Zgadzam sie Zbyszku - kluczem do sukcesu jest jak najwyższa temperatura w komorze gdzie odbywa sie spalanie. Jednak życie zmusza do kompromisów :) Bęben hamulcowy tylko odbije płomień Cieńkościenna (aby sie szybciej rozgrzewała) żaroodporna (aby dłużej wytrzymała) rura daje radę. Opisana przez ciebie konstrukcja to już Mercedes :) Jednak trzeba uważać...
Przedmuch zrobił się na 3 wtrysku, bo gwint był zerwany ktoś wcześniej nie postarał się przy dokręcaniu. Końcówki czyste generalnie wtryski ładne wystarczyło wytrzeć ładnie wyglądały. Myślę ze zastosuje podkładki takie jak były.
Leci paliwo nadmiarem i góry wtrysku. Na dwóch cylindrach przedmuch pod podkładkami, Tak jak by trochę chodził nie równo i zaczął kopcic na czarno. A że ma jeszcze u mnie być poszły wszystkie do sprawdzenia potem do regeneracji.
No komputerze powinno być ok 2,5 do 3 pod obciążeniem. Może masz zabity czujnik doładowania. Albo jednak ten przedmuch nie jest taki delikatny. :) Sprawdź ciśnienie paliwa w bloku silnika.
Pierwszy problem to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeśli na gorąco luzujesz korek czyli spuszczasz ciśnienie a po jakimś czasie znowu ciśnienie jest tzn że coś pompuje w układ. Skoro kompresor wymieniony to zostaje silnik. Można zrobić test CO ale nie zawsze jest to miarodajne. Możesz jeszcze jeździć z luźnym korkiem aż przedmuch się zrobi większy.
1. Silniki zarówno 4 cylindrowe jak i 6 cylindrowe to bardzo dobre sprawdzone konstrukcje. Chyba że kupisz coś w promocji z zajechanym motorem i wtedy będziesz narzekał że Mercedes zły. Jak trafisz egzemplarz gdzie poprzedni właściciel nie oszczędzał na obsługach i naprawach, to auto posłuży bezawaryjnie przez długi czas. 2. Bluetec jest mało awaryjny,...
Przy uszczelce głowicy wyjęcie termostatu nic nie daje. Ej daje, wyjęcie termostatu otwiera z reguły drogę (możliwość) do samoczynnego odprowadzenia przedmuchu (samoczynnego odpowietrzania). Wtedy najczęściej jest zachowany przepływ przez chłodnicę, nie dochodzi do wzrostów temperatury i wyrzucania płynu z układu. Gdy jest termostat, to przy zimnym...
Ten błąd może być wygenerowany przez inne przyczyny. Zatkany lub lejący wtryskiwacz, za niskie ciśnienie paliwa, przedmuch pod uszczelką głowicy do sąsiedniego cylindra, uszkodzona rolka pompy... Zrób tak jak Ci Gerri radzi, zamień pompy i sprawdź czy zmieni kod błędu. Sprawdź ciśnienie paliwa w kanale wysokiego ciśnienia, rolkę pompy. Przy przekładaniu...
Może nie tyle skrzywić korbowód to zjechać pierścienie. Przedmuch był bezpośrednio na 2 cylindrze? Jeśli tak to tłok był dużo chłodniejszy co mogło zniszczyć pierścienie.
Jeżeli słychać ze pracuje i podczas zwiększania obrotów ( faza zczytywania płomienia) nie wykrywa go to sie wyłączy i przejdzie w przedmuch . Po pierwsze jakie ogrzewanie ? Eber czy webasto ? może uszkodzenie czujnika płomienia , kasety ? zapowietrzony układ paliwowy raczej nie ale warto sprawdzić .
Chce naprawic webasto termotop zcd najprawdopodobniej uszkodzony jest procesor od 60j webasto zachowuje sie w ten sposob uruchama sie wentylator i swieca zarowa sie grzeje do momentu kiedy powinna elektronika podac sygnal na pompe paliwa lecz tego momentu nie ma i sie wylacza calkowicie nastepuje tylko przedmuch
Niestety w dalszym ciągu nic.Nie ma punktu zaczepienia,a auto w dalszym ciągu przechodzi w tryb awaryjny.Wymieniłem jeszcze przekaźnik świec żarowych,ale to oczywiście wyszło przy okazji,a przyczyny jak nie ma tak nie ma.Przed zaworem EGR zauważyłem delikatny przedmuch ,ale jeśli i to nie pomoże to poproszę Was o jakieś namiary na konkretnego fachowca...
Ale jeżeli uszczelka miałaby przedmuch to powinno to być widać koło wtrysku,a tu jest sucho.Dodatkowo z tej rurki dosyć sporo idzie tej ropy,dziwna sprawa bo silnik pracuje dobrze ,przyśpiesza też ok.Także jakby coś z wtryskami by było to powinno to się objawiać inną pracą silnika(tak na mój rozum). W załączniku zdjęcie silnika z zaznaczoną rurką,może...
Uszczelniacze zaworowe? W dieslu to raczej mało istotne, jak są poważniejsze problemy z olejem to albo uszczelka, albo pierścienie olejowe. Co do tego środka kolego to sorry, ale to największa głupota i półśrodek. Jeśli byłeś w warsztacie i stwierdzili, że jest wszystko ok to weź zmień warsztat... Na zapalonym silniku odkręć korek z wlewu oleju i zobacz...
Witam. Usłyszałem w silniku lekki przedmuch,po dokładniejszym oględzinom głowicy stwierdziłem, że spaliny uciekają przy wtryskiwaczu. Przy gnieździe wtryskiwacza znajduje się mały otwór to z niego jest przedmuch. Mam pytanie do czego jest ten otwór i jaka może być przyczyna?
Silnik nie ma przedmuchów?
Odkręć wklad osuszacza,jak jest w środku olej to sprężarka do wymiany , lub silnik ma już duże przedmuchy.
Bez. Wazne sa pomiary wszystkich tulei. a szczelinomierz to chyba jest dobry do luzu miedzyzebnego kola posredniego walkow. Najpewniejszy i wygodny jest czujnik zegarowy, Reszta na PW
Silnik ewidentni ma tzw. przedmuchy
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Ten trójnik jest na szybkozłączki. Przecinasz i wciskasz wąż. I gotowe. Minuta roboty
Daj głowice do sprawdzenia\zrobienia, tym bardziej iż masz już ją na wierzchu, a komplet uszczelek miedzianych wymienisz jak głowice zrobią, bynajmniej ją wyczyszczą, i wygrzebią stare podkładki. Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać....
Skoro masz tylko 180 barów to wszystko sprawne być nie może, to że słyszysz rozrusznik to słaba odpowiedź. Masz kompa więc podaj jakie obroty są podczas rozruchu. Ale ja bym zaczął i tak od regulatora ciśnienia. No, teraz jeszcze mi się przypomniało, może masz duże przedmuchy pod wtryskiwaczami i dlatego nie nabija ciśnienia, ale to by musiały być solidne.
W Renault Midlum obok hamulca ręcznego jest wyjście żeby podpiąć pistolet do przedmuchiwania kabiny, moje pytanie gdzie kupię adapter na to wyjście żeby podpiąć standardowy przewód z pistoletem ,wiem że mogę kupić za grosze trójnik i wpiąć się w przewody od fotela kierowcy ale skoro jest to wyjście to dlaczego nie skorzystać,dodam że znalazłem na Allegro...
W nastawniku jest indukcyjny czujnik położenia, zanieczyszczenia zakłócają jego pracę, wystarczy brake cleaner (ipa) i przedmuchanie kompresorem
350d to silnik OM 642, miał swoje bolączki. Z tego rocznika głównym problemem jest system AdBlue, częste usterki czujników NOx, czujniki są dość drogie. Inne bolączki tej jednostki to przy jeździe na krótkich odcinkach zapychający się filtr DPF, no i przedmuchy z pod wtryskiwaczy. Poza tym to, jak na współczesne auto, dość trwały silnik, 500 000-800...
Więc turbina No nie wiem czy 100% turbo.Jeszcze ktoś mi podpowiedział żeby wąż odmy co idzie do turbiny to wpuścić do bańki(taki patent i zobaczyć czy coś tam ukapie),a wejście do turbo zaślepić i tak trochę pojeździć ale nic z tego nie wyszło,bo jak tak zrobiłem to zaczęło olej wywalać miarką oleju podczas jazdyPo złożeniu jak fabryka zrobiła nic...
To zależy jakie są przedmuchy w silniku i jakie spalanie , silniki zużyte bardziej brudzą olej. Benzyny inaczej , gnojopędy inaczej.
jak wtrysk dostanie przedmuchu i wszystko jest zaklejone czarna smołą to wtedy sie i śruba może ukręcić - stad mój pomysl
Swiece znajduja sie zazwyczaj w okolicy wtryskow, sa polaczone jednym przewodem badz tasma, na poczatek sprawdzcie czy po przekreceniu kluczyka na swiecach pojawia sie napiecie. Jesli nie to szukajcie w instalacji (bezpiecznik, przekaznik, uklad czasowy) Jesli na swiecach jest zasilanie to je odkreccie i sprwdzcie, nie wiem jak jest w tym silniku, ale...
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
(at)tomun26 To jest piękne auto, wiec za wszelka cenę trzeba go ratować. Kopułka raczej nie uszkodzona, widać było by zwęglenia. Pomiar kompresji i sprawdzenie przedmuchów. Kup może próbnik CO/CO2 w cieczy chłodzącej.
Silowniki hamulca wszystkie dobre? Nie ma przedmuchów? Poduszki dobre? Ewentualnie do sprawdzenia osuszacz ( zbijanie ciśnienia) do ilu bije barów? Dodano po 2 Kompresor słychać że chodzi? Załącza go? Nie wiem jak jest w Volvo ale w manie euro 6 padają czujniki ciśnienia załączające kompresor? Czujnik na osuszaczu. Volva nie znam . Mam kontakt tylko...
Posprawdzaj węże z turbiny. chlodnice z turbo, czy nie ma gdzieś przedmuchów, daj pare razy gazu na postoju i posłuchaj czy coś nie gwiżdze
Mercedes atego E6 WDB 96702510063432 olej w fitrze paliwa i osuszaczu, przebieg 320 000 km silnik ma lekki przedmuch, czyżby silnik do remontu, czy raczej dwie turbiny?
Jeżeli jest klimatyzacja, to tym bardziej samochód powinien był podłączony do komputera diagnostycznego i sprawdzony. To, że przedmuchałeś czujnik temperatury wnętrza nie znaczy, że on działa i podaje sygnał do układu regulacyjnego. Tam jest w sumie kilkanaście elementów składowych - czujników , zaworów, silniczków i naprawdę trudno jest zdalnie wyrokować...
Witam. Mam to samo. Na początku szafankował pilot. Było nie raz tak, że nie da się kluczyka przekręcić. Podczerwień zakurzona. Wystarczy przedmuchać i działa. Sprawdzę jeszcze bezpieczniki w kole zapasowym. Bo zauważyłem, że dostała się woda. Sam komfortu wilgotny... Zmieniłem wszystkie przekaźniki, bo miałem oryginalne, i sprawdziłem bezpieczniki w...
Wszystkie objawy odpalania są jak najbardziej normalne. Przedmuch testowy, potem grzanie świecy, potem uruchamianie pompki paliwa , następnie uruchamianie nadmuchu ze stopniowym zwiększaniem prędkości obrotowej. Niestety nie następuję zapłon paliwa, które zaczyna kapać z tłumika i po chwili urządzenie się wyłącza. Sterownik bez żadnych wątpliwości jest...
Stukanie z przedmuchem pod wtryskiem mylisz? To się nie dziw, że durne porady dostajesz. Wszystko "kompem" sprawdzone a o turbo pytasz. Teraz to poczekaj aż po tych kombinacjach alpejskich cały ten syf wywali z wydechu.
Jeśli masz pewność iż układ wtryskowy jest sprawny to tylko brak kompresji zostaje. Pierścienie na wszystkich nowe, czy tylko na tym jednym? W jakim stanie był cylinder, tłoki? Niestety ale zmiana samych pierścieni daje cokolwiek tylko wtedy gdy reszta jest w stanie bdb, w przeciwnym wypadku może być nawet gorzej. Silnik ma przedmuch? Łatwo to sprawdzić,...
Wydech szczelny. Chyba raczej coś w kierunku awarii siłownika zmiennej geometrii dolotu. tzn jak się zatnie i klap nie otworzy a turbinka dmuchnie, to się robi przedmuch ale gdzieś na dolocie - może w kierunku obiegu recyrkulacji spalin i stąd się biorą błędy z EGR-u i przepływki.
Witam . Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika , jest to 1.4 benzyna. Pierwsze jego niedomagania zaczęły się jakieś pół roku temu i stopniowo narastały, otóż po dłuższym postoju auta około 5-8 godz odpala może za 10 razem ale jak już odpali to obroty są równomierne, nie gaśnie, nic złego nie dzieje się z obrotami i silnikiem, po zgaszeniu...
Dyfuzor można płukać wodą. Po wykręceniu wszystkich czujników można wprowadzać wodę destylowaną strzykawką do czujników i dyfuzora. Kilkukrotne płukanie i przedmuchanie w 90% przypadków pomaga. Zawór przy pompie AdBlue też często wysiada powodując zbyt powolny spadek ciśnienia po wyłączeniu silnika, tym samym ułatwia powstawaniu krystalizacji. Czy da...
witam ! Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w Mercedesie w220 320 CDI, wersja przed liftem. Samochód ma bardzo słabe przyspieszenie 0-60 km/h. Powyżej 60 km/h jest już lepiej, ale nadal nie tak jak powinno być. Tiptronic tak samo. Często automat nie chce przerzucić z 2. na 3. bieg. Wiem, że to nie jest samochód sportowy, ale strach nim nawet...
Jeżeli blokuje się tylko jedno koło może być zaphany giętki przewód hamulcowy przy zacisku. Miałem taki numer w mercedesie i teraz niedawno w Audi100. Najlepiej wymień wszystkie takie przewody w samochodzie, ba jak jeden już sie zapchał (albo raczej ścisnął sie w środku i nie ma przedmuchu)to dla iinych to tylko kwestia czasu (najbliższego).
Witam. Posiadam Mercedesa Vito z fabrycznie zamontowanym ogrzewaniem postojowym firmy Eberspacher D5WZ. Ogrzewanie po uruchomieniu, pracuję ok 7 minut, nagrzewa wodę tylko do 40 stopni C , po czym rozłącza pompkę paliwa i następuje 90 sekundowy przedmuch. W czym może leżeć problem ?
Nie, nie wypuszczal ciśnienia na zewnątrz. Takie ma zadanie. :) Tylko w przypadku przedmuchów albo zagotowania płynu ma wypuścić na zewnątrz. ale było to możliwe żeby po kilku godzinach ciśnienie nadal było i bulgotanie wody było ??? To po kilku godzinach bulgotanie, po odkręceniu korka? Pewnie, że możliwe jeśli w czasie jazdy napompowałeś układ powietrzem...
Niestety zdarzają się przypadki że olej ze skrzyni biegów przedostanie się do komputera skrzyni przewodem elektrycznym. W takim przypadku komputer i wtyczki myję benzyną ekstrakcyjną i przedmuchuje sprężonym powietrzem. Następnie wymieniam gniazdo w skrzyni biegów i oringi gumowe na wtyczce. Po tym zabiegu powinien zniknąć błąd elektrozaworu ciśnienia....
oczywiście przebiegi te nie są potwierdzone żadną dokumentacją,auta są sprowadzone z Niemiec. Samochód miałby mi służyc w budowlańce,rocznie jeżdziłoby około 40 tyś km Pozdrawiam No, to Kolego sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, jakie są realne przebiegi tych aut. W granicach 500 tys. km, ale to nie powód do obaw, sprawdź czy się nie pocą mocno na...
Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem, bo nie mam korka z przyłączem, a jak się je mierzy - na ciepłym silniku na wolnych obrotach, czy na wyższych? Czy odłaczenie powietrza od osuszacza napewno nic nie daje? przecież wtedy nie wytwarza się ciśnienie chyba, więc i przedmuchu nie powinno być - dobrze myślę? Termostaty sprawdziłem w gorącej wodzie - otwierają...
przedmuch cylinder przedmuch silnik przedmuch tłok
wykorzystać dekoder cyfrowy polsat provision aplikacja ducato paliwa
Bezpiecznik spryskiwacza Mercedes W211 2008 - lokalizacja i wymiana Podłączenie odstraszacza kun do zacisku 15 w Toyota Avensis T27 – schemat, bezpieczniki, add-a-fuse