Proste pytanie, prosta odpowiedź Nie da się w układzie, który przedstawiłeś zamiast przycisku zewrzeć palcem. Układ powinien raczej wyglądać tak:
Jeżeli jest usterka, przez którą pali się bezpiecznik to jego wymiana nic nie da. Trzeba znależć i usunąć przyczynę. Może np. pompa obiegowa nie działa?
Nie ma tam filozofii. To zwykły przycisk zwierny. Służył do deaktywacji dokładanego immo. Wszystko jedno jak podłączysz baterię i żaróweczkę.
Myślałem o odcięciu pompy Jak najbardziej, ale odcinasz bezpośrednio przed pompą. Musisz pominąć moduł pompy i odciąć na krótkim odcinku pomiędzy modułem pod tylną kanapą a pompą w zbiorniku.
Tak. Poucinaj (zostaw sobie po kawałku i zaizoluj w razie jakbyś się zdecydował coś kombinować później) wszystkie, których nie potrzebujesz.
Witam Przeszukałem całe forum ale nikt nie napisał ile by kosztował montaż prostej blokady zapłonu za 25zł. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
widzę,że na tym drugim forum nie wyszło?,tam laikowi i amatorowi ciężko uzyskać informację,takie mają zasady.Poczytaj najpierw trochę archiwalia,bo dużo już o tym było i dziwnie trochę pytasz,bo różnica cenowa między blokadą terminator,czy pk-10,a czymś markowym z kartą lub odis wynosi nawet kilkaset złotych,może więc uściślij ile chcesz wydać,co to...
Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D samo odłaczenie pompy paliwa zdaje egzamin w samochodach napędzanych tylko na benzyne lecz jeżeki samochó ma np. instalacje gazową to radziłbym ukryty wyłącznik zasilania cetralki od gazu która znajduje się w kabinie. Pozdrawiam
Poszukaj w ogłoszeniach CDP+ Delphi itp.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Wstaw fotkę centralki/wiązki/pilota.
A antenki to ten alarm nie ma.... :) ?
Witam mam pytanie czy któryś z kolegów doradzi który obwód odciąć do prostej blokady zapłonu ?
Możesz tak zrobić.
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
Właśnie myślałem, że immo jest powiązany z tą kontrolka blokady, ponieważ też szwankuje i jak wcisnę przycisk kontrolka znika i słychać dźwięk dziwny. Teraz jak te dwa kabelki od tej blokady łącze to cały czas muszę bo inaczej nie odpala auto na guziku. Dziwny dźwięk to może być pompa paliwa. Czyli kontrolka nie gaśnie bez naciśnięcia guzika? Rób jak...
Witam. Zmiana odległości elektrod pod wpływem rozszerzalności termicznej to na pewno nie to jest przyczyną problemu. Ale np. tak zwany zimny lut na płycie może raz łączyć lub nie, nawet pod wpływem nie dużej zmiany temperatury. Jednak ja bym się bardziej teraz przyjrzał temu gazowi. Pisałeś że problem występował gdy było chłodniej w kotłowni, a więc...
odłącz złącze wieloprzewodowe i połącz od strony instalacji 2 grube szare przewody
Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Dodano po 1 Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Jezeli tylko drzwi kierowcy, to znajdz przewod od wlacznika drzwiowego,...
podaj coś bliższego o samochodzie choćby co to za silnik .zapłon to przeważnie czarnu kabelek np. przy cewce.no ale o tym wiedzą także złodzieje
Witam To jest poprostu sensorowy wyłącznik zapłonu. Można nabyć na Allegro za ok.25-30zł. Nie warto samemu się dłubać. Mam takie coś zamontowane i działa bez problemu. pozdrawiam
Rozrusznik (+50) - przetnij biały przewód (pin11) w 12-pinowym białym złączu , na ścianie bocznej - po stronie kierowcy.
Sprawdź zasilanie na UCH.
Przy stacyjce zielony,z paskiem jakimś chyba-to zapłon.Kontrolką sprawdzisz.Kierunki ja brałem z GEM.
biały kabelek w tym alarmie musisz podpiąć do kabla na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a dwa zielone to pewnie chodzi ci o wyjście styków przekażnika blokady zapłonu to już musiałby ktoś bardziej zorientowany opisać ale to chyba zależy też od marki auta do jakiego ma być to montowane
Zgaduj zgadula....Jak w golfie to i w audi...Dziwny tok myślenia.A może plus po zapłonie co?Czarny gruby od stacyjki.Jak jest to dobrze zrobione to jest dobre zabezpieczenie.Tylko dobrze zrobione!!!
Witam, Potrzebuję uzbroić volkswagena Caddy tdi z 2009 r. w jakąś prostą blokadę zapłonu, ale w dzisiejszych czasach silniki już są tak skomputeryzowane że kompletnie nie wiem gdzie wpiąć taką blokadę żeby działała ale nic nie zepsuła. Szukałem ale nic nie mogę znaleźć. Znalazłem różne pomysły i różne opinie na ich temat: odłączanie zasilania komputera,...
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Dodatkowy immobilizer/blokada zapłonu.
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
W parametrach nie ma blokady zapłonu?
Do tego służy stacyjka.
Myślę że Twój alarm to nie Forteca, ale Fighter 4 (obudowa zatrzaskowa). Wszystkie Fortece mają wbudowaną blokadę zapłonu. Dołączyłem schemat do porównania z Twoją centralką. Przewód do blokady zapłonu, to pin 10 od lewej (różowy przewód). Podłączaszgo do masy, i po sprawie. Pozdrawiam. Sonix
Ma na auxie założoną blokadę zapłonu. Naciskałeś aux?
no jak jest blokada na zapłonie to tak XD prosta i konkretna odpowiedź
Jaki był powód "unieruchomienia " licznika - chyba wypada napisać , nie?
Chciałbym dorobić do Fiesty (Mk3 - rocznik 1992) jakąś prostą blokade zapłonu - w jakim miejscu w aucie (w elektryce) najlepiej (najprościej) dać przekaźnik blokujący możliwość zapłonu ?
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
Powyższy sposób nic nie da, bo nie wyeliminuje odcięcia lub innej blokady zapłonu.
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
Ciągłe obciążenie prądowe styków przekaźników wewnętrznych blokady zapłonu generalnie nie powinno przekraczać 15A. W przypadku typowych dużych przekaźników zewnętrznych jest to spokojnie raz tyle .
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Wyjście na czujnik dodatkowy, blokadę zapłonu + [url=http://www.testronik.com/ST/ST-111/... ST-111
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
No nie do końca ten alarm, ale podobny. Standartowo czujniki ultradźwiękowe, blokada zapłonu prawdopodobnie nie będzie zrobiona, co jest normalną praktyką serwisów. Możesz poczytać sobie instrukcję obsługi:
Nie zaświeci nic. Poza tym może przywróć stan oryginalny, PPS-kalkulator silnika bądź kalkulator BSI- test blokady zapłonu i wywali ci gdzie jest kłopot, gdzie jest problem z odblokowaniem kalkulatora.
kup sobie gotowy układ koszt 30zł TERMINATOR-sensorowa blokada zapłonu z funkcją antynapadową i antyporwaniową.Tutaj masz link http://brzemart1.republika.pl/syreny.htm
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Skoro czujnik to fotoopornik to bym podał jakieś zastępcze obciążenie (rezystor) o wartości zaciemnionego czujnik i sprawdzał dalej,gdzieś musi się indukować to napięcie.Według mnie wygląda to na blokadę zapłonu przez oświetlony czujnik w trakcie zapłonu.To jest to napięcie ok 60V.
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
Pilot na podczerwień czy radiowy?
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Jak tak uważasz to powinieneś napisać, w którym miejscu. Posty powinny być konkretne.
czy demontaż alarmu nie unieruchomi samochodu? Jeżeli instalator podłączył obwód blokady zapłonu, to samochód nie ruszy. Wiązki przewodów i wtyczki nie są uniwersalne i zamienne między różnymi centralkami.
Dzięki. Mam jeszcze jedno pytanko bonie do końca jest to dla mnie jasne. Czy muszę podpiąć urządzenie pod stacyjkę? rozumiem, że wtedy działa funkcja Porwania. Ale czy działa ono na takiej zasadzie, że po prostu nie uruchamia mi obwodu dopóki nie podejdę do auta, niezaleznie od stacyjki?
Jedyne wyjście --> znaleźć centralkę --> zmostkować to co ktoś zabezpieczył.
To zanieś do serwisu RTV tam chłopaki to przelutują i będzie OK.
A co do tej awarii to prosta sprawa-zmienia się konfiguracja blokady zapłonu z typu 1 na typ 2. Wystarczy ją zmienić. W jaki sposób?
Texa alarm mógł nie mieć blokady zapłonu ze względu na fabryczne immo,jak meta we fiacie.Niby atesty a nie wszystko jest jak powinno.Polska kraj korupcji,ktoś dostał w "łapę" aby móc to rozprowadzać po PSA.
Witam Czy mógłby ktoś napisać gdzie najlepiej podpiąć blokadę w skodzie Fabi. Nie chce na pompie bo mam jeszcze zamontowany gaz. Z tego co wyczytałem to najlepirj pod zapłon albo pod komputer. Czy ktoś wie jak to zrobić? Nie piszemy wielkimi literami patrz regulamin yasiu.brzeg Poprawić!!!
Witaj, najprościej wpiąć tą blokadę wpinając się w przewód zasilający pompę paliwa(oznaczenie100), na schemacie oznaczony jako 2,5 sw rt ws , na schemacie uzupełniającym w lewym dolnym rogu. Podłączenie polega to na tym, że odnajdujesz ten przewód idący w progu prawym lub lewym przecinasz go i do jednego końca podłączasz przewód czerwony gruby z blokady,...
Jak widać odcięcie pompy paliwa zapobiega temu problemowi, pompa nie chodzi - nie podaje paliwa, odradzam odcięcie rozrusznika, zbyt proste do obejścia.
Witam pytanie techniczne do posiadaczy Skoda Octavia I combi (2006r.) 1.8T AUM z elektryką na Can-ie 2x zdarzyło mi się już ze auto nie che odpalić. 1x raz problem z aku wymieniłem na nowy w diagnostyce wykasowałem błędy i hulał 2x raz podobna sytuacja. Musze sprawdzić czy nie bierze na postoju za dużo jak osprzęt elektroniczny się uśpi, i czy nie trafiłem...
Fakt, są auta niedopracowane, które po zamknięciu da się otworzyć z wewnętrznego sterowania. Przy montażu bezpilotówki podłącza się tam blokowanie(alarm wyje przy próbie otwarcia z wewnątrz) lub/i wykorzystuje się blokadę zapłonu do odcięcia sygnału otwarcia z przycisku
Witam, zamierzam zamontować w aucie dodatkowe zabezpieczenie i rozważam 2 możliwości... Szukaj zabezpieczenia z trybem serwisowym, abyś każdemu mechanikowi nie musiał mówić o sposobie dezaktywacji blokady. Licho wygląda mi takie zabezpieczenie które w 2 tygodnie rozładuje akumulator. Podejrzewam, że przez 2 tygodnie, to każde zamontowane zabezpieczenie...
tylko nie wiem co dalej. Zrób zdjęcie i daj tutaj
Tak jest możliwe.
Znajdujesz przewód(obwód) który chcesz odłączyć podczas działania alarmu. Przecinasz go i końcówki przewodu podłączasz pod styki 30 i 87a. Styk 85 podłączasz do masy auta , a 86 do przewodu który idzie z alarmu. To w zasadzie tyle w tym temacie. Jak nie wiesz jaki przewód przeciąć to albo napisz jakie auto albo użyj funkcji szukaj która czasem rozwiązuje...
Do kitu jest rozwiązanie które odcina "coś" od razu.Sprawa jest prosta złodziej wsiada łamie stacyjke przekręca kluczyk i nic ,wtedy zaczyna szukać bo jeszcze nikogo nie zaalarmował.Lepszym rozwiązaniem jest jakiekolwiek opóźnienie ,wsiada łamie odpala rusza i ciach stoi.Narobił zamieszania i wtedy ucieka bo nie wie czy ktoś tego nie widział.
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
AD1 Wygląda na to ze będziesz musiał zastosować tego BD z tym rezystorem 1K. A co to za buzzer ? AD2 Wykorzystaj nóżkę reset (4). Rezystor 100K od plusa do nóżki 4 i od nóżki 4 do masy kondensator 100nF do 470nF. Powinno pomóc. Aha i kondensator odsprzedający zasilanie zamontowany możliwie blisko 555.
Jedynie mam w głowie schemat. czerwony - +12V,czarny- -12V masa, żółty +12V zasilanie kierunkowskazów, zielone 2 szt. kierunkowskazy,fioletowe blokada zapłonu, pomarańczowy masówka,niebieski +12V po wł.stacyjki, biały moduły dodatkowe -12V, brązowy czujnik spadku napięcia do +12V, błękitny zamykanie zamka centr. różowy otwieranie zamka centralnego negatywne.
Urzadzenie programujesz pod swoje potrzeby. Mozesz rozbrajac bezobslugowo za pomoca karty gdy zblizasz sie do samochodu lub ukrytym przyciskiem.Mozesz tez zaprogramowac wyjscie pod sygnalizacje kierunkami ,albo pod sterowanie zewnetrznym przekaznikiem np odciecie rozrusznika.Przekaznik wewnetrzny sluzy do odcinania obwodow o mniejszym obciazeniu. Jest...
Jeśli chodzi o alarm to polecam superfortecę.Powiadomienie np.tk3n.Posiada wyjście do blokady zapłonu. Można za pomocą smsa unieruchomić silnik. Powiadomienie może odbywać się za pomocą smsa lub poprzez dzwonienie i wtedy słyszysz co się dzieje w samochodzie.Sprawdzone i niedrogie urządzenie. Alarm również sprawdzony. Jakbyś był zainteresowany to daj...
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
są różne symbole różnych producentów,generalnie jest to przekaznik blokady zapłonu na podstawce- 30/40A 12V i naprawdę są niezniszczalne,mają ciągłą obciążalność styków ok.30A więc na pewno przewyższają odpornością każdy mały przełącznik,nie pamiętam już dokładnie jak idzie ta wiązka od stacyjki,ale masz przecież oczy i ręce więc zlokalizuj ją jak najgłębiej.
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Ten komunikat na zdjęciu mówi niby tak (tłumacz Google): Blokada zapłonu zablokowana Obróć kierownicę...
Może źle się wyraziłem - podczas jazdy auto samo nie gaśnie, powiedzmy że za szybko puściłem sprzęgło, auto zgaslo i nie chce odpalić, bo blokuje je immobilizer. moje pytanie brzmi jak mogę zdjąć tę blokadę.
Zapłon włącza się trzymając start przez 10s po włożeniu karty.Zobacz błędy w uch bo blokada uszkodzona nie puści zapłonu.
Mam samochód DU Lanos z 2001. Sądzę, to że elektroniczna blokada zapłonu z powodu, której nie mogę od wczoraj odpalić samochodu. Co zrobić? Mogę to sama jakoś wyłączyć?
Zobacz to, tam jest przez mikrostyk lub kontaktron. http://www.elektroda.net/download/dl.php... Ten też można przystosować do dwóch elektrod (sensor) ale trzeba wyelininować podtrzymanie po chwilowym zgaśnięcu samochodu
Pewnie blokada padła. Pozdr.
Tak sprawdzałem tylko drzwi kierowcy, czy włącza się alarm - włączał się. Próbowałem go programować wg instrukcji, tj. włączyć blokadę zapłonu i odpalić z użyciem przycisku autoryzacji i później po wyłączeniu tej opcji. Fakt, że przy przekręceniu kluczyka na zapłon to faktycznie na kostce co wchodzi do cewki nie ma prądu w ogóle. Pomęczę dziś jeszcze...
Mam problem z pewnym nieudolnym zakladem. Polecilem im zalozenie alarmu i blokady zaplonu (nazwa umowna). Mowa o Polowce 1.4 TDI. Alarm najpierw sie uzbrajal kiedy siedzialem w samochodzie. Potem po 30 minutach jakas czasowka wyzwalala syrene... Zenada. Teraz kiedy juz mialem nadzieje ze wszystko gra okazuje sie ze na wlaczonej stacyjce, a uzbrojonym...
Potrzebójesz przekażnik przeączny Do nóżek C/D (przejście prądu przy braku zasilania cewki przekaźnika) Podłanczasz przewód na którym robisz blokade silnika. Do nóżki A podłanczasz przewód z alarmu (o ile pamiętam to pojaawia sie tam "+", Ale dopiero w momęcie jak alarm działa. Znaczy jak będą mrugać Ci kierunki i wyłasyrena) Do nóżki B podłanczasz...
Opis kolorowego złącza HPB 6, na 99% będzie ten sam układ. Piny: 1 - pusty 2- stacyjka 3 - pusty 4 - domykanie szyb 5-6 - puste 7 - prędkość 8 - aux plusem 9 - krańcówki masą 10 - plus syreny cyfrowej M04/M05 11 - masa syreny cyfrowej M04/M05 12 - wyjście na przekaźnik klaksonu masą 13 - wyjście sygnałowe syreny cyfrowej M04/M05 14 - krańcówka maski...
Zasilanie cewek na czerwono to wiem . To że czarno żółty i zielono czarny to masa to też wiem. Tylko coś mi odcina zapłon . I jak ominąć to . Jak zrobić na krótko żeby zamiast czujników np. czujnik stopki bocznej, czujnik klamki sprzęgła i czujnik biegu neutralnego ( bo podobno to odcina zapłon) ominąć to . A z modułu zapłonowego wychodzą mi 8;kabli...
Po wymianie baterii nie trzeba kodować kluczyków. Sprawdź czy kluczyk nadaje. Skieruj diodę nadawczą do aparatu cyfrowego i naciśnij guzik w pilocie-powinieneś widzieć jasną plamę na wyświetlaczu. Jeżeli widzisz to można spróbować go przyuczyć, ale jest potrzebny kod blokady zapłonu, który uzyskasz osobiście odwiedzając ASO. Procedura kodowania kluczy...
A co innego mogłoby robić blokadę zapłonu? Zwarcie w kablach, uszkodzenie sterownika, uszkodzenie stacyjki, uszkodzenie kluczyka - ze dwa tuziny przyczyn się znajdą. W moje Toyocie jeśli immobilizer blokuje rozruch - to rozrusznik się kręci ale silnik nie odpala. To może być problem z elektryką, takie usterki są kłopotliwe i drogie usunięciu, trzeba...
Witam problem z dodatkowym wyposażeniem zapobiegający kradzieży auta funkcja działa na zasadzie wciśnięcia kombinacji przycisków załączonych na obrazkach. https://obrazki.elektroda.pl/9545013200_... https://obrazki.elektroda.pl/4904175100_... Problem polega na tym iż chciałbym usunąć to wyposażenie z auta ponieważ jest...
Zacząć trzeba od zaprzeczenia - to nie silnik się zablokował a wystąpił brak możliwości uruchomienia rozrusznika, tak się domyślam, bo chyba nie doszło do zatarcia silnika z powodu braku oleju i pewnie też nie doszło do zatarcia tłoków w cylindrach z powodu przegrzania silnika bo olej był w silniku, pompa oleju pracowała dobrze - kontrolka ciśnienia...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Nie rozumiem o co pytasz? Jest jednoobwodowa blokada, która była na pompie i właśnie ją minąłeś, a samochód dalej nie gada, więc to już nie jest wina alarmu. Alfy mają wyłącznik bezwładnościowy pod siedzeniem, sprawdziłeś go?
zapłonu blokada blokada zapłonu blokada zapłonu blokada zapłonu alarmy
akumulator briggs stratton samsung sterowniki win10 rezystancja uzwojenia indukcyjnego
śmieszne obrazki śmieszne obrazki
Podłączenie pompy wodnej z wyłącznikiem ciśnieniowym Jakie klucze nasadowe kupić? Poradnik wyboru