w fokach tak jest jak padnie czujnik temperatury silnika, objawy wskazuja na to, w foce tak jest ze wlacza wentylator zeby nie przegrzac silnika.
Popieram zacznij od korka i jego uszczelki, silnik sie nie przegrzewa sądząc po wskaźniku wiec termostat zapchaną chłodnicę bym wykluczył.
Ja bym jednak stawiał na uszczelkę pod głowicą. Miałem ostatnio podobny problem (Focus I ZETEC 2.0). Silnik przegrzewał się przy jeździe powyżej 90km/h np pod górkę. Okazało się ze to uszczelka. Po wymianie jak ręką odjął.
witam, posiadam foke mk1 1.6 16v z instalacja gazowa. podczas jazdy na gazie przy 80-90 km/h zaczyna podnosic sie temperatura silnika i to dosc sporo bo przy 100km/h wskazowka juz jest prawie na czerwonej kresce. pragne nadmienic iz przy jezdzie na benzynie problem juz nie wystepuje, moge smialo jechac 140-150. co to takiego? co mozna z tym zrobic?...
Witam. Mam problem od kilku dni, mianowicie po pierwsze na trasie, po przejechaniu okolo 20km grzeje sie silnik? Nie wiem, z lewej strony wskaznik temperatury oleju to chyba jest wbija z polowy automatycznie na czerwony. Do tego nie dmucha cieplym powietrzem ... Co moze byc przyczyna obu tych problemow, oraz czy maja one powiazanie? Przejrzalem wszystkie...
Z rozrzadem to trzeba skrócić interwały i jest spoko Tak też czytałem na forach. Tam też był problem z przegrzewaniem silnika i uszczelką pod głowicą. Silnik to francuskie HDi Nie,to całkowicie inne silniki.
Witam. posiadam Forda Focusa I (przebieg 145 tys. rok 2000), ostatnio 3 razy nie mogłem go odpalić gdy się zatrzymałem(wyłączając silnik) i chciałem jechać dalej.Po odczekaniu godziny lub półtorej ponownie mi odpalał. Czy to może być cewka zapłonowa która się przegrzewa? Dziękuję z góry za odpowiedz.
Te silniki się ciężko odpowietrza . zawsze odkręcałem czujnik zaraz przy głowicy {ten na plastikowym kolanku}przy wlewaniu płynu , sterownik o ile mi wiadomo ma taka cechę że w momencie jak silnik sie przegrzewa następuję wyłączanie poszczególnych cylindrów . tak na wstępie proponuję nowy korek { być może sie mylę ale takie same ma mondeo i escort }.
Witam ! Koledzy wiem, że odbiegam trochę od głównego założenia tego forum (usterki) ale mam dylemat. Proszę Was o pomoc. Za kilka dni jestem umówiony na montaz instalacji jak w tytule. I dalej nie wiem co robić. Czytając wpisy o szybkiej degradacji głowicy, gniazd zaworowych i wogóle problemach z ekspolatacją w silnikach duratec, zetec zastanawiam się...
witam u mnie w c-max sterownik ecu jest zamontowany na pokrywie akumulatora i jest skręcony śrubą zabezpieczającą ...jakaś rada?? ... . silnik wentylatora sprawdziłem , jest ok .... sterownik obrotów wentylatora podmieniony na drugim aucie podmieniony działa .. Pytanie ..... Jaki jest numer Pin na kości ECU ?? chodzi mi ko kabel niebieski który wychodzi...
Mam Forda Focusa 1.6 1.6V.Gaz.STAG300plus+Lubryfikator. Podaczas(na gazie przejechałem juz ok 600km) jazdy zauważyłem, że wzrasta mi temperatura (podczas szybszej jazdy ok 140-160). Po chwili spada i załącza się wentylator wymieniłem już termostat i płyn chłodniczy. Na jałowym biegu, żeby sie załączył wentylator trwa ok 40min i nie wiem jaka jest przyczyna...
Pracuję w serwisie Ford i głowice wcale nie padają jeżeli się o nie dba(nie wolno ich przegrzewać i oczywiście dobry olej M-1 Super Syn).Głowice są aluminiowe ,gniazda też.Te silniki jeżdżą w Fordach od wielu lat i nic im się nie dzieje.Serwisujemy Focusy z gazem które mają przbiegi ponad 300000 km i jest ok.Ponadto układy tradycyjne są wystarczjące...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Wszystko jest fizycznie OK płyn nigdy się nie zagotował tylko wskazuje na to. A co do trybu serwisowego to na pewno ma taką funkcje sterownik że przy przegrzewaniu (wskaźnik) najpierw (pow. 110'c) odcina obroty silnika przy 3000 tyś a później (pow. 120'C) wyłącza dwa cylindry w celu wychłodzenia. Ale mój problem nie tutaj leży - chodzi mi o to że zwalniając...
Nie znam dokładnego schematu układu chłodzenia w tym aucie, ale skłaniałbym się ku zapowietrzonemu układowi. Nawet jak ma automatyczne odpowietrzanie to wydajność takiego rozwiązania może być za mała na silnie zapowietrzony układ. Termostat otwiera i zamyka główny obieg, mały obieg (na którym jest ogrzewanie kabiny) jest otwarty cały czas. Gdyby to...
Przyłączę się do rozmowy ponieważ mam taki sam problem z FORDEM FOCUSEM (2.0l z 2000 roku) i właściwie takimi samymi objawami. Silnik mocno się nagrzał, efektem czego było charakterystyczne syczenie gdzieś z lewej strony w okolicy zbiornika na płyn chłodniczy. Efekt - auto nie miało "normalnego" przyspieszenia, po za tym nie uruchamiał się wentylator....
Witam wszystkich.Temat niby banalny.Klient przegrzewa samochód,typowe dla tego silnika,wybija mu wodę z zbiorniczka wyrównawczego.Tradycyjnie sprawdzam szczelność głowicy,planuję,zakładam nową uszczelkę i nic klapa,dalej to samo.Ok rozbieram blok bo krzywy 0,2 mm tyle co głowica.Na szlifierni chłopaki mówią splanuj i gotowe ,planuję,wymieniam pierścienie...
spalanie ,błędy sondy itp...,ale próbuj może akurat. Błędy są: nie gaśnie Check Engine, ABS, oraz (!). Silnik nie ma mocy żadnej poniżej 1900 RPM. Odpada ruszanie z miejsca bez ręcznego jeśli teren jest choć minimalnie pod górę. Prędkość maksymalna spadła z 185 na 165km/h. I w sumie tyle... Komputer pokazuje spalanie na poziomie 10L/100 (wcześniej...
Witam. Mam problem z moim autkiem. Otóż od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działają wentylatory. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są sprawne (może jakieś przekaźniki, a nie bezpieczniki "poszły"?). Pół roku temu napełniłem klimę bo przestała chłodzić i wszystko wróciło do normy. Po dłuższej obserwacji sprawdziłem obydwa wentylatory "na krótko"...
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
troszke sie zdenerwowałem na tych "mercedesiarzy". Piszą o fiatach że to gówno a nigdy takiego nie mieli. Nie powiem że jestem znawcą bo mam fiata punto II z 2002roku i jest to dopiero mój dryugi samochód ale ludzie, bez przesady. Kupiłem go dokładnie rok temu. Do tamtej pory był serwisowany w aso i miał udokumentowany przebieg 81 tys km. Pojechałem...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
focus przegrzewać silnik przegrzewać skoda przegrzewać silnik
podgląd rejestrator immergas przekaźnik schemat gniazdo przyczepki
porażenie prądem porażenie prądem
Brak zasilania elektroniki prawych przednich drzwi Passat B5 1.9 TDI 90KM kombi Migający ekran radia samochodowego – diagnostyka i rozwiązania