Nie ma zmian w głośności pracy silnika ? Na początek sprawdź dwie sprawy: -Czy nie ma przedmuchu na uszczelce głowicy. -Czy początkowy odcinek układu wydechowego się nie rozszczelnił.
Mogła ci paść uszczelka pod głowicą . Sprawdź po rozgrzaniu silnika czy przewody od chłodnicy są mocna twarde jak tak to masz gdzieś przedmuch na uszczelce .
Witam problem dotyczy samochodu jak w tytule a temat wody z rury wydechowej po naciśnięciu pedału przyspieszenia wylatują krople wody z tłumika i to dość sporo, dodam że płynu chłodniczego nie ubywa, natomiast jest przedmuch na uszczelce kolektora wyd.
Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
Witam, Chciałbym nawiązać do tematu z forum : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Niestety jest on zablokowany więc zakładam nowy, a nikt nie podał właściwego trafnego rozwiązania. Przeczytałem zawartość przytoczonego tematu i mogę powiedzieć tylko tyle - autorowi tamtego tematu dyskutanci mieli tylko zaproponować sprawdzenie, czy ma...
Przy tych temperaturach i normalnej jeździe to nawet w mieście wentylator się nie włączy, tak jest np w moim przypadku. Może termostat Ci się nie otworzył? Może przedmuch na uszczelce i się gotuje? Przy +5 st stałem w korku, po prawie godzinie czasu włączył się wentylator.
No to uszczelka do roboty. Ale o ile części do tego auta są dostępne to naprawa powina być SPORO tańsza...
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
Jeśli na uszczelkach nie widać śladów przedmuchów, sprawdź tuleje cylindrów.
Jak masz tuleję, to zwykle jest ona nieprawidłowo wykonana, osadzona na klej, osiada podczas pracy co kończy się przedmuchem uszczelki pod głowicą. Do tego ogromna ilość rzeczy które mają wpływ na pracę silnika, osiągi, przegrzewanie się, podatność na zatarcia. Biorąc pod uwagę fakt, że 80 cm³ lata temu produkowano, w świecie sportu jest traktowane...
Olej może być czysty. Wszystko zależy gdzie uszczelka ma przedmuch. Jedyny w miarę miarodajny test o ile mi wiadomo jak pisałem obecność CO2 w płynie czy jakoś tak. Doświadczeni mechanicy mogą mnie poprawić ;) Tylko musisz znaleść warsztat który potrafi to sprawdzić / ma odpowiedni przyrząd.
Mój poldek miał kiedyś przedmuch na uszczelce pod głowicą. Przedmuch nastąpił pomiędzy 3 a 4 cylindrem na odcinku 1 cm pasek uszczelki całkowicie został wypalony.
Witam. Coś ta uszczelka głowicy nie specialnie pasuje. Oryginalna?
Jeśli są to cylindry obok siebie, może być to spowodowane przedmuchem uszczelki pod głowicą, dlatego należało by najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania
Zainteresowało mnie to ,że na testerach z płynem reakcyjnym można zbadać czy spaliny są w układzie chłodzenia. Dobry patent ,ale jak się ma to w praktyce. Przedmuch uszczelki pod głowicą jest ciężko do zdiagnozowania w początkowej fazie ,więc lepiej byłoby od razu to zdiagnozować niż uszkodzić silnik.
jesli po przejechaniu dluzszej trasy zacznie ci sie wylewac ze zbiornika to nic inego tylko przedmuchy
Jak będzie wywalać przez zbiornik, to pewnie uszczelka pod głowicą ma przedmuch. Test szczelności uszczelki jednoznacznie odpowie. Odpowietrzanie przy otwartym na max. zaworze przepływu przez nagrzewnicę.
Twój post nr4 wcale nie brzmi jak pytanie tylko stwierdzenie więc popraw. Pęknięta głowica to to samo co przedmuch uszczelki pod głowicą - może i często objawia się nadmiernym wzrostem ciśnienia w ukł chłodzenia. Gotowanie zaczyna się jak płynu w układzie jest już mało co skutkuje brakiem jego krążenia.
dziękuję za podpowiedź co do czujnika temperatury mam jeszcze jedno pytanie mianowicie odkręciłem korek wlewu płynu do chłodnicy, do rurki nadmiarowej włożyłem butelkę z woda zatkałem ręką otwór w którym zakręca się korek wlewu płynu chłodzącego i obserwowałem że co jakąś minutę może więcej wydostawała się bułka powietrza albo dwie, czy to może świadczyć...
Jak opcji nie ma to zostaje jedna - przedmuch uszczelką głowicy, na starej był i na nowej też. Dlaczego? Pytanie do mecha. Dlaczego na nowej oczywiście. Z racji kosztów chyba kup jakiś silnik z gwarancją rozruchową, bo chyba szkoda czasu.
Jest dobrze, nie powinno być problemu, sprawdzić drożność, ew. czy nie jest zapowietrzony układ, często tak objawia się lekki przedmuch uszczelki pod głowicą.
Może mieć, ale nie koniecznie, może to być również nieszczelny reduktor. Żeby go wykluczyś zakręć gaz na butli i pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli sytuacja się nie powtórzy, to znaczy że reduktor gazuje układ chłodzenia. Jeżeli się powtórzy to jest przedmuch od strony silnika (uszczelka, blok lub głowica).
I jeszcze jedno jakie mogą być skutki (te najgorsze) jeżdżenia z wypaloną uszczelką w głowicy Według mnie powoduje nasilanie się przedmuchu spowodowane erozją materiału głowicy i bloku silnika, a więc konieczność głębszego planowania głowicy i nie wykluczone, że bloku. W skrajnym przypadku konieczność wymiany głowicy, ale niech na ten temat wypowiedzą...
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
Wg mnie ma przedmuch pod uszczelką głowicy do układu chłodzenia (biały dym). Można zobaczyć czy w zbiorniczku wyrównawczym nie idą bąbelki. Już pewnie wiesz co to oznacza///
A węże z płynem chlodniczym nie twardnieją za mocno?Jak tak to znaczyłoby,że są delikatne przedmuchy spod uszczelki głowicy :-( Miałem podobne objawy w vw 1,9td okazalo się,że jest delikatny przedmuch spod uszczelki,wymiana pomogła.Druga sprawa to może być cieknąca nagrzewnica warto sprawdzić pod dywanikami.
Sprawdż czy to nie są przedmuchy na uszczelce. Jak?
Witam Zakupiłem Sprężarkę z pompą B6000B firmy ABAC ( włoska 2 tłokowa 2 stopniowa) Wie może ktoś jak zdiagnozować czy płyta zaworowa jest jeszcze w dobrym stanie. Na dzień dzisiejszy wiem ze mam przedmuch na uszczelce pod głowicą bo wywala mi zaworkiem bezpieczeństwa ( 4,5bar) pomiędzy stopniami. olej jest czysty klarowny bije nawet szybko i równo...
Objawy oczywiste, są tak oczywiste, ze trudno się na nie zwraca uwagę;) A propos spalania płynu to tak po przemyśleniach przyszedł mi do głowy fakt, ze fizyki się nie da oszukać. Chodzi o to, że jeśli uszczelka pod głowicą była by walnięta, to ciśnienie z cylindra silnika podczas sprężania nie pozwoliło by na dostawanie się chłodziwa do niego. To uszkodzenie...
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Trudno mi zabierać głos w tym temacie, bo akurat zajmuję się bardziej stroną elektryczną niż mechaniczną aut z "gwiazdą". Opieram się na konstrukcji Sprintera, gdzie taki odpływ jest, i w przypadku przedmuchu uszczelki wtrysku może własnie nastąpić w tym miejscu wyciek paliwa (plus zapach spalin)
Może być przedmuch na uszczelce głowicy.
Zle odpowietrzony układ chłodzenia- być może też masz przedmuch na uszczelce głowicy.
Jak robiłeś ten test na szczelność głowicy? Czym? W jakich warunkach? Temat przedmuchów przez uszczelkę przerabiałem w Seacie z 1,9 tdi. Co prawda inny silnik niż twój jednak ja zrobiłem tak: odkręciłem korek w zbiorniku wyrównawczym, wstawiłem korek od butli do pędzenia wina z wężykiem, a druga końcówka węża do butelki z wodą. Mimo dodawania gazu na...
Za mało danych na najbardziej prawdopodobna usterkę ale możliwe ze terostat po otawrciu nie zamyka się tak jak powinien i wychladza silnik ale tego nie wiem, bo nie napisałeś czy wraz z utratą ciepłego powietrza spada temperatura silnika lub początek przedmuchy uszczelki głowicy i układ się zapowietrza
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Nigdy nie robiłem w Deutzu trzycylindrowym wiec potrzebuje pomocy. Otóż silnik strzelał przy rozruchu i nierówno chodził na jałowych. Znalazłem przedmuch na uszczelce pod głowicą. Wymieniłem uszczelkę. Przedmuchu nie ma nie strzela ale dalej nierówno chodzi. Podczas luzowania przewodów na wtryskach z dwu cylindrów tryska jak powinno natomiast z jednego,...
Prawdopodobnie to masz przedmuchy na uszczelce głowicy . Silnik do remontu .
Przedmuch uszczelki głowicy do chłodzenia. Po rozebraniu i oczyszczeniu widać skorodowaną powierzchnię między 2 a 3 cylindrem sięgające tulei - okuwka na uszczelce wokół cylindra na tą nierówność zachodzi więc blok do równania. Podobno już było to robione, jak pomierzę ile wystają tłoki to podejmę decyzję czy na złom czy do planowania. Tłoki też po...
Niestety jeśli nie masz choć troszkę wiedzy o mechanice twojego auta to będzie Ci trudno zlokalizować usterkę . Bo dla przykładu z tych skąpych informacji jakie podałeś to może być brak ciśnień w tych cylindrach (trzeba to sprawdzić cisnieniomierzem) Równie dobrze może być problem ze świecami lub przedmuch uszczelki pod głowicą. Ale równie dobrze może...
To rude to jest ewidentna nieszczelność układu chłodzenia.Układ wcześniej był zalewany zwykłą wodą.Może być nawet przedmuch na uszczelce pod głowicą.
Masz przedmuch na uszczelce pod głowicą między 2a3 cylindrem.A iskrę możesz sprawdzić tak jak koledzy piszą,zbliżyć świecę do masy,przekręcić rozrusznikiem.
witam wczoraj miałem podobny przypadek Czujnik ciśnienia w kolektorze(MAP) miał być uszkodzony ,okazało sie że kanał wejściowy (w kolektorze)był zapchany do tego stopnia że musiałem tam wiercieć objawiało sie to właśnie takim zachowaniem sinika tylko nie jestem bewny czy mono motronic to ma przyczyną może być lambda ,czujnik temp,wtryskiwacz lub nawet...
Zrób ponowny pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową. Wygląda na przedmuchy na uszczelce pod głowicą.
Masz po prostu przedmuchy do miski olejowej. Nieważne skąd - spod pierścieni na tłokach, spod uszczelki głowicy. Innego źródła przedmuchów nie ma. Silnik do rozbiórki.
Odkrec korek przed odpaleniem auta np rano odpal i miej odkrecony korek niech osiagnie swoja temperature i wtedy bedziesz mial pewnosc jak wyrzuci plyn poza zbiorniczek przedmuchy uszczelka lub termostart sie przycina mozesz go tez sprawdzic w domu nalej do garnka lub kworty wsadz termostart. I gotuj jak sie zagotuje poczekaj z 5 min i wyjmij go powinien...
Nie widać na uszczelkach żadnych uszkodzeń, przedmuchów, czy wycieków. Po zdjęciu tarczy sprzęgła w okolicach zimeringu było trochę smaru. Chyba przedostał się tam ten który wciskałem pod trzpień linki wysprzęglającej.
Tak na dobrą sprawę to należałby zacząć od sprawdzenia co jest na tej świecy - płyn chłodzący, olej czy benzyna. Z wcześniej opisanego powodu, częstą usterką silników FIRE w Puntach mk.1 jest uszkodzona gładź I cylindra. Z drugiej strony w wiekowych egzemplarzach zdarza się pęknięcie membrany w podciśnieniowym regulatorze ciśnienia paliwa, a o przedmuchu...
Skoro test na CO2 w płynie wyszedł dodatni, to znaczy że jest przedmuch spalin do układu chłodzenia - czyli uszczelka pod głowicą, pęknięty cylinder/głowica albo jest tam też przy EGRze chłodnica spalin, to jeszcze może być ona.
A ja nadal stawiam na przedmuchy, albo uszczelka, albo głowica. Można by spróbować powąchać czy ze zbiorniczka lub chłodnicy nie czuć takim jakby spalonym olejem albo spalinami, jeśli czuć, to - przedmuchy.
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
wczoraj pompa wody i termostat był wymieniony na nowe i objaw ogrzewania jest taki sam :( wiec lipa . Zauważyłem dzis ze płyn w chlodnicy sie bardzo piętrzy i nie ma krązenia nadal na nagrzewnice . Moze to byc objaw ze jest przedmuch na uszczelce głowicy ?????/ Dodano po 15 Zawor w sensie co otwiera , przepływ w nagrzewnicy ?????/ jest ok
Przedmuchy przez uszczelkę pod głowicą łatwo zidentyfikować, na zimnym silniku, odkrecić korek na zbiorniku wyrównawczym i odpalić silnik. Jeżeli będzie przedmuch, to po odpaleniu silnika poziom w zbiorniku wyrównawczym zacznie się zaraz podnosić, bo płyn będzie tam wypychany przez gazy dostające się do układu przez uszkodzoną uszczelkę. A jaka jest...
witam, masz przedmuch z pod uszczelki głowicy czy pod kolektorami?
Panowie, kolega to wszystko już przerabiał i grzania nie było, powód okazał się inny - przedmuch na uszczelce pod głowicą i to było powodem zapowietrzania się nagrzewnicy. Pozdrawiam
Pewnie typowo dla birggsa urwały się aluminiowe korby. Tylko one nie urywają się ot tak. Najczęściej przedmuch na uszczelce głowicy do kanału popychaczy. Wtedy spaliny dostają się do skrzyni korbowej. Tam mieszają się z mgłą olejową i odmą w dolot. Efekt podczas koszenia (obciążenia) silnik potrafi wypić cały olej w 1-2 godziny. Jak się tego nie zauważy...
Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
W oleju NIE MA PRAWA być wody. Jeśli jest to masz przedmuchy na uszczelce pod głowicą. Na wszelki wypadek sprawdź ciśnienie sprężania - jeśli jeden lub dwa baniaki mają mniejsze niż reszta to 100% uszczelka. Jak najszybciej do mechanika, bo korozji wewnątrz silnika już nie cofniesz.
gimak jak moge spradzic czy to sa te przedmuchy i jesli okazaloby sie ze to jest ten problem potrzeba jest wymiana uszczelki zeby je zlikwidowac? Tutaj podaję [url=http://megane.com.pl/megane-i-phi-d... bezpośredni do postu z testem, a tu do tematu [url=http://megane.com.pl/scenic-ii-phi-...
czytając pytając oglądając każdy mówi że upg głowica Nie przerabiałem tego osobiście. Wg mnie, pisałem o tym wcześniej, że przy przedmuchu na uszczelce głowicy, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym lub odkręconym korku na chłodnicy, po odpaleniu zimnego silnika (zamknięty termostat) poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym lub w chłodnicy pojedzie od...
Czyli to tak jak w samochodzie są przedmuchy. Ale taka uszczelka ile moze kosztować ?
Cześć, u mnie problem rozwiązany, poprosiłem mechanika żeby sprawdził kompresję, i wyszło że problem leży właśnie tutaj. wymieniłem uszczelkę pod głowicą, przedmuch był pomiędzy cylindrami. Auto jeździ jak nowe, zniknęło brzęczenie, problemy z paleniem, brak mocy
Chyba że jednak pod dużym obciążeniem pojawia się ciśnienie z cylindrów... Czyli przedmuch z uszczelki pod głowicą? Wg mnie raczej mało prawdopodobne, bo wg mnie, gdyby tak było faktycznie, to przy odkręconym korku, na zimnym silniku (zamknięty termostat), po uruchomieniu silnika, poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym jechałby zaraz do góry. Przy otwartym...
To tylko taka ogólna porada, bo nie wiem jak wygląda układ chłodzenia /i grzania w tym konkretnym samochodzie. Po pierwsze sprawdź rury nagrzewnicy - obie powinny być gorące, bo raczej zaworu na nich nie ma. Wtedy wiadomo, że nagrzewnica działa i można szukać przyczyny w układzie regulacji nadmuchu na nią a raczej jego braku. Jeśli rury nagrzewnicy,...
Poziom oleju ok ? Sprawdził bym też wydech i czy nie ma przedmuchów między kolektorami być może brak uszczelki lub ja wydmuchało.
Sprawdź, czy przy tej gotującej wodzie chłodnica jest rzeczywiście b.gorąca. Bo może faktycznie masz przedmuch przez uszczelkę pod głowicą i nie jest to gotowanie tylko zwykłe bulgotanie. I wtedy nic dziwnego, że nie włącza sie wiatrak.
Na początek warto bardzo dokładnie posprawdzać uszczelki i przyleganie drzwiczek. Przedmuchy to spore straty energii i przyczyna odkładania się szkodliwego szronu, który również istotnie wpływa na zwiększenie strat energetycznych.
zmierzylismy kompresję na czwartym 28 atm na trzecim 26 atm na drugim 0 atm na pierwszym 0 atm jakie macie pomysły mój mechanik twierdzi że jest przedmuch na uszczelce pomiędzy 1 I 2 cylindrem może mieć rację jak pompowałem kompresorem w miejsce świecy żarowej na 2 cylindrze to wylatywalo na 1 :( będziemy ściągać głowicę.
Kolega czepił się tych uszczelek. Jak niema przedmuchu do chłodzenia (bąbli w chłodnicy) to uszczelka jest ok. Uszczelki z metalowym/miedzianym pierścieniem powinno stosować się przy cylindrach z żeliwną tuleją lub całych z żeliwa. U kolegi w cylindrze prawdopodobnie jest chrom techniczny (cienka powłoka) bo części na nikasilu nie są tanie cylinder...
A może mały przedmuch na uszczelce głowicy miedzy sąsiadującymi cylindrami. W początkowej fazie objaw ten jest widoczny na małych obrotach gubi się przy większych i obciążeniu. w miarę powiększania otworu przedmuchniętej uszczelki widoczny na wysokich obrotach.
Jest jeszcze taka opcja że po prostu masz wodę w paliwie/filtrze powietrza. Niewielkie ilości wody mogą się skraplać, a nie trzeba jej dużo aby zauważyć dymienie. Jeśli dym jest czarny, to znaczy że go dość mocno zalewa paliwem. Za bogata mieszanka. Jeśli dymi na niebiesko, to albo uszczelniacze w głowicy szlak trafił, albo źle złożyłeś cylinder oraz...
Masz przedmuchy gdzieś wymień uszczelki jak był luźny. No i poczysc dysze paliwowe
W Puntach częstym powodem problemów z ogrzewaniem jest zapowietrzenie układu chłodzenia, a z kolei przyczyną zapowietrzenia układu najczęściej jest rozszczelniona nagrzewnica, przedmuch na uszczelce głowicy lub uszkodzony zawór w korku zbiornika wyrównawczego.
Dziś znowu brak iskry, w tygodniu wymieniam cewkę, kondensator i uszczelkę pod cylindrem bo znalazłem przedmuch, jak poskładam to dam znać.
Masz przedmuchy na uszczelce pokrywy zaworów. Ciśnienie idzie w skrzynie korbową a co za tym idzie, odmą wywala opary oleju a te zasysa turbina...kupa dymu brak doładowania brak mocy.
Sprawdz ćiśnienie w cylindrach na gorącym silniku w przypadku dużych odchyłek wymień pierśćienie na tłokach oraz uszczelki pod cylindrami na uszczelki miedziane.Starsze modele miały uszczelki papierowe które się wypalały i następowały przedmuchy pod uszczelką głowicy.Dotrzyj zawory.Nic nie podajesz czy maluch jest ospojlerowany a to dodatkowe opory...
Jedną z możliwości to niewielki przedmuch uszczelki pod głowicą. Dopóki silnik pracuje na wysokich obrotach, to pompa zdąży przepchać płyn razem ze spalinami. Inna możliwość to budowa silnika. Niestety nie wiem co za silnik siedzi w tym Fendt i jakie są szczegóły budowy. Bardzo często w silnikach 6-cylindrowych konstruktorzy nie przykładali się do kwestii...
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Obroty powinny sie podnosic przez pewien czas po rozruchu oraz kiedy silnik ma problem z 'dogrzaniem sie'. Ten silnik czesto ma problem z dogrzaniem sie kiedy zapowietrzony jest uklad chlodzenia. Najczestszym powodem zapowietrzenia sie ukladu chlodzenia jest tu przedmuch na uszczelce pod glowica.
Dolot był sprawdzany u dwóch moich mechaników, i gaziarza. Był przedmuch na uszczelce zaworów, uszczelka już wymieniona. Poza tym jakby był przedmuch to chyba błędy by się pokazywały non stop, a u mnie mogę mieć pustą pamięć błędów nawet przez 400Km, po czym losowo wraca falowanie obrotów i błędy się nabijają. Niezależnie czy na LPG czy na PB. Co do...
ja też miałem problem z olejem silnikowym przy wtryskiwaczach i w dolocie turbo. Wymieniłem membranę w pokrywie zaworów (stara była sparciała, zdeformowana i całkiem sztywna. samą membranę z pokrywką kupiłem za ok 30zł na aliexpres), podkładki miedziane wtryskiwaczy oraz złączkę pomiędzy odprowadzeniem gazów z odmy do dolotu (jeden zaczep był złamany...
No to to by wskazywało na przeciek. spuść olej ze skrzyni i odpal silnik, przyłóż palec do korka od oleju i sprawdź czy nie ma tam przedmuchów, jeśli będą to uszczelka między połówkami do wymiany.
Jeden z kolegów napisał, że zbyt wcześnie, aby stwierdzić uszkodzenie uszczelki, ale pompowanie powietrza do chłodnicy to najczęściej wina przedmuchu na uszczelce. Jeżeli płyn był dolewany a po krótkim czasie go brakuje a "dym" jest biały to nie pozostaje zbyt wiele złudzeń. Nie zawsze olej staje się biały, czasami uszkodzona uszczelka nie puszcza do...
Jeszcze raz zdjąć głowicę, zweryfikować czy nie ma przedmuchu na uszczelce i dla pewności sprawdzić głowicę pod kątem wewnętrznych pęknięć w jakimś dobrym zakładzie ktòry robi to na zimno i gorąco. Pęknięcie może sie "ujawniać" dopiero po nagrzaniu. Niestety wygląda na to że kompresja idzie w układ chłodzenia. Możesz przed rozbiórką zrobić test...
Glowice da sie bez problemu splanowac... Tyle tylko, że trzeba by mieć dostęp do wytaczarki kolego. A naprawią się tą powierzchnię tylko w przypadku głębokiego wżeru - kiedy ktoś zbyt długo z przedmuchem jeździł. Nowa uszczelka i trzeba dokręcić przy użyciu klucza dynamometrycznego, nie na "oko".
Być może zapowietrzona... Co mogłoby świadczyć o przedmuchu na uszczelce. Filtr gazu ewidentnie do wymiany. Prawidłowo powinno się go wymieniać co roku. Ja tak robie i innym polecam przy okazji wymiany oleju oraz filtrów. Tak jak napisałem wcześniej: Gaz w tym silniku to nic dobrego Podłączałeś pod komputer?
Jedynie przedmuch z cylindra przez pękniętą uszczelką/głowicę/blok.
Co ma to wspólnego z ogrzewaniem i klimą? Jak to sprawdzić gdyby to było to ? Oleju nie ubywa, a płyn chłodzący nie ma zapachu oleju i również poziom jest stały. Chodziło mu o to ze jak walnieta głowica, czy uszczelka, to są przedmuchy do płaszcza wodnego i wtedy w układzie chłodzenia jest powietrze pod zancznym cisnieniem, chociąż korek to upuszcza...
Jeżeli masz kiepskie ogrzewanie i do tego zapowietrza się układ to możesz mieć przedmuchy na uszczelce pod głowicą. Czarny scenariusz ale sam to przerabiałem. Wiecznie zapowietrzony układ. Nie było "majonezu" pod korkiem, a ja głupi nie sprawdziłem w odmy. Tam tego było sporo. Ten majonez to dosłownie biała masa konsystencją przypominająca majonez....
kanale spływowym olejowym pęknięcie Skoro blok zmieniłęś to uszkodzenie jest w głowicy w kanale ciśnieniowym oleju, lub z tego kanału na uszczelce przedmuch jest do płynu. To pęknięcie nie ma wpływu na nic. Zmieniałeś sruby podczas każdego montażu głowicy, planowanie głowicy było?
Właśnie wszystko zależy od użytkownika.... Mam okazję kupić probe V6 dość tanio bo z remontem by mnie kosztował 4tyś z 94r. z gazem. Właściciel mówi że ma bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym od chłodnicy. Mechanik mu powiedział że uszczelka głowicy do wymiany. I na to by wskazywało, ale czemu to się stało, jest możliwość że koleś go katował i przegrzał...
Co ma głowica do reszty. Olej zaczął żłopać po remoncie głowicy. Przed remontem było dobrze. Robić tłoki i cylindry a zostawić wał (dół) to może zaszkodzić ale remont głowicy w czym zaszkodzi silnikowi. Jaki ma związek. Auto trafiło na przedmuch do chłodnicy, a nie zurzycie oleju. Pozdrawiam. Chyba że autor nie pisze wszystkiego. Najlepiej jak mechanik...
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
Nie lepiej napisać "strzał w kolektor dolotowy"? Zresztą nie ważne, tu omawiane są tylko usterki elektryczne i elektroniczne - a bez wyniku diagnostyki komputerowej, w tym przypadku nie ma w ogóle o czym mówić, zapłacisz 50-70zł ale będzie wiadomo mniej więcej gdzie szukać, równie dobrze usterka może mieć podłoże mechaniczne, np. przestawiony rozrząd...
Uszczelka pod głowica dokonała żywotu, albo teraz albo wcześniej. Blok wypełnia się przedmuchami, i pompa nie ma co pompować.
Zacznij od zresetowania ECM. Rozgrzej silnik do temp. pracy />80C/. Wyłącz, zdejmij ujemną klemę na kilka minut. Dołącz klemę i uruchom silnik. Pozostaw nieobciążony przez conajmniej 30 sek od osiągnięcia temp. pracy. Jeśli problem nie ustąpi zastąp czujnik temperatury rezystorem ok. 220R. Uruchom sinik. Jeśli pracuje w miarę poprawnie to: uszkodzony...
Ale już drugiego dnia ujechałem ze 6 km auto według wskaźnika nawet się całkiem nie rozgrzało a tu temperatura spada prawie do zera stanąłem otwieram maskę a ze zbiorniczka leci płyn i powietrze odczekałem chwile dolałem odrobinę płynu i powrót do domu i tu zaskoczenie samochód doszedł do optymalnej temperatury i nic się nie dzieje co to za dziwy....
Uszczelka grafitowa. Jest bardzo krucha. Tak naprawdę - nie powinno się wyciągać elektrody - nie mając w zapasie tej uszczelki, ponieważ ona czasem rozpada się przy wyjmowaniu elektrody. Wymień, ponieważ mogą występować przedmuchy gorących spalin, co może skutkować kolejnymi uszkodzeniami. Uszczelka kosztuje kilka zł.
Wydaje mi sie ze masz przedmuch na uszczelce do ktoregos z cylindrow (przeciek tylko pomiedzy cylindrem a kanalem chlodzacym) powiedz mi czy jak odkrecisz korek od zbiornuczka wyrownawczego i odpalisz silnik to nadmiarem wraca sam plyn czy pojawiaja sie bombelki. ( sprobuj na zimnym silniku ew na cieplym ale uwazaj zeby sie nie poparzyc przy odkrecaniu
przedmuch spaliny megane przedmuch scania przedmuch
lotnicze słuchawki huawei mobile windows monter elektronik
analizator widma analizator widma
Obsługa czytnika kart SD w TV Panasonic bez pilota Podłączenie radia Becker BE6802 - opis pinów zasilania