Silnik ewidentni ma tzw. przedmuchy
Witam Wstępnie docisnąć tuleje do pomiarów 10Nm Pomiar przeprowadzić w 4 miejscach tulei Wysokość tulei od powierzchni bloku 0,14 - 0,27mm ale wymiar wszystkich tulei nie może mieć więcej jak 0,09mm między sobą (najwyższym i najniższym) https://obrazki.elektroda.pl/3462672500_...
Ten trójnik jest na szybkozłączki. Przecinasz i wciskasz wąż. I gotowe. Minuta roboty
Skoro masz tylko 180 barów to wszystko sprawne być nie może, to że słyszysz rozrusznik to słaba odpowiedź. Masz kompa więc podaj jakie obroty są podczas rozruchu. Ale ja bym zaczął i tak od regulatora ciśnienia. No, teraz jeszcze mi się przypomniało, może masz duże przedmuchy pod wtryskiwaczami i dlatego nie nabija ciśnienia, ale to by musiały być solidne.
Więc turbina No nie wiem czy 100% turbo.Jeszcze ktoś mi podpowiedział żeby wąż odmy co idzie do turbiny to wpuścić do bańki(taki patent i zobaczyć czy coś tam ukapie),a wejście do turbo zaślepić i tak trochę pojeździć ale nic z tego nie wyszło,bo jak tak zrobiłem to zaczęło olej wywalać miarką oleju podczas jazdyPo złożeniu jak fabryka zrobiła nic...
Witam. Usłyszałem w silniku lekki przedmuch,po dokładniejszym oględzinom głowicy stwierdziłem, że spaliny uciekają przy wtryskiwaczu. Przy gnieździe wtryskiwacza znajduje się mały otwór to z niego jest przedmuch. Mam pytanie do czego jest ten otwór i jaka może być przyczyna?
Pierwszy problem to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeśli na gorąco luzujesz korek czyli spuszczasz ciśnienie a po jakimś czasie znowu ciśnienie jest tzn że coś pompuje w układ. Skoro kompresor wymieniony to zostaje silnik. Można zrobić test CO ale nie zawsze jest to miarodajne. Możesz jeszcze jeździć z luźnym korkiem aż przedmuch się zrobi większy.
Daj głowice do sprawdzenia\zrobienia, tym bardziej iż masz już ją na wierzchu, a komplet uszczelek miedzianych wymienisz jak głowice zrobią, bynajmniej ją wyczyszczą, i wygrzebią stare podkładki. Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać....
Swiece znajduja sie zazwyczaj w okolicy wtryskow, sa polaczone jednym przewodem badz tasma, na poczatek sprawdzcie czy po przekreceniu kluczyka na swiecach pojawia sie napiecie. Jesli nie to szukajcie w instalacji (bezpiecznik, przekaznik, uklad czasowy) Jesli na swiecach jest zasilanie to je odkreccie i sprwdzcie, nie wiem jak jest w tym silniku, ale...
No komputerze powinno być ok 2,5 do 3 pod obciążeniem. Może masz zabity czujnik doładowania. Albo jednak ten przedmuch nie jest taki delikatny. :) Sprawdź ciśnienie paliwa w bloku silnika.
To zależy jakie są przedmuchy w silniku i jakie spalanie , silniki zużyte bardziej brudzą olej. Benzyny inaczej , gnojopędy inaczej.
350d to silnik OM 642, miał swoje bolączki. Z tego rocznika głównym problemem jest system AdBlue, częste usterki czujników NOx, czujniki są dość drogie. Inne bolączki tej jednostki to przy jeździe na krótkich odcinkach zapychający się filtr DPF, no i przedmuchy z pod wtryskiwaczy. Poza tym to, jak na współczesne auto, dość trwały silnik, 500 000-800...
W Renault Midlum obok hamulca ręcznego jest wyjście żeby podpiąć pistolet do przedmuchiwania kabiny, moje pytanie gdzie kupię adapter na to wyjście żeby podpiąć standardowy przewód z pistoletem ,wiem że mogę kupić za grosze trójnik i wpiąć się w przewody od fotela kierowcy ale skoro jest to wyjście to dlaczego nie skorzystać,dodam że znalazłem na Allegro...
(at)tomun26 To jest piękne auto, wiec za wszelka cenę trzeba go ratować. Kopułka raczej nie uszkodzona, widać było by zwęglenia. Pomiar kompresji i sprawdzenie przedmuchów. Kup może próbnik CO/CO2 w cieczy chłodzącej.
jak wtrysk dostanie przedmuchu i wszystko jest zaklejone czarna smołą to wtedy sie i śruba może ukręcić - stad mój pomysl
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
Przedmuch zrobił się na 3 wtrysku, bo gwint był zerwany ktoś wcześniej nie postarał się przy dokręcaniu. Końcówki czyste generalnie wtryski ładne wystarczyło wytrzeć ładnie wyglądały. Myślę ze zastosuje podkładki takie jak były.
Leci paliwo nadmiarem i góry wtrysku. Na dwóch cylindrach przedmuch pod podkładkami, Tak jak by trochę chodził nie równo i zaczął kopcic na czarno. A że ma jeszcze u mnie być poszły wszystkie do sprawdzenia potem do regeneracji.
Posprawdzaj węże z turbiny. chlodnice z turbo, czy nie ma gdzieś przedmuchów, daj pare razy gazu na postoju i posłuchaj czy coś nie gwiżdze
Chce naprawic webasto termotop zcd najprawdopodobniej uszkodzony jest procesor od 60j webasto zachowuje sie w ten sposob uruchama sie wentylator i swieca zarowa sie grzeje do momentu kiedy powinna elektronika podac sygnal na pompe paliwa lecz tego momentu nie ma i sie wylacza calkowicie nastepuje tylko przedmuch
Może nie tyle skrzywić korbowód to zjechać pierścienie. Przedmuch był bezpośrednio na 2 cylindrze? Jeśli tak to tłok był dużo chłodniejszy co mogło zniszczyć pierścienie.
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Trudno mi zabierać głos w tym temacie, bo akurat zajmuję się bardziej stroną elektryczną niż mechaniczną aut z "gwiazdą". Opieram się na konstrukcji Sprintera, gdzie taki odpływ jest, i w przypadku przedmuchu uszczelki wtrysku może własnie nastąpić w tym miejscu wyciek paliwa (plus zapach spalin)
W nastawniku jest indukcyjny czujnik położenia, zanieczyszczenia zakłócają jego pracę, wystarczy brake cleaner (ipa) i przedmuchanie kompresorem
Jeżeli słychać ze pracuje i podczas zwiększania obrotów ( faza zczytywania płomienia) nie wykrywa go to sie wyłączy i przejdzie w przedmuch . Po pierwsze jakie ogrzewanie ? Eber czy webasto ? może uszkodzenie czujnika płomienia , kasety ? zapowietrzony układ paliwowy raczej nie ale warto sprawdzić .
Jeżeli jest klimatyzacja, to tym bardziej samochód powinien był podłączony do komputera diagnostycznego i sprawdzony. To, że przedmuchałeś czujnik temperatury wnętrza nie znaczy, że on działa i podaje sygnał do układu regulacyjnego. Tam jest w sumie kilkanaście elementów składowych - czujników , zaworów, silniczków i naprawdę trudno jest zdalnie wyrokować...
Wydech szczelny. Chyba raczej coś w kierunku awarii siłownika zmiennej geometrii dolotu. tzn jak się zatnie i klap nie otworzy a turbinka dmuchnie, to się robi przedmuch ale gdzieś na dolocie - może w kierunku obiegu recyrkulacji spalin i stąd się biorą błędy z EGR-u i przepływki.
Dyfuzor można płukać wodą. Po wykręceniu wszystkich czujników można wprowadzać wodę destylowaną strzykawką do czujników i dyfuzora. Kilkukrotne płukanie i przedmuchanie w 90% przypadków pomaga. Zawór przy pompie AdBlue też często wysiada powodując zbyt powolny spadek ciśnienia po wyłączeniu silnika, tym samym ułatwia powstawaniu krystalizacji. Czy da...
Jeśli masz pewność iż układ wtryskowy jest sprawny to tylko brak kompresji zostaje. Pierścienie na wszystkich nowe, czy tylko na tym jednym? W jakim stanie był cylinder, tłoki? Niestety ale zmiana samych pierścieni daje cokolwiek tylko wtedy gdy reszta jest w stanie bdb, w przeciwnym wypadku może być nawet gorzej. Silnik ma przedmuch? Łatwo to sprawdzić,...
witam ! Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w Mercedesie w220 320 CDI, wersja przed liftem. Samochód ma bardzo słabe przyspieszenie 0-60 km/h. Powyżej 60 km/h jest już lepiej, ale nadal nie tak jak powinno być. Tiptronic tak samo. Często automat nie chce przerzucić z 2. na 3. bieg. Wiem, że to nie jest samochód sportowy, ale strach nim nawet...
Przy uszczelce głowicy wyjęcie termostatu nic nie daje. Ej daje, wyjęcie termostatu otwiera z reguły drogę (możliwość) do samoczynnego odprowadzenia przedmuchu (samoczynnego odpowietrzania). Wtedy najczęściej jest zachowany przepływ przez chłodnicę, nie dochodzi do wzrostów temperatury i wyrzucania płynu z układu. Gdy jest termostat, to przy zimnym...
Jeżeli blokuje się tylko jedno koło może być zaphany giętki przewód hamulcowy przy zacisku. Miałem taki numer w mercedesie i teraz niedawno w Audi100. Najlepiej wymień wszystkie takie przewody w samochodzie, ba jak jeden już sie zapchał (albo raczej ścisnął sie w środku i nie ma przedmuchu)to dla iinych to tylko kwestia czasu (najbliższego).
Witam . Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika , jest to 1.4 benzyna. Pierwsze jego niedomagania zaczęły się jakieś pół roku temu i stopniowo narastały, otóż po dłuższym postoju auta około 5-8 godz odpala może za 10 razem ale jak już odpali to obroty są równomierne, nie gaśnie, nic złego nie dzieje się z obrotami i silnikiem, po zgaszeniu...
Niestety w dalszym ciągu nic.Nie ma punktu zaczepienia,a auto w dalszym ciągu przechodzi w tryb awaryjny.Wymieniłem jeszcze przekaźnik świec żarowych,ale to oczywiście wyszło przy okazji,a przyczyny jak nie ma tak nie ma.Przed zaworem EGR zauważyłem delikatny przedmuch ,ale jeśli i to nie pomoże to poproszę Was o jakieś namiary na konkretnego fachowca...
Silowniki hamulca wszystkie dobre? Nie ma przedmuchów? Poduszki dobre? Ewentualnie do sprawdzenia osuszacz ( zbijanie ciśnienia) do ilu bije barów? Dodano po 2 Kompresor słychać że chodzi? Załącza go? Nie wiem jak jest w Volvo ale w manie euro 6 padają czujniki ciśnienia załączające kompresor? Czujnik na osuszaczu. Volva nie znam . Mam kontakt tylko...
Stukanie z przedmuchem pod wtryskiem mylisz? To się nie dziw, że durne porady dostajesz. Wszystko "kompem" sprawdzone a o turbo pytasz. Teraz to poczekaj aż po tych kombinacjach alpejskich cały ten syf wywali z wydechu.
Wymontuj wtryskiwacz i wypłucz go w ciepłej a najlepiej gorącej wodzie i przedmuchaj sprężonym powietrzem.
Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji Wystarczy jak podłączysz manometr do końcówki kontrolnej na...
Uszczelniacze zaworowe? W dieslu to raczej mało istotne, jak są poważniejsze problemy z olejem to albo uszczelka, albo pierścienie olejowe. Co do tego środka kolego to sorry, ale to największa głupota i półśrodek. Jeśli byłeś w warsztacie i stwierdzili, że jest wszystko ok to weź zmień warsztat... Na zapalonym silniku odkręć korek z wlewu oleju i zobacz...
oczywiście przebiegi te nie są potwierdzone żadną dokumentacją,auta są sprowadzone z Niemiec. Samochód miałby mi służyc w budowlańce,rocznie jeżdziłoby około 40 tyś km Pozdrawiam No, to Kolego sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, jakie są realne przebiegi tych aut. W granicach 500 tys. km, ale to nie powód do obaw, sprawdź czy się nie pocą mocno na...
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Zgadzam sie Zbyszku - kluczem do sukcesu jest jak najwyższa temperatura w komorze gdzie odbywa sie spalanie. Jednak życie zmusza do kompromisów :) Bęben hamulcowy tylko odbije płomień Cieńkościenna (aby sie szybciej rozgrzewała) żaroodporna (aby dłużej wytrzymała) rura daje radę. Opisana przez ciebie konstrukcja to już Mercedes :) Jednak trzeba uważać...
Nie, nie wypuszczal ciśnienia na zewnątrz. Takie ma zadanie. :) Tylko w przypadku przedmuchów albo zagotowania płynu ma wypuścić na zewnątrz. ale było to możliwe żeby po kilku godzinach ciśnienie nadal było i bulgotanie wody było ??? To po kilku godzinach bulgotanie, po odkręceniu korka? Pewnie, że możliwe jeśli w czasie jazdy napompowałeś układ powietrzem...
Niestety zdarzają się przypadki że olej ze skrzyni biegów przedostanie się do komputera skrzyni przewodem elektrycznym. W takim przypadku komputer i wtyczki myję benzyną ekstrakcyjną i przedmuchuje sprężonym powietrzem. Następnie wymieniam gniazdo w skrzyni biegów i oringi gumowe na wtyczce. Po tym zabiegu powinien zniknąć błąd elektrozaworu ciśnienia....
faktycznie w tym zbiorniczku jest sporo płynu, podejrzewam że on może być prawie pełny(tak zostawiłem bo nie wiem ile tego płynu ma w nim być ) a nie wiem czy to jest nowy typ bo nie wiem jak wyglądały ewentualnie wcześniejsze, mercedes jest z 2007r. a wężyk już przedmuchiwałem bo właśnie tak myślałem że może coś tam w nim zostało, ale po pewnym czasie...
Koledzy nie bądźmy śmieszni, nie jeden raz robiłem silniki w swoich autach - lubuje sie w starociach :D i nigdy nie robiłem szlifu. Autka chodziły jak ta lala. Zaraz ktoś podpowie żeby jeszcze przy okazji pierścienie wymienił i panewki, a może lepiej zrobić tulejowanie?! To nie jest mercedes z 6l. silnikiem. Malutka głowiczka i napewno nic jej nie jest....
Ten błąd może być wygenerowany przez inne przyczyny. Zatkany lub lejący wtryskiwacz, za niskie ciśnienie paliwa, przedmuch pod uszczelką głowicy do sąsiedniego cylindra, uszkodzona rolka pompy... Zrób tak jak Ci Gerri radzi, zamień pompy i sprawdź czy zmieni kod błędu. Sprawdź ciśnienie paliwa w kanale wysokiego ciśnienia, rolkę pompy. Przy przekładaniu...
Po pierwsze to niech autor zaprzestanie już uruchamiania tego silnika i obserwowania skąd jeszcze olej wycieknie. Jeżeli autor jeździł na "czerwonej ropie" która ma inną troszkę kaloryczność niż paliwo DIESEL ( olej napędowy ), mogło nastąpić uszkodzenie pompy wtryskowej. Lub uszkodzenie/rozregulowanie końcówek wtryskiwaczy co mogło doprowadzić do sytuacji...
Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem, bo nie mam korka z przyłączem, a jak się je mierzy - na ciepłym silniku na wolnych obrotach, czy na wyższych? Czy odłaczenie powietrza od osuszacza napewno nic nie daje? przecież wtedy nie wytwarza się ciśnienie chyba, więc i przedmuchu nie powinno być - dobrze myślę? Termostaty sprawdziłem w gorącej wodzie - otwierają...
Pierścienie w porządku - czyli? Jaki luz? Pytanie, skąd niby wiadomo iż są dobre. Moim zdanie pierścienie olejowe puszczają i tyle. Sprawdziłbym chociażby czy jest przedmuch, a dokładniej jak mocny. Można się jeszcze zastanowić po określeniu czy cały czas kopci, czy tylko przez jakiś czas po dłuższym postoju, ale jak dla mnie to jak najbardziej olej...
Witam. Mam taki problem w moim tourismo 0350, mianowicie nie odpala mi webasto. tzn webasto pracuje tylko na przedmuchu natomiast niema momentu zapłonu. Po rozebraniu go nie widzę aby dochodziło paliwo. Wewnątrz jest raczej sucho i chyba to będzie powodem nie odpalania. W związku z tym mam pytanie czy ma ktoś jakiś schemat rozprowadzenia webasta, ewentualnie...
Napisałeś, że ciśnienie AdBlue jest ok. 6 barów to pompa raczej odpada. Najpewniej masz skrystalizowane AdBlue w dyfuzorze. Powykręcaj czujniki i zobacz. Płukanie tylko wodą destylowaną i przedmuchiwanie powietrzem. Żadnego skrobania drutami. :) Jeśli mocno jest zatkane kryształkami to może być po czujniku ciśnienia powietrza. Element dyszy powietrza...
Ta pierwsza to rozumię, że taka w kształcie 8, ale tej drugiej to jakoś nie widzę na rysunku (chociaż trzpienia też nie widzę, a wiem, że jest) - czy trzpień się wyjmuje normalnie, czy coś trzeba rozkręcać? Wracając jeszcze do sprawdzenia szczelności układu zasilania powietrzem - czy mogę zaślepić miarkę i wlew oleju i wtedy znowy sprawdzać? Nie uszkodzę...
Istnieje taka możliwość -trudno to ocenić bez poznania szczegółów ale jest możliwe, że przypchany dolot(więc i filtr powietrza) może powodować zwyżkę obrotów i zwiększone zużycie paliwa(głównie LPG u Ciebie). Ale uwaga -paradoksalnie nowy wkład filtra może spowodować kłopoty z regulacją instalacji LPG o ile jest ona źle dobrana. Czysty -wiadomo lepszy,...
Dziękuję za odpowiedź kolego Gerri :) Odpowietrzniki przedmuchiwałem osobiście. Zamarznięta woda odpada, samochód zatankowany na hali w sobotę, do wtorku stał w temperaturze ok. +10 stopni. Stawiam na nadciśnienie z prostego powodu. Lewy zbiornik zasysa paliwo do silnika. Zbiorniki nie zostały zatankowane do pełna, było ok. 350 litrów w każdym. Po 30km...
Należy na początku sprawdzić termostat czy jest ok, następnie drożność nagrzewnicy. Ja w tym modelu mojemu bratu w silniku 1.7 CDI co roku wykonywałem taką operację 1 demontaż przewodów gumowych nagrzewnicy 2 myjka ciśnieniowa płukanie 3 Przedmuchiwanie sprężonym powietrza 4 kwasek cytrynowy e330 duże stężenie z gorącą wodą wylewałem to do nagrzewnicy,....
Tak się kończy przedmuchiwanie zamiast zamontowania zestawu naprawczego... Po takiej naprawie trzeba zrobić odpowiednie testy i wtedy wiadomo czy wszystko działa czy nie. Współczuje kontaktu z takimi serwisami.
Miałem wilgoc w lewej i w prawej puszce z bezpiecznikami pod maską jak otworzyłem osłony bezpieczników byly tam drobne krople wody. Przedmuchałem wszystko sprężarką większość rzeczy zaczęło działać oprucz dociągania i centralnego zamka Dodano po 1 A może ktoś wie co to jest ten moduł PSE?
"Tak , wodę spuściłem z dwóch zbiorników i z obudowy filtra" To sprawdź jeszcze raz czy czujnik jest suchy. Samo spuszczenie wody i przedmuchanie czujnika nie wystarcza. Trzeba przedmuchać wszystkie zbiorniki i zawory. A zwłaszcza ten najmniejszy zbiorniczek. Sprawdź też piny czujnika. :)
Problem chyba rozwiązany zabrudzony był filtr powietrza, po przedmuchaniu go na razie jest ok, ale muszę wymienić na nowy. Dzięki Gerri za porady.
Tak po wyłączeniu zapłonu włącza się normalnie przedmuchiwanie układu.
1. Silniki zarówno 4 cylindrowe jak i 6 cylindrowe to bardzo dobre sprawdzone konstrukcje. Chyba że kupisz coś w promocji z zajechanym motorem i wtedy będziesz narzekał że Mercedes zły. Jak trafisz egzemplarz gdzie poprzedni właściciel nie oszczędzał na obsługach i naprawach, to auto posłuży bezawaryjnie przez długi czas. 2. Bluetec jest mało awaryjny,...
Witam wszystkich użytkowników forum. Posiadamy mercedesa w210 300 TD 177km z 1998 roku. Mam z nim mały problem. Otóż wszystko było dobrze autko smigalo jak szalone, zgasilem go i na drugi dzień jak jechalem auto zupełnie nie miało mocy. Wrocilem z pracy od razu pojechalem do znajomego mechanika, on podlaczyl merca pod diagnosis cczy jakoś tak. Oczywiscie...
1100pln bo miałeś duuuużo szczęścia. Ja niedawno to robiłem kolesiowi i: nie dało sie odkręcić ani jednej świecy żarowej. wszystkie zostały rozwiercone po 100pln sztuka x4 =400 trzy dni wyciągałem wtryskiwacze (specjalnym profesjonalnym przyrządem) niestety z pierwszego cylindra był tak zapieczony, ze musiałem go potraktować ostrzej 400 używka ze sprawdzeniem...
Jeśli 2.3 to raczej przy stacyjce rozlaczyly się podciśnienia. Jeśli nie to najlepiej od stacyjki przedmuchac sprężonym powietrzem i ewentualnie słuchać gdzie ucieka. Czasami też potrafią się zapchac
Auto blokuje gałkę biegów i nie można zmienić biegu. Po włączeniu i wyłączeniu zapłonu problem na chwilę ustępuje. Bledy: P1856 P240C P1856 - Uszkodzone wykrywanie położenia dźwigni wyboru biegów. P1856: Błąd wykrywania położenia dźwigni zmiany biegów - w pamięci błędów jest prawdopodobnie spowodowany nowym EWM (elektryczny moduł dźwigni zmiany biegów)...
Sitko było przedmuchane, jest czyste, przewód ze zbiornika do pompy nowy, zostały 2 cienkie gumowe przewody wychodzące ze zbiornika, chyba powrót paliwa i odpowietrzenie, ale mechanik sprawdzał, są drożne, nie wiem tylko jak sprawdzić smok.
Witam, mam ten sam problem w 404 co kolega. Pali się V! ,nie raz puści białą chmurę dymu , nie ma mocy , odcina obroty przy ok 1700. Powiem tylko ze zbiornik został wyczyszczony , filtry wymienione , przewód paliwowy przedmuchany , wtrysk sterujący ma ponad 100 ohm Dzięki za pomoc.
Małe Atego ma korek spustowy z chłodnicy powietrza w dużym ma miejsce na zrobienie takiego korka. Autko nie lubi jazdy w kolumnie za innymi ciężarówkami w czasie deszczu. Robi sobie wtedy w chłodnicy prawdziwy basen wody z olejem. Wyczyścić, przedmuchać intercooler, sprawdzić działanie klapy regulacyjnej w turbinie.
Gerri. :D Jeszcze raz dziękuję za nakierowanie mnie gdzie szukać usterki,wyjąłem radio i kręcąc pokrętłem stwierdziłem że pokrętło prawidłowo otwiera.Okazało się że przy otwartych całkowicie bocznych nawiewów nawiew na szybę jest minimalny,zmniejszając nawiew boczny zwiększał się nawiew na szybę.Jeszce spróbuję przedmuchać te nawiewy dopiero po ustąpieniu...
wlasnie kolego wyjolem filter czastek stalych i jest bardzo zanieczyszczony i co mam zrobic mozna go czyms wyczyscic przedmuchac sprerzarka czy czyms znasz jakis sposob bo juz nie wiem co mam zrobic
Jeżeli to tylko odma ,to dasz radę .Wyczyść przedmuchaj sprężonym powietrzem i powinno być dobrze.
Znalazłem problem. To parownik tak jak kolega pisał wcześniej. Sprawdziłem kamerą inspekcyjną. Kiedy włączam nawiew przez parownik przelatuje strumień wody jak bym korzystał z prysznica. Wytwarza się duża ilość wody aż w końcu parownik się zatyka i wentylator nie ma siły przedmuchać tej wody. Jak woda z leci trochę to zaczyna chwile wiać i znowu się...
witam wszystkich , mam taki problemik w swoim vito 110 td z 98 roku mianowicie bardzo słabo ''dmucha'' nawiew czy to na szybę czy na nogi czy na kratki silniczek chodzi poprawnie na wszystkich ''biegach'' a dmucha ledwo co ,zdemontowałem panel centralny tj.pokrętła ,radio itd. przedmuchałem sprężonym powietrzem nagrzewnicę wymieniłem [wkleiłem ] nowe...
Niestety poszedłem złym tropem, na skutek jednej z sugestii osób z którymi się konsultowałem. Okazało się jednak że, powodem kopcenia były zapieczone pierścienie, na co wskazała próba olejowa. W związku z tym podjąłem próbę bez inwazyjnego odblokowania ich poprzez zastosowanie oleju do automatycznych skrzyń biegów MOBIL ATF-220. Dlaczego ATF-220? Nafta...
Jest to zawór IACV (Idle Air Control Valve),mozesz mi powiedziec gdzie go szukac bo nie chce auta prowadzic do mechanika zeby ten zawór czy czujnik wyciagna przedmuchal i skasowal mnie za nowy. Dzieki
Prosty schemat WYMIENIASZ VISCO CZYŚĆ CHŁODNICE Z przodu przedmuchaj kompresorem wszystkie chłodnice a zobaczysz ile syfu wyleci w kierunku silnika ,głównie ziemnego pochodzenie, zaoliwionego .
Jeśli przez pomyłkę nie "zatankowałeś" do zbiornika Ad Blue napędu to możesz dyfuzor i czujniki przepłukać wodą destylowaną. Czujniki ciśnienia możesz śmiało odkręcić, nie zmienisz przez to regulacji dyfuzora. Sprawdź też czy przewodem zasilającym dochodzi czynnik. Po wypłukaniu wodą przedmuchaj wszystko i zmontuj. Uwaga! Nie odłączamy nigdy akumulatorów...
Post piszę ku przestrodze przed zakupem tej rozlutownicy, a jednocześnie jako poradnik, jak z badziewia zrobić sensowne narzędzie. Zamarzyła mi się rozlutownica. Najpierw miałem ją robić sam na bazie fabrycznego pistoletu, temat jednak z braku czasu wciąż odkładałem, w końcu stwierdziłem, że co tam, stać mnie, kupię sobie fabryczną. Wybór padł na ZD-8915...
Tak , w Jurze jak w każdym ekspresie trzeba czyścić zaparzacz i jego komorę. Właściwie wymaga to wizyty w serwisie (w czasie gwarancji) lub samodzielnej rozbiórki. Nie jest to jakoś specjalnie skomplikowane dla przeciętnego majsterkowicza. Trzeba to robić i nie można udawać że ekspres jest bezobsługowy. Wiem, że automaty nie są bezobsługowe. Chodzi...
Jedynka służy wyłącznie do ruszania. Przynajmniej ja mam tak zakodowane od nauki jazdy, a jeżdżę ponad 20 lat. Co do "przedmuchania " tłoków- sądzisz, ze jak jeździsz wolno to tłoki robią mniejszy skok w cylindrze? No proszę cię, bez bzdur. Nie twierdze, że zmniejsza się skok. Trochę starszymi dieslami jeżdżę (w sumie tylko takimi autami) i wiem z...
przewody ok świece też ,ładna iskra jest ale dla pewności włożyłem inne. w pewnym momencie zauważyłem ze nie słychać pompy paliwa. przekaźnik sprawdziłem jest ok wymontowałem pompę paliwa podłączyłem na krótko chodzi sprawdziłem filtr paliwa ,przelewa się zastanawia mnie tylko ta część http://images69.fotosik.pl/526/7fa5bb650... paliwo nie...
Jeśli się zastanawiasz jak powinna działać sonda i odpowiedzialnością obarczasz sterownik silnika i chcesz go wymienić w C-klase, to znaczy, że kompletnie nie masz pojęcia z czym masz do czynienia tak powiedział elektronik sam. I co ma moduł zapłonu do sondy? A no to że z sondy idzie informacja do modułu jaka jest potrzebna mieszanka uboga czy bogata...
Filtr i przewody wymieniłem wszcześniej ,rurki przeczyściłem przedmuchałem jest poprawa ,dzięki za rade zamykam temat.
Witam, Musisz sprawdzić na ciepłym silniku ciśnienie sprężania na każdym cylindrze. Dobrze by było żebyś dał wtryski do kontroli. Według tego co napisałeś to wyraźnie wskazuje że jak się rozgrzeje to któryś cylinder wyraźnie przestaje pracować, może się też okazać że masz przedmuchaną uszczelkę pod głowicą , albo popękały pierścienie na jednym tłoku....
To radio jest jak "Mercedes". Z najwyższej półki cenowe i jakościowej w tych czasach. Skalę polecam jedynie sprężonym powietrzem przedmuchać. Nie powinno tam być nic mocniej przyklejonego a kurz powinien się dać zdmuchnąć. Wszystko pozostałe też polecam sprężonym powietrzem oczyścić i pędzelkiem przy tym pomagać w odklejeniu się kurzu.
Witam wszystkich. Posiadam Mercedesa W203 2,2cdi, 2005r. Pomimo, że auto powinno mieć 150KM, na pewno nie posiada takiej mocy. Auto fabrycznie nie posiadało filtra cząstek stałych. Spala dosyć spore ilości paliwa. Było diagnozowanie nie przez jednego mechanika. Niestety nikt nie postawił poprawnej diagnozy. Większość wymieniłaby wtryskiwacze. Nie jestem...
WItam. Może i ja się dołącze do dyskusji. Miałem 3 takie auta i w każdym przerabiałem temat braku mocy. Przyczyną był zawsze zapchany układ paliwowy na odcinku zbiornik - filtry - pompa. Zbiornik czyściłeś? Na dole w zbiorniku jest filtr na korku. Proponował bym zacząć od wypompowania paliwa ze zbiornika i wykręcenia tego korka z filterkiem. Potem dobrze...
Dziekuje Bobek za informacje! Czy to jest ten czujnik ktory siedzi na gorze silnika z tylu przy wlocie z chlodnicy powietrza? Chlodnica powietrza wyglada na moje oko dobrze, spuscilem z niej ostatnio mala ilosc wody i oleju, robilem to jednak na chodzacym silniku aby ja "przedmuchac" moze dlatego mam ten blad. mysle jednak ze byl juz wczesniej. Nie...
Wszystkie objawy odpalania są jak najbardziej normalne. Przedmuch testowy, potem grzanie świecy, potem uruchamianie pompki paliwa , następnie uruchamianie nadmuchu ze stopniowym zwiększaniem prędkości obrotowej. Niestety nie następuję zapłon paliwa, które zaczyna kapać z tłumika i po chwili urządzenie się wyłącza. Sterownik bez żadnych wątpliwości jest...
Witam Posiadam Mercedesa W176, 2004r. Problem mam następujący i prosiłbym o nakierowanie w czym może byc problem. Przeczytałem nie jeden post ale jakoś nic mi się nie pokrywa. Mam dwa kluczyki którymi mogę odpalić auto. Kluczyk codziennie używany odpala auto częściej tzn, wsiadam odpala, na drugi dzień po 2-3 próbach odpala. Kluczyk zapasowy nie używany...
Problem dalej nie rozwiązany. Dalej zaciąga paliwo do kolektora przez zaworek. Wszystkie przewody przedmuchane kompresorem filtr wysuszony
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo https://obrazki.elektroda.pl/8332270000_...
Witaj Jeżeli usterka pojawiła się po trzech dniach problem tkwi ewidentnie po stronie przepłukiwania dozownika. Nowe update ma na zadanie wychwycić przytkanie dozownika i automatycznie przepłukać go Adblue i w dalszej fazie powietrzem. Nie jest tak jak opisuje Kolega GERRI ,problem jest po stronie sprężonego powietrza w dozowniku,nie po stronie Adblue....
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Witam serdecznie,pacjent tak jak w tytule(czyli dziadek)sprawa jest taka iż auto jechało i nagle zgasło.Po całym dniu kopania jestem w punkcie wyjścia a mianowicie:zapłon sprawdzony(po za samym modułem zapłonowym gdyż w warunkach warsztatowych raczej tej części elektronicznej nie da się sprawdzić chyba że podmiana),na świecach ładna niebieska iskra...
Mam problem z ogrzewaniem d5ws. Mam do niego programator z odczytem błędów, które opisze niżej. Rozebrałem całe ogrzewanie i na pewno sprawny jest wentylator (8,4V - pracuje na bateryjce 9v bez problemów) i świeca żarowa. Podłączyłem wszystko z powrotem i wyniki: 1. Silnik zimny- błąd nr 030, 031, czyli coś z silnikiem dmuchawy i nic więcej- nie startuje....
witam W jednym temacie moderator już zrobił wpis , ale to był temat zamknięty wiec może ktoś tutaj pomoże , bo w temacie uczestniczyło wiecej osób , chyba że za wiele wymagam... Sorry za odgrzanie kotleta , ale mam podobny problem z instalacją sirocco, a widzę że tu nikt nie rozwiązał problemu, bo mimo że instalacja na pozór nie działała to po odpieciu...
Bez bezpiecznika . Ale wrócę tutaj troszkę wstecz. Po odpakowaniu przesyłki z piecem jestem pewny na 100% iż podłączyłem poprawnie , piec uruchomił sie ale właśnie dmuchając powietrze rurą ssącą i to mnie zdziwiło. Później na warsztacie zachowywał się tak samo. Po zmianie polaryzacji, która wykonałem 2-3 dni później (studiując wątki na forum) piec zachowuje...
Witam. problem dotyczy webasto z tematu. piecyk (pochodzi z jakiegoś mercedesa)jest na 24V. podłączony do zasilania i paliwa pracuje po włączeniu zasilania. delikatnym wiatrem przedmuchuje piec, włącza pompkę i startuje. pali ładnie około 5 min i zaczyna się rozpędzać . czyli przeprowadza prawidłową procedurę startu. I tu zaczyna się kłopot, pompka...
przedmuch cylinder przedmuch silnik przedmuch tłok
polsat cyfrowy lista kanał daewoo ustawienia serwisowe hamować odzysk energia
napędy force traktorek craftsman
Zmywarka Amica ZWS-456 nie przechodzi do kolejnej operacji Spadek napięcia pastucha elektrycznego z 12kV do 8kV