No niestety... Przegub bez zacisku nabiera brudu później si psuje i jest tak jak teraz kolego... Musisz mieć osłonę zaciśniętą To może być przyczyną problemu
Sprawdz mocowanie zacisku hamulcowego , jak ok sprawdz czy nie rozleciał się któryś przegub, mogło się zdarzyć , przy demontażu mcpersona nie podwielisli półośki i wypadły kulki z przegubu
Przegub kulowy z zaciskiem to stadardowy komplet do siłownika typu Jack lepszej klasy. Reszta wygląda na samoróbkę.
Zwykłe zaciski jednorazowe, zaciskane identycznie i tym samym narzędziem co opaski mocujące osłony przegubów. Żywotność-jak rdza nie zaatakuje i ktoś nie wsadzi łap to w zasadzie dożywotka. Zaciski jakie użyłeś to nie ślimakowe tylko popularne zaciski skręcane-też dobre.
Jeśli sworzeń odkręcisz jedną śrubą ze zwrotnicy to nie trzeba. Jeśli odkręcisz trzema śrubami od wahacza to trzeba. EDIT Naturalnie końcówkę drążka, przegub zewnętrzny i zacisk hamulcowy też musisz odkręcić.
W takim aucie nie powinno się to zdarzyć, ale napiszę(dodam jeszcze). Sprawdź przy tej prędkości : poleć ze 170 i zacznij delikatnie hamować, moze klocki albo zaciski, przy mniejszej prędkosci tak ze 100 mocniej depnij na hamulce, może ABS, może przegub... Pozdrawiam
Witam Znajomy miał podobny problem, ale rozwiązał go w ten problem ze na 2 podnośnikach hydraulicznych podniósł o jakieś 20cm silnik i przegub w pewnym znaczeniu tego słowa wyszedł sam:) oczywiście musisz zdjąć koło i odkręcić zaciski od tarczy. Pozdrawiam
Panowie do tego lejka i ogolnie do zakladania oslon przegubow przez sam przegub kupuje sie inne "uniwersalne" oslony przebubow i wtedy zalozysz ladnie reka przez lejek. W tym typie polosi przegub zewnetrzny nie jest wgl demontowalny i jak sie rozleci to polos na zlom. Zwykla osone mozesz zalozyc tylko i wylacznie sciagajac przegub wewnetrzny ten od...
Takie usterki lokalizuje się dosłownie w kilka minut. Tam nie ma żadnej filozofii, masz trzy rzeczy do sprawdzenia (posłuchania stetoskopem) skrzynia, przegub wew. półosi, przegub zew. półosi, piasta z zaciskiem. Wcześniej opisałem jak. Jak montowałeś łożysko, prasa czy młotek. Stetoskop lub kawałek kija od szczotki powinien wszystko powiedzieć.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Witam Podnieś koło i je zdejmij. Odkręcasz nakrętkę półosi. Odkręć zacisk hamulcowy od zwrotnicy. Zdejmij tarczę hamulcową. Odepnij przegub drążka kierowniczego, odkręć zwrotnicę od wahacza i od mocowania amortyzatora. Zsuń zwrotnicę razem z piastą z półosi. Masz wszystko na wierzch. Teraz potrzebna jest prasa lub duże imadło. Wyciśnij piastę ze zwrotnicy....
Piasta przedniego koła 290Nm (nowe nakrętki) kierownica 24Nm Zamocowanie przekładni kierowniczej 130Nm zewnętrzny przegub drążka kierowniczego 40Nm (nowe nakrętki) zacisk hamulcowy 30Nm przód zacisk hamulcowy do zwrotnicy 130Nm zacisk hamulcowy do czopa osi 66Nm czujnik liczby obrotów koła ABS 7Nm nakrętki śrub mocujących koła 90Nm
Jestem w 2. klasie gimy i wybieram się do technikum mechanicznego o profilu Technik Pojazdów Samochodowych. Umiem samemu wymienić filtr powietrza i oleju,wymienić olej,Wymienić akumulator,wymienić alternator,wymienić zaciski, wymienić przegub oraz wymienić świece i jeszcze kilka drobnych rzeczy. Czy to dużo biorąc pod uwagę że jestem w 2.klasie gimnazjum.
Zacznij od sprawdzenia tarcz hamulcowych, zacisk hamulcowy działa tak jak powinien? Nie trzyma? Jeśli układ hamulcowy jest ok to może być przegub wewnętrzny, sprawdza się na podniesionym aucie , powinno coś widać. Ewentualnie możne konwerter szwankować.
Oczywiście kolega ma rację - pomyliłem się. Da się to oczywiście wybić bez podnośnika ale szybciej chyba będzie odkręcić amortyzator razem ze zwrotnicą. W takim przypadku do odkręcania przegub, sworzeń wahacza, końcówka drążka oraz zacisk hamulca. Wcześniej nie podałem że trzeba jeszcze odkręcić łącznik stabilizatora. Tutaj filmik przy opcji z wyjeciem...
Myślę że kolego nie masz do końca racji że manszeta założona na usmarowany wałek czy piastę . Jak tam teraz jest brudno to trudno stwierdzić czy mechanik nie wytarł dokładnie smaru . Problemem mogą być opaski , Czy to na ścisk śrubowy ( na małym zdaje mi się że tak ) . Za słabo ściśnięte , Jeżeli zacisk na omegę też należy dobrze ścisnąć , jak opaska...
Ja polecam nowy przegub. Przy okazji tych robót można jeszcze obejrzeć zacisk hamulcowy - tarcza, klocki, prowadniki, siłownik. Być może któryś z tych elementów tak psoci.
Przegub rozumiem dokręcony na full ? Klocki nie mają luzu w zacisku ? Kołyska silnika nie popuszczona ?
Witam, dziękuję za odpowiedzi. Gumy osłonowe mam na pewno dobre, smar był upychany w łożyskowanie a nie w gumę, zaciski osłony dobrze przylegają, przeguby były i nadal są dobrze przykręcone. Po prostu, tani przegub u mnie nie wytrzyma i szukam czegoś solidnego.
Opaski do „plastikowych” osłon są wykonane z solidnej taśmy stalowej co wymusza użycie dużej siły przy zaciskaniu , przerobionymi kleszczami tego nie zaciśniesz a jeśli nawet będziesz myślał że tak to w bliskiej przyszłości opaska z osłoną zjedzie z przegubu . Co do wymiany tulei wahacza to bywa różnie , zdarza się że śruby wychodzą z gwintem . Tulejka...
A klocki i zaciski z przodu ok?Nacisnij lekko hamulec jak stuka podczas jazdy.
Jak wspominałem abs-u nie mam, w czasie jazdy nawet 120km/h i więcej jest cichutko z kół i silnika, hamuje też bardzo dobrze, tylko czasem te 2 pierwsze hamowania powodują jakoby na prawym kołem były super zaciski czy coś. Dlatego pomyślałem że może wpływa ten przegub jak coś źle się ułoży ... Tak czy siak przegub zewnętrzny do wymiany bo przy wyjeżdżaniu...
Najpierw odkręć śrubę od przegubu, odkręcić zacisk hamulcowy,łącznik stabilizatora, śruby od wachacza,górne mocowanie amortyzatora. I wyciągasz całość .
Witam, mój samochód to passat b6 2007 rok. Od jakiegoś czasu słychać głośne huczenie podczas jazdy nawet na jałowym biegu. Kiedyś myślałem ze to opony ale po zmianie na zimowe nic się nie zmieniło. Podczas jazdy po łuku w prawo przestaje huczeć podczas jazdy po łuku w lewo nasila się. Gdzieś wyczytałem że to łożysko, starałem się zlokalizować z którego...
Witam. Na początek zamień koła przednie z tylnymi i próbna jazda. Gdy zdejmiesz koła z przodu zwróć uwagę na stan tarcz i zacisków hamulcowych oraz na przeguby.
Witam bractwo. Pęknięta była manżeta czy jak kto woli osłona przegubu wyciekło trochę smaru i dostawała się woda, sam przegub na szczęście cały, koszt wysokiej jakości części wraz z zaciskami, smarem itp - 60 zł, wymiana 30 zł. Wymieniano w Kielcach w dokładnym warsztacie naprawiam tam auta już 5 lat. Mam nadzieję że informacje o awarii, diagnozie i...
Szukasz zacisków w skrzynce sterowniczej, ustawiasz miernik i mierzysz. Warto też sprawdzić oporność. Jeżeli cewka pracuje a zawór nie jest przelotowy, to obstawiam problemy z trzpieniem. PS 190kpa to bardzo mało, sugerując się zdjęciem. Chyba miałeś na myśli 190 barów?
Ponoć do mojego auta są dwa rodzaje przegubów. Jedyne wyjście z sytuacji to rozebrać, policzyć zęby i zamówić? Z tego co widzę, to sprzedają na aukcjach przeguby ze smarem i osłoną gumową. Zaciski to nie problem, mam też "zaciskarkę" do tego.
Witam Zwracam się z prośbą o pomoc w lokalizacji usterki. Podczas ruszania i chamowania słuchać pojedyncze głuche stuknięcie odczuwalne mniej więcej w okolicy lewego koła. Jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy rozkłada ręce. Według specjalistów zawieszenie jest w porządku. Poduszki również. Jeden z mechaników wymienił przegub wewnętrzny lewy, sprężyne...
Silnik ten jest na wtrysku wielopunktowym. Mam jeszcze jedno pytanko ! Przy hamowaniu bardzo mocnych wibracji (nie zawsze) dostają koła oczywiście przednie (tarcze i klocki nówki a zaciski nie blokują )Nie mam ABS-u.Co to może być ??
Dlatego na początek jakiś pakiet płasko-oczkowych z Yato, plus nasadki z grzechotką. Rozwiązuje to częściowo problem 2 tych samych kluczy. Na pewno imbusy i torx jako nasadki, choćby do zacisków BMW. Nasadki e-torx jak dłubiesz w oplu. Dziwne rozmiary 14, 16, 18, 11, to też norma w BMW. Oprócz grzechotki normalne "pokrętło" do nasadek i dwie przedłużki,...
Wiem ,że wiele wody upłynęło ale mam to samo w moim mondku (160tys.km. ) . Opony nowe ,inne felgi - to samo. Wibracje przy 100-140km/h . Tarcze i klocki nowe. Zaciski nie blokują się ,gumki wymienione ... wszystko jak ta lala. Bije półoś (krótka) ...druga- dłuższa (ta z podporą) delikatnie też ale nie tak jak pierwsza. Czasem -raz dziennie ,rano,w drodze...
No prawe jest nie takie, że parzy ale jest ciepłe. Lewe za to chłodne. Czyli do wymiany łożysko tak? Łożysko swoją drogą, ale sprawdziłbym też czy tłoczek się nie blokuje w zacisku.
Piszę dla potomności, może komuś to się przyda. Ostatni wkręt rzeczywiście jest ukryty pod obrotowym przegubem przedniego kółka. Przegub należy zdecydowanie (ale z wyczuciem) podważyć płaskim wkrętakiem. Po roku kombinowania przyczyną niedomagań robota okazała się bateria. Mierzona na zaciskach, wyglądała na sprawną. Jednak z braku innych pomysłów,...
Czy te opony zakładałeś na te same felgi? Skoro jesteś pewien na opony to sprawdż felgi czy nie mają bicia na boki. Możesz zdjąć koła, włączyć bieg i obserwuj czy tarcze nie mają bicia na boki. Być może któryś zacisk przytarty na prowadnicy i lekko krzywa tarcza będzie dawała podobny obiaw, tylko przy hamowaniu będzie czuć na kierownicy wibracje.
Może być wada opony. Dostała jakiegoś "brzucha" lub jest zdeformowana. Może coś w układzie hamulcowym (coś walnęło w tarczę i delikatnie teraz zaczepia). Albo łożysko lub przegub się kończy. Prxyczyn może być sporo. trzeba dokładnie posłuchać. Na początek radzę wymienić koło na inne i się przejechać. Potem przejrzeć ukłąd tarcza - zacisk. Potem brać...
W internecie są sklepy które sprzedają części do Japończyków. Nie wiem jak w tym modelu jest z łożyskami tył ale czasami producent nie przewiduje wymiany samych łożysk i zaciska krawędzie piasty na prasie co skutkuje wymianą całej piasty wraz z łożyskiem.
No właśnie robi się "poduszka powietrzna", a do tego twardnieje. Dopiero jak więcej informacji poszukałem, to się obudziłem, że mi zawsze kit z tym smarem wciskano, że tym się powinno smarować :) Zwykły ŁT4S3, albo ten dodawany w zestawie z przegubami. To nie jest obciążony węzeł tarcia - ma być tylko ślisko.
Lozysko wbite jest w zwrotnice(zwrotnica jest polaczona z kolumna Mc Pherson poprzez zacisk sruba - podejzewam, ze ciezko bedzie to polaczenie ruszyc wiec lepiej calosc odkrecic od gory : 2 nakretki M8 )Od dolu musisz rozpiac srube sworznia zwrotnicy i wybic wachacz w dol no i rozpiac koncowke drazka kierowniczego.Oczywiscie zacisk i tarcze trza zdemontowac...
Takie "kolanko" dla wałów, czyli elementów przenoszących moment obrotowy, należy do grupy części maszyn, zwanych sprzęgłami. Najbardziej znane z samochodów jest sprzęgło krzyżakowe Cardana. Inne to np. przeguby homokinetyczne. Stosuje się także tzw. wałki giętkie. Przykładem z samochodów jest napęd prędkościomierza. Jednak takie połączenie ma określony,...
Serdeczne dzięki dla mrhari za sugestie dotyczące demontażu zmywarki. By dostać się do pompogrzałki (jakiś koszmar integracja tych dwóch urządzeń) najlepiej jest położyć zmywarkę na plecach, następnie odkręcić blachę z przodu (na dole), zwolnić dwa zaczepy w okolicach mocowania zawiasów, zwolnić naciąg zawiasów i z tyłu odgiąć dolne elementy zbiornika...
Wachacz nie przeszkadza. Trzeba odsunac zwrotnice. W tym celu trzeba odpiac jej dolny przegub (galke). Jesli bedziesz mial trudnosci z odsunieciem zwrotnicy, mozesz ja odkrecicc od amortyzatora i, zdejmujac zacisk (sruby sa klejone i wyjatkowo trudne do odkrecenia) i drazek kirowniczy, zdjac zwrotnice calkowicie. Jesli nie masz kanalu, twoim glownym...
Przyczyn "ściągania" auta może być wiele: blokujące hamulce (przy ruszaniu ściąga, przy dalszej jeździe zacisk hamulcowy się rozluźnia stąd ściąganie ustaje), luzy w zawieszeniu (czasami do ogarnięcia po rozebraniu poszczególnych elementów), przycierający się mechanizm różnicowy i na koniec zacierający się przegub zewnętrzny półosi. Powodzenia.
Ja wiem czy to takie normalne ja po ostrym hamowaniu to mam gorącą tarczę ale żeby szpilki parzyły to coś mocno kolega hamuje. Sprawdzić czy przypadkiem zacisk hamulca się nie przyciął porównaj zużycie klocków z lewej i prawej strony osi. Może robiłeś coś ostatnio przy kole a dokładniej czy było dokręcane łożysko tu dzież przegub zewnętrzny półosi napędowej.
Zacisk wkrętarki można zdemontować (w środku jest śruba z lewym gwintem - odkręcamy w prawo, a następnie cały zacisk w lewo). Zostaje nam oś napędowa i można na niej zamocować nakrętkę kontrując lekkim spawem (chyba w większości jest to gwint M9 i pasuje na nią nakrętka z piasty rowerowej na klucz 15). Pozostaję połączenie w osi nakrętki ze śrubą napędową...
... i tu już potrzebne odpowiednie zaciskacze. Nie koniecznie potrzebne są zaciskacze wystarczą zwykłe obcęgi.
Witam Panowie, mam pytanie posiadam Audi A4 1,8T AJL 180 koni 99r., - to chyba już poniekąd klasyka obok BEX czy BAM ale to są nowsze wersje. We wrześniu zeszłego roku byłem na przeglądzie w specjalistycznym warsztacie Skoda, Seat, Audi, VW, podnieśli go, sprawdzili, przejechali się itd. Stwierdzili że bardzo dobry stan, ja zacząłem coś się dopytywać,...
Odpowiednie mocowanie , to zwykły przegub kulowy , lub okrągły trzpień z gwintem , z powodzeniem znajdziesz siłowniki gazowe równoważące ciężar pokrywy , umiejscowienie trzeba wybrać eksperymentalnie - zamocuj np. siłownik zaciskami stolarskimi o niewielkiej masie , i będziesz widział jak pracuje . Nieprawidłowo dobrana moc siłownika wymaga zamknięcia...
Jak nie ma mikrometru to mozna przy podniesionym "kole" ,jak na rysunku ,przy ZACIAGNIETYM HAMULCU RECZNYM, przy zachowaniu szczegolnej ostroznosci , przy przykreconej tarczy ( bez kola ) , wrzucic bieg i przy obracajacej sie tarczy ocenic czy rowno sie "toczy". ( np. przylozyc suwmiarke na nieruchoma czesc zacisku hamulca i wysunac suwmiarke w strone...
Może przeguby? Wrzuć wsteczny i rusz gwałtownie czy strzeli lub łożysko piasty (koło będzie ciepłe po jeździe)
główną przyczyną były zapieczone styki przerywacza w punkcie, gdzie dźwignia przerzuca obroty silnika w prawo i lewo Ten przerywacz to to z zardzewiałą sprężyną wystającą z napędu nad zębatką napędową? Zdaje się ze chodzi ci o krańcówkę a nie "przerywacz". Po pierwsze - sprężynka może (i ma) być nieco luźna bo wyłączniki nie są przymocowane do jej...
Witam, mam problem z Lanosem 1.4, 2000rocznik Wymieniany był filtr paliwa, powietrza i przegub. Po wymianie filtru paliwa zapalił się check (nie wiem o co chodzi). Przy wymianie filtra ułamało się kolanko i wężyk został zamotnowany na metalowy zacisk (wszystko dobrze trzyma, nie ma przecieków) Praca lanosa wygląda mniej więcej tak: Auto dusi sie przy...
Panowie, tylko problem taki że nie wiemy co tam jest włożone. Na kwicie z naprawy jest wpis że zacisk hamulcowy lewy tył -cena 240 pln a 250 pln kosztuje w necie TRW Więc powątpiewam czy to np nie jest jakieś cholera wie..Delphi, do tego marża jakaś itd. Już raz w poprzednim aucie tak miałem że mechanik wymieniał przegub, powiedział że kupi z dobrej...
Myślę że o to chodzi, ale jak dobrze pamiętam to tam nie ma kulki ale może się któryś z nas myli: http://allegro.pl/tasma-do-zaciskania-op...
Pytanie, czy taka przeróbka jest legalna (pytanie retoryczne). Reflektor jest homologowany do konkretnej żarówki i nie można w nim montować żadnych wynalazków, a tu mówimy o partyzanckiej przeróbce tak istotnego elementu, jak hamulce. A co z zaciskami, co z pompą hamulcową, co z serwem? Ktoś to zalegalizuje, czy nie trzeba, bo przecież hamuje? To już...
Sprawdź miernikiem czy masz przejście miedzy nagwintowanym otworem na bat a zaciskiem kabla antenowego w podstawie, często podstawa anteny nie łączyła w tym przegubie do regulacji kąta bata.
Z tego pięknego filmu wynika tyle do tematu co stwierdzenie że wszystko samo się zrobi. Amor wymieniany z lewej strony nie równa się z wymianą z prawej... poza tym na tym filmie wiele rzeczy pominięto z którymi miałem problem ale już sobie sam poradziłem. Także poradniki z google odpuszczam bo szukałem. Teraz pytam osoby które miały styczność z budową...
wyczyscilem prowadnice, posmarowalem smarem moedzianym i złożyłem Te prowadnicę, które chodzą w gumowych częściach zacisku, czy jarzmo czyściłeś i smarowałeś miejsce gdzie chodzą klocki? Jeśli prowadnice to ich nie wolno smarować, mają być suche wyczyszczone, i zapewniać prawidłową prace aparatu hamulcowego. Co do tych stuków, najedź na kanał, drugi...
Witam kolegów, nie zawracałbym wam głowy ale mam straszny problem. Otóż mam taką pompę http://obrazki.elektroda.net/74_11817380... i hydrofor 300 litrowy i dziś pompa odmówiła posłuszeństwa wobec czego ciśnienie w hydroforze tak spadło że nie da się już nic zrobić. Problem jest taki że jak włączam włącznik przy silniku pompy, to rozlega się...
Witam Jeżeli wymieniałeś przegub to zwróć uwagę na ten pierścień z ząbkami (liczba zębów chyba 48) i odległość między nim a czujnikiem. Pozdrawiam W lagunie 2 nie ma wieńca ABS lecz jest pierścień magnetyczny w łożysku. Podepnij pod Clipa, sprawdź na którym kole jest defekt, zrób kontrolę pierścienia ABS, na prawą stronę masz zwrócić uwagę bo tam półoś...
Witam! Jak chcesz trwały to poszukaj polskiego MDAa - używam kilku i jak nie uderzysz to nie zniszczysz. Statyw wybierz taki aby zapewniał sztywność - pręty metalowe i przeguby solidnie skręcane. Raczej nie stawiałbym na zaciski sprężyste. Pozdrawiam.
Może umieścić magnesy gdzieś na przegubie przy skrzyni biegów ,lepsze warunki pracy mniej wibracji dłużej wytrzymają kable.Do zacisku to raczej nie zbyt niebezpieczne.
Przy tym ramieniu trochę martwi mnie ta przeciwwaga i precyzyjność tego mechanizmu. Czy to będzie tak, że aby w dół zjechać kamerką o 10 cm to będę musiał coś odejmować/dokładać do sakwy? Jeżeli tak to to będzie jakaś masakra żeby to dostrajać co zmianę pozycji kamery, czy mam rację? Jeżeli nie potrzeba płynnych ruchów kamerą to ten statyw się sprawdzi....
Witam, mój nowy zakup ma problemy. Otóż podczas jazdy z prędkością 40 - 70 km/h słychać tarcie (dźwięk jak tarcie szczęk o bęben) na ironie jest jednostajny - niezależnie od prędkości lecz występuje dopiero po 500m. Nie znika przy wduszeniu hamulca, zgaszeniu silnika, wrzucenia luzu, wduszenia sprzęgła. - to na pewno nie łożyska, już jedno na darmo...
Pamiętaj że układ hydrauliczny może wyłącznie pchać. Układ w rowerze pracuje wyłącznie w jednym kierunku, sprężyny jedynie cofają zaciski. Tobie chyba zależy na ruchu w dwóch kierunkach? Co do przegubu to poczytaj o przegubie Cardana, jeśli nie podpasuje to może znajdziesz inspirację ;)
Kiedyś miałem sytuację, że szumiało mi koło. Wszyscy sprawdzali i każdy mówił że to nie łożysko bo nie słychać jak kręcą kołem i luzów nie ma. A ja się uparłem rozebrałem i jednak wyszło że łożysko szumiało. Więc to że sprawdzili przegub to nie znaczy że jest napewno sprawny (bo wątpię że go wyjmowali, pewnie tylko ręką poszarpali). Dokładnie tak kolego,...
Znalazłem [url=http://narzedzia.interparts.pl/prod... coś takiego Wydaje mi się że te opaski przegubów to to samo co w ekspresie tylko średnica większa...
Szukam pomocy, bo nie mam już koncepcji na nagminnie padające sworznie, szczególnie z lewej strony. Jestem posiadaczem VW Golfa 4 1.9 tdi AJM 115 KM 2001r. Przejąłem go po bracie, który go porzucił. Założyłem sobie pewien projekt którego nie mogę dokończyć, a winą są nagminnie padające sworznie. Wymieniłem w nim sporo rzeczy. Sanki przednie były zdemontowane...
Mam quatros QS24587 (nie reklama) i zaciskają dobrze.
czasami producent zaleca tylko termoplast i tylko taka osłona różnych marek jest dostępna jako termoplast. Ja przed zaciśnięciem termoplastu podgrzewam opalarką z daleka aby trochę zmiękł i wtedy szybko zaciskam opaskę . Większe prawdopodobieństwo że nie spadnie.
Na początek powiem, że to skąd dochodzi odgłos w samochodzie jest zwykle mylne. Sam nie raz tego doświadczyłem. Wydawało się, że puka z tyłu, a z przodu było coś luźne. Najpierw sprawdź dokręcenie wszystkich śrub od kół. Potem możesz sprawdzić czy przypadkiem nie masz luźnych zacisków kół itd. Ponadto sprawdź czy przy skręconych kołach one o nic nie...
gwinty chyba sa ok bo sruba sie normalnie wkreca zaciska ale sie po przejechaniu troche sie wykreca. moze i sa uszkodzone ale nie moge tego stwierdzic;/ no zobacze z tym klejem czy cos to pomoze a narazie dzieki. a co do tej sruby ktora sie nie wkrca moze trzeba nagwintowac ?
Jak pęknie osłona to wyleje się oliwa, jak spadnie/urwie się opaska zaciskowa to taż się wyleje. Tam nie ma typowego przegubu, na półosi jest trójkątne zakończenie z zamontowanymi na jego końcach trzema rolkami, siedzi to w specjalnym gnieździe które jest częścią mechanizmu różnicowego w skrzyni. Jeśli całość jest szczelna, nie wydaje niepokojących...
Na oko kąty by się zgadzały. Ogólnie na chłopski rozum odległości między półosiami krótką i długą powinnny być zachowane takie, żeby przy największym ugięciu wahacza czoła półosi się nie zetknęły. Jeśli chodzi o rozrusznik - tu masz manual: http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... P. S. Wróć... Przy największym...
będąc dziś na przeglądzie (badanie techniczne) zadnych tam luzów diagnosta nie wykrył tak że więc zawieszenie jest ok ale zastanawia mnie to że jak podniosłem prawą stronę samochodu i odkręciłem koło to lekkie urgotanie było słychać gdzieś z okolicy pół ośki na przegubie od skrzyni biegów jak włączyłem bieg, nasłuchując łożysko bo zdjąłem zacisk hamulcowy...
No i tu się pojawia problem bo coraz więcej uznawanych w świecie producentów przerzuca się na konfekcjonowanie (kupowanie u innych i pakowanie w swoje pudełka). Sęk w tym że niektórzy sie do tego przyznają oficjalnie (jak Rouville) a niektórzy nie ( SKF pakując INĘ czy Litensa). GKN jest właścicielem marki SPIDAN zatem logicznym jest że produkty owych...
Wszystko posprawdzane, łącznie z wałem, skrzynią i mostem a wielki problem. Cudów nie ma. Coś nie zostało sprawdzone. Łożyska w piastach, zaciski hamulca, resory, stabilizatory, przy zawieszeniu pneumatycznym przeguby reakcyjne itd... Czyli wszystko to od czego się zaczyna przed dobraniem się do sprzęgła. Jak w czasie jazdy Ci wibruje a na wstecznym...
no taką sknerą to nawet ja nie jestem ;) bez przesady, nowe tarcze tylne 70zł https://obrazki.elektroda.pl/6259810700_... napewno chińskie, ale i tak lepsze niż popękane, zrysowane i zgnite te które masz (może zresztą też chińskie) jeśli o mnie chodzi to widziałem spękane od środka do zewnątrz tarcze które jeździły i nie słyszałem żeby...
Witam.Mam taki problem,a mianowicie w Fordzie Fieście 1.4 tdci 2003 rok, kierownica bije przy hamowaniu.Zmienione zostały trzy razy tarcze i klocki hamulcowe.Ostatni komplet jest z wyższej półki.Po każdej wymianie na początku bicie ustawało na jakiś czas.Zawieszenie bez luzów,zaciski luźno chodzą,tłoczki zaciskowe cofają się łatwo.Ostatnie zdjęte tarcze...
×
A mógłbyś podać jakie są te różne zastosowania imadeł i stopy potrzebne do konkretnych? Ja imadła używam głównie do mocowania obrabianych elementów i jestem totalnym ignorantem w kwestii innych zastosowań, na moim imadle (fabrycznym z dawnych czasów) czasami wyklepię jakąś cienką blaszkę ale solidnego kucia raczej bał bym się próbować. Właśnie sam...
Jaka może być przyczyną stukania w lewym przednim kole w renault thalia1. Wymieniona półoś a wcześniej wachacz piasta łożysko stabilizatory tarcze hamulcowe klocki amortyzatory zaciski można powiedzieć że wszystko oprócz sprężyny która jest cała. Po wymianie całego zawieszenia było wszystko ok po jakimś czasie zaczęło stukać i postanowiłem wymienić...
W 124 sworzeń jest ''rozciągany'' , a w w210 ''ściskany''. Proponuję podłożyć lewarek pod dolny wahacz , jak najbliżej koła i przy uniesionym aucie sprawdzić luz na wszystkich przegubach kulowych. Może krzyżak na drążku kolumny kierowniczej. Kiedyś pękła mi felga w trzech miejscach i też był podobny dżwięk. Może jakimś cudem są wciśnięte felgi od 124...
Przepraszam ,że poraz kolejny ale poprzedniego postu niemogłem edytować "coś/ktoś"zablokował edycj poprzez przeniesienie go do kosza-dzięki:cry: Więc powtórzę z nowymi wątkami Witam koledzy ,proszę o poradę szukałem na forum ale wszystko sprowadza się do rzeczy ,które wymieniłem; a mianowicie od jakiegoś czasu w lewym przednim kole sprzy skręceniu kół...
Pierwszy serwis to warsztat będący równocześnie autoryzowanym ASO Japońskiego Koncernu Samochodowego, drugi to wspomniany ASO Renault. Oczywiście w obu mają podnośniki, kanały i pełne wyposażenie od A do Z. W dodatku okazało się, że czeka mnie jeszcze jeden wydatek, ponieważ przy wymianie osłon na przeguby u "Japończyka", zamiast metalowych opasek użyli...
W 90-tych też z bezawaryjnością nie miały nic wspólnego, jedynie na tyle prymitywne że byle Janusz z młotkiem i przecinakiem "naprawił". Nie przesadzajcie. Widzę znaczne uprzedzenia do marki i przez to brak obiektywizmu. Prawda jest taka, że większość usterek wynika z niskiej kultury technicznej właścicieli i warsztatów i stosowania niskiej jakości...
Nalej igla strzykawki olwju tak jak kolega radzil jak ustanie to wachacz na smieci.Z tymi hamulcami to moze masz krzywe tarcze lub luzne zaciski posprawdzaj bo to akurat nie dzwiek przegubow.
Witam wszystkich miłośników TV 521. Posiadam TV 521 z 83 roku (od nowości). Uważam, że mam dość sporą wiedzę na temat tego ciągniczka. Jedno jest pewne, japońskie dziadostwa nie mają startu do TV 521. Traktorek ten posiada pewne wady. Do jednej z najważniejszych należą dość szybko powstające luzy na przegubach. Silniki niesamowicie wytrzymałe. Niestety...
Witam, będę na dniach wymieniała u siebie (sama!) klocki i tarcze hamulcowe. Trochę zaniedbałam sprawę, ponieważ nigdy nie sprawdzałam tych jarzm czy prowadnic (jak zwał tak zwał) dlatego w lewym kole hamulec lekko zaciskał aż klocek się skończył a w drugim kole (prawym) jeden klocek był lekko klinowany. Czytałam sporo tematów wpisując hasło w google:...
http://obrazki.elektroda.pl/2760022300_1... Telefony komórkowe i kieszonkowe kamery wideo uległy w ostatnich latach gwałtownemu rozwojowi. Wciąż mają jednak zasadniczą wadę - trudno je utrzymać stabilnie - są po prostu za lekkie. Dlatego firma Tiffen, znana z produkcji systemu stabilizacji Steadicam, używanego przez profesjonalnych operatorów...
Mam ogromne pytanie, gdzie można dostać takie imadełko jak na 6 filmie pt. „How and WHY to Solder Correctly” , albo chociaż poprosił bym o jakąś nazwe tego imadła. Imadło obrotowe? http://images.google.pl/images?hl=pl&sou... Chodzi mi tu o to dociskanie od góry ze z boku są te zęby...
Witam na forum. Od jakiegoś czasu chciałem zbudować pojazd dla syna jak trochę podrośnie, wybór padł na pojazd w stylu jeepa willysa tylko w wersji mini. Plan budowy silnik sprzęgło maluch , skrzynia polonez , most polonez zwężony , przekładnia przy moście 1:2 lub 1:2,5 , 4 resory maluch, felgi 13 polonez, części te już posiadam, jedynie z silnikiem...
To "głośne" chrobotanie przegubu to przeważnie wtedy gdy manszety są "porozrywane" i do przegubów dostałasię już woda i zanieczyszczenia, tu jak napisałeś smar wycieka opaskami a manszeta cała, to tylko przypuszczenia ale może jest tam na tyle mało tego smaru, na tyle sucho że doszło do jakichś uszkodzeń przegubu i w pewnym momencie "strzela". Może...
proponuje zbudowanie MEW z wkrętarki akumulatorowej, miałem zrobione coś takiego. Był to kompletny mechanizm wkrętarki z silnikiem DC na 18V, przekładnią i do zacisku miałem zamocowane śmigło o średnicy ok.1,2m... zasuwało to bardzo dobrze, żarówka 50W 12V świeciła pełną mocą. Jedyny problem który dotyczy prądnic z przekładniami to ciężki start ale...
Nie. Różna średnica kamieni, inaczej rozwiązane zabezpieczanie flansz/przegubów. W długości też się chyba różnią. Aczkolwiek jest możliwe założenie całego dyferencjału z półosiami do skrzyni Malucha? Jestem w trakcie projektowania buggy z silnikiem i skrzynią Fiata 126p i jeżeli bym założył półosie od CC wtedy mam możliwość zastosowania zwrotnic, które...
Pacjent to Astra G 2.0 DTH 101KM. Poduszka silnika lewa i przednia wymieniona. Prawa wygląda dobrze. Tylna trzyma, ale też do wymiany bo silnik lekko pochylony, co widać po nowej przedniej. Nowe wahacze, nowe gumy stabilizatora, nowe końcówki stabilizatora. Jest minimalny luz na maglownicy po prawej stronie. Przednie klocki nowe. Zaciski regenerowane,...
OK. od początku do końca :) Jedziesz jeszcze sprawnym samochodem do sklepu kupujesz coś na nerwy jak palisz to ze dwie ramki i kilka piw :D Wjeżdżasz samochodem na kanał ;) Od góry: Demontujesz filtr powietrza całkiem wszystko z obudową i wszystkimi plastikami aż do przepustnicy, akumulator, podwieszasz chłodnicę, odkręcasz masy od skrzyni, zdejmujesz...
Też posiadam ZA od czterech lat w gazie. Auto dość szybkie, do normalnego poruszania się po mieście wystarcza. Tutaj mogę się zgodzić z przedmówcą że faktycznie LPG przełącza się na PB ale dopiero przy 180-190Km/h gdzie taką prędkość to auto osiąga bez problemu. W mieście nie zauważyłem tej opcji przełączenia. Co do oleju, faktycznie i mój silnik gubi,...
Może to być łożysko przedniego koła.Wystarczy że będzie uszkodzona jedna z dwóch bierzni łożyska a objawy będą dokładnie takie jak piszesz:brak luzu na kole,cisza przy jeżdzie na wprost i dziwne dźwięki przy skręcaniu tylko w jedną stronę. Poglądowo łożysko wygląda tak:(zresztą stosowane w większości samochodów). http://obrazki.elektroda.net/92_12597964...
W artykule, który znalazłem, przyjrzymy się tworzeniu od podstaw klasycznego domowego generatora wiatrowego. Należy zacząć od wału i piasty wziętych od przyczepy. Wirniki wykonane są ze stali o grubości 12 mm, średnica każdego wynosi 400 mm. Zostały przygotowane przy użyciu maszyny do cięcia strumieniem wody CNC. Mechanizm obrotowy generatora wiatrowego...
mercedes przegub przegub toyota przegub stuki
płyta gazowa bezpiecznik schemat zasilania klimatyzacji aluprof sterować
orion tv22lb schemat diora calypso
Firmware download and flashing for Avocor AVE-5530, update_signed.zip safety, official sources Renault Vel Satis 2.2 dCi – brak napięcia na przewodzie wentylatora nawiewu pod schowkiem