Czasem przyczyną może być wadliwa (przegrzana) cewka zapłonowa.
Simsona miałem dawno temu, ale napiszę co pamiętam z własnych doświadczeń: - strzelanie z tłumika oznacza niedopalone paliwo wpadające do rozgrzanej rury wydechowej, w której zostaje dopalone (samozapłon); a to oznacza, że albo źle ustawiony zapłon albo zapłon się rozregulowuje jakiś czas po uruchomieniu silnika - rozregulowujący się zapłon może oznaczać,...
Cewka może być "trochę popsuta", może mieć wewnętrzne zwarcia międzyzwojowe i dawać gorszą iskrę. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz cewkę dwubiegunową i tu może być problem, bo dostępne są trzy cewki różniące się parametrami - olejowa aluminiowa wymagająca rezystora 1,7 oma - olejowa aluminiowa bez rezystora - ze stałą izolacją (czarna) z rezystorem...
"]albo możesz podpiąć się do tego drugiego przewodu co doprowadza "sygnał" do cewki i poprzez przełącznik zewrzeć go do masy (po prostu podpiąć jeden kabel który będziesz dotykał gdzieś do masy poprzez ten przełącznik) Ten drugi pomysł mi się nie podoba bo pdajesz napięcie na cewkę w sposób ciągły co może spowodować przegrzanie cewki zapłonowej w przypadku...
Styki przerywacza w czasie obrotu kola magnesowego muszą być cały czas rozwarte. Zwierają się tylko na moment przed podaniem iskry . Jeżeli jest inaczej to cewka się przegrzeje i spali.
A dlaczego nie uruchamia się świeczka? Może cewka indukcyjna nie podaje prawidłowego napięcia? Jeśli ciśnienie wody na zaworze wodnym jest prawidłowe, cewka zapłonowa działa, to skąd sygnał o przegrzaniu kotła, jeśli on nie pracuje?
Normalnie na pokazy czy inne show robi się to tak że jest dodatkowy wtryskiwacz paliwa do wydechu (najlepiej zrobić kawałek cienkiej rury jako odejście by nie przegrzać wtryskiwacza) za nim i cewka zapłonowa zintegrowana plus świeca. Takiej cewce wystarczy zasilanie i sygnał prostokątny lub impulsy plus wysterowanie wtryskiwacza paliwa. Tylko że taki...
Rozumiem, gdy później ostygnie wszystko jest w porządku? Najprawdopodobniej uszkodzony jest impulsator czyli czujnik wysyłający impulsy. Zacznij od zmierzenia jego rezystancji na zimnym silniku i po rozgrzaniu. Powodów może być więcej przegrzane - uszkodzone uzwojenia cewki, moduł zapłonowy czy też cewka WN.
Cewka ma jakiś maksymalny prąd jaki nie spowoduje nasycenia lub przegrzania. Archaiczne cewki do układów z przerywaczem miały prąd ustalony rezystancją uzwojenia, na włączonej stacyjce ale zgaszonym silniku cewka mogła się grzać i musiała to wytrzymać. Współczesne cewki pracują z elektronicznymi układami zapłonowymi, mają małą rezystancję uzwojenia...
Ten impulsator oznacza że tan silnik ma założony elektroniczny zapłon? Są co najmniej 3 rodzaje i niezwykle rzadko się psują - raczej wymagają regulacji. O wiele częściej winna jest cewka zapłonowa - łatwo ja przegrzać jeśli włączony jest zapłon bez pracy silnika.
A sprawdzałeś cewkę zapłonową. Może cewka ,,poszła,, i dlatego masz brak iskry?
Żadne transformatory ani cewki nie działają przy napięciu stałym, w samochodzie napięcie jest stałe dlatego potrzebny jest jakiś przerywacz (w starych był mechaniczny przerywacz, we współczesnych elektroniczny moduł zapłonowy). W analizie układów elektronicznych, dla prądu stałego idealną cewkę traktuje się jako zwarcie, także trzeba uważać z DC, w...
Sprawdź cewkę w aparacie zapłonowym (czujnik hala) pewnie przegrzana albo spalona a to odpowiada za uruchomienie pompy paliwa przez sterownik. Parę dni temu miałem taki przypadek.
Po stronie niskonapięciowej musi mieć rezystancje rzedu kilku Ω, po stronie wysokonappięciowej nawet do kilku kΩ. Ale w ten sposób nie sprawdzisz jej pod kątem przebicia. To tylko w samochodzie albo na "stanowisku diagnostycznym" - akumulator, jakkiś rozłącznik na prąd min 10 A, a po wysokiej przewód WN świeca i czymś przypięte to do masy....
A czy marka Fantic, to takie ufo, że nie można nic znaleźć? Przecież to popularna marka. Dobry warsztat ci to przewinie jeśli się bardzo upierasz przy takiej metodzie naprawy. Do tego masz przegrzaną kolejną cewkę. Więc czy jest sens to w ten sposób reanimować?
Witam Osłony gumowe gniazda świec potrafią czasem też mieć przebicie jeśli są przegrzane i po tej gumie idzie przeskok iskry na mase warto to sprawdzić
Ile maluchów tyle przyczyn tego problemu tutaj trzeba zaczynać od podstaw sprawdzać kluczowe elementy, po zgaśnięciu jeśli masz suche świece na pierwszy ogień wziął bym pompkę paliwa wraz z popychaczem oraz filtr przepływowy wyczyść, druga sprawa czy po nagrzaniu silnika nie występuje zmiana w jego pracy? nie zaczynają "klepać" zawory? to również był...
Czy mi się wydaje, czy widać tam przegrzanie ścieżki? Przegrzane, jedna nawet "odparowała". Stąd przegrzanie. Zobacz ile musiało być ciepła, żeby "odparować" cynowaną ścieżkę. Cud, że cewka zasilająca przetrzymała.
Kumpel ma espace IV z silnikiem 2,0. Dopóki jeździł na paliwie przewidzianym przez producenta to wszystko było OK. No ale "drogo", więc elpedżi założył. No i się zaczęło, wtryski zaczęły padać jeden po drugim, nówki nie wytrzymywały gwarancji (zostały przegrzane). O cewkach zapłonowych nawet nie wspomnę. Kto wymienia pompki paliwa ? Tylko ci którzy...
Przyszła pora na zamkniecie tematu. Wszystko wskazywało na awarie cewki a okazało sie to uszczelka pod głowicą. Auto ma przejechane 92kkm Silnik nigdy nie był przegrzany i rozsądnie eksploatowany. Razem z wymianą rozrzadu ok 600zł. Trochę zabolało. Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam
"Owinięta" cewka to zapłonowa, "odkryta" do ładowania akumulatora. Do ściągnięcia koła zamachowego najlepiej używać ściągacza. Poprzez otwory w tym kole sprawdź wizualnie stan cewki tj. czy uzwojenie jest przegrzane a miernikiem sprawdź jego oporność. Brak ładowania wynika zazwyczaj z uszkodzenia regulatora, bądź pojedynczej diody. Sprawdź jakie napięcie...
Nic nie piszesz jak wyglądało podwozie (spód) samochodu. Wydaje mi się, że rozgrzany katalizator do tego stopnia żeby doszło do zapalenia wewnątrz samochodu, musiał dokonać w pierwszej kolejności zniszczeń (wytopień powłok antykorozyjnych) od spodu w bezpośrednim sąsiedztwie. Oczywiście trzeba sprawdzić i tą wersję z katalizatorem, ale osobiście stawiałbym...
Przeczytaj temat! "... grzejące się tranzystory". Jeżeli złącze C-E jest przebite i ma zwarcie czyli jego rezystancja jest bliska zero, to ilość wydzielanego ciepła jest bliska zero! Jest jeszcze możliwość taka: Zwalony tranzystor. Ciągły prąd na cewkę i jej przegrzanie i dalej już tylko konsekwencje zmieniania tranzystorów jak bezpieczniki. Jednak...
Przewód oporowy był poprowadzony pod podłogą. Nie był. Nie dam sobie głowy uciąć, ale wydaje mi się, że był on zawieszony na ścianie grodziowej, za silnikiem. Dokładnie. Za obudową termostatu. W wiązce na ścianie grodziowej był pojedynczy konektor do jego podłączenia o ile w danym modelu taki przewód występował. Jeśli nie występował to zamiast złącza...
Witam :) Auto przyjechało do mnie na 2 garach 2i3 cylinder pracuje 1i 4 zero reakcji auto było po servisie :cool: Problem mam niesamowity bo nie mogę dojść co jest zmieniłem kopułkę bo myślałem ze jest przebicie... Kable były pomieszane(ktoś zmieniał świece i kable ) teraz pracują dalej 2 cylindry tylko ze 2i 4 :cry: 1i3zero reakcji iskra jest . Sprawdziłem...
Cewka WN wygląda na sprawną, ale trzeba ją sprawdzić przyrządem. Dwie pozostałe wyglądają na przegrzane, pewnie zamontowałeś jakieś nietypowe żarówki. Cewka WN uzwojona jest b. cienkim drutem, więc w amatorskim wykonaniu trudno będzie ją przezwoić, natomiast dwie pozostałe raczej tak. Na temat zmiany "elektrowni" tj. na zapłon bateryjny poczytaj na...
trudno mi odpowiedzieć czy bedzie lepszy efekt z cewką zapłonową ... ale raczej nie... cewka zapłonowa jest na 12V i pobiera duży prąd, poza tym chyba nie ta częstotliwość pracy... trafa w TV chodzą z częstotliwością żedu kilkunastu kHz, cewka w samochodzie w granicach 300-500 Hz... i chyba nie ma aż tak wysokiego napięcia. tam raczej chodzi o mały...
Witam. Niebezpieczne są dla życia prądy > 50mA, przenikające do wnętrza organizmu. Każde napięcie powyżej 42V jest niebezpieczne. Prądy wysokich częstotliwości spływają po powierzchni, dlatego są mniej groźne, ale te z kolei mogą prowadzić do oparzeń. O tym, czy dane źródło WN jest niebezpieczne decyduje jego moc. Cewka zapłonowa przypięta do akumulatora...
Opisz bliżej układ zapłonowy - czy cewka ma modół wzmacniający (trzystykowa kostka, modół aluminiowy w podstawie cewki) Jeżeli sie stopiła to: 1. uszkodził się ten modół na zwarcie - ale powinien zadaziałać bezpiecznik 2. szkodził się komputer sterujący zapłonem i podaje na stałe napięcie otwierajace tranzystor w module - też powinien zadziałać bezpiecznik...
Moduł, dzięki koledze nyemi , masz "roztrzaskany". Możesz wykonać go sobie sam za kilka zł. Na pewno będzie lepszy od oryginału. Można też naprawić oryginalny moduł. Tylko czy potrafisz/masz ochotę/masz czas ? Na to pytanie musisz sam odpowiedzieć. Trzeba tylko lepiej sprawdzić cewki. Wygląda, że cewka ładująca CDI (kabel czerwony) jest OK. Choć napięcie...
Czyli cewka butelkowa w porządku? Powinno być przejście między stykami 1 i 15 na cewce? Oczywiście! Inaczej by była uszkodzona. A czy jest w porządku, tego na odległość Ci nikt nie zapewni. Pomiary rezystancji można traktować tylko jako wstępne i zgrubne. Trzebaby mierzyć indukcyjności i znać prawidłowe wartości. Tego nikt nie robi. Po prostu podmienia...
Witam Mam problem ze skuterem Zipp Vapor skuter 4t zaczął kichać strzelać i nie ładnie pracować z racji że odkąd go mam nie był remontowany wymieniłem tłok i pierścienie. Stary był przegrzany i pierścienie tez w nienajlepszym stanie ale objawy nie ustąpiły. Skuterek ma słabą iskrę podmieniłem cewkę zapłonową ale dalej to samo więc zabrałem się za sprawdzenie...
W aparacie zapłonowym jest cewka nawinięta na okrągłym karkasie, jest dojście miernikiem,można sprawdzić omomierzem,opornośc powinna wynosić 1,4kilooma do 2 kilo.w kadetach to normalne uszkodzenie,po prostu ze starości nie ma dobrego kontaktu na styku lub w ogóle jest przerwa. Można samemu przewinąć cewkę ,ale trzeba zmierzyć średnicę drutu i nawinąć...
Witam wszystkich, którzy starali się mi pomóc. Mój problem już się skończył, to był modół zapłonowy dlatego pytałem jak go można sprawdzić. Sprawdziłem wcześniej wszystko co dało się sprawdzić tzn. dokonałem pomiarów cewki zapłonowej, cewki indukcyjnej , wszystkie przewody itd. Z modułem jest o tyle gorsza sprawa, że komputer w samochodzie nie pokazuje...
Witam. Opel Astra 1 z silnikiem 1.4/8V - 1997r.. Podczas jazdy nagle zgasł. Po uruchomieniu było dobrze przez kilka dni, potem znów ten sam objaw, z tym że po kilkaktrotnych próbach znów odpalił i wszystko było ok., aż do następnego dnia. Po nocy odpalił, przejechałem ok. 1 km. znów zgasł ale nie dało się już go uruchomić. Po sprawdzeniu okazało sie...
Dla uzupełnienia podam: Auto Fiat Punto Evo (199) silnik 1.2 69KM, 51kW Test na drodze wykazał ze znów zapaliła się kontrolka Check przy jeździe powyżej 115kM/h no i automatycznie spadek mocy. Po odczycie pojawiły się błędy: U0011988 -Moduł telematyczy Conwergance-bus OFF układem pomiaru zapłonu czyli wadliwy "moduł komputera" -ponoć takie występowały....
Witam. Mam problem z pojazdem mojego syna ;) Buggy z chińskim silnikiem 48cm3. Iskry brak lub bardzo słaba. Zakupiłem nowy komplet zapłonu: iskrownik, moduł, cewka, świeca. Niestety brak poprawy. Pomierzyłem instalację, zastosowałem się do porad które przeczytałem na forum( odpięcie czarno-białego przewodu gaszenia). Z pomiarów wynika że: Napięcie na...
Czy temperatura silnika jest prawidłowa? W przypadku podwyższonej cewki zakładane bezpośrednio na świece rzeczywiście mogą być przegrzane, chyba warto to sprawdzić.
Witam. W BMW 320i z 1990r. skończył się sterownik silnika, a mianowicie przegrzał się tranzystor sterujący cewką zapłonową. Oznaczenie jest Bosch-a ( 330 3089 30004) i może ktoś wie jaki to jest tranzystor??? Oznaczenie na płycie sterownika T500, a tranzystor jest w obudowie http://obrazki.elektroda.net/89_12074131... Czekam na jakieś info i pozdrawiam....
co jeszcze może być przyczyną zanikającej iskry? Sprawdź wszystkie czujniki temperatury ;) W Peugot 306 spotkałem się z sytuacją że samochód czasami nie mógł odpalić, komputer wykazywał błąd cewki zapłonowej (a w zasadzie jednego modułu zapłonowego na 4 świece). Została wymieniona na nową, tak samo pompa paliwa (benzyna)... a na koniec okazało się...
Raczej nie, szybko sie przegrzeje. Zrob do niej jakis generator impulsowy, np.: [url=http://www.geocities.com/tesla135/f... z regulacja czestotliwosci albo bardzo prosty [url=http://www.geocities.com/CapeCanave... kondensator moze byc od 1 do ~8~10 uF, dobierz sam. Na dimmerze uzywaj tylko 1/3 skali, inaczej...
witam miałem podobną sytuacje i winny był czujnik wykorzystujący zjawisko halla - imulsator znajdujący się w aparacie zapłonowym, powinien mieć: Rezystencja czujnika: 758 do 872 Ω, spróbuj wyciągnąć impulsator i podgrzej tak aby był mocno ciepły i sprawdź rezystancje, jeżeli jest większa to jest najprawdopodobniej jego wina, jeżeli to nie to to...
Mam pytanie tak głupie, że aż wstyd mi je zadać ale muszę. Jestem kompletnym laikiem we wszelkich sprawach związanych z techniką, elektroniką itp. Typowy humanista z wykształcenia pedagog, któremu przyszło zacząć życie w świecie realnym. Problem mój polega na tym iż rzekomo spaliła się cewka zapłonowa w pile stihl 044, serwisant zamontował świecę testową...
Temat stary, ale może moja podpowiedź komuś się przyda. Otóż miałem identyczny problem z moją cordobą (1,6 ALM). Po zauważeniu,że rozrusznik się jąka, a silnik nie odpala, ( precyzyjniej - odpałał za x razem, ale w chwili puszczenia kluczyka), doszedłem do wniosku, że gdzieś musi być zwarcie. Przy oględzinach przewodów zauważyłem spaloną izolację na...
postanowiłem więc ze złącze na krótko cewkę pod masę i pod platynki Wiesz, jak jest zbudowany i jak działa klasyczny bateryjny układ zapłonowy? Więc co miało dać podłączenie cewki na stałe do masy? Chyba tylko jej przegrzanie i spalenie. Czy w mz musi byc naładowany akumulator Skoro to układ bateryjny, to chyba z czegoś musi być zasilany. O odpowiednim...
Ten transformatorek ci przebije. Gdzyby to było takie proste, to cewki zapłonowe nie pływałyby w oleju, nie były zalane żywicami, a świece nie miały karbów i innych zabezpiezceń przeciwprzebiciowych. Poza ym tranformtorek z almpy jest przewidziany do pracy "raz na jakiś czas" a nie do ciągłego wyzwalania tysiące razy na minutę. Tu musisz sprawdzić czy...
AI: Jaki typ świecy zapłonowej jest używany i w jakim jest stanie? nie wiem jaka jest ta sama co była przy zakupie AI: Jakiego paliwa używasz i czy jest ono świeże? benzyna 95 zalałem miesiąc temu Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza danych od użytkownika: - Użytkownik nie zna typu świecy zapłonowej w swoim pojeździe; jest to ta sama świeca,...
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało Czy masz możliwość wykonania zdjęć tych uszkodzonych zestawów cylinder i tłok z pierwszej i drugiej awarii dla porównania i wstawienia ich tutaj? Czy zastosowano na pewno właściwą świecę (np. dano bez tłumika zamiast z tłumikiem; może dano jakąś chińską...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Pomimo braku sukcesu w znalezieniu przyczyn(y) dziwnego zachowania się silnika i jego przegrzania podziwiam twój upór i konsekwencję w drążeniu problemu. :D Niejeden dawno by rzucił Simsona w kąt lub wystawił na aledrogo.:| Sądzę również, że wiele się nauczyłeś prowadząc temat. Wygląda na to, ze wszyscy popełniamy jakiś błąd lub umknął nam jakiś szczegół....
Witam. G - to jest wejście z przerywacza zapłonu. Do podłączenia modułu tranzystorowego, od przerywacza trzeba odłączyć oryginalny kondensator. C - to jest wyjście do cewki zapłonowej. Musi być połączony do zacisku 1 cewki. Zacisk 15 należy podłączyć do + stacyjki. Ten moduł posiada ograniczenie prądu cewki do 5A. Automatycznie rozłącza prąd cewki po...
W schemacie dołączonym do zestawy jest napisane, że układ przystosowany do pracy również bez akumulatora, w przypadku jego braku wyjście podłączyć bezpośrednio do stacyjki (źródło prądu jak rozumiem). https://obrazki.elektroda.pl/7309738200_... Pomiar wykonywałem za równo przy obciążeniu jak i przy żadnych odbiornikach oprócz cewki...
Cześć. NIe zmieniałem paska rozrządu. U mnie jest łańcuch. Ale jest inny problem. Chcąc znaleźć czujnik halla wykręciłem cewkę zapłonową. Zdjęcie załączam. Mam instrukcję od 2.0 do silników z omegi i zmierzyłem opory uzwojeń piewotnego i wtórnego. Według instrukcji na uzwojeniu pierwotnym powinno być 0,5 Ohm a u mnie 0,8 Ohm Na uzwojeniu wtórnym zmierzyłem...
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Wszystko ładnie tak jak pomyślałeś jedynie pamiętaj że w samochodzie na pierwotne uzwojenie jest podawane napięcie z akumulatora poprzez przerywacz (stykowy czy też elektroniczny to jest w tym przypadku mało istotne) więc albo zrób jakiś impulsator na p[opularnym 555 z tranzystorem mocy na wyjściu. Ewentualnie jeśli chodzi tylko o sprawdzenie to naładuj...
Witam u mnie problem jest następujący. Zimny zapala (oczywiście mowa o AISAN - ie) bez żadnych problemów. Natomiast po przejechaniu różnej ilości kilometrów raz 10, raz 15, a wczoraj nawet 60 zgaśnie i już nie odpali dopóki nie ostygnie. Po ostygnięciu z reguły godzinkę odpali znów lecz tym razem przejedzie już mniejszą ilość kilometrów. Po przeczytaniu...
Witam Mam następujący problem z autem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce przegrzał się przewód zasilający od cewki. Wymieniłem przewód na nowy, ale delikatnie grubszy. Dla pewności odłączyłem też te bezpieczniki, które są zasilane ze stacyjki żeby je wykluczyć. Po podłączeniu wszystkiego przewód zrobił się delikatnie gorący ale zaczął się również...
Witam. Od kilku miesięcy posiadam audi a3 8l 2002 z silnikiem 1.6 AVU oraz LPG. Auto kupione od "znajomego znajomego". W samochodzie było do ogarnięcia kilka rzeczy, ale po ich wymianie przez jakiś czas jeździłem normalnie. Ubywało także płynu chłodniczego. W aucie został wymieniony rozrząd oraz pompa wody. Gazownik zmienił świece, cewkę zapłonową i...
1. Jeśli jak pisałeś układ i silniki były są wymontowane z fax-u, to pracowało to na takich właśnie parametrach, tyle, że założenie jest takie, że sterowanie jest impulsowe, tzn. napięcie podawane na wejście układu i poprzez układ na cewkę silnika trwa kilka, góra kilkadziesiąt ms. Podanie stałego sygnału na wejście, co wiąże się z podaniem stałego...
Odbiegamy od tematu - przyczyną palenia cewki będzie źle podpięta informacja o impulsach - w xantii w większości przypadków nawet kilkunastu sekund nie wytrzyma cewka, jeżeli podepniesz się pod sterowanie od kompa i tyle w tym temacie no tak nie zaleca,natomiast do instalacji takowej zalecana jest lubryfikacja no i tą przerwe trzeba zmniejszyć, cewka...
.... pod cewka sa 2 czujniki jeden jest wkrecony cylinder byc moze w glowice nie zwrocilem dokladnie na to uwagi, a drugi zaraz kolo kroćca do ktorego idzie woda z chlodnicy... i do tego pierwszego co jest wkrecony do cylindra dochodzi kostka z dwoma przewodami ,a czujnik ma tylko jeden styk... i wyglada to tak jakby nie bylo nic ulamane tylko tak...
Zbyt słaby sygnał masy nadal sprawia mi problem. Podmieniłem tłumik napięć oznaczony nr 12 oraz obok niego kondensator, podmieniłem mosfety oznaczone 4 i 5 (zamówione o tych samych parametrach). Nie dało rezultatu masa znikoma na probówce lampka ledwie żarzy. Po podaniu masy bezpośrednio na wtryskiwacz ten się otwiera za każdym razem. Jedynie kiedy...
Jeśli chodzi o cenę części zależy też gdzie kupisz. Mnie kupuje mechanik w hurcie więc nie drogo. Dam przykład z moich napraw, biorąc też pod uwagę częste usterki opisywane na forach: 1. Pompa wody ok 300 zł - jak nie wymieniona niedawno to pewnie wymienisz. Tylko z metalowym wirnikiem jak to ma pochodzić. 2. Cewka zapłonowa - ja mam używkę, oryginał,...
Nie wiem po co rozbierałeś cały stojan prądnicy??? Wystarczyło sprawdzić te dwie cewki nawinięte cieniutkim drutem i zaizolowane z zewnątrz. Sprawdź w jakim stanie jest wirnik. Czy nie bije, ociera o stojan i jak silne są magnesy. Mierzyłem je oddzielnie ok.193 ohm jedna i druga,wirnik stan ogólny dobry,nie bije,nie ociera,jak spradzić magnesy nie...
Witam. posiadam Forda Focusa I (przebieg 145 tys. rok 2000), ostatnio 3 razy nie mogłem go odpalić gdy się zatrzymałem(wyłączając silnik) i chciałem jechać dalej.Po odczekaniu godziny lub półtorej ponownie mi odpalał. Czy to może być cewka zapłonowa która się przegrzewa? Dziękuję z góry za odpowiedz.
najlepiej odłącz gaz od cewki i pojeżdzij na benzynie,jak cewka nie nagrzeje się to wal do gazowników:idea:
Spalanie duże bo lewe powietrze w kolektorze wydechowym i sonda wskazuje za ubogą mieszankę a falowanie obrotów na gazie i benzynie to wypadanie zapłonów. Zacznij od świec i kabli kończąc na cewce, Sonda lambda też będzie już przegrzana przez jazdę na źle ustawionej mieszance gaz powietrze . Nie oszczędzaj na kablach i świecach zapłonowych . Kable kupił...
Nie mam kabli od instalacji gazowej podpiętych pod cewkę. jak sprawdzić przerwę na przerywaczu ??
Nisko napięciowe, na 5V? nie widziałem cewki na 5V Przez cewke moze popłynąć prąd o wartości U/R, ale szybko sie przegrzeje, przepali, lub wybuchnie. Wszystkie elektroniczne układy zapłonowe mają ograniczenie do pewnej wartości, bo większy prąd i tak nie jest potrzebny, energia zapłonu jest na tyle duża, przy tych 6A, że nie ma konieczności zwiększania...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam. Objawy: Kiedy zapalę auto rano przed wyjazdem do pracy, auto zapala bez problemu, jednak po dojeździe ok. 15 km gdy chce go po chwili odpalić ma z tym problem, pomaga długie kręcenie rozrusznikiem ok 20 sekund, pod koniec silnik kiedy już jest bliski uruchomienia rozrusznik kręci bardzo szybko, kiedy już się uruchomi nie chodzi na wszystkie tłoki,...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
https://obrazki.elektroda.pl/9471865900_... Projektowanie i budowanie praktycznych układów zawsze wiąże się z jednym problemem, jakim jest kwestia zasilania. Jest to kwestia istotna już na etapie tworzenia koncepcji układu, gdyż jego przeznaczenie dyktuje, czym będzie zasilany, a także z jakich konkretnych rozwiązań układowych skorzystamy....
przegrzać cewka cewka zapłonowy mercedes cewka zapłonowy toyota
lambda napiecie programowanie bramy normstahl radio blaupunkt valencia
licznik geigera licznik geigera
Suntek HC-900M Freezes, Shows Memory Error – SD Card Compatibility, Firmware, Power Issues Blow AVH9930 – brak podświetlenia, rozstrajanie radia, ustawienia ILL, BATT, RDS, naprawa LED