ja przyłaczam sie do sugesti powyżej proponuje zamontowanie grzałki w misce olejowej. na pewno sie zmiesci. mialem taki problem z silnikiem w koparce wystarczylo zalozyc grzałkęokolo 1500W. i po poł godziny silnik krecił jak złoto. jak jest większy mroz troche potrzeba wiecej czasu
Podłącz prostownik pod rozrusznik albo alternator.
Opisz dokładnie, co się dzieje, jak przy włączonej stacyjce podpinasz rozruch. Podpinam najpierw prostownik, przełączam na rozruch i idę odpalać. I wtedy stacyjka w ogóle nie reaguje. Patrzyłem, jest tak samo, jak jest włączone ładowanie, też zero reakcji. Gdy tylko wyłączę prostownik, rozrusznik normalnie kręci.
Pytanie: czy przed ładowaniem akumulatorów odpalał? Czy Lf informuje o jakiś błędach na ,,dip"? Czy podczas ładowania 24v na jednym aku był włączony zapłon?
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
No właśnie z czego go zasilasz. Dodano po 1 Mam nadzieję że nie z prostownika.
nie . akumulator bydle od tira i jeszcze zeby być pewnym pod prostownikiem , rozrusznik zrobiony.
Zasilanie na zewnątrz to prostownik, rozrusznik załapuje od razu ale w palcach go zatrzymuję
Amatorką wali na odległość. Tylko ladamaniac ma pojęcie w temacie i dobrze pisze. 3 omy to mają cewki elektromagnesu sprężarki klimy. Nawet jakby był 1 om to prąd popłynie 12 amper a wydzielona moc to około 140 W. Inny znów nachyla w drugą stronę pisząc o setkach amper (chyba służył na okręcie podwodnym). Ja zawsze sprawdzam rozrusznik prostownikiem,...
Możesz mostek cały od passata włożyć do prostownika. Bez przerabiania. A to że rozrusznik malucha pobiera 30A jak piszesz nieobciążony to nie znaczy że obciążony też pobiera 30A.
mam pytanko czy da się prostownikiem sprawdzić rozrusznik ?????
Czy motocykl zapala z po pychu? Jak przekaźnik "cyknie" to pojawia się napięcie na zacisku dochodzącym do rozrusznika? Jak sprawdzałeś rozrusznik?
Tak tak to booster/ jump starter czyli z tego odpalasz auto.Nie żaden prostownik/ładowarka.
Ja używam PTC75-B Prosty w obsłudze, opcja pomocy do rozruchu, oraz automatyka przy ładowaniu. Nie jest drogi, problemy są przy starszych dieslach, jeżeli chodzi o rozruch z prostownika. W moim przypadku rozrusznik potrzebuje w ciepłe dni 230Ah, zimą idzie na prawie 300Ah wiec te 15 minut które podają w instrukcji można se między bajki włożyć.
Plus z prostownika podajesz na plus"+" alternatora bądź rozrusznika,a mase"-" łapiesz na przykład na bloku silnika.
C385 był nie do odpalenia z rozrusznikiem 12 v w temperaturze poniżej zera. Nawet nowy nie zapalił. Wszystko to z powodu za małego momentu obrotowego rozrusznika.
zazwyczaj w takich sytuacjach nurkujesz pod auto, odkręcasz osłone silnika i podpinasz prostownik + do rozrusznika, sprobuj
Z 8 lat naprawiam rozruszniki i nie wydaje mi się, że na 10A prostowniku ruszysz rozrusznik-chyba od skutera. Sporo klientów moich przyznaje się, że robią próby prostownikiem ale nic z tego.N o chyba że spawarką albo jakimś z mocnym rozruchem.
Witam miałem podobny problem z rozrusznikiem dotknąłem prostownikiem plus do minusa a minus do plusa przez sekundę i quad cyka jak powinien
Górne pokrętło przekręcasz do końca i kręcisz rozrusznikiem ale pewny nie jestem
Bez pomiarów to tu się nie da nic powiedzieć. Nie wiemy jakiej jakości jest ten prostownik i czy w ogóle jest sprawny. Trzeba sprawdzić napięcie w trakcie ładowania i po kilku godzinach od ładowania (akumulator ma być odłączony od instalacji auta). Jeżeli nie masz miernika a masz drugi prostownik to możesz spróbować naładować go drugim prostownikiem...
Prostownik zazwyczaj dołącza się na klemy. Jeżeli połączenie między klemą a akumulatorem jest kiepskie , to wystąpi duży spadek napięcia na połączeniu i brak możliwości rozruchu. Przy podłączonym prostowniku to połączenie nie ma tak wielkiego znaczenia bo prąd rozruch przepłynie przez prostownik , rozrusznik i połączenie klema- Styk "krokodylka" rozrusznika...
Może akumulator jest nie pierwszej młodości.A przy załączonym dodatkowo prostowniku rozrusznik zawsze będzie lepiej kręcił ,bo ma większe napięcie. A odnośnie bezpiecznika,to nie wiem jak w oplu, ale bywa pod maską większy 30-40Amper specjalnie do świec żarowych.
Na dobrą sprawę, to z większego ubędzie mniej, bo dysponuje większym prądem rozruchowym, a więc spadek napięcia jest mniejszy. Co za tym idzie - gwałtowniej zakręci rozrusznikiem i silnik prędzej zagada. Mniejszy będzie powoli i dłużej kręcił.
Dziś nie stosuje się takich "rozruchów". Samochód się naprawia i musi odpalić z akumulatora. Kiedyś gdy nic nie było (oprócz kamunizma) i samochody były prymitywne, takie stosowanie "wspomagaczy" miało sens. Ale jeżeli autor już tak bardzo chce to najlepiej zdobyć trafo 230/12 symetryczne o mocy około 1kVA, do tego diody lub mostek o nominale około...
Jest to prostownik do ładowania akumulatorów. Silnik spalinowy w tym agregacie uruchamiany jest m.in. rozrusznikiem elektrycznym i właśnie ten prostownik jest do ładowania akumulatora będącego na wyposażeniu agregatu. Czerwony przewód, to + (plus) i powinien być podłączony do + akumulatora. Agregat chyba nieco z wyższej półki, więc prądnica powinna...
Witam, Po przerwie zimowej, zabrałem się za uruchomienie agregatu chłodniczego SUPRA 544 MICRO (załącznik 1). Po załączeniu sterowania na tryb spalinowy silnik kreci się (wydaje się, że dość leniwie) lecz nie uruchamia się i wyskakuje błąd "low battery". W celu wyeliminowania problemów z akumulatorem, został podłączony inny akumulator centry 61 AH 600A....
zakończy się ładowaniem akumulatora przy pomocy prostownika... i uszkodzeniem rozrusznika. Czym sie zakończy ?? :)
Od spodu nie podłączysz prostownika do zacisku plusowego rozrusznika lub alternatora i do masy?
witam moje problemy polegają na utracie prądu -nowy sprawdzony akumulator -sprawdzone ładowanie -poboru prądu podczas postoju nie ma a po tygodniu od ładowania przy pomocy prostownika rozrusznik nie kręci elektromechanicy sprawdzają biorą kasę a ja biegam z kablami proszę o pomoc gh2
Zależy od rozrusznika i urządzenia.
Ale zakładając że prostownik jest poprawnie podłączony pod rozrusznik Prostownik ma być podłączony pod akumulator, a nie rozrusznik i to jest poprawne, a przy takim podłączeniu jak piszesz to twoje założenia są NIEPOPRAWNE i nie ma co gdybać coby było gdyby.
Rozrusznik przy zimnym silniku może potrzebować nawet kilkaset amper .Rozruch z typowego prostownika jest niemożliwy.Do rozruchu służą rozruszniki-testery .
Te 11V wartości skutecznej po prostowniku - to z obciążeniem (rozrusznikiem), czy bez obciążenia?
Przypadkiem nie stosuj tego prostownika jako pomocniczy rozruchowy,czyli-jak kręcisz rozrusznikiem prostownik ma być odłączony od akumulatora!
Jak straci pojemność i naładujesz, to 24-godzinnym odgazowaniu a jeszcze lepiej 48-godzinnym nie będzie miał już 12,8 V. Jest to niemożliwe. Napięcie jałowe będzie w okolicach 12,2-12,5 V i to właśnie będzie świadczyło o uszkodzeniu baterii. Dokładnie. W moim sześcioletnim akumulatorze, który stracił 50% pojemności (ale nadal bezproblemowo kręcił rozrusznikiem)...
Pozostałe przewody podłączone powinny być pod ten zacisk, do którego podłączałeś prostownik czyli do grubego kabla łączącego akumulator z rozrusznikiem. Domysły Jaśka są słuszne z jednym wyjątkiem - w tym ciągniku świece żarowe montują użytkownicy. Jeśli biały przewód masz połączony z włącznikiem rozrusznika, to wszystko będzie działać.
Jakieś 8 miesięcy temu. Razem z przeglądem rozrusznika.
Wyjęty i podpięty pod prostownik Ok. Można i tak. A trąbił jak był podpięty pod prostownik? Tylko, że takie urządzenie jak klakson w takim pojeździe to dosyć duży odbiornik energii (prądu) Aby zadziałał potrzebuje dosyć dużego prądu, aby było go słychać. To prawie tak jakbyś pod prostownik podpiął rozrusznik do sprawdzenia czy kręci (może trochę przesadziłem...
witam mam problem z astrą 1.6 92r odpala jak podepnę prostownik rozruchowy bez prostownika nie rozrusznik i akumulator sprawdzone świece przewody kopułka palec - wszystko nowe
Czy próbowałeś przewijać włącznik rozrusznika?
Najprościej przekaźnik odłączany w chwili działania rozrusznika, ten prostownik musi być lichej jakości jak delikatnego zwarcia nie wytrzymuje.
A może tyrystor się przepala, gdy ktoś próbuje włączyć silnik i płynie prąd przez rozrusznik? Ale ten prostownik ma opornik do ograniczania prądu - może ten opornik jest za mały?
Masz na wyjściu tego urządzenia 14,8VAC Na wyjściu nie mam napięcia 14,8VAC tylko DC Czy jest to dla niego bezpieczne? Nie nie jest to dla niego bezpieczne, dlatego włączyłem rozrusznik. Nie napisałem że ładuje tym prostownikiem akumulatory tylko że wspomagam rozruch więc prostownik włączam po uruchomieniu rozrusznika ( a to akumulatorom nie szkodzi).
O jakich zworach piszesz? Napięcia 10VAC (skuteczne) o wiele za niskie - i do rozruchu i do ładowania. Sprawdź ten transformator czy wytrzyma długotrwałą pracę. Dwa uzwojenia bez sensu - raczej jedno z odczepem dla ładowania, (niższe napięcie), wyższe napięcie do rozruchu. Tym bardziej że uzwojenie rozruchowe powinno być grube i wtedy nie zmieścisz...
Masz po prostu za niskie napięcie, rozrusznik albo akumulator siada. Podłącz drugi akumulator albo porządny prostownik starego typu niech się ładuje kręć i będzie iskra.
Idąc dalej jak w temacie. Skuter po odpaleniu ale tylko z kopniaka jeździ ale po zgaszeniu nie odpala i ogólnie jest słaby .Może dlatego,że rozrusznik przywiera i "zabiera" część napięcia iskry. Jak dokładnie sprawdzić elektrykę skutera, aby wyeliminować przywieranie bo z rozrusznika nie odpala(nawet po odpalaniu bezpośrednio z prostownika) - rozrusznik...
Urządzenie które chcesz zasilić może wymagać stabilizowanego napięcia a tani chiński zasilacz będzie dawał tylko wyprostowane i filtrowane . Może w impulsie pobierać większy prąd np 0,5A a po za tym niewielki np 0,01A . Prosta analogia do samochodu i akumulatora. Wyjmij akumulator z samochodu i w jego miejsce daj prostownik. Rozrusznik nawet nie zipnie...
Czy w ogóle normalne jest nagrzewanie przewodu plusowego i masowego aż tak? Jest możliwe, szczególnie przy wadliwym rozruszniku, który zamiast 150 A pobiera 300 A. Może zweryfikuj wpierw stan rozrusznika.
Dostać się np. do rozrusznika , podpiąć prostownik i podładować akumulator.
Można zasilić rozrusznik.
Próbowałeś już uruchamiać na tym samochód? Mam obawy co do wytrzymałości elektroniki przy podłączeniu do akumulatora męczonego rozrusznikiem.
Czy jest coś jeszcze wymagającego dużej mocy z Aku? Rozrusznik Diesla :D Prostownik nie nadaje się do zasilania elektroniki! Wstaw zasilacz 12V 15A DC do CCTV czy LED i problem zasilania z głowy.
Witam !! W firmie w której kiedyś pracowałem do załatwienia takich problemów była tzw. " mamka " - Było to urządzenie ( na kółkach ) zawierające - dwa akumulatory i dość spory prostownik . Rozruszniki w samochodach mają dość duże prądy rozruchowe to fakt , ale jeżeli w pojeździe jest akumulator ( jakikolwiek ) to coś tam prądu musi dać . Myślę że nie...
Witam, zmierzyłem oporność świec. Ustawiłem na mierniku wartość 200 w Ohm i wynik pokazał 01,5 dla każdej ze świec. Jeśli chodzi o zacierający się silnik to płyny, olej wszystko ok. Obecnie akumulator podładowany prostownikiem, rozrusznik kręci jak szalony i nadal nie odpala. Będę musiał podłączyć do komputera lecz nie mam go w zasięgu dlatego pozwoliłem...
Aku rozładowany i tyle. Weź prostownik, naładuj i zobaczysz, że odpali.
Też myślałem że nie do pełna. Pożyczyłem prostownik mikroprocesorowy. Po pół godziny pokazał pełna baterię. Po ładowaniu moim prostownikiem, nie pustego.
150A x 12V = 1800W, czyli 1,8kW i taki rozrusznik maksymalnie powinien ten prostownik pociągnąć ale musisz pamiętać o obciążeniu jakie stawia sam silnik w momencie kręcenia rozrusznikiem.
Proponowałbym sprawdzić rozrusznik. Zbyt wolno kręci lub/i pobiera zbyt duży prąd przy rozruchu, skoro na prostowniku z boosterem odpala normalnie.
Opis świadczy o zużytym akumulatorze. Podłącz akumulator pod prostownik. Po naładowaniu, jeżeli nie odpali, to akumulator do wymiany.
Póki z rana pamiętam :) Ta kostka GVE to prostownik hamulca, pod nią "rozrusznik" (nota bene Klixon :)), jego dane w załączniku https://obrazki.elektroda.pl/1520327900_... https://obrazki.elektroda.pl/9663819700_...
Zamykam temat auto znów po nocnym ładowaniu nie zapaliło, ampery skakały na mierniku, ale przeważnie się nie ładował.Kupiłem nowy prostownik i dziś rozrusznik kręcił jak szalony.Jestem już pewien ,że winny był prostownik. Dziękuje wszystkim za rady i pozdrawiam.
Witam. Widzę z 1 foty że prostownik podpięty pod rozrusznik. Pisałeś o spawaniu maszyny podczepionej do ciągnika - zobacz czy wszystkie połączenia siłowe są sprawne i pewne. Objaw wskazuje jak by się gdzieś kabel przypalił. Bo zakręcić nie chce a kontrolki nie przygasają jak piszesz. Jest taka "partyzancka" metoda. Na odpalanie. Zobacz zwierając mocnym...
Naprawiam alternator,rozruszniki,prostowniki. I z tym wymiękłeś? Ze zwykłym Hitachi, jaki siedział nawet w Nissanach?
Na stole i też myślę że mogę mieć za mały prąd z prostownika aby zakręcił rozrusznikiem. Sprawdzę to zaraz na prostowniku rozruchowym tzw matka czy tam babcia zwał jak zwał. Tam prąd będzie wyższy i powinien się odezwać. Druga zdiagnozowana rzecz to się panowie uśmiejecie. Nowy elektromagnes ma krótszy bolec w środku niż stary przez co tłoczek nie dosięga...
Zdecydowałem się odwinąć wtórne i nawinąć drutem 6 mm. Napięcie 10-11V nie będzie za niskie przy obciążeniu rozrusznikiem?
prostownik rozruchowy Ma wydajność prądową zdolną zakręcić rozrusznikiem.
Witam. Zbyt częste korzystanie z prostownika rozruchowego powoduje przedwczesne zużycie rozrusznika. Pozdrawiam.
Ja to chyba zaryzykuję i do swojej spawarki z rozruchem spróbuję skleić takie coś http://obrazki.elektroda.pl/4244234500_1... Miał ktoś może doczynienia z tym schematem i takim sprzętem ? Miałoby to tylko ładować a nie kręcić rozrusznikiem więc wsadziłbym 1 mosfet
Prostownik elektroniczny yato, Model już ciężko było podać.... Weź skombinuj (pożycz, kup) taki zwykły prostownik. Najlepiej z amperomierzem. W auchan były kiedyś tanie. Jeśli po 12 godzinach ładowania prąd nie spada, nie jest bliski lub równy zeru, a jest na tym poziomie co na początku to Akumulator dokonał żywota i pozostaje Kupić nowy akumulator....
Jeżeli po odpięciu od prostownika,pokaże mniej niż 12v to albo prostownik nie ładuje,albo akumulator nie bierze. Jak odpalisz już,to sprawdź ładowanie.
witam problem jest nastepujacy , czasami zdarza sie ze jak chce odpalic samochód to jak by akumulator był rozładowany , jak sie go odpali na pych i pojedzie pare kilometrów i zgasi sie go to potem normalnie odpala i tak jest czasami nawet przez 2 tygodnie ze normalnei odpala. najczesciej słaba moc akumulatora wychodzi po dłuzszej trasie naprzykład po...
Snisz wspaniale ,a po drugie co to jest 1000w na rozrusznik.
A gdzie schemat tego ustrojstwa ;) Jak zobaczyłem tytuł zaraz tutaj wpadłem zainteresowany ale chyba to nie jest to czego szukam. Jak układ jest zabezpieczony podczas rozruchu przed nadmiernym wzrostem napięcia? Ustawiasz po prostu aby napięcie było 14V i kręcisz rozrusznikiem?
Myslalem ze to wina akumulatora to podlączylem skuter pod prostownik i to samo.. nie ma tu winy akumulatora to jest pewne. Nie do końca pewne, popatrz jaki prąd dostarcza prostownik a jaki pobiera rozrusznik.
https://youtu.be/OJsJ-IY_BQ0?si=iNu37zgj... podpiąłem pod rozruch, nadal to samo, czyli rozrusznik wykluczyć można, i założyłem zaworek zwrotny przed filtrem, nic to nie dało.
problem rozwiązany okazało się że to wina aku i padł bezpiecznik w prostowniku
Mam problem z autkiem Scenic 1 1.9 DCI. Do wczoraj samochód odpalał normalnie mimo słabszego już akumulatora, jednak wczoraj już nie odpalił w wyniku braku prądu w akumulatorze (kilka obrotów wykonał silnik ale nie zaskoczył). Podładowałem akumulator pod prostownikiem, ale teraz nawet nie kręci rozrusznikiem. Kontrolki się zapalają i gasną, pompa pracuje,...
Budowa takiego prostownika może być droższa. Patrząc na aku ich max prąd sięga 180A a taki prostownik też musi być wydajny. Wiesz jaką moc ma rozrusznik?
zrobiłem taki ale bez akumulatora na samym prostowniku dziwnie kręci rozrusznikiem, chyba winą jest tętnienie napięcia bo aku chociaż słaby poprawia rozruch. co zastosować do osiągnięcia jak najlepszych parametrów napięcia?, jakieś kondensatory? to prostownik na środkowym odczepie pozdro
Jeszcze pytanie. Po co jeździsz do ASO mając taką wiedzę? Musiałem bo doszło do typowej awarii w Lagunie II , czyli obrócenia panewki i zatarcia silnika. Panowie serwisanci źle podpięli klemy z prostownika , za mocno podkręcili napięcie na prostowniku ( bo rozrusznik prawie nie kręcił ) i kiedy komputer samochodu wyłączył rozruch napięcie "wystrzeliło"...
Ten akumulator z początku tematu wygląda na uszkodzony. Po pierwsze widać, że jest zielone "oczko", po drugie po podłączeniu do prostownika bierze mały prąd, a rozrusznik nie chciał na nim zakręcić. Wygląda na przerwę na którejś celi.
W fabrycznych 30-kach był plus na masę. Masz rzeroboną instalacę i masz "-" podawany na masę? Zobacz na klemę masową przy prawym aku, jaki styk akumulatora jest tam podłączony? Jeli "-" to tak podłanczasz prostownik, plus na przewód przy rozruszniku a minus na masę.
A może by tak skupić się na szybkim naładowaniu padniętego akumulatora niż rozruch na samym prostowniku - czasem kila minut ostrego ładowania (prądem niższym niż rozrusznika) wystarczy by zgromadzić dość ładunku w akumulatorze na rozruch silnika. Wyjdzie o wiele taniej zbudować prostownik niż rozrusznik bo jeśli jest to pojazd to powinien mieć jakiś...
W takim razie jutro kupię nowe części. Z tego co się orientuję w Krakowie jest firma Auto-Wirnik, która dysponuje częściami zamiennymi do rozruszników. BTW. Wczoraj wymieniłem kable na nowe. Masę od aku do silnika oraz kabel + od samego akumulatora do rozrusznika. Dodatkowo akumulator podłączony pod prostownik na całą noc
Nie zamieniłeś przypadkiem biegunów? Rozrusznik czy kopka? Jak rozrusznik to napisz czy kręci. Był rozrusznik ale jak podczepiłem prostownik to jak by coś się stało a wiec zdemontowałem rozrusznik i zamatowałem starter nożny o co chodzi z tym biegunem ? mam filmik jak coś mogę podesłać na messnegera
To może pomóc znaleźć winowajce. Przypominam jak, próbowałem ładowac akumulator prostownikiem, prostownik wariowal po podlaczeniu do klem, pokazywal maxymalna skale, wariowal. P.S zapomniałem dodać odlaczalem plus od akumulatora (który szedl do rozrusznika nadal wariował prostownik) Następnie zrobiłem na odwrót odlaczylem bezpośrednio plusowy od rozrusznika...
Teraz to nie wiem bo paliłem z prostownika i lepiej zakręcił i popyrkał pokichał i pali. Ale prostownik ładnie zajęczał, chyba rozrusznik siadnięty. Tak 6 cylindrowy deutz. Teraz pali od strzała zobaczymy rano jak ostygnie.
W tych silnikach układy zapłonowe, to całkowicie oddzielne obwody. Cewki alternatora ładują tylko akumulator, nic więcej. Akumulator, zasila tylko rozrusznik. Prostowniki, to pojedyncze diody. Najprostszy sposób połączenia, to ten, który narysowałem - co z tego wyniknie?
Masz ryglowanie więc zapomnij o otwarciu od wewnątrz z klameczki. Najrozsądniej i najtaniej to podłączyć prostownik pod plus na rozruszniku i naładować akumulator. Podłączasz się plusem pod górną śrubę na automacie, a masę dajesz do masy. Musisz zachować dużą ostrożność aby nie zewrzeć "startu".
Włącz bieg 1 i zakręć rozrusznikiem, jak samochód zacznie jechać do przodu to znaczy, że kręci wałem. Na wszelki wypadek akumulator podłącz pod prostownik na kilka godzin, aby się naładował.
No i jak sobie wyobrażasz wspomaganie rozruchu takim wynalazkiem? Jesteś w stanie włączyć go dokładnie w momencie kręcenia rozrusznikiem? I wyłączyć zanim rozrusznik przestanie kręcić?
Nie no to oczywiście już zrobione i pod prostownikiem kręci.
znajomy poprosił mnie o przróbke takiej spawary. widać własna robota- samo trafo z regulowanym rdzeniem. chce zrobić z tego urządzenie do "zakręcenia" rozrusznikiem od ciągnika. trafo jest na tyle cieżkie że trudno jest je przenieść w dwójke, wiec moze zakręci... mam do tego dwie diody AA171-320 (nie moge na ich temat nic znaleźć, więc jak by ktoś miał...)...
Proszę o radę w sprawie obwodu rozruchowego w Lublin 3 TD typ 3405 z 2000 r. Usterka polega na losowym braku pracy rozrusznika z powodu zaniku napięcia na styku 30 przekaźnika rozruchowego. Często zdarza się to przy próbie odpalenia nawet zaraz po jeździe. Słychać tylko stuk dźwigni pompy i stuk przekaźnika rozruchowego na centralce, kontrolki przygasają....
Dobre pytanie, NIE WIEM, ale prądu żrą niewątpliwie mniej. Odbiegliśmy od tematu. Powtórzę, iż z mojego doświadczenia test napięcia (akumulatora po nocy na prostowniku) przy uruchamianiu był zawsze miarodajny i wyrokował o końcu akumulatora.
Witam , nie było dołączonego prostownika ładowałem zewnętrznym na najmniejszym prądzie, po fakcie zauważyłem szybkozłącze w instalacji el. Między rozrusznikiem a akumulatorem. Przy podłączeniu (-) iskrzyło tak jak przy podłączeniu prostownika do aku samochodowego i po podłączeniu rozrusznik wg nie reaguje. Dodano po 2 Mam na myśli że iskrzyło podczas...
A to elektromagnes to mały z góry ;) ok czyli rozrusznik do regeneracji? to jeszcze jedno gdy podpinam prostownik to pali bez problemu
Sprawdź napięcie. Najprawdopodobniej jest uszkodzony regulator. Wymieniłem regulator napięcia na nowy, mi się wydaje że jest coś nie tak z czymś innym. Zapomniałem też dodać, że jak mam naładowany na fulla akumulator wszystko śmiga: kierunki, klakson, światła itd. Ale rozrusznik kręci bardzo wolno tak jakby był rozładowany akumulator a nie jest, gdy...
Swoją drogą to masz coś wywalone w kosmos że masz 12.2V i jeszcze spada. Akumulator wykończysz - chyba że jest już trupem, ale jak da się z niego odpalić bez wspomagania to jeszcze żyje. Myślę że na wolnych to coś koło 13V albo lekko więcej powinno być. Podłącz prostownik na nockę (raczej większej mocy), później odpal auto, podłącz znowu prostownik...
rozruszniki alternatory alternatory rozruszniki rozruszniki szybkoobrotowe
ustawienie anteny warszawa wpisany tekst komórek regulacja indukcyjności
klimatyzacja split klimatyzacja split
Schemat podłączenia przewodów w mikrofonie Yosan 3031 Turbo Jak ściągnąć obudowę w pralce CANDY - krok po kroku