Tu masz opis PL obsługa i programowanie kluczyka Twingo Clio Rapid Laguna Espace Megane Safrane Trafic Master
Jeśli masz karty z 2 przyciskami, to jest system przedliftowy. Laguna II i Espace IV były produkowane z dwoma systemami. Starszy system, który był od 2001r. miał karty z 2 i 3 przyciskami. Te 3 przyciskowe mają na środkowym przycisku napis "Lock + auto" i nie ma możliwości zerowania używanych. Chińczycy robią zamienniki, ale są dość drogie, a jakość...
Witam. Została mi jedna karta do Espace 4. Chciałbym dokupić drugą. Allegro jakieś 80 PLN(tak kojarzę, poprawcie jak się mylę), OLX, 25-350 PLN, ogłoszenia inne to kole 600-800PLN. Jak dla mnie ostatnie drogie. Można kupić używkę i przelutować scalak? Programowanie karty DDT. Na razie ślizgam się o temacie, więc mogłem coś pokręcić.
W swoim Espace 2.0 dci (2008) udało mi się uruchomić tempomat z ECU przy zastosowaniu dorabianego manipulatora. W wersjach z tempomatem sterowanie jest w kierownicy. Tempomat działa bez zarzutu, zadziałał od razu po podłączeniu przycisków. Ale według instrukcji samochodu powinna sie zapalić kontrolka tempomatu w liczniku, a tak się nie dzieje.W instrukcji...
Przepraszam. Ominąłem wątek o tym,że alarm jest z 2003r. Niestety Seo z 2003 r nie posiada programu pod oryginalne złącze w Renault. Program ten funkcjonuje dopiero od 2006 r. Po za tym jeśli twój alarm jest z tego okresu to ma zupełnie inne programowanie funkcji. W zależności gdzie i kiedy był kupowany ten alarm może on mieć oznaczenie Seo Perfect...
A jak się potem programuje taką czystą blokadę?
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
Witam. Czy po "wyczyszczeniu" też macie czasami problem że po zaprogramowaniu "czyszczonej" kasuje już zaprogramowaną i działającą w samochodzie ? Oczywiście programuję i jedną i drugą.
dołączę się do postu, mam kartę ESPACE 4 2006r 3 przyciskową z HF używaną z nowym transponderem PCF7936, koduję Autelem IM508 na 3 przyciski karta się koduje do samochodu można uruchomić silnik ale centralny z karty nie dział, stara karta działa centralny, czy jest jakaś procedura programowania. pomocy
tea5500 nie da się "wprogramować" jak w nowszych renault (wciskanie przycisku itp) - kod jest ustalany "na sztywno" poprzez lutowanie/cięcie/frezowanie ścieżek na płytce (jasno jest to opisane w nocie katalogowej) Sam właśnie kupiłem pilota do starszego renault celem "zaprogramowania" go do mojego espace (oryginalny pilot ma tea5500), otwieram a tam...
czy ten czytnik jest podporządkowany do kart lub trzeba go programować. Mogę go po prostu wymienić
Chciałem go odpalić/zaadoptować pod swoje własne potrzeby a dokładnie w samochodzie espace IV Potrzebujesz sprawne auto V, mnóstwo czasu, wiedzy, umiejętności projektowania oraz programowania. Tego nikt na forum za Ciebie nie ogarnie.
Canbus oczywiście musi być wyłączony. Tu pokazano jak się programuje w Joying'u: [youtube]https://youtu.be/dIcN1o9PyVA?t=...
Renault Espace IV Renault Laguna II Renault Vel Satis Original transponder PCF7947 Allowed transponder PCF7936, PCF7947 Data location 95160 No. of keys 4 Czytasz oryginalne UCH i na podstawie wsadu programujesz klucz. Bez zbędnych kombinacji w zestawy startowe. Kwestia wyczyszczenia używanych kart to inna para kaloszy.
bardzo proszę o tę serwisówkę, z angielskim może jakoś poradzę. dzięki z góry i pozdrawiam. Mam pytanie jeszcze, czy po ewentualnej wymianie sensora na nowy trzeba kasować błąd poduszki lub programować ten sterownik?
Witam wszystkich :) Postanowiłem założyć nowy temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć informacji dotyczących programowania czy też jak kto woli dopisywania kart w Espace 4 zarówno w wersji przed jak i poliftowej ... W ogóle to ciężko znaleźć jakieś informacje i wskazówki do zrobienia czego kol wiek w autach typu Espace Velsatis czy Megane za to do Laguny...
Witam.Mam problem z zaprogramowaniem nowej motki.Czy ktoś się oriętuje gdzie tkwi problem?Myślałem że to wina procka więc wymieniłem na inny,oczywiście nowy ale cały czas błąd programowania podczas Veryfikacji.Myślałem że siadł prog więc dałem koledze sc202 i to samo.Czy ktoś się orientuje w czym tkwi problem?Oczywiście używam proga z firmy ETL.Pzdr
Cześć, mam problem z Escape 3 2001r. 2.0 16V w bogatej wersji wyposażenia, auto znajomego. Rozładowuje akumulator, pobór w spoczynku 0,14 - 0,18 A Doszedłem że wyjęcie bezpiecznika F34 (zegary) lub wypięcie wtyczki z UCH (BSI/BII) jednej żółtej powoduje spadek do wartości akceptowalnej (0,04-0,06A). Czy te moduły miały problemy z poborem prądu albo...
Sprawa jest prosta. Pilot sluzy wylacznie do programowania stacji radiowych i ustawien glosnikow(basy,soprany,pryod,tyl itd) Przy kierownicy po prawej stronie przy przelaczniku od wycierachek jest sterownik(manetka jak zwal tak zwal).Jest tam regulacja glosnosci + i- ,na gornej czesci jest podlozny przycisk i nalezy go przytrzymac okolo3 sekund az pojawi...
Ga880, używam cdifa na co dzień, wiadomo, że po uniwersalnym testerze nie można oczekiwać cudów, ale parę marek robi dobrze, rzekłbym nawet, że bardzo. Fiat, wszystkie silniki benzynowe ok, ale już z bravą jtd się nie połączyłem (może akurat felerne auto z ugnitą linią k). Francuskie robi świetnie, ale tylko nowsze (megane, laguna II espace II, peugeot...
liczniki espace moduł espace wentylator espace
kopia dekodera monitor pionowy pasek trybie bypass
taraban dmp502 przestrojenie pomiary elektryczne odbiorowe
Jak sprawdzić czujniki Halla we wkrętarce? Czyszczenie głowicy drukarki: czy woda z płynem do naczyń to dobry pomysł?