Smar miedziany/miedziowy stosuję się tam, gdzie jest ryzyko zapiekania się, zatarcia. Nie nadaje się kompletnie, do połączeń z małym pasowaniem, uszczelnianych. Tak, możesz zastosować ten od tłoczków. Zdjęć nie chcę, sam Ci kiedyś manuala wrzucałem.
Aż dziwne, że tak szybko zużyła się prowadnica. Smarowanie łańcucha działa prawidłowo ? Co do ostrzenia łańcucha ostrzyłeś na sucho czy używałeś jakiejś jakiejś emulsji szlifierskiej ?
Stare szuflady na drewnianych prowadnicach smarowało się parafiną (świeczka) . Spróbuj pokruszyć i w szczeliny trochę wsypać, powinno pomóc. Olej będzie się mazał i kurz będzie się kleił.
Jeżeli dalej brak smarowania, to trzeba sprawdzić samą pompę. Wykręć tą podwójną śrubę, tylko zwracaj uwagę w jakiej kolejności jest to wszystko włożone, sprawdź sprężynę na popychaczu. Możliwe że jest uszkodzona i nie cofa tłoczka.
Musisz sprawdzić jaka jest tego przyczyna i naprawić to bez smarowania. Zacznij od sprawdzenia czy uszczelka nie wyszła z prowadnicy i wyregulowania prowadnicy na śróbach mocujących do konstrukcji drzwi
wyczyśc i naoliw prowadnic karetki
Witam U mnie w MS 250 też jest problem ze smarowaniem. Zdjąłem prowadnicę i po odpaleniu w otworze smarującym prowadnicę pojawia się olej ale z pęcherzykami powietrza. Co może być powodem ?
Manuale nie podają jak i czym smarować mechaniki CD. Użyć teflonowego , rzadkiego smaru i będzie jak ta lala.
Moja diagnoza,uszkodzenie płyty głównej.Pozdrawiam.
Nie musisz smarować sprzęt postoi dłuższy czas nie używany i mogą się pojawić problemy z wysuwem tacki .
Witam. To tak po kolei: 1. Możliwe masz nieszczelny przewód doprowadzający olej do pompki lub masz nieszczelny oring na wałku pompki. 2. Sprzęgłem chyba nie, ale możliwe ze masz słabe smarowanie i łańcuch zaciera się na prowadnicy. Tak w ogóle jeśli zaczynasz prace i masz w miarę luźny łańcuch to przy braku smarowania naciągnie się. Czasami jest tak...
Oryginalnie prowadnice są smarowane, nie powinny być suche. Należy spróbować pomóc ręką w czasie przesuwania szyby do góry i sprawdzić co powoduje takie opory podnoszenia szyby.
Otwory w prowadnicy jak i sama prowadnica wyczyszczona. Wyczyszczone, ale czy na pewno drożne? Sprawdzałeś sprężonym powietrzem?
Filtr paliwa raczej wymienić niż przedmuchać. Przeczyścić filtr powietrza. Sprawdzić smarowanie łańcucha tnącego. Brak smarowania lub niewłaściwe smarowanie powoduje duże opory i może być powodem duszenia piły. Prowadnica również do smarowania i sprawdzenia pod kątem stawiania oporu
2 pierwsze zdjęcia Łańcuch jest dobry tylko ktoś go przegrzał się nadmiernie rozciągnął (ktoś katował na tępym łańcuchu lub zapomniał dolać oleju do smarowania/chłodzenia prowadnicy). Znając życie rozciągnął się nierównomiernie. Koniecznie sprawdź działanie pompki oleju i smarowanie prowadnicy nawet jak ją wymieniłeś podczas remontu. Szkoda zakładać...
Olej do smarowania prowadnicy był wlany? Czy smarowanie prowadnicy działa, łańcuch mokry, rzuca mgiełkę z końcówki prowadnicy? Takie zachowanie występuje zazwyczaj kiedy nie ma oleju w zbiorniku lub łańcuch nie jest smarowany. Prowadnica się przegrzewa i zakliszcza łańcuch. W rzadkich przypadkach może blokować się łożysko zębatki zwrotnej prowadnicy,...
Wyczyścić prowadnice ,rolki i smar z teflonem
Tylko nie zaślep go zbyt głęboko, bo możesz zablokować kanał olejowy i nie będziesz miał smarowania na prowadnicy. tak ze 3-4 mm max
Kolego są dwie szkoły , jedni twierdzą że się smaruje drudzy że nie. Jak prowadnice ładnie chodzą w zacisku to Ja to tak zostawiam i nic nie smaruję. Jak są zapieczone to je czyszczę i delikatnie smaruję smarem miedziowym.
Każdą prowadnicę się smaruje. W szczytówce prowadnicy znajdują się otwory przez które należy smarować łożysko. Dodatkowo należy dbać o smarowanie olejowe łańcucha
Jest coraz lepiej smarowanie prowadnicy pomogło
Kolego zdemontuj uszkodzone koło podaj ilość zębów i wymiary. Jak pisałem same koło plastikowe to koszt niecałe 30 zł na allegro razem z wysyłką natomiast cały zestaw wraz ze sprzęgłem to ok 50 zł razem z wysyłką. Naprawa absolutnie niema sensu, dłużej to będziesz kleił niż to będzie działać. Czy prowadnica łańcucha jest dobrze smarowana/kanału olejowe...
To pył z cięcia drewna i mgły oleju ze smarowania prowadnicy.
Podczas smarowania łoża ( przyciskiem od przyspieszonych obrotów i tym małym przyciskiem po lewej) powinny się smarować wszystkie prowadnice? U mnie smaruje się tylko jedna głównego łoża i obie sportu. Nie widzę tez żeby smarowalo prowadnice sanek narzędziowych. Sanki narzędziowe masz smarowane kalamitkami od góry podobnie jak pierwszą tuleję i łożysko...
Jest specjalny smar do tych uszczelek chyba jakiś parafinowy na citroenie widziałem,jak pryskali nie zostawia tłustych śladów na szybach i nie reaguje z uszczelkami prowadnic
Prowadnica czysta i prosta? Koło w prowadnicy smarowane i obraca się bez problemów?
Kopie zrobisz programem rawrite/winimage/diskdupe. A stację potraktuj sprężonym powietrzem i dyskietką czyszczącą ( firmy speed-link) ewentualnie smarowanie prowadnic głowicy. Jak powyższe zabiegi nie pomogą to dopiero wtedy martw się jak dostosować stację z PC .
Sam nie bardzo coś znalazłem, więc zmieniłem serwis. Okazało się, że poprzednicy namieszali części z różnych nie pasujących do siebie pił. Pompa miała duży luz na mocowaniu i miała ułamany w montaży kawałeczek ślimaka. To chyba na tyle. Więc myślę, że można zamknąć temat.
Filtr na końcu wężyka w zbiorniku oleju sprawdzałeś?
A jak prowadnica (smarowanie) i encoder ?
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Olej.Zobacz na końcu prowadnicy, czy nie ma małego otworka do smarowania obrotowej zębatki.Jak nie, od czasu do czasu wlej w łańcuch kilka kropel.
.czy ten karter nadaje się do dalszej eksploatacji w takim stanie?Czy nie będzie miało to wpływu na smarowanie prowadnicy Tak w ciemno bez obejrzenia elementów nikt Ci nie doradzi. Zamieszczenie dobrych jakościowo fotek by pomogło. Chociaż moim zdaniem ( z zastrzeżeniem tego co wcześniej napisałem ) to można ją zmontować i dalej eksploatować.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Zgłaszam się do was z dość nietypowym problemem. Otóż w naświetlarce do blach offsetowych doszło do awarii. Polega ona na błędzie posuwu zespołu laserowego. Poruszając manualnie zespołem ma się wrażenie dużego oporu. Kolega próbował sparować prowadnicę smarem silikonowym z PTFE ale tylko pogorszyło to stan urządzenia....
Dobrze wiedzieć ,że się te prowadnice smaruje , tylko nie wiem czemu na innych forach piszą o tym aby ich nie smarować jak jest w aucie ESP i ASR. Dodaje taką fotkę z Pastą ceramiczną Bosch , powiedzcie mi czy się to nadaje ? https://obrazki.elektroda.pl/8281536300_...
Te prowadnice mają mało wydajny system smarowania, do dłuższych prac się nie nadają w ogóle. Jest pełno o tym na yt lub innych forach. Lepiej kupić tradycyjną prowadnicę.
Taki ślizg/prowadnice się smaruje woskiem, serio mówię. Suchy smar nie przywierający pyłu, kurzu itd. Renomowane firmy stosują środek konserwujący na bazie wosku waxoyl. A od biedy wystarczy to co mamy pod ręką nawet gromnice :D..
Jeśli ten dolny otwór jest tylko odpowietrzeniem to porażka bo jak się "pomajta" pilarką na boki to z tego otworu wypływa olej. Wewnątrz jest twardy wężyk w górnej części zbiornika niby nad poziomem oleju ale jednak. Powinien być tam jakiś zawór zwrotny nie pozwalający na wypływ oleju? Zatkać go kawałkiem np gumy?
Mam problem z wyciekającym olejem do smarowania łańcucha. Po zdjęciu prowadnicy, odkręceniu metalowej blaszki osłaniającej pompkę oleju, włączyłem piłę, olej wypływał prawidłowo z otworu pompki. Niby wszystko jest ok ale po założeniu owej blaszki osłaniającej i założeniu prowadnicy olej wypływa spod blaszki a nie smaruje łańcucha i prowadnicy. Proszę...
Możesz zrobić zdjęcie tych szpilek.?
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
Amatorka na całego, w tym aucie prowadnic się nie smaruje, prowadnice gumowe mają wargi, więc musza pracować na sucho, smar miedziany na zaciskach i prowadnicach to proszenie się o nieszczęście.
Czy łożysko zębatki prowadnicy łańcucha pilarki, można smarować białym smarem litowym z ptfe?
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Ja tam zawsze przy składaniu zacisku używam smaru do tłoczków wurtha. Daję to na wszystkie elementy gumowe i trochę na tłoczek, wtedy wkręca się jak w masło :-). Ale prowadnic, ani jarzma niczym nie smaruję, tylko czyszczę na błysk.
Ja mam. "Czyszczenie" tłoczków papierem ściernym to szczyt ..... Sprinter nie ma "dobrych" hamulców co wynika z budowy układu jezdnego -małe koła i małe tarcze, duża masa i wieczne przegrzewanie. To oczywiście moja osobista refleksja. Jako, że to hamulce, to lepiej ich naprawę zleć komuś kto się zna. Przy wymianie zwrócić uwagę na prowadzenie klocka...
Jeśli się na tym znasz albo chcesz się nauczyć ( tylko musisz być świadomy że coś może nie wyjść ) to musisz przeprowadzić pełen serwis mechaniki. Wymiana pasków, czyszczenie rolek i prowadnic, smarowanie, czyszczenie krańcówek i enkoderów położenia. I po takim zabiegu kamera powinna wrócić do żywych. A jeśli nie czujesz się na siłach to oddaj to do...
Kolego w rowku prowadzącym zbierają się trociny i trzeba je okresowo czyścić. Z boku pomiędzy śrubami mocującymi są otworki z obu stron prowadnicy. Sprawdź czy nie zatkane trocinami. To jest najbardziej prawdopodobna przyczyna (nie jedyna). Zrób zdjęcie prowadnicy.
głowicę wcześniej zamontowałem bez jej remontu żeby sprawdzić czy będzie chodził „spód” i teraz strącam ją ponownie żeby ją zrobić, bo pali olej. Przed jej zamontowaniem założyłem nowe uszczelniacze i myślałem, że przestanie lub będzie mniej kopcić, ale kopci tak samo. Błędne myślenie. Jeśli auto żre olej w sporych ilościach, to nie uszczelniacze...
Ok. Dziękuję za podpowiedź. Silnik będzie do sprawdzenia. Tak jak pisałem póki co poprawiłem smarowanie prowadnic, ale bez poprawy.
:D a po co chcesz smarować prowadnice. Ich nie trzeba smarować. Są wykonane z chromoniklu i są idealnie gładkie. Nie powinno ich się smarować, tym bardziej że chcesz to robić jakąś substancją nieznanego pochcodzenia i nie przeznaczona do tych celów. No ale jak już jesteś tak uparty to możesz posmarować prowadnice olejem silikonowym.
Taśma nie blokuje bo jej na czas prób nie zakładam, prowadnica smarowana olejem silikonowym, a więc dość rzadkim i dalej to samo. Sprawa prestiżowa się robi. Czy jest możliwość, że to będzie uszkodzenie płyty głównej ?
Kolega ma za dużo kasy do wyrzucenia? Sprawdzane było smarowanie łańcucha? Jeżeli pracował zbyt długo na "sucho", to prowadnica musi być wymieniona (żeby tylko). Prowadnica jest nowa, tak samo jak łańcuch. Smarowanie jest bardzo dobre. Widzę od razu, że zaczyna się, że mam dużo kasy. Śmiech. Normalnie pytam się kulturalnie, dlaczego silnik się tak...
Jemu ściera się zewnętrzny więc nic od tłoczka tylko zacisk dusi sobą do tarczy a tłoczek się luzuje bez problemu. No chyba że ten pug ma tłoczki na zewnątrz...... Podłożyć coś pod koło żeby nie pojechał, podnieść auto, zdjąć koło, depnąć zdrowo na hamulec, puścić hamulec, sprawdzić czy ciężko się kręci, jeśli tak to pociągnąć zacisk do siebie (można...
Witam jaki olej do smarowania prowadnicy stosować do piły Stihl 023. Jest rzadki i gęsty. Jaka jest różnica?
Witam problem jak w temacie przy drukowaniu popiskuje katretka. Pytanie to czy można metalowy pręt czymś posmarować a jeśli tak to czym??
Witam w moim przypadku pomogła wymiana suwaków na obu wózkach, a dodatkowo nie należy smarować prowadnicy, raczej dokładnie czyścić Krzysztof
Sprawdzałeś smarowanie bez prowadnicy? Częstym powodem braku smarowania jest za długi łańcuch co w rezultacie powoduje minięcie otworu w prowadnicy z kanalikiem w karterze pilarki, olej wtedy wydostaje się bokiem.
Łańcuch wyciągnięty. Napięcie łańcucha naciąga się i luzuje wraz z przesuwem na prowadnicy, w zależności od ustawienia się na zębatkach. Cięcie bokiem wynika z jego stępienia. Szybkie zużycie może wynikać z niedostatecznego smarowania prowadnicy lub niskiej jakości łańcucha (tania chińszczyzna no-name).
Prowadnice smaruje sie smarem teflonowym TF zazwyczaj dostepny w sklepach elektronicznych a tusz dobrze czysci Izopropanol. Tylko co do smarowania to zrob to starannie bo mozesz miec problemy (starannie NIE znaczy duzo!!!!!!!! ale dokladnie i delikatnie)
Witam. A jak przedstawia się sytuacja z czystością przecieranego drewna skoro prowadnicę smarujesz olejem. Zmartwiło mnie twoje stwierdzenie, że trak taśmowy wypuszcza nie równe deski, bo właśnie wykonaliśmy z ojcem traka taśmowego. Jeszcze nie startowaliśmy z cięciem ponieważ nie ma jeszcze fundamentów pod torowisko. Pozdr
Ja do piły leje zużyty olej syntetyczny sprężarkowy - nie pali się na prowadnicy, dobrze smaruje i nieźle chłodzi....
Rzadko się zdarza uszkodzenie pompki oleju. Serwis nie przewiduje wymiany co określony przebieg, jak to w samochodach bywa. W tych modelach (MS170, MS180) jedyny problem z pompką oleju to wężyk łączący zbiornik oleju z karterem plastikowym. Po latach guma zaczyna się kurczyć, a wtedy pompka zasysa lewe powietrze i nie działa smarowanie prowadnicy/łańcucha....
Mam starą wieżę Crown Model A368 i jest problem z CD Otóż co chwilkę słychać przeskakiwanie dzwięku z odtwarzacza CD Problem występuje także przy lekkim dotknięciu obudowy słychać to samo-przeskakuje dzwiek Wczoraj zabrałem się za czyszczenie laserka Po lekkim czyszczeniu optyki irchą jest troche lepiej ale nie do końca Po podkręceniu potencjometrem...
Rozmawiałem ze znajomym odnośnie tejże przeróbki. Stwierdził że głowica C-330 nie może pracować z uszczelniaczami zaworowymi, prowadnice zaworowe są zaprojektowane do smarowania olejem i przy braku smarowania dochodzi do zatarcia zaworu w prowadnicy który kończy się połamaniem prowadnic.
Po pierwsze: prowadnic nie smaruje się olejem maszynowym - nawet delikatnie. Nic nie piszesz czy luzy na prowadnicy głowicy są duże czy nie. Smarowanie prowadnic przy luzach doprowadza do tworzenia "klina" hamującego przesuw głowicy. Silnik krokowy gubi wtedy "kroki" w efekcie druk zniekształcony. Po drugie może być niesprawna elektronika sterująca...
Witam od jakiegos czasu dzieja sie dziwne rzeczy w szyba pasazera, raz dziala raz nie, poprostu przestaje dzialac bez zadnej widocznej przyczyny.... prowadnice smarowane, wiec to napewno nie to, bo jak juz ruszy, to ladnie sie otwiera i zamyka... z gory dziekuje za podpowiedzi...
Witam, posiadam pilarkę husqvarna 136 i mam mały problem, ponieważ nie ma smarowania prowadnicy. Zbiornik jest pełny a nie smaruje, natomiast po zgaszeniu pilarki olej sam samoczynnie uchodzi. W czym jest problem?
Tam jest tylko olej do smarowania prowadnicy/łańcucha. Sam silnik nie ma oleju.
Problem mam z CD . Problem polega na tym , że czyta płyty ale po 2-3 min przeskakuje na inną piosenkę , nawet na 12 z płyty. Rozebrałem CD,przeciściłem, przesmarowałem prowadnice i zamiast czytać 3 min czyta 30 s a później :x , to samo skacze jak głupi po całej płycie. Na razie nie kręciłem potencjometrami od lasera ,a jest ich tam 3 szt. Laser czyszczony.
Montuje tylko TRW i ABS, jeśli klient chce taniej. Zawsze mierzę czujnikiem zegarowym bicie piasty oraz tarczy. Czasami warto zamontować tarczę w kilku różnych pozycjach, o ile konstrukcja na to pozwala, tak, aby uzyskać jak najniższe bicie. Piastę zawsze czyszczę do gołego metalu szczotką drucianą na kątówce. Pomiędzy piastę, a tarczę nie stosuje żadnego...
Generalnie Ja trzymam się tego by nie smarować jarzma - miejsca między jarzmem a klockiem. Nie tyle pasta ścierna, co kit, utrudniający pracę klocka. Prowadnice też tylko te, które przewidziane były do smarowania. Za to dobrym nawykiem jest smarowanie tłoczka pod gumową osłoną.
"Po wielu latach" to przyczyną może być zużyty laser lub silnik napędowy płyty. Laser jeszcze można kupić. Z silnikiem będzie problem - krokowy z halotronami, ale można zdjąć rotor, wyczyścić i nasmarować. Generalnie zacząłbym od czyszczenia (prowadnice, optyka) i smarowania gdzie trzeba. Potem sprawdziłbym napięcia zasilające napęd (+5V, +12V) oraz...
Nie wymyślili niczego innego. Każda pilarka potrzebuje oleju do smarowania łańcucha i prowadnicy.
Pod spodem (tzn pod piłą ) powinna być śrubka do regulacji ilości oleju
Jest to wynik do przyjęcia (na pewno nie pobiera za dużo oleju). Można jeszcze odpalić bez prowadnicy i obserwować czy z otworu gdzie wylatuje olej do smarowania prowadnicy leci sam olej (na samym początku może wypchnąć kilka pęcherzyków powietrza ale później już tylko olej).
nie widzę na łańcuchu tego oleju do smarowania łąńcucha więci może to jest przyczyna tego że prowadnica nie ma smarowania puchnie i się nie obraca Sam sobie odpowiedziałeś.
Witam Poszukuję wskazówek/pomocy w kwestii serwisu plotera HP Designjet 1050c. Dotychczasowa eksploatacja wyłącznie na oryginalnych materiałach. Zgłoszony problem to stale pojawiający się komunikat: "Check Printhead Path 1" ( błąd podczas ruchu głowic ). Wykonany porządny serwis urządzenia, dokładne czyszczenie podzespołów, czujników, taśm, prowadnic,...
A sprawdzałeś przy poluzowanym korku zbiornika oleju czy będzie smarować łańcuch? Czy łańcuch nie jest wyciągnięty? Prowadnica może mijać rowek w karterze (w tym modelu blacha) i olej nie dostaje się do prowadnicy, przez co cieknie bokiem. Częstym objawem braku smarowania, jest kompletnie zapchana prowadnica, i otwory w niej na smarowanie. Wadą może...
Z doświadczenia .Łańcuch plus prowadnica oraz smarowanie to podstawa , szczególnie łańcuch.Serwisy są różne , ale łańcuch po paru ostrzeniach jest do niczego z mojej praktyki.
Pokaż to zdjęcie żeby było widać piłę bo ten łańcuch jest chyba odwrotnie założony. W innym wypadku niedostateczne smarowanie.
Przypadkiem nie masz tego łańcucha wyciągniętego i przez to zbyt mocno napiętego? Łańcuch przesuwa się płynnie po prowadnicy, czy z takim skokowym oporem?
Rozumiem, że tym samym smarujesz metalowe prowadnice i białe zębatki przesuwu głowicy lasera?
potem smaruję prowadnicę i kółko prowadnicy olejem żeby ładnie chodziło. A wlewasz do piły olej do smarowania łańcucha?
A po co tyle klepania klawiatury. Rdza jest śliska i się nie ściera i nie hamuje , czyli prędzej ci to odpadnie niż się zetrze. Tarcze i klockie do wymiany definitywnie. Prowadnice smarować TYLKO wazeliną inaczej ci guma spuchnie i po hamulcach. Oczywiście jarzma wyczyścić pilnikiem z rdzy i brudu w miejscu pracy klocka. Odkręcić srubę 13 zacisku tylnego,...
Jeżeli były suche, to nie powinny być smarowane. Smarowanie może nawet obciążyć przesuw skanera, w zależności od lepkości oleju lub smaru. Nawet w szybkich maszynach nie smaruję prowadnic, które fabrycznie nie są smarowane i nie ma problemu. Najważniejsze, żeby były czyste.
Cześć. Miałem to samo w mojej drukarce HP 690C. Po gruntownym czyszczeniu i smarowaniu prowadnicy - problem zniknął. Jadnak po czasie znów powrócił. I teraz mam przygotowaną buteleczke z olejem i jak się tak stanie to smaruje prowadnice kropelką oleju i znów problem nie pojawia się przez dłuższy okres czasu.
Prowadnice czyszczone i smarowane. Tłoczki ruchome
Pilarki serii 90 miały różne zębatki w zależności od typu (rodzaju kosza) w koszach z wymienną zębatką pasują różne rodzaje w zależności od prowadnicy najczęściej 3/8 call.
Witam, pomimo wymiany pompki oleju oraz tego gumowego elementu nadal nie ma smarowania na prowadnicy. Czy można coś z tym zrobić? Podkreślam że chodzi o husqvarna e series 137
Usterka była banalna, mianowicie wystarczyło posmarować trybiki białą pastą. Na smarowałem prowadnice, tryby zębate, teleskopy, ośki i ruszyło działa bez zarzutów po nad rok. Dzięki wszystkim za chęci. Pozdrawiam Remik
Miałem kiedyś taki problem w Seicento 1.1. Objaw dodatkowy: grzejące się felgi. Winne okazały się niecofające się klocki hamulcowe w prowadnicach. Rozbiórka, czyszczenie i smarowanie załatwiły sprawę. Najwyraźniej ruchy przewodów hamulcowych przy skrętach powodowały lekkie przycieranie klocków o tarcze.
Dawno nie miałem do czynienia z tą drukarką ale o ile dobrze pamiętam to folia ta kieruje papier pod głowicę tak by nie zaczepiała o niego. Ma ona takie zaczepy, zatrzaski które utrzymują ją na swoim miejscu. Jeżeli zaczepy te zostały oberwane to papier prawdopodobnie będzie zaczepiał o tą folie. Co do konserwacji to należy zdjąć obudowę, wyjąć kasetę...
Nie ma co kombinować. Przez pięć lat zakładałem te moduły do samochodów Daewoo i nigdy nie było z nimi problemów. Najważniejsze aby dbać lekką pracę podnośników szyb tzn. smarować prowadnice i uszczelki jakimś preparatem na bazie silikonu. Nie wiem jak w Fiacie ale w Daewoo w silnikach od szyb były jakieś przeciążeniówki - chyba jakiś bimetal, jak przytrzymałeś...
Najlepiej odkrecic jarzma i je dokładnie wyczyścić z rdzy i psikanc farba do zacisków 1 czy 2 warstwy,. My stosujemy sprey ceramiczny. Klocki się przykleja aby zniwelować efekt piszczenie, ponieważ jeżeli sam zacisk i prowadnice dzialaja prawidlowo to po puszczenie pedału hamulca, tłoczek w zacisku powinien się cofnąć plus minus 0.25 do 1mm powodując...
Witam. Właśnie odkupiłem z ogłoszenia piłę łancuchową niby używaną kilka razy.Pózniej okaza ło sie że przez rok.A 4 lata przeleżała... :!: Data produkcji to r 06W25. Ze względu na to że mam podejrzenie o zużycie łożyska lub łożysk prowadnicy.Nie chcę dawać do ostrzenia łańcucha.Mam chęć oddać ją sprzedawcy.W pewnym serwisie powiedziano mi że ten "nos"...
Tak, to chyba jedyna usterka w tych maszynkach. Musisz wyczyścić tę czarną półkę właśnie. Ma ona takie prowadnice, które wchodzą w metalową obudowę. Fabrycznie smarują to jakimś smarem, ale z czasem zaczyna się on kleić. Wyczyść, trochę oliwki i będzie śmigać.:|
na smaruj prowadnice bedzie ok
Które elementy w bloku zaparzającym ekspresu do kawy SAECO TALEA Ring Plus należy smarować? Czy chodzi o prowadnice i tłok? Które elementy na obrazku to tłok i prowadnice? Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiem i Tobie i tym, którzy się o to dopytują w ten sposób: Te smarowanie daje tyle, co umarłemu kadziło tak naprawdę - jedyne co można i trzeba smarować to to, co jest zabezpieczone przed dostępem kurzu - wnętrze prowadnic osłonięte mieszkami, tłoczek pod osłonką gumową. Smarowanie jarzma to tylko powodowanie szybszego zatarcia klocka - kurz będzie...
prowadnice hamulcowe prowadnice kulkowe prowadnice szufladowe
fałszywe powietrze edifier r2600 bluetooth adapter przerywa dźwięk
uszkodzony silnik krokowy wzmacniacz mosfet
Makita DC18RA: Migające czerwone i zielone światło Jak uruchomić BIOS w tablecie Acer z Windows 8.1?