Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Jak widać znawców na pęczki tylko wniosków brak. Wycieki z pewnością nie zostały spowodowane zmianą jakości oleju. To taki wybieg macherów, którzy schrzanią robotę i później nie przyznają się. Idąc podobną logiką można dość do wniosku,że rozpuściły się uszczelki co brzmi śmiesznie. Obawiam się, że stawiasz przed tym silnikiem zbyt duże wymagania a on...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
U mnie na zimnym silniku (tak z -5st.) po odpięciu tej kostki podczas pracy na benzynie silnik zaczyna nierówno pracować, ale nie gaśnie. Po podłączeniu wraca do normy. Sprawdzałem tylko na wolnych obrotach. Na gazie prawdopodobnie będzie chodził równo. Mam 1,4 ABD, czujnik ma 4 bolce. Dodano po 1 Odnosnie tej mazi to ja sadzę, że to wina zużytych pierścieni...
Na początek warto bardzo dokładnie posprawdzać uszczelki i przyleganie drzwiczek. Przedmuchy to spore straty energii i przyczyna odkładania się szkodliwego szronu, który również istotnie wpływa na zwiększenie strat energetycznych.
Masz po prostu przedmuchy do miski olejowej. Nieważne skąd - spod pierścieni na tłokach, spod uszczelki głowicy. Innego źródła przedmuchów nie ma. Silnik do rozbiórki.
Ostatnio było troche pisane o wyrzucaniu płynu ale w innych autach. Zasada ta sama. Podjedź do kogoś kto ma tester obecności spalin w układzie chłodzenia to będziesz mieć 100% pewnośći co do diagnozy. Cena za naprawę uszczelki pod głowicą troche wysoka.
gimak jak moge spradzic czy to sa te przedmuchy i jesli okazaloby sie ze to jest ten problem potrzeba jest wymiana uszczelki zeby je zlikwidowac? Tutaj podaję [url=http://megane.com.pl/megane-i-phi-d... bezpośredni do postu z testem, a tu do tematu [url=http://megane.com.pl/scenic-ii-phi-...
Kolektor zdemontowany, uszczelka wprasowała się w żeliwo, niestety są i wżery, za małe by żeliwo napawać. Mam uszczelki erlinga tworzywo-metal i inne z samego tworzywa. Dostęp do wyszlifowania słaby,wystają rurki do recyrkulacji spalin( nie do odkręcenia), trochę szlifierką i pilnikiem, ale nie wiem jak duże mogą być nierówności na kolektorze wydechowym....
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
Należy czytać instrukcję obsługi. Ten model ma smarowanie tzw. z suchą miską olejową, i poziom oleju sprawdza się po wyłączeniu silnika, bezpośrednio po klikudziesięciu sekundach pracy, a nie jak w większości układów z miską mokrą. Popromienny ma rację, sprawdz olej zaraz po zgaszeniu Nie ma znaczenia jaki jest typ silnika, stan oleju sprawdza się...
A węże z płynem chlodniczym nie twardnieją za mocno?Jak tak to znaczyłoby,że są delikatne przedmuchy spod uszczelki głowicy :-( Miałem podobne objawy w vw 1,9td okazalo się,że jest delikatny przedmuch spod uszczelki,wymiana pomogła.Druga sprawa to może być cieknąca nagrzewnica warto sprawdzić pod dywanikami.
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
uszczelki co prawda pęknięte w połowie ale przy skręceniu złożyły się jak nalezy. I podczas pracy nie czuć syczenia i wypływu powietrza. Mam wrazenie ze naprawa tej sprezarki cie przerasta. To jest dosc proste urzadzenie do naprawy. Uszczelka ma byc cala a nie peknieta, zawory mozna ocenic na oko czy sa dobre ewentualnie sprawdzic przy pomocy innej...
Za mało danych na najbardziej prawdopodobna usterkę ale możliwe ze terostat po otawrciu nie zamyka się tak jak powinien i wychladza silnik ale tego nie wiem, bo nie napisałeś czy wraz z utratą ciepłego powietrza spada temperatura silnika lub początek przedmuchy uszczelki głowicy i układ się zapowietrza
Szukając jakiś dodatkowych informacji w tym temacie trafiłem na całkiem ciekawy post na temat "puszczania" oleju przez turbo, ale nie związanymi z uszkodzeniem samej turbiny. A w nim między innymi: Wycieki oleju z turbosprężarki to nie zawsze awaria. Niektórzy mówią o zużywaniu oleju przez turbosprężarkę inni, że turbosprężarka bierze olej, jeszcze...
Kurde, o EGR-ze zapomniałem. Tzn. czyściłem go przy okazji wymiany uszczelki bo były przedmuchy ale w żaden sposób nie sprawdzałem poprawności jego pracy. A on może mieć związek z tą zależnością co jest u mnie? Jak można egr sprawdzić?
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Uszczelka pod głowicą do wymiany.W latach 1989 w trakcie montażu silnika w fabryce pomiędzy obudowę silnika a cylindry były montowane papierowe uszczelki.Podczas pracy silnika uszczelki te ulegały zwęgleniu i następowały przedmuchy pomiędzy głowicą a uszczelką głowicy.W nowszych wersjach składanych silników już zakładano pomiędzy aluminiową obudowę...
Sprawdz ćiśnienie w cylindrach na gorącym silniku w przypadku dużych odchyłek wymień pierśćienie na tłokach oraz uszczelki pod cylindrami na uszczelki miedziane.Starsze modele miały uszczelki papierowe które się wypalały i następowały przedmuchy pod uszczelką głowicy.Dotrzyj zawory.Nic nie podajesz czy maluch jest ospojlerowany a to dodatkowe opory...
Uszczelki na osłonach popychaczy mam nadzieje , że były wymienione przy zdjęciu głowicy . Ale to był by wyciek na zewnątrz i śmierdziało by w kabinie . Ja podejrzewam pierścionki jak napisałem wyżej . Ściągnij odmę i zobacz czy nie żyga olejem . Jak ma przedmuchy to tłumik ssania będzie zaolejony .
Czy częste wypalanie uszczelki pod głowicą czyli przedmuchy do chłodnicy może być spowodowane dużą dawka paliwa w ursus c-360 ?
Masz przedmuchy gdzieś wymień uszczelki jak był luźny. No i poczysc dysze paliwowe
Może to być wina uszczelki pod głowicą.Olej przeciska się z kanału olejowego do chłodzenia. Wywalanie wody przez rurkę z chłodnicy może świadczyć o przedmuchu spalin z cylindra do ukł chłodzenia. Oglądnij dokładnie styk głowic z blokiem, ogólnie czy jedna nie różni się czymś od innych, czy gdzieś nie ślimaczy się olej. Jeśli przedmuchy niewielkie to...
Chłodniczka oleju sprawdzona? Przedmuchy do komory korbowej przez pierścienie lub obsady pompowtrysków. Niska jakość częsci lub nie własciwy montaż.
Przedmuchy na silniku i to duże w takim razie wypiąć odmę wyciągnąć bagnet i sprawdzić jak w tedy chodzi Jak po dokręceniu korka takie cuda się dzieją wygląda na padnięte pierscienie
Nie mam żadnych doświadczeń z takimi testerami, ale mam swoje przemyślenia, na ten temat, bo myślałem, że u mnie w megance mam przedmuchy do układu chłodzenia. Z tych przemyśleń i różnych eksperymentów (między innymi testu z butelką), wynika, że jeżeli jest padnięta uszczelka pod głowicą, to po odpaleniu zimnego silnika (termostat zamknięty) z odkręconym...
Skoro kompresja jest - cisnienie w normie to chyba zawory można wykluczyć. Podejrzewam że może jeszcze uszkodziła sie uszczelka przy montażu i ma jakies poważne przedmuchy ?
Jeśli mogę mieć pytanie, czy jeśli miałyby być przedmuchy z reduktora lub uszczelki pod glowicą, to nie powinny być inne objawy jak np. olej w zbiorniku chłodnicy albo płyn chłodniczy w oleju i kopcenie na biało? Mogą być takie objawy, ale nie muszą, to zależy w którym miejscu jest przedmuch. Moje informacje mogą być tylko ogólnikowe bo nie trudnię...
Zacznij od zresetowania ECM. Rozgrzej silnik do temp. pracy />80C/. Wyłącz, zdejmij ujemną klemę na kilka minut. Dołącz klemę i uruchom silnik. Pozostaw nieobciążony przez conajmniej 30 sek od osiągnięcia temp. pracy. Jeśli problem nie ustąpi zastąp czujnik temperatury rezystorem ok. 220R. Uruchom sinik. Jeśli pracuje w miarę poprawnie to: uszkodzony...
Mogę powiedzieć, że zęby zjadłem na maluchach. Jeździłem nimi od 74 do 86 roku. Powodem oleju na filtrze powietrza są duże przedmuchy z odmy (przedmuchy do miski olejowej), proste do sprawdzenia - wymienić filtr, a odmę puścić na zewnątrz (np do otwartej butelki, zaraz będzie widać co z odmy leci) i filtr powinien zostać suchy. Ciśnienie sprężania w...
Coś dużo nieprawidłowości. Pozostaje kompletny przegląd silnika. Nasuwa się pytanie jaki masz olej w silniku (czy aby nie smoła). Przedmuchy świadczą o padnięciu któregoś cylindra lub wszystkich. Ale silniki w kombajnach pracują niewiele więc sytuacja podejrzana. A ciężki rozruch to chyba bardziej słaby akumulator. Co rozumiesz pod pojęciem zestaw naprawczy?...
Po co mam edytować obrazek? Są na ty świecie rzeczy które się fizjologą nie śniły. Mam znajomego mechanika i pęknięcie uszczelki pod głowicą powoduje przedmuchy - więc taka usterka istnieje. Po to, że cylindry w tym silniku otoczone są dookoła płaszczem wodnym. Uszkodzenie uszczelki więc, będzie powodowało przedmuchy albo pomiędzy cylindrami, albo do...
Hm a uszczelki wymienił wszystkie może gdzieś ma przedmuchy uroki takich mechaników szczerze jechać na serwis tylko koszty
>>Witam przejechałem uniakiem około 50 km i znow słysze bulgotanie z kratek moze to tak ma byc ????? << to możliwe, alel jeszcze raz spróbuj uzupełnic poziom płynu i solidnie kilka razy odpowietrzyc. Jeżeli znów pojawia sie bulgotania, to niestety, moze oznaczać przedmuchy spalin z garów do wody. Dokładnie - przy zimnym płynie - sprawdź...
No odma jest swoją drogą. A przy okazji pytanie - czy podciekanie spod EGR-a powinno zniknąć po wymianie uszczelki czy jeszcze tam czymś "kitować"? Bo zmieniłem uszczelkę przy okazji jego zaślepiania i widzę, że krople oleju się tam zbierają ...
Wiem o czym piszę a taki silnik oglądam codziennie w 42 letnim ciągniku DEUTZ 5006 i chociaż ma już duże przedmuchy odmą ale uszczelki pod głowicami trzymają i strzałów nie słychać.Dzięki przedmówcy jestem mądrzejszy o taki przypadek.W/w ciągnik 10 lat temu zastąpił C330 i jest sporo lepszy w mocy,spalaniu i wygodzie użytkowania.Ma zamontowany tur z...
Możliwe uszkodzenie uszczelki pod głowicą, przez to są przedmuchy do układu chłodzenia i wrażenie gotowania lub mocno zapowietrzony układ. Dobry mechanik jest to w stanie sprawdzić bez rozbierania silnika. Przy uszkodzonej uszczelce możliwy wyciek płynu na tłoki. Na mokrych świecach samochód nie odpali, dopóki się nie osuszą.
sprawdż najpierw przedmuchy z silnika,jeśli są małe to kłania się wymiana uszczelki pod głowicą i przy okazji uszczelnienia zaworów,a jeśli przedmuchy są wielkie to wykręć pokolei świece i popatrz która jest czarna i tłustawa bo na jednym z cylindrów mogły polecieć pierścienie
Witam. Jeśli korek otwiera się przy stosunkowo niskiej temperaturze to główne wskazanie jest na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Następują wtedy przedmuchy z cylindra do przestrzeni płynu chłodzącego. Pozdrawiam.
Mapę robiłem sam. Maf nie blokuje dostaje dawkę 51mg, która ma podniesione napięcia nastawnika. Turbo trzyma. Dolot czysty. Wydech czysty, kat wyciety. Jakby ktoś dał grubszą podkładkę, to pracowałby chyba ciszej? Tak właśnie planuję sprawdzić kompresję, ale mała raczej nie jest. Przy -5 pali na dotyk mimo, że aku słabo kręci, bo napięcia spada do 9V...
Cześć. Panowie, co może cieknąć spod puszki filtra powietrza i przepustnicy jak na zdjęciach? Fiat punto 1, PB + LPG, 55 KM, 1996, wersja SX. Na załączonych zdjęciach strona od pasażera pod puszką filtra powietrza widać czarną uszczelkę i pod nią nakładka dostarczająca gaz do komory wtryskowej. Z tych elementów cieknie coś rudego, lepkiego co pod wpływem...
Kolego calebzzz , gdybyś zadał sobie trochę trudu i poczytał na ten temat w tym dziale lub dla początkujących, to poczyniłbyś więcej obserwacji zachowania się układu i podzieliłbyś się nimi zadając pytanie. Nikt nie jest jasnowidzem. Na podstawie tych skąpych informacji można tylko gdybać. Z wpisu: przyczyna wylewania płynu korkiem ze zbiornika na chłodnicy...
Miałem podobny problem w moim berlingo 1.4 (1998r). Zaczęło się od tego, że auto nie chciało się łatwo przełączać na LPG, później padło ogrzewanie wraz z nadmiernym przegrzewaniem się silnika. Sprawdziłem wszystko po kolei - to co mogłem sam. Niestety problem był i nasilał się - oddałem zatem auto do warsztatu - wcześniej stawiając diagnozę, że mam...
W kotłach kondensacyjnych i z zamknięta komorą spalania(turbo), system odprowadzania spalin ,najczęściej wykonywany jest jako koncentryczny.Czyli rura w rurze .Wewnętrzną rurą wydostają się spaliny ,a zewnętrzną zasysane jest powietrze. Rury spalinowe muszą mieć uszczelki na łączeniach ,żeby nie powstawały przedmuchy spalin do zasysanego powietrza.
Nie wdaję się w zbędne dyskusje ,proszę poczytać to . www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf Bardzo słusznie. Artykuł wspomina o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą -mało prawdopodobne, najczęściej uszczelka zostaje wypchnięta/wypalona do zewnątrz, po najcieńszej ściance co powoduje przedmuchy kompresji z cylindra, nie zdarza się wypchnięcie uszczelki w kierunku...
Koledzy nie bądźmy śmieszni, nie jeden raz robiłem silniki w swoich autach - lubuje sie w starociach :D i nigdy nie robiłem szlifu. Autka chodziły jak ta lala. Zaraz ktoś podpowie żeby jeszcze przy okazji pierścienie wymienił i panewki, a może lepiej zrobić tulejowanie?! To nie jest mercedes z 6l. silnikiem. Malutka głowiczka i napewno nic jej nie jest....
Zrobić test Uszczelki na CO. Czy przez przypadek go nie zapowietrza. Jezeli uszczelka bedzie w 100% sprawna to będziemy myśleć Nie wiem czy taki test z rurką i płynem zmieniającym kolor, gdy są przedmuchy i montowanym w miejsce korka zbiorniczka wyrównawczego wystarczy? Jak tak to już go zamawiam.
witam siemanko prosze o szybko podpowiedz mianowicie w dotyczy scenic 1.9dci,zauważyłem że spod wtryskiwacza wydobywa sie lekki dymek tak jak by miał przedmuchy lub był słabo dokrecony,rozebrałem wyczysciłem wszystko było zalepione,teraz tylko chciałem zapytać co było przyczyną czy trzeba wymienić jakieś uszczelki bo na wtryskiwaczu jest nacieta fazka...
póki co na razie będę jeszcze nim jeździł Raczej marne na to szanse.Sprzedać póki trzyma się jeszcze kupy. Zaczniesz nim jeździć będzie dalej to samo, to jest studnia bez dna. Zaraz poleci sprzęgło, choć podejrzewam że było już raz robione to jednak w autach tej klasy sprzęgło wytrzymuje ok .150 tyś , poza tym tyle wytrzymuje ory. a drugie już raczej...
Co o tym sądzić? Jak wiadomo w moim samochodzie w układzie chłodzenia musi być nadciśnienie, przez to obniżona jest temperatura wrzenia płynu, może przez to że korek puszcza cały czas ciśnienie płyn zaczyna się po prostu gotować za szybko i stad puchnące węże i świrujący wskaźnik temperatury? Po pierwsze, to cytowany tekst wymaga sprostowania. - Nadciśnienie...
Mogła ci paść uszczelka pod głowicą . Sprawdź po rozgrzaniu silnika czy przewody od chłodnicy są mocna twarde jak tak to masz gdzieś przedmuch na uszczelce .
w przypadku montażu nowej turbosprężarki: 1.Przewody powietrza podłączone do turbosprężarki muszą być czyste i nieuszkodzone. 2. Filtr powietrza musi być całkowicie czysty i wolny od zanieczyszczeń. 3. Należy sprawdzić cały układ dolotowy wraz z kolektorem ssącym (ewentualne czyszczenie lub usprawnienie). 4. Należy usunąć zniszczone uszczelki i wymienić...
Mam też AX-a, moim zdaniem to nie gotuje się woda tylko masz przedmuchy pod głowicą. Sprawdź czy w płynie nie masz oleju i odwrotnie czy płyn nie dostał się do oleju. Tłumaczyło by to trudny rozruch i większe spalanie. Miałem podobny przypadek, wymiana uszczelki rozwiązała problem. Pozdrawiam
Nie ma zmian w głośności pracy silnika ? Na początek sprawdź dwie sprawy: -Czy nie ma przedmuchu na uszczelce głowicy. -Czy początkowy odcinek układu wydechowego się nie rozszczelnił.
Witam. Posiadam Aprilia sr 50 na wtrysku rocznik 2004 silnik piaggio. Od niedawna kompresja wynosi 5-6 bar. Coraz trudniej go odpalić i zaczyna lekko przerywać podczas jazdy i po przekręceniu manetki na zimnym silniku. Cylinder w bdb stanie a tłok w dobrym (są lekkie przedmuchy ale przerwa między tłokiem a cylindrem wynosi 0.06 mm czyli bardzo mała)....
w polonezach uszczelka pod glowica dlugo daje znac o awarii, ale czesto zanim rozwali sie do konca mozna jeszcze jezdzic nawet i rok! nalezy pamietac ze w glowicy na skutek reakcji chemicznych z czesto zuzytym plynem chlodniczym (kto pamieta o terminowej wymianie na plyn dobrej klasy?????!!) w glowicy na stuku z plaszczem wodnym uszczelki pojawiaja...
Nie, to przepływomierz jeśli na 100% wszystko za nim jest szczelne i usterka powstała nagle lub silnik ma już tak duże przedmuchy że za dużo daje odmą ale wtedy problem by narastał stopniowo. Ważne jest też ustawienie wolnych obrotów śrubką w przepustnicach (taka w dołku) i ciekawe czy ktoś nie kręcił śrubkami regulacyjnymi przepustnic. Co do zaworu...
Parownik powinien być podłączony równolegle z nagrzewnicą. Dokup dwa trójniki i kawałek węża. Sprawdź czystość płynu chłodniczego. Jeśli są przedmuchy to powinieneś znaleźć ślady oleju brudu itp. Płynu ci nie ubywa ? Nie rośnie nadmiernie jego objętość ? Sprawdź czystość oleju. Czy nie ma śladów płynu, czy jest klarowny, czy nie robi się z niego emulsja....
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Przyczyn może być kilka, od uszczelki pod głowicą, luzów na prowadnicach zaworów, do pozacieranych lub połamanych pierścieni ( o ile choć raz zdażyło ci się przegżać silnik). Najbardziej prawdopodobne jest to że masz przedmuchy do kartera silnika (uszczelnienie tłok cylinder), czyli silnik już umiera. Jeśli jest jeszcze katalizator to dymił nie będzie...
Witam, (trochę się rozpisałem ale chciałem podać dokładny opis) Mam pewien problem z głowicą silnika C18NE od Opla Ascony 1986r.i proszę o rady, a zaczęło się tak: przedwczoraj stałem w korku, i w pewnym momencie zauważyłem, że wskaźnik cieczy chłodzącej wszedł na czerwone pole. Oczywiście woda w silniku się zagotowała i dodatkowo przez nieszczelność...
Witam! Ma pewien problem, tj. mój pojazd Citroen Xsara Picasso 2006r. 1.6 HDI FAP zbyt dużo pali. Zacznę od początku, tj. latem tego roku zauważyłem, iż moja cytrynka zbyt dużo pali tj. na pełnym zbiorniku zacząłem robić 800 km czyi spalanie sięgnęło 7l na 100 km przy czym wcześniej robiłem prawie 1000 km na pełnym zbiorniku 60 l, zaznaczam iż większość...
Kolego bartaz2010 , raczej typowy objaw zapowietrzania układu, ponieważ masz instalację gazową (nie wiem jaką), najpierw sprawdziłbym czy przyczyną nie jest zagazowanie układu przez uszkodzony reduktor. Jak to sprawdzić? Zakręcić gaz na butli, wypalić lub spuścić resztę gazu z instalacji i po uzupełnieniu i odpowietrzeniu układu chłodzenia pojeździć...
witam przy tym przebiegu odradzam wymiany na innej marki niż ten który jest ja bym kontynuował nadal castrola ponieważ jest naprawdę dobry olej zmiana na inny może spowodowac wypłukanie nagarów (palenie się panewek na wale korbowym) mogą zostac wypłukane uszczelki wewnątrz bloku spowoduje to również że zacznie brać ci olej a w najgorszym przypadku przedmuchy...
Witam. Mam problem z autem. Megane III, 1,5dci, 110KM, 97tyś przebiegu (udokumentowany corocznymi fakturami z przeglądów u Zdunka) Niestety bierze mi olej. Około 0,75L na 1000km. Skutkiem tego jest błyskawiczne zatykanie się FAP. Turbina jest cała od oleju, aż morkry jest blok silnika. Jeszcze turbina nie była wyciągana. Mechanik z zewnątrz sprawdził....
pompkę wyczyściłem w ocet 2l woda 2l ludwik 0,5l i gotowałem świeci się jak nówka , membrana pofałdowana strasznie aż mnie to zdziwiło . a co do gaźnika to jest asian ;( nie rozbierałem nigdy gaźników tyle co od jawy ts 350 i boję się że go rozreguluje jak zacznę rozbierać w mak i zmieniać uszczelki . czy olej też mógł się tam znaleźć poprzez przedmuchy...
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
Witam, Piszę na forum, bo borykam się z problemem układu chłodzenia w moim Audi A3, a dokładnie z wysokim ciśnieniem panującym w nim, ale po kolei. Po zakupie samochodu, czyli jakieś parę miesięcy temu, pierwszym elementem, jakim wymieniłem w silniku był kompletny rozrząd, olej wraz z filtrami i odmę, po wyjechaniu od mechanika zaczęła świecić się pomarańczowa...
co do zuzycia benzyny to u mnie bylo tak: zanim zalozylem instalacje gazowa to mi spalalo 8 litrow benzyny w miescie. jezdzac tak samo jak teraz na gazie. gazu tak juz pisalem jakies 9 - 10 litrow. w zimie troche wiecej ok 1 litra. gosciu ktory mi zakladal gaz powiedzial ze to jest male zuzycie. wiec postanowil jeszcze raz wyregulowac mi instalke. po...
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
Witam problem dotyczy samochodu jak w tytule a temat wody z rury wydechowej po naciśnięciu pedału przyspieszenia wylatują krople wody z tłumika i to dość sporo, dodam że płynu chłodniczego nie ubywa, natomiast jest przedmuch na uszczelce kolektora wyd.
http://www.turbosprezarki.pl/eksploatacj... Jeśli masz takie doświadczenie, jak "Twój" znajomy mechanik, to sobie odpuść! Co do montażu, to tak: 1.Przewody powietrza podłączone do turbosprężarki muszą by czyste i nieuszkodzone. 2.Filtr powietrza musi być całkowicie czysty i wolny od zanieczyszczeń. 3.Należy sprawdzić cały układ dolotowy wraz z kolektorem...
Od nowości jeżdżę na oleju 5W30. Zawsze brał go w okolicach 0,5l/1000 km, co nie przeszkadzało silnikowi pracować idealnie przez blisko 180 tys. Jakiś czas temu zaczął go brać ok. 0,8l/1000 km, więc zmieniłem na 5W50, którego bierze obecnie 0,4l/1000 km. Zwiększona kompresja, jest tak jak piszesz, spowodowana tym że olej doszczelnia cylindry. Tą kwestię...
Witam, Chciałbym nawiązać do tematu z forum : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Niestety jest on zablokowany więc zakładam nowy, a nikt nie podał właściwego trafnego rozwiązania. Przeczytałem zawartość przytoczonego tematu i mogę powiedzieć tylko tyle - autorowi tamtego tematu dyskutanci mieli tylko zaproponować sprawdzenie, czy ma...
Przy tych temperaturach i normalnej jeździe to nawet w mieście wentylator się nie włączy, tak jest np w moim przypadku. Może termostat Ci się nie otworzył? Może przedmuch na uszczelce i się gotuje? Przy +5 st stałem w korku, po prawie godzinie czasu włączył się wentylator.
Jeśli na uszczelkach nie widać śladów przedmuchów, sprawdź tuleje cylindrów.
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
Olej może być czysty. Wszystko zależy gdzie uszczelka ma przedmuch. Jedyny w miarę miarodajny test o ile mi wiadomo jak pisałem obecność CO2 w płynie czy jakoś tak. Doświadczeni mechanicy mogą mnie poprawić ;) Tylko musisz znaleść warsztat który potrafi to sprawdzić / ma odpowiedni przyrząd.
Witam. Coś ta uszczelka głowicy nie specialnie pasuje. Oryginalna?
Jak masz tuleję, to zwykle jest ona nieprawidłowo wykonana, osadzona na klej, osiada podczas pracy co kończy się przedmuchem uszczelki pod głowicą. Do tego ogromna ilość rzeczy które mają wpływ na pracę silnika, osiągi, przegrzewanie się, podatność na zatarcia. Biorąc pod uwagę fakt, że 80 cm³ lata temu produkowano, w świecie sportu jest traktowane...
Mój poldek miał kiedyś przedmuch na uszczelce pod głowicą. Przedmuch nastąpił pomiędzy 3 a 4 cylindrem na odcinku 1 cm pasek uszczelki całkowicie został wypalony.
jesli po przejechaniu dluzszej trasy zacznie ci sie wylewac ze zbiornika to nic inego tylko przedmuchy
Jak będzie wywalać przez zbiornik, to pewnie uszczelka pod głowicą ma przedmuch. Test szczelności uszczelki jednoznacznie odpowie. Odpowietrzanie przy otwartym na max. zaworze przepływu przez nagrzewnicę.
I jeszcze jedno jakie mogą być skutki (te najgorsze) jeżdżenia z wypaloną uszczelką w głowicy Według mnie powoduje nasilanie się przedmuchu spowodowane erozją materiału głowicy i bloku silnika, a więc konieczność głębszego planowania głowicy i nie wykluczone, że bloku. W skrajnym przypadku konieczność wymiany głowicy, ale niech na ten temat wypowiedzą...
Jeśli są to cylindry obok siebie, może być to spowodowane przedmuchem uszczelki pod głowicą, dlatego należało by najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania
Może mieć, ale nie koniecznie, może to być również nieszczelny reduktor. Żeby go wykluczyś zakręć gaz na butli i pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli sytuacja się nie powtórzy, to znaczy że reduktor gazuje układ chłodzenia. Jeżeli się powtórzy to jest przedmuch od strony silnika (uszczelka, blok lub głowica).
Zainteresowało mnie to ,że na testerach z płynem reakcyjnym można zbadać czy spaliny są w układzie chłodzenia. Dobry patent ,ale jak się ma to w praktyce. Przedmuch uszczelki pod głowicą jest ciężko do zdiagnozowania w początkowej fazie ,więc lepiej byłoby od razu to zdiagnozować niż uszkodzić silnik.
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
Twój post nr4 wcale nie brzmi jak pytanie tylko stwierdzenie więc popraw. Pęknięta głowica to to samo co przedmuch uszczelki pod głowicą - może i często objawia się nadmiernym wzrostem ciśnienia w ukł chłodzenia. Gotowanie zaczyna się jak płynu w układzie jest już mało co skutkuje brakiem jego krążenia.
Jest dobrze, nie powinno być problemu, sprawdzić drożność, ew. czy nie jest zapowietrzony układ, często tak objawia się lekki przedmuch uszczelki pod głowicą.
Jak opcji nie ma to zostaje jedna - przedmuch uszczelką głowicy, na starej był i na nowej też. Dlaczego? Pytanie do mecha. Dlaczego na nowej oczywiście. Z racji kosztów chyba kup jakiś silnik z gwarancją rozruchową, bo chyba szkoda czasu.
Ten błąd może być wygenerowany przez inne przyczyny. Zatkany lub lejący wtryskiwacz, za niskie ciśnienie paliwa, przedmuch pod uszczelką głowicy do sąsiedniego cylindra, uszkodzona rolka pompy... Zrób tak jak Ci Gerri radzi, zamień pompy i sprawdź czy zmieni kod błędu. Sprawdź ciśnienie paliwa w kanale wysokiego ciśnienia, rolkę pompy. Przy przekładaniu...
Witam Zakupiłem Sprężarkę z pompą B6000B firmy ABAC ( włoska 2 tłokowa 2 stopniowa) Wie może ktoś jak zdiagnozować czy płyta zaworowa jest jeszcze w dobrym stanie. Na dzień dzisiejszy wiem ze mam przedmuch na uszczelce pod głowicą bo wywala mi zaworkiem bezpieczeństwa ( 4,5bar) pomiędzy stopniami. olej jest czysty klarowny bije nawet szybko i równo...
dziękuję za podpowiedź co do czujnika temperatury mam jeszcze jedno pytanie mianowicie odkręciłem korek wlewu płynu do chłodnicy, do rurki nadmiarowej włożyłem butelkę z woda zatkałem ręką otwór w którym zakręca się korek wlewu płynu chłodzącego i obserwowałem że co jakąś minutę może więcej wydostawała się bułka powietrza albo dwie, czy to może świadczyć...
Sprawdż czy to nie są przedmuchy na uszczelce. Jak?
Wg mnie ma przedmuch pod uszczelką głowicy do układu chłodzenia (biały dym). Można zobaczyć czy w zbiorniczku wyrównawczym nie idą bąbelki. Już pewnie wiesz co to oznacza///
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Jak robiłeś ten test na szczelność głowicy? Czym? W jakich warunkach? Temat przedmuchów przez uszczelkę przerabiałem w Seacie z 1,9 tdi. Co prawda inny silnik niż twój jednak ja zrobiłem tak: odkręciłem korek w zbiorniku wyrównawczym, wstawiłem korek od butli do pędzenia wina z wężykiem, a druga końcówka węża do butelki z wodą. Mimo dodawania gazu na...
przedmuchy turbo przedmuchy silniku duże przedmuchy
ciszej kanał texas instruments wyświetlacz wiatrak laptop
telefon dobre zdjęcia philips mcm302
Ciśnienie paliwa w Scion xB 2006: 43-47 PSI Klej do aluminium i spawanie na zimno - metody łączenia