Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Nie, to nie jest przegrzanie. To brak poprawnego niepięcia "Heater Voltage" HV za punktem pomiarowym na płycie głównej ("HV monitor"). W tym modelu poprawne HV ma 24V. Jeśli jest niepoprawne (za duże, za małe) to jest błąd B200. Bardzo łatwo to sprawdzić - wystarczy odpiąć z wtyczki zasilacza żyłki HV i wtedy zawsze jest B200 w sprawnej drukarce, nawet...
Najpierw zmieniaj uszczelkę, póki nie zniszczyłeś głowicy, jeśli kilkukrotnie mocno przegrzałeś silnik, poszukaj sobie innego, koszt naprawy będzie zbyt wysoki. Jeśli nie przegrzałeś, zdejmuj głowicę, i wymieniaj uszczelkę, głowica do planowania, przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów.
Odnośnie technologii to jest to poniekąd prawda - ja osobiście stosowałem puste pojemniki np. kolorowe i nigdy nie zdazyło mi się żeby uległy w ten sposób uszkodzeniu.
Wygląda na pompę wody ale może to być także uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica. Ściągnąć osłonę rozrządu szukać gdzie cieknie, warto sprawdzić obecność spalin w płynie chłodniczym. Używanie auta z taką usterką to proszenie się o kłopoty, przegrzejesz uszczelkę głowicy o ile jest sprawna.
Na końcu "drążka/rury" jest przykręcona właśnie ta przekładnia: https://allegro.pl/oferta/koncowka-walka... I na nią się nakłada głowica. I niestety coś się tam zatarło chyba (albo dawno nie było smarowane) i tak się to rozgrzało razem z drążkiem/rurą, że stopiło od środka mocowanie osłony+ musiało przytopić...
Jest to błąd przegrzania głowicy ( http://www.fatalerrors.info/#4577 ). Masz głowice do wymiany, ale nie wiem czy nic Ci się nie uszkodziło na płycie przez ten hardkorowy bezpiecznik :)
Głowica przegrzać się nie może za to zaworki w niej jak najbardziej.
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
A co ma chłodnica oleju do opisanej sytuacji? Jeżeli by puściła to olej zostałby na drodze, nie widzę związku ... Może uszczelka czego życzę a może i głowica ... nie przegrzałeś go?
Co do rozjechanych linii to przede wszystkim user manual i opcja print registration... Co do przegrzania głowicy to w głowicy jest czujnik termiczny który może szwankować. Zanim zaczniesz używać drukarki która przeleżała kilka lat w magazynie, zrób kompletną konserwację. Wiele uszkodzeń wynika pewnie z utlenionych olei i smarów które powodują zwiększony...
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
pęknięta głowica to z reguły ubytek wody i białe wypociny w postaci kłębów dymu za autem, olej w płynie chłodzącym (woda jest dobra do picia, nie chłodzenia, szczególnie, gdy zapomni się zimą wymienić) oznacza raczej uszczelkę pod głowicą..., ale niewykluczone, że przegrzana głowica uległa małemu pęknięciu.
Czyli prawdopodobnie po poprzednim przegrzaniu pękła głowica. W tym silniku z reguły pomiędzy drugim, a trzecim cylindrem, ale niekoniecznie.
Informacja o zużyciu zapisywana jest w chipie na kartridżu. Drukarka pobiera wszystkie kolory do czyszczenie głowicy. Każdorazowe włączenie drukarki powoduje taką operację. Nie da się tego obejść. Jakimś wyjściem jest zakup resetera. Wtedy będziesz miał możliwość wyczerpania tuszu do końca. Trzeba jednak pilnować aby nie przegrzać lub zapowietrzyć głowicy.
W S200 jest inna głowica, błąd który się pojawia to przegrzanie głowicy - co oznacza wymianę głowicy
Działać będzie, ale w końcu przegrzeje się głowica kolorowa. Żeby tak się nie stało, to trzeba zakleić styki mocy (HV) dla głowicy kolorowej: http://obrazki.elektroda.pl/2189454300_1... Musi być komplet chipów, mogą być puste (wtedy trzeba wyłączyć monitor stanu dla każdego pustego chipa), można zrobić tusze-wydmuszki z wyjętymi gąbkami. Dla...
zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu Mam osobówkę, Renault Megane. Tak samo zalecana wymiana co drugi rozrząd. Po pierwszej wymianie rozrządu (80 tysięcy km) nie wymieniłem pompy. Zrobiłem błąd, nie pomyślałem że uszczelniacz w pompie też się starzeje, a samochód miał wtedy 12 lat i nie wymieniany rozrząd, ani pompa. Zrobiłem jeszcze 40 tysięcy...
Błąd 5200 to przegrzanie głowicy, service tool to nie czarodziejska różdżka za pomocą której rozwiązuje się wszystkie problemy związanie z drukarką.
Znawstwo w mądrzeniu i pisaniu głupot ( obejrzałem statystykę na elektrodzie ile twoich postów w koszu). Doświadczenie żadne ( Też przejrzałem w ilu postach na temat Deutza wypowiadałeś się na tym forum). Do tego dochodzi brak umiejętności korzystania z Internetu i weryfikowania podanych informacji. http://www.deutz.de/ http://www.bthfast.pl/ W drugim...
rozbierz głowice i ją przelutuj, prawdopodobnie masz zimne luty na termistorze i sygnalizuje przegrzanie głowicy.
Sprwadź czy płyn w zbiorniczku wyrównawczym nie jest zbyt tłusty jeżeli tak to przykro mi barzdo ale na 90% masz uszkodzoną uszczelke pod głowicą uszczelka kosztje 55zł w Gdańsku w Partnerze ale liczą sobie za jej wymiane bo to dużo roboty, ale powinenś si zmieści w 250zł. Może si jednak okaza że głowica bdzie przegrzana i wtedy bedziesz musiał dac...
Przegrzanie głowicy powinno być sygnalizowane miganiem kontrolki ALARM. Sprawdź czy tasma jest OK - potrafi nieźle namieszać :)
przeczyść i przesmaruj kolego porządnie wałek od karetki demontując go i wyciągając karetkę przeczyśc również łożyska ślizgowe karetki---może być równiez przegrzana głowica ale wtedy powinien ci mrugać ALARM zaraz po tym jak na chwilę, a czesem dłużej ruszy karetka z głowicą..?
Witam Mam problem z drukarką Canon i6500, miga 7 razy na pomarańczowo. Pampers czyszczony i resetowany, wkładałem inną głowicę ale dalej to samo. Znalazłem, że to może być przegrzana głowica? Jakieś propozycje!
przegrzanie głowicy tunera, i płyty posmarowanej pastą, lutownica na gorące powietrze pomogło w kilku takich przypadkach, ktoś w fabryce żałuje kalafoni i luty puszczają :)
Hehehe. Czy to jest lokówka do włosów? A, to pomyliłem się, bo myślałem, że to jest kilka upakowanych tranzystorów (7) o maks. obciążeniu 2,5 A w sumie. Ludzie. Czy możemy przedyskutować podstawy? Co to jest ULN2003? Co to robi i proszę mi podać przykład jakiegoś prostego, najprostszego zastosowania. Bo chyba muszę to iść oddać do sklepu elektronicznego....
Zbyt mocno i nie w/g istrukcji dociągnięta głowica, bądź bardzo mocno przegrzany silnik. Tuleja ma kołnierz który pękł i tłok wciągnął ją do karteru.
Komory wirowe znajdują się w głowicy,jak przegrzeje się głowica to lubią wypadać.
Jakby tam były to by mogły nie trzymać. W niektórych przypadkach pomaga przegrzanie głowicy - nadaje się wtedy radio do szybkiej sprzedaży bo i tak niedługo znowu padnie. Taki urok tych modeli.
W jaki sposób dokręcałeś głowicę?
Armadon silnik 1,8 Rovera to nie do konca to samo co 1,4. Tam występują problemy z przegrzaniem, krzywieniem głowicy i bloku oraz osiadaniem tulei w bloku, wymagana jest wymiana szpilek oraz magistrali olejowej na nowy typ oraz przerobienie termostatu żeby uniknąć problemów w przyszłości. To że ty głowicę "przepolerowałeś" nie oznacza że naprawiłeś...
przegrzac się, zobacz ile masz wody w zboirniczu i czy niema tam oleju przyczyna tego co sie stalo jest uszkodzony obwód wentylatora, mogła paśc uszczelka lub głowica
Uszczelka na bank do wymiany i głowica do planowania, jeśli problem będzie nadal to w wyniku przegrzania silnika odkształciła się głowica. Problem dość często spotykany w tych autach
Witam mam ten sam problem. Znalazłem opis tych błędów. B200 to przegrzanie głowicy. Możliwe że drukarka zbyt długo drukowała bez przerwy. Raczej do wymiany płyta główna. Błąd 5010 to chyba błąd scanera. Pozdrawiam
Możesz spróbować zakleić nieprzezroczystą taśmą miejsca na czujniki poziomu tuszu w kardridżach, wydaje mi się, że to powinno rozwiązać twój problem, ale jeśli będziesz drukował dalej w kolorze to możesz przegrzać głowicę bo chłodzi się tuszem.
Witam --proponuję sprawdzić czy do układu chłodzącego nie przedostają się spaliny z uszczelki głowicy (może silnik był kiedyś przegrzany ) i wtedy przy zamkniętym obiegu mogą się umiejscawiać w nagrzewnicy tworząc poduszkę powietrzną!
Właśnie chodzi o to, że nie mam możliwości wyremontowania starej głowicy. ponieważ znajomy kupił transportera z silnikiem od osobówki i go zaraz przegrzał. Głowica poszła do planowania i sprawdzenia szczelności i jest ok. Ale nie wiem czy to będzie chodziło bez tej dodatkowej rurki? I czy można wstawić taka rurkę do normalnej głowicy z osobówki? po...
Skoro puka wózek, to chyba ploter był ostatnio źle złożony po udrożnieniu wężyka. Prawdopodobnie źle odsysa tusz z głowicy, tak jak pisałeś leje się przez nią i stąd może występować to przegrzanie głowicy. Zaczął bym od wyeliminowania stuków, przeczyszczenie styków w karetce jak i w głowicy. Po wyłączeniu plotera i odczekaniu dłuższej chwili komunikat...
Planowanie głowicy nie jest konieczne jeśli nie ma wżerów i a nierówność głowicy mieści się w specyfikacji. Są przymiary i można zbadać czy nie ma dołków czy krzywizny. Często jak nie padła uszczelka pod głowicą ( i silnik nie przegrzany ) i odkręci się ją zgodnie ze sztuką to wystarczy oczyścić i nie trzeba jej planować. Ale to wychodzi dopiero po...
znaczy ten środek od spodu po wyjęciu z tuszami, taki jakby pasek? Już zrobiłem, ale znajomy pisał iż trzeba tą płytkę ceramiczna przelać wodą i to zrobiłem, teraz mi wywala błąd przegrzana głowica. Co mam zrobić da się to zrobić czy już drukarka do wywalenia, bo bardzo tania była w użytkowaniu.
Zależy od tego, jakie jest źródło błędu 5200. Jeśli to przegrzanie głowicy spowodowane np. przytkanymi dyszami to jest jakaś szansa, że po wejściu w tryb serwisowy błąd zniknie - były opisywane takie przypadki na forum. Jeśli jakimś cudem ten błąd zniknie to przy próbie drukowania może znowu wyskoczyć, więc faktycznie zostanie tylko skaner (lub wymiana...
A jak się to reguluje? Można o jakieś wskazówki prosić? Prąd podkładu zostaw na razie w spokoju. Musisz ustalić co jest przyczyną głowica, czy elektronika, w tym celu zamień kanały. Zamień przewody głowicy, na wtyku, lub płcie, w zależności od tego jak są przyłączone. Można też zamienić bezpośrednio na głowicy, ale musisz to zrobić bardzo szybko, chodzi...
To zmierz dokładnie blok, bo będzie krzywy -pewnie przegrzany. Plus głowica do planowania.
W istrukcji moc CO od 10 do 23kW? Czy to ma oznaczać, że moc minimalna jest 10kW, czy też można (konieczny autoryzowany serwis) ustawić maksymalną moc na 10kW? Jeśli mieszkanie ma tylko 50m2 a kocioł jest jednofunkcyjny (tylko na ogrzewanie), to znaczy, że jest sporo przewymiarowany. Problem będzie zwłaszcza w okresach przejściowych, kiedy to zapotrzebowanie...
Dzięki za pomoc. Mam drugą głowice i po wymianie menu też mruga ale rzadziej to się dzieje. Czy w takim wypadku może to być wina uszkodzonej taśmy ewentualnie innych styków :?: Mam instrukcję serwisową i tam jak dobrze pamiętam przegrzanie głowicy jest chyba sygnalizowane przez mruganie Alarmu. Tak czy inaczej zabiorę się za demontaż drukarki i zobaczymy...
Dzis odebrałem busa od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą. Na pytanie co mogło być przyczyną tej awarii usłyszałem że przegrzana głowica. A od czego? To on nie wie ale albo ktoś nie oszczędzał auta i zapieprzał jak dziki, albo paliwo które jak wiemy nie jest oryginalnym ON było spalane stukowo i miało wyższą temperaturę spalania, co przyczyniło...
Gaźnika się nie smaruje... ten przewód to tzw. odma i jest to odpowietrzenie komory wałka rozrządu (oraz komory korbowej). W sprawnym silniku olej nie powinien się przedostawać tym przewodem do gaźnika (powinna też być w nim taka metalowa siatka/sprężynka, która temu zapobiega), przynajmniej nie w takich ilościach by oblepić dysze. Jeździłeś ze zbyt...
Wyciągasz ten element w który wkłada się tusze. Może głowica się przegrzała i przykleiła do karetki.
Ja jestem tylko ciekawy kiedy przegrzejesz silnik tak, że pęknie głowica albo zatrzesz tłoki. Jeżeli nie dopuszczasz do głowy, że to uszczelka głowicy to może cieknie chłodnica EGR?
W jednym przypadku na 10 pomaga przegrzanie całej głowicy - ale to patent na krótko (a potem szybko z grajkiem na aukcję jak robi wielu :) ).
Sprawdź czy pokrywa zaworów nie jest zgnieciona przez nakrętki i czy prowadnice zaworów wydechowych prawidłowo wystają nad głowicę. W przegrzanej głowicy prowadnice wydechowe się zapadają i mogą poruszać się razem z zaworem. Luzy zaworowe to podstawa. NIe wiem jak było z silnikami malucha i benzyną ołowiową. Jeżeli silnik skonstruowany na beznynę ołowiową...
Cześć Jeśli mnie pamięć nie myli to Orion 20AR ma płytę chassis umieszczoną pionowo. Często miałem usterki głowicy (przegrzana). W tym modelu głowica znajduje się idealnie nad radiatorem zasilacza. Fatalne rozwiązanie konstrukcyjne. Życzę powodzenia.
pierścieni w żadnym przypadku nie dotykaj. To żart, bo nie łapię? Silnik mocno przegrzany, na panewkach przypalony olej (mineralny), spod głowicy hula wiatr, więc pierścienie raczej stoją. Głowica zwalona, korbowody odkręcone, więc niewielki wysiłek wymagany do pełnej weryfikacji. Wyciągaj bo tłoki też oberwały.
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
Przy przegrzanej/spalonej głowicy pojawiłby się kod błędu, nawiasem mówiąc głowica PGBK jest bardzo odporna na pracę na sucho. Raczej uszkodziło się sterowanie dyszami po stronie głowicy lub drukarki.
Teraz lepiej (kolory) ale znacznie gorzej, bo CLI-BK (ostatni pasek) w ogóle nie drukuje (tusz nie dochodzi do głowicy). Jeśli tak będzie dalej, to głowica padnie z przegrzania. Czasem zdarza się podobna usterka, gdzie siatka jest wygięta tylko w jednym kierunku. Wtedy może pomóc płukanie głowicy poza drukarką i wymiana tuszu na inny, ale działający...
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
8 pomarańczowych to uszkodzenie głowicy , nie przegrzanie :cry: . Pzdr.
Otwórz kasetę z tuszami i zamknij powinno wyskoczyć okienko z komunikatem i prośbą o wskazanie, które zbiorniki zostały uzupełnione. Jeżeli to nie pomoże trzeba cała procedurę instalacji powtórzyć, bo drukarka nie "zassała" atramentu do głowicy. Inna sprawa, że w instrukcji piszą, że głowica pracująca bez atramentu może się przegrzać i uszkodzić (kosztowna...
Chcę mieć Blosa zamiast miksera 32mm, który muli silnik lecz po pierwsze nie chcę kombinować z przekładaniem przed przeglądami a po drugie chcę mieć pewność co do poprawności mieszanki, moje auto jest wrażliwe na przegrzanie głowicy przy ubogiej mieszance. Domniemam, że blos jako goła mechanika może zmieniać parametry mieszanki w zależności od gazu,...
Mikro pęknięcie w chłodnicy. Nie ma co tego bagatelizować- nieduży niedobór płynu chłodzącego może doprowadzić do przegrzania głowicy, a skutki tego są raczej bardzo kosztowne.
Znalazłem oryginał nawet który był w tych MK232 montowany: https://allegro.pl/oferta/glowica-magnet... Te głowice mają to do siebie, że trzeba delikatnie lutować przewody do nich. Jedno przegrzanie końcówki i głowica do wyrzucenia. Osobiście bym tej głowicy nie kupował i rozejrzał się za U12-106.3.
Witam, Kod 21 to przerwa w zasilaniu urządzenia. Informuje nas o tym, że urządzenie zostalo pozbawione napięcia. Kasujesz to klawiszem STOP. Pozdrawiam Oto skrócona lista kodów: 02 - przerwane połączenie 03 - dokument zablokowany lub błędnie włożony do urządzenia 04 - błąd nadawania lub odbioru 05 - przegrzanie głowicy drukującej 06 - w urządzeniu zabrakło...
Raczej uszkodzenie. Mogła się przegrzać.
Dzieki za zainteresowanie:) Sprawa wygląda tak: Czsem, w róznych momentach drukarka przestaje drukowac i zaczynać migać kontrolka MENU ( wg. instrukcji przegrzanie głowicy ) pomimo, że głowica jest zimna. Jak się opuka, dociśnie na obudowe lub karetkę to na chwile się uspokaja i drukuje poprawnie Jest duże prawdopodobieństwo że masz niekontakt na termistorze...
Witam, drukarka drukowała - dolewałem tuszy. 2 dni temu podczas drukowania tylko w czarnym kolorze na 2/3 strony pojawił się błąd B200 - jakieś przegrzanie głowicy i po tym mam ciągle E05. Wkładałem jakiś mój stary wkład zarówno kolor jak i czarny, ale ciągle E05. Jak wyciągnę tusze również mam E05 Zainstalowałem canon serwis tool 1074 na WINXP i wszedłem...
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
(at)jadi0122 Jak przegrzałeś silnik to się dowiesz po wykręceniu świec, czy czasem uszczelka pod głowicą nie poszła? Płyn ci ubywa albo kopci na biało?
Prawdopodobnie masz pierwsze symptomy zacinania się termostatu. Pół biedy jak zatnie się w pozycji otwartej i auto będzie niedogrzane. Gorzej jak zamknie się na stałe, przegrzejesz silnik. Głowica pierwsza dostanie.
Pierścienie na tłokach stoją.
Pekniety pierścień na tłoku? Przegrzanie, uszkodzenie głowicy, cylindra. Obawiam się, ze to poważna sprawa. A jak kopci? Na siwo, czy raczej wali czarnym dymem? Jak na siwo to prawdopodobnie olej. Jak wali czarnego kopciucha to może tylko końcówka wtrysku leje. Lub się oberwała i ciurkiem paliwo leje się do cylindra. Sprawdź najpierw wtryski. Bo może...
(at)cholew85 jeśli głowica została wymieniona bo się grzał i przegrzał, po czym głowica pękła. To widocznie uszkodzenie nie zostało usunięte. Sprawdź układ chłodzenia, pompę wody, oraz wentylator chłodnicy.
Albo gdzieś kanał wodny przytkany w silniku, albo tak jak koledzy piszą uszczelka pod głowicą przegrzana.
Ja przypuszczam, że jeżdżąc przed wymianą na tych tzw. dolewkach przegrzałeś uszczelkę głowicy zapewne mimo tego, że dolewałeś to układ się nie odpowietrzył. Samo wyrwanie węży jest konsekwencją nieszczelnej uszczelki a wysokie ciśnienie sprężania z diesla potrafi dużo zniszczyć gdy dostanie się do układu chłodzenia podobnie jak płyn chłodniczy w cylindrach....
W VW jest układ samo odpowietrzający się. Skoro na trasie łapie temperaturę to możliwe przyczyny : -czujnik temp źle wskazuje -niewydajna pompa wody -uszczelka pod głowicą
Hmm to pionek wiec niby zimnych lutów nie powinno byc ale jak masz HA to przegrzej okolice głowicy , naprawde dzwine, podaje napiecie poprawne czyli uklad zasilania od polaryzacji ok wiec nie wiem sam , glowica ? najpierw przelec cieplym powietrzem , i zdaj relacje ;)
Od wymiany TUX-20 na nową. Możesz przegrzać układ w głowicy - na jakiś czas pomaga ale nie na długo.
Witam Uszczelka + planowanie głowicy. A z tego co piszesz to masz do wymiany pierścienie, bo przegrzałeś silnik. Co do reszty to dowiesz się jak rozbierzesz silniki. Pozdrawiam W.B.
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
No... chyba masz nie jeden, a co najmniej dwa problemy. Na pewno masz uszkodzony czujnik CHT temperatury głowicy. Ten czujnik pracuje w skomplikowanym systemie dwuzakresowym, przełączanym przez PCM poprzez zmianę napięcia zasilania czujnika. Ponieważ czujnik CHT to termistor, tzn. rezystor o ujemnym współczynniku temperaturowym, to wymaga zasilania,...
Te styki należy zakleić taśmą izolacyjną aby uniemożliwić przegrzanie głowicy z powodu braku tuszów kolorowych: http://obrazki.elektroda.pl/5508463700_1... Zastosowanie prewencyjne chroni przed błędami U052/1403 oraz B200 dla głowicy kolorowej. Sprawdź, czy tusze kolorowe zniknęły z wydruku testu dysz. Jeśli zniknęły, to od tej pory...
Witam. W wyniku przegrzania w głowicy wypadło jedno gniazdo wydechowe. Poza tym nic się nie pobiło. W jaki sposób zrealizować naprawę i czy jest ona opłacalna? Wymienia się tylko uszkodzone gniazdo czy wszystkie wydechowe, czy wszystkie w ogóle? Czy do nowych gniazd zakłada się nowe zawory? Jaki jest koszt takiej operacji? Problem jest taki, że gniazda...
Mocno przegrzanym silnik najczęściej objawia się wydmuchaniem uszczelki pod głowicą. A objawy tego to inny i bardzo szeroki temat.
W zasadzie to tylko Epson ma takie pomysły , aby wymuszać wymianę kartridża. W Canonie co prawda nie zdarzają się takie sytuacje , nie mniej jednak drukowanie w drukarkach głowicowych bez któregoś z kolorów może skończyć się przegrzaniem głowicy.
Witam Mam pytanko co może byc przyczyną dymienia mocnego na niebiesko nierównej pracy na wszystkich zakresach obrotów dodam tylko że silnik był przegrzany i się zatarł tyczy się to silnika diesla 2,3 głowica była wymieniona bo tamta pękła pierścienie nie popękały tuleje są tylko lekko przebarwione. Pozdrawiam
W porządnym zakładzie który się zajmuje naprawą będą wiedzieli co sprawdzić żeby było ok. Wypadało by sprawdzić czy blok silnika a konkretnie powierzchnia uszczelki pod głowicą jest prosta, jeżeli silnik został przegrzany.
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Co do przebiegu to trudno powiedziec ,gdy kupiłem 2lata temu było ok 130tys, a kierownica głaciutka że hoho, nakładki na pedałach też zuzyte ale cóż była okazja!. Wciągu 2 lat wymiana roozrządu, uszczela pod głowicą strzeliła/wtedy się napewno przegrzał/. poza tym szlifierz zauważył na głowicy jakąś ryskę od strony cylindrów. A płyn nadal po wolutku...
Przegrzanie silnika spowodowało skrzywienie głowicy,co przyczyniło się do przepalenia uszczelki.
Jesli przegrzałeś (zagotowałeś) silnik to prawie napewno trafiło uszczelkę pod głowicą. I wcale nie musi się to objawiać przeciekiem oleju w układ chłodzenia. Uszczelka mogła walnąć między cylinrami i kompresja z jednego cyl. ucieka na drugi. Pisałeś że na dwóch cyl nie ma ciśnienia. Na których konkretnie?? Bo jeśli np na 1 i 2 lub np 3 i 4 to jest...
Witam To aż tak przegrzałeś silnik, że głowicę trzeba było planować. Nic dziwnego, ze sie grzeje. Pierścienie na tłokach do wymiany (popękane). Pozdrawiam. Wlepić ostrzeżenie za pisanie bredni ? Brak podstaw wiedzy o działaniu silnika spalinowego
Tłoki i tuleje podobno są dobre więc zostaje tylko głowica
W TDSie nic nie zmieniaj,ma bardzo wrażliwe głowice,gdy dołożysz mu koni,zwiększasz szansę na przegrzanie,a potem pęka głowica=duże koszty i robocizny.
Jeśli masz możliwość to podrzuć dobrej jakości zdjęcie złącza głowicy lub jego skan. Dzięki temu będzie można zakleić styki zasilające grzałki kolorowe. To umożliwi drukowanie z głowicy PGBK bez obecności tuszów w głowicy kolorowej - szansa przegrzania głowicy kolorowej spadnie do 0. Jest jeszcze sposób, aby z Magenty (sprawna) drukować czarnym tuszem...
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
Niestety w tych silnikach przegrzanie często prowadzi do uszkodzenia głowicy. Miejmy jednak nadzieję że to tylko uszczelka.
A czy lampa podswietlajaca skanera dziala? Komunikat mów o przegrzaniu głowicy drukującej która biedna walczy na full przez 30 s. Reset zawsze musi działać po wyyjęciu baterii na płycie. Ale tu jest chyba coś więcej zamieszane. Pozdr.J.
jest to alarm przegrzania głowicy.. jeśli głowice zmieniałeś to teraz kolej na oglądanie wszysttkich złączy jakie są między elektroiniką a głowicą.. wymianie pasma, przeglądanie przepustów na elektronice.. winne może być wszystko.. dobrze jest mieć sprawną pod ręką inną drukarke i po kolei wymieniać: elektronikę, pasmo, mechanizm karetki: tak najszybciej...
przegrzana głowica drukarka przegrzana płyta przegrzana skrzynia
koparka bitcoin ferguson hasło niski temperatura lodówka samsung
citroen xsara picasso schemat citroen xsara picasso schemat
Wymiana filtra DPF w Fiat Ducato - krok po kroku Awaria czujnika położenia wału Iveco Cursor 13 - przyczyny