Zabita brudem chłodnica klimy,silnika. Ew. wewnątrz zamulona.
W dolnej partii chłodnicy powinien być wkręcony wyłącznik termostatyczny który steruje pracą wentylatora.Może być uszkodzony i wymaga wymiany.
W tym aucie bez termostatu temperatura będzie wariować. Dopóki nie wlozysz termostatu nie ma co dalej szukać.
To za dużo co podałeś w priv. Dobij do 1.1mm. Domyślam się, że masz szczelinomierz skoro tak precyzyjnie określiłeś tą szczelinę. Nierówno iskra przeskakiwała, o ile w ogóle przy tak dużym odstępie. Dodano po 49 Teraz wiem dlaczego na priv pisałeś, masz zablokowane pisanie na forum :P.
Jeżeli przełącznik jest na 100 to wiadomo że na zegarach będzie więcej. Chyba, że ktoś woli jak tu sugerowano w tym układzie ciśnieniowym mierzyć temperaturę płynu w zbiorniku wyrównawczym po zdjęciu korka. To jakaś paranoja normalnie. Mamy tu nawet fachowca, który twierdzi że takie pomiary są odpowiednie, bo różnią się o kilka stopni. Wobec czego ja...
Witam Sama wymiana płynu nic nie da bo jest to tylko czynnik chłodzący , jak twierdzisz wymieniałaś chłodnicę i pomijam oberwanie ale czy przed wymiana ogrzewanie działało popawnie i czy temperatura silnika rosła tak jak teraz ? Można spróbować przepłukać układ bo jeśli w chłodnicy był szlam to i w pozostałej części układu może zalegać błoto . Warto...
No to sprawdź czy wiatrak ruszy jak zewrzesz termowłącznik, sprawdź sam silnik, sprawdź bezpiecznik, sprawdź czy nie przerwany (zgnity na jakimś odcinku) przewód czarny z fioletowym paskiem.
tutaj masz podstawowe info o tym kombajnie http://konedata.net/nh122.htm
To może ja cuś źle zrozumiałem? Grzeje się silnik, czy przewód / kabel zasilający? Oznaczenia trybu pracy będą na samym silniku. Jeżeli producent przewiduje pracę przerywaną np. przez 10 minut i przerwa, a silnik pracuje godzinę, to nie ma się co dziwić, że się ugrzeje. Cud nawet, że się nie spali... Jakie jest napięcie podczas pracy przy pełnym obciążeniu...
Witam w tym okresie czyli w zimie to raczej się nie włączy .Druga sprawa zależy na jaką temperaturę masz czujnik bo na zegarze masz powiadasz 90 a czujnik może masz na 95-100 czyli załączy przy 100 wychłodzi do 95 i wyłączy wiatrak na czujniku małymi cyferkami podane są parametry tam gdzie zakładasz klucz aby go wykręcić .Jest wiele typów czujników...
Tak uszkodzony jest Spindle Motor. To częsta usterka w tych modelach.
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Silnik się nie przegrzewa przy jego zapchaniu. Za to długotrwała praca z dużym obciążeniem skutkuje pękaniem głowicy przy obsadzie wtryskiwacza pomiędzy zaworami. I o dziwo niczym to nie skutkuje.
WITAM .To nie ja potrzebuję pomocy ,naprawiam ten sprzęt od 35 lat .nie tylko WNA ,ale wcześniejsze WA1 WA2 bułgarskie EP011,ET506 spalinowe toyoty ,nissany i to wszystko co ma koła co dymi i nie dymi ,i to czego już nikt nie chce naprawiać ,..Więc myślałem ,że mogę pomóc...........jakby co zawsze można dać znać pozdrawiam...
W Twoim nie wiem, a w WD-3 zaraz pomiędzy silnikiem a obudową (pojemnikiem) w ciągu ruchu powietrza jest plastikowy element w kształcie cylindra (szklanki a raczej kieliszka, kubka) czy coś podobnego, co przy zatkaniu rury, przemieszczało się w kierunku silnika i przepuszczało powietrze bocznymi otworami z wnętrza odkurzacza ale nie z pojemnika na śmieci,...
Prawdopodobnie silnik. Dowiedz się u lokalnego przewijacza ile kosztuje sprawdzenie zakładając że go osobiście wydłubiesz i dostarczysz. Tak będzie najprościej.
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Chyba pompa siadla..
Też mam problem z przegrzewaniem silnika w Felicji Wymiana głowicy niewiele pomogła gdyż Felicja ma bardzo słaby obieg płynu chłodniczego. Wykonałem u siebie dwie modyfikacje 1/ W termostacie wywierciłem dziurkę około 2-3 mm 2/ Włączenie wentylatora wykonałem ręcznie z kabiny kierowcy W ten sposób jak staję w korku włączam wentylator i silnik się nie...
Układ kierowniczy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Pamiętaj że silnik wkrętarki nie jest przeznaczony do pracy ciągłej - przegrzewa się.
Silnik posiada na uzwojeniach czujnik temperatury i przez jego styki idzie zasilanie do silnika. Jak przegrzewa się silnik to odcinane jest jego zasilanie (w małych 1f). U Ciebie przegrzewa się z powodu pracy w gorącym powietrzu.
Jeśli silnik bardzo się przegrzewa lub nagrzewa się nawet bez obciążenia przez krótki czas, może być kilka przyczyn. Łożyska mogą być zużyte lub luz między stojanem a wirnikiem został zmniejszony, w wyniku czego ocierają się o siebie. Ale najczęściej przyczyną może być wysoka pojemność kondensatora, nie jest trudno to sprawdzić-pozwól silnikowi pracować...
Jaki jest powód, że agregat przegrzewa silnik pompy i czy można to w jakiś sposób wyeliminować? Albo silnie odkształcony od sinusoidy przebieg napięcia albo daleko odbiegająca od 50Hz częstotliwość.
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Zdemontuj wszystkie ruchome klapki , zaślepki rozkręć i rozpoławiaj.
Witam. Dziękuję za zainteresowanie tematem ale problem wczoraj został rozstrzygnięty. przyczyna była można rzec błaha a mianowicie - kondensator, który miał już dużą upływność (zamiast 25uF miał zaledwie ok.2 uF). Pozdrawiam
Zapewne dokurzacz posiada wyłącznik termiczny.. Gdy silnik się przegrzewa wyłacza go.. Radziłbym sprawdzić drozność.. Np filtry..
Cieszy mnie, że ruszyłeś z wiedzą o tym silniku, bo nawet taka wyrocznia jak HENIG z moich czasów nauki nie pisał o tej nietypowej maszynie ani późniejszy LATEK :) No i niejeden może dostać kręćka widząc takie rysunki wyrwane z kontekstu z n/w linków tutaj na elektrodzie, gdzie opisami zacisków także się różnią, no ale kolejność chyba nie ma znaczenia,...
Z napędem bezszczotkowym silnik nie przegrzewa się jak silniki szczotkowe. Bezszczotkowy pozwala na częste dłuższe loty oczywiście w granicach pojemności pakietu zasilającego. Przykład https://www.gimmik.net/WASP_X3V_24GHz_6C...
Dwusiarczek molibdenu używam już w 3 gracie. Rzeczywiście na cuda nie ma co liczyć bo cienka warstwa molibdenu nie uszczelni dziurawego silnika ale nieznaczna poprawa jest. Przede wszystkim silnik pracuje równiej, nie przegrzewa się tak łatwo i jest sporo cichszy. Mocy też chyba ma odrobinę więcej.
Najpierw wypadałoby potwierdzić że silnik się przegrzewa faktycznie i który czujnik zapala ci kontrolka bo mogą być dwa.
Mam zamiar kupić takie pompy zęzowe Zasilanie 12V (3A) Sterownik PWM - mosfet do 10A i 24V - sterownik silników DC Wystarczyłby Regulator Sczotkowy ESC 320A 6-12v ŁÓDŹ ZANĘTOWA (6823995489) w rzeczywistości dopuszcza pracę ciągłą do 40A sporo za dużo, ale tanie. Zasilanie do 12V. Lub Regulator ESC do silników szczotkowych Turnigy 20A. Szczotkowy napęd...
Należy sprawdzić jaki prąd pobiera maszyna w czasie pracy.
Miało być drugi zestaw. Dzięki za poprawkę. Żywotność jednostki raczej nie ucierpi. Taki silnik raczej nie przegrzewa się.
Witam Dokładniej jedno z uzwojeń jest zasilane przez kondensator, który wprowadza przesunięcie fazowe między biegunami magnetycznymi. Natomiast nie zawsze występuje wyłącznik odśrodkowy. Najczęściej uzwojenie rozruchowe nie jest odłączane od roboczego. Wartość kondensatora jest ściśle obliczona, a wpływa na rozruch w taki sposób, że mniejsza pojemność...
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
W instrukcji serwisowej KINGWAY jak i w innych jest napisane, że poziom oleju ma być pomiędzy maxi a min Ja osobiście polecam zawsze utrzymywać poziom oleju na maximum Przy wymianie oleju od zawsze czyli już od 12lat wlewam ok. 800ml i jest Ok. Silnik się nie przegrzewa bo ma zawsze odpowiednie smarowanie A w tych silnikach jest to bardzo ważne, aby...
czujnik na ciepłym silniku miał około 90 Ω Za mało, chyba że silnik się przegrzewa (przy 100°C powinien mieć około 200Ω)
Popierwsze dokładnie odkamienić układ, dokładnie odpowietrzyć układ chłodzenia, w wózkach również obowiazują takie same zasady jak w samochodach czyli korek chłodnicy dedykowany do tego typu układu ,zawsze jest lekkie nadciśnienie ,chodzi o podniesienie punktu wrzenia cieczy, zbiornik wyrównawczy prawidłowo skonfigurowany z układem , przy jakiej teperaturze...
Być może grzeją się przewody,a podmuch z wirowania roznosi zapach, to zależy gdzie stoi pralka i czy jest zabudowana/zastawiona. Tak czy siak do przejrzenia przewody przy grzałce, przy termostatach, przy programatorze, kostka przyłączeniowa pralki, filtr przeciwzakłóceniowy, kostka silnika, zbiornik od spodu - czy nie przecieka i nie kapie na silnik...
Jeżeli napędzany jest hydraulicznie wentylator to proponuję zobaczyć jak wygląda zawór na hydraulice wentylatora. Wentylator powinien pracować cały czas w wolnym tempie i przy podwyższonej temperaturze zwiększa swoje obroty. W tym zaworze jest taka sprężynka i należy ją troszkę rozciągnąć i wtedy wentylator zaczyna pracować. Rozciągamy około 1 cm. Proponuję...
Wymieniłem czujnik temperatury wody i oleju i wentylator chodzi cały czas nie ma poprawy
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
No więc napisał że wymienił silnik turbiny i problemy się skończyły.
Witam, mam problem z myjką Karcher K7 full Control plus W myjące uszkodzone były uszczelniacze pompy i głowicy przez woda przedostawała się do przekładni z olejem a stamtąd olej wydostawał się poprzez uszczelniacz na wirnik silnika. Wirnik i stojan były nasączone olejem. Rozebrałem to, wyczyściłem ile mogłem, wymieniłem wszystkie origni w głowicy, uszczelniacze...
Dla mnie wygląda na zatkane kanały chłodnicy albo visco się ślizga.Nie zapomnij wywalić filterka płynu chłodzącego to oszczędzisz sobie problemów z niskim ciśnieniem oleju(filterek zapchany=chłodnica oleju nie chłodzi oleju=spada lepkość oleju że pompa nie nadąża z ciśnieniem i masz na desce warning low oil pressure).Chłopcy z paccar przedobrzyli i......
Jeżeli silnik się przegrzewa to znaczy, że prawdopodobnie termostat nie otwiera dużego obiegu płynu chłodzącego (nie włącza w obieg chłodnicy). Tak długo jak chłodnica będzie zimna czujnik temperatury znajdujący się przy chłodnicy nie włączy wentylatora. Sprawa jasna - sprawdź termostat - prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana. Powodzenia.
Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
Większość współczesnych urządzeń elektromechanicznych wyposażonych jest w silniki tzw. "przewatowane". Oznacza to w praktyce, ze mają one większą moc niż by to wynikało z ich fizycznych rozmiarów co w praktyce oznacza niemożność odprowadzenia ciepła do otoczenia w sposób ciągły. Dlatego mają one oznaczenia S2 (np.) 15 min. Są to urządzenia przeważnie...
Gdyby się całkowicie nie otwierał to mógł by się przegrzewać a z tego co piszesz wynika że może się nie domykać. Odpal zimny silnik i sprawdź przewody wodne prowadzące do chłodnicy silnika czy obydwa nagrzewają się równomiernie czy nie. Jeśli obydwa się nagrzewają jednocześnie to wymień termostat na nowy i po kłopocie. Jak się nie mylę to masz np. taki:...
Podaj model piły. Tłumik zazwyczaj jest gorący, co do prowadnicy łańcucha to nie powinno mieć miejsca. Łańcuch masz odpowiedni? Sprawdź czy silnik grzeje się bez łańcucha.
Sprawdzić ręką czy silnik wentylatora swobodnie się porusza, oczywiście przy wyłączonej stacyjce. Uruchomić samochód na postoju i poczekać kilkanaście minut, powinien włączyć się wentylator chłodnicy. Jeżeli to nie nastąpi to podłączyć żarówkę zamiast wentylatora i sprawdzić czy jest zasilanie wentylatora.
Czyli z jakiegoś powodu wentylator chłodnicy nie działa na pewno powyżej 105-110 C powinien się włączyć. Trzeba by sprawdzić pierwsze sam wentylator czy działa i bezpieczniki od niego.
Rozumiem ze Ty masz na myśli nie chłodnicę lecz jej wentylator. Wentylator jest załączany czujnikiem temperatury i to on może byc uszkodzony. Nie jest jasne czy on się nie chce wyłączyć w ogóle czy chodzi przez jakiś czas po wyłączeniu silnika. Jesli trzyma cały czas to może trzymac przekaźnik a jeśli po jakimś czasie się wyłączy to jest ok tylko silnik...
A jaka temperatura silnika??
dzięki za zainteresowanie, ale jak wyżej pisałem to ten sam efekt jest jak mam ominiętą nagrzewnicę i wyjęty termostat (talerzyk od dużego obiegu) czyli mam silnik i chlodnice a temp silnika wtedy jest 70-75C na wyjsciu z chlodnicy 65-70C i jak sie przegrzewa to temp zaczyna rosnac do 120 i wiecej a temp ba wyj z chlodnicy juz ma nawet z 30C i nieraz...
Masz tam instalację LPG. W tym silniku (zakładam, że 1.2 60KM) w zasadzie jest normalne, że po 1-2 min postoju na pracującym silniku załącza się wentylator.
Procesor cały czas jakby pracował na najwyższych obrotach. Albo jest uszkodzony, albo masz coś nie tak ustawione w Biosie. Sprawdź, czy masz odpowiednie ustawienia pamięci (najlepsze z profilu). Mi ostatnio się przestawiły taktowania i komp zaczął się grzać aż się resetował na grach (nie wiem czemu samo się przestawiło, pierwszy raz miałem takie coś,...
Nie jestem takim amatorem... :) Termowłącznik podłączyłem normalną kostką, bo pasuje "plug'n'play" - wraz z wejściem modelu 1.9Di 95KM dodano trzeci pin 97 który u mnie jest niewykorzystany, ale włącznik z 95KM pasuje do 90KM - tyle teoria. Bezpieczniki, przekaźniki wszystko sprawne. Wentylator się przecież załącza, kiedy wskazówka jest na 3/4 skali...
Musiałbyś zmierzyć ciśnienie przy jakim zaczyna wywalać płyn. Jeśli silnik się nie przegrzewa to może wadliwy jest zawór ciśnieniowy w zbiorniczku albo jednak sprężarka pompuje. Przy wadach w głowicy, albo w termostacie, zwykle występują gwałtowne skoki temperatury. Możesz zasymulować jakąś końcówką na zbiorniku powietrza niewielki ubytek, tak by sprężarka...
Na odległość to ciężki temat. Nie rozumiem jeszcze idei tego zaworu za rozdzielaczem i 2 przewodów powrotnych. Grzeje się przez tarcie oleju. Gdyby pominąć rozdzielacz i włączyć obieg swobodny, mogło by się okazać że zbyt cienkie przewody w stosunku do wydajności. A może być przyczyną nie właściwy olej? https://www.youtube.com/watch?v=VGcAUmLg...
Na razie sprawdź sam termostat, może już przy tym wyjdzie że trzeba go wymienić.
Na dobrą sprawę dostęp do jego ośki jest od strony wiatraka. Ośkę widać na zdjęciu i nie jest to strona wiatraka. Rozbieranie całości dla przesmarowania to raczej w serwisie producenta Serwis raczej wymieni silnik, zwłaszcza że przyczyna leżeć może na przykład w uszkodzeniu (wytarciu) szczotek, a silnik jest tu jak widać nie najwyższych lotów. o ile...
Witam napisz czy stało się to nagle najpierw napraw wentylator i po kolei znajdziemy przyczyne Pzdr
"z silnika leci dym"-reklamuj....tak jak byście nigdy nie widzieli silnika po przekładce w warsztacie. Wszystko usmarowane ,zaoliwione ,tu z weżyka paliwo chlapneło tam olej wyciekł ,to czy tamto po myciu...normalka. Przepali ,wyschnie i będzie ok. A co to oznacza "strasznie się grzeje"?Aż tak bardzo że się nie da dotknąć? :)
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Różni ludzie, różnie oceniają ten test. Wiesz co? Załóż balonik zamiast korka chłodnicy, ciekawe czy go napompuje na wolnych... Przy malutkiej przygazówce, odkręcam korek a tu takie ciśnienie że korek odleciał do góry na gorącym silniku zrozumiem takie rzeczy ale auto całą noc stało i silnik był zimny Że gorące może być niebezpieczne, to wiesz... Gdy...
Mam problem. Silnik w Suzuki Grand Vitara , Silnik po zatrzymaniu się na wolnych obrotach zaczyna wzrastać temperatura. Włącza się wiskoza.
Witam .Czy masz jakieś inne objawy złej pracy silnika np. spadek mocy ,znikanie płynu chłodzącego .Czy chłodnica jest goraca ? Czujnik temp. ten od wskazika jest w silniku a od właczania wiatraka w chłodnicy . Pozdrawiam
A w którym miejscu jest ten czujnik? Czyli manometr nie powoduje tego iż kompresor się nie wyłącza?
Konstrukcja tłumika nie jest przypadkowa, dobrana jest do konkretnego modelu silnika. Pewnie że silnik będzie pracował bez tłumika ale dla poprawnej pracy musi być założony.
W temperaturze pokojowej styki wył. term. mają być złączone i powinny zamykać obwód. Mogą być zaśniedziałe. Śruba służy do regulacji temperatury wyłączenia. Ustaw śrubę w pierwotnym położeniu. To, że się samoczynnie wyłącza może oznaczać, że urządzenie się przegrzewa i wskutek zadziałania tego wyłącznika urządzenie zostaje wyłączone. Albo jest rozregulowany,...
Ale ja ten silnik wygrzałem w piątek u siebie na placu i wszystko było ok, termostat się otworzył, chłodnica cała gorąca i włączył się wentylator. Ale jak auto się przegrzewa na autostradzie i jest zimny przewód dolny chłodnicy, to wentylator się nie włącza. Czy tam są 2 czujniki ? Jeden wskaźnik a drugi do komputera ?
Ogrzewanie w środku jest? Wymieniaj dalej, a co :) Może ktoś w końcu wpadnie na pomysł sprawdzenia pompy wody lub poprawnego odpowietrzenia układu ;)
Witam. Wydaje mi się że należy zacząć od podstawowych obserwacji. I dopiero później można wyciągnąć wnioski. Należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. Uruchomić silnik (o ile będzie to możliwe) i obserwować. Jak szybko wzrasta temp. silnika. Czy włacza się wentyl chłodnicy. Czy otwiera się termostat (w takim przypadu dłonią sprawdzamy...
jest zabezpieczony na przegrzanie. A powiedz mi czy kondensator pracuje tylko przy rozruchu czy przez cały czas pracy silnika?
Parę lat temu, kiedy planowałem wziąć udział w Kazachstan Solar Challenge, zastanawiałem się nad tym, jak własnoręcznie zrobić sterownik do trójfazowego elektrycznego silnika rowerowego. Po krótkim poszukiwaniu znalazłem interesujący artykuł, który wyjaśnia ten temat dość dokładnie. Postanowiłem przetłumaczyć najciekawsze jego części. https://obrazki.elektroda.pl/1602722800_...
Próbowałem 8+8/równolegle czyli wyszło 16µF. Nie ruszy. Próbowałem 8+8+6/równolegle/22µF ruszył ale grzeje się nie miłosiernie.
Witam mam problem z przegrzewaniem się silnika, objawy są następujące temperatura się podnosi i gotuje się woda w zbiorniczku wyrównawczym, a chłodnica jest zimna nie włącza się wentylator bo okolice czujnika went. są zimne. Chłodnica zawsze była ciepła do pewnego momentu. Pompa wody raczej sprawna ponieważ słychać krążący płyn po nagrzewnicy.
Witam, ostatnio podobna usterka pojawiła się w mojej pralce Candy CT 1296 TXT . tj. na programie prania bawełny 60°C prała normalnie przez ok. 40 minut, tzn. do momentu gdy do końca całego programu pozostało około 2h 06min (na wyśw. LCD). Po tym, zaczynała wirować z bębnem pełnym wody, bez wcześniejszego jej spuszczenia. Trwało to kilka sekund z energicznym...
Silnik RC ASG High Torque to silnik szczotkowy wymaga dotarcia szczotek na zmniejszonych obrotach, zbyt długa praca pod obciążeniem i max obrotach tego silnika może spowodować spalenie stojana i uzwojenia oraz innych elementów baterii Lipo itp.
Jeszcze nie zdjąłeś pompy, a już ją zdiagnozowałeś... Ciekawa forma diagnostyki. Myślę, że z takimi umiejętnościami niejeden zakład by cię zatrudnił.
silnik sie przegrzewa i nie włącza sie ani od klimatyzacji ani od chłodzenia silnika
Właśnie sprawdzam a może to być przyczyną.. Dodano po 2 Właśnie sprawdzam rozrząd ale nie wiem jak ustawiony powinien być wałek wyczytałem ze najlepiej na zegar ale takiego nie posiadam.. ustawiłem na znaki pompe i wał mam tylko problem z wałekiem
To zostaw jak jest.
Temat zamykam.Okazało się że przypaliło się sprzęgło.Prawdopodobnie po wymianie uszczelek ten sam olej co kupowałem kiedyś się już nie nadawał ,być może był za mało gęsty i temp za wysoka i przypaliło. http://obrazki.elektroda.pl/5626987000_1...
Pamietaj o kolejnosci odkrecania i przykrecania glowicy,przy odkrecaniu musisz od zewnatrz do srodka po obu stronach tj.raz lewa raz prawa,moze najpierw sprawdz tak jak koledzy ci doradzili powyzej,czy woda nie wylatuje jak sie grzeje,bo glowice jak zdejmiesz to trzeba ja planowac,nie mozna jej zakladac od tak.
Jaki byl efekt zatkania? Przegrzanie Silnika? jesli tak to sprawdz kompresje? Moze uszczelka pod glowica? Przeplukaj caly uklad wodny w silniku. Kup w sklepie motoryzacyjnym plyn do regeneracju-plukania ukladu wodnego i wedlug instrukcji przeprowadz. Wazne, po tym dokladnie przeplukaj caly uklad woda. Po napelnieniu plynem chlodniczym,dokladnie odpowietrzyc....
wlacznik wentylatora nawalil!!! wymien go i bedzie wszystko ok.
hm........ Nie napawa to optymizmem :( No ale cóż chyba trzeba się będzie wspomóc "fachowcem" :( i znowu koszta ...... na razie dzięki za to . Może komuś coś jeszcze wpadnie do głowy z moim problemem.......
Witam, mój problem polega na tym, że w moim vw polo przegrzewa sie silnik. Wymieniłem termostat, oraz kompletny rozrzad z pompą wody mimo to silnik nadal sie przegrzewa. Górny waz wody chlodnicy, nagrzewnicy są gorace, natomiast dolny waz, który prowadzi do chlodnicy i sama chłodnica są zimne, co to może byc?
Stanęła pompa, po odkręceniu korka pojawia się samoistny obieg i załącza wentylatory, jak słusznie napisał Moderator, co by nie było głowica do zdjęcia temperatura 130 st raczej jej nie posłużyła a pewnie i zaraz była dolana zimna woda do układu :(
Silnika się przegrzewa .po przejechaniu paru kilometrów temperatura skacze już po 100 stopni wymieniłem termostat na nowy i dalej nic chłodnica się załancza i chłodzi ale zaraz znowu się nagrzewa co to może być ?
Ciekawa sprawa . Pozostaje tylko wentylator. Jedyne co mogę doradzić to zamienić miejscami te dwa silniki.
Szczelność głowicy była sprawdzana?
A czemuż to podejrzewasz uszczelkę pod głowicą ? Raz jest wypalona, z przedmuchem - uszkodzona, a raz nie ? Miałbyś cały czas podobne objawy, a nie tylko na światłach. Miałem pękniętą głowicę, to trochę :( gorzej niż UPG. Rano staw w cylindrze, po odpaleniu gdy wydmuchało płyn jeździł dobrze aż do pełnego zagrzania, wtedy dopiero musiał ten płyn z pęknięcia...
Siadla albo uszczelka pod glowica albo jest jakies pekniecie np w glowicy. W niektorych markach sa np rozdzielacze wodne przykrecane do glowicy jednoczesnie uszczelniajace np tyl waleka rozrzadu i jest to na jednej uszczelce - trzeba wpierw to posprawdzac a potem pchac sie w glowice. Czasami sa zastosowne chlodniczki oleju chlodzone niby woda wiec i...
witajcie mam problem z tym autkiem.Przegrzewa mi się silnik i oszrania mi reduktor gazu.Nie jest to wadą termostatu sprawdziłem.Nie podejrzewam uszczelka pod głowicą ponieważ nic nie leci z rury wydechowej.Zostaje mi tylko pompa wodna jak ją sprawdzić nie wyjmując z silnika.
Po wstepnych oględzinach - Wirnik wraz z pompą obraca się w miarę lekko - nawet pomimo pompy zalanej wodą ( niestety chwilowo nie mogę jej rozkręcić, gdyż jest potrzebna - w weekend ją rozbiorę i wezmę na stół) Kondensator z opisanych 20uF ma ledwo 14 - jak będę ją rozbierał to zmienię na inny - mam pod ręką z tej omnigeny 20uF. Niestety oporności uzwojeń...
To jest forum elektryków a nie wróżbitów. Jakoś u autora kompetentna osoba potrafiła stwierdzić uszkodzenie uzwojenia stojana i raczej na pewno nie posługiwała się szklaną kulą.
silnik przegrzewa silnik pralka przegrzewa silnik indukcyjny przegrzewa
przedni wycieraczka moduł ładowania laptopie peugeot ustawieni
rzutowanie prostokątne pioneer instrukcja obsługi polski
BMW X3 E83 2.0i N46B20B - brak przyspieszenia i szarpanie Lokalizacja sterownika PTCU w Mercedes W213 220d