Może coś z elektryką - może przegrzewa się w zegarach? Można zasłonić i sprawdzić czy po tym pali. Może przegrzana pompa paliwa nie chce działać?
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Ford Ka z roku 1997 standardowo nie ma kontrolki rezerwy. Jeśli masz zegary oryginalne czyli tylko prędkościomierz, wskaźnik paliwa i kontrolki to po włączeniu zapłonu zapala się > smarowanie, ładowanie, kontrolka płynu hamulcowego/ ręcznego jeśli hamulec zaciągnięty, kontrolka przegrzania silnika. Kontrolka przegrzania silnika zapala się po włączeniu...
Sprawdź czy nie masz przegrzanej, stopionej lub zwęglonej wtyczki pompy paliwa.
44- ciśnienie paliwa, wydatek pompy, filtr paliwa, sama pompa, zanieczyszczony zbiornik, przegrzane styki w przekaźniku pompy z tąd uboga mieszanka Albo lewe powietrze, wystarczy dziurawy wężyk.
Polonez GSi w baku jest wmontowane złącze zasilania pompki paliwa które się przegrzało zimne działało po chwili przerywało.
Przekażnikiem steruje komputer,może kleją się styki,spróbój wymienić przekażnik.Pompa paliwa przegrzana,przy jazdach na oparach. Spróbój sam uruchomić go po nocy,czyli na zimno.
Pod maska masz bsm. Szara wtyczka, chyba pin nr 11 to przewód pompy. Sprawdź czy pin nie przegrzany.
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie przegrzanie urządzenia a przecież pompa paliwa jest odcinana przez ten czujnik a to że plus jest na pompie to normalne bo pompa jest kluczowana do masy ,na czas testów możesz ten czujnik zewrzeć
Witaj kolego, no to wypadało by sprawdzić sterowanie przekażnika piny 85 i 30 nie ma + lub - , skoro przekażnik dobry to miernik w rękę i do dzieła. Ps zamień przekażniki na chwilę faktycznie może cewka być przegrzana i nie ma siły podciągnąć zwory.
Przełącz pilota z wentylacji na ogrzewanie. Jeśli faktycznie startuje ogrzewanie (słychać pompkę paliwa) może być uszkodzona pompa obiegu(piec wyłącza się po przegrzaniu).
problem w tym że termistor jest zamontowany w czujniku w zbiorniku paliwa gdy nie dotyka paliwa pompa ma działać jeśli poziom paliwa się podniesie dotknie termistora pompa powinna się rozłączyć. takie rozwiązanie jest wymagane przy tankowaniu paliwa do zbiornika . nie chodzi o przegrzanie pompy. Dodano po 3 czy można wykorzysta coś takiego? http://obrazki.elektroda.pl/4959863900_1...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Prawdopodobnie jest rozwarty jest jeden z czujników : przegrzania lub położenia.
Ostanio w moim aucie po dystansie 850km prawie ciągłej jazdy na LPG /3 przerwy ok 20 minutowe/ spalił się bezpiecznik od pompy paliwa. Po założeniu nowego pompa pracuje normalnie ale przecież paliwo krążące w układzie cały czas się nagrzewa, więc pompa na pewno też się lekko przegrzała. Jestem więc za odłączaniem pompy i w najbliższej przyszłości instaluję...
Kolega grzegorzdr ma rację pisząc, że pompa paliwa jest chłodzona benzyną w baku. Za mało paliwa doprowadzi do przegrzania pompy, przy odpowiednio długiej jeździe. Pozdrawiam.
W większości starszych samochodów z sondą wąskopasmową grzałka jest zasilana z tego samego obwodu co pompa paliwa, jednym słowem pracuje tak długo jak silnik, nie ma ryzyka przegrzania sondy. Znalazłem w katalogu Boscha, max current load Nernst cell 250 µA [url=http://www.bosch-motorsport.de/medi...
Czy autko było podłączane w celu odczytania błędów?Możesz jeszcze spróbować wymienić przekażnik pompy paliwa,być może przegrzana cewka przekażnika.Czy jest zamontowane dodatkowe immo lub autoalarm,bo to najczęściej one lubią spłatać figla.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Sprawdź cewkę w aparacie zapłonowym (czujnik hala) pewnie przegrzana albo spalona a to odpowiada za uruchomienie pompy paliwa przez sterownik. Parę dni temu miałem taki przypadek.
Że właściwie większość płynów jest w aucie filtrowana i się tak zastanawiam dlaczego woda chłodnicza nie jest Widocznie nie jest to konieczne. Problemem w eksploatacji układu chłodzenia zazwyczaj jest uszkodzenie pompy paliwa , lub zapchanie chłodnicy, czego wynikiem jest przegrzanie silnika. Jeżeli takiego objawu u Ciebie nie ma, to nie powinieneś...
Jak na jazdę po garażu to dużo. Od dziesięciu lat nie nie tankowałem benzyny.Poczytajcie na forum Audi. A pompa, nie "pąpa", musi się przegrzać jak jest mało paliwa, które ją chłodzi.
Witam. Jaka kontrolka żarzenia?Swiec żarowych? Jak silnik kręci sie do 1200 to znaczy że komp przełączył się w tryb awaryjny.Nie wolno używac dłużej jak 5 min.Napisz która kontrolka sie zapala lub daj zdjęcie.W sumie niewiele jest powodów w których komp.obcina obroty. Główne to za małe cisnienie paliwa z pompy zasilającej,przegrzanie silnika,brak cisnienia...
Witam. Tak jest to VP44 Może trochę dziwnie większy jest sterownik ale to jest trochę starsza jej wersja, dłuższa i zakrywa mechaniczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Po usterkach, najprawdopodobniej masz przegrzany sterownik.
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Teraz będziesz już wiedział że nie można wyjeździć paliwa do końca , chyba że chcesz jeszcze raz wymieniać pompę .
Katalog sugeruje sterownik 12V D5 SC 25 1920. Zgodnie z kodem błędu 17, szukał bym braku obiegu płynu chłodzącego w układzie np. zapowietrzenie. Nie doszukiwał bym się błędu w sterowniku. Instrukcja: https://www.yumpu.com/en/document/view/1... Z instrukcji wynika, że jest to dogrzewacz, czyli pracuje w momencie...
Wężyk ten odpowietrza Ci pompę jeśli braknie paliwa a pompa będzie chodzić to sie zapowietrzy co grozi zatarciem pompki lub jej spaleniem. Może cos sie przegrzało w pompce i dla tego ponownie poźniej zgasło Ci auto
F 01 Brak rozruchu (po 2 próbach) F 02 Zanik Płomienia (powtórzone >5) F 03 Za niskie lub za wysokie napięcie F 04 Przedwczesne rozpoznanie płomienia F 05 Przerwa lub zwarcie czujnika płomienia F 06 Przerwa lub zwarcie czujnika temperatury F 07 Przerwa lub zwarcie pompy paliwa F 08 Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika dmuchawy lub niewłaściwa prędkość...
Może być zanieczyszczony filtr na samej pompie paliwa w zbiorniku,albo uszkodzona pompa paliwa.Czy czasem nie zabrakło ci kiedyś paliwa w zbiorniku i kręciłeś rozrusznikiem w nadziei,że zapali wtedy mogło dojść do przegrzania lub zatarcia pompy?
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jeśli któryś wtryskiwacz będzie pracował z wyłączoną pompą to jego żywot się szybko zakończy. Niby czemu ? Przegrzeje się ? Nowy to już nie będzie .
Masz na sto procent uszkodzoną pompę paliwa i prawdopodobnie zapchany filtr od gazu, możliwe, że cewka WN jest przegrzana. Pozdrawiam.
Test z płynem CO2 przeprowadzony - płyn nie zmienił koloru. Sprawdziłem ciśnienia - na 7 cylindrach ciśnienie około 11 atm (bomba!) a na jednym 1,5 atm. Zrobiłem od razu próbe olejową i ciśnienie wzrosło do 3. To jest cylinder, na którym jest mokra świeca. Wychodzi na to, że albo tam nie ma w ogóle pierścieni (mechanik partacz) albo są mocno zapieczone....
Witam. Samochód jak w temacie. Auto zostało normalnie zgaszone i już nie zapaliło. Nie słychać było pompy paliwa po przekręceniu zapłonu. Znalazłem uszkodzenie we wtyczce przekaźnika systemowego (taki brązowy, podłużny przy ecu) - przegrzane, kruszące się przewody. Polutowałem bezpośrednio do niego przewody i pompa ożyła. Samochód jakby chciał zapalać,...
Auto stało nieruchome całą zimą pod chmurką i wszystko było dobrze do samego końca. Przewód zasilający jak i minusowy sterownika czyściłem przy klemach. Kostki przy sterowniku wyglądają wręcz bardzo dobrze. Jedynie od czujnika temperatury reduktora było 5cm przegrzanego przewodu, gdzie go skracałem i zastosowałem chwilową kostkę, jak widać na zdjęciach....
przekaznik pompy paliwa jest wlaczony caly czas podczas pracy silnika i moze sie nagrzewac wiecej od pozostalych ktore pracuja okresowo,gdyby naprawde byl bardzo goracy lepiej go wymiienic bo moze ci zrobic niespodzianke na drodze w najmniej oczekiwnej chwili,moze miec przegrzana cewke lub slabe przejscie na stykach
A skąd tam się wzięło takie napięcie? Jedyna opcja to uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Starte i wytopione szczotki to objaw ewidentnego przegrzania silnika pompy. Teraz pytanie, czy przegrzał się z zatarcia czy właśnie od tego większego napięcia?
Tak jest taki wylacznik ale z przegrzaniem on nie ma najmniejszego zwiazku. Na poczatku sprawdz czy jest iskra a nastaepnie czy pompa paliwa dziala i ewentualnie czy podaje paliwo. W pozniejszym okresie bedzie mozna ci cokolwiek pomoc.
Proponuje wyjac skrzynke z bezpiecznikami i sprawdzic czy sciezka na plytce drukowanej przez ktora przechodzi zasilanie pompy paliwowej nie jest przegrzana i czy luty sie nie odlutowaly.
wieslaw125-przestań opowiadac bzdury o, przegrzewaniu się czegokolwiek. Farmazony niedouczonych gaziarzy. Co się przegrzeje?Tylko nie mów że wtryskiwacze. Pompa ma być wyłaczona podczas jazdy na gazie.Temat wielokrotnie poruszany na forum.
A jakim kompem to sprawdzałeś bo to co piszesz jest nierealne bo skoro temperaturę widzi 0° to wentylatory nie byłyby właczone no chyba że masz gdzieś zwarty przekaźnik. W chwili gdy jest uszkodzony czujnik lub jest wypięty temperatura wynosi -40° i wtedy wentylatory się załączają w celu ochrony silnika przed przegrzaniem.
nie napisałeś czy wymienili sito ,ale objawy wskazują na złe spalanie tak więc sito lub pompa paliwa
Witaj, Agregat nie ruszy bez podłączenia sprawnej pompy paliwa,do odpalania na stole musisz mieć też pompę wody,bo od razu będzie błąd przegrzania a po 3 trzech takich błędach zablokuje sterownik,pompa paliwa najlepiej jak będzie dedykowana do D5/D4 ale od D3 też powinna dać rady (tylko pamiętaj 12V lub 24V robi dużą różnicę), podobno różnica D5/D4...
Z pompą zasilającą to może być ostatni trop do sprawdzenia, częściej wsysa olej do paliwa. Oringi uszczelniające masz na każdej pompie wtryskowej i wtryskiwaczach. Po przegrzaniu silnika na 100% są do wymiany. Lejące końcówki wtrysków też Ci zwiększą poziom oleju.
Przewód spalinowy nie jest tu problemem chyba że by było go 10m. Ja doszedłem do tego w TGA po podłączeniu komputera bo parametry rozruchu były ok nawet taktowanie pompy paliwa natomiast dawka paliwa była za duża i to powodowało przegraznie agregatu
Powodem (mam nadzieję, że jedynym) przypadkowego nieodpalania mojego Peugeot Partner Totem (1.4l 2005r) był słaby styk (pośniedziały i trochę przegrzany pin) w złączu 16V GR - p11 w module PSF (wyjście zasilania pompy paliwa). Usterka widoczna dopiero po rozłożeniu wtyku na czynniki pierwsze. Pin został oczyszczony i jeśli nie będzie się grzał to nie...
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Witam posiadam FIAT MAREA 1.8 16V (komp HITACHI). Auto mi zaczęło czarpać. Dolegliwość zauważyłem na gazie, ale póżniej po przełączeniu na benzynke okazało się to samo. Auto generalnie było osłabione, szarpało, czasami nawet przestawało ciągnąć na 1sekundę, póżniej jeszcze doszły problemy z porannym odpalaniem auta. Po odpaleniu (2,3 próba) auto pracowało...
Zbyt wysoka wartość ciśnienia paliwa a właściwie jego skoki to typowy objaw uszkodzonej pompy HP. Co do wentylatora chłodnicy to przy błędach mających wpływ na skład mieszanki np. wypadanie zapłonów, w trybie awaryjnym włącza się wentylator w celu ochrony katalizatora przed przegrzaniem.
Mam dziwny problem z passatem. Któregos ranka przestał zapalać. U mnie wygląda to tak, że po przekręceniu kluczyka, wciśnieciu przycisku alarmu, na chwilę zapalała się dioda od świec, po tym można było odpalić silnik. Wcześniej nie było żadnych problemów z odpalaniem lub w trakcie jazdy. Któregoś pięknego ranka, przestała zapalać się dioda od świec,...
chodzila na sucho bez paliwa ???? !!!!!! czlowieku pompa bez smarowania (paliwem) nie pochodzi za dlugo, zalecane jest aby zbiornik byl w polowie zalany paliwem, w takiej sytuacji jest spore podejzenie ze szczotki sie zawieszaja - za wytarte, badz pompa przegrzana/uszkodzona (poprzez prace na sucho)
Powiem szczerze, że to mój 3 di-tech. Ten trafił już w moje ręce uszkodzony takiego kupiłem. W poprzedniej aprilce też miałem identyczny objaw ale na chińskiej świecy, która jest krótsza można było jeździć kilka dni i tak się jej pozbyłem. Ta jest z 2011r. wymieniłem wtrysk, ten bliżej cylindra, cewki mam 2 nie są to cewko-moduły bo to di-tech. Rozwiązanie...
kod błędu to E 27 Zadziałało zabezpieczenie przed przegrzaniem lub pompa dozująca przestała działać, sprawdź zabezpieczenie i połączenia oraz pompę i jej połączenie.
Witam. Chwilę podziała i gaśnie. A po tej chwili świeca sucha czy zalana? Pytanie czy gaźnik pompuje paliwo swoim podciśnieniem. Może ona pracuje tylko na tym co ma w gaźniku i koniec? Nie znam tej pilarki - nie pomylone wężyki powrotu? Szczelny odcinek połączenia "dół silnika- gaźnik" to to odpowiada za pompowanie podczas pracy Inny wątek - kolega...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Taki błąd jak opisałeś błąd "przegrzany palnik występuje wtedy kiedy nie działa pompa wody elektryczna która znajduje się na ścianie grodziowej na wysokości filtra paliwa tylko głębiej jeżeli ona nie chodzi podgrzewacz przegrzewa się i wyłącza. Regeneracja jest prosta wystarczy wymienić szczotki, lub je rozruszać ten drugi sposób czasami pomaga na rok...
Jak napięcie za bardzo spada przy kręceniu (w FIATach zaświeca się wtedy kontrolka przegrzania silnika i awarii SRS + gong i stosowne do w/w komunikaty na LCD) i za wolno kręci to nie zapali.
co jeszcze może być przyczyną zanikającej iskry? Sprawdź wszystkie czujniki temperatury ;) W Peugot 306 spotkałem się z sytuacją że samochód czasami nie mógł odpalić, komputer wykazywał błąd cewki zapłonowej (a w zasadzie jednego modułu zapłonowego na 4 świece). Została wymieniona na nową, tak samo pompa paliwa (benzyna)... a na koniec okazało się...
sprawdz jeszcze wydatek pompy paliwa to ze stuka wcale nie oznacza ze podaje odpowiednia ilosc paliwa lub jest jakies uszkodzenie w samym sterowniku lub czujniku plomienia, czujniku przegrzania, lub temperatury czynnika chlodniczego pomierz je wszystkie zgodnie z tabelą
Tak wszystko jest w porządku - tak pomyslałem że wymontowana pompa jest w ręcz upalona na kostka więc może długo pracowała na sucho i się przegrzała a zarazem wypchała cale paliwo z przewodów i może zamarzło coś tam ......ale rozgrzałem go na gazie ....chodził z 20 min . juz sam nie wiem
Sprawdz najlepiej w kostkach przy sterowniku czy: -pompa paliwa działa podłacz mase urzadzenia i podaj na przewód zielony z białybm paskiem plusa -czy czujnik płomienia, temperatury wody i przegrzania jest sprawny -czy pompa wody pracuje -dmuchawa czy pracuje Mozna jeszcze zdjac obudowe ze sterownika na płytce jest 5 przekazników przy podłaczanym urzadzeniu...
Na komputerze wartość temp. paliwa to ~17-18 stopni dla dnia dzisiejszego, jak jadę to wzrasta, zobacz na fotkach. Wzrost jest stopniowy, wykres jest płynny, nie szarpie pomiar. Jak dla mnie jest ok :( Poza tym jak wepnę czujnik temp. to błąd jaki wywala auto po wyłączeniu awaryjnym to tylko błąd ciśnienia paliwa, a nie błąd związany z temperaturą....
Znalazłem instrukcje do tego zaworu, fragment poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5140463200_... Rzeczywiście kierunek przepływu jest przeciwny, niż w przypadku innych zaworów nadmiarowo-upustowych o podobnym kształcie. Ciekawi mnie jak odpowiednio wyregulować ten zawór różnicowy bo na pokrętle do regulacji jest tylko "+ "i "-" Jeśli...
I tu się mylisz koniol. Pompy jeśli chodzą na dobrym paliwie i nie dostają powietrza z dziurawego układu, silnik nie został przegrzany, to są nie do zajechania. Silniki mają po 1,2 - 1,5 miliona na zegarku a pompy nie były ruszane. Wtryskiwacze wytrzymują połowę z tego przebiegu, potem zwiększają koszty. :) Jak ktoś chce jeździć na niesprawnych wtryskach...
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem Robura LO 2002 z sirroko 241.02 na pace.. Mam do Was pytanie, gdyz staram sie to uruchomic.. Wyglada na nie ruszane od dawna, wyczyscilem zbiornik na ON, jednak sprzet nie odpala.. Wiatrak sie zalacza, jednak nie grzeje. Swieca jest niby cala, rozebralem sprzet do pompy paliwa, jednak nie chce za duzo grzebac,...
Zdiagnozowałem piec i okazało się że są błędy jednym z nich jest blokada przegrzania pieca usunąłem błędy oprócz tego jednego i piec na dal nie chce się włączyć, oczywiście mogę osobno włączyć pompę cieczy, kołek żarowy, pompę paliwa, dmuchawę pieca nie mam pomysłu co może być nie tak jeśli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/2104540200_1...
A więc... Podłączyłem dziś webasto, odpaliłem... Włącza się, pompka wody pompuje, wiatrak dmucha i po chwili duży przedmuch i wiatrak się wyłącza... Co dziwne, po wyłączeniu wiatraka pompka wody ciągle pracuje - nie wyłącza się... Pompka paliwa nie podaje impulsów - nie podaje paliwa Napięcia na świecy żarowej nie ma, nie podaje od włączenia do momentu...
Witam. Eberspacher D5WZ na stole z podpietym zamknietym ukladem chlodzenia.Zasilany akumulatorem 12,7 v. Po wciśnieciu przycisku start na zegarze(29.2100.71.0007) po dwóch sekundach startuje dmuchawa i grzanie swiecy (pobór pradu 14 A) Po okolo 5-8 sekundach wylącza sie dmuchawa a po kolejnych 15 sekundach spada pobór prądu do zera,nie uruchamia się...
Man tgx po nagrzaniu do danej temperatury Webasto nie uruchamia ponownie. Gdy zmieniam temperaturę na panelu w czasie pracy-temperatura przegrzanie czasami zmienia się 110 stopni C na 7 stopni lub 0. Świeca nowa. Przy ponownym automatycznym uruchamianiu świeca załącza się, a pompa paliwa nie
panie kolego dałem raz do sprawdzenia pompe wtryskową i wtryski, wtryski okazały się złe i zostały wymienione końcówki, pompa miała byc dobra. teraz oddałem do innej firmy pompe i wtryski bo nie dawała paliwa na wtryski, pompa została zregenerowana a wtryski sprawdzone. wymieniłem w silniku pierścienie tłokowe bo silnik u poprzedniego właściciela został...
Panowie niech mnie ktoś życzliwy naprowadzi ,bo mój hydronic D3wz chodził bez problemów do wczoraj .Teraz odpala niby normalnie ,tyle że po kilkunastu sekundach jak już odpali (bo słychać ewidentnie że odpala i działa normalnie) pompka paliwa przestaje cykać i podawać paliwo ,no i w piecu gaśnie .Paliwo dochodzi ,pompka płynu działa i gania płyn .Co...
swiece i czujniki sprawdzasz na przejscie ...u gory na piecu sa czujniki :) dosyc czesto ze wzgledu na zle odpowietrzony uklad przepala sie czujnik przegrzania na piecu najprostsza metoda to zworka w miejscu czujnika moze wtedy odpali ale to tylko do sprawdzenia lepiej miec nowy czujnik :) wrazie czego
Problem wystąpił najprawdopodobniej po wymianie wkładu filtra powietrza. Więc od początku. Po wymianie filtra i odpaleniu samochodu 30sek i gaśnie. Temat powtarzałem min 5 razy zanim się zorientowałem że uszczelka zamiast być włożona pomiędzy nakrętkę a dolną cześć obudowy była ułożona wyżej mianowicie pomiędzy dolna a górną cześć filtra. Przez co układ...
Pompa przeważnie pada z powodu przegrzania, wytarcia się komutatora, zużycia szczotek ale co do sterowania to inna sprawa a powodów jest mnóstwo...czasem tak błachych że aż wstyd się przyznać a jednak.?! Pozdro..
Z tego co zauważyłem to zazwyczaj auto gaśnie kiedy juz jedzie na gazie ale odpala zawsze na benzynie aż do temperatury 45°C kiedy sie automatycznie przełącza. Auto jest wyposażone w jeden z najtańszych alarmów który niedługo wymienie z pododu uszkodzenia jednego z pilotów. Znajomy mechanik powiedział mi, że prawdopodobnie będzie to pompa paliwa ze...
Witam!! Mam problem z silnikiem 1.9 d (pompa Bosch) w citroenie berlingo z 2000r, przebieg na liczniku 200tys km. Otóż autko było przegrzane, obecnie jest po remoncie silnika (pierścienie-cylindry były ok, planowanie głowicy i jest kompletny remont, kompletny rozrząd itp). Problem polega na tym, że autko odpala w miarę dobrze i chodzi na wolnych obrotach...
Moja ulubiona usterka w tej Scanii. Ogólnie usterka ma 2 przyczyny, mechaniczną i elektryczną. Elektryczne to najczęściej skorodowane lub luźne połączenie na pompie lub pod centralką, przetarte przewody itp. do uszkodzenia (przegrzanie) solenoidu lub komputera włącznie. Mechaniczne to na ogół zacinanie się listwy w pompie albo wykraczanie listwy poza...
Temperatury spalin wahają się między 600°C do 850°C dla silników wysokoprężnych i 800°C do 1050°C dla silników benzynowych. Temperatura świeżej mieszanki wlotowej (powietrza lub mieszanki) może przekraczać 200°C do silników z turbodoładowaniem. Nie potrzebnie się ograniczałeś. Trzeba było od razu podkręcić temperaturę do wyżej wymienionych i już mielibyśmy...
Witam. Rezystancję są ok. tranzystor się przegrzał bo został żle osadzony. Zawór o niższej rezystancji możemy sprawdzać podłączając go do akumulatora poprzez przewody 0,5 - 0,7mm na ułamek sekundy. Powtarzam na ułamek sekundy. Zawór ma cyknąć, jak cyknie to jest dobrze. Pobiera on co najmniej 10 amper, oczywiście pracuje krótkimi impulsami.
Witam, zwracam się z prośba do bardziej doświadczonych kolegów gdyż kupiłem właśnie kompresor śrubowy z silnikiem spalinowym 3 cylindrowym,ale do rzeczy, kompresor miał sterownik który zabezpieczał przed skutkami przegrzania silnika,przegrzania kompresora oraz braku ciśnienia smarowania silnika,niestety sterownik się posypał i ktoś zrobił obejście na...
a próbowałeś tankować do pełna ?? zaleca się podczas eksploatacji w zime (chociaż nie tylko) aby bak z paliwem był niemalże pełen. podczas spadku temperatury - woda skrapla się na ściankach zbiornika - być może właśnie dlatego, że jeździsz na gazie - tankujesz mało paliwka (tak przynajmniej wynika - 3 pompa - to niezły rezultat.....) a pompa MUSI mieć...
Odłączyłem dziś oba czujniki oleju włączyłem auto -na desce nie zapaliła się kontrolka oleju jakby nie było przecież nie ma ciśnienia oleju clip też żadnych błędów.Nawet wgrałem nowszą wersje clipa i nic .Może coś z pompą oleju jak to sprawdzić czy jest ciśnienie .Jak działają te czujniki czy przy odłączeniu od nich wtyczek żadnych błędów ? Odłączyłem...
Bezpiecznik 20A ma za główne zadanie chronić samą instalację przed przegrzaniem, jest na wyrost w porównaniu z zapotrzebowaniem pompy-tylko o ile na wyrost.U mnie też jest bezpiecznik 20A ale pompa???Temat dalej otwarty,chyba pofatyguję się niedługo pod blok by zmierzyć mój egzemplaż tylko narazie musze zdobyć amperomierz o zakresie min 20A. Czekam...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Witam. Czy ktoś zna całą procedurę rozruchu i pracy webasta, a w szczegółach: -1' świeca żarowa - a) na jaki czas jest załączana podczas rozruchu b) czy jest wyłączana podczas pracy c) a jeśli tak,to czy jest może czujnikiem spalania? -2' wentylator a) stała prędkość, czy zmienna b) w którym momencie rusza? -3' pompka paliwa a) kiedy załączana b) częstotliwość...
antenek błąd silnika w webasto to 8 a jeśli cjhodzi o czujnik przegrzania to ten z nienieskimi kablami na ogrzewaniu.nie pamiętam ale chyba 10 to właśnie przegrzanie jutro mogę sprawdzic wrazie co.zmostkuj ten czujnik i bedziesz wiedział nic się nie stanie on jest tylko włącz wyłacz.bez obaw na 100% nic się nie stanie.a jak kopci i nie odpala a wszystko...
Od końca: Systemy zasilania pojazdów na postoju dostępne są na przykład tutaj: https://www.sklep.unipower.pl/k26,zlacza... Oczywiście dla celów poglądowych bo to profesjonalne rozwiązania, nie komercyjne. Co za problem odciąć np. pompę stykiem przekaźnika NC, którego cewka będzie zasilana przy podłączonej sieci? Gniazda...
Tak tylko dla przypomnienia - Komputer zaczyna w pełni korzystać z czujników dopiero po pełnym nagrzaniu silnika, wcześniej pobiera dane z niektórych i dopasowuje odpowiednią zapisaną mapę. Jezeli silnik jest przegrzany - lub komputer tak to odczytuje to zmmniejsza dawkowanie paliwa tak żeby go nie załatwić. Ale to tylko teoria. Jaki kod usterki teraz...
Dotarłem do majstra co to robił. Pompa faktycznie od jednopunktowca. Ale on nie widział różnicy. To nie moje auto tylko znajomego, co się u mnie tankuje i już mi go szkoda było bo co rano było wleczenie poldka po wsi. To teraz jak mu zmieni pompę na oryginalną to jeszcze mu o tych zaworach doradzę. Tym bardziej, że po założeniu gazu zaraz mu uszczelka...
Z wiadomych względów nie umieszczę tu kodu źródłowego. Mogę napisać co się dzieje w programie i jak wyglądała adaptacja nowego kontrolera. Widok projektu płytki z adaptowanym kontrolerem. http://obrazki.elektroda.pl/5881767800_1... Oryginalny uszkodzony mikrokontroler należy wylutować i wlutować w jego miejsce płytkę adaptera z mega8....
witam. jeśli próbowałeś je uruchomić wymontowane i/lub bez pełnego oprzyrządowania (pewnie pompa obiegu cieczy chłodzącej) to sie pewnie zablokowało. po pięciu nieudanych próbach urządzonko sie blokuje. kupiłem do opelka d5wz i przez brak pompki paliwa je zablokowałem, po odblokowaniu (tech2) dziś je uruchomiłem,również na sucho, ale z pompką i paliwem,...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
no niestety w dafie takiego zegara nie ma, pozostaje mi sprawdzić manualnie, silnik , świecę i te dwa czujniki, wiem że jeden czujnik jest na przegrzanie czyli sprawdzę czy ma przejście, ale ten od pracy to musiałbym wiedzieć jakie ma mieć wartości bo on chyba steruje oporami. Dodano po 2 aha i jeszcze muszę sprawdzić pompę paliwa czy działa...
Witam, Dostałem do zrobienia samochód: Pacjent: Punto II 1.2 16V 2000r. Problem: Aku się rozładował, został naładowany po czym się zaczęło: po przekręceniu kluczyka: - świeci się lampka fiat code; - świeci się lampka przegrzanego silnika (wskazówka na 0) - gaśnie check engine! a silnik nie pracuje. - nie załącza się przekaźnik R10 pompy paliwa (sterowany...
Witam, mam problem z Astrą która nie pali jak się rozgrzeje, a działa bez problemu na zimnym. Ostatnio podczas jazdy słabnie i nagle ją odcina gaśnie, na komp. pokazuje wypadanie zapłonu, cewka nowa Delphi, świece nowe, czujnik położenia wału i wałka rozrządu wymienione, przekaźnik pompy paliwa zmieniony. Jak się rozgrzeje to nagle gaśnie i już nie...
Wtrącę się i dodam ze jak kolega juz pisał zasysanie powietrza w trakcie odkręcania korka nie jest normalne oznacza zatkany odpowietrznik zbiornika co sprawia podciśnienie w baku co może doprowadzić do wadliwej pracy pompy ,wręcz przegrzania a co za tym idzie, dopisuje ze usunołeś skutek awari a nie przyczynę problem może się powtórzyć:). po czasie...
Panele pv w takiej ciemności prawie nic nie produkują i nie będą pewnie produkować energi pewnie do połowy stycznia więc opiszę moje doświadczenia z panelam solarnymi. Sam układ solarny nie jest skomplikowany. Zestaw Hewalex 5szt. paneli, pompa, zbiornik płaszczowy Draźice 500/100 z jedną wężownicą. Układ "wpięty" do sprzęgła hydraulicznego. Przy pracy...
Przeczytaj jeszcze raz " wykład " kolegi Jana Szymeczko. Pisał on o ceweczce w aparacie zapłonowym. Chodzi o czujnik halla. Miałem taki sam przypadek. Aparat nagrzewał zbytnio się ponieważ zacierała się ośka w aparacie i czujnik przestawał działać (usterka uzwojeń). Znajdź podobny aparat nawet od innego modelu i przełuż czujnik sam czujnik halla(większość...
przegrzana pompa przegrzana płyta przegrzana skrzynia
odblokować telefon samsung galaxy pomiar częstotliwość dźwięk powolne narastanie
amica pa4560a420 przełącznik hyundai
Moment zaczepowy w silnikach BLDC - wartości i wpływ Piszczenie pralki Samsung WW80AA126AX - przyczyny i rozwiązania