Jak nic nie zrobisz to się nie dowiesz. Jakie ma ciśnienie sprężania, słabe to ile. Sprawdź czy się nie rozkręcił karter, luzy na wale i uszczelniacze, jak jest OK to ściągaj cylinder no i będziesz wiedział czy cylinder uszkodzony albo pierścienie przegrzane albo zapieczone. Czasami wydaje się że sprzęt nie do uratowania a po naprawie chodzi jak nowy....
Szczerze mówiąc, luzów nie dobierałem. Z tego, co wiem, to na tych sprzęgłach idzie standardowa tarcza i płyta oporowa, tylko są różne pierścienie zabezpieczające. U mnie zostało to, co było, bo nie było uszkodzone. Ani płyta, ani tarcza nie były przegrzane ani przepalone, więc stwierdziłem, że nie ma sensu dalej się zagłębiać. W skrzyni Econ 1,8 została...
Dla mnie wymiana pierścieni ma sens, wtedy gdy pierścienie stare zostaly przegrzane i straciły sprężystość, a cylinder nie ma progu. U siebie wymieniłem pierścienie bo miałem przegrzany silnik i pierścienie olejowe prawie przewracały się w cylindrze. Po wymianie silnik śmigał ponad 20 tyś km i nowy posiadacz śmiga nadal :) Po tej operacji oleju silnik...
Moje pytanie jest proste: - zmatowić powierzchnię cylindra czy nie? - da to coś czy nie? - przedłuży żywotność pierścieni czy nie? Pierścienie muszę wymienić czy mi się to podoba czy nie dlatego że parę dni temu wywaliło mi uszczelkę pod głowicą i przegrzałem silnik także pierścienie na pewno poleciały a poza tym podejrzewam że mógł być wcześniej przegrzany...
Tak i taki gaz na śrubę. Zabija katalizator sondę lambda jak za ubogo to jeszcze głowica dostaje. Korekty w ECU pewnie pewnie z już w granicznych wartościach. Ciekawe czy CHECK się świeci (jedyna szansa że nie to taka że nie ma żarówki i nawet testu nie robi). Zresztą w ogóle to ja się dziwię że przeszło przegląd. Silnik 1.8 od opla z dobrą sekwencją...
Po przegrzaniu prędzej pęknięte niż zastane. Raczej straciły swoją sprężystość przez co nie dociskają się do ścianek tulei cylindra. Panowie, nie dramatyzujcie. Kiedyś w swoim własnym aucie które brało olej, po zagotowaniu go przez żonę (pękł wąż przy chłodnicy - jazda z mrugająca lampką od przegrzania przez jakieś 5 km) wymieniłem pierścienie, uszczelniacze...
w ostateczności skończyło sie na wymianie panewek pierścieni panewki były przegrzane i pierścienie na jednym tłoko a co do skrzyni to olej zgęstniał
Jeżeli chodzi o silnik, to po takim przebiegu najczęściej do naprawy są zawory, prowadnice i gniazda, oraz przegrzane pierścienie tłokowe, które straciły sprężystość - to typowe w silnikach typu Zipp Vapor. Stawiam jednak na elementy sprzęgła. 2 suw nie ma zaworów :D a ja nie mam chińskiego Zipa tylko Włoski skuter ItalJet. Elementy cierne sprzęgła...
jak wstawiałeś po remoncie mogłeś przegrzać pierścienie. Mogli ci jeszcze rozrząd przestawić i też będzie okrutny muł.
Jeśli są przegrzane tuleje to pierścienie albo musiały popękać ,zapiec się lub mogły stracić właściwości sprężyste. A co za tym idzie silnik brałby olej. Jeśli tego nie było to ten mechanik jest bajkoopowiadaczem.
Sprawdz te zawory a jak nie one to może silnik przegrzałeś i w tłoku pozapiekało pierścienie i dobrze nie przylegają do gładzi cylindra albo są przegrzane i są zbyt miękkie.
Pierścienie zgarniające, auto nie było przegrzane czasem ? Często to się dzieje że pękają / tracą swoje właściwości po przekroczeniu temperatury pracy ...
Przepraszam za błędy. Z tym że tłoki były wyciągane z cylindrów to tak przypuszczam , ale jeśli nie to z ostatniej wypowiedzi autora i tak wnioskuje że to pierścienie(najprawdopodobniej połamane lub przegrzane i tym samym miękie i powodujące nieszczelność). Możliwe jest też to że cylindry są przegrzane i odkształcone należało by je przeszlifować i dać...
Witam nie dawno po uruchomieniu auta z włączonym ogrzewaniem tzn odmrażanie szyb.. po 3,4 minutach z alternatora leciał dymek.. po odłączeniu podgrzewacza wody elektrycznego dymku brak..ale kupiłem drugi podgrzewacz ponoć 100% sprawny i efekt ten sam 3,4 minuty dymek z alternatora... i gorący jak cholera dodam jakieś 4mc temu przy wymianie pompy wspomagania...
Witam Obejrzyj dokładnie prądnicę .Jaki ma twornik może taki jak prądnica LSA. Czy ma komutator bądź pierścienie ślizgowe i szczotki)Chociaż prawie pewne jest że jest to prądnica synchroniczna bezszczotkowa a na zdjęciach zbyt mało szczegółów.Zobacz ile ma diod i do czego są przyłączone .Czy są też diody zamontowane na wirniku.Sprawdź rezystancje uzwojeń...
Witam dużo jest tego dymu z wlewu oleju? Raczej zatarte pierścienie, Nie przegrzałeś go? Odkręć pokrywę dźwigienek zaworowych wtedy zobacz czy to leci zaworami, jeśli nie to pierścienie
myślałem że jak przegrzałem silnik to pierścienie Raczej uszczelka pod głowicą.Kolego sprawdź ciśnienia sprężania i zrób test na zawartość co2 w układzie chłodzenia.
Witam Uszczelka + planowanie głowicy. A z tego co piszesz to masz do wymiany pierścienie, bo przegrzałeś silnik. Co do reszty to dowiesz się jak rozbierzesz silniki. Pozdrawiam W.B.
Możliwe że została przegrzana, odkręć tłumik i sprawdź tłok, pierścienie i wnętrze cylindra.
Łącznie 0,4 mm. Ty wiesz o czym piszesz? Nie ma takiego tekstu jak "przegrzane pierścienie".
Gumowy przewód został założony raptem na dwie godziny aby sprawdzić czy sprężarka będzie w stanie wybić 8 bar. Tłok nie był porysowany tylko przegrzany, zapieczone były pierścienie i sworzeń ponieważ sprężarka pracowała ciągle w starze. W końcu zdecydowałem się na budowę kompresora ze sprężarki HS 17 filmik z budowy oczywiście do obejrzenia na moim...
kupić wydajniejszy lovato. Mieszanka nie powinna być zbyt uboga bo możesz przegrzać pierścienie, wypalą się zawory a w najgorszym wypadku uszkodzisz katalizator.
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
witam ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą na 99% ostatnio wymieniałem w fordzie mondeo - objawy: na wolnych obrotach było ok, brak ogrzewania zimny parownik ciągle zapowietrzający się układ chłodzenia po dodaniu gazu płyn w zbiorniczku wyrównawczym podnosił się na max a na wyższych obrotach przelewał się przez korek, jak masz takie same objawy to...
Widziałem podobny przypadek, wymiana uszczelniaczy nic nie zmieniła a ciśnienie sprężania w benzynowym silniku 13 atm. Znajomy mechanik zasugerował, że mógł być przegrzany silnik i pierścienie uszczelniające trzymają ale olejowe mogły dostać.
Słabe zdjęcie tłoka, nie widzę kołka ustalającego, czy nie doszło do obrócenia się pierścienia? Widać że ewidentnie pękł pierścień w miejscu okna wydechowego, przez co pęknięta końcówka pierścienia rozbiła rowek w tłoku, a następnie krawędź okna wydechowego. W ogóle pierścienie wyglądają jak grube na 2 mm, a cylinder nie posiada fazek na krawędziach...
Rozhartowane pierścienie - silnik przegrzany. Cała zagadka.
pierścieni w żadnym przypadku nie dotykaj. To żart, bo nie łapię? Silnik mocno przegrzany, na panewkach przypalony olej (mineralny), spod głowicy hula wiatr, więc pierścienie raczej stoją. Głowica zwalona, korbowody odkręcone, więc niewielki wysiłek wymagany do pełnej weryfikacji. Wyciągaj bo tłoki też oberwały.
Gdyby dało się "łączyć" szeregowo pompy ciepła, aż do uzyskania przegrzanej pary?.
NO chyba że dobrze ją przegrzałeś i złapały pierścienie to wtedy już bez remontu się nie obejdzie ale przerabiałem dopiero co taki temat wymieniłem pierścienie uszczelniacze uszczelki wszystkie i co piła nie paliła znaczy zapaliła i gasła wymieniłem ośkę przepustnicy bo była wybita i też nie pomoło wyczyściłem gażnik marna poprawa więc założyłem gażnik...
Witaj! Pierścienie służą do ustawiania zbieżności kolorów , a demontaż jest trochę kłopotliwy z powodu kruchości przegrzanego plastiku i ferrytu.
Zmień olej. To chyba mixol a nie olej. Pierścienie przegrzane. Tłok cały w sadzy. Mój cylinder wygląda lepiej, a ma już przejechane 23000 km.
Olej był lany z beczki w takim dość dużym punkcie wymiany oleju. Nie wiem czy mi teraz wymiana oleju coś pomoże skoro już silnik nie pali...Ten diagnosta po sprawdzeniu ciśnienia stwierdził ze są przegrzane pierścienie, które straciły swoja sprężystość i nie przylegają dobrze do gładzi cylindrycznej. Tylko czemu przez pierwsze 5 sekund ciśnienie w cylindrze...
Sprawdź tzw. odmę - musi mieć drożność. Silnik pewnie po dużym przebiegu, albo został przegrzany i "padły" pierścienie tłokowe.
Na środku w tej tulejce (między bolcem na środku a pierścieniem zewnętrznym) jest plastikowy bolczyk, który musi być wciśnięty aby czajnik grzał. Za jego wyłączanie odpowiedzialny jest termik widoczny na pierwszym zdjęciu z prawej strony. Ta okrągła blaszka. Może jest przegrzana.
diagnoza mechanika: prawdopodobne przegrzanie silnika i zniszczone pierścienie.
Olej się spala gdzieś, uszczelniacze zaworów wydechowych, pierścienie. Nie przegrzałeś silnika??
A jaki przebieg mam to auto?? Jeśli silnik był przegrzany to pierścienie mogą być do wymiany, ale jeśli głowicę źle naprawił przedtem to może też być przyczyną, bądź uszczelka pod głowicą ale w to wątpię. Ale bez demontażu i analizy elementów trudno stwierdzić. Tylko nie daj się naciągnąć na cały remont silnika.
silnik jest całkowicie suchy, parkuje w jednym miejscu, nie ma śladu oleju na chodniku polo z 2002 roku dym jest jak się przygazuje, czarniawy, ale wydawało mi się że przy takiej ilości spalanego oleju powinno być siwo za mną, a jest umiarkowanie, na wysokich obrotach około 5000 dopiero wyraźnie widać Dodano po 1 co do płynu chłodzącego, ja uzupełniam,...
Pokaż zdjęcia tych plam. To nie przegrzanie? Źle założone pierścienie uszkodziłyby tłok i cylinder, ale nie wiem, czy od tego tłumik będzie się robić czerwony. Chyba, że cały ten silnik jest tak złożony, że cud że działa.
Wszystko - popękane pierścienie, zatarty/ przegrzany silnik, tak jak wynika z postu maciej123 uszkodzona turbina. Ale skoro jechałeś ze świecącą kontrolką oleju, to dociekanie możesz obie darować - prawidłowa naprawa tego silnika będzie równa cenie samochodu.
Wymieniono 6 tulei cylindrów i pierścienie na tłokach. W czwartym cylindrze, na wysokości dolnej uszczelki płynu chłodzącego, stwierdzono 4 cm pęknięcia tulei. Wymieniono profilaktycznie panewki korbowodowe. Uszkodzenia sprężarki: delikatne rysy po spuchniętym tłoku w cylindrach. Obydwa cylindry sprężarki honowano warsztatowo elastyczną honownicą, ziarno...
Wymienił bym pierścienie, zwłaszcza jak był przegrzany, pierścionki straciły sprężystość.
Maluszek służył mi 12 lat, ponad 250 tys. km. i 4 remonty silnika w tym czasie (o reszcie nie wspomnę).Trzy pierwsze to wymiana pierścieni średnio co 40-50 tys. km, niestety ostatni remont wymagał wymiany całego kompletu (cylinder, tłok, pierścienie), bo stopień zużycia cylindrów był zbyt duży. Na początek docierałem silnik na takiej "domowej" hamowni...
Czy to możliwe ze pompa wody się zacina albo nie daje odpowiedniego ciśnienia? I przegrzało blok przez co pierścienie teraz jak dostaną temperatury to się rozszerzają i blokują wał dlatego gasnie? Staram się znalezc przyczynę tego ze zatarło kolejny silnik, ten drugi akurat to wiem ze przez brak smarowania ale teraz?
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy Ciśnienie książkowe wyjdzie, bo olej uszczelnia pierścienie. Moim zdaniem silnik do wymiany albo kapitalnego remontu, i raczej "pałowany" był, solidne przegrzanie daje taki efekt i wymiana pierścieni nic nie da, kiedy masz owal na cylindrach. W misce szlam, silnik może być już przytarty,...
Witam. Zatarłem silnik w kosiarce po przez przegrzanie. Po rozebraniu widać głębokie rysy na cylindrze po pękniętym pierścieniu. Pytanie do was czy opłaca się naprawiać. Kosiarka ma rok. Ps . Przegrzanie nastąpiło po przez duzy opór jakie stawiało sprzęgło napędu kosiarki, które bylo jednocześnie kołem pasowym z funkcją samonapinania. Pozdrawiam
użyte, przegrzane tuleje cylindrów, zapieczone pierścienie. Trzeciej możliwości już nie ma :| Więc co jeszcze chcesz naprawiać i testować? Znasz budowę najprostszego silnika? jak znasz, to powinieneś wiedzieć, co to jest "oddychanie rękawami" wywalanie przedmuchów i oleju przy okazji odmą.
Kto tu mówi o wyczynach ?? Kosiarka jest 2012 rok, wózkiem już korozja się nieźle zajęła, bo to konstrukcja Al-Ko. Napęd się skończył jakies 2 lata temu. A silnik ma się w najlepsze i to na najzwyklejszym oleju. Jeżeli motor nie przegrzany i pierścienie nie dojechane to dlaczego miałby brać olej?? Spotkałem się natomiast wielokrotnie, że przez niedbałość...
urządzenie przegrzane przegrzane konektory przegrzane aluminium
volume limited testy akumulatorów laptop fujitsu amilo
resetowanie drukarki canon pixma wymiana moduł
Aktualizacja Goclever Quantum 700M - Jak to zrobić? Problemy z odbiorem MUX-8 a instalacja fotowoltaiczna