paska, ale od razu minimalnie się cofa i wszystko wraca do normy - może z lekka naciągnij pasek?. A co do niekończenia procedury uczenia - sam się złapałem na tym że po ustaleniu...
oczywiście że możesz zrobić kopie karty chociaż słowo "kopia" jest tu nie na miejscu, po prostu trzeba nową lub używaną kartę przyuczyć do radia, ale do tego jest ci potrzebny mastercod do radia, jeżeli masz papiery do radia to tam powinieneś znaleźć kod i procedurę uczenia karty. Nie podałeś modelu radia dlatego nie powiem czy akurat do twojego radia...
ku mojemu zaskoczeniu po właczeniu procedury uczenia wtryskiwaczy problem zanikł. Od tamtej chwili auto przejechało ok.5000 km i jest ok. Diagbox
Mazda 5, 2005 r. silnik 1,8 benzyna.
Kolejno Clio IV do 2015 HFM X98 ż jedną kostka. Samochód przyjechał bez kart z czystym HFM. Mam problem dopisać kartę, każda procedura uczenia HFM wymaga jednej oryginalnej karty. Jak by dopisać jakąś kolwiek kartę to uda się procedura taka standardowa uczenia nowej karty? po 2015r uczyłem renaulttoolem z pliku. Do 2015 nie wymaga tego. W HFM jest zapisany...
Witam, w załącznikach jest przedstawiona procedura kontrolna przy zarejestrowanych błędach P1732 i P1735 w Corsie-C. Podejrzewam, że KTS nie poradzi sobie z tym problemem. Najprawdopodobniej będzie konieczne przeprowadzenie procedury uczenia parametrów skrzyni biegów, a robi to TECH-2.
Pozycja sprzęgła poniżej przyuczonego minimum. Musisz przeprowadzić procedurę uczenia. Robi się to zawsze po wymianie elementów sprzęgła lub skrzyni. Jest opisane w instrukcji obsługi. Tu powinna wystarczyć mała procedura. Pozdrowienia
Sprawdź DOKŁADNIE całą płytkę, łącznie ze zdjęciem plastików ze szpilek listew połączeniowych, pod kątem śniedzi, zwarć i przerw. Dioda DL 10 jest włączana z magistrali łączącej procek z pamięcią, jej żarzenie wskazuje na anomalie w działaniu procka (być może wywołane w/w zwarciami), jeśli jednak da się odpalić procedurę uczenia - procek żyje i pozostaje...
Ale o co Ci teraz chodzi ?l O to że nie podajesz konkretnego błędu z opisem tylko mieszasz coś z błędami silnika. Jak wygląda twoja procedura uczenia pilotów?
Dzięki wielkie. U mnie nie chce wejść w procedurę uczenia się przesuwu bramy, gdyż na samym starcie miga cztery razy, nawet przy nowej czujce podłączonej na krótko. Już przy włączeniu zasilania zaczyna migać, nawet po resecie sterownika.
Czy napęd się uszkodził? Jak można mu przywrócić sterowanie od krańcówki do krańcówki? Zazwyczaj jest tak że po każdej ingerencji w ustawienia powinno się przeprowadzić procedurę uczenia/ustawień ruchu bramy. Czy jest to u Ciebie konieczne, nie wiem, ale warto spróbować.
Ta centralka- jak mi się zdaje- ma amperometrykę - spróbuj odpalić procedurę uczenia skrzydeł (we francuskiej instrukcji to punkt D9, polskiej nie mam...)
Opel Adam to nie Corsa i ma dwa typy nauki czujników , programowany manualnie lub jak w tym przypadku automatyczny ... Dodano po 1 Wyciąg z tisa: Występują różne typy procedur uczenia według linii pojazdów: Uczenie automatyczne (kod RPO: UJN) Model: Rok modelowy: Insignia A/B i Ampera A Wszystkie RM Adam RM13 - 14 Astra J, Zafira C, Cascada aż do RM13...
Wykonaj jeszcze raz procedurę uczenia pracy czasu siłowników. Instrukcja strona 8 lub wersja zaawansowana strona 9.
Dzięki za odpowiedź, procedurę uczenia przeprowadzam tak jak napisałeś. Brak poprawy po przesunięciu ograniczników. Problem występuje tylko przy zamykaniu, przy otwieraniu jest ok. Brama jest używana, może trzeba wrzucić do ustawień fabrycznych??? Może wiesz jak to zrobić, w specyfikacji nic nie piszą. https://filmy.elektroda.pl/37_1718449696... no...
Rozłóż kluczyk, obejrzyj, sprawdź miernikiem włączniki, w obudowie kluczyka często "kończą się" gumki, później się wciska paznokciem, zapałką i kończy się uszkodzeniem. A tu procedura uczenia się programowania kluczyka: [url=https://www.toyotaownersclub.com/fo...
Kodowanie (na tym wrocławskim osiedlu) pilotów DTM odbywa się wyłącznie drogą radiową. Możesz zdradzić jak wygląda procedura uczenia?
Temat stary... ale może komuś się przydać, bo nikt o tym w dyskusji nie wspominał... każda wymiana wtrysków w HDI wiąże się z ich kodowaniem, to większość robi... ale po kodowaniu trzeba też wykonać procedurę uczenia, która wiąże się z wykonaniem jazdy w określonych warunkach i przedziale obrotów (wszystko jest opisane podczas wywoływania procedury...
Po wymienia wtryskiwaczy na używane udało się zakończyć procedurę uczenia. Co prawda zaraz po wymianie nie poszło , ale po przejechaniu 2tys.km zakończyło się uczenie z powodzeniem.
Bez ponownej procedury uczenia nie wyłączysz. W punkcie 8 programowania trzymasz wciśnięty start aż skrzydło nr2 nie zacznie się zamykać i przechodzisz do punktu 11-go programowania.
Problem rozwiązany. Okazuje się, że trzeba przed całą procedurą uczenia napędu wcisnąć przycisk START, a dopiero później można wykonywać czynności zgodnie z bardzo lakonicznym opisem w instrukcji.
Wygląda że tak (ale wnioskuję z instrukcji - napędu nigdy nie miałem w rękach). Dopisywanie matki pod koniec procedury uczenia. Ale zdaje się, że on przyjmuje tylko jedną matkę, a następne trzeba robić klonując je od matki.
Jak doświadczalną. Proponuje kupić panel w serwisie i przeczytać procedurę uczenia. Trzeba tylko znać kod.
Przy programowaniu skróconym, procedura uczenia przebiegła prawidłowo tzn. po umownym otwarciu i podaniu sygnału z przycisku sterującego, drugi siłownik zatrzymuje się i ponownie nie włącza się. Próba przeprowadzona kilkakrotnie i efekt identyczny.
Jakie radio? Wyłap tą dobę gdy napęd nie działa i spróbuj go odpalić nie pilotem a przyciskiem na deklu. Swoją drogą, tak czy inaczej powinieneś ponownie uruchomić procedurę uczenia. Może i to docieplenie to nic ale parę kilo jednak waży.
dzięki sprawdzę to a jaka jest procedura uczenia radia nowych kart pozdrawiam piotr
Miałem to samo u syna. Zamyka zamkniętą bramę. -Zmieniłem obroty przez zamiane przewodów zasilających silnik - otworzyłem trochę bramę. - Zamiana przewodów - Póżniej cała procedura uczenia przez naciśnięcie przycisku >5sek <10 na płytce. - Zamknie, otworzy i zamknie. Działało do wyłączenia zasilania na dłużej. Zrobiłem jeszcze raz to samo i było...
Też mam pytanie czy ktoś wie co zrobić w tym zetec-u żeby trzymał obroty na normalnym poziomie .Sprawdziłem silnik na lewe powietrze nigdzie nie ciągnie w starych fordach była procedura uczenia (rozgrzać silnik przegazować trzymać na 1200 obr) ale chyba w tym sie już tego nie robi .Ktoś sobie poradził z tym problemem ?
Dab106 był na kartę rezystorową. Procedura uczenia karty: kod + operacja klawiszami podobna do innych 104 czy 105. Dokładnego opisu poszukać sobie na forum.
Wyjmij wtyczkę zasilania z kontaktu, wciśnij i trzymaj przycisk otwierania bramy, cały czas trzymając ten przycisk wepnij wtyczkę do kontaktu. Jak lampa zamiga/zaświeci/da jakąś inną reakcję, puść przycisk - napęd jest zresetowany (oprócz pamięci pilotów). Po tym pierwsze naciśnięcie przycisku rozpoczyna procedurę uczenia napędu.
Czy da się dopasować do tego radia kartę z innego ? Czy jest jakaś procedura uczenia albo zrobienia tego radia aby działało bez karty ? (master cod mam do niego)
Witam sprawdziłem procedurę kolegi ale nie działa może ktoś jeszcze się wypowie czy jest możliwe douczenie używanego pilota do centralki pilot jest od innego pojazdu, ewentualnie może jest inna procedura uczenia pilota radiowego do laguny 2000r
Kondensatory jednak warto wymienić jeżeli nie masz jak zmierzyć . Kilkanaście złociszy nie majątek a po 7-iu latach na pewno nie trzymają już prawidłowej pojemmności. raz jedna połówka raz druga, nie chce ruszyć Wcześniej pisałeś, że jeden silnik nie chce ruszyć, a drugi przez to "wariuje". Próbowałeś zmian parametrów w centrali? Po wymianie kondensatorów...
Z peugeota w tym samym roczniku będzie pasował. Czasami dorabiają chińskie kluczyki z pilotami i immo. Przed synchronizacją spróbuj wyłączyć na kilka minut klemę z akumulatora, później wykonaj procedurę uczenia ale tylko przyciskiem zamknij i następnie nic nie włączaj przez kilkanaście minut.
mgim, ja też mam jak njgorsze zdanie o wszelkich ASO-specach, ale w tym przypadku mają rację. We wszystkich samochodach procedura uczenia wygląda dość podobnie ( w zasadzie we wszystkich stosuje się te same moduły ) i tylko jakiś psychomaniak kombinowałby coś z podtrzymywaniem pamięci w samochodzie.
Dzięki za informacje a jakieś rady jak sprawdzić najprościej czy odbiera czy też nie ? Nie ma chyba lepszego sposobu niż podpięcie się w OBD, a potem sprawdzenie w diagnostyce centralnego zamka czy moduł w ogóle wykrywa sygnał z pilota, bo naciskając zamykanie/otwieranie na pół sekundy zmienia się wskazanie "rozpoznana funkcja kluczyka". https://obrazki.elektroda.pl/1693017600_...
Skasowałeś autoadaptację, więc sterownik osprzętu silnika musiał na nowo przeprowadzić procedury uczenia się. Jak akumulator nie trzyma, to kupić nowy, a nie bawić się w podchody. Szkoda na to czasu, zdrowia i problemów. Zakładam, że w misce olejowej chociaż średniej klasy syntetyk, a nie glut mineralny...
Witam, Podsyłam zrzut pamięci EEPROM w układzie dekodera. Jakaś informacja się w niej zapisała po procedurze "uczenia". Nie za mało? W każdym razie nic więcej się nie dzieje. http://obrazki.elektroda.pl/2854682800_1...
Napędy na zwolnieniach bardzo słabną (wynika to z trudności do zmuszenia silników asynchronicznych do wolnej pracy). Jeśli siłę mocno zredukowałeś - siłowniki na zwolnieniach zwolniły jeszcze bardziej - albo i w ogóle się zatrzymują. Ręcznie bezpośrednio nie możesz regulować czasów otwarcia skrzydeł - tylko poprzez procedurę uczenia. Albo skróć zwolnienia...
Zresetuj piloty (rozdział 16), zresetuj ustawienia napędu (rozdział 19), powtórz to wszystko, po każdym razie odpinając napęd od prądu (uzbrój się w cierpliwość, niekiedy trzeba próbować po kilka razy) Jeśli reset się uda, dopisz pilota (oryginalnego, 4-kanałowego), przeprowadź procedurę uczenia napędu tym pilotem albo lepiej - z przycisków na napędzie...
Nie mniej już doszedłem do tego jak to zrobić, tak więc po kłopocie Zatem może skrobnij parę słów dla potomnych, a nuż się kiedyś komuś przyda. Może nawet Tobie za jakiś czas ;-) Instrukcja niedostępna w necie (przynajmniej ja nie znalazłem), zawiera również błędy, co wykazałem parę postów wyżej (#14), przy procedurze uczenia AM30 z innego pilota.
Witam, mam problem napęd Nice Run2500 z centralą Bluebus nie rozpoznaje fotek. Fotki na pewno widzą się, po wykonaniu procedury rozpoznanie dioda bluebus miga dwukrotnie i przestaje. Napęd nie chce wykonać procedury uczenia długości skrzydła. Gdy odepnę fotki i wykonam rozpoznawanie urządzeń napęd działa. Co zrobić?? Czy jest opcja podłączenia zwykłych...
Witam alarm zamontowany w citroenie xara.Mam problem z nauczeniem go impulsów.Niby prosta sprawa bo przy zamknięciu i otwarciu migają kierunki.Po wykonaniu procedury uczenia alarm sie uzbraja ale nie chce sie rozbroić.Wł i Wył podpięte pod kierunki.Czy tak może być? czy na każdym z tych wejść muszą być inne impulsy?
Prawdopodobnie jakimś sposobem zamieniłeś przewody. Ustawiasz ręcznie skrzydła w połowie ruchu i blokujesz siłowniki i sprawdzasz ( pilotem) czy PIERWSZYM ruchem jest otwieranie skrzydła 1 (nakładającego), a zaraz po nim otwieranie drugiego . Jeśli jest źle to zamieniasz przewody ( te podpięte pod kondensator - czarny i brazowy prowdopodobnie) od odpowiedniego...
Wystarczy, że podłączysz się z alarmu pod motorek siłownika (naprzemian plus na jednym lub drugim przewodzie) i pod kierunki. Przeprowadzasz procedurę uczenia się i powinno działać. Można też podpiąć się pod same kierunki jeżeli inaczej miga na zamknięcie, a inaczej na otwarcie. Generalnie montaż jest prosty, tylko trzeba rozkminić zasadę działania...
Myślę że radioodbiornik ma już swoje lata - przed wykasowaniem wszystkich pilotów spróbuj odłączyć od niego zasilanie i włącz ponownie - całą procedurę uczenia nowych pilotów powtórz, a jeśli i to nie pomoże - kasować. Powinny się po takiej operacji zapisać od nowa - jeśli dobrze doczytałem - posiadasz 4 piloty a w pamięci FLOX1R jest aż 8 - skąd ta...
Witam, chcialbym podpiąć się do tematu. Odbiornik RP2 433LC, piloty XT4 433 RCBE. Wszystkie przewody podpięte tak jak być powinno. Proszę o info jak i w którym momencie należy zaprogramować kanał 2 (opcja furtka)., czy po nauczeniu przycisku 1 (kanał 1) w czasie tych 10 sek. należy wcisnć przycisk 2, czy po zakończeniu programowania przycisku 1 , czy...
Nie możesz posklejać wsadu? Immo zostawiasz a reszta z innego wsadu i dopiero wtedy kodujesz wtryskiwacze. Jak wgrywasz virgin musisz odpalić procedurę wymiany sterownika lub uczenia kluczy - zależy czym robisz.
Domyślam się, że programuje się jak inne piloty Panasonica (np. te do VCR). Wciskasz LEARN i klawisz numeryczny (albo kombinację 2 po sobie). Domyślnie Panasonica obsługuje pod numerami 00, 01, 02, 03. Ale ma odbiornik podczerwieni więc np. pod kodem 99 jest opcja uczenia z innego pilota - czyli naciskasz klawisz np. PLAY i nadajesz z drugiego pilota,...
powracam do tematu..Po ponownym podejściu doszedłem do tego że w syrence miałem rozładowane akumulatorki...wymieniłem na nowe i po odpaleniu samochodu zapala się na sekundę dioda przy podszybiu. Wyczytałęm że to test aku syrenki i jest wszystko ok ale nadal przy zamykaniu auta alarm się nie zazbraja..Podłączony jest poprawnie kabelek do kostki i sygnałów...
Cześć wszystkim. Rzadko o coś pytam, ale właśnie ta pora nadeszła... ;) Pacjentem jest Honda Jazz rocznik 2005 1.2 I-DSI 78ps-8 świec i 8cewek zapłonowych. Otóż motorek słabo się zbiera z niskich obrotów. Słychać wyraźnie, że dźwięk wydechu się zmienia jakby jeden gar nie pracował i moment obrotowy jest wyraźnie w tym momencie słabszy. Nawet sobie przydzwania...
Witam. Miałem podobny problem... Ale najpierw pytanie podstawowe: -nie ma zamontowanych fotokomórek? Czasem brama przecina wiązkę i się otwiera. Jeżeli nie ma fotek to winne mogą być: -niewłaściwe wymiary montażowe (po czasie zwiększają się luzy na mocowaniach siłowników , zawiasach bramy, ogranicznikach otwarcia/zamknięcia). Należy poprawić ww i jak...
Wykasuj poprzednie pozycje graniczne, do ustawień fabrycznych. jakby to było takie proste to już dawno by działała. Odnośnie powyższych wypowiedzi... Nie jestem pewien czy akurat do POA, ale była wydana errata dotycząca resetu. Chodziło o różnicę w czasie zwolnienia przycisków. W instrukcji było "po upływie co najmniej 3 sekund" a powinno być "dokładnie...
Nie wiem czy można dokupić i zakodować nowy pager do powiadomienia. Nie mniej jednak w instrukcji obsługi do LCA2200 na str 3 znalazłem pod hasłem Code Learning of receiver instrukcję jak dostroić pager. Próbowałem u siebie - pager wykonuje procedurę "uczenia się". Negatywnych zachowań nie zauważyłem, tyle że u mnie pager bez problemu działał od początku...
Częstotliwość 433,92MHz jest od wielu lat najczęściej wykorzystywaną w tego typu pilotach. Ostatnio spotyka się co prawda 868,35MHz, ale u ciebie raczej chodzi o tę pierwszą. Po prostu nie robi się systemów na np. 438,92 czy 450,00MHz. To regulują odpowiednie przepisy i nie ma sensu tego roztrząsać. Piloty samouczące można przyuczyć do własnego, posiadanego...
PN 3701 Czujnik stopnia obrotu ESP Strategia monitoringu Odbiór przez klienta/opis objawów Centralna lampka ostrzegawcza świeci się stale na żółto podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu Failure Mode Identification (FMI) FMI 0 Błąd nie został określony Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 5 Tekst wskazania --- Objawy Reakcja systemowa/możliwe skutki...
Witam Posiadam tester oczywiście chiny ale kopia gds ori kia ok 800 zł. Jeżeli chodzi o uczenie kluczyków to procedura trwa tylko nie przynosi skutków. Odnośnie poprzednich postów rzeczywiście podczas procedury uczenia nie następuje komunikacja z powyższym modułem tylko najprawdopodobniej ktraś linia jest masowana plusowa na czy co tam jeszcze można...
Czyli mówiąc najprościej Gasior5 "nauczyłeś" go od nowa jak się jeździ na benzynie. Resetowałem komputer niejednokrotnie, na benzynie przejeździłem ze 2 zbiorniki ale raczej w celu "odświeżenia" wtryskiwaczy i samego paliwa w zbiorniku, natomiast nie próbowałem takiego połączenia jakie sugerujesz. Dzięki za poradę, na pewno to sprawdzę i powiadomię...
Widzę, że kolega nadal nie raczył zajrzeć do instrukcji obsługi :| Polecam zacząć lekturę od tego punktu: https://obrazki.elektroda.pl/4818229900_... Prawdopodobnie error świeci się bo nie masz zaprogramowanych czasów siłowników. Dla pewności wcześniej wykonaj procedurę z punktu instrukcji 5.3.1 WPISYWANIE URZĄDZEŃ BUS-2EASY W menu...
Zamiast resetu uruchom procedurę automatycznego programowania. Nie mozna uruchomic procedury ponownego uczenia sie bramy bez calkowitego resetu. Problem rozwiazany. Całkowity reset urządzeń beninca: wyłączyć zasilanie, włączyć ponownie, wcisnąć i trzymać przycisk memo x przez 10sek, aż do intensywnego mrygania czerwonej kontroli, odłączyć zasilanie,...
Witam, temat już trochę stary, jednak może ktoś jeszcze tutaj zagląda. Mianowicie również mam problem z dodaniem pilota do odbiornika z układem HCS500. Układ odbiornika zbudowany od zera wg. schematu w dokumentacji Microchipa, podpięty jedynie do radia z jakiejś starej centrali, podobnie z pilotem (zmieniony układ na HCS301). Układ nadajnika HCS301...
Fajny projekt, bo powstał na konkretną potrzebę i spełnia swoje zadanie. Do seryjnej produkcji znajdź fajną obudowę i rozmieść odpowiednio wyświetlacz i diody ;) Chciałem podrzucić Ci pomysł na mruganie wyświetlaczy, który jak piszesz miałes. Komunikacja 1wire posiada wysokie restrykcje czasowe. Też kiedyś robiłem urzadzenie, które czytało 2 x DS18B20...
Ten czujnik cofania ma funkcję uczenia przeszkód,musisz wykonać tę procedurę,to powinno działać normalnie.
Witam po zdjęciu klemy mam problem z zrobieniem nauki/procedury uczenia się kompa. Robiłem tak że odpalałem na zimnym wszystkie odbiorniki prądu były wyłączone i czekałem tak długo aż się załączył wentylator gdy już się włączył to wsiadłem i przejażdżka tylko na światłach 10 km ale dalej faluje. Silnik to d16y2 pomożecie jak to prawidłowo zrobić?
Witam wszystkich ponownie. Mam problem polegający na małej mocy wspomagania w rowerze. Silnik w tylnym kole Bafang 250V, wyświetlacz (S866) i sterownik (KSLG794) 13 A 36V. Sterownik oraz wyświetlacz kupiłem jako zestaw. Niestety wcześniejszy sterownik padł. Walczę z tym zestawem od jakiegoś czasu, na początku nie było wcale wspomagania, dopiero odłączenie...
Gdyż jest np na 3 piętrze swojego mieszkania i nie pamięta czy zamknął garaż a nie będzie przecież schodził sprawdzić. Wtedy przyciska tylko przycisk zamykania i jest pewny że garaż jest zamknięty. No nie wiem. A jak fotokomórka blokuje, to jak się o tym dowie? Wiele jest funkcji i nie każdy ich potrzebuje. Otóż to. Nie tracę czasu na robienie funkcji,...
No to jeżeli procedura kasowania, ani ponownego uczenia wg instrukcji nie daje objawów dzwiękowych ani rotacji rolety góra / dół to napęd ( a w zasadzie wewnętrzny sterownik) jest uszkodzony. Może też być uszkodzony nadajnik, słaba bateria... Spróbuj z innym...
Mam Sorento I v3.3 i podobny problem, jakoś udało mi się chwilowo rozwiązać ten problem. Komputer próbuje dostosować się do warunków pracy silnika. U mnie zadziałało poprzez reset ECU. Ale musi być dokonana odpowiednia procedura uczenia nowych wartości. Sugerowałbym: 1. Wypiąć bezpiecznik w komorze silnika odpowiedzialny za zasilanie ECU/ECM ( gdy odpinamy...
Pierwsze primo - przed rozpoczęciem nauki oba skrzydła mają być ustawione W POŁOWIE SKOKU a nie zamknięte. Drugie primo - przeczytaj DOKŁADNIE rozdziały 4.3, ,4.4, 4.5 i skontroluj, czy wszystko jest jak napisano, czyli w 4.3 świecenie lampek (na początku STOP może nie świecić, unormuje się po przejściu uczenia), w 4.4 ustawienie DIPami prawidłowego...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
niby żaden problem. Ale ja się dopiero tego uczę. Dla Ciebie to jest: " eeprom_write, eeprom read, gdzie problem?" dla mnie to parę godzin szukania i uczenia się tych procedur. ...po prostu nie miałem z tym NIGDY WCZEŚNIEJ do czynienia
Witam W kalosie falowały obroty i przerywał Wymieniłem przewody + świece ok przerywanie ustało przy okazji olej i regulacja zaworów, na falowanie czyszczenie przepustnicy przeczyściłem odpaliłem chodzi ok , na drugi dzień rano po dopaleniu gasł tak z 3 razy a po 10 sec na chodzie już ok - więc wykonałem Procedurę uczenia się biegu jałowego i po tym...
Witam. Mam od tygodnia problem z napędem bramy garażowej Nice Shel 75. Otóż pewnego razu spadł łańcuch z zębatki. Niestety nie wiem w jaki sposób to się stało - nie było mnie przy tym, otworzyłem bramę z pilota z domu. Po odsłonięciu zębatki, okazało się, że pęknięta jest podstawa (obudowa) do której przykręcony jest silnik. Na logikę, jeśli podstawa...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Ten pilot programuje się na 2 sposoby. 1.Za pomocą programatora. 2.Na zasadzie "uczenia", klawisz po klawiszu ( przystawiając piloty do siebie).Procedury nie pamiętam.
Witam ! Zamontowałem ów napęd do bramy tj. XW532 , procedura uczenia przeszła OK. Niestety po tej procedurze próbowałem zaprogramować pilota zgodnie z instrukcją : - nacisnąć 1 raz P1 na sterowniku - nacisnąć przycisk pilota na ponad 2sek - dioda powinna zamigać na sterowniku 1 raz Niestety ale po przyciśnieciu pilota ... nic się nie dzieje ... centralka...
Witam. Awaryjnie można włączyć 4 jako bieg do przodu i 3 jako bieg do tyłu (jak się wyświetli 4 na wyświetlaczu pojazd przy puszczaniu sprzęgła porusza się do przodu, natomiast jak się pokaże 3 pojazd przy puszczaniu sprzęgła porusza się w tył jednocześnie zapalają się światła wsteczne). Dzięki Twojej podpowiedzi znalazłem tan siłownik, mam nadzieję...
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Sterownik jest dokładnie ten sam ale jego symbol wg. angielskiej instrukcji to JA592 .Ww tj.452 nie posiada dodatkowego złącza do krańcówek lub enkoderów (załączam fotkę instrukcji). Nie potrafię go znaleźć na stronie podanej wyżej , a jeśli mój posiada złącze enkodera to pewnie podłączenie może się różnić od tego...
Dzień dobry, Mam problem z samochodem Citroen C4 2005r, 1.6HDI, konkretnie BSI (numer bsi 9656530580). Problem polega na braku możliwości telekodowania nowych kluczyków - samochód normalnie funkcjonował, jedyne kluczyki do samochodu zostały utracone, zostały dorobione dwa komplety (grot) + dwie czyste elektroniki pilota. Podczas procedury uczenia nowych...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
oryginalny pilot i uniwersalny położyć na przeciwko siebie i jakąś kombinacją przycisków go zaprogramować ale nie wiem ile w tym prawdy To jest funkcja uczenia się. Można klawisz po klawiszu nauczyć pilot uniwersalny na podstawie właściwego pilota wg procedury opisanej w instrukcji pilota uniwersalnego. Jest to możliwe tylko w przypadku gdy pilot uniwersalny...
Procedurę programowania zacznij w pozycji zamkniętej bramy, wtedy włącz napęd do zasilania i zacznij etap uczenia zgodnie z instrukcją. W przypadku problemów to może być awaria centrali.
Procedura wygląda tak: 1. Wsiąść do samochodu i zamknąć wszystkie drzwi. 2. Otworzyć drzwi od kierowcy 3. Włożyć kluczyk do stacyjki i trzy razy przekręcić tak aby zapaliły się wszystkie lampki i z powrotem - kluczyk zostaje w stacyjce. 4. Trzy razy zamknąć i otworzyć drzwi kierowcy - po trzecim otwarciu zamek centralny daje sygnał przejścia w tryb...
Tak. Podczas programowania zgodnie z instrukcją nie zaskoczył zamek (pomiędzy ramieniem na drzwiach a elementem na pasku napędowym). Drzwi zostały w miejscu a pasek napędowy ruszył w kierunku zamykania drzwi zamiast (prawidłowo, zgodnie z instrukcją) w kierunku otwierania. Efekt jest taki że nie można mechanicznie spiąć drzwi z napędem. A sam napęd...
Witam Mam mały problem. Mianowicie wszystko działa lecz gdy chce otworzyć bramę pilotem albo dodatkowym przyciskiem to muszę go trzymać. Czy da się zrobić tak że po kliknięciu będzie sie otwierała be... Krótka odpowiedź Brama pracuje w trybie „człowiek obecny”, bo centrala widzi otwarte (niezwarte) wejścia bezpieczeństwa. – Wejście START („STEP BY...
Witam posiadam opla astre 97r mam problem z elektroniczną blokadą skrzyni biegów firmy Pollock typ locktronic 741 kilka dni temu centralka przestała widzieć transpondery nie posiadam żadnej dokumentacji o tym zabezpieczeniu auto jest z trzecich rąk wiem tylko że było zakładane w serwisie .przy drugim komplecie kluczy jest czerwony transponder czyli...
Te fragmenty to mi nic nie dadzą mógłbyś chociaż na priv przesłać ta procedurę, w diagunie mam opcje uczenia przepustnicy która wykonuje automatycznie tak samo cidef z lambdą chodzi mi o to że : odpalając zimny silnik gdy temperatura płynu wynosi -3st to lambda zaczyna wskazywać napięcie 0,75V i po parametrach widzę że pracuje aż do 10st płynu chłodzącego...
Witam Jestem nowy na tym forum i nie ukrywam że szukam odpowiedzi na problem który napotkałem podczas montażu zestawu FACC 414 Jak już wyżej wspomniałem jakiś czas temu zakupiłem zestaw FAAC 414 po to by podczas montażu bramy etc samemu zamontować mechanizm wraz z odpowiednim ukryciem wszelkich przewodów sterujących i zasilających. Siłowniki zamontowane...
Masz wyłechtany układ paliwowy , w tej sytuacji nie da się wykonać uczenia wtrysków , jeśli rozpoczaleś te procedurę to zapewne nie ukończyłeś i efektem jest palący czek i tryb awaryjny silnika W tej sytuacji trzeba doprowadzić do całkowitej sprawności układ paliwowy , skoro są opiłki to jeszcze zniszczą się nowe wtryski , myśle że trzeba pompę regenerować...
W załączeniu zdjęcia. Tę nalepkę niezbyt dobrze widać, bo coś ją tam lekko zasłania. A ta procedura programowania dobra jest? Bo znalazłem jeszcze jakąś taką inną: "Aby wprowadzić odbiornik/centralę w tryb uczenia, wciśnij przycisk SW1 lub SW2 na odbiorniku/centrali, LD1 lub LD2 zapali się. W ciągu 10 sekund wciśnij i przytrzymaj przez 1 sekundę przycisk...
Natomiast jeśli chodzi o obliczanie ilości dolewanej wody, to trzeba przyjąć najpierw średnią ilość dolewanych litrów do danego zarobu, i z tego wyznaczyć ile impulsów jest potrzebnych, aby wilgotność podnieść o jeden. Tak otrzymane impulsy mnożymy przez różnicę wilgotności zmierzonej od zadanej i otrzymujemy liczbę impulsów potrzebnych do dolania....
Witam. Citroën C3 1.4 HDi problem z centralnym zamkiem. Otóż centralny z konsoli środkowej działa pięknie, a z pilota nie. Byłem u magika od kluczy, kluczyk sprawny, wysyła sygnał, ale autka nie otwiera. Lexia nie pokazuje błędów. Zauważyłem że po uśpieniu autka (kiedy oświetlenie licznika i szyb gaśnie jakieś 2min) i po naciśnięciu przycisku otwórz...
Witam Oj panowie, panowie. Po pierwsze piloty programowalne są tylko te z kodem stałym (programowanie np. poprzez ustawianie swich wewnątrz pilota ). W pilotach z kodem dynamicznie zmiennym programuje się radiolinię a nie pilota!. Procedur programowania może być tyle co i producentów lecz z autopsji wiem, że przeważa metoda opisana przez kolegę pare...
W moim aucie system na pewno zapamiętuje 5 czujników bo w kole zapasowym też jest czujnik Jeśli to Corsa E to wprogramować możemy tylko 4 czujniki (procedurę Z tisa zamieściłem powyżej ) wprogramowanie każdego czujnika sygnalizowane jest dedykowanym kierunkowskazem . Lista danych MDI posiada też tylko dane czterech czujników .. Info z Tisa: Układ kontroli...
Wprawdzie z nowszej wersji ale nie zaszkodzi spróbować. Procedura wygląda tak: 1. Wsiąść do samochodu i zamknąć wszystkie drzwi. 2. Otworzyć drzwi od kierowcy 3. Włożyć kluczyk do stacyjki i trzy razy przekręcić tak aby zapaliły się wszystkie lampki i z powrotem - kluczyk zostaje w stacyjce. 4. Trzy razy zamknąć i otworzyć drzwi kierowcy - po trzecim...
urządzenie uczenia procedura adaptacyjny procedura naprawiania
prąd ciało człowieka guzik power włączający wentylator mondeo
Toyota Starlet 1998 1.3 – podwyższone obroty biegu jałowego, diagnostyka ISCV, ECT, TPS Iveco Daily 35-10 – dokręcanie czujnika obrotomierza, momenty, lokalizacja, szczelina