Rozkręć silnik to go zobaczysz. Dwa czerwone przewody wychodzące z górnego otworu to wyprowadzenia wyłącznika odśrodkowego. Dodaję schemat amatorskiego testera przebicia izolacji. http://obrazki.elektroda.net/10_12814761... Żarówka nie powinna się zaświecić jeśli izolacja jest dobra. Zaznaczam że jest to sposób amatorski. Norma przewidywała...
Nie widzę dokładnie ale jeśli biały kabel z przełącznika leci do mostka w silniku to jest to prawdopodobnie do podtrzymania cewki przełącznika. Przełącznik masz wciskamy na 2przyciski czerwono zielony? Jeśli tak to to jest to. Z boku przełącznika masz schemat wszystko powinno być czytelne. MOZ być uszkodzony jeden styk w przełącznika albo silnik. Najprościej...
Po burzy, czyli po deszczu. Przebicia gdzieś nie ma (sterownik silnika)? Wilgoć = przebicie na masę = impuls ... i się otwiera
Rozumiem. Moje pytanie czy przy uszkodzonym filtrze będzie przebicie na obudowe silnika? Filtr jest poza silnikiem a jeżeli silnik będzie od niego odałączony to filtr nie wpływa na pomiar silnika.
Uszkodzony silnik napędowy. Ma przebicie na obudowę. Przełóż szczotki węglowe do oryginalnego silnika.
1kΩ sprawdź silnik na przebicie w kostce prawdopodobnie napięcie z silnika poszło na tacho nalot z węgla szczotek zrobił przebicie.
Przed przystąpieniem do pracy przygotuj: 1.pojemnik na śrubki, 2.szmaty lub pakuły, 3.Używaj odpowiednich narzędzi, 4.Zapisz co gdzie było podłączone, 5.Apteczka w zasięgu ręki, Powodzenia :wink:
Witam, sprawdź przebicie silnika do masy, przy okazji można sprawdzić grzałkę. Odłącz tacho silnika, pomierz napięcie, jakie wytwarza, od razu zobaczysz, czy przy odpiętym tacho będzie się inaczej zachowywać, czy tak samo. Triak silnika wygląda na zdjęciu, jakby miał jakiś nalot, to może świadczyć o jego uszkodzeniu.
Reasumując do sprawdzenia: Silnik: wirnik, stojan na przebicie; szczotki silnika lub (jeszcze po oglądnięciu dokładnym dotrzeć pumexem naturalnym) i oczywiście tachoprądnica. Elektronika: czyli płytka PCB: przekaźniki silnika; wszelakie "zimne" lutowania na PCB. http://obrazki.elektroda.pl/9884170200_1...
Raczej zamieniony przewód ochronny z fazą. Jak będzie zamieniony, to raczej trudno będzie ruszyć silnik, nie zastartuje. Do sprawdzenia ciągłość przewodu podłaczonego do obudowy oraz rezystancję izolacji pomiędzy uzwojeniami a obudową.
Przebicie na obudowę silnika musisz sprawdzić każdy element silnika osobno megaomomierzem, czasem pył węglowy ze szczotek osadzony na elementach silnika może tak zrobić.
Sprawdź silnik na przebicie do masy, najlepiej induktorem.
Sprawdź grzałkę,rezystancję i stan izolacji (na przebicie, upływność) i silnik - kostkę, stan izolacji itd. Zacznij od tego.
Spróbuj kondensator od silnika pralki (np. polski PS) lub możesz sprawdzić kondensator z oprawy lampy rtęciowej. Napięcie podane na kondensatorze to wytrzymałośc jego izolacji. Zdarza się, że kondensator na 220V zastosowany w silniku zostaje uszkodzony (przebicie izolacji).
Witam Przesyłam schematy podłączenia na module.Najprostsze rozwiązanie to brak styku,co do pompy. Najlepiej sprawdzić pompę na bezpośrednim połączeniu do sieci czy jest sprawna.Przy zwarciu aby nie spaliła się prądniczka taho,silnik można sprawdzić zgodnie ze schematem miernikiem.Wyczyścić silnik z pyłu ,i sprawdzić przebicie silnika do obudowy. Pozdrawiam...
Konkretnie w trzech miejscach - obie ścieżki bezpiecznikowe na zasilaniu i shunt-rezystory. Podejrzewam, że jak ściągniesz radiator to zobaczysz że mostek także poległ. Swoją drogą rezystory dość ciekawie uszkodzone... Wyzwolenie RCD może sugerować uszkodzenie (przebicie) w silniku - co mogło pociągnąć za sobą uszkodzenie elektroniki. Próbujesz kręcić...
Nic. Kupić silnik. Masz przebicie na izolacji uzwojenia wewnątrz. Prawdopodobnie na stojanie.
w moim przypadku był uszkodzony palec rozdzielacza(przebicie po zagrzaniu silnika) . wymieniłem też kopułkę i problem się skończył, a objawy były identyczne.
A co już sprawdzone? Grzałka ma przebicie do uziemienia czy nie? Silnik odpięty od PE( uziemienia) na czas testu czy nie? W Elux przy przebiciu prądowym grzałki, blokada drzwi robiła figle, więc pomiary bym zrobił.
Trzeba zacząć od tego czemu roztopił się przewód zapłonowy. Czy na postoju jak dodajesz gazu jest dobrze? Wygląda na to że gdzieś jest przebicie.
Moduł kupiłem nowy za te około 200 zł, bo stwierdziłem, że to pewniaczek, jak pompa odpływowa okazała się sprawna. Pralka jest dość nowa, ale cóż, pozostaje sprawdzić wiązkę do pompy odpływowej. Dodano po 13 minutach: Blokada blokuje i elektronika to wykrywa, pojawia się ikonka zamkniętych drzwi. Grzałkę sprawdziłem na rezystancję i przebicie, silnik...
Przeczytaj jeszcze raz uważnie. Żółto-zielony i niebieski razem, do zacisku PE wtyczki. Skoro jednak różnicówka wyzwalała przy betoniarce podłączonej do gniazda z odłączonym N, to znaczy, że występuje przebicie. Silnik był przezwajany. Możliwe, że stoi w nim woda, albo też, że został niedostatecznie zaizolowany przez osobę która przezwajała silnik.
Załóż 13K usuń zwarcie sprawdź tacho i silnik na przebicie. Na 13K będą obroty idealne, a jak inne zakładasz to ciut inaczej będzie obracało i wirowało. Nie pomyl przewodów.
Proponuję najpierw sprawdzić sam silnik, zgodnie z poradnikiem, zachowując ostrożność, bo prawdopodobne jest, że silnik ma przebicie do obudowy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57...
Ja pompę w mojej zmywarce Samsung wymieniam średnio raz na 1,5 roku (tulejki). Choć jest też po modyfikacji sterownika. Zmieniłem rezystory przy warystorach na duże 3W THT bo te małe SMD padały (przerwa) co skutkowało brakiem ochrony wyjść optotriaków i ich regularne przebicie. Ze słabym serwisem gwarancyjnym spotkałem się w BEKO. Pralka kilka lat temu...
Typowy, boszowski silnik. Całkiem niezły, ale czasem wirnik lub stojan są uszkodzone. Do wymiany silnik. Sprawdzenie przebicia silnika do masy nic nie da. Należy wymontować silnik na zewnątrz, zasilić z autotransformatora i podłączyć się z amperomierzem obserwując pobór prądu. Wtedy będzie wszystko jasne.
Nie znam się za bardzo na silnikach... I na pomiarach też, wiec daj sobie spokój. Odłóż miernik na półkę albo poczytaj gdzieś o zakresach pomiarowych.
Witam. Oporniki mają oporność 13 kom. Naprawiałem identyczną usterkę w takim samym programatorze. Usterka jest spowodowana zawilgoceniem złącza silnika - przebicie na styki cewki tachogeneratora. Naprawa polega na: wymianie rezystorów, regeneracji ścieżek, wymianie na nowe złącza silnika napędowego. Jest nadzieja, że nie uszkodził się procesor, jeżeli...
Gniazdko bez styku ochronnego wyrzuć ,na to miejsce ze stykiem.Przewód PEN instalacji podłącz pod ten styk ochronny. Sprawdź połączenie,ciągłość przewodu PE do silnika i czy podłączony jest z obudową. Wiarygodny stan izolacji silnika ocenić można przez pomiar rezystancji izolacji przy napięciu 500V. Napisz czy ciężki rozruch silnika był zawsze.Bo może...
Dotrzeć szczotki pumeksem- poszukaj w necie jest masa informacji co i jak. Komutator mierzony na przebicie miedzy płytkami ?
Do zamknięcia problem był w cewce i było przebicie
nie powinien dymić, ma przebicie na uzwojeniu
Posiadam silnik 1 fazowy o mocy 1,1kW. Dziś po podłączeniu z sieczkarnią zauważyłem że jest jakieś przebicie, bo silnik po włączeniu "łaskocze w palce prądem". Gdzie szukać przyczyny. Po odkręceniu osłony przewody wydają się w porządku. Silnik w ubiegłym roku był przezwajany (nie kopał), teraz go coś boli. Silnik z lat 70/80
A od czego może być to przebicie?
https://obrazki.elektroda.pl/5195524100_... Znalazłem coś , gdy dotknę kolor czerwony na zdjęciu to na 2 zielonych jest przejście ale na przewodach od silnika nie. Ta drewniana (kostka) robi przebicie?
Zrób diagnostykę, nie wymiana „na pałę”. Do tego diagnostyki sterownika silnika tego auta wystarczy najtańszy ELM i komórka. Przynajmniej oglądnij te świece po demontażu, czy nie widać przebicia. Zagrzej silnik, wrzuć piąty bieg przy 1300-1500 obr i wciśnij gaz. Jak będzie poszarpywać to wskazuje na układ zapłonowy.
Opis diagnozy jest co najmniej dziwny. Cytat: "Wg diagnozy serwisanta winna jest pompa, która rzekomo ma przebicie na uzwojeniu Serwisant od sterownika postawił taką diagnozę w oparciu o pomiar rezystancji na zaciskach doprowadzających napięcie do pompy, tj. pomiędzy zaciskami N oraz L. Wartość pomiaru wynosiła 0,7 kΩ. " Chyba że miał na myśli...
Witam Sprawdź czy silnik nie ma przebicia
Sprawdź upływność do masy na grzałce oraz silniku pompy myjącej. Przebicie skutkuje takim zachowaniem zmywarki.
Jeżeli na kostce silnika nie zwiera, to przebicie silnika na masę - sprawdź.
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Diagnoza - triak ma przebicie - silnik pracuje cały czas z pełną mocą. Wymieniłem triaka ale wiele to nie dało. Sprawdzam - triak znów przebity. Na 99,9% zwarcie międzyzwojowe w wirniku. Czy jak silnik pracuje, jak to piszesz, z "pełną mocą" to czy faktycznie ma tą moc co miał przed awarią? Czy przypadkiem komutator nadmiernie nie iskrzy (nie "zawija...
Kable do wymiany mają przebicie.
Prawdopodobnie przebicie na uzwojeniu silnika. Oddać silnik do pomiarów i ewentualnie regeneracji.
Silnik na przebicie, kostkę silnika i szczotki.
Ja miałem podobny problem jak ty silnik sie dusił nie dało sie jechać. U mnie to była wina kabli miały przebicie normalnie iskierki po silniku skakały wymieniłem kable i jest ok. Jeśli ty wymieniałeś kable to zobacz czy kupiłeś do boscha czy do abimeksa bo jak założyłeś nie takie to nadal bedzie się dusił
Nie "silnik spalił kondensator", tylko nastąpiło przebicie między okładzinami, co się zdarza. Zwłaszcza w używanych już urządzeniach. Kondensatory przebijają i tyle: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
przebicie silnika ,na biurku był odizoloway .przewiń silnik to dobra pralka
podaje link http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... proponuje zapoznać się z tym schematem podobne pralki i chyba podpasuje a napewno opis wyprowadzeń z silnika I uwaga z tymtrzymaniem bo silnik czasami może mieć przebicie do masy proponuje najpierw sprawdzić go miernikiem chociż pod kątem przebicia do masy
jak na moje oko to zalalo Ci wysokie mapięcie może masz stare przewody i mają jakieś przebicia jakby silnik napił się wody to dalej byś już nie pojechał
Pomiar rezystancji uzwojenia nic nie da. Jezeli będzie zwarty jeden zwój uzwojenia mającego np 200zw to błąd pomiaru będzie dużo większy od zmiany oporności. Przy dużych silnikach oporności styków będą wprowadzać duży błąd pomiarowy. Najprostszym sposobem jest podłączenie obniżonego napięcia przemiennego (przy wyjętym wirniku) i badanie pola magnetycznego....
Jest to bardziej fioletowe jak mówisz i jeszcze się iskrzy w fajce.
Napęd do wymiany. Nawet jak ruszy nic nie gwarantuje że nie nastąpi przebicie. Silnik osiąga po dwóch trzech minutach pracy temperaturę ponad 150 stopni, więc zwykła izolacja nic nie da. Różnica temperatur (głównie zimą) dokończy dzieła.
Przebite tranzystory FET w module zasilającym silnik. Ten z kolei może mieć jakieś przebicie, lub opory toczne, skoro wybija bezpiecznik.
Do wymiany fajka lub/i świeca zapłonowa. Jeśli są przebicia, to silnik powinien przerywać. Czasami zdarza się że w nocy widać niebieską poświatę, to akurat nic szczególnego.
Raczej silnik. Czasem padnie kondensator filtrujący na wejsciu. Ewentualnie grzałka, ale przeważnie jej uszkodzenie powoduje wybicie podczas prania jak grzeje wodę. Odłącz silnik i włącz. U mnie np powodem przebicia na silniku był pył ze szczotek. Wystarczyło wyczyścić i pralka działa. Odłączanie podzespoły i próbuj włączać, a znajdziesz, który element...
A jaki przebieg na swiecach moze pora by byla wymienic. Kable tez moga miec przebicie
Masz za mało wiedzy, aby sobie z tym poradzić. Ta zabawa jest dla Ciebie bardzo niebezpieczna. W przypadku przebicia uzwojenia naprawa nie jest możliwa, chyba że polegać będzie na przezwojeniu silnika.
skryn pomylił ci się chyba PS z Luną. Na 770 wiruje i po wstępnym, i po każdym płukaniu oprócz pierwszego ;) Jak dwa dni temu prałem pościel w PSie to tak robił ;) Tyle że pompa włącza się skok przed wirowaniem, a ja nadal nie wiem czy różnicówkę wywala przy włączaniu pompy, czy skok dalej przy włączaniu silnika na wirowanie - bo to może wskazywać które...
Dzięki za odzew silnik do przezwojenia, przebicie na uzwojeniu.
to ze wymieniłeś przewody wysokiego na nowe to niezałatwia sprawy bo ja też miałem ten problem i okazało się żete mowe przewody miały gorsze przebicie niz te stare.Zobacz to sobie wieczorem otwórz maske odpal sejka jak jest zimny i zobacz czy się na przewodach nie iskrzy bo czasami jak zawilgną to mają przebicie jak wyschną od silnika to im przechodzi...
L1,L2,L3 Do zacisków N do stojana. Pomierz czy silnik nie ma przebicia skoro wywala różnicówka.
Witam, miernik wskazuje napięcie wynikające z istnienia pojemności pomiędzy uzwojeniem a stojanem silnika, zjawisko normalne nie ma powodu do obaw, co innego gdyby to było pełne napięcie sieci które świadczyć by mogło o przebiciu izolacji.
Silnik oddałem do fachowca i został naprawiony. Przebicie na silniku było spowodowane wszędobylskim grafitem ze szczotek. Po wyczyszczeniu i wykąpaniu w odpowiednim roztworze (nie pamiętam nazwy) silnik działa jak nowy. Wymienione zostały także szczotki i łożyska. Dzięki za pomoc!
No i okazało się, że problemem był silnik. Przebicie /upływność uzwojenia do masy. Upływność mierzyłem wcześniej tylko na zimnym silniku i to był błąd. na świeżo zakończonym programie - rezystancja wynosiła ok 7 MOhm. po wejściu w tryb serwisowy pojawił się ponownie błąd F11 - skasowałem go ponownie i podmieniłem silnik. Po podmianie silnika - wydaję...
Witam, w pralce uszkodził mi się silnik - wirnik ma przebicie, silnik jak silnik ale interesuje mnie co to za element umieszczono obok kostki przyłączeniowej? Czy to czujnik Halla? Po co tam jest? https://obrazki.elektroda.pl/6036202000_... https://obrazki.elektroda.pl/3170135000_...
. Zmywarka pracuje bez uziemienia. Widocznie silnik ma przebicie. Tu nie ma być "widocznie"- musi to być sprawdzone przyrządami- omomierzem lub induktorem. Zmywarki pod żadnym pozorem nie wolno użytkować bez sprawnego zerowania obudowy i innych składowych części elektrycznych, życie ma się tylko jedno :!: .
W trybie serwisowym przy pokazaniu ostatniego błędu palą się diody druga, czwarta i szósta. czyli problem z silnikiem którego nie ruszałem:?: Przerabiane sto razy. Za zbyt mądra elektronika, która nie pozwala na rozpoczęcie żadnego programu... (cykl zablokowany z zamkniętymi drzwiami). Do czyszczenia silnik z osadu "pyłków" (szczotki, pasek), jak również...
Jeśli potrafisz posługiwać sie miernikiem to sprawdż na przebicie :silnik,grzałka-to podstawa(oczywiście odłącz najpierw od instalacji pralki)
Grzałkę sprawdzam zawsze, na przejście i przebicie. Silnik oporności ma właściwe i brak przebicia do masy. Pompy też sprawdzone. Blokada działa poprawnie. Jak otworzę drzwiczki do wyskakuje błąd E40 a przy zamkniętych nie wyskakuje. Nie słychać pracy przekaźników załączających silnik na programie wirowania.
Sprawdź dokładnie śledząć po przewodach skąd dochodzą przewody na których padły ściężki To nie TDA to jest zwarcie przebicie, sprawdzałeś silnik na przebicie? Sprawdzając silnik czasami nie podłączaj pozostałych zacisków do sieci bo tam są 2 przewody z prądniczki jeszcze
Błąd hydrostatu akurat jest w tym przypadku mylący. Sprawdź szczotki na silniku oraz tachoprądniczkę oraz, czy nie ma przebicia na masę silnik lub grzałka. Rozumiem, że pompa nie pracuje cały czas.
Witajcie. Pralka Amica AWE410L wyzwala różnicówkę. Niestety nie zawsze. Myślałem że to grzałka ale zrobiła to również na programie prania z zimną wodą. Sprawdziłem miernikiem czy nie ma przebicia między obudową, a zaciskami grzałki, silnika, pompki. Wszędzie nieskończoność. Brak śladów korozji, ogólnego syfu. Szczotki w silniku były wymieniane kilka...
Winna okazała się świeca zapłonowa. Mimo że była nowa to miala przebicie.
czarny - obudowa silnika - 7 Ohm żółty - obudowa silnika - 6 Ohm Rozkręcaj silnik i szukaj przyczyny przebicia na obudowę.
Falownik - ale to nie jest rozwiązanie Jakie rury? zwrotny sprawny? więcej informacji Wybijanie RCD świadczy o uszkodzeniu izolacji pompy - przebicie
Witam . Jeżeli kondensator sprawny to ; -zasilanie 230V pod lewy i środkowy zacisk ,czyli V/Z i U -kondensator pod zacisk lewy skrajny V/Z i do zacisku W. Sprawdź czy multimetrem poszczególne zaciski względem obudowy silnika czy nie ma przebicia(jaka rezystancja).
A to przebicie na obudowę silnika to normalnie? Jakie przebicie ? Zastanów się co pomierzyłeś. Przykro mi, ale podstawy pomiarów leżą.
Po analizie świateł i cieni (przyciski "kropka" i "przecinek" w Youtube na komputerze) można wnioskować, że przebicie było spod silnika. Prawdopodobnie z uzwojenia pomocniczego zwartego (jeden zwój grubego drutu miedzianego). https://obrazki.elektroda.pl/7520854200_...
Witam, kup inną świece np. z dużego fiata ma inne parametry niż maluchowska , może się przegrzewać i izolator szlak trafia i dostaje świeca przebicie.
Jak ubożasza wersja Civica ,to będziesz musiał dołożyć siłownik w drzwi kierowcy, troszke zabawy będzie z przeciągnieciem kabla przez przepust z drzwi kierowcy do środka auta . Trzeba rozwiercić kostke w drzwiach i przepychać kable.
W miejsce grzałki wstawić zwykłą żarówkę na 230V Proszę wypiąć kostkę silnika i sprawdzić czy żarówka będzie się świecić (czy dochodzi zasilanie). W ten sposób wykluczysz przebicie. Jeśli nie silnik to ewidentnie moduł. Zwarty lub zatkany tranzystor. Czasem wystarczy umycie izopropylem płyty z pyłu węglowego.
Kondensatory są w obudowach metalowych czy bakelitowych ? Wyklucz przebicie kondensatorów,
Sprawdź jeszcze czy sama cewka zapłonowa nie ma przebicia.
Dzień dobry Kolega poprosił mnie o pomoc, ponieważ przy otwieraniu bramy wyłączał wył. różnicowo-prądowy. Po pomierzeniu rezystancji izolacji stwierdziłem, że obwód zasilania bramy skrzydłowej ma rezystancję izolacji rzędu kilku kiloomów zarówno między fazą jak i neutralnym a przewodem ochronnym. Porozpinałem złącza w centrali napędu i pomierzyłem wszystkie...
ja bym najpierw zrobił reset ECU- można zdjąć kleme + od akumulatora lub poprostu wyjąć bezp. F1 na ok.10sek. i reset gotowy jeśli to nie pomoże sprawdź czujniki z przerywacza zapłonu
Tylko stacyjka jest wyłączona a on i tak gdzieś ma przebicie na silnik
Domyślam się, że problem jest z silnikiem, ale żebym jeszcze wiedział co i jak mam pomierzyć? Jeżeli jest jakieś przebicie na silniku to czy pracowałby normalnie po odpięciu przewodu ochronnego? Jeżeli jest jakieś przebicie to czy trzeba wymienić silnik na nowy?
Drzwi zamknięte, nic nie inicjujemy - silnik lekko się kręci, otwieramy - błąd door, mało tego - grill grzeje! Długo szukałem ale znalazłem, przebicie na silniku do obudowy. Po wymianie jak nowa :-) Logiki skutków uszkodzenia nie pojmuję, może mikrokontroler głupiał.
Driver silnika krokowego należy zasilać możliwie najwyższym napięciem, wówczas driver może uzyskać z silnika najlepszą charakterystykę dynamiczną. Zazwyczaj ograniczeniem jest maksymalne napięcie zasilania drivera, napięcie przebicia uzwojeń silnika jest raczej nieosiągalne. na naklejce jest podane napięcie 2.0 V i prąd 1.1A Z tego wynika tylko rezystancja...
Silnik o ile się nie mylę to komutatorowy. Jeśli tak, to masz zwarcie na silniku lub przebicie do masy silnika.
U mnie cewka była dobra, przebicie miał kondensator.
Silnik 1,1 kW 1440 obr/min. Jeśli uzwojenie ma teraz przebicie do masy to prawdopodobnie jest już przegrzana izolacja żłobkowa. Daj zdjęcie tego miejsca.
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
2 cieńsze (nie wiadomo od czego, jest pomiędzy nimi przejście). Termistor, albo bimetal ochrony przed przegrzaniem. Zmierzyłem napięcie jakie jest w w/w sytuacji podawane na stycznik i jest to 170V mimo nie wciśniętego przycisku. Przy wciśniętym przycisku normalne 230V. Możliwe przebicie z uzwojeń na ten właśnie element. A to miejsce zmostkuj w instalacji....
Witam. Powodem zadziałania zabezpieczenia różnicowoprądowego może być przebicie na filtrze PZ, grzałce, silniku pralki lub powodować to może blokada drzwi. Warto by zerknąć na stan wtyczki blokady bo bywały przypadki, że wypalało złącza co może doprowadzić do uszkodzenia modułu sterującego.
W przypadku silnika BLDC utrata momentu może być spowodowana przebiciem uzwojenia lub osłabieniem magnesów w przypadku ich przegrzania...
ciekawe czy byloby ok gdyby wystapilo przebicie na obudowe i dotknalbys go reka ??
Witam serdecznie. Sprawdz czy nie ma przebicia. Stan na wygląd tragiczny.
serwisant zdiagnozował przebicie na silniku. Założył nowy (regenerowany) silnik i działa.
electrolux przebicie silnika przebicie silnika pompa przebicie silnika obudowy
seicento klema twingo kontrolka silnik arduino przycisk funkcji
Układ L6388 w sterownikach silników DC i BLDC Pralka nie wypompowuje wody, filtr czysty - co sprawdzić?