Wiem ,że wiele wody upłynęło ale mam to samo w moim mondku (160tys.km. ) . Opony nowe ,inne felgi - to samo. Wibracje przy 100-140km/h . Tarcze i klocki nowe. Zaciski nie blokują się ,gumki wymienione ... wszystko jak ta lala. Bije półoś (krótka) ...druga- dłuższa (ta z podporą) delikatnie też ale nie tak jak pierwsza. Czasem -raz dziennie ,rano,w drodze...
Witam. Piszesz że półosie regenerowane. Poszukaj moich wątków. To samo przerabiałem z podobnym przedziałem prędkości. U mnie 80-110km/h Problemem okazał się przegub zewnętrzny. Poszukaj w moich watkach Wszystko opisane jak przebiegało szukanie i wynik tego. Może się przyda. Pozdrawiam.
To padł przegub zapewne miałeś szczęście ze dojechał i na trasie nie zrobiłeś jednego skrętu za dużo. :D
Jeśli nie ma żadnych luzów na drążkach, to można zadać pytanie- czy auto nie miało żadnej kolizji przodem. Jeśli tak, to może mieć delikatnie wygiętą półoś napędową, lub uszkodzony przegub półosi w skrzyni.
Krzywe koło, opona albo felga. Jeśli tylko podczas przyspieszania może być przegub
miałem ten sam problem, przyczyną bym rozwalony przegub wewnętrzny lewy, po wymianie jka ręką odjął
Jak mocne drgania odczuwałem to już pisałem. Po wizycie u mistrza Automatów dowiedziałem się, iż w skrzyni brakowało 2 l oleju.... Moje pierwsze przypuszczenia się potwierdziły. Za drgania najprawdopodobniej odpowiadała skrzynia lub bardziej brak odpowiedniej ilości oleju(może komp szalał?) Oczywiście Pan skasował liczne błędy i o dziwo drgania ustały......
przegub wewnetrzny 100%
(...) dalej puka, stabilizatory były zmieniane w maju lub czerwcu, jeżeli ktoś wie co to i jak to sprawdzić czy to to będę bardzo wdzięczny bo już nie wiem co się mogło zepsuć, odrazu mówię że żadnych luzów na zawieszeniu nie ma , bo byłem na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Dodano po 1 Wstępna ocena dostępnych informacji - Samochód : Seat...
Witam, Ford Focus 1.6 TDCI 2005r, drgania (pod nogami pasażera i na pedale gazu) powyżej 80km/h i na 4 biegu. Koła i opony pozamieniane, wymieniona prawa półoś (na starej rozleciał się przegub wewnętrzny) problem pozostał. Czy ktoś miał podobny problem ?
Przegub wewnętrzny. Na kanale możesz sprawdzić który i wymienić półoś z tymże przegubem.
Accord VII - problem drgania kierownicy wynikjące najczęściej z luzu na wieloklinie przegubu wewnętrznego, powodujące że odgina się na boki i półoś nie pracuje osiowo. Zastanawiam się, czy w części przypadków drgań nie powodował czasami przegub zewnętrzny. Zakładając, że ma on wżery mógłby odginać półośkę powodując przekręcanie przegubu wewnętrznego...
Na moje półoś do wymiany, ewentualnie przegub wewnętrzny.
Witam. Mam taki problem. W VW Sharan wibruje delikatnie (lecz odczuwalnie) podczas przyspieszania na drugim biegu. Wibracji nie ma na żadnym innym biegu w całej prędkości obrotowej. W aucie były wymieniane oba przeguby wewnętrzne, oraz krótka półoś z flanszą. Półoś oryginał VW, przeguby zamienniki. Przed wymianą auto całe się trzęsło. Po wymianie drgania...
Wymieniłem poduszkę skrzyni. Nie pomogło. Potem przegub wewnętrzny i drgania ustaly. Uszkodzone było łożysko w krzyżaku przegubu. Jeździłem prawie rok zrobiłem 20tys km i jazda była przyjemnością a ostatnio podczas trasy 400km w połowie zacząłem odczuwać identyczne drgania przy przyspieszeniu. Wymontowalem polosie i żadnych luzow. W zawieszeniu też...
Te drgania odczuwasz przy różnych prędkościach, czy tylko w zakresie 110-140km/h ? Opony sprawdzone i wyważone, zresztą na innym komplecie jest to samo Komplecie opon ? A felgi ktoś sprawdzał ? Zamieniałeś koła przód na tył ? Ja miałem felgi krzywe, w ósemkę, oraz jajowatą. Jedna była odczuwalna przy ok 80-90, druga powyżej 110km/h. Wyszło przypadkiem,...
Skoro wyciągali amortyzator przegub wewnętrzny mógł się za daleko wysunąć. I mogła rozleciec się sprezyna w przegubie. Należało by to sprawdzić. Półoś z prawej strony.
Przegub wewnętrzny sprawdź.
Czy przegub zewnętrzny może mieć luz?Jak złapie za półoś mogę ruszać kołem ok 0.5 cm.Pacjent to passat 1.9 tdi 105 KM. 2006r.Są odczuwalne drgania na kierownicy lecz kierownica nie lata.Słychać także tłuczenie które zaczyna się od ok 80 km/h i wraz z prędkością wzrasta.Rano tłucze mocniej-po nocnym postoju -a po kilku godzinach stania tłucze dużo mniej.Tłuczenie...
Dokładnie poduszki pod skrzynią czy nawet silnikiem wywalone. podpora wału czy też przegub elastyczny nawalał by podczas jazdy. A to czy zimny czy ciepły to wiadomo, że silnik rozgrzany ma mniejsze drgania oraz termicznie czasem różna luzy się kasują. Wejdź pod auto popatrz bo tak to można zgadywać.
Sprawdź przegub wewnętrzny . Miałem Passata z podobnymi objawami i po wymianie przegubu wróciło do normy .
Witam!!!Wymieniłem osłone przegubu wewnętrznego(tego od skrzyni) ponieważ wymieniałem sprzęgło to całą półoś wyciągnołem.Rozkręciłem ten przegub i po skrecenie machnołem sie i środek zamontowałem odwrotnie i przegub był "sztywny" i NIE SKRĘCAŁ SIĘ.Rozkręciłem odwróciłem środek "tam gdzie są wyżłobienia na kulki" zamontowałem i przgub bez problemu pracował...
Mógł uszkodzić się przegub wewnętrzny.
Zamiast dywagować kolejne wieczory czy czytać kolejne wywody a wręcz domysły, bo nikt tego na oczy nie widział zabierz auto do polecanego warsztatu i niech zdiagnozują. Wywalisz kasę na kolejny zestaw a się okaże, że uszkodzony przegub wewnętrzny lub poducha. Auto na podnośnik i trzeba obejrzeć co i jak, a dopiero potem kasę wydawać.
zwracam sie z prosba o pomoc w zlokaliozowaniu drgan pojawiajacych sie przy predkosciach 70 /80 i pozniej znacznie pomiedzy 100 a 120 , nastepnie sa wyczowalne delikatne drgania na plecach dobiegajace z tyly auta kola 20 cali wywazone na 0 zawieszenie sprawdzone zero luzow Czy ktos mial przypadek zeby podpora siadla lub przegub gumowy ? przebieg 205dkm...
Witam, od pewnego momentu podczas przyspieszania z 2 pierwszych biegów słychać jakieś drżenie z przodu od strony pasażera w okolicach 2-3k obrotów i pytanie czy to będą przeguby? auto na postoju nie ma drgań nawet jak przegaruje do odciny, najbardziej czuć to jak auto jest zimne i potem po przejechaniu kilku km drgania z przyspieszania z 1 biegu czy...
Ok kolego właśnie się biorę za to po operacji dam znać w jakim jeden i drugi jest stanie Dodano po 19 Temat zamknięty faktycznie lewy przegub od strony skrzyni był uszkodzony teraz jak ręką odjąć, dziękuję z góry za pomoc.
Witam. Z racji że znalazłem dziś troche czasu na pogrzebanie w aucie zauważyłem że wachacz górny przedni lewego koła ma odstaniętą guma od tuleij. Mało myśląc zakupiłem drugi i wymieniłem dziada. Efekty są takie że nastąpiła odczuwalna poprawa. Nie wozi tak po drodze i jest o wiele mniejsze bicie na kierownicy. O wiele mniejsze praktycznie nie wyczuwalne...
nie ma luzów na piastach i nic nie wyje ,ktoś mi powiedział ze może to być przegub wewnętrzny ale one nie mają luzów
Przegub wewnętrzny. Przeciwwaga na półosi jest? Nie zsunęła się?
Niestety mylisz się, uszkodzony przegub wewnętrzny - ten przy skrzyni podczas większej prędkości słychać i czuć, gdyż półoś nie jest ustawiona osiowo do przegubu. Czasem wystarczy jedno mocniejsze ruszenie z pod świateł i przegub siada.
Jeżeli przegub uszkodzony to ten przy skrzyni skoro mie czuc w kierownicy
Czy przypadkiem nie masz luzu na długiej półosi. Może masz wybity przegub wewnętrzny i półoś dostaje bicia
kolo dwumasowe i wymienilem trzy tygodnie temu, a podczas jazdy na wprost nie jestem w stanie stwierdzic z ktorej strony to drga, kupie dzis przegub w takim razie i zobacze co sie stanie
Witam, problem dotyczy Opla Astry, lecz może dotyczyć też wielu innych aut z tego typu zawieszeniem. Przy prędkości 25 km/h słychać ciche wibracje 2x/s (prawdopodobnie w okolicach lewej strony, przy kole), w tym czasie brak drgań na kierownicy. Wibracje te przypominają bicie niewyważonego koła. Przy prędkości powyżej 100 km/h przenoszone są mocne drgania...
wiesz nie wiem jak to jest w Lanosie do konca, sworzeń wachacza jest częściom wymienna w Lanosie czy nie? i trzeba wymieniać caly wachacz? Przy skrętach to głownie walić moze Ci przegub przy kole drgania kiery tez moga być od przegubu. Mi ktoregoś razu jak przegub padał to kierą waliło jak glupie. Sprawdz czy na puszczonym gazie i wcisnietym sprzegle...
Minęło kilka lat a problem z wibracjami pozostał. Wibracje w chwili obecnej pojawiają się od 110km/h do 140km/h, ich intensywność zależy od wielkości felgi, na 17stakch czuć bardziej, na 16mniej, a na 15 prawie wcale. Wibracje czuć na karoserii auta jaki i na kierownicy, szybkie drżenie. Wszystkie gumy w zawieszeniu wymienione, łożyska amortyzatorów,...
Celował bym w sprzęgło, aczkolwiek najpierw sprawdź dokładnie ten przegub
Wał należy złożyć na frezie nieruchomą częścią krzyżaka liniowo na wprost następnego krzyżaka część nieruchoma.To jest ogólna zasada składania wałów. Jannaszek, ileż Cię można prosić żebyś przestał bredzić? Widziałeś wał w polonezie? Proszę: http://obrazki.elektroda.net/26_12841478... http://obrazki.elektroda.net/31_12841478... http://obrazki.elektroda.net/14_12841478...
Dokładnie, ciężko potwierdzić tego typu usterkę na odległość, ale skoro taka anomalia występuje tylko podczas skręcania też sprawdził bym przegub zewnętrzny
Przegub trójpalczasty i wszystko z nim jest ok
Pomijając samo koło zostaje półoś, przegub wewnętrzny, hamulce, a dalej to już skrzynia biegów, w nich też lubią siadać łożyska. Zamieniłeś już koła? Czuć drgania na lewarku biegów lub na pedale hamulca?
Przegub zewnetrzny do sprawdzenia- nie sa uszkodzone manszety przypadkiem ?
Skf jest dobry, uzywalem w a4, wiem, polecam nie ma co kombinowac i szukac bo szkoda czasu, i kupowac w sklepie raczej proponuje. I chodzi o wewnetrzny, zewnatrzny przy skretach ale to raczej bys zauwazyl. Ja osobiacie stawialbym na zawieszenie lub dwumase , nie sadze zeby przegub az do tego stopnia powodowal takie drgania. Moze strzelac ale drgania?...
Można sprawdzić czy mechanizm różnicowy przypadkiem nie powoduje drgań na wskutek pęknięcia jakiegoś elementu tegoż mechanizmu? Podnieść przednią oś, zapalić motor, puścić koła swobodnie na wolnych obrotach i zaobserwować czy kręcą się z jednakową prędkością zatrzymać jedno koło, później drugie czy coś nie chrupie itp. W fiacie miałem taki przypadek...
Jeśli byłby to przegub zewnętrzny działo by się to przy małych prędkościach i skręconych kołach.Towarzyszy im charakterystyczny hałas. Jeśli drgania powstają podczas dużego obciążenia, ale na prostej drodze, prawdopodobnie uszkodził się przegub wewnętrzny. Sprawdzałeś zbieżność kół, geometrię zawieszenia? Mogą to być również luzy na sworzniach lub zużytych...
W dodatku zauważyłem dzisiaj, że przy maksymalnym obrocie kół w prawo stukanie mocno się nasila. Może to będzie jakiś pomocny trop? Takie objawy wskazują na przegub zewnętrzny.
drgania ustapily narazie malo przejechalem ale juz nie drga przy przyspieszaniu i hamowaniu a przyczyna byl prawdopodobnie przegub rozsypal sie a wczesniej nic nie stukalo tak jak zwykle.
Cześć Mam problem z moją polówką 6R 1.4 Autko ma przejechane 80000km a prawy przegub wewnętrzny był wymieniany już 5x. Między wymianami mija średnio 12000km. Gdy kupowałem go, wiedziałem, że był stuknięty w prawe koło, ale podłużnice były całe, więc się na niego zdecydowałem. Niestety okazało się, że Polo dostało łomot bezpośrednio w prawe koło i to...
to ewidentnie czuc w prawym kole.tak cos mi sie wydaje ze to moze byc sprawa poduszki od zawieszenia silnika.auto ma przejechane prawie 100.000 i poduszka zawieszenia skrzyni byla juz zmieniana takze uwazam ze i te tez sa slabiutkie juz.zawieszenie jest w porzadku, amortyzatory trzymaja dobrze. to nie jest moze szarpanie ale takie drgania i to wydobywa...
mercedes przegub przegub toyota przegub stuki
lodówki bosch opinie bezpieczniki renault scenic mastercook kuchenka
czujnik ciśnienia skrzyni korbowej jakie imadło kupić
Wymiana bezpiecznika w prostowniku Powermat PM-CD-50RWL Wpływ wagi kul na losowanie Lotto: analiza i technologie