Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Jak widać znawców na pęczki tylko wniosków brak. Wycieki z pewnością nie zostały spowodowane zmianą jakości oleju. To taki wybieg macherów, którzy schrzanią robotę i później nie przyznają się. Idąc podobną logiką można dość do wniosku,że rozpuściły się uszczelki co brzmi śmiesznie. Obawiam się, że stawiasz przed tym silnikiem zbyt duże wymagania a on...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
U mnie na zimnym silniku (tak z -5st.) po odpięciu tej kostki podczas pracy na benzynie silnik zaczyna nierówno pracować, ale nie gaśnie. Po podłączeniu wraca do normy. Sprawdzałem tylko na wolnych obrotach. Na gazie prawdopodobnie będzie chodził równo. Mam 1,4 ABD, czujnik ma 4 bolce. Dodano po 1 Odnosnie tej mazi to ja sadzę, że to wina zużytych pierścieni...
Na początek warto bardzo dokładnie posprawdzać uszczelki i przyleganie drzwiczek. Przedmuchy to spore straty energii i przyczyna odkładania się szkodliwego szronu, który również istotnie wpływa na zwiększenie strat energetycznych.
Masz po prostu przedmuchy do miski olejowej. Nieważne skąd - spod pierścieni na tłokach, spod uszczelki głowicy. Innego źródła przedmuchów nie ma. Silnik do rozbiórki.
Ostatnio było troche pisane o wyrzucaniu płynu ale w innych autach. Zasada ta sama. Podjedź do kogoś kto ma tester obecności spalin w układzie chłodzenia to będziesz mieć 100% pewnośći co do diagnozy. Cena za naprawę uszczelki pod głowicą troche wysoka.
gimak jak moge spradzic czy to sa te przedmuchy i jesli okazaloby sie ze to jest ten problem potrzeba jest wymiana uszczelki zeby je zlikwidowac? Tutaj podaję [url=http://megane.com.pl/megane-i-phi-d... bezpośredni do postu z testem, a tu do tematu [url=http://megane.com.pl/scenic-ii-phi-...
Kolektor zdemontowany, uszczelka wprasowała się w żeliwo, niestety są i wżery, za małe by żeliwo napawać. Mam uszczelki erlinga tworzywo-metal i inne z samego tworzywa. Dostęp do wyszlifowania słaby,wystają rurki do recyrkulacji spalin( nie do odkręcenia), trochę szlifierką i pilnikiem, ale nie wiem jak duże mogą być nierówności na kolektorze wydechowym....
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
Należy czytać instrukcję obsługi. Ten model ma smarowanie tzw. z suchą miską olejową, i poziom oleju sprawdza się po wyłączeniu silnika, bezpośrednio po klikudziesięciu sekundach pracy, a nie jak w większości układów z miską mokrą. Popromienny ma rację, sprawdz olej zaraz po zgaszeniu Nie ma znaczenia jaki jest typ silnika, stan oleju sprawdza się...
A węże z płynem chlodniczym nie twardnieją za mocno?Jak tak to znaczyłoby,że są delikatne przedmuchy spod uszczelki głowicy :-( Miałem podobne objawy w vw 1,9td okazalo się,że jest delikatny przedmuch spod uszczelki,wymiana pomogła.Druga sprawa to może być cieknąca nagrzewnica warto sprawdzić pod dywanikami.
uszczelki co prawda pęknięte w połowie ale przy skręceniu złożyły się jak nalezy. I podczas pracy nie czuć syczenia i wypływu powietrza. Mam wrazenie ze naprawa tej sprezarki cie przerasta. To jest dosc proste urzadzenie do naprawy. Uszczelka ma byc cala a nie peknieta, zawory mozna ocenic na oko czy sa dobre ewentualnie sprawdzic przy pomocy innej...
Za mało danych na najbardziej prawdopodobna usterkę ale możliwe ze terostat po otawrciu nie zamyka się tak jak powinien i wychladza silnik ale tego nie wiem, bo nie napisałeś czy wraz z utratą ciepłego powietrza spada temperatura silnika lub początek przedmuchy uszczelki głowicy i układ się zapowietrza
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
Szukając jakiś dodatkowych informacji w tym temacie trafiłem na całkiem ciekawy post na temat "puszczania" oleju przez turbo, ale nie związanymi z uszkodzeniem samej turbiny. A w nim między innymi: Wycieki oleju z turbosprężarki to nie zawsze awaria. Niektórzy mówią o zużywaniu oleju przez turbosprężarkę inni, że turbosprężarka bierze olej, jeszcze...
Kurde, o EGR-ze zapomniałem. Tzn. czyściłem go przy okazji wymiany uszczelki bo były przedmuchy ale w żaden sposób nie sprawdzałem poprawności jego pracy. A on może mieć związek z tą zależnością co jest u mnie? Jak można egr sprawdzić?
Sprawdz ćiśnienie w cylindrach na gorącym silniku w przypadku dużych odchyłek wymień pierśćienie na tłokach oraz uszczelki pod cylindrami na uszczelki miedziane.Starsze modele miały uszczelki papierowe które się wypalały i następowały przedmuchy pod uszczelką głowicy.Dotrzyj zawory.Nic nie podajesz czy maluch jest ospojlerowany a to dodatkowe opory...
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Masz przedmuchy gdzieś wymień uszczelki jak był luźny. No i poczysc dysze paliwowe
Czy częste wypalanie uszczelki pod głowicą czyli przedmuchy do chłodnicy może być spowodowane dużą dawka paliwa w ursus c-360 ?
Uszczelki na osłonach popychaczy mam nadzieje , że były wymienione przy zdjęciu głowicy . Ale to był by wyciek na zewnątrz i śmierdziało by w kabinie . Ja podejrzewam pierścionki jak napisałem wyżej . Ściągnij odmę i zobacz czy nie żyga olejem . Jak ma przedmuchy to tłumik ssania będzie zaolejony .
Może to być wina uszczelki pod głowicą.Olej przeciska się z kanału olejowego do chłodzenia. Wywalanie wody przez rurkę z chłodnicy może świadczyć o przedmuchu spalin z cylindra do ukł chłodzenia. Oglądnij dokładnie styk głowic z blokiem, ogólnie czy jedna nie różni się czymś od innych, czy gdzieś nie ślimaczy się olej. Jeśli przedmuchy niewielkie to...
Chłodniczka oleju sprawdzona? Przedmuchy do komory korbowej przez pierścienie lub obsady pompowtrysków. Niska jakość częsci lub nie własciwy montaż.
Przedmuchy na silniku i to duże w takim razie wypiąć odmę wyciągnąć bagnet i sprawdzić jak w tedy chodzi Jak po dokręceniu korka takie cuda się dzieją wygląda na padnięte pierscienie
Nie mam żadnych doświadczeń z takimi testerami, ale mam swoje przemyślenia, na ten temat, bo myślałem, że u mnie w megance mam przedmuchy do układu chłodzenia. Z tych przemyśleń i różnych eksperymentów (między innymi testu z butelką), wynika, że jeżeli jest padnięta uszczelka pod głowicą, to po odpaleniu zimnego silnika (termostat zamknięty) z odkręconym...
Skoro kompresja jest - cisnienie w normie to chyba zawory można wykluczyć. Podejrzewam że może jeszcze uszkodziła sie uszczelka przy montażu i ma jakies poważne przedmuchy ?
Jeśli mogę mieć pytanie, czy jeśli miałyby być przedmuchy z reduktora lub uszczelki pod glowicą, to nie powinny być inne objawy jak np. olej w zbiorniku chłodnicy albo płyn chłodniczy w oleju i kopcenie na biało? Mogą być takie objawy, ale nie muszą, to zależy w którym miejscu jest przedmuch. Moje informacje mogą być tylko ogólnikowe bo nie trudnię...
Zacznij od zresetowania ECM. Rozgrzej silnik do temp. pracy />80C/. Wyłącz, zdejmij ujemną klemę na kilka minut. Dołącz klemę i uruchom silnik. Pozostaw nieobciążony przez conajmniej 30 sek od osiągnięcia temp. pracy. Jeśli problem nie ustąpi zastąp czujnik temperatury rezystorem ok. 220R. Uruchom sinik. Jeśli pracuje w miarę poprawnie to: uszkodzony...
Mogę powiedzieć, że zęby zjadłem na maluchach. Jeździłem nimi od 74 do 86 roku. Powodem oleju na filtrze powietrza są duże przedmuchy z odmy (przedmuchy do miski olejowej), proste do sprawdzenia - wymienić filtr, a odmę puścić na zewnątrz (np do otwartej butelki, zaraz będzie widać co z odmy leci) i filtr powinien zostać suchy. Ciśnienie sprężania w...
Uszczelka pod głowicą do wymiany.W latach 1989 w trakcie montażu silnika w fabryce pomiędzy obudowę silnika a cylindry były montowane papierowe uszczelki.Podczas pracy silnika uszczelki te ulegały zwęgleniu i następowały przedmuchy pomiędzy głowicą a uszczelką głowicy.W nowszych wersjach składanych silników już zakładano pomiędzy aluminiową obudowę...
Coś dużo nieprawidłowości. Pozostaje kompletny przegląd silnika. Nasuwa się pytanie jaki masz olej w silniku (czy aby nie smoła). Przedmuchy świadczą o padnięciu któregoś cylindra lub wszystkich. Ale silniki w kombajnach pracują niewiele więc sytuacja podejrzana. A ciężki rozruch to chyba bardziej słaby akumulator. Co rozumiesz pod pojęciem zestaw naprawczy?...
Po co mam edytować obrazek? Są na ty świecie rzeczy które się fizjologą nie śniły. Mam znajomego mechanika i pęknięcie uszczelki pod głowicą powoduje przedmuchy - więc taka usterka istnieje. Po to, że cylindry w tym silniku otoczone są dookoła płaszczem wodnym. Uszkodzenie uszczelki więc, będzie powodowało przedmuchy albo pomiędzy cylindrami, albo do...
Hm a uszczelki wymienił wszystkie może gdzieś ma przedmuchy uroki takich mechaników szczerze jechać na serwis tylko koszty
>>Witam przejechałem uniakiem około 50 km i znow słysze bulgotanie z kratek moze to tak ma byc ????? << to możliwe, alel jeszcze raz spróbuj uzupełnic poziom płynu i solidnie kilka razy odpowietrzyc. Jeżeli znów pojawia sie bulgotania, to niestety, moze oznaczać przedmuchy spalin z garów do wody. Dokładnie - przy zimnym płynie - sprawdź...
Wiem o czym piszę a taki silnik oglądam codziennie w 42 letnim ciągniku DEUTZ 5006 i chociaż ma już duże przedmuchy odmą ale uszczelki pod głowicami trzymają i strzałów nie słychać.Dzięki przedmówcy jestem mądrzejszy o taki przypadek.W/w ciągnik 10 lat temu zastąpił C330 i jest sporo lepszy w mocy,spalaniu i wygodzie użytkowania.Ma zamontowany tur z...
No odma jest swoją drogą. A przy okazji pytanie - czy podciekanie spod EGR-a powinno zniknąć po wymianie uszczelki czy jeszcze tam czymś "kitować"? Bo zmieniłem uszczelkę przy okazji jego zaślepiania i widzę, że krople oleju się tam zbierają ...
Możliwe uszkodzenie uszczelki pod głowicą, przez to są przedmuchy do układu chłodzenia i wrażenie gotowania lub mocno zapowietrzony układ. Dobry mechanik jest to w stanie sprawdzić bez rozbierania silnika. Przy uszkodzonej uszczelce możliwy wyciek płynu na tłoki. Na mokrych świecach samochód nie odpali, dopóki się nie osuszą.
sprawdż najpierw przedmuchy z silnika,jeśli są małe to kłania się wymiana uszczelki pod głowicą i przy okazji uszczelnienia zaworów,a jeśli przedmuchy są wielkie to wykręć pokolei świece i popatrz która jest czarna i tłustawa bo na jednym z cylindrów mogły polecieć pierścienie
Witam. Jeśli korek otwiera się przy stosunkowo niskiej temperaturze to główne wskazanie jest na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Następują wtedy przedmuchy z cylindra do przestrzeni płynu chłodzącego. Pozdrawiam.
Kolego calebzzz , gdybyś zadał sobie trochę trudu i poczytał na ten temat w tym dziale lub dla początkujących, to poczyniłbyś więcej obserwacji zachowania się układu i podzieliłbyś się nimi zadając pytanie. Nikt nie jest jasnowidzem. Na podstawie tych skąpych informacji można tylko gdybać. Z wpisu: przyczyna wylewania płynu korkiem ze zbiornika na chłodnicy...
Miałem podobny problem w moim berlingo 1.4 (1998r). Zaczęło się od tego, że auto nie chciało się łatwo przełączać na LPG, później padło ogrzewanie wraz z nadmiernym przegrzewaniem się silnika. Sprawdziłem wszystko po kolei - to co mogłem sam. Niestety problem był i nasilał się - oddałem zatem auto do warsztatu - wcześniej stawiając diagnozę, że mam...
Cześć. Panowie, co może cieknąć spod puszki filtra powietrza i przepustnicy jak na zdjęciach? Fiat punto 1, PB + LPG, 55 KM, 1996, wersja SX. Na załączonych zdjęciach strona od pasażera pod puszką filtra powietrza widać czarną uszczelkę i pod nią nakładka dostarczająca gaz do komory wtryskowej. Z tych elementów cieknie coś rudego, lepkiego co pod wpływem...
Mapę robiłem sam. Maf nie blokuje dostaje dawkę 51mg, która ma podniesione napięcia nastawnika. Turbo trzyma. Dolot czysty. Wydech czysty, kat wyciety. Jakby ktoś dał grubszą podkładkę, to pracowałby chyba ciszej? Tak właśnie planuję sprawdzić kompresję, ale mała raczej nie jest. Przy -5 pali na dotyk mimo, że aku słabo kręci, bo napięcia spada do 9V...
W kotłach kondensacyjnych i z zamknięta komorą spalania(turbo), system odprowadzania spalin ,najczęściej wykonywany jest jako koncentryczny.Czyli rura w rurze .Wewnętrzną rurą wydostają się spaliny ,a zewnętrzną zasysane jest powietrze. Rury spalinowe muszą mieć uszczelki na łączeniach ,żeby nie powstawały przedmuchy spalin do zasysanego powietrza.
Nie wdaję się w zbędne dyskusje ,proszę poczytać to . www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf Bardzo słusznie. Artykuł wspomina o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą -mało prawdopodobne, najczęściej uszczelka zostaje wypchnięta/wypalona do zewnątrz, po najcieńszej ściance co powoduje przedmuchy kompresji z cylindra, nie zdarza się wypchnięcie uszczelki w kierunku...
Koledzy nie bądźmy śmieszni, nie jeden raz robiłem silniki w swoich autach - lubuje sie w starociach :D i nigdy nie robiłem szlifu. Autka chodziły jak ta lala. Zaraz ktoś podpowie żeby jeszcze przy okazji pierścienie wymienił i panewki, a może lepiej zrobić tulejowanie?! To nie jest mercedes z 6l. silnikiem. Malutka głowiczka i napewno nic jej nie jest....
Zrobić test Uszczelki na CO. Czy przez przypadek go nie zapowietrza. Jezeli uszczelka bedzie w 100% sprawna to będziemy myśleć Nie wiem czy taki test z rurką i płynem zmieniającym kolor, gdy są przedmuchy i montowanym w miejsce korka zbiorniczka wyrównawczego wystarczy? Jak tak to już go zamawiam.
witam siemanko prosze o szybko podpowiedz mianowicie w dotyczy scenic 1.9dci,zauważyłem że spod wtryskiwacza wydobywa sie lekki dymek tak jak by miał przedmuchy lub był słabo dokrecony,rozebrałem wyczysciłem wszystko było zalepione,teraz tylko chciałem zapytać co było przyczyną czy trzeba wymienić jakieś uszczelki bo na wtryskiwaczu jest nacieta fazka...
przedmuchy turbo przedmuchy silniku duże przedmuchy
hyundai falujące obroty odwołać egzamin polaris kolumny
Kolumny głośnikowe: bezpośrednio na podłodze czy z filcowymi podkładkami? Problemy z elektryką w chińskim skuterze 4T