Jeśli przeskakuje iskra, to cewka ma przebicie. Do wymiany.
I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
Witam - jeżeli cewka będzie miała przerwę ( brak ciągłości uzwojenia ) to tester odczyta to jako pojemność . Natomiast jak cewka będzie miała przebicie ( zwarcie między zwojami ) to tester pokaże nam tylko rezystancję .
Z tymi błędami to bywa różnie . Jak masz trochę cierpliwości i nie chcesz bez potrzeby wydawać kasy to zamień cewkę nr 3 z jakąś inną pojeździj trochę i sprawdź błędy . Jak wskazanie pójdzie za cewką to masz werdykt . Zdarza się że wypadający cylinder "zakłóca" spaliny , wtedy sterownik koryguje dawkę , spaliny są wtedy w normie a praca silnika do kitu...
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Jest to silnik 1.6 16V x16xel cewki dwie używane i dwie nowe nie oryginalne jedna padła po 3 miesiącach jazdy świece był wymieniane wraz przewodami na NGK miałem z boscha i też ta sama sytuacja odstęp elektrod nie powinno się regulować raz tak zrobiłem i po dwóch dniach autem trzęsło wiec nie ruszam elektrody a nowa oryginalna 700zł nie warta tego auta...
Dobry film! Ja bym to rozebrał i potwierdził że to idzie z cewki, uruchomił to na stole (najlepiej na uziemionej blasze) i obejrzał czy widać ślady osmoleń. Na moje ucho to jest zbyt mięsista iskra na taką ceweczkę, może jest tam pod tym silnikiem coś jeszcze? Ale jeśli to przepięcie od wyłączanej cewki to zastosuj gasik. Podłącz do niej (opornik-kondensator)...
Jest to cewka od stycznika. Nie osiągniesz takiego napięcia - jeśli nawet osiągniesz coś w pobliżu, to nastąpi przebicie. Nie da rady :(
U mnie cewka była dobra, przebicie miał kondensator.
https://botland.com.pl/pl/przekazniki-tr... W zakładce "Pobierz" masz datasheet tego przekaźnika. Tak jak poprzednio, są to te nóżki, które są na schemacie połączone prostokątem. Co do twojego pomiaru - test diody nie powinien piszczeć na cewce. Powinien pokazać pewną oporność. Co...
Daj równolegle diodę do cewki. katoda do +zasilania. tak jak się zabezpiecza cewkę przekaźnika przed przepięciami.
Jak wypadanie zapłonu występuję przy 1500 RPM na pedale gazu na 100% (gaz w podłodze). Czyli wtedy czuć przerywanie i po chwili zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE. To raczej cewka ma ma niewielkie przebicie na drugim cylindrze ,które ujawnia się dopiero przy ciężkich warunkach. Dla potwierdzenia diagnozy można założyć dużą rurkę termokurczliwą na...
Jest mała, żeby w ogóle coś przeskoczyło, muszę praktycznie dotykać masy. Czasem większą widać na platynach niż na kablu. Wymień cewkę WN; może mieć 'przebicie' do pierwotnego uzwojenia, dlatego obserwuje się 'przeskoki 'iskry na układzie dźwigni z platynkami . Z tego też powodu brak dostatecznej energii dla iskry na świecy. e marcus
Któraś cewka, albo "fajka" na niej ma przebicie, odpal po ciemku ze zdjętą osłoną
hijacker4 i reszta,ludzie przeciez kolega napisal ze glosnik przy pomiarze ma 0,4ohm w dodatku gra cicho a co z tego wynika? ZE CEWKA JEST SPALONA I MA PRZEBICIE NA UZWOJENIACH,a wy tu jakies dziwne teorie wymyslacie....tak wiec cewka do wymiany jest to jak najbardziej do zrobienia.
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
to 16 mohm ma znaczyć mili czy mega .bo nie spotkałem sie jeszcze z czujnikiem o oporności 0,016 ohm tzn cewka w nim ma przebicie,
Sprawdź cewkę, kondensator, może kabel ma przebicie.
bonanza- Jeśli wyłącznik uszkodził się w ten sposób, że jedna faza się nie rozłączyła, to prawidłowo podłączony silnik nie ma prawa się uszkodzić. Stwarza to jedynie potencjalne zagrożenie w sytuacji, gdyby ktoś przy nim zaczął grzebać. I to jest prawidłowa odpowiedz ! Gdyby silnik /cewka/miał przebicie do stojana,to by /powinno /zadziałało zabezpieczenie...
Jeśli tam przeskakuje iskra to możesz mieć przebicie między zwojami cewki lub do masy,ale stawiam na rozmagnesowane koło.Pozdrawiam.
Zrobiłem pomiary i faktycznie tylko ta jedna cewka miała przebicie. Przewinąłem, polutowałem i na ten moment jest OK. Zobaczymy czy wytrzyma. Zamykam temat
no to cudów nie ma, albo cewka ma przebicie, albo nie dostaje impulsu.
Cewka ma przebicie-do wymiany
Proszę zamienić przewody od sterowania cewek z komputera, zamienić 7 z 3 .Tak samo z przewodami wysokiego. Sprawdzić czy wypada na 3 cylindrze. Może cewka ma przebicie. Czy oscylogram jest prawidłowy przy odłączonym sterowaniu cewki od 7 cylindra? Jak nie to tranzystor w kompie do wymiany ma przebicie.
Wykrecilem cewkę i iskra ładnie skacze na świecach Jak czytam takie rzeczy, to mi ręce opadają. Nadal masz uszkodzony sterownik - istnieje też niewielka szansa, że to cewka dostaje przebicia właśnie. Auto ma nie kichać, pyrkać czy gdakać - silnik w całym zakresie prędkości obrotowej ma pracować równo i bez żadnych efektów akustycznych.
moduł jest razem z cewką, jeżeli telefunken to duża szansa że siedzi. Wystarcza podłożyć inny na próbe, lub stwiedzić obecnoć impulsów zapłonowych na środkowym pinie wtyczki modułu. Często-gęsto pada sama cewka, przebicie na wtórnym, wtedy wystarcza zamontować cewkę od poloneza i kablami połączyć z modułem....
- cewka była założona z zestawu więc raczej powinna być git a czy sprawna to też nie wiem jak sprawdzić. Czy przypadkiem nie próbowałeś "kopać" ze zdjętą fajką bez świecy ?? Tego typu cewka potrafi dostać przebicia jeśli się wywoła iskrę bez założonej świecy.
Jesteś w 100% pewny, że uszkodzona,popękana i poklejona cewka daje prawidłową iskrę i nie ma przebicia ?
A może cewka ma przebicie? Na zimnym jest wilgotna.
Tak jak wyżej,albo cewka ma przebicie.
Sprawdź filtr powietrza i sprawdź czy przypadkiem cewka nie ma przebicia możesz również zrobić pomiary sondy lambda , czy auto nie zaczęło palić więcej od czasu wystąpienia tych usterek które opisujesz ?
Najprawdopodobnie cewka ma przebicie między uzwojeniami nn a wn.
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Dławienie i przerywanie już rozwiązane - cewka miała przebicie na uzwojeniach. Auto idzie jak burza. Chyba, że ma ktoś jakieś uwagi co do mapy. Pozdr.
Swiece wymienilem, nowe denso ale szczelina nie wiem jaka. No wlasnie nie idzie zobaczyc czy jest przebicie bo cewka zaslania i tu jest lipa. Ale stare swiece w super stanie byly
Witam Pisales ze masz kolegow w serwisie Renault , proponuje Ci abys pozyczyl od nich cztery nowe albo pewne cewki zaplonowe i jeszcze raz posprawdzal zasilanie kompa wtrysku i masowanie silnika.Ostatnio mialem klienta ktoremu uszkodzona cewka (przebicie na mase) "dobila" do przebiegu 300 000 km. Powodzenia
Stare świece i przewody ? Dodano po 1 A jak to nie pomoże to co może byc ? Czy jest możliwość że cewka ma przebicie bo to jest dźwięk przeskakujacego prądu
Może cewka prądowa ma przebicie
ale czy to mogło by powodać takie coć ze cewka dostaje przebicie? myśle ze poprzednia cewke tez to cos rozwalilo
Jako,że mam całą MFke w częściach postanowiłem sobie przygotować żarówkę do wychwycenia rozwarcia styków przerywacza. Wszystko fajnie tylko, że czy są rozwarte czy zwarte to żarówka cały czas świeci... Jak sprawdzę przejście jak na foto to jest przejście a chyba nie powinno. Początkowo chciałem zakupić nowy przerywacz, ale ten co tu jest jest izolowany...
(at)____Podkreślnik____ Zatem wygląda to rzeczywiście na przebicie w cewkach odchylania - pomiędzy cewkami odchylania poziomego a pionowego, które są na potencjale masy. Szukaj Bracie nowego zespołu cewek. To przebicie mogło nastąpić albo na skutek zawilgocenia odbiornika, albo błędnego podłączenia TVLa.
Witam, mam problem z cewka w ktm sx 125. Sprawdzałem multimetrem i jest przebicie pomiędzy zasilaniem cewki a masą. Czy z tego powodu cewka nie wzbudza iskry?
Świece mam kilka miesięcy! myslałem też o przewodach. Możliwe że cewka ma przebicie??
tam przewody zabijaja cewkę zobacz czy nie ma mocnego przebicia
problem rozwiązany okazało się że cewka ma przebicie ,spalanie zmniejszyło się Pozdrawiam
Cewka zapłonowa w matizie ma przebicie,,,Czy może być to przyczyną że nie odpala...???Szczególnie gdy jest deszczowo lub mgliście...
trzeba sprawdzić sprzęgło miałem właśnie taki sam problem ale już sobie poradziłem u mnie cewka miała przebicie
Na pewno to masz iskrę ale nie w cylindrze tylko na zewnątrz. Twoja teoria nie pasuje. Jak wymieniał świece to i gniazdo wyczyścił z oleju. A do tego jest nowa cewka i świeca więc przebicie przez olej który jeszcze pewnie nie zdążył się tam pojawić jest nieprawdopodobne.
witam miałem identyczny problem cewka zapłonowa miała przebicie i niemiałem na 4 garze
Cewka od 125 do 650 ? A jaka to różnica ? Popatrz dobrze na nie,różnica jest jedynie w długości fajki,którą można przełożyć. Choć przy cenie zamiennika do Savage nie wiem czy się opłaca https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Cewka zapłonowa miała przebicie i za to nie palił pozdrawiam
w tym przypadku no którym piszesz prawdopodobnie może być zalana cewka prądniczki tacho.Sugeruję,byś sprawdził omomierzem czy jest przejście do masy. przebicie do masy, przerwa na cewce skryn
U mnie takie objawy dawała uszkodzona cewka zapłonowa. Miała przebicie na drugim cylindrze.
Pewnie cewka WN ma przebicie jak to można sprawdzić?
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
"...bulgotanie paliwa i wysoki pisk "śpiewającej cewki"" Może silnik oddaje paliwo do zbiornika a nie pobiera? 😁😁 Jaką cewkę masz na myśli? Pisk cewki to przebicie. Przebij sobie cewkę, wtedy będziesz piszczeć. 😁😁
Mierzylem bez obciazenia. I nadal nie wiem co jest z ta cewka. Jezeli cewka ma przebicie do masy i przez to odcina sie kilka uzwojen to napiecie by sie zmniejszylo czy zwiekszylo? A instalacja jest 12V
a jednak cewka . udało mi się dzisiaj to rozebrać pomiędzy opadami deszczu i cewka ma przebicie w paru miejswcach . Dziękuję i zamykam temat.
Wykręć świece i niech ktoś kręci rozrusznikiem,zobacz czy jest iskra,czy nie ma.Różnie moze być,może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia,może cewka szwankować.Ale jest też duże prawdopodobieństwo,że padl czujnik HAll-a,to samo miałem w dwóch polówkach.
Witam Kosiarka po dłuższym postoju odpala za 2-3 razem, pracuje przez parę minut następnie spada z obrotów tak jak by ją dławiło i gaśnie próba ponownego odpalenia jest bardzo ciężka. Czasem raz załapie ale gaśnie, chce ale nie może. Czy jest możliwość że cewka ma przebicie i po nagrzaniu nie da się już odpalić da się wykonać jakieś pomiary cewki np...
Powodów może być kilka. Możliwe przebicie po stronie wtórnej, przegrzanie, zasilenie prądem stałym, przeciążenie... To nie cewka tylko transformator, występuje na nim wysokie napięcie. Musisz być pewny jak go zamontować. Ten kwadratowy będzie miał akurat wyprowadzenie pasujące do płytki.
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
Cewka po jakimkolwiek przebiciu na WN nadaje się do muzeum. Są testery cewek WN , po co podpinać oscyloskop , kombinować z sondą Wn i tp.? Kolega o nicku Motronic , opracował tester cewek WN w samochodach i na pewno jest ten schemat na naszym forum! Natomiast "przebita" cewka na WN nadaje się do muzeum , a pierwotne sprawdzisz na omach!
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Kupiłem ECU od takiego samego zrobiłem immo off. Zamontowałem i tyle. Napięcia sprawdzane żarówką 21 W na cewkach i sterowniku dodatkowo wpięty miernik na pomiar napięcia, przy rozruchu nie spada poniżej 11V, jutro sprawdzę dokładnej. Wpięte mierniki na czujniki wału i wałka stabilne 5V. Co do pomiaru prądu cewek też sprawdzę jutro. Też tak pomyślałem...
Wyglada to na problem z cewkami. Możliwe ze cewka ma gdzieś wewnętrzne przebicie a sterowanie idzie bezpośrednio z ECU wiec przebija na wyjściu sterownika.
cewkę zapłonową na przebicie można sprawdzić spryskując ją delikatnie wodą (butelka ze spryskiwaczem do mycia szyb) przy pracującym silniku.Jak zwolni obroty lub przerwie to ma na 100% przebicie i trzeba ją wymienić
Czym kolega mierzy tą sondę? Tam jest sonda 1V. Motronic, nie wydaje Ci się że powinien tam się pojawić błąd wypadania zapłonów jeżeli cewka ma przebicie?
Regler raczej na pewno nie, prędzej spalą się żarówki niż cewka
Napisz jakie było przewidziane zasilanie Oryginalnie miało być 9 voltów, tylko jak używałem tranzystora 2N2222a też wybuchał, nawet przy 9 voltach[/quote] Prawdopodobnie jest gdzieś przebicie. Zanim zaczniesz podbijać napięcie, uruchom cewkę na 9 V.
Cewka(ki) na przebicie, a takimi eksperymentami jak wyjmowanie przewodów jeszcze to pogarszasz.
Witam wszystkich. Posiadam Forda Mondeo mk1 z instalacją gazową i miałem takie same objawy i okazało sie że cewka miała przebicie po wymianie cewki na inna ze szrotu co mnie kosztowało 100 zł autko prowadzi się idealnie
kolor świecenia nie przypomina świecenia rozgrzanego elementu (różne odcienie czerwieni, potem żółć, biały (to już wolfram wytrzymuje i w atmosferze beztlenowej), fioletowy kolor to upływ wysokiego napięcia może jakaś cewka ma przebicie i "sieje"?
1.Od wyłącznika przewodu są odpięte więc tam jest OK. 2.Od fajki WN raczej wygląda dobrze i nie dotyka nigdzie. Ciężka sprawa ale może być że sama cewka ma przebicie i daje WN na obudowę,czyli nie będzie iskry. 3.Tam nic nie ma co by miało robić problem.Jest tylko cewka i koło magnesowe. Dzięki za info.
Witam Panowie pomóżcie polo 1.4 8v 1997r. na wtryskiwaczach autko podczas jazdy nie zawsze, przerywa i szaleje prędkościomierz wymieniłem świece, przewody WN i co zauważyłem ze gdy jedna ręką trzymam silnika a druga dotknę cewki to czuć ze cewka ma przebicie, czy to normalne? Jeszcze jedno polo w kompie ma błąd 524-czujnik spalania stukowego .
Witam dopiero zisiaj weszłem na neta... Autko śmiga aż miło cewka miała przebicie..... Niestety nowa kosztuje 700-800 zł. Więć sam sie z nią uporałem.... Od razu nie ten samochodzik..... Cały izolator który jest w cewce był pęknięty wraz z doprowadzeniami zacisłem zalałem i jest jak nowa....
Załóż świecę na kabel wychodzący z cewki i sprawdż iskrę,jeśli będzie przebicie to znaczy cewka złom. Robiłem takie sprawdzenie i nie mam przebicia na cewce. Przebicie na cewce pojawia sie dopiero jak świece są wkrecone. Kompresje mialem od 12 do 13 atm. Kąt wczesniej był ustawiony na +5st a obecnie na +2st - na takim kącie "najlepiej" w tym momencie...
A sprawdziłeś czy jest iskra podczas próby odpalenia. Bo nikt nie zgadnie jak sam nie posprawdzasz podstawowych rzeczy. Iskra, ciśnie nie paliwa. Prawdopodobnie cewka ma przebicie jak się podgrzeje ale to trzeba potwierdzić.
Aha. No ok to sprawdze chodz mam tu wlasnie podejrzenie strasznie lekko idzie szarpak. Ile tak z ciekawosci powinno wynosic?? Cewka iskre daje ale przebicie ma patrzylem na necie to kosztuje 100zl.
Sprawdzi cewkę zapłonową bardzo lubi pękać i mieć przebicie do masy :) o ile się nie mylę najczęściej psuje się 3 i 4 gar najlepiej wyciągnij ją odkręcając 4 śruby bodajże na torksa 20 i postaw ją na czymś co ją odizoluje od masy silnika i patrz czy nie latają woku niej iskierki .
zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka Dodano po 36 zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka
Kontrolka silnika zapalala się podczas gdy samochód szarpał , teraz juz sie nie zapala. Wszystkie te elementy ktore byly wymieniane, byly uszkodzone mimo wszystko sonda lambda martwa, cewka miala przebicie,kable zaplonowe rowniez, lecz dopiero po wymianie czujnika wszytko wrocilo do normy, samochod pracuje rowno i nie szarpie. Czujnik odczytywal zla...
Przyczyn może być kilka : Cewka zapłonowa, przebicie na palcu itd. ale z dośiadczenia wiem iż bardzo częstą przyczyną takiego stanu w silniku C16NZ (E16NZ) jest moduł w aparacie zapłonowym). I według mnie jest to najbardziej prawdopodobny element.
Z całym szacunkiem panowie ale ja widzę że tutaj będzie serial Moda na sukces. Jak można radzić autorowi skoro nie wiadomo: 1. Jaki ma system wtrysku. Ja wiem że ma Boscha a nie Marelli 2. Nie wiadomo w jakich okolicznościach padła pompa paliwa, czy w ogóle padła, jak długo auto jeżdziło bez tej pompki paliwa (pod warunkiem że nie działała) 3. Nie wiemy...
jeżeli cewka po zroszeniu wodą ma przebicie to do wymiany cewka i po kłopocie:D
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
W ostateczności można to sprawdzić zwykłą baterią, przyłączając ją bezpośrednio do głośników, jednak nie wykryjesz tym testem czy cewka nie jest przegrzana i nie ma przebić między zwojami.
Jak zgaśnie to za ile odpala? Od kiedy masz ten motocykl co o nim wiesz nie był ostatnio remontowany? Jak zgaśnie to masz w wężyku do gaźnika paliwo? jak nie to sprawdź co sie stanie po odkręceniu korka wlewu. Wyczyść osadnik w kraniku. Jak zdechnie to jest iskra? Moze cewka jak się nagrzeje łapie przebicie Cewka jest oryginalna?
Sprawdzenie, czy jest sprawna, nie jest proste, bo jest wiele typów uszkodzeń. Można zrobić pomiary mostkiem RLC dla kilku częstotliwości, i sprawdzić, czy do wyników pasuje jakaś indukcyjność + szeregowo z nią ten opór + równolegle do całości jakaś pojemność - jeśli zdecydowanie nie pasuje, to pewnie cewka ma zwarcia między zwojami (swoją drogą, dawno...
Witam, od kilku dni walczę z pewnym problemem w moim vw lupo 1.0 2000r. Mianowicie, samochód tak jakby szarpie/przerywa przy jeździe ze stałą prędkością w zakresie 1,5 do 2,5 tys obrotów. Powyżej tych obrotów auto pracuje normalnie, również przy przyspieszaniu jest ok. Wymieniłem kable, świece. Wczoraj zauważyłem, że na cewce jest przebicie. Więc zakupiłem...
Zrobiłem tak jak napisałeś i nie ma przebicia, ale i iskry nie ma ( no jest, ale 1mm ). Jest tylko brzęczący dźwięk. Obawiam się że przebicie i iskra jest, ale wewnątrz cewki...
Sprzęgło jest dobre, czy mogą to być zawory? Może być to spowodowane przez cewkę? Moja ma przebicie.
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
prawdo podobnie poszła cewka zapłonowa czyli moduł do którego wchodzą przewody,cewka może mieć przebicie :D
Z pamięci, przy braku iskry nawała tam palec (przebicie), cewka jak i kopułka. Ale sprawdź cewkę. Wepnij zamiast niej żarówkę 21W, czy będzie migać jak startujesz. Psiakrew, Brzesko, moje miasto!
Witam! Weź mocną lupę i sprawdź dokładnie cewki czy gdzieś nie przebiło izolacji wysokonapięciowej
Albo po prostu jak się zagrzeje cewka zapłonowa to ma przebicie.
przebicie cewka cewka zapłonowa przebicie cewka zapłonowy przebicie
włączyć touchpad szyberdach elektryczny skrzynia automatyczna dodge
ekspres siemens ekspres siemens
Sofar falownik biały wyświetlacz LCD – brak napisów, jak przywrócić ekran, reset, serwis Multimetr UNI-T, Fluke, DT830B nie mierzy rezystancji – brak odczytu Ω, przyczyny, diagnostyka