Główny problem to opanować licznik 🤔 Jak ustalisz czy jest ktoś w stanie to ogarnąć to napisz. Tu masz rozwiązanie zastępcze https://obrazki.elektroda.pl/4649330100_...
z ducata podchodzą na 100% iveca były troche inne misa kolektory itp ale słupek powinien pasowac
To jest 95 rok jeszcze na dodatek przekładka z anglika
Witam. IVECO DAILY II 35s12 2.3 HPI 2005r Mam problem po przekładce Iveco, na zegarach europejczyka (2006r) świecą mi się kontrolki ABS, EBD i wtrysku na zegarach anglika (2005r) świeci się tylko wtrysk. Instalacja elektryczna europejska 2006r, autko anglik 2005r. Podkreślam ze mechanicznie jest wszytko OK. W czym może być problem ? Proszę o pomoc czy...
Panowie pomoże ktoś?!
Drzwi z dwóch stron, to sugeruje przekładkę z Anglika. Uważaj.
Spacer (Spejser) albo przekładka pióra resorów... Przynajmniej tak wygląda...
Nie bedzie to chyba takie proste bo sterownik jest cos chyba zaprogramowany a poza tym masz odciecie zapewne przy 90km/h. Musisz sie udac do goscia od tachografow. Mielismy iveco z tachem tak cos gosc tlumaczyl.
Niestety nie mam iveca "pod domem" , by od razu cokolwiek sprawdzić. Dziś ok. południa będę przy samochodzie. Sprawdzę małe przekaźniki, ile i rodzaj. Sprawdzę kontrolki, bezpiecznik pompy paliwa. Kolego Hart3, fotka 1053 i 1052, zamienione są gniazda 25858 z 25222, rozumiesz coś z tego? Kolego skorp, też dzięki za zainteresowanie. W iveco jest przekładka...
Dzięki! jestem w Hiszpanii. Odnośnie silnika czego konkretnie powinienem szukać? W zasadzie pytanie brzmi co jest łatwiej włożyć zamiast 8140.43C, wersję S czy N. Widziałem kilka silników S na rynku w cenie 1200-1500 EUR, +przekładka i robi się pewnie koło 2000-2500 (lub więcej). Za samą regenerację pompy chcą 1200EUR.
Witam. IVECO DAILY II 35s12 2.3 HPI 2005r Mam problem po przekładce na zegarach europejczyka (2006r) świecą mi się kontrolki ABS, EBD i wtrysku na Angliku (2005r) świeci się tylko wtrysk. Instalacja elektryczna europejska 2006r, autko anglik 2005r. Podkreślam ze mechanicznie jest wszytko OK. W czym może być problem ?
Zmierz ciśnienie oleju, przy skrecaniu w prawo olej (zgodnie z sila odśrodkową) przepływa w lewą strone miski. Druga sprawa poziom oleju ok? Silnik nie byl przekładany z iveco RWD (kiedyś)? - nie jestem pewny różnic ale przy przekładce do omegi z vectry silnika 3.2 bez zmiany miski smoka i płyty uspokającej spływ oleju z wału do miski takie coś się...
Może ktoś mi pomoże. Mam pogłębiające sie problemy z uruchamianiem Iveco daily 35c13. Silnik 2.8 diesel na common railu (2003r), "angol" po przekładce. Pierwsze problemy pojawiły się jesienią ub. roku. samochód nie chciał "odpalać z rozrusznika przy temperaturze ok."0" i niższych. Później nawet przy plus 5-7 stopni. Baz najmnieszego problemu "odpala"...
Witam. Ktoś kupił Seddon Atkinson 260 E300 angielska nazwa to jest to samo co Iveco Eurocargo Tector rok produkcji 1997, zrobiono przekładkę i po tym zaczęło dziać się coś z instalacja - pali komputer, skrzynka z bezpiecznikami wygląda jakby bombę ktoś tam wrzucił i tu moja prośba o schematy instalacji tego pojazdu, z góry bardzo dziękuję.
Kolego, idź za kablem, sprawdź pierwsze 0.5 m od wtyczki na dole i później przy tacho kostki, zobacz czy masz przejście z kostki -can- przy tacho do kostki impulsatora, jeżeli są ok kable ,impulsator do wymiany/ podmiany, pasek jest zwykły żaden cudowny i nie ma napinacza, zakładasz na duże kolo i tak jak tylko można na kolo klimy sprzegiełko, później...
Witam Czy przekładał ktoś silnik w Masterze i dysponuje wiedzą czy pasuje on zamiennie z Ducato, Iveco Daily, Renault Messenger? Generalnie chodzi o słupek i układ wtryskowy. Dziękuje
Witam Mam pytanie co może być jeśli zakładając głowice juz zplanowana a zawory zostaną nie w tym miejscu co były. Chodzi o to ze robiłem remont silnika mogłem pomieszać zawory a problem jest w tym ze po odkręcaniu korka zaworów wychodzi jak by para jest widoczna jak Nie jest to para oleju, przekładając kartkę papieru to kartka podskakuje ale nie odfruwa....
Przekładałem kiedyś z Ducato do Mastera i różnice były w smarowaniu turba i czymś jeszcze, ale generalnie do przeskoczenia.
można przypuszczać Na podstawie odczytanych błędów. Jednakże diagnostyka polega głównie na analizie parametrów podczas pracy silnika. Jeżeli masz odpowiednie urządzenie mające takie możliwości, to podaj wyniki. Wtedy nie będą to przypuszczenia. Albo jak pisze "skorp", kup sobie drugi taki sam tylko sprawny i jak małpa przekładaj części.
Wtryski sprawdzone w Boschu, otwarcie maja 300bar, parametry w normie, troche leją koncówki, ale sami powiedzieli że wątpię żeby pies był w nich pogrzebany. koledzy macie może manuala jak ustawić rozrząd na zegar? jutro przekładam miedzy autami wtryski, może coś z tego wyjdzie.
Witam, przekładam silnik do iveca 2.8 z fiata ducato i napotkałem na drodze problem z kołem zamachowym, te z iveco ma 34 cm a ducato 30 w dodatku nie pasuje na czop wału i jeżeli zostawię te z ducato to co z rozrusznikiem? są jakieś zamienniki? orientuje się ktoś ? lub miał podobny przypadek? nie ukrywam że zależy mi na czasie i każda odpowiedź będzie...
Witam właśnie przekładam silnik w Iveco 3510 2.8TD . Kupiłem drugi silnik i tu mam mały problem z turbo. W moim silniku turbo jest połączone z kolektorem ssącym. W silniku który kupiłem turbo jak i kolektor ssący ma wyjścia na intercooler ( mój jest bez intercoolera) mocowanie i przewody do smarowania turbo są identyczne i wszystko by pasowało gdybym...
Witam. Mam problem ze światłami w Iveco Stralis 420, Euro 5, 2008 rok, ciągnik siodłowy 4x2. Mianowicie podczas przekładania instalacji elektrycznej kabiny na samym początku światła były w porządku, natomiast później światła mijania zaczęły świecić wraz z włączeniem zapłonu i nie ma możliwości ich wyłączenia. Zamieniłem już komputer sterujący światłami...
Auto sprowadzone moze koła były zamienione, można sprawdzić czy nie byl uderzony, jak masz jakis swój warsztat gdzie zazwyczaj naprawiasz samochód niech sprawdza e jakim stanie jest samochód i co nalezy wymienić. Jeżeli z przekładni nie leci ciurkiem i nie będzie miła luzu to aby nie generować niepotrzebnych kosztów w cos co mozesz wymienić za rok,...
Więc problem rozwiązany. Tak jak radziłeś chciałem posprawdzać żarówką piny, jakie było moje zdziwienie, kiedy zdjąłem kolanko przy wtyczce z pinami, a tam dwa z trzech kabelki oberwane. Generalnie sądzę, że to wina tego kolanka plastykowego, po 10 latach kable nie wytrzymały bez elastyczności. Porobiłem je i jest cacy - 28.3 ładowania. Z jednej strony...
Montaż na półosi raczej odpada - potrzeba to by bardzo dokładnie wyważyć, ale to jest jak najbardziej możliwe, ale z powodu kosztów, chyba dużych, raczej odpada. Sam montaż się prawie nie liczy, widzę to jako niedużą rolkę opuszczaną na łapie, ta rolka by mogła być z tyłu lub z przodu, ale byłaby w osi kół. Coś jak rolki które pozwalają przestawić kilkutonowy...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Mamy w pracy trzy ciężarówki. Są to wozy pożarnicze. StaroMAN z roku około 2005, Scania chyba z roku 2011 i MAN chyba z roku 2009. Mamy też przyczepę podłodziową. Przyczepa ta może być ciągnięta przez lekkie Iveco i terenówkę, a po założeniu odpowiedniego adaptera na zaczep, może być podpięta pod ciężarówkę. Pojawiał się problem z oświetleniem. Lekkie...
Witam Mam Opla Movano z 2006 roku ale to jest wersja podstawowa. Przekładałem ostatnio lusterka na przedłużone a mianowicie przełożyłem lustra od Iveco Daily z 2006 tyle że te są podgrzewane i sterowane elektrycznie i mają kierunkowskaz. O ile podgrzewanie i kierunkowskaz to żaden problem o tyle sterowanie to już gorsza sprawa. Metoda prób i błędów...
przekładka kierownicy przekładka skrzynia przekładka klimatyzacja
drive fault podświetlanie klawiatura pompa wspomagać renault laguna
automation license manager automation license manager
Dobór bezpiecznika 3-fazowego 48V 5000W Kod błędu 250 w kotłach Buderus i SMTP