I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
Dobry film! Ja bym to rozebrał i potwierdził że to idzie z cewki, uruchomił to na stole (najlepiej na uziemionej blasze) i obejrzał czy widać ślady osmoleń. Na moje ucho to jest zbyt mięsista iskra na taką ceweczkę, może jest tam pod tym silnikiem coś jeszcze? Ale jeśli to przepięcie od wyłączanej cewki to zastosuj gasik. Podłącz do niej (opornik-kondensator)...
Z tymi błędami to bywa różnie . Jak masz trochę cierpliwości i nie chcesz bez potrzeby wydawać kasy to zamień cewkę nr 3 z jakąś inną pojeździj trochę i sprawdź błędy . Jak wskazanie pójdzie za cewką to masz werdykt . Zdarza się że wypadający cylinder "zakłóca" spaliny , wtedy sterownik koryguje dawkę , spaliny są wtedy w normie a praca silnika do kitu...
Jest to cewka od stycznika. Nie osiągniesz takiego napięcia - jeśli nawet osiągniesz coś w pobliżu, to nastąpi przebicie. Nie da rady :(
Jeśli przeskakuje iskra, to cewka ma przebicie. Do wymiany.
Witam - jeżeli cewka będzie miała przerwę ( brak ciągłości uzwojenia ) to tester odczyta to jako pojemność . Natomiast jak cewka będzie miała przebicie ( zwarcie między zwojami ) to tester pokaże nam tylko rezystancję .
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
Swiece wymienilem, nowe denso ale szczelina nie wiem jaka. No wlasnie nie idzie zobaczyc czy jest przebicie bo cewka zaslania i tu jest lipa. Ale stare swiece w super stanie byly
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
Cewka zapłonowa w matizie ma przebicie,,,Czy może być to przyczyną że nie odpala...???Szczególnie gdy jest deszczowo lub mgliście...
Jeśli tam przeskakuje iskra to możesz mieć przebicie między zwojami cewki lub do masy,ale stawiam na rozmagnesowane koło.Pozdrawiam.
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
U mnie cewka była dobra, przebicie miał kondensator.
Sprawdzenie, czy jest sprawna, nie jest proste, bo jest wiele typów uszkodzeń. Można zrobić pomiary mostkiem RLC dla kilku częstotliwości, i sprawdzić, czy do wyników pasuje jakaś indukcyjność + szeregowo z nią ten opór + równolegle do całości jakaś pojemność - jeśli zdecydowanie nie pasuje, to pewnie cewka ma zwarcia między zwojami (swoją drogą, dawno...
zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka Dodano po 36 zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka
Z pamięci, przy braku iskry nawała tam palec (przebicie), cewka jak i kopułka. Ale sprawdź cewkę. Wepnij zamiast niej żarówkę 21W, czy będzie migać jak startujesz. Psiakrew, Brzesko, moje miasto!
Daj równolegle diodę do cewki. katoda do +zasilania. tak jak się zabezpiecza cewkę przekaźnika przed przepięciami.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
hijacker4 i reszta,ludzie przeciez kolega napisal ze glosnik przy pomiarze ma 0,4ohm w dodatku gra cicho a co z tego wynika? ZE CEWKA JEST SPALONA I MA PRZEBICIE NA UZWOJENIACH,a wy tu jakies dziwne teorie wymyslacie....tak wiec cewka do wymiany jest to jak najbardziej do zrobienia.
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
Jest to silnik 1.6 16V x16xel cewki dwie używane i dwie nowe nie oryginalne jedna padła po 3 miesiącach jazdy świece był wymieniane wraz przewodami na NGK miałem z boscha i też ta sama sytuacja odstęp elektrod nie powinno się regulować raz tak zrobiłem i po dwóch dniach autem trzęsło wiec nie ruszam elektrody a nowa oryginalna 700zł nie warta tego auta...
Jak wypadanie zapłonu występuję przy 1500 RPM na pedale gazu na 100% (gaz w podłodze). Czyli wtedy czuć przerywanie i po chwili zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE. To raczej cewka ma ma niewielkie przebicie na drugim cylindrze ,które ujawnia się dopiero przy ciężkich warunkach. Dla potwierdzenia diagnozy można założyć dużą rurkę termokurczliwą na...
Któraś cewka, albo "fajka" na niej ma przebicie, odpal po ciemku ze zdjętą osłoną
Można by zrobić uzwojenie wtórne na zewnątrz, ale wtedy uzwojenia trzeba oddzielić rurką ze sztywnego materiału izolacyjnego - jakiekolwiek nierówności podłoża uniemożliwią nawinięcie cewki o tysiącach zwojów. Rdzeń można zrobić ze stalowych drucików, ale cienkich i z miękkiej stali (powinna być przyciągana przez magnes, ale nie magnesować się trwale),...
Witam, mam problem z cewka w ktm sx 125. Sprawdzałem multimetrem i jest przebicie pomiędzy zasilaniem cewki a masą. Czy z tego powodu cewka nie wzbudza iskry?
https://botland.com.pl/pl/przekazniki-tr... W zakładce "Pobierz" masz datasheet tego przekaźnika. Tak jak poprzednio, są to te nóżki, które są na schemacie połączone prostokątem. Co do twojego pomiaru - test diody nie powinien piszczeć na cewce. Powinien pokazać pewną oporność. Co...
Witam Panowie pomóżcie polo 1.4 8v 1997r. na wtryskiwaczach autko podczas jazdy nie zawsze, przerywa i szaleje prędkościomierz wymieniłem świece, przewody WN i co zauważyłem ze gdy jedna ręką trzymam silnika a druga dotknę cewki to czuć ze cewka ma przebicie, czy to normalne? Jeszcze jedno polo w kompie ma błąd 524-czujnik spalania stukowego .
Jak masz cewke zespolona, nakladana o gory na silnik to gdzie tam przewody sa? ;) Te gumowe koncoweczki laczace cewke ze swieca (te ze sprezynka w srodku) sa wymienne. Ale jak ci cewka przebija to cewka do wymiany.
Jest mała, żeby w ogóle coś przeskoczyło, muszę praktycznie dotykać masy. Czasem większą widać na platynach niż na kablu. Wymień cewkę WN; może mieć 'przebicie' do pierwotnego uzwojenia, dlatego obserwuje się 'przeskoki 'iskry na układzie dźwigni z platynkami . Z tego też powodu brak dostatecznej energii dla iskry na świecy. e marcus
Jak zgaśnie to za ile odpala? Od kiedy masz ten motocykl co o nim wiesz nie był ostatnio remontowany? Jak zgaśnie to masz w wężyku do gaźnika paliwo? jak nie to sprawdź co sie stanie po odkręceniu korka wlewu. Wyczyść osadnik w kraniku. Jak zdechnie to jest iskra? Moze cewka jak się nagrzeje łapie przebicie Cewka jest oryginalna?
Cewka po jakimkolwiek przebiciu na WN nadaje się do muzeum. Są testery cewek WN , po co podpinać oscyloskop , kombinować z sondą Wn i tp.? Kolega o nicku Motronic , opracował tester cewek WN w samochodach i na pewno jest ten schemat na naszym forum! Natomiast "przebita" cewka na WN nadaje się do muzeum , a pierwotne sprawdzisz na omach!
Jesteś w 100% pewny, że uszkodzona,popękana i poklejona cewka daje prawidłową iskrę i nie ma przebicia ?
Wykręć świece i niech ktoś kręci rozrusznikiem,zobacz czy jest iskra,czy nie ma.Różnie moze być,może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia,może cewka szwankować.Ale jest też duże prawdopodobieństwo,że padl czujnik HAll-a,to samo miałem w dwóch polówkach.
Jeśli to nie pomoże to ja już nie wiem Podstawowe pytanie co było w komplecie z CDI? Sprawdzić: - czy masa jest wszędzie gdzie ma być - cewki magneta sprawne i ich połączenie z modułem właściwe - sprawdzić czy świeca przewód i fajka nie ma przebicia - sprawdzić czy cewka jest właściwa do CDI i sprawna
Jutro jeszcze raz sprawdzę czy nie ma przebicia cewka n108, wydaje mi się że sprawdzałem ,ale zrobię to jeszcze raz. Ale czy ktoś może mi jednoznacznie powiedzieć czy po podaniu napięcia na n108 zapłon powinien się opóźnić czy przyspieszyć. Ale przecież nie możliwe żeby zawór się uszkodził i działał odwrotnie, mianowicie po podaniu napięcia przyspieszał...
Albo coś z zapłonem: przebicie, umierająca cewka, świece.. niestety takie powracające usterki są trudne do zdiagnozowania
Przecież wiesz gdzie jest przebicie wymień cewkę.
Napisz jakie było przewidziane zasilanie Oryginalnie miało być 9 voltów, tylko jak używałem tranzystora 2N2222a też wybuchał, nawet przy 9 voltach[/quote] Prawdopodobnie jest gdzieś przebicie. Zanim zaczniesz podbijać napięcie, uruchom cewkę na 9 V.
Sprawdź cewkę, kondensator, może kabel ma przebicie.
(at)____Podkreślnik____ Zatem wygląda to rzeczywiście na przebicie w cewkach odchylania - pomiędzy cewkami odchylania poziomego a pionowego, które są na potencjale masy. Szukaj Bracie nowego zespołu cewek. To przebicie mogło nastąpić albo na skutek zawilgocenia odbiornika, albo błędnego podłączenia TVLa.
w tym przypadku no którym piszesz prawdopodobnie może być zalana cewka prądniczki tacho.Sugeruję,byś sprawdził omomierzem czy jest przejście do masy. przebicie do masy, przerwa na cewce skryn
To wygląda na obwód taho. Sprawdź silnik może mieć przebicie na cewkę taho.
"...bulgotanie paliwa i wysoki pisk "śpiewającej cewki"" Może silnik oddaje paliwo do zbiornika a nie pobiera? 😁😁 Jaką cewkę masz na myśli? Pisk cewki to przebicie. Przebij sobie cewkę, wtedy będziesz piszczeć. 😁😁
to 16 mohm ma znaczyć mili czy mega .bo nie spotkałem sie jeszcze z czujnikiem o oporności 0,016 ohm tzn cewka w nim ma przebicie,
Powodów może być kilka. Możliwe przebicie po stronie wtórnej, przegrzanie, zasilenie prądem stałym, przeciążenie... To nie cewka tylko transformator, występuje na nim wysokie napięcie. Musisz być pewny jak go zamontować. Ten kwadratowy będzie miał akurat wyprowadzenie pasujące do płytki.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Otwórz przekaźnik i sprawdź diodę. Masz rezystancję na cewce 1Ohm bo dioda ma przebicie. Jeżeli cewka miała wcześniej rezystancję 70Ohm to wygląda na to że cewka jest na 5V.
Bo będzie lepiej wyglądało, będzie mniejsze prawdopodobieństwo przebicia, zlikwidujesz tą cewkę która tworzy Ci się teraz na suple...
no to cudów nie ma, albo cewka ma przebicie, albo nie dostaje impulsu.
Po deszczu zdarza się że wciąż zaświeci się "kłódka" lub opadnie i podniesie się wskazówka paliwa. Po wymianie kabli zrobiłem wiele kilometrów i jestem pewien, że ta wymiana pomogła. Być może daje w kość jeszcze któraś cewka ale nie wymieniałem ich. U mnie po wymianie cewek na nowe ustąpił ten problem na jakieś pół roku, przypuszczam, że pomimo w miarę...
Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
tam przewody zabijaja cewkę zobacz czy nie ma mocnego przebicia
Mogło Ci przebić cewkę WN, spróbuj z inną.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Zrobiłem pomiary i faktycznie tylko ta jedna cewka miała przebicie. Przewinąłem, polutowałem i na ten moment jest OK. Zobaczymy czy wytrzyma. Zamykam temat
hmmm no właśnie a chodzi mi o to żeby stwierdzic czy kable maja przebicie czy nie? chodzi mi o montaz instalacji gazowych gdzie jak wiadomo kable musza byc w dobrym stanie i nie moga mie przebicia, ale jak tu klientowi udowodnic że ma kable do wymiany? moze ktos ma jakis magiczny sposób??? A moze da sie jakos "dorobic" sonde do oscyloskopu???
Załóż świecę na kabel wychodzący z cewki i sprawdż iskrę,jeśli będzie przebicie to znaczy cewka złom. Robiłem takie sprawdzenie i nie mam przebicia na cewce. Przebicie na cewce pojawia sie dopiero jak świece są wkrecone. Kompresje mialem od 12 do 13 atm. Kąt wczesniej był ustawiony na +5st a obecnie na +2st - na takim kącie "najlepiej" w tym momencie...
A jeśli drut nawojowy będzie miał przebicie to cewka tesli powinna działać czy nie? (chociaż troche wytwarzała pole magnetyczne?) Dodano po 7 I jakie napięcie powinno wychodzić z tranzystora z bazy (dodatnie czy ujemne i ile volt)
Sprawdź filtr powietrza i sprawdź czy przypadkiem cewka nie ma przebicia możesz również zrobić pomiary sondy lambda , czy auto nie zaczęło palić więcej od czasu wystąpienia tych usterek które opisujesz ?
Proszę zamienić przewody od sterowania cewek z komputera, zamienić 7 z 3 .Tak samo z przewodami wysokiego. Sprawdzić czy wypada na 3 cylindrze. Może cewka ma przebicie. Czy oscylogram jest prawidłowy przy odłączonym sterowaniu cewki od 7 cylindra? Jak nie to tranzystor w kompie do wymiany ma przebicie.
jeżeli cewka po zroszeniu wodą ma przebicie to do wymiany cewka i po kłopocie:D
Po co przebijamy ten karkas? Ok. Dzięki. To chodzi o takie przebicie "pod skórą"
Cewka nowa czy używana?
Ten transformator jest w zasadzie autotransformatorem i dlatego takie jego oznaczenie schematowe. Wyprowadzenie "5" jest więc podwójne- jest to koniec cewki anodowej i jednocześnie początek cewki wysokiego napięcia. Sądząc po zdjęciu, właśnie ten ostatni przewód został urwany. Można to potwierdzić omomierzem- powinien pokazać przejście między urwanym...
Cewka ma przebicie-do wymiany
Przebicie na cewce spowodowało by brak iskry (bo wyładowanie było by gdzie indziej - w miejscu przebicia).
Wykrecilem cewkę i iskra ładnie skacze na świecach Jak czytam takie rzeczy, to mi ręce opadają. Nadal masz uszkodzony sterownik - istnieje też niewielka szansa, że to cewka dostaje przebicia właśnie. Auto ma nie kichać, pyrkać czy gdakać - silnik w całym zakresie prędkości obrotowej ma pracować równo i bez żadnych efektów akustycznych.
Nierówne obroty to zawsze taka kolejność : 1. Diagnostyka komputerowa a następnie takie możliwości zazwyczaj : czujnik temp świece kable (przebicie) cewka (nie daje iskry np. na jeden gar) przepływka czyszczenie przepustnicy i następnie poważniejsze usterki ... sprawdzić najlepiej czy nie pali na któryś gar to : odpalić autko i jakimiś szczypcami wyciągać...
Przy wybuchowej pracy. Po pierwsze czyszczenie z myciem palnika i nagrzewnicy. Po drugie elektroda zapłonowa (może porcelana być pęknięta a kable mieć przebicie na obudowę. Po trzecie cewka pracy a nie cewka zapłonu która nie zawsze zamyka i palnik główny odpala detonacyjne od iskry... Zaworek powolnego w junkersach obecnie jest bez regulacji, zaworek...
Witam! Słuchaj czy,jak wymieniłeś cewkę WN.? to czy też,wymieniłeś przewód WN.? Bo tak powinieneś zrobić razem z czapeczką. Czapeczki,sa teraz z opornikiem przeciwzakłóceniowym więc ja osobiście! kupiłbym bez,jak były kiedyś. Moim zdaniem co do iskry,to ma być,błękitna,niebieska.Widocznie masz jakieś przebicie,miedzy cewką WN,a świecą. Swieca do simsonka...
Na pewno to masz iskrę ale nie w cylindrze tylko na zewnątrz. Twoja teoria nie pasuje. Jak wymieniał świece to i gniazdo wyczyścił z oleju. A do tego jest nowa cewka i świeca więc przebicie przez olej który jeszcze pewnie nie zdążył się tam pojawić jest nieprawdopodobne.
za tzw. "moich czasów" lata 90 -95 użytkownika (używanego) malucha, odpinali cewki profesjonalni mechanicy Tak odpinali, sam też odpinałem – do czasu. Cewka ma swoje przewidziane napięcie wyładowania. Zwiększając szczelinę powietrzną na świecy albo zdejmując fajkę całkowicie, podnosisz je. Normalnie jest to 10–15 kV, jak zdejmiesz fajkę, to zrobisz...
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
Może cewka prądowa ma przebicie
Załóż nowe kable i kopułkę. Ta co założyłeś widocznie też ma przebicia. Cewka będzie sobie cykać taki jej urok a katalizator nie ma nic do tego.
Witam, od kilku dni walczę z pewnym problemem w moim vw lupo 1.0 2000r. Mianowicie, samochód tak jakby szarpie/przerywa przy jeździe ze stałą prędkością w zakresie 1,5 do 2,5 tys obrotów. Powyżej tych obrotów auto pracuje normalnie, również przy przyspieszaniu jest ok. Wymieniłem kable, świece. Wczoraj zauważyłem, że na cewce jest przebicie. Więc zakupiłem...
bonanza- Jeśli wyłącznik uszkodził się w ten sposób, że jedna faza się nie rozłączyła, to prawidłowo podłączony silnik nie ma prawa się uszkodzić. Stwarza to jedynie potencjalne zagrożenie w sytuacji, gdyby ktoś przy nim zaczął grzebać. I to jest prawidłowa odpowiedz ! Gdyby silnik /cewka/miał przebicie do stojana,to by /powinno /zadziałało zabezpieczenie...
cewkę zapłonową na przebicie można sprawdzić spryskując ją delikatnie wodą (butelka ze spryskiwaczem do mycia szyb) przy pracującym silniku.Jak zwolni obroty lub przerwie to ma na 100% przebicie i trzeba ją wymienić
Cewka od 125 do 650 ? A jaka to różnica ? Popatrz dobrze na nie,różnica jest jedynie w długości fajki,którą można przełożyć. Choć przy cenie zamiennika do Savage nie wiem czy się opłaca https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Witam sprawdziłem dzisiaj czy jest iskra na przerywaczu i jest patrzyłem na kable i wszystkie są podłączone ale dalej niema iskry na kanlu wysokiego napięcia i albo kable mają przebicie albo cewka jest zepsuta tak mi się wydaje jutro kupie kable wysokiego niapięcie i zmienie a jak to nie pomoże to wymienie cewke.
A może cewka ma przebicie? Na zimnym jest wilgotna.
Tak jak wyżej,albo cewka ma przebicie.
Najprawdopodobnie cewka ma przebicie między uzwojeniami nn a wn.
Odpowiednie do tego silnika, ja zawsze wybieram NGK i zmieniam po 20kkm nie ze względu na to, że auto źle jedzie a na to, że szkoda przebić cewkę/cewki WN. Zawsze też zmniejszam szczelinę o 0,2 od tego co zaleca producent gdyż na LPG jest wyższe napięcie międzyelektrodowe. Każdy robi jak uważa, mnie się sprawdza.
Mysle ze dobry punkt podpiecia anteny jest cewka na PCB L5 ale wczesniej potrzeba sprawdzic wszstkie elementy ktore maja kontakt z ta aktywna antena z sieci czyli D5, C2, C3 gdyz gdy mialo miejsce jakies przebicie z sieci moga byc uszkodzone chociaz nie widac. Najlepiej wymienic . Za cewka L5 jest zworka JW10, wylutowac z jednej strony i poprzez jakis...
Nawet gdyby zadziałało, to szału nie będzie, taką możesz spróbować http://rayer.g6.cz/teslatr/sstce.htm . Efekty w miarę ok, jedynie trudnością jest nawinięcie uzwojenia wtórnego, tak by nie było przebić.
Jako,że mam całą MFke w częściach postanowiłem sobie przygotować żarówkę do wychwycenia rozwarcia styków przerywacza. Wszystko fajnie tylko, że czy są rozwarte czy zwarte to żarówka cały czas świeci... Jak sprawdzę przejście jak na foto to jest przejście a chyba nie powinno. Początkowo chciałem zakupić nowy przerywacz, ale ten co tu jest jest izolowany...
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Jeśli przebicie występuje z kabli to nie ma innej przyczyny. Cewka nie ma nic do tego. Kable, cewka, ceramika na świecach to izolatory więc jeżeli są ok to nie ma prawa być przebicia.
moduł jest razem z cewką, jeżeli telefunken to duża szansa że siedzi. Wystarcza podłożyć inny na próbe, lub stwiedzić obecnoć impulsów zapłonowych na środkowym pinie wtyczki modułu. Często-gęsto pada sama cewka, przebicie na wtórnym, wtedy wystarcza zamontować cewkę od poloneza i kablami połączyć z modułem....
ale czy to mogło by powodać takie coć ze cewka dostaje przebicie? myśle ze poprzednia cewke tez to cos rozwalilo
Może być cewka ale miałem przypadek że seicento na dwóch cylindrach była słaba iskra silnik kołysał po podmianie cewki brak poprawy mimo że komputer wskazywał na cewkę okazało się że wina komputera .
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
Sprawdziłbym również tranzystor sterujący przekaźnikiem - może dostał przebicia i od razu po włączeniu zasilania napięcie idzie na cewkę przekaźnika.
Cewka zapłonowa miała przebicie i za to nie palił pozdrawiam
witam miałem identyczny problem cewka zapłonowa miała przebicie i niemiałem na 4 garze
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Stare świece i przewody ? Dodano po 1 A jak to nie pomoże to co może byc ? Czy jest możliwość że cewka ma przebicie bo to jest dźwięk przeskakujacego prądu
Szkoda ze tak stary post i brak odpowiedzi,moze ktos mi pomoze-passat b5 ahl juz 4nowa cewka,bosch,beru,i jakies dwie po ok 1mies jazdy przebicie na cewce,z swiecami i przewodami juz dobijam do wartosci auta,heh,elektryka sprawdzona,cisnienie,10*4garki,zero bledow -podczas uszkodzenia cewki bank pierwszy lub drugi lub trzeci lub czwarty -zalezy ktora...
cewka przebicie cewka zapłonowa przebicie cewka zapłonowy przebicie
25pt4423 dławik ignis czujnik instrukcja odczytywania kodów
lutownica arduino lutownica arduino
Krups Evidence EA89xx – ekspres wyświetla automatyczną konserwację bez przerwy Technix SV200 – znaczenie komunikatu ver 2,33, firmware, uruchamianie sterownika