W pralce mam zamontowany czujnik o oznaczeniu: 6501KW2001B. Zamiennik w Aswo, jak również ten o którym pisałeś (at)cezet to 6501KW2001A. Czy te części czymś się różnią, czy są całkowicie współzmienne? A może któraś z nich jest ulepszoną wersją?
Zmienił się zakres dostepnego momentu obrotowego. Silnik by przyspieszył, jakby na gwieździe był przeciążony.
O jaki silnik pytasz? W założeniu dopuszczalne jest krótkotrwałe przeciążenie, dla silników indukcyjnych domyślnie ograniczone do czasu rozruchu silnika. Długotrwale przeciążenie silnika powoduje stały wzrost temperatury uzwojeń i w następstwie zniszczenie ich izolacji.
Error 9 - przeciążenie silnika podajnika. 901 nie istnieje w opisie.
W załączniku jest schemacik wzmacniacza pomiarowego . Do złącza CON1 podłącza się czujnik pola typu KMZ10 . Przy podanych na schemacie wartościach elementów wzmocnienie wzmacniacza wynosi 25 . Czujnik KMZ10 najzwyczajniej w świeci "nakleja" się na jedną z żył fazowych kabla zasilającego . Na wyjściu układu otrzymamy napięcie proporcjonalne do prądu...
No to tylko przeciążenie silnika spowodowane za duzymi oporami ruchu, czytaj piach w łożyskach, mazut w reduktorze itp.
Przeciążenie silnika napędu tonera. Sprawdź, czy dobrze wszystko poskładałeś.
Nie ma, przeciążenie silnika po domknięciu które zarejestuje sterownik odłącza zasilanie.
Przyczyną tego stanu było przeciążenie silnika a pierścienie należy wymienić na nowe.
wolę zapytać zanim zabiorę się za rozmontowanie i szukanie usterki Dobre, uśmiałem się. Od serwisu oczekujesz, że z fusów wywróży uszkodzenie bo Tobie nie chce się rozebrać Robota Kuchennego? Podstawą prawidłowej naprawy jest rozebranie urządzenia, weryfikacja podzespołów oraz pomiary.
Na tym polega cały urok czujnika z wentylatora ze maja one dość duża histerezę - wiec dość łatwo powinno uzyskać się sytuacje gdy normalny prąd pracy nie aktywuje wyjścia natomiast przeciążenie powoduje aktywacje, do tego jeszcze musiałbyś w uC zrobić logikę odróżniającą prąd rozruchu od prądu przeciążenia ale to raczej kwestia dobrego algorytmu. Alternatywnie...
Witam Od kiedy komparatorem mierzy się prąd :!: :?: . W tym układzie jest to wykrywanie przeciążenie silnika (pewnie nie ma krańcówek), jak rolety dojadą do końca, silnik staje i komparator daje sygnał na uP.
Wybór duży z oferty: http://fif.com.pl/produkt/1144/1145; http://fif.com.pl/lista_produktow/44;
Wraca raczej do gwiazdy i przeciążony silnik wywala termika. Szukałbym w obwodzie presostatu lub automatyki rozruchowej (czasówka) Jednak potrzebny będzie elektryk.
Silnik może być zablokowany lub ciężko się obracać i stawia duży opór powodując przeciążenie, silnik można sprawdzić zdejmując pasek napędowy i spróbować bez obciążenia maszyną czy też wyrzuci bezpieczniki bo może to maszyna jest tego przyczyną. Co do maszyny radzę ją rozebrać osłony i dokładnie naoliwić każde połączenie, przez parę lat nieużywania...
E8055 Motor overload, current limit active, Masz przeciążony silnik albo walnięty układ pomiarowy prądu w napędzie. Jeśli masz drugi taki sam silnik (np. z innej osi) to go podłącz i sprawdź na nowym.
Rubik jestem zmuszony przyznać ci racje. Wekar czy masz możliwość zamiany przełożenia w jakiś sposób? Jeśli nie to trzeba by sie zastanowić czy silnik krokowy będzie miał wystarczającą siłe żeby nie "gubił" kroków co często sie zdaża przy przeciążonych silnikach krokowych. Czekam na odpowiedź :)
który czujnik temperatury???
Elektronikę można wykonać sobie samodzielnie, zastanawiałbym się raczej nad częścią mechaniczną. Do sterowania silnikiem elektrycznym, ale i ręcznym to trzeba już całkiem dojrzałego projektu, o ile to nie ma być rozwiązanie na 2 tygodnie pracy. W przypadku napędu elektrycznego pomyśl o zabezpieczeniu (jakieś "krańcówki" i przeciążenie silnika przy zacięciu,...
Witam Istnieje jakiś wzór którym można określić czas prawidłowej pracy silnika dla danego momentu biorący pod uwagę maksymalny prąd rozruchowy? Rzekomo odpowiedź to 1,6 ale czy ktoś wie skąd akurat taki wynik? Nie jest to wzór, tylko wymogiem normy silnikowej PN-EN 60034-1 jest przy sprawdzaniu silnika przez producenta jest to, aby silnik przeciążony...
Silnik raczej pozostanie bo większego nie dam rady, najwyżej mniejszą pompę. Ale prędkość posuwu spadnie, a większa siła będzie potrzebna sporadycznie. Czy da się wyciągnąć przez chwilę więcej KW, czy tylko tyle co moment bezwładności?
Silnika, łożysk i elektryki bym się w ogóle nie czepiał. Jeżeli pracowało poprawnie przez dwa tygodnie a teraz już nie, to: - ktoś wyjął filtry, - ktoś wymienił filtry na takie które mają dużo mniejsze opory przepływu (nie ta klasa filtracji) - jest w układzie wywiewnym jakaś przepustnica/przesłona/żaluzja, która dotychczas była tylko trochę otwarta,...
Efekt który opisujesz to przeciążenie silnika. Wstaw zdjęcia tej kopuły oraz sposobu napędu i dane silnika.
Odnośnie punktu "a" silnik możemy podłączyć tylko w gwiazdę przy czym silnik małej mocy bodaj że do 4,5 Kw może być podłączony bezpośrednio do sieci, powyżej np: poprzez sof-start lub falownik,ale należy uwzględnić warunki obciążenia i rozruchu tego silnika. Odnośnie "b" napięcie sieci za niskie do prawidłowej pracy tego silnika, Podłączony w trójkąt,...
Pomiar prądu to dobre rozwiązanie. Moment w silniku prądu stałego jest wprost proporcjonalny do prądu twornika. W windach często jest jeszcze układ fotokomórek - które zatrzymują drzwi przed "ściśnięciem" delikfenta.
Oczywiście ze zdjęć nie uda się z pewnością określić sposób połączeń. Ale wygląda że załączanie układu przy pomocy wyłącznika silnikowego, który głównie ma zabezpieczyć przeciążenie silnika. Załączanie silnika pompy stycznikiem (220 V) sterowanym wyłącznikiem ciśnieniowym LCA zabezpieczone przez CZF.I tyko nie wiadomo jaką funkcję pełni MBN 310 oraz...
Myślałem o samodzielnym zrobieniu elektroniki i wykorzystaniu np transoptora szczelinowego lub np. przetwornika uzywanego w samochodach do pomiaru obrotów z czujnikiem halla. Można też złożyć z gotowych klocków np. na wale silnika montujesz krzywkę instalujesz czujnik bezstykowy jakiś prosty PLC i urządzenie gotowe. Trzeba tylko sprawdzić czy przy maksymalnych...
Moc silników jest podana w tabeli ( 2,2kw 1,5kw). Dostawca central do silników ok 2 kw stosuje falowniki 1x230V. Wykonawca automatyki zamienił je na takie jak na zdjęciu ( 3x400).
Kalibracja drukarki. Ustawiłeś ilość kroków na milimetr dla wszystkich osi i ekstrudera? Jedna z przyczyn to właśnie to. Ekstruder ma podać dla przykładu 10 mm filiamentu, a w rzeczywistości podaje 11 mm i wtedy następuje przeciążenie i gubi kroki. Druga, to zbyt niska temperatura lub za duża prędkość druku. Wtedy Hot End nie nadąża topić plastiku....
Możesz mieć fizyczne przeciążenie, silnik łożysko. Lub operator za dużo chce wziąć.
Kolega przeciążył silnik i go skopcił. Silnik może kosztować tyle co nowa rozdrabniarka.
Zobacz notę aplikacyjną LM317, tam masz możliwość regulacji prądu, napięcia, albo obu tych wartości naraz, w zależności od schematu. Nie jest to jakiś szczególnie złożony układ, masz tam do 1.5A prądu, jeśli to nie wystarczy, zmień stabilizator na LM350 - wtedy masz prąd do 3A.
Tak jak pisałem, prąd silnika jest proporcjonalny do spadku napięcia na rezystorze szeregowym. Wystarczy go mierzyć , po co te akrobacje z pomiarem napięćia na silniku. Nie, nie wystarczy. Prąd gałęzi w tym wypadku jest wypadkową prądu silnika i rezystora. Inaczej mówiąc - jest zafałszowany przez sam rezystor. Po drugie, do pomiaru trzeba mieć rezystor...
Posiadam napęd Nice Spin, którego napęd sygnalizuje przeciążenie nawet z luźnym silnikiem (2 razy po 3 mrugnięcia lampki). Czy to jest silnik komutatorowy i należałoby wymienić szczotki, czy przyczyna może być inna? Rozebrałem silnik - szczotki są ok. Napięcie na silniku podczas rozruchu 23,6V, więc chyba też ok. Po odłączeniu silnika reakcja jest ta...
Ze względu na duże "dziury" prądów znamionowych. A C16 nie zabezpieczy silnika 3kW przed przeciążeniem, ponieważ prąd silnika to około 6A. Niech przy przeciążeniu popłynie ich 10A. Z silnika dym, a eSka nic sobie z tego nie zrobi. Obejrzyj sobie tabele charakterystyk wyłączników. Zabezpieczenie silnikowe (np PKZM Eatona) ma człon termiczny regulowany...
Witam! Poczytaj to: http://www.proxima.pl/pdf/programowanyys... . Myśle, że Cie zainteresuje :) Pozdrawiam!!
Czyli potrzebujesz zwykłego zasilacza 12V i minimum 15A, niewrażliwego na chwilowe przeciążenie. Rozruch silnika elektrycznego to pobór mocy dużo powyżej mocy znamionowej urządzenia. Zdecydowana większość zasilaczy impulsowych odpada. Polecałbym zwykły zasilacz transformatorowy, ewentualnie przeróbka ze starego, transformatorowego prostownika do ładowania...
....Dodatkowo jeśli z założenia projekt ma być praktyczny to bezpośrednie wyjścia na cewki styczników załączających silnik powinny stanowić bloki opóźnienia przy załączaniu wyzwalane Q1 i Q2 (bez nich jeśli w trakcie ruchu bramy do góry naciśniesz przycisk w dół to brama zadziała chyba tylko teoretycznie, bo nagła zmiana kierunku może przeciążyć silnik...
W tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic94... kol. Dar.El (post z 14 lutego 2008) narysował taki układ pomiarowy. Pozdrawiam. ps. proszę staranniej przeglądać podobne tematy (p.14 regulaminu).
Sobie bym pewnie zamontował niezawodny silnik "podstawowy" (na tą chwilę faworyt to TTGO) ze sztywnymi wieszakami i sterownik wykrywający przeciążenie (MOBILUS C-MR). Kiedy "kasa nie gra roli" to zaproponował bym Somfy IO. W wersji 1 ewentualne (niewielkie) ryzyko uszkodzenia rolety jest wkalkulowane w różnicę w cenie. Somfy ma tę niewątpliwą zaletę,...
Tylko jeszcze grzybek bezpieczeństwa w masę cewek. I bezpiecznik w razie przeciążenia silnika.
Element tnący trzeba często smarować najlepiej olejem do pił łańcuchowych bo oblepi się sokami roślin i miazgą co spowoduje dużo większe opory i przeciążenie silnika. Niekiedy zaczynają dymić ostrza gdy na wskutek tarcia temperatura wzrasta a niekiedy zaczyna dymić silnik w wyniku przeciążenia i pada.
Słyszysz czy silnik przeciążony. Zwiększyłeś prędkość 1.5 raza a ciąg Ci się zmniejszył 1.5 raza.
Im mniejszy silnik tym lepiej i z mocnym sterownikiem -powinien dać sobie rade. Istnieje tylko niebezpieczeństwo przeciążenia silnika przy długotrwałej pracy.
Nie chciałbym wsadzać kija, ale ta wymiana poglądów (i wątpliwości) utwierdza mnie w pytaniu: dlaczego delikatny K7, a nie mocniejszy HD1090 bez ograniczeń czasowych? A w temacie przedłużacza: lepiej dokupić (droższy, oczywiście) wąż ciśnieniowy, niż posiłkować się przedłużaczami. Długie węże są (wcześniej, niż później) bardzo przydatne. I nie ryzykujesz,...
Trzy kreski pojawiają się jeżeli występuje przeciążenie silnika przy zamykaniu lub otwieraniu bramy. Należy ponownie zaprogramować punkty krańcowe trochę wcześniej niż dotychczas.
Co to znaczy lekko drga? Spotkałem się z uszkodzeniem wirnika w silniku, które dawało podobne efekty ( jeżeli dobrze rozumiem ) silnik po zasileniu "buczał " a potem krótkie szarpnięcia lub zero szarpnieć. Zwarte uzwojenia na wirniku . Zamontuj na próbę inny silnik ( dowolny, który wejdzie) tylko uważaj !! sprawdź 10 razy sposób wyprowadzeń zasilania...
Wypadało by zastosować zabezpieczenie silnika przed przeciążeniem.
Zmierzona impedancja pętli zwarcia (0,35Ω) jest duża i wskazuje że zarówno przy rozruchu jak podczas pracy będą duże spadki napięcia na torze zasilającym silnik. Można szacować że spadek przy rozruchu będzie grubo przekraczał 20% a przy pracy z obciążeniem znamionowym zdecydowanie ponad 10%. Natomiast na jedno może warto zwrócić uwagę. Wyłączniki...
Chyba jedynym sensownym rozwiązaniem tego problemu jest budowa przetwornicy. Może też wystarczy sterowanie PWM, ale nie wiem czy nie przeciąży to np szczotek silnika. Najprostszy sterownik PWM to układ LM555 + kilka mocnych tranzystorów MOSFET połączonych równolegle, albo nawet jakieś IGBT, ale jak już napisałem może to przeciążyć szczotki silnika....
Jak mnie pamięć nie myli, to trzy kreski oznaczają przeciążenie silnika. A to może oznaczać, że ustawiłes zbyt duży docisk pancerza do posadzki.
Sprawdź wszystkie przekaźniki poza układem, zasil cewkę i zmierz omomierzem co na stykach istnieje .Zrób to dokładnie . Jeśli > 1 Ohm to masz odpowiedź i wtenczas poszukaj lepszych jakościowo/mocniejszych . Ten sterownik VNH5019 wydaje mi się delikatny , będziesz miał przeciążenie na silniku i pójdzie z dymem aż miło. A przekaźnik to przekaźnik ;)
Odpowiedzią na Twoje pytanie "czy uszkodzony przekaźnik rozruchowy może powodować to, że sprężarka znacznie się grzeje", byłaby próba z eliminacją możliwości pracy uzwojemia rozruchowego po rozruchu (można podłożyć pod styki przekaźnika rozruchowego kawałek izolacji i ręcznie zewrzeć je tylko na czas rozruchu). Jeśli przy pracy samego uzwojenia roboczego...
Zobacz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50...
O ile dobrze pamiętam Moc silnika P=√3UIcosφη η-sprawność. Te 550 W to moc na wale Prądy i napięcia to zasilanie Sprawność ma podaną dla różnych obciążeń na wale Co do przeciążeń to jest to barszo szkodliwe, wydziela się nadmiar ciepła które może spowodować awarię. Jeżeli bardzo przeciążysz silnik to może on "utknąć" (stanąć) a wtedy płyną ogromne prądy....
https://obrazki.elektroda.pl/5012765300_... Pozwolę się dopiąć do wątku. Centrala sygnalizuje przeciążenie silnika (mrugax3). Silnik z podmienioną centralą działa sprawnie. Poza elektrolitami, MoSFET, gdzie celować? Nic nie widać na płycie, żeby było uszkodzone. Z góry dzięki.
Moc to moc i koniec. Za pracę silnika 3f zapłacisz tyle samo co za pracę silnika 1f o tej samej mocy no może prawie tyle samo bo 3f są mniejsze straty. Zalety 3f nad 1f spokojnie znajdziesz u nas na forum Wyobrażasz sobie przebicie 400v w samochodzie w którym siedzisz? Rozrusznik w chwili rozruchu pobiera kilkukrotnie większy prąd i pracuje prawie na...
Silnik się obraca. Nic mu się nie stało. Po prostu przeciążony przed silnik układ GIPS…. padł.
Ten parametr to skrót z angielskiego IE = International Efficiency, oznacza sprawność silnika. Jeśli silnik się nagrzewa, sprawdź, w jakim stanie jest kondensator i zmierz mu prąd i porównaj ze znamionowym, żeby określić, czy nie jest przeciążony mechanicznie przez przekładnię/maszynę.
(at)sigwa18 Według dokumentacji sugerowany bezpiecznik to 25A https://obrazki.elektroda.pl/6554497700_... Nie może dojść do takiej sytuacji że przeciążony silnik wyrzuca zabezpieczenie przed falownikiem. W takiej sytuacji jest po prostu dobrany złe zabezpieczenie falownika. To falownik pełni funkcję ochroną a nie bezpiecznik. Falowniki...
Te układy są przeważnie bardzo proste , więc jest duża szansa że to tylko ten triak . Chyba że uszkodzony silnik spowodował przeciążenie i taki efekt . Możesz też zastosować sprawny regulator ze starego odkurzacza , jeśli moc tego jest porównywalna .
Tylko czy przy kole 120 silnik 5.5kW nie jest już przeciążony? mierzyłeś prąd pobierany przez silnik przy dobijaniu do 8 bar?
Przeciążenie silnika czy falownika?
wytłumaczyć dlaczego tak jest? Dlatego, że S ma głównie za zadanie zabezpieczyć instalację za sobą, a wyłącznik silnikowy silnik. Czy wyłącznik silnikowy zamontowany zamiast S-ki nie pełniłby roli zabezpieczenia zwarciowego? Nie jest do tego zbudowany. W przypadku zwarcia zadziała S, w przypadku przeciążenia silnika wyłącznik.
Ciekawe tylko ile razy można przeciążyć silnik który nie jest do tego przystosowany ?
Jest jeden sposób - falownik. Krótkotrwale (do ok. 30s) możesz przeciążyć silnik (w zależności od porducenta o 30-50%)
Witam Odnosnie zabezpieczenia i uwzgledniajac fakt , że w układzie masz AVR w obwodzie zasilania silnika wstaw rezystorek o małej wartości rezystancji (jakis ułamek ohma) i odpowiedniej mocy (nie wiem jakiej mocy ten twój silniczek), a AVR'em "badaj spadek napiecia na tym rezystorku - spadek napiecia na tym rezystorku i jego wartość rezystancji zgodnie...
1. Możesz, stosując charakterystykę U/f. Nie wektorową! Pamiętaj, że nie będziesz miał ochrony silnika przed przeciążeniem. [edit:]Racja, silnik jest mocy większej, nie mniejszej niż falownik. Niemniej ze zmniejszoną prędkością będzie pracował poprawnie. Teoretycznie do ok. 80% prędkości znamionowej - ale praktycznie to zależy od obciążenia w konkretnym...
Nie wiadomo, czy można podłączyć transformator o wyższym napięciu znamionowym. Zależy to od budowy sterownika. Zresztą nie ma to sensu, przy wyższym napięciu będą płynęły większe prądy, które spowodują jeszcze większe tętnienia napięcia. Kondensator filtrujący jest za mały. Przekroje przewodów też należy zwiększyć. A co do prądu pobieranego przez siłownik....
Silnik nie jest przeciążony?
Dla dysku SSD to nie szkodliwe ale silnik dysku talerzowego jest mocno przeciążony ciągłymi rozruchami. Elektronika sterująca silnikiem najbardziej się grzeje w czasie rozruchu silnika i narażona jest przez to na uszkodzenie. Spróbuj znaleźć konfigurację zarządzania energią i ustawić dysk na pracę ciągłą. Pozdrawiam
Witam.Takie problemy są typowe dla przeciążonego silnika elektrycznego.Chyba będzie wymagana wymiana wirnika i szczotek.W instrukcji jest podane jak długie przerwy trzeba robić w pracy tą piłą.
Mogły nie odbić hamulce i komputer stwierdza przeciążenie silnika. Przejechać przez rolki na stacji i albo wykluczy albo potwierdzi.
Silnik ma 8,3A Więc wyłącznik powinien być ustawiony na 9,2A. Jeśli będzie wyłączał to będzie oznaczać, że silnik jest przeciążony. Jeśli chodzi o wyłącznik nadpradowy to chroni on instalację przed uszkodzeniem, więc na to musisz zwrócić uwagę, no i na zabezpieczenie przed nim.
Po pierwsze, jedyne co uzyskasz to przegrzanie silników i podobny czas lotu. W takiej zabawce KAŻDY gram, powyżej nominalnej masy to przeciążenie silników, mniejsza siła nośna i... paradoksalnie, krótszy czas lotu. To nie jest tak, że większy akumulator = z automatu zwiększeniu czasu pracy. Twój helikopter musi się unieść, czyli pokonać grawitację....
Znakomicie sprawdzają sią tak zwane eSy. Np S191 B6 wyłącza zablokowany lub przeciążony silnik po kilkunastu sekundach, tak więc nic się mu nie stanie. Jest wielorazowy łatwo dostępny i tani!!
Czyli masz coś ze śrubą. Bo to przeciążenie silnika. Normalna temperatura to do 100°C Dodano po 2 Termik jest na 23A. Jaki masz silnik, jakiej mocy?
Nie to tylko prowizorka dla sprawdzenia czy ruszy ... ale o jakie przeciążenie silnika chodzi ?
Witam Proszę o informację jakie łożyska można zastosować do silnika termomix TM31? W silniku tym ktoś wymienił łożyska na 608-2RSH. Silnik z takimi łożyskami strasznie ciężko chodzi (ciężko kręci i pokazuje błąd 34 - przeciążenie silnika) porównując z załączonym filmikiem (patrz 38:45 https://www.youtube.com/watch?v=MvfRbZT1...
Witam, Na wstępie powiem że szkoda że tzw fachowcy potrafią się tylko wyśmiewać z ludzi którzy potrzebują fachowej pomocy. Dala mnie tacy fachowcy to udający coś wiedzący w danej dziedzinie ale nie tak do końca. Wracając do tematu. Czy silnik zabezpieczony jest odpowiednim zabezpieczeniem? Druga sprawa to czy silnik o tej mocy nie jest za mały dla danej...
Myślę że każdy podstawowy drut nawojowy ma napięcie przebicia kilku tysięcy V . bo przecież zwykłe silniki na 230 czy 400 V sprawdza się induktorem a to właśnie kilka tysięcy woltów . Poza tym zwykłe silniki pracują na napięciu wiele wyższym jak 150 V a nie sądzę żeby były nawijane jakimś specjalnym drutem . Popatrzmy choćby najtańsze silniki znanych...
Silniki zasilane są poprzez dwa układy stc4606 z pomiarów wychodzi mi przejście a nie powinno. Co może być odpowiedzialne za pomiar prądu, że wywala przeciążenie silnika?
To się rozpisałeś. W skrócie - zbyt niska wysokość podnoszenia powoduje, że pompa pompuje więcej wody niz jej wydajność znamionowa (pracuje poza swoją charakterystyką) a to przekada się na przeciążenie silnika. Dławienie tłocznego ogranicza wydajność (wzrasta ciśnienie na pompie czyli rośnie wysokość podnoszenia) do wartości znamionowej pompy zmniejszając...
Pytanie z innej beczki: Skoro silnik na gwiazda ma mniejszą moc, niższe prądy - ale ona mi do pracy (mielenia) wystarcza czy okresowa praca ma jakieś negatywne skutki dla silnika ? Nie "ma", ale "mieć" może. Łatwo jest wtedy przeciążyć silnik.
Zmierzyłem silnik bez obciążenia pobiera 4 amper na faze. Czyli silnik jest bardzo przeciążony.
Jeśli są zwarte zwoje w jednym uzwojeniu fazowym, to przy połączeniu w trójkąt mamy zwarcie dwóch wyjść falownika. Jeśli przepniemy w gwiazdę, to w szereg ze zwartym uzwojeniem dajemy dobre i bezpośredniego zwarcia dwóch wyjść falownika nie ma. Oczywiście silnik nie będzie działał prawidłowo, a przeciążenie i tak wystąpi.
Przyłączam się do pytania. Mam dokładnie ten sam problem. Dodano po 4 Problem znaleziony. Do wymiany oba układy podwójnych mosfetów AO4629. W momencie zamknięcia drzwiczek, wsunięciu tacki ociekowej czy nawet włączeniu ekspresu zostaje uruchomiony test napędu zaparzacza i oczywiście wysterowanie mosfetu drugiej połówki który zamyka obwód który przeciąża...
Faktycznie jest tam taka opcja z rezystorem. Jakiś czas temu robiłem opcje z rezystorem prąd zamieniałem na napięcie i odczytywałem prockem, ale przy 10 bitowym przetworniku nieciekawie to wygląda. Narazie testuje na ina226 mostek H z silnikiem i nawet nie źle działa Jakieś maga precyzji tu nie potrzebuje tylko wykrycie wzrostu prądu wyłączyć silnik....
Silnik wytrzyma krótkotrwałe przeciążenie. Ciągła praca, to duże prawdopodobieństwo przegrzania. 1200W z tego chcesz wyciągnąć. Jeśli to podobna konstrukcja jak na obrazku poniżej, to nawet nie ma jak poprawić chłodzenia. Całość już jest w wodzie. https://obrazki.elektroda.pl/5078916400_...
jak wykonać taki ogranicznik prądu dla silnika Do zabezpieczenia silnika najlepiej zastosować jakiś bezpiecznik termiczny który załatwi sprawę przeciążenia silnika. jak zrobić że po podaniu krótkiego impulsu z włącznika drzwi się będą otwierały/zamykały, dopóki nie zadziała krańcówka. Tu musisz zastosować przekaźnik i zrobić na nim podtrzymanie. Przekaźnik...
A jak myslisz, co ,może być powodem? Przeciążenie, silnik większył pobór prądu.
Właśnie pojawiła się sugestia że możliwe jest przeciążenie silnika w przypadku zablokowania łańcucha... Stąd pojawiły się moje przemyślenia czy jest taka potrzeba? Raczej prędzej zerwie się łańcuch, a jeśli nawet nie, to silnik się zatrzyma - pytanie tylko czy się nie uszkodzi/przegrzeje wtedy?
główne bezpieczniki, te z plombą, są automaty 25 A. Należy w pierwszej kolejności wymienić . Mierniki cęgowe i zwiększanie zabezpieczeń nic nie dadzą albowiem z relacji autora tematu wyraźnie wynika że nie dzieje się to za każdym razem a to wskazuje na przeciążenie instalacji - może być przeciążenie silnika, zwiększony pobór mocy przez innych użytkowników...
Może wykorzystaj przełączniki krańcowe. Jak brama dojdzie do jednego z końców to da się uruchomić tylko w przeciwnym kierunku. Zabezpieczenie przeciążeniowe też może się przydać jak coś się kiedyś przytnie.
Tam siedzi elektronika i to szybka, dlatego reaguje na prąd rozruchowy silnika oceniając go jako przeciążenie. Trzeba pogrzebać w agregacie i zwiększyć stałą czasową układu przeciążeniowego.
Spróbuj odpalić drukarkę z silnikiem wymontowanym z napędu. Elektronika widzi przeciążenie silnika (błąd 2000); sprawdź połączenia. Silnik z FS-1800 nie pasuje (jest wolniejszy), ale do testów możesz założyć, będziesz miał ściśnięty w pionie wydruk.
Przeciez się nie uciągnie i będzie przeciążony silnik. Jeśli jednak chcesz robić swapa skrzyni to jak najbardziej , zapewne z dizla 6 gear.
Witam ! Ten błąd informuje o przeciążeniu silnika. Silnik sprawdzony? Może warto spróbować zamienić silniki tzn. podłączenia ? Będziesz miał pewność co jest uszkodzone falownik czy silnik.
poszukuję prostego schematu / modułu informującego o przeciążeniu silnika dc zapalającą się diodą, silnik dc 3-6 v kiedyś natrafiłem na coś podobnego ale nie potrafię tego odnaleźć z góry dziękuję
Raczej na 100% mikrokontroler jest zabezpieczony przez producenta przed odczytem. Aby poznać rolę płytki trzeba by rozrysować w formie schematu połączenia płytki z otoczeniem. Może płytka stanowi rodzaj soft startu dla silnika? Może ambitnie badane jest ewentualne przeciążenie silnika?
układ przeciążenie silnik przeciążenie silnik elektryczny silnik synchroniczny przeciążenie
zmywarka dłużej zmywa mikrotik firewall filter czujnik biegu wstecznego
phanick pegasus pomiar indukcyjności
Mechanizm magnetowidu Aiwa 7700: Diagnostyka i naprawa Czujnik otwarcia maski w Renault Laguna II - czy jest obecny?