Pierwsze pytanie: 1.czy masz przewód oporowy od ceki do wyłącznika zapłonu ( nie na całe trasie tylko od cewki do miejsca łączenia powinien być taki w kolorze zielonym, potem jest łączony za wentylatorem ze zwykłym. 2 czy styki w aparacie zapłonowym nie mają sttartego popychacza i przez to cewka jest za długo pod prądem ? Jest jeszcze ewentualność że...
Czasem przyczyną może być wadliwa (przegrzana) cewka zapłonowa.
Po stronie niskonapięciowej musi mieć rezystancje rzedu kilku Ω, po stronie wysokonappięciowej nawet do kilku kΩ. Ale w ten sposób nie sprawdzisz jej pod kątem przebicia. To tylko w samochodzie albo na "stanowisku diagnostycznym" - akumulator, jakkiś rozłącznik na prąd min 10 A, a po wysokiej przewód WN świeca i czymś przypięte to do masy....
"]albo możesz podpiąć się do tego drugiego przewodu co doprowadza "sygnał" do cewki i poprzez przełącznik zewrzeć go do masy (po prostu podpiąć jeden kabel który będziesz dotykał gdzieś do masy poprzez ten przełącznik) Ten drugi pomysł mi się nie podoba bo pdajesz napięcie na cewkę w sposób ciągły co może spowodować przegrzanie cewki zapłonowej w przypadku...
Styki przerywacza w czasie obrotu kola magnesowego muszą być cały czas rozwarte. Zwierają się tylko na moment przed podaniem iskry . Jeżeli jest inaczej to cewka się przegrzeje i spali.
Simsona miałem dawno temu, ale napiszę co pamiętam z własnych doświadczeń: - strzelanie z tłumika oznacza niedopalone paliwo wpadające do rozgrzanej rury wydechowej, w której zostaje dopalone (samozapłon); a to oznacza, że albo źle ustawiony zapłon albo zapłon się rozregulowuje jakiś czas po uruchomieniu silnika - rozregulowujący się zapłon może oznaczać,...
Kumpel ma espace IV z silnikiem 2,0. Dopóki jeździł na paliwie przewidzianym przez producenta to wszystko było OK. No ale "drogo", więc elpedżi założył. No i się zaczęło, wtryski zaczęły padać jeden po drugim, nówki nie wytrzymywały gwarancji (zostały przegrzane). O cewkach zapłonowych nawet nie wspomnę. Kto wymienia pompki paliwa ? Tylko ci którzy...
Żadne transformatory ani cewki nie działają przy napięciu stałym, w samochodzie napięcie jest stałe dlatego potrzebny jest jakiś przerywacz (w starych był mechaniczny przerywacz, we współczesnych elektroniczny moduł zapłonowy). W analizie układów elektronicznych, dla prądu stałego idealną cewkę traktuje się jako zwarcie, także trzeba uważać z DC, w...
Rozumiem, gdy później ostygnie wszystko jest w porządku? Najprawdopodobniej uszkodzony jest impulsator czyli czujnik wysyłający impulsy. Zacznij od zmierzenia jego rezystancji na zimnym silniku i po rozgrzaniu. Powodów może być więcej przegrzane - uszkodzone uzwojenia cewki, moduł zapłonowy czy też cewka WN.
Czy temperatura silnika jest prawidłowa? W przypadku podwyższonej cewki zakładane bezpośrednio na świece rzeczywiście mogą być przegrzane, chyba warto to sprawdzić.
nie wiem czy problem został juz rowiązany ale problem kończących sie modułów występuje tylko w aparatach markowanych przez firme DAC . Wyższa kopułka po tym to poznasz . Hm a jak to sprwdzić ?? czasmi po rozebraniu aparatu i wyciągnięciu całej elektroniki w jednym miejscu widać przebrawienie na obudowie . taki lekko przegrzany ebonit . to znak ze sie...
Normalnie na pokazy czy inne show robi się to tak że jest dodatkowy wtryskiwacz paliwa do wydechu (najlepiej zrobić kawałek cienkiej rury jako odejście by nie przegrzać wtryskiwacza) za nim i cewka zapłonowa zintegrowana plus świeca. Takiej cewce wystarczy zasilanie i sygnał prostokątny lub impulsy plus wysterowanie wtryskiwacza paliwa. Tylko że taki...
Sprawdź cewkę w aparacie zapłonowym (czujnik hala) pewnie przegrzana albo spalona a to odpowiada za uruchomienie pompy paliwa przez sterownik. Parę dni temu miałem taki przypadek.
Ten impulsator oznacza że tan silnik ma założony elektroniczny zapłon? Są co najmniej 3 rodzaje i niezwykle rzadko się psują - raczej wymagają regulacji. O wiele częściej winna jest cewka zapłonowa - łatwo ja przegrzać jeśli włączony jest zapłon bez pracy silnika.
Witam. W BMW 320i z 1990r. skończył się sterownik silnika, a mianowicie przegrzał się tranzystor sterujący cewką zapłonową. Oznaczenie jest Bosch-a ( 330 3089 30004) i może ktoś wie jaki to jest tranzystor??? Oznaczenie na płycie sterownika T500, a tranzystor jest w obudowie http://obrazki.elektroda.net/89_12074131... Czekam na jakieś info i pozdrawiam....
Czy mi się wydaje, czy widać tam przegrzanie ścieżki? Przegrzane, jedna nawet "odparowała". Stąd przegrzanie. Zobacz ile musiało być ciepła, żeby "odparować" cynowaną ścieżkę. Cud, że cewka zasilająca przetrzymała.
A czy marka Fantic, to takie ufo, że nie można nic znaleźć? Przecież to popularna marka. Dobry warsztat ci to przewinie jeśli się bardzo upierasz przy takiej metodzie naprawy. Do tego masz przegrzaną kolejną cewkę. Więc czy jest sens to w ten sposób reanimować?
Witam Osłony gumowe gniazda świec potrafią czasem też mieć przebicie jeśli są przegrzane i po tej gumie idzie przeskok iskry na mase warto to sprawdzić
"Owinięta" cewka to zapłonowa, "odkryta" do ładowania akumulatora. Do ściągnięcia koła zamachowego najlepiej używać ściągacza. Poprzez otwory w tym kole sprawdź wizualnie stan cewki tj. czy uzwojenie jest przegrzane a miernikiem sprawdź jego oporność. Brak ładowania wynika zazwyczaj z uszkodzenia regulatora, bądź pojedynczej diody. Sprawdź jakie napięcie...
Przyszła pora na zamkniecie tematu. Wszystko wskazywało na awarie cewki a okazało sie to uszczelka pod głowicą. Auto ma przejechane 92kkm Silnik nigdy nie był przegrzany i rozsądnie eksploatowany. Razem z wymianą rozrzadu ok 600zł. Trochę zabolało. Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam
Witam, wpadla mi w rece cewka zaplonowa tzw. coil pack czyli 4 cewki w jednej zalakowanej obudowie. Nie mam rozpiski jej niskonapieciowej strony. Plan zeby to sprawdzic oraz czy jest sprawna opracowalem taki: Znalezienie omomierzem uzwojen pierwotnych cewek. Sprawdzenie ktora wierza odpowiada ktoremu uzwojeniu poprzez podanie napiecia na znalezione...
Nisko napięciowe, na 5V? nie widziałem cewki na 5V Przez cewke moze popłynąć prąd o wartości U/R, ale szybko sie przegrzeje, przepali, lub wybuchnie. Wszystkie elektroniczne układy zapłonowe mają ograniczenie do pewnej wartości, bo większy prąd i tak nie jest potrzebny, energia zapłonu jest na tyle duża, przy tych 6A, że nie ma konieczności zwiększania...
Przeczytaj temat! "... grzejące się tranzystory". Jeżeli złącze C-E jest przebite i ma zwarcie czyli jego rezystancja jest bliska zero, to ilość wydzielanego ciepła jest bliska zero! Jest jeszcze możliwość taka: Zwalony tranzystor. Ciągły prąd na cewkę i jej przegrzanie i dalej już tylko konsekwencje zmieniania tranzystorów jak bezpieczniki. Jednak...
Nic nie piszesz jak wyglądało podwozie (spód) samochodu. Wydaje mi się, że rozgrzany katalizator do tego stopnia żeby doszło do zapalenia wewnątrz samochodu, musiał dokonać w pierwszej kolejności zniszczeń (wytopień powłok antykorozyjnych) od spodu w bezpośrednim sąsiedztwie. Oczywiście trzeba sprawdzić i tą wersję z katalizatorem, ale osobiście stawiałbym...
Cewka WN wygląda na sprawną, ale trzeba ją sprawdzić przyrządem. Dwie pozostałe wyglądają na przegrzane, pewnie zamontowałeś jakieś nietypowe żarówki. Cewka WN uzwojona jest b. cienkim drutem, więc w amatorskim wykonaniu trudno będzie ją przezwoić, natomiast dwie pozostałe raczej tak. Na temat zmiany "elektrowni" tj. na zapłon bateryjny poczytaj na...
Witam wszystkich, którzy starali się mi pomóc. Mój problem już się skończył, to był modół zapłonowy dlatego pytałem jak go można sprawdzić. Sprawdziłem wcześniej wszystko co dało się sprawdzić tzn. dokonałem pomiarów cewki zapłonowej, cewki indukcyjnej , wszystkie przewody itd. Z modułem jest o tyle gorsza sprawa, że komputer w samochodzie nie pokazuje...
Witam. Widać przez chwile było na kole zamachowym że modół zapłonowy ocierał o magnesy, a jest to bardzo nie korzystne i dla modółu jak i dla magnesów, jeśli na magnesach powsały mikro pęknięcia to tworzy się efekt wielomagnesu ze zmiennym polem magnetycznym i wtedy iskra którą widzimy na filmie podczas sprężania znika. Tak samo w modóle następuje przegrzanie...
Spalanie duże bo lewe powietrze w kolektorze wydechowym i sonda wskazuje za ubogą mieszankę a falowanie obrotów na gazie i benzynie to wypadanie zapłonów. Zacznij od świec i kabli kończąc na cewce, Sonda lambda też będzie już przegrzana przez jazdę na źle ustawionej mieszance gaz powietrze . Nie oszczędzaj na kablach i świecach zapłonowych . Kable kupił...
Dla uzupełnienia podam: Auto Fiat Punto Evo (199) silnik 1.2 69KM, 51kW Test na drodze wykazał ze znów zapaliła się kontrolka Check przy jeździe powyżej 115kM/h no i automatycznie spadek mocy. Po odczycie pojawiły się błędy: U0011988 -Moduł telematyczy Conwergance-bus OFF układem pomiaru zapłonu czyli wadliwy "moduł komputera" -ponoć takie występowały....
Witam. Mam problem z pojazdem mojego syna ;) Buggy z chińskim silnikiem 48cm3. Iskry brak lub bardzo słaba. Zakupiłem nowy komplet zapłonu: iskrownik, moduł, cewka, świeca. Niestety brak poprawy. Pomierzyłem instalację, zastosowałem się do porad które przeczytałem na forum( odpięcie czarno-białego przewodu gaszenia). Z pomiarów wynika że: Napięcie na...
Brak wiedzy nt. budowy skuterów. W skuterach marki Kymco zaczęto stosować moduły zapłonowe typu DC-CDI. Dwa typy, jeden do 2T i drugi do 4T. Podłączenie zwykłego modułu zapłonowego AC-CDI (złącza pasują, jak do zwyczajnego modułu 4T) skutkuje właśnie zwarciem w instalacji elektrycznej, ale po wyzwoleniu pierwszej iskry, bo na tym samym pinie do którego...
Moduł, dzięki koledze nyemi , masz "roztrzaskany". Możesz wykonać go sobie sam za kilka zł. Na pewno będzie lepszy od oryginału. Można też naprawić oryginalny moduł. Tylko czy potrafisz/masz ochotę/masz czas ? Na to pytanie musisz sam odpowiedzieć. Trzeba tylko lepiej sprawdzić cewki. Wygląda, że cewka ładująca CDI (kabel czerwony) jest OK. Choć napięcie...
co jeszcze może być przyczyną zanikającej iskry? Sprawdź wszystkie czujniki temperatury ;) W Peugot 306 spotkałem się z sytuacją że samochód czasami nie mógł odpalić, komputer wykazywał błąd cewki zapłonowej (a w zasadzie jednego modułu zapłonowego na 4 świece). Została wymieniona na nową, tak samo pompa paliwa (benzyna)... a na koniec okazało się...
Temat stary, ale może moja podpowiedź komuś się przyda. Otóż miałem identyczny problem z moją cordobą (1,6 ALM). Po zauważeniu,że rozrusznik się jąka, a silnik nie odpala, ( precyzyjniej - odpałał za x razem, ale w chwili puszczenia kluczyka), doszedłem do wniosku, że gdzieś musi być zwarcie. Przy oględzinach przewodów zauważyłem spaloną izolację na...
Witam ponownie. Wszystko sprawdzone. Cewki mają tę samą rezystancję. Na wszelki wypadek zamieniłem miejscami. Kable WN ok. Świece też. Cewki impulsatorów też sprawdzone, rezystancja identyczna brak zwarć do masy. Po nagrzaniu parametry bez zmian. Przebiegi sygnału na oscyloskopie identyczne. Regulator napięcia działa wzorowo, 14,4 V przy maksymalnych...
W aparacie zapłonowym jest cewka nawinięta na okrągłym karkasie, jest dojście miernikiem,można sprawdzić omomierzem,opornośc powinna wynosić 1,4kilooma do 2 kilo.w kadetach to normalne uszkodzenie,po prostu ze starości nie ma dobrego kontaktu na styku lub w ogóle jest przerwa. Można samemu przewinąć cewkę ,ale trzeba zmierzyć średnicę drutu i nawinąć...
Witam. Niebezpieczne są dla życia prądy > 50mA, przenikające do wnętrza organizmu. Każde napięcie powyżej 42V jest niebezpieczne. Prądy wysokich częstotliwości spływają po powierzchni, dlatego są mniej groźne, ale te z kolei mogą prowadzić do oparzeń. O tym, czy dane źródło WN jest niebezpieczne decyduje jego moc. Cewka zapłonowa przypięta do akumulatora...
Witam Mam problem ze skuterem Zipp Vapor skuter 4t zaczął kichać strzelać i nie ładnie pracować z racji że odkąd go mam nie był remontowany wymieniłem tłok i pierścienie. Stary był przegrzany i pierścienie tez w nienajlepszym stanie ale objawy nie ustąpiły. Skuterek ma słabą iskrę podmieniłem cewkę zapłonową ale dalej to samo więc zabrałem się za sprawdzenie...
Witam. Opel Astra 1 z silnikiem 1.4/8V - 1997r.. Podczas jazdy nagle zgasł. Po uruchomieniu było dobrze przez kilka dni, potem znów ten sam objaw, z tym że po kilkaktrotnych próbach znów odpalił i wszystko było ok., aż do następnego dnia. Po nocy odpalił, przejechałem ok. 1 km. znów zgasł ale nie dało się już go uruchomić. Po sprawdzeniu okazało sie...
Witam :) Auto przyjechało do mnie na 2 garach 2i3 cylinder pracuje 1i 4 zero reakcji auto było po servisie :cool: Problem mam niesamowity bo nie mogę dojść co jest zmieniłem kopułkę bo myślałem ze jest przebicie... Kable były pomieszane(ktoś zmieniał świece i kable ) teraz pracują dalej 2 cylindry tylko ze 2i 4 :cry: 1i3zero reakcji iskra jest . Sprawdziłem...
Mam pytanie tak głupie, że aż wstyd mi je zadać ale muszę. Jestem kompletnym laikiem we wszelkich sprawach związanych z techniką, elektroniką itp. Typowy humanista z wykształcenia pedagog, któremu przyszło zacząć życie w świecie realnym. Problem mój polega na tym iż rzekomo spaliła się cewka zapłonowa w pile stihl 044, serwisant zamontował świecę testową...
AI: Jaki typ świecy zapłonowej jest używany i w jakim jest stanie? nie wiem jaka jest ta sama co była przy zakupie AI: Jakiego paliwa używasz i czy jest ono świeże? benzyna 95 zalałem miesiąc temu Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza danych od użytkownika: - Użytkownik nie zna typu świecy zapłonowej w swoim pojeździe; jest to ta sama świeca,...
postanowiłem więc ze złącze na krótko cewkę pod masę i pod platynki Wiesz, jak jest zbudowany i jak działa klasyczny bateryjny układ zapłonowy? Więc co miało dać podłączenie cewki na stałe do masy? Chyba tylko jej przegrzanie i spalenie. Czy w mz musi byc naładowany akumulator Skoro to układ bateryjny, to chyba z czegoś musi być zasilany. O odpowiednim...
Ten transformatorek ci przebije. Gdzyby to było takie proste, to cewki zapłonowe nie pływałyby w oleju, nie były zalane żywicami, a świece nie miały karbów i innych zabezpiezceń przeciwprzebiciowych. Poza ym tranformtorek z almpy jest przewidziany do pracy "raz na jakiś czas" a nie do ciągłego wyzwalania tysiące razy na minutę. Tu musisz sprawdzić czy...
Raczej nie, szybko sie przegrzeje. Zrob do niej jakis generator impulsowy, np.: [url=http://www.geocities.com/tesla135/f... z regulacja czestotliwosci albo bardzo prosty [url=http://www.geocities.com/CapeCanave... kondensator moze byc od 1 do ~8~10 uF, dobierz sam. Na dimmerze uzywaj tylko 1/3 skali, inaczej...
Cześć. NIe zmieniałem paska rozrządu. U mnie jest łańcuch. Ale jest inny problem. Chcąc znaleźć czujnik halla wykręciłem cewkę zapłonową. Zdjęcie załączam. Mam instrukcję od 2.0 do silników z omegi i zmierzyłem opory uzwojeń piewotnego i wtórnego. Według instrukcji na uzwojeniu pierwotnym powinno być 0,5 Ohm a u mnie 0,8 Ohm Na uzwojeniu wtórnym zmierzyłem...
Witam Mam następujący problem z autem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce przegrzał się przewód zasilający od cewki. Wymieniłem przewód na nowy, ale delikatnie grubszy. Dla pewności odłączyłem też te bezpieczniki, które są zasilane ze stacyjki żeby je wykluczyć. Po podłączeniu wszystkiego przewód zrobił się delikatnie gorący ale zaczął się również...
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Nie wiem po co rozbierałeś cały stojan prądnicy??? Wystarczyło sprawdzić te dwie cewki nawinięte cieniutkim drutem i zaizolowane z zewnątrz. Sprawdź w jakim stanie jest wirnik. Czy nie bije, ociera o stojan i jak silne są magnesy. Mierzyłem je oddzielnie ok.193 ohm jedna i druga,wirnik stan ogólny dobry,nie bije,nie ociera,jak spradzić magnesy nie...
Witam. Poszukuję kogoś kto mógłby mi pomóc. Posiadam opelka z silnikiem Z22SE.Padł moduł zapłonowy którego oczywiście osobno nie można dostać tylko i wyłącznie z cewką. najtańszy zestaw który znalazłem w swojej okolicy kosztuje 690zł oryginalny oczywiście. Z ciekawości zajrzałem do środka modułu. Płytka micro ale mimo wszystko spróbowałem.Przepalona...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Zbyt słaby sygnał masy nadal sprawia mi problem. Podmieniłem tłumik napięć oznaczony nr 12 oraz obok niego kondensator, podmieniłem mosfety oznaczone 4 i 5 (zamówione o tych samych parametrach). Nie dało rezultatu masa znikoma na probówce lampka ledwie żarzy. Po podaniu masy bezpośrednio na wtryskiwacz ten się otwiera za każdym razem. Jedynie kiedy...
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Serwisant zmienił nastawy, żeby zredukować to zjawisko, choć nie wiem, czy to przyniesie efekt (to już jego druga wizyta w tym roku). Niestety nic nie wspominał o wymienniku ciepła (o termistorze NTC rozmawialiśmy). Nic tez nie wspominal o ew. wadzie fabrycznej tych piecy a wyglada, ze jednak byla skoro mamy te same problemy....
1. Jeśli jak pisałeś układ i silniki były są wymontowane z fax-u, to pracowało to na takich właśnie parametrach, tyle, że założenie jest takie, że sterowanie jest impulsowe, tzn. napięcie podawane na wejście układu i poprzez układ na cewkę silnika trwa kilka, góra kilkadziesiąt ms. Podanie stałego sygnału na wejście, co wiąże się z podaniem stałego...
Witam u mnie problem jest następujący. Zimny zapala (oczywiście mowa o AISAN - ie) bez żadnych problemów. Natomiast po przejechaniu różnej ilości kilometrów raz 10, raz 15, a wczoraj nawet 60 zgaśnie i już nie odpali dopóki nie ostygnie. Po ostygnięciu z reguły godzinkę odpali znów lecz tym razem przejedzie już mniejszą ilość kilometrów. Po przeczytaniu...
Witam. Objawy: Kiedy zapalę auto rano przed wyjazdem do pracy, auto zapala bez problemu, jednak po dojeździe ok. 15 km gdy chce go po chwili odpalić ma z tym problem, pomaga długie kręcenie rozrusznikiem ok 20 sekund, pod koniec silnik kiedy już jest bliski uruchomienia rozrusznik kręci bardzo szybko, kiedy już się uruchomi nie chodzi na wszystkie tłoki,...
Kocioł pracował bez awarii 11 lat. Przegląd/ czyszczenie autoryzowanego serwisu ostatniej jesieni. Po włączeniu ogrzewania gałką od co, kocioł pracował kilka godzin. Nastąpiło jakieś zwarcie lub zwiększony pobór mocy bo wysadziło bezpiecznik w domu. Nastąpiło również przepalenie bezpiecznika na płytce konsoli sterującej. Zauważyłem brunatne pole -przegrzanie...
Na podstawie (google books) "Elektrotechnika i elektronika pojazdów samochodowych: podręcznik dla technikum" napiecie po stronie pierwotnej w samochodzie to 300-500V. W internecie podaja że przekładnia cewki to 100-200. Jeżeli na przykład po stronie pierwotnej kondensator (przypuśćmy że ma 1000µF) który jest rozładowywany na cewce zapłonowej(od...
Kabel zasilający do twojej cewki musi być specjalny lub z oporem.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz różne schematy instalacji WSK 175
Witam. posiadam Forda Focusa I (przebieg 145 tys. rok 2000), ostatnio 3 razy nie mogłem go odpalić gdy się zatrzymałem(wyłączając silnik) i chciałem jechać dalej.Po odczekaniu godziny lub półtorej ponownie mi odpalał. Czy to może być cewka zapłonowa która się przegrzewa? Dziękuję z góry za odpowiedz.
najlepiej odłącz gaz od cewki i pojeżdzij na benzynie,jak cewka nie nagrzeje się to wal do gazowników:idea:
Witam. Mam wielki problem z moją Jawą 350 TS, a dokładnie: - Silnik odpala wszytko na początku wygląda że jest OK, ale jak już gaszę silnik to widzę że wszystkie żarówki są spalone, dokładnie to stopione te pręciki zamieniają się w kulki, tak jakby poszedł taki gigantyczny prąd i pali wszystkie żarówki. - Jeszcze mam dziurawą cewkę zapłonową (tylko...
Nie mam kabli od instalacji gazowej podpiętych pod cewkę. jak sprawdzić przerwę na przerywaczu ??
Nie, zbiornik się nie stopił bo był oczywiście metalowy (a na zdjęciu jest już zdemontowany) i nie zaczęło się od przegrzanego oleju bo przy rozbiórce był jeszcze normalny poziom oleju. Tak jak pisałem, wygląda na to że zaczęło się od sterownika, nieporządek w instalacji palnika dołożył od siebie, a gwoździem do trumny były trociny pod piecem którymi...
Jeżeli pytasz o wykonanie płyty PCB to nie różnią się miedzy sobą niczym maja tylko wgrany inny program.Niestety trafienie tych sterowników po tylu latach w dobrym stanie graniczy już z cudem.Jedynie zastosowanie sterowników z Punto lub Pandy 1.2 IAW5NF.XX HW104 jest jeszcze sensowne z powodu ich montażu w tych samochodach orginalnie o bok akumulatora...
Wszystkie błędy, które wypisałeś związane są z brakiem zapłonu. Nierówne działanie silnika to potwierdza. 16685 i 16688 to błędy braku zapłonu w cylindrze odpowiednio 1 i 4. Znów 17756 to bład oznaczajacy że masz przebicie w systemie zapłonowym. Wieczorem sprawdz czy przy tym nierównym działaniu nie błyska Ci spod obudowy cewki zapłonowej. Sprawdz też...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam. Pacjent cross, 125-250 (poważnie nie wiem, wg mnie 125), rama inna, silnik inny, gaźnik inny. Jeździ, ma moc, można na**rwiać w terenie. Dorzeczy: Silnik jakiś chiński, gaźnik mega prosty. Kable poprowadzone prosto z megneto: dwa są zaizolowane (niepodpięte do niczego), jeden jest podpięty do masy, trzy spięte razem i podłączone do + cewki. Minus...
Zbiorniczek i korek wodny dałem nowe,bo stary zbiorniczek był wręcz zbutwiały.Wystarczyło lekko złapać rurkę by została w ręce.Musiał być długo atakowany wrzątkiem.A na dodatek klient wydłubał zaworek z korka.Lecz twierdzi że nie dolewał zimnej wody.Może to być wrzenie punktowe.Nawet objawy by pasowały Problem się robi przy temperaturze prawie 100 stopni.Nie...
https://obrazki.elektroda.pl/9471865900_... Projektowanie i budowanie praktycznych układów zawsze wiąże się z jednym problemem, jakim jest kwestia zasilania. Jest to kwestia istotna już na etapie tworzenia koncepcji układu, gdyż jego przeznaczenie dyktuje, czym będzie zasilany, a także z jakich konkretnych rozwiązań układowych skorzystamy....
przegrzać cewka cewka zapłonowy mercedes honda cewka zapłonowy
sztuka elektrotechniki radmor programator naprawa zmywarek ariston
Parametr gazu w piecu Termet Silver Pro 20 kW Czy zmywarka działa bez pokrywki pojemnika na sól?