Wracają zawsze do końca. Komp widzi manetkę autocom gdy zmieniam funkcje. Przekażnik podmieniany był bez zmian. :(
AUTOCOM z 2013 roku
To żywcem ściągnięte z Autocom i Delphi a tamten sprzęt tego nie robił ale co Ci szkodzi poszukać tej opcji?
A co powiecie na porównanie X431 Diagun z AUTOCOM mówie o tych z allegro. Co bardziej jest warte swej ceny. Autocom jest tańszy ale lapka trzeba jeszcze kupić wiec wychodzi podobnie cenowo. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie. wita dawno nic nie napisał :( to napisze autocom- baaardzo małe mozliwości - dla szukających sprzetu do odczytu błedów parametrów...
Schematów jeszcze nie sprawdzałem .Ale są. A co do texy to do puki płacisz aktualizacje to wszystko działa.Ale jak już przestajesz płacić to działa tylko jako tester do odczytu błędów zero programowania. Autocom dzieła cały czas nawet gdy nie masz wykupionej aktualizacji. A cena jest ustalana indywidualnie... zależy co potrzebujesz przewody ? Głowicę...
Tak. Zwora wprowadza chip w tryb programowania a switch służy do resetu żeby zacząć wgrywanie.
(at)zonkil Ale programowane przez komendy AT? czy w "głowicy"?
Rok auta 2000. Ale już po sprawie. Pisałem do autocom na allegro i i napisali, że nie zrobię tym takich czynności, i żebym szukał vcdsa. Zamówiłem więc, ECU z immo off. Trudno, za czyjąś wiedzę trzeba płacić. 100 ecu +200 wiedza. Gdybyś odczytał eeprom zrobiłbym ci immo off i kasa została by w kieszeni
kupiłem go,mam go dopiero trzy dni robocze i jestem zachwycony. Opla robi prawie na poziomie techa.(wszystkie komponenty+programowanie)Menu jest identyczne jak w dwójce. VW robi jak serwisówka(VW5 i inne nowości robi) Mercedesa i BMW prawie jak serwisówka (wszystkie komponenty,EVE,ERE,ZVA i inne+programowanie) Francuzy na takim poziomie,jaki jest wymagany...
Witam To zależy ile chcesz wydać na sprzęt i czy potrzebne będą aktualizacje w miarę zakupu innych aut. I czy oprócz diagnostyki potrzebne będzie programowanie. Delphi Truck, Texa, Autocom... PS.: Actros to ciężarówka :D
Hej, miałem możliwość podłączenia interfejsu DS150 z programem Autocom i "mały sukces" - temu interfejsowi udało się połączyć z UCH! aż jestem pod wrażeniem! - naprawdę sprytnie zaprojektowany sprzęt! Czyli UCH musi żyć a to, że wszystkie programy typu ddt... nie łączyły się to wina złego interface. Autocom pokazał, że brak zaprogramowanych kluczyków,...
Powinieneś się połączyć, ale nie wiem czy uda się to zrobić autocom. Bo taki sterownik też wymaga programowania.
czujnika sie nie programuje, zakladasz, kasujesz ewentualnie błąd czymkolwiek (texa, autocom) i smigasz. skoro tak Ci powiedzieli to jest to kolejny przykład na naciągactwo serwisów. mnie tak wanicki niedawno wciaskał ciemnotę że muszę modulator ebsu programowac. kpina. jedziesz do serwisu wymieniaja Ci czesci jak leci czy to jest potrzebne czy nie,...
procek jest ok Czyli to kwestia wsadu? Czy może poprawnego ustawienia Fusebitów przy programowaniu attiny45? A może błędy na PCB ?
Jakie oprogramowanie masz zainstalowane? Jakie systemy KNORR, WABCO CZY HALDEX. Nie spodziewaj się że naczepa z 2018 roku połączy ci na oprogramowaniu z 2014 roku. Oprogramowania do naczep aktualizują sie co najmniej raz na dwa lata a czasem częściej. Ja jeszcze kilka lat wstecz używałem TEXY do diagnostyki i programowania naczep. Lecz w końcu gdy powstawał...
Dzisiaj miałem okazję podłączyć knorr a wszystko ładnie chodzi. Błędy czyta i usuwa da się programować moduły. Więc jeżeli chodzi o układ knorr i ISO wszystko chodzi jak trzeba .
Autocom CDP Truck także ma opcję programowania pomp i wtrysków w DAF 105. Dodano po 46 A jest o 10x tańszy, mówię o wersji China.
Z podstawowa diagnoza powinien dac rade, czyli odczyt, kasowanie bledow, oraz odczyt parametrow, a czy da rade programowac moduly, to juz zalezy ile w srodku jest "chinczyka" :)
witaj, w modul musi byc zaprogramowany nr vin, firmy ktore regeneruja napewno Ci o tym wspomna i zaprogramuja vin. podlaczysz wszystko bez problemu sam, nie pomyl tylko przewodów. układ odpowietrzysz np autocomem, wystarczy zrobić test szczelnosci. jak tak robilem i poradziłem sobie sam, bez żadnych problemow. w serwie beda Ci kłaśc głupoty do głowy...
Programator w rękę i do roboty ale jeśli nie masz pojęcia o programowaniu to lepiej oddaj sprzęt do kogoś kto sie na tym zna bo narobisz sobie więcej kłopotów niż to warte
Ja testuje tego typu silniczki przy pomocy 89C2051 i Baskoma, ale można to zrobić bez programowania tu jest schemat: http://home.autocom.pl/sirius/costec/pl/... Dodano po 53 A tutaj jest sterownik na jednym układzie scalonym IMT901: http://www.piter.mily.pl/
Też zamówiłem u tego gościa. Niby powinien być THAILAND a są JAPAN ale nie powinno to robić różnicy. Ja te głowice naprawiam za max 100zł z różnymi usterkami od programowania do wymiany FT232. Nie wiem kto się decyduje na naprawę za 240zł jak klon chiński idzie kupić za 180zł.
Dzięki za zainteresowanie tzok ,ostatnio mi pisałeś o -Mprogu i on mi odczytał ale, pustego eeproma przy próbie programowania nie wykrywał sprzętu (no dewice found) Dodano po 11 PO tym jak, zaprogramowałem z złym produkt ID nie mogę znaleźć sterownika urządzenia
Jest tego naprawdę bardzo dużo nie chcę Cię zniechęcać ale nie wiem czy nie popłyniesz w zrobieniu wszystkich protokołów w jednym "opakowaniu" tym bardziej abyś uzyskał połączenie z autem. Gradację przyjmij cenową bo są np ELM327 tani ale też mało funkcji to tylko taki "kasowacz błędów" wyżej np. Autocom uniwersalny dość dobry do diagnostyki, słaby...
MMM kluczyk dokodować, może jeszcze bez pinu? Albo softa w radiu zmienić, by mieć PL? Kluczyk z pewnością może zakodować, a czy język zmieni, to nie sądzę, choć w aplikacji jest zmiana języka. Autocom wystarcza. Bo Launch czy Autel to już kwoty o rzędy wielkości. Najlepiej z programu WoW jest bardziej rozwinięty od Autocom czy Delphi, a co do Launch...
A jaki firmware wgrywasz gdy ktoś uwali swój w klonie? Jak sterujesz urządzeniem podczas testów? Jak programujesz stma w klonie? Chyba nie oryginalnym wsadem. Tak kolego możemy do jutra ;) piraty będą bo ludzi nie stać i nikogo sumienie nie ruszy. W mało którym warsztacie mechaniki ogólnej znajdziesz oryginalny tester nie mówiąc już o sofcie. Nie popieram...
Prawidłowe połączenie: https://obrazki.elektroda.pl/9421871400_... https://obrazki.elektroda.pl/2897908700_... Taniej na pewno nie. HC-05/06 kosztuje kilka złotych. Robota jak się wie co i gdzie, to kilka minut. Opis procedury programowania modułu HC-xx: https://www.instructables.com/id/Upgrade...
Ciekawe jak oprogramowanie może głowie spalić? Wlasnie dowiedzialem sie od znajomego ze kiedys gdy uzywano EPROM moglo nastapic uszkodzenie urzadzenia jezeli w trakcie programowania wylaczono prad. Natomiast w urzadzeniach z EEPROM nic takiego nie nastapi. Wiekszosc usterek to odlutowanie jakiegos elementu lutowanego na plytce. Przewaznie slaby lut...
????? marrog - przeczytaj co napisał :arrow: boroova6523 , i nie marudź!! Pisząc x051 sam sobie odpowiedziałeś. Układy od strony programu uzytkownika są identyczne tylko inaczej się programują. Wersja C musi być programowana równolegle, czyli podajemy całe 8-bitowe słowo na port. czyli modyfikując program trzeba co chwilę przekładać mikrokontroler z...
Jeśli były wymieniane ważne podzespoły auta, to mogą wymagać zaprogramowania/wkodowania do BSI. Ale tego już na 99% nie zrobisz Autocomem, potrzebny fabryczny/zgodny z fabrycznym interfejs. Myślę, że nie ma innego sposobu na zrobienie Corsy E Nie robiłem ale podobno. Potrzebny dostęp online do serwera oraz token. Wtedy robi się ponowne programowanie...
To jest Ford Transit 2001r 2.4TDDI. Jezeli chodzi o AutoComa to wlasnie sprawdzilem i nie ma takiej opcji. Czy ktos orientuje sie jak to zrobic?? Dodano po 1 Jeszcze myslalem o pompie uzywaniej ale slyszalem ze musi byc ona "wypisana z auta z ktorego zostala wyciagnieta"
Możesz masz rację jak w tym siedzisz to wiesz ale ja mało mam z volvo do czynienia ale wracając do tematu można to na 100% sprawdzić lub ewentualnie naprawić no i czy wymiana deski wiąże się z programowaniem, kodowaniem itp....no i jakie koszty takich operacji? Mam interfejs VIDA VOLVO czy takim sprzętem coś da się zrobić sprawdzić testować? Narazie...
Witam. Mam ostatnio pewien problem - dostałem program drabinkowy ściągnięty ze sterownika i na jego podstawie mam do zrobienia algorytm, albo przynajmniej tłumaczenie ważniejszych instrukcji na odpowiedniki w OMRONIE, o ile Omrona znam całkiem nieźle to z tym pierwszym mam pewne problemy, a niestety dokumentacje przez które się przekopałem, nie dały...
Jak kupiłem samochód tak już było z kontrolkami, pierwszej zimy po zakupie samochodu, vito przestało reagować na kluczyk czyli otworzyłem zwykłym kluczykiem i nie chciał odpalić , podgrzewanie stacyjki nic nie dało. Naprawa miała być tania i szybka a wyszło 2 tygodnie i 850zł(zakup drugiej stacyjki ezs przez elektryka -pewnej i drogiej ,że bedzie działać...
Launch Diagun X-431-programowanie modułu cim w Oplu. W Zafirze z 2006 roku pokazują się błędy na magistrali CAN; U 2108 brak komunikacji Can z sterownikiem ABS/TC - nieciągły U 2100 brak komunikacji z szyną CAN ( duża prędkość ) - nieciągły U 2105 CAN brak komunikacji z ECU - nieciągły U 2139 komunikacja z CIM - nieciągły Samochód odpala i jeździ czasami...
Miałem kiedyś podróbę tego vci jakieś 11 lat temu ale nie pożyło zbyt długo i kupiłem oryginał po 2 latach z pewnego źródła działa do dziś dnia.Co do Delphi i Autocoma to dają radę do momentu aż nie zaczniesz bawić się w programowanie,miałem do czynienia ze sterownikami,które próbowano programować nie bardzo to wychodziło.
skoczi97 napisał: Co do parametrów mogę się podłączyć autocomem ale nie wiem czy dużo tym zdzialam Nic tą zabawką nie zrobisz. Dawno się nie podłączałem do naczepy ale z tego co pamiętam kilka funkcji ( napewno programowanie wejsc/wyjść było )poza obczytywaniem błędów i podgląd w czasie rzeczywistym.
A czy ktoś ma praktykę i może solidnie porównać Autocoma z Multidiagiem? Co lepiej wybrać do osobówek? Chodzi mi o kłopoty z "czytaniem" wielu marek i oczywiście wielu układów. No i maże głębsze programowanie liczników czy A/B. Dodano po 1 Chyba że jakiś inny skaner?
ja mam jedno drugie i trzecie. Tak chciałem tyle, że jak chcę WOW to muszę czekać aż się zaktualizuje "puszka" a jak chcę wrócić do Autocoma to też muszę czekać aż się ponownie przeprogramuje... Multidiag ogarnia bez żadnego programowania.. ja tak mam .
Mam pytanie odnośnie naczep, czy za po mocą autocoma jest możliwość: zmiany parametrów siły hamowania i programowania nowych modulatorów? czy tylko odczyt błędów ?
do diagnostyki Jak najbardziej. i programowania Nie za bardzo. Chodzi mi o głębsza ingerencję Nie za bardzo, ale zalezy co przez to rozumiesz. To sprzęt o takich możliwościach jak "clony" Autocoma i Delphi
Czaje, ja mam tylko dostęp do opcoma, autocoma, texa nanodiag, cdif, g-scan2, może którymś sie uda ruszyć coprawda nigdy nie robiłem takiej adaptacji pentli ale popróbujemy :) Tylko tech2 lub op-com .
Witam czy ktoś wie czy czujniki ciśnienia w kołach się programuje, wiem że jak w chrysler 300 wymieniałem sensor to sam się programował po przejechaniu jakiegoś dystansu a w jeepie grand cherokee niestety żadnej reakcji po wymianie sensora, mam lancza i autocoma ale niestety nie posiadam w nich żadnych zakładek odnośnie sensorów ciśnienia. Przegrzebałem...
Mam autocoma i wiele innych interfejsów ,ale potrzebuje urządzenie takie które można zabrać do auta i nie ciągnąc ze sobą laptopa ,dlatego zastanawiam się nad Launch X431 Creader VII+ Ma ktoś z Was i użytkuje ? ,chodzi mi głównie odczyt na szybko kodów ,no i live data jak działa ,żadnych programowań tym nie chcę robić . Nada się do takich celów ?
autocom programowanie adaptacja autocom autocom generic
tranzystor mosfet żarówka przekaźniki programatora scenic alternator
programowanie 68hc11 programowanie kluczyka mercedes
Włącznik z śnieżynkami w lodówce Gorenje RK4256W - funkcje i zastosowanie Rytmiczny stukot w urządzeniach: przyczyny i źródła