Wyświetlacz miga ponieważ przy wgraniu innego wsadu to tak jakbyś zmienił licznik i należy zrobić wyrównanie proxy. Można to zrobić prostym kabelkiem za kilka zł i programem Multiecuscan. Wydaję mi się że również tym programem zmienisz parametry wyświetlania z Mil na KM
Witam Kolego ja łączę się z suzuki sx4 programem "MaxiTest" i dzięki temu wykrywa mi błędy w sterowaniu silnika i można je kasować, a programem "MultiECUScan 2,2" jest możliwość sprawdzenia ABS, poduszek powietrznych oraz innych parametrów.
Jak oryginał to dzwoń do sprzedawcy/dystrybutora.
Miałem to samo, autoryzowany serwis życzył sobie kosmiczne pieniądze więc podjechałem do punktu gdzie dorabiają kluczyki samochodowe i zaczytanie kodu 100zł, a wczytanie pilota 150zł w tym dostaje się kod. Żeby wczytać pilota prócz kodu potrzebujesz interfejs i program multiecuscan w pełnej wersji.
Problem rozwiązany. Przekaźnik T7- był uszkodzony ( w skrzynce bezpieczników pod maską ).
Witam, program diagnostyczny multiecuscan z odpowiednim interfejsem ma możliwość sprawdzenia samych cewek zapłonowych. Należy postępować zgodnie z objaśnieniami aby nie uszkodzić komputera pokładowego. Pozdrawiam.
Powinien wystarczyć ELM 327 oparty na PIC-u (to ważne). Odczytu możesz dokonać za pomocą interfejsu podpiętego do laptopa po USB i programu MultiEcuScan.
czyli ten interfejs (kabel ze zdjęcia) mogę bezpiecznie podpiąć do złącza. Skąd najlepiej pobrać za darmo program multiecuscan ? (prosiłbym o link)
Witam, kupiłem ostatnio kabel ELM327 by połączyć się z samochodem lecz mam problem. Po zainstalowaniu sterowników, skonfigurowaniu portu COM wszystko jest w porządku. Windows niby widzi kabel, lecz gdy próbuje podłączyć się nim do samochodu wyskakuje mi komunikat "uplynal limit czasu operacji", używam programu MultiEcuScan. Gdy w ustawieniach programu...
Można to zrobić programem Multiecuscan (dawna nazwa FiatEcuScan).
Przeczytaj mój temat, miałem identyczny problem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Podpowiem żebyś nie musiał brnąć przez cały wątek, rozwiązanie znajduje się tu: "W końcu umówiłem się ze znajomym specem od diagnostyki komputerowej aby on spróbował wykasować adaptację dawki benzyny. Po zorientowaniu się w sytuacji, podpięciu...
Spróbuj programem Multiecuscan, można znaleść w necie pełną wersję, ELM327 już masz.
Firma Viaken.pl do fiata Multiecuscan, bardzo dobry program, używam od 10 lat , a do Hondy też u nich są jakieś programy, nie kupuj uniwersalnych /
Polecam program Multiecuscan ,topowy dla Fiata, używam od ponad 8 lat
https://allegro.pl/oferta/interfejs-fiat... Żadnych minusów w tym zakupie nie widze, od 9 lat ogarniam tym Fiata i Lancię. Weź pod uwagę fakt, że MultiEcuScan jest oficjalnym programem grupy Fiat, zatem lepszego programu do Fiatów nie znajdziesz.
Witam, Czy za pomocą programu Multiecuscan można "wyczyścić" sterownik w Puncie? Tzn. chodzi mi o to, żeby można go było zamontować do innego Punta i żeby wszystko prawidłowo działało. Dzięki, pozdrawiam.
Witam Sprawa kodowania rozwiązana. Program Multiecuscan posiada zakładkę do wprowadzenia nowych kodów wtryskiwaczy,lecz po pomyślnej akceptacji nie zapisuje w sterowniku silnika. Program WOW poradził Sobie bezproblemowo i dodatkowo miał do wybory 7 lub 9 znaków do wprowadzenia. W moim przypadku było ich 8 z czego wprowadzamy pierwsze 7 z wtryskiwacza....
Programem multiecuscan - zakładka regulacje- wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych. Jeśli masz sterownik mały żelowy (IAW 59f) prawdopodobieństwo awarii układu kontroli cewki zapłonowej jest duże.
Jeśli kupiony w Polskim salonie to musi być polski język, chyba że ktoś założył licznik od np. anglika to nie będzie i trzeba wgrywać, pomocny program Multiecuscan
ELM 327 jak najbardziej działa z tym sterownikiem (IAW 16F...) - program multiecuscan wersja zarejestrowana. Mam takowy interfejs i działa z fiatami (seicento Euro2 oraz Panda - Euro3) MultiEcuScan jako program działa, ale ELM327 - nie, na pewno nie z IAW-16F (EURO-2).
Bez sprzętu odpowiedniego to i nawet wsad z bsi nic nie da... chcę sprubować programem MultiEcuScan to zrobić. odpalić odpali, ale funkcji pilota nie będzie. tzn. jeśli teraz mam jeden kluczyk i po ponownym programowaniu dopisze drugi (ale przecież pierwszy od nowa też trzeba zakodować) to obydwa kluczyki stracą "pilot" czy tylko ten nowy nie będzie...
Próbowałem wszystkich znanych mi sposobów. Znalezienie sterownika nie jest problemem, poprostu żaden nie chce współpracować z tym kablem. Do tego teraz też przestał działać w laptopie pod win 10. Sterownik jest, port com 3. W programie forscan ustawione wszystko ( wczoraj działał). Forscan zawiesza się przy próbie połączenia z portem com3. Program "odwiesza"...
A jaki kabel będzie mi potrzebny? Vag KKL . Program Multiecuscan ale wersja zarejestrowana ( Masz sterownik silnika Bosch Monomotronic)
Cyfry przy przełączniku to numery pinów do których jest przyłączona linia K w danym położeniu przełącznika. Na stronie programu (multiecuscan.net) masz tabelę z wykazem obsługiwanych systemów w poszczególnych samochodach i na których pinach jest dostępna ich diagnostyka.
Jaka przyczyna powstania błędu? Można spróbować odłączyć klemę akumulatora na godzinkę ale wątpię czy pomoże . Do tego potrzebny program MULTIECUSCAN (nie wiem już teraz czy wersja darmowa obsłuży czy zarejestrowana) . Do tego interfejs o ile pamiętam VAG-com kkl plus przejściówka łącząca trzeci pin złącza OBD z siódmym pinem interfejsu tzw typ 2 -...
Masz interfejs. W programie multiecuscan jest zakładka REGULACJE . Tam się resetuje nastawy wyuczone sterownika tudzież adaptuje koło foniczne układu wtryskowego
Ja od lat używam 2 programów full , jeden to MaxiEcu a drugi to MultiEcuScan i on jest najlepszy dla Fiata, oba polskie. Wejdź na Viaken.pl tak jest wszystko o nim.
podłączyłem seja pod kompa i wskoczyły następujące błędy P0704 P1555 Te błędy nie występują w tym aucie. Fizycznie sterownik silnika nie monitoruje wskazanych czujników. Sam podpinałeś pod komputer? Jeśli programem multiecuscan to wygląda jakbyś to robił w trybie symulacji programu
Mogę sam to zdiagnozować? Dysponuje kablem Viaken VAG KKL USB OBD2 Możesz użyć tego kabla i programu Multiecuscan ale musisz mieć jeszcze dodatkowy kabel przejściówkę. http://www.multiecuscan.net/SupportedVeh...
Jeżeli masz elm327 to poszukaj programu Fiat multiecuscan i nim zrób diagnostykę.
W programie MULTIECUSCAN - mam wersję 1.7 (dawny FES) jest to auto w spisie (punto '03 1.2 8v). Z silnikiem się połączysz z abs i poduchami tez ale do podejrzenia wskaźników tudzież BCM, wspomagania i klimatyzacji musisz mieć wersję zarejestrowaną
Przekaźnik prąd daje świece ok. Ale i tak będę pewnie jeszcze sprawdzał mu cisnienie sprężania to sprawdzę je jeszcze raz. Dzisiaj połączyłam się tym nowym programem (multiecuscan) i wyskoczyły nowe błędy (P1304, P1305, P1306) i była tam opcja zrobienia jakiejś procedury wymiany pompy więc to kliknąłem i o dziwo lepiej odpalił, i był jeszcze parametr...
http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-lancia... vag kkl jak wpiszesz w google dostaniesz wyniki odpowiednie, proponuje zakup z viaaken, ale jak wolisz, przymusu nie ma. Program to MultiEcuScan MES w skrócie. Jak kupisz kabel to odezwij się na priv, pomogę z programem ;)
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Seicento 1.1 MPI 2002. Objawy: po przekroczeniu około 3000 obr/min zaczyna mrugać kontrola silnika i silnik szarpie. Po odpuszczeniu gazu kontrolka przestaje migać. Próbowałem odczytać błędy programami AlfaOBD i Obdscanner na Android, ale nie ma żadnych zapisanych. Zainstalowałem na komputerze program Multiecuscan,...
Dzięki za odpowiedź. Czytane było kablem od Viaken "Interfejs FIAT ECU SCAN USB we wtyku OBD2" taki niebieski. Program Multiecuscan 3.1 Jeżeli chodzi o przecinek to raczej nie, ponieważ przy obrotach około 4000-5000 pokazuje 2569,5 kg/h. sam już nie wiem... Mam drugi MapSensor ale na nim wcale lepiej nie jest, spada do powiedzmy 750 kg/h. Z tym że ten...
Witam. Potrzebuję dowiedzieć się, czy istnieje jakiś program do diagnostyki samochodu Opel Astra H. Posiadam kabel ELM327 v2 (Viaken). Aktualnie wykorzystuję go do diagnostyki samochodu Alfa Romeo 147 za pomocą programu MultiEcuScan 2.4. Poszukuję programu który będzie dobrze rozbudowany (tylko do samochodów marki Opel) i który będzie działał z moim...
Jak rozwiążę problem reduktora to zobaczymy co się zmieni. Mam program multiecuscan darmowy. Mogę wrzucić laptopa na siedzenie i zrobić jazdę próbną, tylko nie mam pojęcia, czego mam szukać? Wiadomo, że szarpie na wolnych obrotach, ale w czasie jazdy to jest loteria, może przerwie za 5 minut a może za godzinę. Jeśli znasz ten program to napisz, na jakie...
Jakiego programu używasz? Multiecuscan? Jeśli tak i masz wersję free (darmową) to ona nie obsługuje sterownika silnika Twego auta.
Otrzymałem info, że system inteligentnego ładowania w Giuliettcie można wyłączyć programami typu AlfaOBD lub Multiecuscan. A że szkoda mi nowego akumulatora to w weekend spróbuję. Dam znać o efektach.
Kolego, a masz może jeszcze opis gniazda diagnostycznego 3-pinowego do punta ? Ja łączyłem się ze sterownikiem poprzez gniazdo w aucie z seicento. Program multiecuscan niestety po wybraniu odpowiedniego sterownika woła o przejściówkę na 3-pinowe gniazdo. Przejściówkę mam, jednak gniazda brak. Chciałem podpiąć na krótko, bo jutro z nudów zacznę wycinać...
Przygotowałem i wrzuciłem logi z programu Multiecuscan różnych parametrów w momecnie gdy te obroty tak skaczą. Logowałem maksymalnie 3-4 parametry, bo jak jest więcej to odświeżanie nieznośnie spada. Na każdym obrazku czerwoną pionową kreską oznaczyłem moment gdy następuje samoistny gwałtowny wzrost obrotów. Czy widać tam co wywołuje ten skok obrotów...
program diagnostyczny (multiecuscan) nie pokazuje zadnych błędów, auto nie szarpie, nie krztusi się, jeździ prawidłowo. Ta prawidłowa jazda to jest na gazie czy na benzynie? Czy możesz awaryjnie odpalić na gazie? Spróbuj pojeździć na samej benzynie może sterownik silnika nałapał błędów z gazu i stroi fochy.
Mój program będzie dla Ciebie nieprzydatny, natomiast MultiEcuScan powinien obsługiwać Twój samochód. Przejściówkę radzę Ci kupić fabryczną, ale jeśli chcesz to pin 1 do pinu 7 OBD, pin 2 do pinu 4/5 OBD, pin 3 do pinu 15 OBD i dodatkowo + akumulatora do pinu 16 OBD. Kabelek masz na chipie CH340, nie na FTDI232. http://www.cabletech.pl/lp/kpo3431_1.5/d...
Multiecuscan 2.6 FREE
Cześć. Jako że w swojej okolicy nie mam ogarniętego elektryka który pomógł by z moim problemem to zwracam się do was z moim problemem. Posiadam Alfe 147 1.6 i mam orginalny program Multiecuscan wraz z kablem elm327 przerobionym bezpośrednio przez sprzedawcę pod mes'a i problem polega na tym że nie mogę się połączyć z CAN. Po podłączeniu błędy mogę skasować...
Punto 2 zawsze ogarniałem KKL i MultiEcuScan, nigdy za to nie udało mi się klonem ds150 wyjść poza silnik. Może oryginał to robi, ale tego nie wiem. Tutaj raczej kabel KKL i program do fiata ci polecam (MultiEcuScan).
Wydaje się że temat został rozwiązany.. Tak jak pisałem, samochód miałem okazyjnie u siebie, jak nie był używany od czasu do czasu, więc tak długo to trwało. Ale w międzyczasie zaślepiłem jeszcze przewód odsysania par benzyny - z tyłu w nadkolu, co też nie pomogło. W końcu umówiłem się ze znajomym specem od diagnostyki komputerowej aby on spróbował...
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
Nie wiem czy Seicento 900 miały OBD, niektóre wersje (może młodsze roczniki) miały na pewno OBD 2, ale większość 900-setek miała tzw. złącze 3-pin, były również ze złączem OBD 2. Sam mam dwa Seicento i jeden ma złącze 3-pin, a drugi OBD 2. Podłączyć się da i jednego i drugiego potrzebny tylko kabel i odpowiedni program oraz adapter/przejściówka 3-pin...
Do Punta I/II potrzebujesz najtańszy kabelek OBD-II/EOBD na FTDI FT232 (VAG-COM USB), do mk.1 dodatkowo przejściówkę na FIAT 3-pin. Do Punto I program masz w moim podpisie, do mk. 2 masz Multi ECU Scan. Zamówiłem przed chwilą ELM 327 1.4b za 45zł oraz adapter Fiat 3pin za 19,50zł Ściągnąłem też program z twojego podpisu do mk1. Do Punta II widzę że...
Dodano po 19 A, i jeszcze połączyłem się z sterownikiem po przez program Multiecuscan i otrzymałem taki raport. https://obrazki.elektroda.pl/7107825400_... Ale widać że coś ze sterownikiem, a jaka przyczyna była że sterownik padł? Jakaś musiała być, ktoś wie?
Ale zaraz... Sprawdziłeś, że na pewno nie komunikuje się z BCM? W programie MultiEcuScan (jak na obrazku poniżej) są przyciski Skan DTC i Skan. Jakie systemy wykrywa w samochodzie po użyciu tych przycisków program bez przeróbki interfejsu? Bo może się okazać, że nie trzeba przerabiać interfejsu. No i nie odpowiedziałeś na pytanie kolegi: Czy chodzi...
Nie każda Panda ma instalację do czujnika temperatury ale mimo podłączenia czujnika trzeba jeszcze aktywować w BSI aby się wyświetlała na liczniku, potrzebna jest do tego pełna wersja programu Fiat multiecuscan. Ja robiłem to według tej stronki i działa. [url=http://forum.pandaclubpolska.org/vi... Pandy czujnik...
Witam, mam problem ze skrzynią biegów w aucie Fiat Freemont 2.0 Multijet z napędem AWD, skrzynia to 62ET. Auto na dzień po długiej trasie złapało tryb awaryjny. Program multiecuscan pokazał błędy: P1790 - Fault Immediately after shift P0735 - Kontrola przełożenia V biegu P0792 - Excessive change in output speed P0732 - Kontrola przełożenia II biegu...
MultiEcuScan - program diagnostyczny do samochodów grupy Fiat (Fiat, Alfa, Lancia, Jeep częśći Suzuki, Chrysler). Jest to bardzo dobry program o dużych możliwościach. W zasadzie w Twoim wypadku, bez tego dalsze grzebanie sensu nie ma. Bez zdiagnozowania auta nic nie zrobisz. Plaka psikasz w dolot (najlepiej za filtrem powietrza) i odpalasz na nim auto...
Przejechałem niecałe 300km więc za wcześnie oceniać czy pomógł. Za pierwszym razem błąd się pojawiał co 500km po wymianie dolnej sondy lambda pojawił się po 10tys. km a teraz pojawił się po 2-3tys. Jeżeli częstotliwość zwiększy się oddam mechanikowi. Co do wklejonych wyżej wykresów sondy lambda - proszę się nimi nie sugerować gdyż są inaczej wyświetlane...
Na ostatnie 10 tyś km wziął około pół lita Elfa 5W40. Ma przelatane 270 tysięcy km, przebieg raczej realny, a turbo wygląda na nieruszane od nowości. W wężach dolotu są zaolejone ścianki, ale jak rozepnę najniżej to wypłynie góra kilka kropel. W tym "zbiorniczku odmy" który jest pod filtrem powietrza nic się nie zbiera. Niemniej w tej gumie łączącej...
Najważniejsza rzecz, jakim programem sprawdzasz ? jeśli uniwersalnym nie pomoże. jeśli chcesz dokładnie sprawdzić jaki jest problem z AirBag-iem użyj programu np. MULTIECUSCAN lub MAXI ECU, musi być dedykowany do Fiata, Alfy, Lanci. Pierwszy program jest perfekcyjny, używam go od 10 lat i wszystko dokładnie pokazuje ale... musisz mieć kod PIN 4 cyfrowy,...
grota każdy klucznik Ci dociąć powinien, jeśli chodzi o programowanie jeślimasz pin to wystarczy program z interfejsem np.: MultiECUScan . Jeśli pinu nie posiadasz to albo elektronik i z bcm wydobyć, albo serwis i za opłatą podadzą . Bez pinu nie poszalejesz
Live data Ci na pewno nie pójdzie na tym sprzęcie. Żeby sprawdzić czy fejs dobry w programie jest test opóźnień.
Witam Do końca roku będę chciał sfinalizować zakup tabletu, który będzie mi służył głównie do rozrywki (internet, przeglądanie zdjęć) oraz do diagnostyki komputerowej samochodu. Poniżej wymagania jakie spełniać ma urządzenie: - wielkość: ~10 cali - system operacyjny: minimum Windows 8.1 z możliwością aktualizacji do Windows 10 - pamięć operacyjna: 2GB...
Witam Koledzy Mam szybkie pytanie bo nigdzie nie znalazlem podobnego watku. Otoz moj Doblo posiada centralny zamek otwierany i zamykany z pilota. Pilot jak kupilem nie dzialal ( poprzedni wlasciciel twierdzil ze rozladowala sie bateria a po wymianie juz nie dzialal) niestety nie mial pin codu od Fiata. Zrobilem dumpa z BCM z kosci 93Lc66 odczytalem...
Witam, Próbowałem dziś zaprogramować 2-gi klucz do Fiat Ducato 2016 roku. Nawiązując do wypowiedzi w temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... pierwszy będzie działał bo wcześniej był już prekodowany pod to auto.W drugim tym nowym nie będzie działał pilot bez wcześniejszego prekodowania. odpalić odpali, ale funkcji...
kup więc podstawową licencję na MultiEcuScan , i zrobisz, i masz legalny program.
Witam, auto jak w temacie - Fiat Sedici 1.9 Multijet z 2007 r. - potrzebna pomoc w zdiagnozowaniu problemu z trudnym odpalaniem. Odpalenie auta rano wymaga 3-4 krotnego kręcenia rozrusznikiem po co najmniej kilkanaście sek. Po odpaleniu z rury wychodzi niewielka ilość białosiwego dymu. Sprawdzone zostały już następujące rzeczy: - wymienione świece żarowe...
Ciśnienie paliwa powinno być około 1 bara. Norma 0.8-1.2 bara . Połączysz się programem IAW ECU Scan lub Multiecuscan (nowsza wersja, zarejestrowana). Bezpiecznik przy czarnym przekaźniku nad sterownikiem silnika nie spalony?
Przydałaby się informacja jakie przebiegi pomiędzy wypaleniami robisz. Samo hasło "filtr lubi się zapchać" tak naprawdę niewiele mówi. Taka jego uroda że będzie się zapychać ;) A że zapycha się częściej... Oprócz zużycia eksploatacyjnego, DPF jest świetnym sprawdzianem kondycji układu wtryskowego. Wystarczy, że leje któryś z wtrysków i masz problem....
Teraz to jest Multiecuscan a kabel dedykowany dostaniesz razem z programem.
A widziałeś ELM działający z VCDS? ELM działa na innych protokołach i jeśli chodzi o programy dedykowane, to na pewno działa tylko z jednym - Multiecuscan. Reszta to programy uniwersalne, działające po protokołach OBD2. Nie słyszałem jeszcze o żadnych problemach z oryginalnym sprzętem czy oprogramowaniem, tylko klony albo chińczyki je generują... A...
Możesz sprawdzić multiecuscan-em ale szczerze to nie wiem czy do Scudo jest ten program odpowiedni, bo to silnik HDI nie JTD. W każdym razie, każdy program diagnostyczny ma odczyt ciśnienia paliwa.
Żaden z powyższych... Kabel wystarczy Ci ten: https://allegro.pl/kabel-interfejs-elm-3... Do tego musisz kupić program: http://www.multiecuscan.net/Register.asp... ... albo u polskiego dystrybutora: https://allegro.pl/oferta/licencja-multi...
Błędów nie ma, chciałem wykonać Self-adaptation reset w Multiecuscan 3.1 ale robiąc go według instrukcji programu dostaję komunikat "reset failed" Czy ktoś wie jak prawidłowo wykonać Self-adaptation reset?
Do Punto II wystarczy Ci interface na bazie ELM327 v1.3 (lub nowszy) wraz z programem FiatEcuScan, który zmienił nazwę na MultiEcuScan. Do niektórych sterowników może być potrzebny KKL. Na stronie http://www.multiecuscan.net/ jest tabela jakie samochody obsługuje i jakie interface'y wymaga do poszczególnych sterowników.
STN1110 jest zgodny z ELM327, więc programy są te same. W większości przypadków tylko Generic EOBD, czyli nic nie warta zabawka. Wyjątkiem są FIATy (MultiECUScan), Fordy (ForScan) i ewentualnie Ople (VauxCheck). Do pełnej obsługi Fiatów i Fordów interfejs wymaga przejściówek lub zamontowania przełącznika linii CAN. Programy VCDS wymagają interfejsu...
Czy może to być problem z pochłaniaczem par paliwa ? Dodano po 3 posiadam program do diagnostyki obd 2 multiecuscan.Jakie parametry powinienem sprawdzić ?
Mam prekodowany kluczyk, wyciągnąłem sobie też wcześniej z pamięci wsad i znam pin. Mes-em próbuję zrobić programowanie klucza i przechodzi przez etap wpisywania pin-u, następnie przechodzi do kartki z ostrzeżeniem - jednej potem drugiej. Jak zatwierdzam to wyskakuje błąd w Windowsie. Screena zamieszczam poniżej. O co mu chodzi? https://obrazki.elektroda.pl/7328847500_...
Taki mam kabel do fiata https://allegro.pl/oferta/fiat-alfa-rome... Ale wątpię czy prędkość can zmiana się tym przełącznikiem , raczej inne piny we wtyczce wybiera . Mam jeszcze opcom czy do niego jest jakiś program do chrysler ? Mam jeszcze dsi150 ale czyta tylko silnik
Witam Jak w temacie. Rozglądam się za tabletem. Moje wymagania: - wielkość ekranu 10" - system operacyjny Windows 10 - pamięć operacyjna minimum 2gb - wbudowana pamięć masowa minimum 32GB - złącza komunikacyjne: USB3.0 + USB/OTG, micro HDMI - slot karty pamięci -3G/WiFi - czas pracy na baterii minimum 4h Tablet wykorzystywany będzie głównie do przeglądania...
Dzisiaj podlaczylem sie z interface diagnostycznym, niestety nie mam kodu bledu sondy. Probowalem jeszcze programem PCMSCAN i MultiEcuScan - pierwszy nie mogl sie polaczyc a drugi tez nie pokazuje kodu. Przelaczenie kluczyka na pierwsza pozycje nie daje zapachu paliwa - wykonalem tez testy tak jak widac i zapach paliwa pojawil sie dopiero przy tescie...
Samochód do początku marca pracował w takim stanie jak w powyższym opisie. Zachowanie przypominało opis w tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Przed włączeniem na luz przełączałem na benzynę, a na gaz na trzecim biegu przy dłuższej jeździe i dało się jeździć. Jednak uszkodziło się sprzęgło. Zwiększający się poślizg sprzęgła...
Ja to widzę tak - albo dobry jeden uniwersalny diagnoskop i uzupełniać "kabelkami" (MultiEcuScan, VCDS, OpelScanner CAN/OP-COM*), albo fabryczne dedykowane testery do najpopularniejszych marek + tani skaner uniwersalny (X431 Diagun, Autel DS708). Jak prowadzisz działalność to raczej zakupy klonów na Allegro w grę nie wchodzą, bo o ile sprzęt możesz...
Ten dedykowany program to MES się nazywa, a kabel kosztuje 120zł, taki co ogarniesz wszystko w tym aucie. Nie wiem czym odczytałeś błąd, bo nadal nie napisałeś. https://allegro.pl/oferta/elm-327-adapte...
Problem rozwiązany. Okazało się, że wcześniej łączyłem się z Fordem przez ELMConfig gdzie ustawiłem prędkość 2000000. Myślałem, że prędkość jest ustawiona tylko w programie ELMConfig ale jak się okazało ten program ustawia zadaną prędkość w sterowniku interfejsu gdzie jest zapisana na stałe. Kiedy w ELMConfig ustawiłem na 38400 to MES bez problemu wykrywa...
https://www.multiecuscan.net/ReleaseHist... Diagnoza dodana w wersji programu 1.9 z 19.03.2014 Do tego wystarczy przewód KKL
W multiecuscan wywaliło mi błąd B1031 , program pisze coś o oświeltleniu. Wg kodów błędu to B1031 Engine compartment light output B1031 Rear c. lamp output pass. side B1031 Pass. side rearview mirror defrost B1031 Mirror defroster B1031 Massage comfort driver ON/OFF B1031 LIN serial line B1031 LIN line B1031 Failure lamp B1031 RH number plate light...
Temat jest bardzo szeroki. Generalnie wszystko opiera się o protokoły w odpowiednich standardach. Te, generalnie najtaniej ogarnia KKL i ELM327. Potem zostaje pytanie na których pinach w gnieździe masz informacje, i w jakim standardzie ;) A potem program który potrafi to ugryźć, korzystając z danego interfaceu diagnostycznego. Dobrym przykładem jest...
Jest to alfa z 2.0 JTS więc multiecuscan. Ale to napięcie spada do 0.001v w tym programie. Ten artykuł mi namieszał a później poszperałem na google i ktoś tam pisał o tym, że po przeczyszczeniu styków sonda do wymiany. Nie wydaje mi się to realne przecież sprzedają nowe sondy bez wtyczek żeby samemu podłączyć. A odnośnie tego czyszczenia to skłoniło...
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
Czy przed wymianą kierownicy paliła się też kontrolka Air Bag ? jeśli tak to teraz trzeba zczytać błędy kodów i bo nie musi to być poduszka kierowcy, może być pasażera, wina kostek pod siedzeniami, walnięte maty zajęcia miejsca na siedzeniu... Najlepiej i dokładnie pokaże błędy program do Fiata, Alfy np.MultiEcuScan
Powinno. O ile dogada się z programem. W tym celu można ściągnąć wersję demo MultiECUScana i wykonać test interfejsu. Jak się dogadają to będzie śmigać. Bo te programy mają troszkę większe wymagania co do sposobu komunikacji interfejs-komputer. Torque to gada ze wszystkim chyba. Ale po za odczytem i ew kasowaniem nic nie umie :D . Do tego będziesz potrzebować...
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
ELM nie da rady w Boxerze. We fiacie Ducato może i tak jak ma się MultiEcuScanie.
Witam. Tu znajdziesz. http://www.multiecuscan.net/
Ja mam ELM327 1.4 i program full kupiony tutaj http://www.multiecuscan.net/
Po wymianie pierścieni, uszczelnieniu pompy wtryskowej auto nie odpala. Autocom i Multiecuscan nie widzi problemów w ECU. Pompa paliwowa pompuje paliwo, dochodzi do wtrysków jednak w mojej ocenie nie puszcza impulsów masowych na sterowanie cewek, plus jest / obserwowałem wtryski podczas kręcenia - wpięte w szynę odwrotnie tak żebym widział ich końcówki...
Witam Potrzebuję pomocy w zakresie kodowania klucza do stilo - pilota do zamykania samochodu. Po wymianie baterii w kluczyku samochód odpala ale nie otwiera drzwi. Szukałem procedury kluczykowej ale nie znalazłem. Samochód to fiat stilo HB 2004 1,9JTD 80KM. Mam dostęp do programu Fiata na elm327 ale nie mam card code. Za wszelkie odpowiedzi dziękuję....
Podłączałeś się MultiEcuScanem ? Nie pamiętam w tej chwili ale ma na pewno możliwość podłączenia sie pod A/C więc powinien pokazać to i owo, do tego ma możliwość przeprowadzenia testów i prawdopodobnie możliwość programowego załączenia (testowego) sprężarki, to znacznie ułatwiło by szukanie przyczyny. Próbowałeś wywołać auto-kalibrację ?
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Witam, Od kilku dni jeżdżę z popsutym sensorem airbag. (Auto fiat bravo 2) Może na wstępie opiszę jak powstało uszkodzenie. :P Mianowicie, zjechałem na moment na zatoczkę autobusową. Po zjechaniu nagle auto zaczęło piszczeć, że nie mam zapiętych pasów mimo, że ich nie odpinałem ani żaden pasażer oraz zapaliłą się kontrolka od airbag kierowcy i komunikat...
amica triak silnika polerowanie zaworów renault 22dc277
stabilność układu schemat peugeot partner
VW Tiguan: Kod błędu 4900 - Czujnik lambda, EGR, CAN Wybór kabla do anteny siatkowej pokojowej: cienki czy zewnętrzny?