Kolego daj zdjęcia tego silnika ;) I w pierwszej kolejności sprawdź ustawienia zaworów jeśli są oraz kompresję.
Oj to dość sporo, tam będzie olej czy tego byś chciał czy nie. Olej ucieka tym przewodem bo masz duży przedmuch silnika ale to by trzeba było stwierdzić raczej sobie nie poradzisz.
Temperaturę w E90 sprawdzasz w menu ukrytym po przytrzymaniu przycisku do kasowania licznika dziennego przebiegu (ten na liczniku) poczytaj jak to zrobić jest tego dużo w necie.
Jak powietrzem to normalna sprawa bo musi być odpowietrzanie z komory silnika przez odmę do kolektora ssącego .Tak więc jak nie kopci ci z rury to nie masz się co obawiać to jest normalne w tych silnikach .
Tak chodzi o ten zawór. druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) W ostateczności można zrobić przeróbkę i podłączyć odmę przed przepływomierzem, ale ja nigdy tego nie robiłem bo z odma nie miałem problemów. Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie...
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Uszkodzony wtryskiwacz potrafi nadtopić tłok, który potem uszkadza gładź cylindra. Inna opcja to palenie samostartem po zapowietrzeniu silnika, efekty takiego palenia mogą wyjść dużo później. Dym też może powodować turbo. Sprawdź przedmuchy z silnika.
To jest silnik Ecco ten wężyk ma za zadanie w przypadku przedmuchu w silniku gazy które z niego się wydobywają zostają zawracane do odmy i z odmy wraz z powietrzem są spowrotem spalane w silniku.Prawdopodobnie silnik do remontu.Usunięcie tego węża powoduje że nie spalone gazy wydostają się bezpośrednio do atmosfery.
Sprawdź odmę silnika, może zapchana i przedmuchy z cylindrów "wypychają" olej.
Tak tylko obserwuj czy w silniku nie ma przedmuchów bo jeśli są to będzie zasysał przez filtr powietrza olej z silnika .
Remont silnika. Pozdrawiam. Olej wycieka z pod miarki oleju tylko wtedy gdy silnik dostaje przedmuchów. Wyczyść sobie korek wlewowy oleju- wymyj w benzynie i wysusz. Może jest przytkany, służy on jako odma silnika.
Silnik ma przedmuchy z korka oleju, ale wcześniej palił... Co Ty chcesz tam ustawiać? Najpierw zrób porządny remont silnika.
Każdy silnik ma przedmuchy do skrzyni korobwej. Po to jest odma lub odmy. Mechanik oczywiście może sprawdzić naprzykład stopień sprężania aby określić ogólną kondycję silnika.
Olej może być efektem niesprawnej turbiny bądz przedmuchami silnika .
Mógłbym tak sprawdzać, jakby błąd nie wychodził po tym 150km. Co do nieszczelności, ma to jak najbardziej sens, ale już sprawdzałem, w taki sposób, że nabijałem ciśnienie kompresorem w kolektor, zatykajac wejście kolektora ręką. Nigdzie nie syczy, jedynie pod ręką;) 300tys. Myślisz o przedmuchach silnika? Wtedy raczej wartość na.przepływomierzu byłaby...
korekty poza dopuszczalnym zakresem-zle wtryski .lub np duze przedmuchy silnika
Witam czy to normalne czy oznacza przedmuchy? Silnik normalnie palil. Zwalałem wal do wymiany sznura w srodku bylo sporo nagaru. [youtube]https://youtu.be/cjydNYgT8g4[/y...
Witam. Posiadam Opla Combo D, 2013r z silnikiem 1.3CDTI 90KM (A13FD). Silnik uszkodzony, przedmuchy. Cały osprzęt silnika jest sprawy (wtryski, pompa cr, turbo po regeneracji i przejechaniu niewielu km). Potrzebuję informacji czy istnieje możliwość montażu słupka z innego oznaczenia i przełożenia całości osprzętu? Jeśli tak, to jakie oznaczenia mogą...
Może mieć, ale nie koniecznie, może to być również nieszczelny reduktor. Żeby go wykluczyś zakręć gaz na butli i pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli sytuacja się nie powtórzy, to znaczy że reduktor gazuje układ chłodzenia. Jeżeli się powtórzy to jest przedmuch od strony silnika (uszczelka, blok lub głowica).
Niestety po sprawdzeniu odma pluje w dość sporych ilościach. Zdecydowałem się zapłacić ponad 140 zł za membranę odmy (obecna byla troche zużyta) , ktora w przypadku tej pokrywy jest niewymienna, natomiast domowym sposobem jest opcja rozklejenia górnego dekielka. Jeżeli to nie da skutku (duże przedmuchy silnika) zaopatrze się w oct.
A jak zlikwidować przedmuchy ?
Świece żarowe? Ten ciągnik nie posiada ani żarowych, ani płomienówki. Przedmuchy odmą to najczęściej objaw zużytego silnika.
A czy może to być głowica,czy raczej pierścienie auto ma 495000km,ale rantów na cylindrach nie ma
Jakiś czas po wyłączeniu silnika poszedłem myć auto i słyszalne było lekkie syczenie z okolic korka. A węże do chłodnicy sprawdzałeś czy są twarde, silnik się nie przegrzewa? Jak nie masz zagazowany silnik, to może reduktor gazować do układu lub przedmuch ze strony silnika. A swoją drogą zanim się zada pytanie, to warto poszukać na forum oraz poczytać,...
No jak takie przedmuchy to silnik pewnie sie kończy. Co do telepania to już ci napisałem.
Odma, a jak nagminne to może juz silnik ma przedmuchy.
Nie koniecznie GMP. Ja nalewam gęstego oleju na tłok, żeby wyeliminować przedmuch na pierścieniach. Twój silnik jest pochylony, więc tłok bym opuścił. Sprężone powietrze, manometr, ucho przytknąć tu i tam i diagnoza na 99%.
Jeśli odma jest odłączona od rury można podejrzewać że silnik ma przedmuchy i to duże. Silnik do remontu.Sprawdzałeś stan oleju w silniku?
Witam ponownie, silnik uruchamia się, przyczyną był przedmuch spod podkładki wtryskiwacza, gniazda wyfrezowane, nowe podkładki, silnik uruchamia się.
podczas przyspieszania jak i hamowania silnikiem Wyglada na to ze silnik jak lezy swobodnie na poduszkach to nie swiszczy a jak jest naprezony to chalasuje. Zaciagnij reczny i probuj ruszyc - naprez silnik na poduchach i moze wtedy uslyszysz. Raczej przedmuch bedzie miedzy czescia drgajaca czyli silnikiem a sztywnym nadwoziem to wskazuje na polaczenia...
Tylko powrót to rurka o przekroju 1mm wewnątrz, jak piszesz wraca do pompki, pienienia się oleju też nie stwierdzam. Przedmuch ciężko określić przy tym silniku ale wszystko było sprawdzane szczelność głowicy, tuleja, tłok, pierścienie w idealnym stanie. Przy ciśnieniu 40bar raczej by odpadał przedmuch.
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Są to prawie identyczne konstrukcje Prawie jednak robi kolosalną różnicę, jedna jest łożyskowana ślizgowo, nie ma uszczelnienia wału of strony napędu, nie ma samodzielnej odmy, wymaga smarowania olejem pod ciśnieniem i montowana jest czołowo kołnierzem do silnika spalinowego który w odpowiednim miejscu podaje olej i pozawala na spływ oleju razem z...
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
Wygląda to na odmę silnika , czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej . Spróbuj odpiąć przewód i wtedy ją odpal . Jak odmą będą duże przedmuchy to silnik do remontu . Ostatecznie można przewód od odmy skierować na bok , otwór w gaźniku zatkać i powinna chodzić .
Witam sciagnij odme i na zapalonym silniku sprawdz czy nie zyga olejek jezeli tak to masz duze przedmuchy ,silnik do remontu bo tak sie to robi w Polsce lub do wymiany bo u nas wymienia sie silnik i po sprawie.Pozdrawiam
...przy wlaczonym silniku wystarczy wyciagnac bagnet z oleju silnikowego i jest zacznie leciec para i pryska olej silnikowy to... taki objaw to ma raczej wiekszosc uzywanych diesli, poprostu pierscienie troche przepuszczają, jesli pali dobrze, rowno pracuje, oleju nie bierze to bym sie nie przejmowal, kazdy silnik ma jakies tam przedmuchy, jedne wieksze...
Ten problem to częsty przypadek w tych silnikach. Swiadczy juz o przedmuchach. Możesz zlikwidowac ten olej poprzez odłączenie odmy i spuszczenie jej w dół silnika gdzies pod lub dokonać kosztownych napraw.
Czyli tak jak myślałem. Brak wiedzy. A to co dostajesz i tak nie potrafisz zanalizować. Tam po prostu jak i w Reno ( ciekawe czy znajdziesz w którym) skrzynia biegów była w misce olejowej. Przy zużytym w silniku przedmuchy powodował że w kabinie śmierdzi olejem bo dostawał się do środka opary przez linkę prędkościomierza dołączoną do skrzyni biegów.
Zaglądał kolega do kanału obejściowego przepustnicy w tym samochodzie tudzież w Punto 1.1 , CC lub seicento? Zbierają tam się opary olejowe z przedmuchów silnika który jest zasysany do dolotu. Zaglądałem i nic tam nie widziałem stresującego. No ale jeżeli silnik ma przedmuchy jak diabli to nic nie pomoże. Dalej chcę wiedziec od autogrzebolog po co...
To zależy jakie są przedmuchy w silniku i jakie spalanie , silniki zużyte bardziej brudzą olej. Benzyny inaczej , gnojopędy inaczej.
Masz po prostu przedmuchy do miski olejowej. Nieważne skąd - spod pierścieni na tłokach, spod uszczelki głowicy. Innego źródła przedmuchów nie ma. Silnik do rozbiórki.
czy podczas pracy w miarę rozgrzewania silnika nie słabnie? jeżeli tak to puchną tłoki i po zgaszeniu nie obróci rozrusznik-tłoki rzemiosło lub brak prawidłowego smarowania od spodu (dysze olejowe jeżeli takowe posiada) czy ma przedmuch z odmy?
Olej z odmy to nic innego jak przedmuch w silniku. Ciężko spotkać turbo diesla, który ma idealnie sucho w dolocie. Co do ciężkiego odpalania to nie koniecznie przy lekkim zużyciu pierścieni. Przyczyną może być źle dobrany olej lub złej jakości pomimo odpowiednich parametrów. Pomiar sprężania warto zrobić jak i również zweryfikować czy olej napewno leci...
Nie, nie w tym miejscu to raz, dwa - jak zapowietrza się przez wyciek robi się w trakcie stygnięcia silnika. Albo nieskutecznie odpowietrzasz albo masz przedmuchy z silnika do układu chłodzenia.
Jeżeli wydmuchuje olej wlewem silnik do remontu ma przedmuchy. Co do wyciekającego oleju wymieniałeś tarczę i nie sprawdziłeś skąd cieknie? Skąd wycieka łatwo sprawdzić jeżeli olej wyciekający jest czysty - ze skrzyni, jeżeli czarny z silnika. Dobrą praktyką jest przy naprawie skrzyni wymienić uszczelniacz silnika (jeśli występuje) i uszczelniacze wałków...
witam, wymieniłeś tylko pierscienie? to masz odpowiedz dlaczego masz taki przedmuch , silnik który przejechał 150-200kkm w wyniku tego nastepuje owalizacja cylindra , znikaja rysy honownicze i nowe pierścienie maja złą przylgnie do cylindra , to jest nieprofesjonalnie wykonany remont i tyle, powodzenia
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
Zawór ssący do sprawdzenia, konkretnie zbyt mały luz lub wypalone bądź wypadnięte gniazdo. Silnik dolno czy górnozaworowy?
W piątek diagnozowałem Cmaxa po rozbieganiu, chodził cztery minuty, wywaliło płyn chłodzący, i po tych czterech minutach zwaliło wąż z intercollera co zgasiło silnik. Udało mi się odpalić silnik, w miarę pracuje ale kopci, turbo żyje, ale przedmuchy silnik ma takie że pluje olejem z bagnetu.
Zbyt duży stan oleju, zużyty silnik (przedmuchy) lub zapchana (zamarznięta) odma.
Czy silnik ma zbyt duże przedmuchy? Jak mogę zniwelować ten problem bez remontu silnika? Zdecydowanie "przedmuchy". Raczej nie opłaca się remontować ten silnik.
Witam. Mam przedmuch przy silniku ale nie jestem pewny czy to uszczelka kolektora ssacego lub moze cos innego. Moze jakies sugestie?
A sprężarka jak wygląda?
Sam EGR nie będzie mocno brudził dolotu, dopiero w połączeniu ze zbyt dużą ilością oleju z odmy powstaje taki czarny kit... Zajmij się może odmą i jej odolejeniem, sprawdź przedmuchy silnika. Podam może linka do problemu odmy w silnikach tdci: http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
Kolego może to głupie, ale możesz wyjaśnić w jaki sposób robi się maź gdy są przedmuchy?
Kwestia psującego się połączenia jest oczywista. Pytanie czy jak rozepnie się to połączenie może lecieć olej? On nie spływa grawitacyjnie do miski, zaworów? Nie rozbierałem tego silnika, dlatego pytam. Nie wiem czy to problem zużycia silnika - przedmuchy z dołu / góry- czy z tego silnlnika leje sie tym króćcem od nowości. Jak leje turbo to leci w stronę...
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Przedmuchy na silniku i to duże w takim razie wypiąć odmę wyciągnąć bagnet i sprawdzić jak w tedy chodzi Jak po dokręceniu korka takie cuda się dzieją wygląda na padnięte pierscienie
Jak nie ma dużych przedmuchów to silnika powinien mieć kompresję. Po kręceniu rozrusznikiem i zatrzymywaniu się zgaszonego silnika mozna poznać czy silnik ma dużą kompresję. Silnik diesla jak się dławi brakiem paliwa to dymi na jasno niebiesko.
Nie ma zmian w głośności pracy silnika ? Na początek sprawdź dwie sprawy: -Czy nie ma przedmuchu na uszczelce głowicy. -Czy początkowy odcinek układu wydechowego się nie rozszczelnił.
Głowica do do zwalenia i sprawdzenia.Na uszczelce jeżeli były przedmuchy powinno być widać,jeżeli nie to pęknięty płaszcz wodny.Sumując to że są przedmuchy i silnik był przegrzany sugerowałbym zakup drugiego.
pewnie już jest słaby i dlatego nie pociągnie więcej (dla prędkości max 150km/h ok 4400rpm) z drugiej strony może ciśnienie paliwa i przepłyka + przedmuchy silnika podłacz miernik do sondy i sprawdź czy są oscylacje napięcia przy max osiąganej prędkości jeśli nie ma to szukaj przyczyny a jeśli są to silnik do małego remontu - do oceny przez mechanika...
Gdzie wyrzuca? Jak z korka to uszkodzony korek, jednak nieodpowietrzony, urwany wirnik pompy lub przedmuchy na silniku. Jak wywala na zimnym silniku to na pewno przedmuchy, jeśli na gorącym to trzeba wszystko sprawdzać. Brak termostatu w tym silniku może powodować wariacje temperatury a pośrednio wzrost ciśnienia i wywalanie przez korek. Jak leje w...
Pracuje na odpowiednim płynie, nie na wodzie? Może przedmuchy z silnika i ciśnienie idzie na układ chłodzenia i puszcza w najsłabszym miejscu.
Dzięki lecz u mnie to chyba inny problem, szczotki przeglądnięte, przedmuchami wraz z silnikiem dotykają wirnika
siwy dymek to może być przedmuch z silnika przy ciężkiej nodze i przegrzanym silniku nie trudno o ten objaw :D :shocked!:
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Proponuję sprawdzić filtr powietrza i czy silnik nie ma przedmuchów.
A więc tak Skoda ok. W golfie z tą przepławką jest lepiej ale dalej niskie wartości czyli główny problem w fizycznym braku przepływu powietrza (przy max boost 2,6 bara w golfie masz 935 mg a w skodzie przy 2,3 1240mg) to jest przepaść. Rwij dolot i przegląd na przydławienia dziury. Wydech też wypadało by sprawdzić. W ostateczności sam kolektor czy nie...
olej wykapuje z filtra powietrza Może silnik ma już takie przedmuchy, że wypluwa olej. Jaki przebieg silnika, pojazdu?
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Przedmuchy przez uszczelkę pod głowicą łatwo zidentyfikować, na zimnym silniku, odkrecić korek na zbiorniku wyrównawczym i odpalić silnik. Jeżeli będzie przedmuch, to po odpaleniu silnika poziom w zbiorniku wyrównawczym zacznie się zaraz podnosić, bo płyn będzie tam wypychany przez gazy dostające się do układu przez uszkodzoną uszczelkę. A jaka jest...
Odma też nie wyrabia jak silnik jest zużyty i ma duże przedmuchy.
może masz zapchany radiator w chłodnicy owady itp i jest słaby przepływ powietrza, lub jest problem ze smarowaniem niskie ciśnienie oleju przedmuchy w silniku
Moim zdaniem masz zapchany lub załamany wężyk od tzw. odmy (odpowietrzenia) skrzyni korbowej silnika i właśnie przedmuch z cylindra silnika powoduje takie efekty oraz wycieki oleju na zewnątrz, poprzez wszelkie uszczelniacze silnika.
Też stawiam na przedmuch od silnika (bo na gazie nie jeździ). Jak zbiornik wyrównawczy jest przeźroczysty to powinno być widać czy jest bąbelkowanie na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku lub przez przez otwór po zdjęciu korka, a w ostateczności pozostaje butelka z wodą. Przy mało intensywnym przedmuchu może nie być wyczuwalnego zapachu - tak jest...
Przedmuchy na pierścieniach. Wymiana kompletów się kłania nic nie poradzisz.
Tyle twoje, co się napracujesz przy tym silniku. Coś się tak uwziął na te prowadnice? One maja minimalne znaczenie, jeśli silnik pluje olejem, to przez przedmuchy tłoka. Co to wału korbowego, to zużył się nie przez to że poluzowała się śruba korbowodu, tylko było na odwrót - wibracje związane ze zwiększonym luzem pasowania czopa wału z korbowodem, spowodowane...
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Remont silnika, duże przedmuchy.
Mam wrażenie, że tam przede wszystkim są przedmuchy spod głowicy.
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
A jak zatkasz wydech podczas pracy to nie widać przedmuchów?
Silnik po takim przebiegu jest doskonale dotarty, spasowany, elementy się "ułożyły" i współpracują idealnie. Jeśli nie stwierdzasz uszkodzeń mechanicznych wymień tylko simmeringi. Jeśli masz znaczne luzy - wymień łożyska na wale korbowym. Jeśli na tłoku nie ma przedmuchów oszczędź go... Rozbierałem wiele silników po "domowym" remoncie. Jeśli nie zrobisz...
Rzeczywiście trzeba powiedzieć, że remont został przeprowadzony niestarannie. Jedną usterkę usunęli czyli przedmuchy silnika. Czy wymienili tłoki, pierścienie i sprawdzili głowicę jak twierdzą to trudno powiedzieć ale jak na razie przedmuchów nie ma. Może była wlana nafta na tłoki przez świece żarowe, które się lekko odkręciły aby zapieczone pierścienie...
Silnik ewidentni ma tzw. przedmuchy
astanawiam się czy nie wymienić samych pierścieni i panewek. Jak lubisz robić dwa razy to czemu nie. W takim stadium rozebrał bym już ten silnik na części pierwsze, wszystko wymył, uszczelnił...
tak to wiem że na jedno wychodzi głowica jest płaska w dieslu i sprężarce Dodano po 16 o dam przykład bo mi sie przypomniało.... w benzynce jak obracamy silnikiem na sucho oczywiscieprzy sciagnietej misce olejowej powietrze szybko ucieka z cylindra... a w dieslu z tak samo rozebranym silnikiem dużo dłużej słychać "syczenie" uciekajacego powietrza z...
Jest opcja że silnik jest przytarty i przy jedyni 50' przed GMP sa warunki do zapłonu przede wszystkim z powodu przedmuchu wstecznego.
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
sprawdż najpierw przedmuchy z silnika,jeśli są małe to kłania się wymiana uszczelki pod głowicą i przy okazji uszczelnienia zaworów,a jeśli przedmuchy są wielkie to wykręć pokolei świece i popatrz która jest czarna i tłustawa bo na jednym z cylindrów mogły polecieć pierścienie
Tester o który pytasz działa na 3 molowym roztworze wodnym błękitu bromotymolowego, który daje reakcję barwną na obecność CO2. Zmienia się kolor indykatora w zbiorniczku z niebieskiego na zielony w diesli i z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym (jeżeli są przedmuchy) taki sam test można przeprowadzić analizatorem spalin zbliżając sondę do zbiorniczka...
Standardowa usterka D4D z tamtego okresu-erozja bloku silnika i przedmuch do układu chłodzenia.
Witam Czy przedmuchy z korka wlewu oleju i odmy są normą czy też jest jakiś problem z silnikiem - co może świadczyć o przedmuchach - proszę o pomoc w temacie. Silnik - 1.9 dci - 120 PS
Chwilę zastanawiałem się czy się odzywać i ryzykować znowu bana od moderatora manta za "debilne wywody", ale zaryzykuję. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale z samochodami obcuję od ponad 40 lat i jak coś robię to wcześniej to przemyślę. Na kolegi miejscu najpierw sprawdziłbym, czy nie ma przedmuchów do układu chłodzenia. Bo jak są, a...
W znacznej większości przypadków to własnie na ciepłym silniku występuje dopiero przedmuch.
Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
przedmuch silnika spalinowego przedmuch silnika diesel mercedes przedmuch
głowica próżniowy automat dzwoniący ariston komin
bateria graphite silnik liniowy
Schemat zasilania dla Blaupunkt Porto 32 Status serwisu telewizja-ipt.net - niedostępność