To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
panowie proszę o poradę , renault megane '99 silnik 1.6 16v bodajże k7m , klientka przyjechała , silnik nie ma mocy nierówno pracuje , okazało się przebicie na gumowych fajkach od cewek , i problem bo do renaulta nie robią samych gum tylko całe cewki ( 160 zł szt ) , może ktoś już walczył z tym zagadnieniem i jakoś sobie poradził , proszę o porady pozdrawiam
Sprawdzałeś iskrę na samym kablu, bez fajki? Wygląda to na przebicie na fajce. Fajka nie kopie? Rozumiem że iskra w ogóle jest, ale nie na elektrodach świecy?
Któraś cewka, albo "fajka" na niej ma przebicie, odpal po ciemku ze zdjętą osłoną
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
No to fajka ma przebicie - wymień ją.
Motocykl naprawiony przebicie na fajce było i gubił iskrę
Tutaj fajki sa na tyle krótkie że zauwazylbym przebicie fajka-silnik. Natomiast tu tego nie widać. Zamienialem też fajki miejscami. wiec na mój rozum jeśli iskra gdzieś ucieka to juz w głowicy, jednak nie wiem czy jest to mozliwe.
może masz przebicie na fajce.
Sprawdź fajki na listwie zapłonowej, jak lekko ściśniesz i pęka guma lub kruszy się końcówka fajki to znaczy że jest przebicie przez tą fajkę i ucieka iska i nie odpali. Fajki są wymienianle.
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
Witam.Myślę że załatwimy tą sprawę.Wymień fajkę na świecy i po sprawie.Wewnątrz (znaczy w fajce) jest opornik,dostać się do niego nie jest łatwo a kosztuje grosze.Zanim ją założysz zdejmii metalową obudowę z tej fajki (kopki),bo ona często robi przebicie.
Oprócz cewki i kondensatora, które nie są tak bardzo narażone na temperaturę, są jeszcze - kabel WN i fajka. Mogą mieć przebicie, mogą być brudne. Świeca też może mieć przebicie. Układ zapłonowy z iskrownikiem jest bardzo prosty. Bardzo łatwo go naprawić jeśli masz dostęp do części zamiennych.
Tak gaźnik szczalny bez wyciekow. No minimalnie go podregulowalem niskie obroty głównie. Mi to wygląda jak by było przebicie gdzieś fajka kabel cewka butelkowa muszę to dziś sprawdzić lub może impulsator tylko jego nie wiem jak się sprawdza.
siemanko Zacząłem przeglądać te przewody i większość ma upalenia przy fajkach cewek. Ale też po założeniu innych fajek przewody dalej źle pracują więc zakładam że najpierw szlak trafie sam kabel a potem następuje przebicie na fajkach. Panowie i Panie to do cienko/ seicenko kable kosztują 70zł i to beru najdroższe podobne ngk pożyły 1,5r. Do fiesty tak...
Nie czyta plomienia. Powinna pojawić się ikona plomienia na ekranie. Jeśli nie ma to może być to: Przewód elektrody jonizacyjnej źle osadzony na płycie esys, uszkodzony przewód-rozgieta przy elektrodzie-fajka źle dolega do elektrody. Elektroda ma przebicie lub jest brudna. Zapchany syfon kondensatu. uszkodzona elektronika esys.
Muszę Cię zmartwić, albo pocieszyć Na pierwotnym powinno być 0,5 Ω do 1Ω, wtórne 4,7kΩ do 6kΩ A poniżej rysunek z podanymi indukcjami. http://obrazki.elektroda.net/34_12434183... Jak nie ma iskry to może masz przebicie w cewce, lub rezystor w fajce walnięty. Albo banalna sprawa to brak masy!
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Objaw : w Neptunie 453 / 653 (podobny Neptun 425 / 625) grzeje się tranzystor BUX86 przykręcony do prawego aluminiowego radiatora po czym odlutowywuje się doprowadzenie kolektora tegoż tranzystora. W wersji z bezpiecznikiem w obwodzie kolektora BUX, bezpiecznik ulega przepaleniu. Przyczyna : uszkodzenie jednego z rezystorów R971 240Ω obok trafa...
Cudów nie ma.Porzadna świeca np.NGK i musi byc dobrze. Chyba ze przebicie jest na fajce a tylko wydaje Ci się ze na świecy,to ja wymień.
Ja nie mam lpg. Czuje lekkie poszarpywanie, pewnie tylko ja bo mechanicy twierdzą że chodzi idealnie, a najlepiej pokazać to poprzez zmianę obciążenia gaz-hamowanie silnikiem-gaz czuć wtedy szarpnięcie.
Jeśli to nie pomoże to ja już nie wiem Podstawowe pytanie co było w komplecie z CDI? Sprawdzić: - czy masa jest wszędzie gdzie ma być - cewki magneta sprawne i ich połączenie z modułem właściwe - sprawdzić czy świeca przewód i fajka nie ma przebicia - sprawdzić czy cewka jest właściwa do CDI i sprawna
Moj problem zniknął fajka miała przebicie;)
Watpliwe ale można sprawdzić. Jeśli fajka ma metalową osłone to z doświadczenia wiem ze po pewnym czasie ta blacha powoduje przebicie na mase
Jeżeli paliwo dochodzi ok i silnik złożony dobrze to coś z iskrą. Cewka WN, Kable i fajka. Miałem nówkę chromowaną fajkę i miał przebicie.
Motronic, chodzi mi o sytuację gdy masz wyciągnięty zespół cewek i opierasz go ze świecami o dekiel rozrządu celem sprawdzenia iskry. jak jest przebicie na fajce, to wszystko będzie wyglądało ok, a po włożeniu na swoje miejsce iskra będzie skakała z fajki do otworu w głowicy
Już wszystko ok. pomimo że iskra była na przewodach, to 2 z nich miały przebicie przy fajkach i uziemiały się z silnikiem zamiast iść na świece. sprawdziłem inne przewody od tego samego modelu i chodził dobrze, więc miałem pewność. kupiłem wszystkie nowe przewody i smiga. więc nawet jeśli iskra jest na przewodach to nie zawsze musi trafić na świecę....
Bardziej chodzi mi o sprawdzenie długości iskry na podłączonym pod uzwojenie pierwotne cewki iskierniku, oraz dobrze tak sprawdzić sprawność świec i ewentualne przebicia fajek, świec.
Najciekawszą zagadką jest iskrzenie wkoło metalowych fajek na końcach przewodów WN. To te fajki mają metalowe osłony? Są razem z kablami czy są tylko montowane do kabli? Jeżeli są montowane do kabli to bym je poprostu wyrzucił i założył nowe, albo profilaktycznie dla próby zdjął je i wysuszył lub wyrzucił te blachy osłonowe i spróbował co będzie, bo...
Możesz ją zapiąć nawet do tego samego otworu gdzie jest wpięty ten drut. Jej zadaniem jest kasowanie luzów na połączeniu tego cięgna i nic więcej, niemniej może mieć jakiś niewielki wpływ na falowanie obrotów. Gaźnik był sprawdzany i czyszczony, tak samo świeca. Sprawdź czy nie ma przebicia na tej metalowej osłonie fajki świecy. Silnik dymi lub strzela...
Zlokalizowałem problem, a przynajmniej tak mi się wydaje mianowicie jest jakieś przebicie, bo fajki kopią prądem i w środku iskra przeskakuje. Jak zdjąłem fajkę z pierwszej świecy od prawej strony to przeskakuje tez iskra pomiędzy aparatem zapłonowym a gumą małej fajki (tej którą zaklada się na aparat zapłonowy). Teraz pytanie, kable do wymiany czy...
Gdyby spalił się moduł, to wcale nie byłoby iskry, sprawdź również masę, może też kabel lub fajka mieć przebicie.
Bardzo prawdopodobne, że to sprężynki regulatora. Możliwe też jakieś chwilowe przebicie na kablu świecy lub fajce.
Do wymiany fajka lub/i świeca zapłonowa. Jeśli są przebicia, to silnik powinien przerywać. Czasami zdarza się że w nocy widać niebieską poświatę, to akurat nic szczególnego.
Przewody WN na bank dobre ? Ja też raz się "bujałem" z takim problemem a okazało się że fajka miała przebicie.
Pewnie przebicie do tych metalowych nakładek na fajkach kabli
Witam.Ja w 2.0 16v miałem to samo i się okazało że przebicie miały te gumowe fajki co wchodzą na świece.Doszedłem do tego kupując przewody zapłonowe od poloneza i je zamontowanym i problem ustal i wszystko było jasne
Potrzebne było to prywatne zdjęcie? Te skutery męczyło kilka powtarzających się problemów. Metalowy ekran z fajki świecy zapłonowej należy zdjąć (występowanie przebić), lub wymienić fajkę na markową. Często pojawiają się przebicia na czujniku stopki bocznej oraz wyłącznika zapłonu na kierownicy (akurat w Kingwayu go nie ma), skutkujące brakiem iskry....
Autko to MB W124. Autko przez dwa miesiące dzialało prawidłowo. Wczoraj nie wytrzymałem i się troszkę "pobawiłem" i prawie już jestem pewny, że to przebicie z którejś fajki układu zapłonowego. W trakcie sprawdzania przebicia na masie elektronicznym wskaźnikiem widać delikatne miganie diody oczywiście w takt wspomonanego cykania. Gdy poruszałem fajkami...
O tym mówiłem a w kwestji przebicia oglądnąć fajki na cewkach
Zepsute może być totalnie wszystko: - uszkodzone cewki - uszkodzony przerywacz - za duża przerwa na przerywaczu - przerwane przewody - uszkodzona cewka wysokiego napięcia - przerwany/mający przebicie kabel do fajki - uszkodzona fajka - uszkodzona świeca Najpierw sprawdź czy przerywacz w ogóle się zamyka i przeczyść jego styki, jeśli tutaj będzie ok...
Sprawdź luzy zaworowe. Sprawdź iskrę gdy zgaśnie ale na SAMYM KABLU bez fajki. Czy ssanie jest zamknięte?
A więc tak sprawdziłem iskrę, przebija ok. 1,2 cm, taki słabowity biały piorunek (w charcie to było piorunisko w porównaniu z tym), jednak fajka miała przebicie jak próbowałem zapalić po wymianie przewodu WN, zmieniłem fajkę i przewód WN strzeliła kilka razy w wydech zakręciła 2-3 obroty i zgasła. Czyżby to jednak moduł. Bo z tego co piszesz jack63...
To może być nawet świeca (nieważne że nowa) lub przebicie na metalowej osłonie fajki świecy, jeżeli jest, ewentualnie na kablu, uszkodzenie cewki zapłonowej, przetarty kabelek od gaszenia silnika, itd. Benzyna oczywiście 95?
Podstawowe pytanie. Dzieje się to za zimnym czy na ciepłym silniku? Czy może nie ma różnicy? Wykręcałeś świecę po takim przyduszeniu? Może za duża lub za mała dawka paliwa? Zapłon świeca fajka przewód od fajki ok? Przebicia na przewodzie od fajki są? Paliwo jest dobre nie kombinowane - w sensie czy jakiś geniusz na stacji benzynowej nie nalał za dużo...
Napisałeś przecież: zaczął strzelać na wysokim napięciu Najczęstszą przyczyna strzelania jest przebicie na trafopowielaczu. Nie mówię, że jedyną... Możesz sprawdzić kondensator w trafie, mierząc oporność (na zakresie MΩ) między fajką a masą. Jakiekolwiek przejscie wskazuje na trafo.
Maksymalne napięcie bramki tego MOSFET-a (4501=podwójny MOSFET), to 20V. Ta dioda Zenera między bramką MOSFET-a (4. wyprowadzenie), a masą ma chronić tranzystor przed przebiciem - więc będzie to dioda Zenera Uz=15-18V.
Sprawdzić wpierw wyłącznik zapłonu i kabel prowadzący do niego.Kabel do fajki,fajka i świeca zapłonowa [generalnie zacznij od niej,może mieć przebicie]Jeśli w/w są ok. to masz pewnie uszkodzony moduł zapłonowy.
Nie mierzyłem nigdy tego ale jeśli cewke wn masz ok to na 95procent moduł padł. Jest to powszechnie spotykane w tych chinczykach. Dodano po 10 Jeszcze jedno. Jeśli na fajce masz metalowa blache to zdejmij ją z fajki bo potrafi robić przebicie
Tak, tylko były na zewnątrz i nie wiesz czy nie mają przebicia. Spoko, spoko,..... kładę cewkę płasko na kawałku blachy podłączonej do masy i robię wtedy test, jakby fajki miały przebicie to by było widać, ale dzięki....
Czy jedna cewka zasila 2 cylindry i czy jeśli padnie , to silnik nie powinien pracować na 2 garach i pokazać wypadanie na 2 i 3 cylindrze ? Jesli całkiem padnie, czyli będzie przerwa w uzwojeniu, to tak, ale jesli będzie miała np. przebicie przy jednej z fajek (co IMHO zdarza się częściej), to na jednym cylindrze bedzie palić normalnie, a na drugim...
No to w tym wypadku mamy brak kompresji. Lejące paliwo - problem z zaworem w komorze pływakowej czy innym ograniczającym dopływ paliwa. Powietrze - sprawdzić możesz tylko dolot do gaźnika czy cylindra, czy filtr czysty, czy się osy nie zalęgły albo inne owady. Albo czy ktoś nie zrobił kawału zapychając dolot szmatą. Sprawdzasz poziom paliwa, czy paliwo...
Masa (pewna masa) na pin 31. 15 pin na cewkę modułu. Niebieski przewód na 3 pin modułu. Czerwony kabel ma iść na 14pin modułu. Ma na nim być napięcie zmienne kilkadziesiąt volt podczas kopania. Trzeba jeszcze zmierzyć impulsator ale nie pamiętam ile ma ohmów (chyba 20ohm) - u mnie musiałem go przelutować. Sam moduł łatwo uszkodzić, ale też łatwo naprawić...
Jaką wartość pokazuje raczej miernik a nie manometr , dokładnie omomierz ?? To są cewki nisko omowe , a przebicie raczej występuje na WN . :| Ponad 11omow pomiędzy zasilaniem cewki a wyjściem z fajki i tak samo pomiędzy masą a wyjściem z fajki
Jeśli silnik jest oryginalny ( nie składak), w którym koło magnesowe jak też cewka WN i klin na wale nie są uszkodzone, to powinien pracować poprawnie. Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze, bo trochę za niskie. Może luzy zaworowe są niewłaściwe. Na właściwą pracę silnika ma wpływ cewka WN, więc jeśli masz zapasową, to podmień na próbę. Odstęp cewki...
W takim razie sprawdź kondensator, jego kontakt z masą, ewentualnie podmień na inny sprawny. I ogólnie typu, czy kabel do świecy nie ma przebicia i nie 'kopie', czy fajka nie skacze na swiecy, różne złącza po drodze itp Zacznij od tego, co w drugiej linijce.
1. jedno pytanie , gdzie następuje przebicie - na kablu czy w tzw. fajce 2 obejrzyj świece i sprawdź czy na ceramice nie ma śladów po przebiciu (efektowne brązowo-czarne krechy , których nie da się zetrzeć) odpowiedz - będziemy radzić
Poszukaj przebicia na wysokim napięciu.Cewka, przewód, fajka,świeca.
Tak, nie dociera do Ciebie to, że świeca współpracuje z przewodem zapłonowym, a mnie nap nie stać żeby zakupić przewody za prawie 1000 zł bo są oryginalne, zakupuje NGK i wymieniam je maksymalnie co dwa lata, bo nie wytrzymują, i robią się przebicia na fajkach. proste.
Jeżeli parę dni pojeżdżę na tak iskrzących przewodach to izolacja jest uszkodzona. Na tzw. "fajkach" są, a raczej były metalowe osłony, polecono mi bym je zdjął, tak zrobiłem, ale nie przyniosło to efektu, a głównie to właśnie na tych "fajkach" są przebicia, świece wymienione razem z przewodami, wystrzały są do filtra powietrza, oczywiście mam też już...
Jest to bardziej fioletowe jak mówisz i jeszcze się iskrzy w fajce.
zmień świece zapłonowe o zmniejszonej ciepłocie iprzerwe na nich ustaw 0.8 mm przewody też wymień bo najczęsciej mają przebicia przy fajkach i świece nie wieloelektrodowe tylko jednoelektrodowe FLR8LD+U takie z boscha powinny byc montowane ibędziesz miał spokuj z wystrzałem w kolektor
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
Tryb awaryjny i kontrolka silnika zostały wyleczone przez zmianę świec, przewodów i cewki. Czujnik ciśnienia nie miał z tym nic wspólnego, ale podczas jego wymiany mogło zdarzyć się coś fizycznie z przewodami lub cewką Natomiast przerywanie po wymianie kompletu to był zwykły sabotaż warsztatu - złamana fajka przewodu nad świecą i przebicie do ekranu.
Witam, Problem polega na: - duże przebicie na przewodach i fajkach - związane z tym straty powodują słabą iskrę i przerwę w zapłonie na przednim cylindrze Pytanie: czy mogę dobrać cewki zapłonowe inne niż oryginalne (dlatego, że przewody zapłonowe są "zatopione" w cewce i chyba niewymienne)? Jeżeli tak to jakie i w jaki sposób je dobierać (wiem że mierząc...
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
Tam nie ma możliwości regulacji zapłonu. Trzeba sprawdzić kilka rzeczy. 1. Czy fajka nie ma przebicia do metalowego ekranu. Spróbuj na innej fajce lub połączeniu bezpośrednim przewodu z końcówką świecy. 2. Czy cewkomoduł nie ma problemu z energią iskry — sprawdzić na ile mm daje iskra z samego przewodu WN. W tych silnikach jest dosyć słaby zapłon, powinien...
Ja natomiast widzę związek, jeżeli sprawdzasz, na wykręconej świecy, wtedy ta osłona jest daleko od obudowy i iskra jest na świecy. Po wkręceniu świecy i założeniu fajki osłona jest kilka milimetrów od obudowy cylindra i wtedy może być przebicie, a iskra zamiast na świecy jest pomiędzy fajką a obudową cylindra.
Jeśli jakieś czynności przy świecy dawały rezultaty mógłbyś spróbować wymienić fajkę - może mieć przerwę lub przebicie. Zawory w trakcie eksploatacji ustawiałeś?
jak mjaja przebicie to od razu do wymiany tego juz nie naprawisz od razu zmień świece Dodano po 1 a gumki to są tak dwie takie małe co służą do mocowania ich i są też (nie zawsze) bo większość mechaników je usuwa:D takie zaraz na "fajkach"
Monitor jak w tytule, kidys go naprawilem, teraz postanowilem zepsuć. Szukając nieudolnie :cry: przebicia na fajce doprowadzilem do dosc silnego wyladowania do masy... Po tym strzale monitor niby nadal pracuje, ale gdy go wlaczam lub wylaczam to slychac ciche 2-3 ciche cykniecia (jakby delikatne przebicie) i nastepuje delikatna pulsacja obrazu... pozniej...
Pojawił się prąd na cewce butelkowej A jak ten prąd stwierdzasz? Drugi zacisk cewki butelkowej jest dobrze umasiony? Cewka nowa, przewód dobry to chyba fajka została. Da się tą fajkę jakoś spradzić. Przykładamy kablem z cewki do głowicy i też żadna iskra nie pada To właśnie sprawdziłeś fajkę (metodą jej wyeliminowania). Jaki odstęp iskrowy zachowujesz?...
Witam oczyść jeszcze raz miejsce połączenia WN do kineskopu (szkło) np. czystym spirytusem i dokładnie osusz , odnośnie silikonu ja osobiście robię to pastą silikonową tą co się daje pod tranzystory do odprowadzenia ciepła ona była dawniej stosowana przez SONY w tym miejscu , a napięcie przebicia to bodajże 30kV na 1mm , lepsza jest od silikonu bo nie...
Jeśli byś poczuł spaliny, to silnik by pracował. Tylko wtedy pojawiają się spaliny. Teraz nie wiemy czy brakuje iskry czy paliwa, czy powietrza. Wlot powietrza też musi być drożny. Paliwo ma swobodnie lecieć do komory pływakowej. Często są z tym problemy gdy w zbiorniku są paprochy i woda. Po to był kranik, odstojnik i filtr, żeby to zatrzymywać. Mogła...
Najpierw sprawdz czy fajka od świecy zaplonowej nie ma czasem założonej metalowej blachy po wierzchu. Takie fajki potrafia dostawac przebicia od temperatury.
Właśnie, jaka była przyczyna? Sprawdź jaką masz fajkę świecy. Jeśli masz oryginalną chińską z metalowym ekranem, to one lubią łapać przebicie wewnątrz do metalowego ekranu. Pomaga usunięcie ekranu z fajki. Markowe fajki z ekranem (np. Beru) nie mają tego problemu. Na dłuższą metę lepiej zastosować nową markową fajkę z rezystorem przeciwzakłóceniowym,...
W Monomotronicu rgulator podciśnieniowy?Ejże! Ja bym zaczął od sprawdzenia kabli na ciągłość i przebicie do masy ,szczególnie na tych metalowych zakuciach fajek.
Silniki 2T są zazwyczaj grymaśne. Jeśli stosujesz świece dedykowane do tego silnika, to może sprawdź kable WN, w tym też "fajki" świec, bo mogą mieć przebicie i iskra ginie lub jest osłabiona. Na próbę (jeśli jest to możliwe) można uruchomić silnik bez fajek. Niepokoi mnie spore zużycie paliwa. Może pływak dziurawy i zwiększa poziom paliwa, w wyniki...
Mam problem mam silnik 152 fmh czterobiegowa 110 4T zmieniłem gaźnik na nowy taki jak był wcześniej oryginalny PZ 19 i teraz jest PZ 19 tak jak niektórzy mówili wyregulowałem pływak i cały czas zmagam się z problemem wylewającego się paliwa przez filtr powietrza silnik nie odpala chociaż że mam najniższą dawkę na iglicy kompresja wiem że jest bo silnik...
W dalszej kolejności może zależeć od świecy, od kabla, od fajki (mogą być przebicia). Wrócę do przerywacza - praktycy ustawiali bardzo małą szczelinę, co powodowało iskrzenie na stykach, wypalanie ich i zakłócenia radioelektryczne objawiające się tym, że w radioodbiorniku samochodowym było słychać trzeszczenie zwiastujące zbliżanie się takiego pojazdu....
Ważne jest to, czy jest iskra gdy nie da się odpalić silnika. Czasami jest przebicie, na tej metalowej osłonie fajki (jeżeli jest). Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego. Wyczyść dokładnie ten gaźnik. Sprawdź szczelność kolektora ssącego. Trochę to dziwne aby dwa zbiorniki były jednakowo zatkane, czego Ty tam wlałeś? Tam są na tyle duże sitka,...
Ściągnij fajkę ze świecy i włóż jakąś świecę połóż na silniku i kręć silnikiem tylko nie trzymaj fajki od świecy w ręce bo jak będzie przebicie to się z rana podładujesz :).
Sprawdź czy fajka świecy nie ma przebicia, wymień świece, innej regulacji nie ma :)
Pomiar bezpośrednio na kablu wyniósł 7,2 kom możliwe??. I podłączyłem sam kabel do świecy i huraaaaaaaaaa kosiarka odpaliła. Okazało się że ta blaszana obudowa na fajce musi powodować przebicie , wyrzuciłem i kosiareczka odpala aż miło. Więc dziękuję za pomoc w dotarciu do problemu szczególnie RychuT. A jeszcze jedno pytanie, jaki jest u mnie gaźnik...
Upewnij się, czy oryginalny cewkomoduł nie ma ekranowanego przewodu WN i fajki. W sprzęcie importowanym w Polsce występuje rzadko, ale się spotyka. Fajka bywa wykonana z dwóch rodzajów gumy — wewnątrz izolującej, z zewnątrz przewodzącej. Przewód WN jest grubszy. Ekranowanie WN spotyka się w sprzęcie ściągniętym z zachodu lub z północy i zwykle stwarza...
Dostałem pilarkę Dolpima, ale stała przez 3 lata w garażu z paliwem w środku i teraz nie odpali jak się domyślacie. Jest iskra ale nie ma fajki gumowej co może powodować przebicie, rozebrałbym gaźnik ale boje się że go nie złożę. Potrzebuje schematu albo porady. Z góry dziękuję
myślę ,że to przewody mają przebicie. Podczas pracy silnika dotknęlem do prawidłowo założonej fajki na świecę i przeskoczyła mi na palce iskra.To ,że jest dziś bardzo wilgotno tego nie usprawiedliwia.Co Wy na to ?
za tzw. "moich czasów" lata 90 -95 użytkownika (używanego) malucha, odpinali cewki profesjonalni mechanicy Tak odpinali, sam też odpinałem – do czasu. Cewka ma swoje przewidziane napięcie wyładowania. Zwiększając szczelinę powietrzną na świecy albo zdejmując fajkę całkowicie, podnosisz je. Normalnie jest to 10–15 kV, jak zdejmiesz fajkę, to zrobisz...
Tam nie ma żadnych przewodów WN. W poluzowanie czujnika położenia wału również nie wierzę. Zapewne występuje przebicie iskry do masy przez walniętą izolację na jednej z "fajek" cewki.
Bez przesady z tymi ekranami, próbowałem kiedyś podłączyć kable bez nich i nie idzie bo guma jest miękka i się wyginają fajki, w ciemnym pomieszczeniu można przebicia zobaczyć.
Powodów może być bardzo dużo. Może dostaje zbyt mało paliwa (zabrudzone dysze), za mały dopływ paliwa z baku (podciśnienie w baku zatkany odpowietrznik) lub powietrza (filtr). Może zdejmij metalową osłonkę z fajki, może mieć przebicie. Sprawdź czy ma dobra iskrę i czy iskra nie skacze na boki. Może silnik się przegrzewa. Naprawdę bardzo trudno określić...
Myślałem o cewce, lecz cewka cały czas by nie domagała, a nie tylko na zimnym silniku i przez pierwsze 2-3 km jazdy. Mylisz się właśnie tak może być że na zimnym gubi iskrę na jednym cylindrze, ewentualnie jeśli są dostępne możesz wymienić same gumowe fajki może one mają przebicie a jak nie to listwa-cewka do wymiany.
Witam ponownie wczoraj po sciągnięciu pokrywy okazało sie ze wszystkie cewki mają przebicie (iskrza na niebiesko w nocy) po wymianie fajek na swiecach dalej iskrza w powiedzcie mi czy to może byc przyczyną falowania ? pozdrawiam
Zapłon już ustawiałem na różne sposoby i próbowałem na kilku świecach, fajka jest dobra, kabel wysokiego napięcia też nie ma przebicia i gaźnik też czyściłem. Świecę zalewa jak trochę pokopię.
Rezystancja cewek w porządku. Odłącz od modułu przewód od gaszenia (typowo czarno-biały). Miałem przypadek spalenia wyłącznika zapłonu na kierownicy. Przy okazji sprawdź czy moduł ma masę, czy cewka WN jest sprawna. Jeśli masz oryginalną fajkę z ekranem, to ekran wyrzuć. Te fajki bardzo często miały przebicia. Iskrę sprawdzaj na samym przewodzie WN.
1. Sprawdź czy fajka siedzi dobrze na świecy ew czy przewód nie ma przebicia. 2. Przerwa na świecy. 3. Kolor świecy - po niej poznasz czy nie masz problemu z mieszanką.
Pierścienie tłoka wyglądały na nieuszkodzone. Czy możliwe jest jego przytarcie bez uszkodzenia pierścieni ? Czy po zdjęciu głowicy, trzeba ją potem planować i montować nowe uszczelki ? Dodano po 13 1.wpisz do wójka google "zatarty 2t" pooglądaj zdjęcia porównaj ze swoim przypadkiem. W porównaniu ze zdjęciami mój tłok widziany przez otwór wydechowy,...
Kiedyś jak miałem Malucha było to samo. Przyczyną były nowe wymienione kapturki (te płaskie ) na fajkach swiec. Guma miała widocznie w swoim składzie za dużo węgla i było przebicie.
wymień PR po 10KOM na module synchro Dziękuję za pomoc. W pierwszej kolejności wymieniłem, natomiast dopatrzyłem się przebicia na tak zwanej fajce. Dzisiaj zakupię i dam znać co dalej z tym rupieciem :roll:
Autko Kia picanto Czy ktoś spotkał się z symptomem wahania zapłonu w tym autku a mianowicie zakres wahania jest od minus 5 stopni do około 15 i pojawia się nierówna praca silnika. Drugi problem: Po założeniu nowych przewodów zapłonowych pojawia się jakby poświata wokół fajek przy świecach(nie jest to przebicie). Co może być przyczyną. Czy powoduje to...
przebicie fajka świeca rezystancja fajka fajka zapłonowa
produkcja wyświetlaczy chińskie motorowery problemy lumia sieć
podłączenie zamel sprawdzenie działania presost
Solar Tracking System Block Diagram Using TDA2822 IC, LDR Sensors, and DC Motor Klasyczny telefon z klawiaturą – CAT B40, Hammer 5 Smart, Nokia 8210 4G – wysoka głośność i zasięg