Co tam chcesz programować?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Odpali
Programowałem tam używane transpondery, ale co do opcoma to się nie wypowiem bo nie wiem. Robię to Tech-2
Nowy wylogowany,zapinasz i jedziesz z koksem.
Jak dobra firma, to nic nie trzeba programować po regeneracji, dopytaj. Astra F, G, H, J czy K? Diesel, benzyna, Multec, Simtec, Bosch, Denso?
czy rozwiazal Pan ten problem bo mam identyczne radyjko w Oplu Vectra B i tez tej funkcji nie potrafie uruchomic?? czy ma Pan ta instrukcje w wersji pdf bo ja mam niestety tylko po niemiecku i to w bardzo kiepskim stanie dziekuje
dibo1 właśnie patrzyłem w dokumentacje odnośnie OPLA ASTRY i są różne sposoby programowania pilota i ten sposób, o którym piszesz może niepasować do Twojego autka. Podaj jeszcze rok produkcji i jaki ma autko silnik. :)
Czy do programowania nowego oryginalnego pilota "przez system przeciwkradzieżowy" potrzebny jest PIN.
Mkzesz spróbować jeszcze podpytać na forum Vectry w temacie o programowaniu MID-a, albo spróbować czy może wsady od Vectry podejdą do Astry. https://forum.vectraklub.pl/topic/71588-...
Taki moduł nie musi być podłączony pod przewody wykonawcze. Chyba że sterowanie idzie magistralą can,wtedy ciągnięcie przewodów do każdych drzwi. Jak domyka jedną szybę fabrycznie ,to powinien resztę też. W Astrze H coś trzeba programować.
programowanie wyświetlacza tech1,tech2.kod 012,lub 011
Będzie pasował moduł o oznaczeniach: Bosch 0273004362 Opel 12 37 439 GM 9120526. Dojście do urządzenia jest po zdemontowaniu skrzynki z przekaźnikami. Po wymianie - poza, oczywiście odpowietrzeniem - nie trzeba nic programować.
O ile logika enigmy2 obejmie właściwie przełączanie satelity na obrotnicy. Podepnij najwyżej odwrotnie pod drugą tylko Hot Bird, a pod pierwszą diseqc, sprawdź jak najlepiej działa. Możliwe że pierwsze co zrobi tuner to przestawi obrotnicę na Astrę, która wtedy będzie na głównym konwerterze czyli nie będziesz miał Hot Birda bo zez nie będzie celował...
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Witaj rupert33 Może już rozwiązałeś problem a centralką ale podaję ci że pin który wskazujesz to masa i musi być dobrze wlutowana. Można kawałkiem przewodu i wlutować dalej. Nowa centrala ma wprowadzone parametry podstawowe ale powinna być programowana.
Witam a czy jest ktoś we wrocławiu kto podjął by się zamontowania takiego mida wraz z programowaniem?
czyli jak rozkręce i włorze to powinno działać bez żadnego programowania CIM-a
chyba w programowaniu IPC zmieniasz w konfiguracji warantów programowania kraj dopuszczenia na inny albo jak jest poloski
No tak, a co mi z tego ze kupie drugi używany sterownik, a on po pol roku zacznie padać. Juz wole naprawić mój. Przynajmniej wiem co mam. Nigdy nie możesz mieć pewności nawet nowy czy po naprawie może sie zepsuć za taki czas, z gwarancjami też różnie i cenami naprawy oddaniem do dobrego fachowca czy we własnym zakresie z przyrównaniem wartości kupna...
Może nie jest podłączony przewód do zapłonu i dlatego ci się uzbraja przy włączonej stacyjce.
Niczego nie przypiszesz. Programowanie pilotów odbywa się poprzez przyciśnięcie mikrowyłącznika w centrali,nie potrzebujesz programów.Możesz próbować,ale o ile dobrze pamiętam to jest inny standard . Pamiętaj że próba programowania to kasowanie wszystkiego z pamięci,więc zanim ją podejmiesz to musisz mieć oba piloty przy sobie i przyuczyć je od nowa.Nie...
Chyba producent wysyła!!!!!? Każdy dekoder automatycznie się programuje chyba że wybieżesz opcję programuj ręcznie. A ręsztę już koledzy napisali. "Aktłalizacja"oprogramowania tylko z ASTRY! Już chyba jasne.
Jak wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I. Proszę o pomoc
Witam. Jak samemu wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I 95 r. Proszę o pomoc.
Na tym dekoderze nic nie zdziałasz jest to stary dekoder analogowy na nim znajdziesz 1 polską stacje czyli TVN nadaje z hotbirda. Hot bird i astra to satelity z których jest wysyłany sygnał na twoją antenę czyli czasze a potem do konwertera. Na tym dekoderze znajdziesz tylko niemieckie kanały z astry jest ich tam około 50 nie licząc radiowych.
Chyba nie jestem w stanie Ci pomóc.
Tech 1-> elektroniczny układ nadwozia->immobiliser->guzik F7 programowanie->zaprogramuj klucz-> wpisać secutity code-> wykonywac dalsze polecenia techa.
Teraz to się bawcie bo spi..... wyświetlacz to była kwestia programowania !!!!!!!!!
witam! temat naswietle moze skromnie bo to kuzyna samochod ale moze sie uda! po rozbrojeniu alarmu i nie otwarciu drzwi auto uzbraja sie ale nie rygluje drzwi!!?? czy to trzeba zaprogramowac ta funkcje?? do czego sa dwa pozostale przyciski na pilocie?? i gdzie szukac opisu do programowania?!! aha jest to opel astra 2003 rok! gdzie szukac centrali??
Ja kupiłem sterownik od silnika 1.7 dti (numery na sterowniku były inne niż moje) wraz z kluczykiem i pętlą immo, podłączyłem i wszystko działa. Nie trzeba było nic programować.
Witam. Mam problem z instalacją programów z Hotbirda 13e. Mam lnb monoblocka, programowanie z Astry ok wszystko gra natomiast po dodaniu satelity w menu Bravii dalej tylko Astra 19,2. Diseq Astra a Hotbird b. Nie umiem znaleźć sposobu aby uruchomić przeszukania Hotbirda.
A czym będziesz go programował, jakim sprzętem?
Eee nie trzeba programować. To Astra I. Tam MID był zwykle z silnikiem 1,8. Przebadałem takiego LCD i bez modułu do czujników (światła i żarówki) nie bardzo da się w autku użyć CHECK. Poza tym z deski dochodzi sygnał przepływu, poziomu paliwa, obrotów - pytanie czy z każdej deski się da to podebrać.
moim zdaniem wystarczy "programowanie" tej nie działającej szyby
Cześć. Da się to zrobić na conajmniej dwa sposoby. Można dołożyć moduł taki jak LWPM, który po sieci CAN wysteruje odpowiednio licznik. Zaletą jest tutaj duża ilość innych bajerów jakie oferuje ten moduł. Można też zmodyfikować licznik poprzez zmianę zawartości pamięci eeprom. Przy czym musi być to licznik z odpowiednio nowym oprogramowaniem. Zdaje...
chcę wprowadzić 2 pilota zby mieć 2 jeden jest silicon 3 przyciski a drugi jojo-ten nie współpracuje a diodka się zapala itd. Chcę wprowadzić sysytem w tryb programowania pilota.
Jak założysz używany z takiego samego silnika, to nie musisz go programować.
Sprawdziłem jeszcze raz i masa była, ale okazało się że pomyliłem bieguny przy elektrozaworze i pewnie coś poszło. Pytanie tylko co ? Czy może to ten terkoczący przełącznik LPG czy może inna cześć ? A jeśli przełącznik to czy można kupić taki sam i podłączyć czy trzeba coś programować ?
Nowy, nieznany pilot-programowanie sprzętem. Znany, ale rozsynchronizowany-przypominanie przyciskami.
Tech 2->TID->programowanie->ustawić "z radiem"
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Dobrze sluszal kolego Kuncioch te dwie rzeczy nie moga byc wymieniane osobno programowane przez producenta
Mój KESS nie chciał czytać C9 po OBD. MPPS przeczytał ale nie programowałem. Jedź do niego i spróbujcie. Jeśli przeczyta to da sie zrobić chipa z oryginału. Oby tylko programowanie wam wyszło ;)
Uwaliłeś sterownik przy programowaniu po OBD ?
Zdecydowanie tak. Samo programowanie jednak nie wystarczy.
Miałem kilka takich przypadków z układem Denso i zawsze pomagała wymiana regulatora ciśnienia paliwa. Po wymianie nic nie programowałem i było ok.
Odpowiadam,i wcale nie zachecony tymi obiecanymi punktami. Potrzebne narzedzie-Tech1 -wybierasz rocznik modelowy 92 -wybierasz "astra" -wybierasz "elektroniczne układy nadwozia" -wybierasz 'multi info display" Po nawiązaniu łącznosci notujesz jaki jest kod wyswietlacza,np 13 -wciskasz F7 (programowanie) albo F6 (regulacje) niepamietam -wybierasz "zmiana...
mówisz kolego o tym przy przepustnicy, po prawo patrząc się od przodu na silnik? czy podmiana tego z takiej samej astry przebiegnie bez problemu(jakieś programowanie, adaptacja)? P.S. Zero błędów.
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
Po zmianach, na nowo wgrywam programy i nie chce dopisać do listy programów Astry. Kiedyś go programowałem i Astra była. Ustawiłem LNB =2 Wybrałem rodzaj przełącznika Disq 1..4 Dla satelity Hotbird przypisałem 1, a dla Astry 2 Sprawdziłem sygnał i mam zielone wskaźniki czyli przełącznik OK Wybrałem Tryb szukania sieć ( w instrukcji napisano: Parametr...
http://www.comsat.fe.pl to poczytaj
Niestety nic się nie zmienia: data nawet na chwilę nie znika :( Czyli albo programowanie wyświetlacza albo jego awaria?
Sprawdziłem dziś w Tech2 w silniku Z16SE 2001r nie ma w menu adaptacji przepustnicy. W informacji serwisowej odnośnie wymiany przepustnicy brak jakichkolwiek informacji na temat adaptacji czy programowania. .... Słyszałem o softach mających wy-programowany EGR.
Panowie ,czy on zgłasza problem z tylnymi kierunkami..? NIE , więc dajcie spokój z CIMem. W astrze H , UEC trzeba programować , bo bierze udział w blokadzie rozruchu. mos5...czy w tej astrze masz jeszcze REC?
Proszę niech ktoś zablokuje pisanie tych bzdur temu użytkownikowi wyżej . Pilot jest zintegrowany razem z TP.,nie można osobno dopisać ,programuje się automatycznie przy programowaniu klucza do immo.
W astrze H rządzi CIM - programowanie (powinien wystarczyć opcom), manetka i czujnik sprzęgła.
Musisz zaprogramować szyby. Wciśnij przycisk otwierania i cały czas trzymaj, szyba zjedzie w dół a ty trzymasz jeszcze około pięciu sekund, potem to samo tylko w górę. Analogicznie programujesz drugą szybę.
A to może jeszcze zapytam. Dokładałem przycisk „sport” wraz z przewodami. Rozumiem że jest potrzebne programowanie. Nie wiesz czy w grę wchodzi tylko programowanie online czy są jeszcze jakieś inne patenty
To jest opis gdy immo blokuje a nie programowanie. Jeśli chodzi o transpondery to napewno astra2 vectraB CorsaC może nawet B powinny pasować, kwestia próby. Pilot od innej astry lub Vectry ale nowszego typu powinien pasować. Programowanie poprzez Tech2 z kodami na karcie Car-Pass
W tym silniku sterownik pompy wtryskowej zawsze się przegrzewa. Jeśli był niestarannie zregenerowany , to usterka musi się powtórzyć. Również bez rejestracji błędu DTC. Miałem kilka takich przypadków. Postaraj się podstawić moduł z innego samochodu. Przecież jego się nie programuje. Pozdrawiam.
Alarm nie jest powiązany z fabrycznym immobilizerem samochodu. Jeżeli bezpilotowy, to współpracuje z impulsami klucza-pilota, sterującymi fabrycznym centralnym zamkiem. Jeżeli alarm ma własnego pilota, to jest to urządzenie w pełni autonomiczne - niezależne od samochodu. Oczywiście w obu przypadkach może zostać podłączone odcięcie któregoś z obwodów...
O dzięki za filmik ;) I co mam tam dokładnie sprawdzić? czym się kierować ? i jak wypnę i wepnę to czy nie potrzebuję potem czegoś programować na nowo ? :D
Czysty znaczy że potrzebujesz tylko kod pin ze swojego auta aby go dopisać . SPS-system programowania serwisowego.
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
autoalarm bezpilotowy seo perfect pasuje idealnie,programujesz go pod daną wersję samochodu.
Cześć! W tunerze, jak ustawiasz programy to masz tam wiele funkcji (instalacja>ustawienia LNB>DISEqC) Tuner ma wbudowane takie narzędzie i nic nie musisz programować. Pozdrawiam
Czy taki sterownik trzeba jakoś specjalnie programować? Trzeba przede wszystkim ogarnąć immo.
Kluczyk jest przypisany do samochodu i żeby używany zaprogramować w innym aucie musisz wymienić transponder. W Astrze H jest problem żeby kupić transponder który zadziała poprawnie immo+remote ale w np Vectrze C nie ma z tym większego problemu. Co innego jest z CIMem.W używanym CIMie resetujesz wszystkie ustawienia i programujesz pod nowe auto.
Czy ktoś ma wiadomości jak skonfigurować ten tuner do odbioru FTA z Astry i Hotbirda. Można programować tylko ręcznie, ale odbiera bardzo nieliczne FTA. Inne FTA odbiera tylko dźwięk bez obrazu ?! :sm21:
Takie programowanie nie zawsze pomaga. Najlepiej zaprogramować komputerem.
koledzy te dwa zawory które umieszczone są koło akumulatora się nie zalewają tylko ten ktory steruje turbiną ,ponieważ jak pracuje zaciąga powietrze od filterka który jest skierowany do doły a jeśli dostanie się tam wilgoć lub woda ,po prostu się zawieszają lub się palą.mam patent dobry patent na ten problem i jak narazie już u jednego gościa działa...
Pamiętam że trzeba było programować CIMa ,był ten sam błąd. Jakieś najnowsze oprogramowanie do Astry H .
A próbowałeś zaprogramować tak: http://forum.opel24.com/topic/7-programo...
Podano Ci listę programów i ich parametry więc pilot do ręki i programować.
Mam taki sam przypadek. Komunikat programowanie udane. Blad niewlasciwy kluczyk. O co chodzi?
Do programowania funkcji alarmu. Dokładane z alarmem.
Podpinasz ten licznik do drugiego auta wchodzisz w programowanie wpisujesz ten pin, robisz reset, następnie wychodzisz z programu, wchodzisz ponownie w licznik programowanie, wpisujesz pin z auta w którym ma jeździć i robisz programowanie i konfigurację. To tak na skróty ale wcześniej przejrzyj sobie i spisz jak masz zaprogramowany stary licznik i tak...
No spoko tylko ze ten ME7.6.2 to sterownik hybrydowy, nie wiem czy w nowmalnych warsztatowych warunkach mozna go rozbierac i programowac?
Zapoznaj się z instrukcją programowania alarmu PRO CAN
Przełącz na port 2 . Zaznaczyłeś które satelity ma programować?
Jeśli chcesz programować satelity ASTRA to najlepiej wybierz się na wycieczkę do ośrodka SES w Luksemburgu. A poważnie. Tabele programów nadawanych z róznych satelitów znajdziesz w czasopismach, np. Tv Sat Magazynie, Satkurier (tylko EMPIKi, nie ma w kioskach) i czasem w To i Owo. A także w internecie, bez problemów. Jedna z najlepszych stron to Lyngsat.com...
Opcom nie ma opcji programowania w tym module ,co wiecej brak blokow pomiarowych! Universalne testery tez nie daja rady.
Wystarczy że jeden moduł został podmieniony lub w wyniku zakłóceń został wysłany nieprawidłowy identyfikator i masz właśnie taki objaw. Zrób scan auta , zobacz w których modułach jest błąd nieprawidłowy identyfikator środowiska i będzie wiadomo . Jak jest taki błąd procedura programowania klucza może się nie zakończyć prawidłowo , a do czasu jak występuje...
Dzięki za odpowiedzi. Czy do wyjęcia tego GIDa trzeba odłączyć akumulator? Czy coś potem trzeba programować ?
Na sam początek sprawdź zasilanie i masę alarmu. Jeśli masa będzie niepewna, to takie jazdy dzieją się.
Potrzebny Tech2.Robi się nową nastawę (programowanie) obrotów biegu jałowego. Można ustawić od 600 do 950 rpm.
jak jesteś w sterowniku to funkcja "programowanie" i "inicjalizacja ecu". U mnie jest tak, że tech kże wyłączyć zapłon, poczekać 12 sekund, coś w tym czasie robi, włączyć zapłon, znów poczekac, wyłączyć , włączyć i napisze czy powiodło sie sukcesem, czy nie.
Od listopada mamy promocję na programowanie sterowników ,500 zł. Taki komplet. https://www.facebook.com/103693158748264...
tam masz 71.6,programowanie do odpalenia to 5 minut jak sterownik taki sam,sps w ostatecznosci
Witam, mam taki problem. Astra H 2009 1.8 benzyna z systemem keyless mam prawdopodobnie zacinający/przegrzewający sie rygiel blokady kierownicy. chciałbym go wymienić. Znalazłem podobna cześć na zagranicznym serwisie, Ovoko. Czy ten mechanizm blokady kierownicy (tez keyless) z astry ale inny rocznik z innym silnikiem będzie pasował? czy trzeba go klonować/programować?...
Odczyt pinu zakup czystego klucz i programowanie .Ale może da sie naprawić stary.
Nie ma takiej mozliwości w ASO. Programować można tylko nowe sterowniki.
W oplu nie programujesz,w fordzie już tak.Po numerze Twojego sterownika,dobrał Ci drugi.
Dopasowanie polega na tym że w ustawieniach radia ustawiasz wyświetlacz na 4,8,albo 10 miejsc.Da się to zrobić z klawiatury,podobno trzeba przytrzymać klawisz 6 i coś tam dalej.Nie wiem jak ,ja to programuję Techem.
Programowanie nowego kluczyka można zrobić interfejsem op-com. A na zapasowym kluczu odpala?
cześć pozycja uttuatora jest ustawiana automatycznie podczas auto kalibracji komputerek sam ustawia sobie poziom ,w jakim zakresie ma pracować .Al 700 ma troszkę biedne programowanie ustawień w porównaniu do innych sterowników gazowych . a co do tps ustaw niski próg tps bo wtedy bendzie lepiej reagował na dodanie gazu .
serwis da radę. Jeżeli sterownik jest czysty to trzeba go zaprogramować.
wiesz też jestem ciekaw i ja myślę że da rade ale potem programowanie techem
programowanie pilota astra programowanie tech2 astra programowanie kluczyka astra
admin netia toyota corolla akumulator bydgoszcz trzeciewiec
Jak podłączyć moduł Volta w Ford Focus MK2 kombi Deck pierdzi - przyczyny i rozwiązania