Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Jeśli byś poczuł spaliny, to silnik by pracował. Tylko wtedy pojawiają się spaliny. Teraz nie wiemy czy brakuje iskry czy paliwa, czy powietrza. Wlot powietrza też musi być drożny. Paliwo ma swobodnie lecieć do komory pływakowej. Często są z tym problemy gdy w zbiorniku są paprochy i woda. Po to był kranik, odstojnik i filtr, żeby to zatrzymywać. Mogła...
Zepsute może być totalnie wszystko: - uszkodzone cewki - uszkodzony przerywacz - za duża przerwa na przerywaczu - przerwane przewody - uszkodzona cewka wysokiego napięcia - przerwany/mający przebicie kabel do fajki - uszkodzona fajka - uszkodzona świeca Najpierw sprawdź czy przerywacz w ogóle się zamyka i przeczyść jego styki, jeśli tutaj będzie ok...
Kiedyś miałem przypadek ze coś podobnego się działo i z napinacze spadła zębatki i założyłem drugi pewien czas było ok potem znowu nie chciał odpalić i przegrywał jak zmieniłem świece było ok ale na moment odpalił od kopa chwilę pochodzi A jak go chciałem po pewnym czasie odpalić to to samo zmieniłem chyba z 6 świec i tak w kółko sie robiło zmieniłem...
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
Nie, przebicie ma na wyjściu przewodu, gdzie montowana jest fajka świecy.
Oprócz cewki i kondensatora, które nie są tak bardzo narażone na temperaturę, są jeszcze - kabel WN i fajka. Mogą mieć przebicie, mogą być brudne. Świeca też może mieć przebicie. Układ zapłonowy z iskrownikiem jest bardzo prosty. Bardzo łatwo go naprawić jeśli masz dostęp do części zamiennych.
hehehe ściągając fajkę i oddalając ją na kilka mm lokalizowałem przebite świece - dużo prądu na świecę i iskra szła po porcelance, oddalona fajka - mniej prądu iskra skakała między elektrodami i cylinder pracował
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Zamówiłeś zwykłe świece. Wtyczka cewki raczej niema nic doi awarii. Sama cewka może mieć bo wizualnie będzie wyglądać ok a będzie przebita i zamiast iskra iść na świece będzie szła bokiem na fajce.
Witam.Myślę że załatwimy tą sprawę.Wymień fajkę na świecy i po sprawie.Wewnątrz (znaczy w fajce) jest opornik,dostać się do niego nie jest łatwo a kosztuje grosze.Zanim ją założysz zdejmii metalową obudowę z tej fajki (kopki),bo ona często robi przebicie.
Bardzo prawdopodobne, że to sprężynki regulatora. Możliwe też jakieś chwilowe przebicie na kablu świecy lub fajce.
To może być nawet świeca (nieważne że nowa) lub przebicie na metalowej osłonie fajki świecy, jeżeli jest, ewentualnie na kablu, uszkodzenie cewki zapłonowej, przetarty kabelek od gaszenia silnika, itd. Benzyna oczywiście 95?
Sprawdzałeś iskrę na samym kablu, bez fajki? Wygląda to na przebicie na fajce. Fajka nie kopie? Rozumiem że iskra w ogóle jest, ale nie na elektrodach świecy?
Sprawdzić wpierw wyłącznik zapłonu i kabel prowadzący do niego.Kabel do fajki,fajka i świeca zapłonowa [generalnie zacznij od niej,może mieć przebicie]Jeśli w/w są ok. to masz pewnie uszkodzony moduł zapłonowy.
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Cudów nie ma.Porzadna świeca np.NGK i musi byc dobrze. Chyba ze przebicie jest na fajce a tylko wydaje Ci się ze na świecy,to ja wymień.
Ściągnij fajkę ze świecy i włóż jakąś świecę połóż na silniku i kręć silnikiem tylko nie trzymaj fajki od świecy w ręce bo jak będzie przebicie to się z rana podładujesz :).
Ja natomiast widzę związek, jeżeli sprawdzasz, na wykręconej świecy, wtedy ta osłona jest daleko od obudowy i iskra jest na świecy. Po wkręceniu świecy i założeniu fajki osłona jest kilka milimetrów od obudowy cylindra i wtedy może być przebicie, a iskra zamiast na świecy jest pomiędzy fajką a obudową cylindra.
Po pierwsze, to jest sprzęt na wyścigi, a nie do pyrkania po drodze. Silnik nie posiada termostatu dlatego wymaga rozgrzania, podczas jazdy się przechładza. Gaźnik jest zestrojony na osiągi a nie na poprawną pracę w całym zakresie obciążeń i obrotów. Po drugie, gaźnik wymaga strojenia w zależności od zastosowania, wysokości n.p.m. i ciśnienia, w instrukcji...
jak mjaja przebicie to od razu do wymiany tego juz nie naprawisz od razu zmień świece Dodano po 1 a gumki to są tak dwie takie małe co służą do mocowania ich i są też (nie zawsze) bo większość mechaników je usuwa:D takie zaraz na "fajkach"
Tryb awaryjny i kontrolka silnika zostały wyleczone przez zmianę świec, przewodów i cewki. Czujnik ciśnienia nie miał z tym nic wspólnego, ale podczas jego wymiany mogło zdarzyć się coś fizycznie z przewodami lub cewką Natomiast przerywanie po wymianie kompletu to był zwykły sabotaż warsztatu - złamana fajka przewodu nad świecą i przebicie do ekranu.
może masz przebicie na fajce.
Jeżeli paliwo dochodzi ok i silnik złożony dobrze to coś z iskrą. Cewka WN, Kable i fajka. Miałem nówkę chromowaną fajkę i miał przebicie.
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
No to w tym wypadku mamy brak kompresji. Lejące paliwo - problem z zaworem w komorze pływakowej czy innym ograniczającym dopływ paliwa. Powietrze - sprawdzić możesz tylko dolot do gaźnika czy cylindra, czy filtr czysty, czy się osy nie zalęgły albo inne owady. Albo czy ktoś nie zrobił kawału zapychając dolot szmatą. Sprawdzasz poziom paliwa, czy paliwo...
Ale jeżeli masz uszkodzoną porcelane na którejś świecy i jest przebicie to możesz już sobie kupić nowe kable bo ta świeca mogła je uszkodzić. Sprawdz w fajkach czy nie ma białych kresek, a na porcelanie malych czarnych pęknięć
Cewka od 125 do 650 ? A jaka to różnica ? Popatrz dobrze na nie,różnica jest jedynie w długości fajki,którą można przełożyć. Choć przy cenie zamiennika do Savage nie wiem czy się opłaca https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Nie mierzyłem nigdy tego ale jeśli cewke wn masz ok to na 95procent moduł padł. Jest to powszechnie spotykane w tych chinczykach. Dodano po 10 Jeszcze jedno. Jeśli na fajce masz metalowa blache to zdejmij ją z fajki bo potrafi robić przebicie
Kolejność przewodów jest poprawna? Wyjmij ten aparat i jedną świecę.Podłącz tą świecę do przewodu i pokręć aparatem ręcznie .Nie będziesz męczył akumulatora. Swieca ma leżeć na masie,aparat też musi dotykać obudową masy (możesz połączyć spinając przewodem rozruchowym). Pozostałe fajki mają być na świecach albo zmostkowane z masą. Tego ostatniego nie...
za tzw. "moich czasów" lata 90 -95 użytkownika (używanego) malucha, odpinali cewki profesjonalni mechanicy Tak odpinali, sam też odpinałem – do czasu. Cewka ma swoje przewidziane napięcie wyładowania. Zwiększając szczelinę powietrzną na świecy albo zdejmując fajkę całkowicie, podnosisz je. Normalnie jest to 10–15 kV, jak zdejmiesz fajkę, to zrobisz...
Cewka wysokiego napięcia sprawdzona? Czy cewka z magenta dostarcza prąd? Poza tym, czy kabel idący do stacyjki (przełącznika świateł) nie ma zwarcia? Najlepiej odpiąć kabelki z cewki wysokiego napięcia i podpiąć styki do żarówki 6V 5W (od tylnej lampy), odkręcić świece i pokręcić silnik. Gdy włókno się rozżarzy to instalacja jest OK. Następnie wstawić...
No dzień dobry. Jestem tu nowy i kupiłem chińczyka 48cc od pelcio68. wszystko działało ale w pewnym momencie zaczeły się kłopoty z zapłonem. wymieniłem chińską świecę na ngk i nawet chodził bardzo dobrze przez 2 dni. kręcenie kołem ze świecą na zewnątrz raz daje iskrę słabiutką a raz w ogóle nie daje z przewagą na nie daje. wykręciłem orginalny przewód...
Silniki 2T są zazwyczaj grymaśne. Jeśli stosujesz świece dedykowane do tego silnika, to może sprawdź kable WN, w tym też "fajki" świec, bo mogą mieć przebicie i iskra ginie lub jest osłabiona. Na próbę (jeśli jest to możliwe) można uruchomić silnik bez fajek. Niepokoi mnie spore zużycie paliwa. Może pływak dziurawy i zwiększa poziom paliwa, w wyniki...
Właśnie, jaka była przyczyna? Sprawdź jaką masz fajkę świecy. Jeśli masz oryginalną chińską z metalowym ekranem, to one lubią łapać przebicie wewnątrz do metalowego ekranu. Pomaga usunięcie ekranu z fajki. Markowe fajki z ekranem (np. Beru) nie mają tego problemu. Na dłuższą metę lepiej zastosować nową markową fajkę z rezystorem przeciwzakłóceniowym,...
Miałem problem z moim PABem. Przyczyną braku zapłonu było ekranowanie przewodu wysokiego napięcia świecy zapłonowej. Przed wymianą cewki polecam wymianę przewodu i fajki na nieekranowaną. Podobno było to najczęstszą przyczyną niedomagań układu zapłonowego w tych agregatach. Niewielkie przebicie na przewodzie WN powodowało sprowadzenie iskry do masy....
Jeśli jakieś czynności przy świecy dawały rezultaty mógłbyś spróbować wymienić fajkę - może mieć przerwę lub przebicie. Zawory w trakcie eksploatacji ustawiałeś?
myślę ,że to przewody mają przebicie. Podczas pracy silnika dotknęlem do prawidłowo założonej fajki na świecę i przeskoczyła mi na palce iskra.To ,że jest dziś bardzo wilgotno tego nie usprawiedliwia.Co Wy na to ?
Wcześniej wszystko pracowało prawidłowo? W takim razie odpada możliwość fabrycznie zablokowanego silnika. Nie słychać żadnych dziwnych dźwięków - np. stukania, szumu? Najlepiej będzie zacząć od sprawdzenia iskry na świecy - sprawdź jej kolor, czy ma przebicie, a także czy "okopcenie" świecy ma prawidłowy kolor (odcienie brązu). Tak wszystko pracowało...
Sorry jeśli tak podaje serwis Opla ....... W zeszłym tygodniu robiłem dwa auta z takim problemem . W Oplu poszła fajka na świecy i przebiła porcelanke a Ford C-Max poszła cewka . Zawsze te same objawy delikatny gaz wzystko ok depniecie gwałtowne zamulenie ,wypadnięcie zapłonów po chwili ok. 3 tygodnie temu Mitsubischi Carisma fajka w cewce. Jacy mechanicy...
1. jedno pytanie , gdzie następuje przebicie - na kablu czy w tzw. fajce 2 obejrzyj świece i sprawdź czy na ceramice nie ma śladów po przebiciu (efektowne brązowo-czarne krechy , których nie da się zetrzeć) odpowiedz - będziemy radzić
Witam, potrzebuję Waszej pomocy, na przewodach wysokiego napięcia na "fajkach" przy świecach mam przebicia. Zaznaczam, że przewody nowe, przejechane około 300 km, auto passat 1992 rok zagazowany , silnik AAA VR6 2,8 l. To juz trzeci komplet przewodów i na żadnym nawet 1000 km nie zrobiłem, bo miały przebicia, a co za tym idzie wystrzały. Oczekuję fachowej...
No i dobrze, że nie rozebrałeś pół silnika... Silnik spalania wewnętrznego jest dosyć prosty, choć osprzęt może być skomplikowany. W tych motocyklach eksploatowanych na wsiach były niespodzianki z zapchanymi odstojnikami i kranikami (siano, farba ze zbiornika i inne dziwne gluty). Filtr powietrza jest symboliczny, przez co silnik nie wciąga do środka...
Autko Kia picanto Czy ktoś spotkał się z symptomem wahania zapłonu w tym autku a mianowicie zakres wahania jest od minus 5 stopni do około 15 i pojawia się nierówna praca silnika. Drugi problem: Po założeniu nowych przewodów zapłonowych pojawia się jakby poświata wokół fajek przy świecach(nie jest to przebicie). Co może być przyczyną. Czy powoduje to...
Hmm sprawdź na innej świecy, albo tą wyczyść dokładnie w środku szczotką drucianą, może świeca ma przebicie i wtedy iskra może się pojawiać raz w środku świecy, a raz na elektrodach. Sprawdź jeszcze fajkę na kablu wysokiego napięcia bywa że i przez nią iskra może szwankować, jak już i to nie pomoże to pozostaje sprawdzić wszystko od podstaw, czyli zdjąć...
Już wszystko ok. pomimo że iskra była na przewodach, to 2 z nich miały przebicie przy fajkach i uziemiały się z silnikiem zamiast iść na świece. sprawdziłem inne przewody od tego samego modelu i chodził dobrze, więc miałem pewność. kupiłem wszystkie nowe przewody i smiga. więc nawet jeśli iskra jest na przewodach to nie zawsze musi trafić na świecę....
Zlokalizowałem problem, a przynajmniej tak mi się wydaje mianowicie jest jakieś przebicie, bo fajki kopią prądem i w środku iskra przeskakuje. Jak zdjąłem fajkę z pierwszej świecy od prawej strony to przeskakuje tez iskra pomiędzy aparatem zapłonowym a gumą małej fajki (tej którą zaklada się na aparat zapłonowy). Teraz pytanie, kable do wymiany czy...
Ja zamiast fajki wkręcam kawałek drucika i owijam bezpośrednio na świece. Przewód to miernikiem można sprawdzić. Cewkę miernikiem nie sprawdzisz, ponieważ czasami się zdarza że przebicie pojawia sie przy wysokim napięciu a tego nie zmierzysz. Najlepiej to podmienić inną dobrą i sprawdzić.
Motronic, chodzi mi o sytuację gdy masz wyciągnięty zespół cewek i opierasz go ze świecami o dekiel rozrządu celem sprawdzenia iskry. jak jest przebicie na fajce, to wszystko będzie wyglądało ok, a po włożeniu na swoje miejsce iskra będzie skakała z fajki do otworu w głowicy
A przewody WN i świece sprawdzałeś. Może masz bardzo słabiutką iskrę albo przebicie na przewodach? Czy przebijają to nie wiem :P Iskra na bank mocna bo jak zdejmuje fajki to aż skacze z duzej odległości. świece wymieniane rok temu...hm..10kkm temu...
przebicie fajka świeca fajka fajka świeca
telewizor blaupunkt oprogramowanie załączenie tyrystora bocznikiem minus delta
estyma sterownik pompa głębinowa kondensator
Centralny zamek Hyundai i20 nie działa zdalnie, działa tylko kluczykiem Tracker King GPS Tracker Network Issue After Power Loss