Sprawdź odmę silnika, może zapchana i przedmuchy z cylindrów "wypychają" olej.
Przedmuchy przez cylindry.
Jeśli na uszczelkach nie widać śladów przedmuchów, sprawdź tuleje cylindrów.
Jakiś opar stamtąd będzie wydobywał się zawsze. To objaw przedmuchów w cylindrach. Niekoniecznie muszą to być pierścienie, równie dobrze i tłoki i gładzie cylindrów również mogą już być zużyte.
Kolego daj zdjęcia tego silnika ;) I w pierwszej kolejności sprawdź ustawienia zaworów jeśli są oraz kompresję.
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Mój poldek miał kiedyś przedmuch na uszczelce pod głowicą. Przedmuch nastąpił pomiędzy 3 a 4 cylindrem na odcinku 1 cm pasek uszczelki całkowicie został wypalony.
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Za wysokie podciśnienia na zimnym koło 350 mbar. Może przedmuch z któregoś cylindra do ssącego może dawać taki efekt.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Twarde węże to zazwyczaj przedmuchy z cylindrów do układu chłodzenia.
Cześć, u mnie problem rozwiązany, poprosiłem mechanika żeby sprawdził kompresję, i wyszło że problem leży właśnie tutaj. wymieniłem uszczelkę pod głowicą, przedmuch był pomiędzy cylindrami. Auto jeździ jak nowe, zniknęło brzęczenie, problemy z paleniem, brak mocy
Jedynie przedmuch z cylindra przez pękniętą uszczelką/głowicę/blok.
Najprawdopodobniej jest przedmuch z cylindra do płaszcza wodnego na uszczelce pod głowicą.
Może już mieć przedmuchy na cylindrze, lub za wysokie obroty.
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Spaliny wydostające się przez odmę to skutek przedmuchów do komory korbowej (pierścienie lub prowadnice zaworów) Jeżeli wyciągałeś tłok to pierścienie ustawione są teraz w innym położeniu, stąd te przedmuchy. Cylinder, w tych silnikach, wyciera się zawsze owalnie. Powinny się ułożyć gdy silnik trochę popracuje. Uszczelka głowicy w Tecumsehach powinna...
Witam, dzisiaj w Fordzie Mondeo MK4, gdy go odpaliłem, zaczął się wydobywać dziwny metaliczny dźwięk z silnika i nie wiem, czego to może być przyczyną. Na dole załączam film, na którym coś słychać. To nie jest metaliczny dźwięk... Brzmi jakby uszczelka pod głowicą miała 'przedmuch' pomiędzy cylindrami .... Dlatego odgłos przypomina raczej bieg traktora...
amatorski sposób pomiaru sprężania na docisk wykzał niższe ciśnienie w 2 i 3 cylindrze. Czy jest jakiś sposób sprawdzenia ewentualnego przedmuchu pomiędzy cylindrami ?
Nie ma już pierścieni. Są przedmuchy z odmy?
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Wymiana głowicy , a do tego przedmuchy na cylindrach co przez odmę daje olej na Turbo. Silnik do remontu lub wymiany .
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Czy ubywa płyn chłodniczy? spaliny z wlewu oleju świadczą natomiast o przedmuchach na cylindrach czyli braku szczelności Na podstawie czego kolega uważa że to uszczelka pod głowicą? Ostrzeżenie za wypisywanie bzdur.
Znaczy silnik do naprawy głównej. Przedmuchy z cylindrów wywalają olej na zewnątrz.
Witaj, na pewno jest przedmuch między cylindrami a układem chłodzenia> uszczelka głowicy. Może być też pęknięcie w samej głowicy.
To jakieś cuda , ale w dzisiejszych czasach , kto wie? Pozostaje jednio - czyżby miał przedmuchy na cylindrach.?
Dziś znowu brak iskry, w tygodniu wymieniam cewkę, kondensator i uszczelkę pod cylindrem bo znalazłem przedmuch, jak poskładam to dam znać.
Mam pytanie czy to jest wina gniazda zaworowego, zaworu, pierścieni czy wszystkiego na raz? Duże przedmuchy stąd dym z pod korka. Wytarte pierścienie, cylindry, tłoki...
Wyrzucało by płyn, nie było by ogrzewania wnętrza. Gdyby był przedmuch pomiędzy cylindrami nie pracował by na dwa cylindry, nie jeden.
Witam kolego oświeć mnie co to znaczy ,,przedmuch" na pompach PDE o przedmuchu na cylindrach słyszałem ale na pompkach pierwsze słyszę i naczym polega ta owa regeneracja?
A zawory czy ewentualny przedmuch na tym cylindrze w innym miejscu?
Gdyby uszczelkę wydmuchało to płyn by zmienił kolor Nie zawsze, jak jest sam przedmuch z cylindra do układu chłodzenia to wali na ciepło po otwarciu już termostatu (w gorszych przypadkach może i prędzej) bąblami górnym przelewem zbiornika no i po bardzo ostrożnym odkręceniu korka (najlepiej odkręcić na zatrzymanym silniku) trzymając rozgrzany silnik...
Skoro węże robią się strasznie twarde to proponuje zrobić test na obecność spalin w płynie no wygląda to na przedmuchy z cylindrów do układu chłodzenia.
Leci paliwo nadmiarem i góry wtrysku. Na dwóch cylindrach przedmuch pod podkładkami, Tak jak by trochę chodził nie równo i zaczął kopcic na czarno. A że ma jeszcze u mnie być poszły wszystkie do sprawdzenia potem do regeneracji.
Witam. Jeśli korek otwiera się przy stosunkowo niskiej temperaturze to główne wskazanie jest na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Następują wtedy przedmuchy z cylindra do przestrzeni płynu chłodzącego. Pozdrawiam.
*/ c-330 wsysa olej z filtra powietrza po 10-15 godzinach pracy miska na olej jest sucha silnik ma spękane pierścienie a co za tym idzie ma przedmuchy czy to może być przyczyną? Może mi ktoś wytłumaczyć , jak przedmuchy tłok -cylinder, wpływają na pobieranie oleju z mokrego filtra powietrza. Nie z miski olejowej silnika. Pozdrawiam serdecznie.
Jeżeli tak się dzieje to nie musi się woda nawet zagotować. Jak są przedmuchy z cylindrów to właśnie taki będzie objaw. Nie pozostaje nic innego jak ściągnąć głowicę i zmienić uszczelkę. Nie zapomnijcie też o wyrównaniu głowicy poprzez planowanie!
klej BOOL w zielonej tubce Ciekawe, znaczy chodzi o klej BOLL? Skoro przedmuchy z cylindra go nie wydmuchały to tym bardziej słabe ciśnienie oleju go nie powinno ruszyć.
Moim zdaniem masz zapchany lub załamany wężyk od tzw. odmy (odpowietrzenia) skrzyni korbowej silnika i właśnie przedmuch z cylindra silnika powoduje takie efekty oraz wycieki oleju na zewnątrz, poprzez wszelkie uszczelniacze silnika.
to jest taka jakby odma i może tam dostawać się mgiełka olejowa z silnika pomiar kompresji z próbą olejową może coś powiedzieć bo silnik może mieć przedmuchy na cylindrach z którego roku masz ten traktor i ile ma MTH
Kompresji nie mierzy się placem tylko manometrem. Wy żej kolega Ci podpowiada prawidłowo.Wygląda na przedmuch między tłokiem a cylindrem.
Zanim się zabierzesz za ustawianie wtrysku i wyciąganie tłoków zmierz kompresję. Jeśli przedmuch z cylindra na uszczelce głowicy jest do kanału odpływowego oleju masz takie właśnie objawy. Możesz na ciepłym silniku zdjąć pokrywę zaworów i odpalić na chwilę silnik, zwróć uwagę czy przy którejś lasce popychacza zaworów nie idzie większa "mgiełka" do góry.
Kilka razy zagotowany, to już teraz z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić przedmuchy z cylindrów do układu chłodzenia - objawy też są identyczne. Odkręć korek i na uruchomionym silniku zobacz czy nie idą bąbelki do zbiorniczka wyrównawczego.
to sa typowe objawy uszczelki pod glowica.mozesz sprawdzic to odkrecajac korek od zbiornika wyrownawczego i ktos musialby probowac odpalic silnik jesli woda w zbiorniczku zacznie tak jakby podskakiwac tzn ze jest przedmuch z cylindra
Silnik w kawalkach zajelo mi to prawie caly dzien jutro go skladam przedmuch do cylindra z chlodziwa 1 cyli.. nie palil jak sie okazalo wyczyscilem a teraz rano zloze go i zobaczymy czy odpali :/
ciśnienie w układzie chłodzenia ,które wylewa chłodziwo ,możesz mieć z przedmuchów z cylindrów albo zbyt wysokiej temperatury wody,bo wypływa korkiem jak piszesz.Jeśli to nie uszczelka ani pęknięty blok silnika,to pozostaje zatkany układ chłodzenia.
Na upartego można "pompować" ciśnienie kompresorem i uwzględniając odpowiednie fazy w sąsiednich cylindrach (tak, żeby w "pompowanym" i badanym sąsiednim zawory były zamknięte) sprawdzać "wyciek" ciśnienia manometrem... ale po co odróżniać te problemy - w każdym przypadku silnik jest do rozebrania, a wtedy będzie już widać czy był przedmuch między cylindrami...
mam kombajn fahr m660 ma on silnik f3l912 przy odpalaniu zimnego słychać taki stukot czyżby jest przedmuch między cylindrem i głowicą ? http://obrazki.elektroda.pl/4121319800_1...
Pompe naprawiali w warsztacie o nazwie, Bosch ...... No to naprawili i usterka znikła, czy tylko udali, że naprawili? (-)jak sprawdzic odme, przy dolocie do turbiny tam gdzie ta odma się łączy jest trochę oleju. Nie znam za bardzo kia ceed 1,6 crdi, ale mam fotkę z silnika hdi, gdzie czerwona strzałka pokazuje rurkę gumową łączącą odmę z rurą dolotową...
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Nie wiem jak jest w twojej pile, ale w sthilu 180 za pompę robi membrana w gażniku, poruszana powietrzem z cylindra. Jeśli tam będzie przedmuch, może nie pompować, a nawet dmuchać w drugą stronę, więc to bym sprawdził.
Były sondy cyrkonowe (napięciowe) jak i tytanowe (rezystancyjne). Wyżej pytałem, jak odróżnić jedną od drugiej? taki efekt może dawać nieszczelność między kolektorem a sondą Nigdy bym nie pomyślał, nieszczelność kolektora wydechowego to tyko ucieczka części spalin, dlaczego miałaby wpływać na ich skład? A co z przedmuchem między cylindrami, ewentualnie...
(...)Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić zapłon bo w sasiednim cylindrze akurat zawory są otwarte i ciśnienie ucieka.(...) Chyba, że pomiar wykona się prawidłowo, tj. wykręcając na czas pomiaru świece nie...
W tym miejscu na tłoku jest coś?? Może to tylko jakiś przedmuch.
Skoro test na CO2 w płynie wyszedł dodatni, to znaczy że jest przedmuch spalin do układu chłodzenia - czyli uszczelka pod głowicą, pęknięty cylinder/głowica albo jest tam też przy EGRze chłodnica spalin, to jeszcze może być ona.
Świeca wskazuje na zbyt bogatą mieszankę - gaźnik do regulacji albo dajesz za dużo oleju do mieszanki a cylinder faktycznie zmęczony. Pewnie masz przedmuchy na pierścieniach. Pokaż jaki jest ich stan. Jeździsz na fabrycznym filtrze powietrza?
Wydaje mi się, że to wina pierścieni tłokowych i/lub beczkowatych cylindrów. Po prostu przedmuchy w skrzynię korbową.
Przy takim ciśnieniu jak pisałeś we wcześniejszym poście będziesz miał problemy przy niskich temperaturach. w katalogu podają normalne ciśnienie od 28-34bar a pisałeś ze masz na którymś 22. Jeśli płyny ok to tak jak pisał ktoś wcześniej może byc przedmuch między cylindrami. Napisz jakie masz ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
Może mieć, ale nie koniecznie, może to być również nieszczelny reduktor. Żeby go wykluczyś zakręć gaz na butli i pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli sytuacja się nie powtórzy, to znaczy że reduktor gazuje układ chłodzenia. Jeżeli się powtórzy to jest przedmuch od strony silnika (uszczelka, blok lub głowica).
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
Po uruchomieniu silnika(z duzymi problemami) nawet po 2 godzinnej jeździe pojawiają się pęcherzyki w przewodadzie nadmiarowym( dotyczy to jednego wtryskiwacza) ,na pracującym silniku luzowanie nakręteki niewiele daje, pod dokręceniu dalej są owe pęcherzyki. Czy mogą się one pojawiać od przedmuchów od strony cylindra np przez uszkodzoną podkładkę miedzianą?
Na przestawiony rozrząd na kołach zębatych mi to nie wygląda bo wartość 1 cm była by jeszcze większa. W samej pompie ustawia się początek tłoczenia równy dla każdej sekcji a potem już na silniku pompę do znaków na kole zamachowym. Jeśli cichnie po popuszczeniu przewodu to znów pytanie czy dla tego że pompa pompa jest felerna czy jak napisałem wcześniej...
Te rysy z prawej strony to zatarcie tłoka i cylindra, tędy dostaje się olej do komory spalania, i jednocześnie są tam przedmuchy do skrzyni korbowej, i wyrzuca olej odmą. Naprawa nieopłacalna.
Panowie, a gdyby tak zastosować głowicę od hs31 (chłodzoną powietrzem) montowaną w sw680. Założyłem czapkę od hs21 i nie pokrywa ona całego płaszcza cylindrów. Przy większych ciśnieniach powyżej 6 bar są przedmuchy. . hs31 ładnie by przykryła cylindry
Dobra, to inaczej. Co to jest odma? Inaczej odpowietrzenie skrzyni korbowej, czyli wnętrza sinika. Odma jest podłączona do podciśnienia w kolektorze dolotowym. W sprawnym silniku podciśnienie jest wyższe niż przedmuchy z cylindrów do środka silnika, dlatego jak odma jest podłączona, to we wnętrzu silnika powinno być podciśnienie. Nadciśnienie jest przy...
Pomierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach , jak trzeba to łącznie z próbą olejową , cudów nie ma. Jak to nie pomoże to zrobić próbę szczelności za pomocą sprężarki i końcówki wkręconej w miejsce świecy żarowej i osłuchać czy nie ma przedmuchów min. między cylindrami i do układu chłodzenia.
Dziś rano (-1-0°C) zapalil po 5 sekundach kręcenia) To jeśli paliwo nie opada, to bardzo źle. Zmierz ciśnienie sprężania na każdym cylindrze z osobna. Jeśli przedmuch się powiększa wraz z rozgrzewaniem, to masz za luźne pasowanie tłok/cylinder/pierścienie. Trudno spekulować konkretnie co, mając złożony silnik, ale od złego dobrania komponentów, do...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
ze trzeba odczekać 30-45 min po rozpakowaniu czy przedmuch między 3-4 cylindrem
Jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej.W momencie kiedy są przedmuchy poprzez pierścienie z cylindrów spaliny,bądz też sprężone powietrze dostaje sie do skrzyni korbowej.Jeśli nie miałoby ujścia to wydmuchałoby uszczelki.A tak jest ta odma.W starszych silnikach była to rurka na zewnątrz,jednak teraz ze względu na środowisko wykorzystuje się te spaliny...
W taki razie masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Pierścienie w jakim stanie, jaki był luz na "zamkach" Cylinder pewnie jest wytarty owalnie, po zmianie położenia pierścieni na tłoku powstała nieszczelność, stąd te przedmuchy. Chyba że nastąpiło uszkodzenie cylindra.
Jezeli masz przedmuch miedzy cylindrem a plaszczem wodnym plyn bedzie czysty jak lza. Wymiesza sie z olejem jak przerwa bedzie miedzy kanalami olejowymi a wodnymi - to trzeci z mozliwych kanalow nieszczelnosci :) A co sie dzieje, jesli po normalnej miejskiej jezdzie, na postoju, na luzie utrzymasz obroty na poziomie 3500 rpm? Dodano po 10 Zasugerowalem...
A czy przy zamkniętym korku płyn wydostaje się ze zbiorniczka??? Czy autko normalnie się nagrzewa, czyli wąż za termostatem zimny czy gorący, jak ogrzewanie wewnątrz. Czy płyn znika podczas pracy silnika, tj czy stan jego się zmniejsza względem zimnego silnika, a po odkręceniu korka wraca do normalnego poziomu. To automat czy manual. Uszkodzenie uszczelki...
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
Może to być wina uszczelki pod głowicą.Olej przeciska się z kanału olejowego do chłodzenia. Wywalanie wody przez rurkę z chłodnicy może świadczyć o przedmuchu spalin z cylindra do ukł chłodzenia. Oglądnij dokładnie styk głowic z blokiem, ogólnie czy jedna nie różni się czymś od innych, czy gdzieś nie ślimaczy się olej. Jeśli przedmuchy niewielkie to...
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
No właśnie nie wygląda na to sprawdzałem już to 2 razy, nie widać tam nic takiego uszczelka za przepustnicą jest cała. Gdzie by tam mogło zaciągać ? I to tak min. by obroty były 750-800 no stop ? Co ciekawe również ucieka płyn chłodniczy, czyli idealnie jak u autora tamtego wątku. Czyli co przedmuch miedzy cylindrami na uszczelce ? Pomiar kompresji...
Co mogę jeszcze sprawdzić ? Odrutowanie, wysterowanie cewek, zamienić wtryski miejscami. W razie braku zmian pozostanie ECU , chociaż możliwe przedmuchy pomiędzy tymi cylindrami.
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Jest jeszcze taka opcja że po prostu masz wodę w paliwie/filtrze powietrza. Niewielkie ilości wody mogą się skraplać, a nie trzeba jej dużo aby zauważyć dymienie. Jeśli dym jest czarny, to znaczy że go dość mocno zalewa paliwem. Za bogata mieszanka. Jeśli dymi na niebiesko, to albo uszczelniacze w głowicy szlak trafił, albo źle złożyłeś cylinder oraz...
Na uszczelce pod głowicą może zrobić się przejście między kanałami wodnymi i olejowymi, bez przedmuchu do cylindra? Dodano po 18 Z opisu na tej stronie wynika, że to obudowa i chłodnica, o co chodzi? https://obrazki.elektroda.pl/2214227700_... Dodano po 1 Jak upewnić się, że to uszczelka pod głowicą?
Przedmuchy do komory korbowej. Cylinder w tych silnikach wyciera się owalnie, jeżeli owal jest duży to, nowe pierścienie tylko pogarszają sprawę. Prowadnica zaworu wydechowego może być wyrobiona i też będzie przedmuch do odmy. Pierścienie założyłeś prawidłowo. http://obrazki.elektroda.net/68_12736907...
Sprawdź szczelność układu paliwowego i czy pompa paliwa wytwarza właściwe ciśnienie. To jest układ "bez powrotu", jeśli się zapowietrza na postoju to mogą być takie objawy. Druga wersja to zakręć raz rozrusznikiem i jak nie zapali to wykręć świecie i zobacz czy są mokre. Częsta usterka silników 1.2 FIRE to przepalająca się uszczelka pod głowicą i bywa,...
Uszczelka pod głowicą niekoniecznie musi ulec uszkodzeniu (pęknięciu, przepuszczaniu) w stronę kanałów wodnych... jest wiele różnych innych dróg np przedmuch w w kanał olejowy, przedmuch z cylindra na cylinder lub też pęknięcie w kierunku szpilki mocowania głowicy... Podzielam zdanie Pawla wawa... Jazda na krótkich odcinkach, niedogrzany silnik... często...
Witaj. Sam miałem kiedyś peza i ten czujnik po prostu był zepsuty. Możesz mieć już przedmuchy na cylindrach, tutaj ciśnienie może uciekać. Nie żre oleju? nie dymi? Najlepiej to zadbać o właściwy poziom oleju i ewentualnie regularnie dolewać, pilnować by nie zapalała się czerwona lampka, a tę wskazówkę najzwyczajniej można pominąć, taki bajer, szczerze...
Witam, jestem na etapie montażu głowic w silniku DEUTZ BF4L913 nr ser. 8351990, a co za tym idzie muszę dobrać grubość podkładek. Głowice ściągnąłem dlatego, że powstał przedmuch na jednym cylindrze, z tego co sie dowiedziałem poprzedni majster zastosował na wszystkich cylindrach jednakowej grubości podkładki i pod głowice również oczywiście na oko,...
żeby sprawdzić co jest warty silnik nie odkręca się korka wlewu ale raczej wyciąga bagnet-nie chlapie olej i można zobaczyć jaki gaz się wydostaje- jeżeli jest to znaczne dymienie na niebiesko to znaczy,że silnik ma przedmuchy z cylindrów i bierze olej. Kompresję w tym silniku najlepiej sprawdzić specjalnym przyrządem-wykręca się świece żarowe i podłącza...
Silnik ma przedmuchy z korka oleju, ale wcześniej palił... Co Ty chcesz tam ustawiać? Najpierw zrób porządny remont silnika.
To jedno i to samo badziewie, 'marka' nie ma znaczenia, wszystko produkowane w tej samej technologii z tych samych materiałów, przez tych samych producentów. Wydajność na ssaniu to chwyt marketingowy dla naiwnych, jest to wartość czysto teoretyczna (objętość skokowa razy prędkość obrotowa). Rzeczywista wydajność tłoczenia to wydajność na ssaniu minus...
na tym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/6134927600_... widać elegancko, że cylinder po lewej stronie bierze mnóstwo oleju, ten z prawej dużo lepszy jeśli niema rys na cylindrach wyczuwalnych pod paznokciem to śmiało zakładać nowe pierścienie i składać. Oczywiście głowica do planowania, zawory do dotarcia i dobrze przynajmniej sprawdzić...
Dziękuję za podpowiedzi :) Poszła uszczelka pod głowica przedmuch chyba na 3 cylindrze :) Jak zdejmę głowice to od razu się upewnię co do prowadnic zaworowych.
Pamiętaj że wszyscy producenci niemarkowych kompresorów podają wartość powietrza zassanego, więc jest ona o około 1/3 większa niż rzeczywista wydajność tłoczna tych aparatów. Mylisz pojęcia. Podawana wydajność to wydajność teoretyczna - liczona w sposób V = Vss * n Gdzie Vss to objętość skokowa i n prędkość obrotowa. Nie uwzględniając sprawności wolumetrycznej...
Nic to nie pomoże , nawet jak by się udało dać tą cieńszą zwiększy się przedmuch przez zużyte pierścienie i cylindry , zrobisz z odmy sprężarkę.
Witam to zostaje jeszcze termostat który musi się otworzyć i trzymać temperaturę .Jeżeli jest padnięty to nigdy nie odpowietrzysz w pełni układu chłodzenia.Najlepiej wyciągnij go i sprawdż w gorącej wodzie czy się otwiera i zamyka przy ochłodzeniu go, możesz złożyć bez termostatu i wtedy sprawdzisz na czy są przedmuchy z cylindra do układu chłodzenia...
A kiedy był robiony remont? Jeśli dopiero co to może dymić, brać olej, lekko kopcić i dmuchać przez odmę. Okres docierania jest rozłożony na 100mth. Jeśli ma już taki przebieg to sprawdz ciśnienie sprężania bo to oznaka przedmuchu pomiędzy tłokiem a cylindrem. Poza tym 30-ka lubi się spocić koło korka jak dostaje mocno w tyłek.
Wymieniłem całosc [kompletny wodzik za 14zł]i to nic niedało,mam pytanie czy możliwe jest że na kturymś z cylindrów jest poprostu przedmuch.
Musiał się gdzieś zrobić korek powietrzny, nim rozkręcisz spróbuj odpowietrzyć jeszcze raz, jak autko ma klimę to na jednym z węży do nagrzewnicy założony jest taki zawór elektromagnetyczny który przy włączonym ciepłym powietrzu otwiera sie i zamyka regulując ilość przepływającej ciepłej cieczy przez nagrzewnice. U mnie jak był przedmuch z cylindra...
Głowica do wymiany. Bzdura. Uszczelniona "góra" bez zaglądania do pierścieni. Nic dodać,nic ująć. Miałem taki przypadek,po zrobieniu głowicy{zawory,uszczelniacze,planowanie} z powodu przedmuchu między cylindrami na uszczelce,silnik mocno połykał olej.Ciśnienie wzrosło {niestety} nie tylko w komorze spalania,ale również w skrzyni korbowej {przedmuch...
przedmuch pomiędzy cylinder mercedes przedmuch przedmuch silnik
rozrusznik sterowanie sterownik ekran nvidia windows schemat kontrolki rezerwy paliwa
budowa wykrywacza metali stacja klimatyzacji
Resetowanie chipa w drukarce Lexmark B2338 - dlaczego to niemożliwe? Zamienniki dla tranzystora SF7KM-18A: IRF840, FS7KM-5, 2SK2611