Przesyłam schemat i lokalizację sterowania świec w tym modelu ...
Ma ktoś z forumowiczów pomysł co to może być lub schemat układu grzania świec z tym przekaźnikiem. Pozdro Leszek Mik.
Poszło na PW.
Kontrola aku pod kątem kondycji trzymania (pomimo naładowania aku na stole może się rozładować lub mieć tzw. wewnętrzne zwarcie jednej celi), kontrola upływności instalacji, no i jak silnik Diesla, podejrzany przekaźnik świec żarowych.
witam, problem ciężkiego startu zimnego silnika w mojej astrze 2,0 DTL, można zniwelować poprzez oszukanie przekaźnika który steruje załanczaniem świec żarowych, tzn: jak świece będą się włanczać przy każdym przekręceniu kluczyka w stacyjce problem zniknie, proszę o wskazówki
No obejrzałem. Jest dokładnie tak jak wynika z jego dokumentacji. Wygląda na sprawny. Ok mam dwa takie i tak samo się zachowują. Wylutowałem z przekaźnika świec żarowych Astry G bo wywala błąd. Najwyraźniej to nie przekaźnik.
Hej, tak już wiem. Przeszukałem internety. Możesz podrzucić jeszcze jakieś foto, gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych, błąd P0673?
Witam Kolegów . Proszę o pomoc , świece żarowe nie wyłączają się - rozładowuje się akumulator - pobór ok.2,5 A. Być może to sklejony przekaźnik - gdzie go szukać ? A może coś innego. Gdy rozłanczam kleme słysze pyknięcie przekaźnika .
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
proponuję zacząć od przekaźnika świec żarowych. Dość popularna usterka. Nowy przekaźnik ok 200 zł chyba... używki na alledrogo ok 50-70zł
Witam. Potrzebuje schematu elektrycznego sterowania przekaźnika świec żarowych dla ASTRY H 1.9 120ps 2006 rok.
Takie rozwiązanie jest w Opel Astra 1,7 TD Isuzu. Schemat jest na forum.
Chyba to forum powinno takie rzeczy wyjaśniać przy wszystkich. Po cóż takie tajemnice. Dla zainteresowanych podpowiem, że podobne objawy mogą wskazywać na kłopoty z przekaźnikiem świec żarowych.
Nie szukaj przekaźnika. Najpierw sprawdź świece żarowe.
Przekaźnik świec żarowych jak większości Oplach zwłaszcza Astra H, Zafira B, Vectra C mający ten sam jest wrażliwy na wilgoć pomimo iż jest zalany.
Przekaźnik powinien być w prawym słupku.
W Hyundaiu 2.0 crdi miałem tak że rozładowało mi akumulator do 0 . Po poszukiwaniach okazało się że zawarło mi przekaźnik świec żarowych i cały czas szedł prąd na świece. Po wymianie przekaźnika jest ok. Błędów żadnych nie było.
Moduł świec żarowych to przekaźnik?
poszukaj innej usterki
witam posiadam vectre 1.7 isuzu nie moglem odpalić rano samochodu wymieniłem świece żarowe i nic nie pomogło sprawdziłem przekaźniki żaden nie byl uszkodzony sprawdziłem bezpieczniki kolo akumulatora spalił się jeden prawdopodobnie to był od świec żarowych wymieniłem bezpiecznik autko od szlagu zapaliło
Świec żarowych przy tej temperaturze (latem) to i tak ci nie załączy bo nie ma takiej potrzeby
Kąt wtrysku był ustawiony i początkowo palił idealnie, lecz po paru dniach zaczął ciężej palić.Zauważyłem że kontrolka od świec żarowych coś szwankuje.Może to ten przekaźnik będzie przyczyną. Wiecie gdzie się znajduje?? i jak jest oznaczony??
Sprawdź przekaźniki, kiedyś miałem podobny problem i okazał się uszkodzony przekaźnik od sterowania zasilaniem prawdopodobnie świec żarowych (nie zam się dokładnie na tym, ale doszedłem i naprawiłem to sam), w wyniku czego komputer nie pozwalał uruchomić silnika. Sprawdż przekażniki w komorze silnika.
Rzeczywiście to grzanie świec jest przyczyną nagminnych uszkodzeń tych alternatorów. Kiedyś tak myślałem żeby zadć zwykły przekaźnik do świec żarowych od jakiegoś VW.
Przekaźnik świec żarowych - znajduje się pod akumulatorem
30 — zasilanie z akumulatora na świece żarowe. 15 — zasilanie po stacyjce. 31 — masa. G1 — pierwsza para świec żarowych G2 — druga para świec żarowych ST — połączenie ze sterownikiem wtrysku DI — połączenie ze sterownikiem wtrysku Z tymi przekaźnikami chyba nikt nie miał problemów w Astrach/Zafirach więc nikt nie wnikał. Wątpię aby tutaj była komunikacja...
tam właśnie jest sterownik oraz czujnik temp na termoastacie z 2 kabelkami moze się wypalił przekaznik bezpiecznik oczywiście sprawdziłes jest pod maską pozdrawiam
Po pierwsze skąd pewność że podczas pracy silnika świece się grzeją? Po drugie sprawdź przekaźnik świec żarowych bo nie jest to zbyt trwałe urządzenie.
Witam .Tak wygląda u ciebie przekaźnik świec żarowych 7 pin link poniżej http://allegro.pl/przekaznik-swiec-zarow...
Napięcie z grubsza odpowiadające napięciu akumulatora, przekaźnik był jeden lub dwa jezeli to był model z dwustanowym podgrzewaniem-opornik redukcyjny wtedy znajdował się w postaci wkrętki wkręconej w kolektor ssący
Możesz dokładniej opisać?? bo przy takiej temperaturze to świece grzać nie będą w sensie nie bedzie załączony przekaźnik przez co nie sprawdzę poboru prądu
Jaki alternator na okrągłe wejście 4 pin ,czy prostokątne 2 pin?Sprawdź przekaźnik z prawej strony na nadkolu koło przekaźnika świec żarowych.
A po co grzać świece bez uruchamiania silnika? Przecież nie chodzi o testowanie aku.
Witam. Posiadam Opla Astre G 2.0 diesel 1998r. i mam provlem z odpalaniem auta. Przy niższych temperaturach ciężko odpalić auto, kontrolka od podgrzewania nie swieci, świece żarowe nie sa w ogóle podgrzewane, przekaźnik pod maską dobry. Czy to wina jakiegoś czujnika czy może świece popalone?
Czy to znaczy że poszła któraś ze świec żarowych,czy podgrzewacz paliwa i czy ten przekażnik odpowiada za obydwa obwody
Kolego Mam gdzies schemat wprawdzie nie mój na przekaźniku jednym tranzystorze i kilku t\drobnych elementach umieszcze go jutro
W moim kadecie 1,6 D kontrolka świec świeciła się około 6 - 7 sekund. Z własnych obserwacji i badań wynika,że świece żarowe grzeją przez około 28 - 30 sek., gdyż tyle "trzyma " sprawny przekaźnik, chyba że wcześniej uruchomimy silnik. Przy większym mrozie czekałem właśnie tyle i dopiero wówczas uruchamiałem silnik. O tym, że przekaźnik się wyłącza świadczy...
Witam, użytkuję od niedawna samochód Opel Astra G 2.0 DTL, 2000r. W tym czasie pojawiło się kilka usterek: 1. podczas wyprzedzania po redukcji i trzymaniu obrotów w okolicy 3000, zapala sie kontrolka silnika, samochód zacztna pracować bez sprężarki - staje się "mułowaty". Po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu, problem mija. 2. fiksuje...
Wiesz kolego ile kabelków dochodzi do sterownika świec i od czego są? Acha zapomniałem dodać że to zmyślny przekaźnik a nie takie głupie z 1 czujnikiem temperatury.
Od tego zacząłem przekaźnik też dobry. Świece żarowe włączając się min. - 4 stopnie a mi przy 18 już nie pali :-(
Odpowiedz znalazłem sam problem okazał się przekaźnik świec żarowych dzięki za pomoc kto chociaż garstkę pomocy dołożył do tej zagadki (...) Zbędne złośliwości w stosunku do osób starających się pomóc usunięto. (3.1.9)
Witam czyli to jest to,a jeszcze mam pytanie czy mogę zamienić ten na inny żeberkowany z astry albo innej Vectry ale żeberkowany . Pozdrawiam.
Uszkodzona świeca żarowa lub coś z przekaźnikiem grzania świec. Ewentualnie jakaś nieszczelność układu paliwowego przez co ropa się cofa i tworzy się pęcherz powietrza.
to z prawej za boczkim jest sterownik a przekaźniki wykonawcze są pod maską to się zgadza. to popatrz dokładnie z prawej może być trochę wyżej ale musi tam być taka skrzynka. Jak ją wypniesz to po załącvzeniu stacyjki nie oświeci się kontrolka.`świece te dogrzewają po zapaleniu nawet do 3,5 minuty ale po załaczeniu stacyjki kontrolka powinna świeciś...
Opelek Astra bez świec nie odpali nawet przy +15 *C (Silnik w ekstra stanie - tdi 1,7).
jak się uprzesz, to dwustykowy przekaźnik , spory kondensator,jakaś dioda, rezystorek, i gotowe. Hasło klucz - multiwibrator monostabilny.
W tym obwodzie dioda nie ma większego znaczenia jak dla mnie jest podłączona do przewodu od alternatora wyłączającego kontrolkę czyli po wzbudzeniu alternatora regulator podaje napięcie do przekaźnika kontrolki z którego podłączono się do sterownika świec żarowych aby wyeliminować dogrzewanie.P
Czarna skrzynka z przedziału pasażera to centralka centralnego zamka- w starych oplach tam był sterownik, to metalowe to owszem przekaźnik lub moduł świec żarowych ale on otrzymuje dane z sterownika silnika.P
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
Jak miernik pokazał to po co żarówką? Poza tym nie wiadome jaki ma układ grzania, może być z osobnym przekaźnikiem i osobnym sterowniczkiem (po stronie pasażera)
Jeśli to się dzieje przy zimnym silniku, a na rozgrzanym jest ok, przyczyną może być uszkodzona któraś z świec żarowych, przy zimnym silniku ECU nie widzi jednej lub kilku świec, gdyż one grzeją jeszcze po odpaleniu silnika do około 80 stopni celsjusza, jak silnik się rozgrzeje ECU wyłącza przekaźnik świec żarowych i błąd znika, czyli kontrolka awarii...
Bzdura z tą masą. Na moje oko spalony przekaźnik lampki ładowania, jeżeli altek jest z 4 stykową okragłą wtyczką, bo były dwa typy
Witam Zanim powiem ci żebyś wymienił sterownik to sprawdz czujnik temp (nie wiem jak jest w tym aucie ale widziałem auta które miały osobne czujniki temp do świec) świeczki i przewody weż popsikaj złącza na przekaźniku jakimś WD-40 czy coś takiego. POZDRAWIAM
Czujnik jest do sprawdzenia ale nie pamiętam już jakie ma wartości Dodano po 4 Weź kontrolkę i sprawdź jak długo świeci jak odpalisz auto dotykając do masy i do przewodu grzania świec i czy przekaźnik podaje napięcie na świece
Sprawa piku napięcioweg z alternatora jaki powstaje po rozruchu silnika, te H7 są wybitnie nieodporne na to, znana sprawa z Forda Focusa. Generanie gdy przekaźnik świec żarowych odłaczy grzanie powstają przepięcia, tu w oplu mogło pójść przepięcie z pompy wspomagania.
Mam podobny problem, ale w corsie B 1,7 D isuzu . Też obroty nie chodzą w zimnym silniku i nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu. Zauważyłem że obroty wskakują po cyknięciu. Moje przypuszczenia że jakiś przekaźnik może od grzania świec żarowych wyłąca świece i daje sygnał na obrotomierz.
Witam, jeżeli by było powietrze w układzie paliwowym to dłuższy postój tylko pogorszyłby sprawę, jeśli odpala od strzała to proponuje sprawdzić zawór odcinający tj sprawdzić czy dochodzi napięcie ze stacyjki, i czy sam zawór się nie przycina. Czasami w wiązce kabli koło przekaźnika świec żarowych izolacja pęka i robi zwarcie lub się kabelek urywa.
zapodaje schemat ładowania i podgrzewania świec żarowych dodałem opisy dla jasności http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa...
tylko Opel mógł wpaść na takie rozwiązanie, nie wiem po co to oddzielne zasilanie par świec żarowych; skoro na pin 31 przekaźnika nie jest podawane napięcie 5,5V sterowania zasilaniem pary prawych świec to wina leży po stronie samego sterownika, wtyczki przy nim lub pęknięcia przewodu idącego do pinu 31. dla sprawdzenia przekaźnika możesz podać napięcie...
A jak jest z tym sterownikiem do świec o którym dużo czytam, bo kontrolka od świec przy przekręceniu kluczyka tylko błyska na chwilkę a przekaźnik załącza i napięcie na listwie jest czyli chyba ok. ale coś ta kontrolka nie świeci
Rozumiem, że zawór zwrotny założyłeś gdzieś między filtrem a pompą wtryskową.... W tym wynalazku jest coś takiego jak ssanie ;) Sprawdź, czy to ssanie działa. Ssaniem steruje siłownik, do którego dochodzą przewody odchodzące od tych, które idą do nagrzewnicy.... Mam nadzieję, że w miarę dobrze to napisałem ;D Sprawdź, jak ten siłownik pracuje... Nie...
To kliknięcie to pewnie przekaźnik świec żarowych a co do warunków to musi ci immo rozbroić dopiero da napięcie na elektrozawór, czy do elektrozaworu idą 3 przewody.
Witam, jako, że to mój pierwszy post przedstawię się. Mam na imię Paweł, jedną z rzeczy, które czasem robię jest dłubanie przy swoich samochodach i to mnie tutaj sprowadza. Choć bywałem na forum Elektroda wiele razy, dziś przyprowadził mnie problem, którego sam z siebie nie rozwiążę. Do rzeczy- chcę zrobić instalację elektryczną do podgrzewacza płynu...
najprawdopodobniej któraś świecażarowa siedzi, tam nie ma przekaźnika tylko moduł świec żarowych gdzieś w okolicach akumulatora, taki alumniniowy z żeberkami wielkości paczki papierosów (tylko tochę gróbszy :) )i jedna wtyczka.
Witam !!! Czy na pewno wina sterownika? Sprawdziłbym okablowanie sterownika. Przekaźnik wykonawczy dostaje obcej masy ( przetarcie przewodów) tym bardziej , że mamy teraz dużą wilgotność.
W Golfie 3 przekaźnikiem od przednich wycieraczek jest "kostka" z numerkiem 19 lub (w lepszych wersjach) - 99. Umieszczona w gnieździe "8" czyli pierwszy rząd z dołu, DRUGI od LEWEJ . Pierwsze gniazdo od lewej to sygnał niezapiętych pasów, kostka 33. Gniazdo trzecie od lewej - sygnał otwarcia drzwi przy niewyłączonych światłach. Poza uszkodzeniem skrzynki...
No właśnie mam kłopoty z odpaleniem silnika gdy jest zimny wymienione świece żarowe na nowe 10 V, zamontowany przekaźnik do świec od opla astry który włącza świece 34 sekundy po włączeniu zapłonu oraz 34 sekundy po uruchomieniu silnika. Rozrusznik sprawny najmocniejszy jaki można zamontować w tym aucie 2,2 KW, nowy akumulator, nowy filtr paliwa, filtr...
Witam wszystkich. Mam opla astrę z silnikiem 1.7 dtl. Niestety nie chce mi odpalać w temperaturze po niżej mniej więcej -4 st. C. Jeśli na dworze jest -2 to odpali, ale rozrusznik musi długo kręcić, tzn. samochód pali jakby był zapowietrzony, powoli załapuje ale nie odpala od razu. W czym może tkwi przyczyna? sprawdziłem- świece żarowe są ok.- przekaźnik...
Ten 1.7 to pewnie japończyk? Jesli tak to sprawa wyglada trochę inaczej. W nim świece grzeją jeszcze po rozruchu silnika, aby silnik pracował ciszej i bardziej ekologicznie. Można założyć zwykły sterownik świec np. od Opla 1.6D, Tylko trzeba zwrócić uwagę na to jakie masz świece. Japończyki wkładają świece 7-mio Voltowe i jeśli podłączysz zwykły przekaźnik,...
Szukam wskazówki dotyczącej problemu skaczącego napięcia ładowania, większość informacji dotyczy alternatora, ale w tym przypadku jest inaczej. Krótki opis: - po przekręceniu kluczyka grzeją świece żarowe i można auto odpalić, raz woltomierz pokazuje 14,2 V a raz skacze od 13 do 14,2 V. Gdy skacze napięcie to wystarczy lekko przygazować i wszystko wraca...
Obok przekaźnika świec żarowych jest złącze.(X60). Przeglądnij piny. Dodano po 4 piny 6 i 5 zielony i biało-żółty zielony,to sygnał diadnostyczny do ECM na pin 33/X96 biało-żółty,to sygnał sterowania przekaźnikiem z ECM pin 53/X96
Witam Po uszkodzeniu silnika wymieniłem cały silnik wraz z pompą i sterownikiem pompy. Komputer został stary. Teraz nie zapala, po włączeniu zapłonu nie ma żadnych błędów ale nie włącza się grzanie świec żarowych (nie świeci kontrolka ani nie ma napięcia na świecach) ale układ jest sprawny zarówno kontrolki świec jak i przekaźników (wymuszone launchem...
Jeśli mogę coś pomóc .To proponował bym od sprawdzenia świec żarowych .Ponieważ elektronika sprawdza oporność i jeśli któreś są nadpalone lub przepalona choćby jadna to Komputer silnika nie załąccz innych systemów .Na początek sprawdz świece odłanczając je całkowicie od zasilania czyli odkręć kable .Sprawdz czy każda ze świec iskrzy po dodaniu plusa.Sprawdz...
tak, mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. świece są dobrze podłączone i niby grzeją ale chyba słabo muszę z rana grzać go z 5 razy po kolei. niby przekaźnik trzyma długo z jakieś 10s ale muszę powtarzać kilkakrotnie czynność grzania aby go lekko uruchomić. zresztą zakładałem już taki wątek o tym moim uruchamianiu. doszedłem do wniosku że muszę...
Przykładowa astra po rozruchu włączała impulsowo świece żarowe dopóki silnik nie osiągnął temp 50 czy 60 stopni stąd aku znajomemu zdychał. W silniku TC4EE1 (X17DT) był ten system. Całkiem nowatorski jak na owe czasy. Z przekaźnika świec wystarczyło odłączyć jeden z kabli, aby wyłączyć dogrzewanie świec już po uruchomieniu silnika. W ten sposób łatwo...
mam podobny problem opel astra 1.7 TD 1998 r. silnik oplowski wymieniłem przepływomierz wyczyszczony zawór egr wymieniony rozrząd + pompa wody wymienione świece płyn chłodzący termostat płyn hamulcowy uszczelka pokrywy silnika filtr oleju olej filtr powietrza filtr paliwa filtr kabiny przewody paliwowe - powrót samochód był poddawany badaniu diagnostycznemu...
komputer moze widziec złą temperature silnika i nie dawać zasilania na świece żarowe. sprawdz czujnik. mozna też za pomocą przekaźnika oszukiwać przed każdym odpaleniem sterownik temperaturą "syberyjską" ale w oplu moze zapalac sie lampka MIL. w VW ten numer przechodzi.
No i zrobilem nieco inny szacher-macher :) Przesledziłem kiedys schemat elektryki i wynikało z niego że ten moduł sterowania swiecami żarowymi po zapaleniu łączy swiece żarowe szeregowo z grzałką w kolektorze i to jest własnie to dogrzewanie. Więc wypiąłem wtyczke tej grzałki (czerwona za kolektorem w okolicach samej grzałki) i automatycznie obroty...
Czy kontrolka świec żarowych, spiralka, zapala się na chwilę po każdorazowym włączeniu zapłonu? Znajdź przekaźnik układu wtryskowego i sprawdź na stykach 30 i 87 napięcia podczas kręcenia rozrusznika. https://obrazki.elektroda.pl/2697835500_...
No to takie wnioski. Zamykam auto centralka zaskoczyła. Auto zamknięte. Czekam 2 minuty. Pobór prądu wynosi 10mA. Otwieram auto, czekam 2 minuty, pobór prądu wynosi 160mA. Wszystkie odbiorniki wyłączone. Jak auto jest zamknięte to pobór prądu wynosi około 10mA, czyli wychodzi na to, że jest to prawidłowa wartość. A koledzy co powiecie na wadliwie działający...
Przekaźnik od sterowania grzaniem świec żarowych. Jak się skleji to pracują cały, czas, tak samo jak czujnik temperatury będzie walnięty. Niech kolega sobie ściągnie schemat albo service manuala i poszuka. Aternator dość szybko się nagrzewa w tym samochodzie.
Więc drodzy panowie forumowicze pojawiły się nowe wątki w sprawie Astry ,ja obstawiam na uszkodzenie sterownika ale podzielę się informacjami otrzymanymi od kolegi więc w obrębie Cima wszystko w porządku, zdjął sterownik i napięcie + 12 v na pin 23 Ecu jest,lecz on nie steruje masą przekaźnika systemowego ,więc odnalazł przekaźnik i podał masę przez...
Posiadam Opla Astrę II (G) 2.0 DTI 101KM z 2001r. Mam problem z migającymi światłami. Problem polega na tym, że jak zapalam zimny samochód, włączam światła i jak zaczynam gazować to światła migają. Odbywa się to na zasadzie - jak dodam gazu jest ok - jak puszczam gaz to w tym momencie następuje przygaśnięcie świateł w całym aucie. Sprawdziłem napięcie...
Witam, od dłuższego czasu walczę z oplem astra III 1,3 cdti. Problem jest z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju (w temperaturze zewnętrznej powietrza od 5 do 15 stopni). Komputer nie pokazuje błędów, parametry auta, cisnienia, temperatury wydają sie ok. Auto odpala za ok 5 razem, czasami zaskoczy na 2 cylindrach. Jak juz zapali chodzi cichutko...
Problem polega na tym, że przy pzrekręceniu stacyjki rano świece nie grzeją. Jak auto juz odpali to świece cały czas grzeją. Przekaźnik świec juz podmieniany ze sprawnego samochodu. nic to nie zmieniło. Gdy na włączonym zapłonie steruje sie podgrzewaniem z poziomu komputera to wszystko działa. Co moze być nie tak?? Co ma wpływ na załączenie swiec podczas...
Witam serdecznie z góry zaznaczam że jestem tu nowy! Nie jest mechanikiem, nie mam z autami nic wspólnego! Mój problem polega na : Opel astra h 1,7 cdti 2005 r Z17DTH kombi odpalanie samochodu czy jest ciepły czy jest zimny nie ma żadnego znaczenia, usterka jaka widnieje jest taka że cały czas auto pobiera prąd z akumulatora,( trwa to około 10 min wtedy...
Witam wszystkich. Mam od niedawna Astrę II '98 2.0DI 16V na łańcuszku rozrządu, wszystko chodzi elegancko do chwili gdy temperatura spadnie poniżej zera. Mianowicie samochód nie odpala. (na mrozie stał od 2 do 9 rano bo późno w nocy wróciłem, więc raczej krótko) Miał wymienione wszystkie filtry, oleje silnika i skrzyni biegów a ostatnio też wszystkie...
Witam, Mam następującą prośbę o pomoc w interpretacji kodu błędu po podpięciu samochodu pod OP-COM: P0380-06 Znalazłem w internecie informację że sam kod błędu P0380 - opisany jest następująco: Świece żarowe , Obieg prądu. A – Złe działanie Wiązka przewodów , Przekaźnik wcześniejszego żarzenia. , Bezpiecznik , Świece żarowe , urządzenie sterujące...
Zwarty przekaznik swiec żarowych.
Jeżeli tak to pozapalały by się kontrolki ABS itp. Jesteś na 100% pewny że prąd nie dociera? Jak nie chce odpalić to zwarcie przekaźnika powoduje rozruch? Bo może sam rozrusznik się kończy. Rozrusznik jest ok. Sprawdzałem prąd na automacie - jeśli jest to pięknie pali, ale w tych sytuacjach kiedy nie pali prądu nie ma zasilania rozrusznika. Przekaźnik...
W tym modelu zastosowano dogrzewanie świecami żarowymi po odpaleniu jakieś 5 minut i wtedy jak mierzysz to ładowania nie ma, Sprawdz jeszcze raz po odczekaniu tych 5 minut jakie jest ładowanie jak zgaśnie ta lampka jakie wtedy jest pewno prawidłowe. Najczęsciej dochodzi do usterki modułu od podgrzewania świec p,o prostu coraz dłużej grzeje świecami...
Witam. Posiadam Astre z 2.0 dti z 2000 roku. Od dłuższego czasu zauważyłem, że po pierwsze: - w porównaniu do innych aut z dieslem (ibiza II 1.9tdi, peugeot 307 2.0hdi) długo grzeją się świece, nawet w ciepłe dni kontrolka się zapala na minimum 2 sekundy - długo kręci przy odpalaniu, raz szybciej odpali raz wolniej i tak czuć, że odniechcenia zapala...
witam, mam na imię Andrzej mam problem z moją astrą 1.7 td 98r. podczas jazdy nagle spadła moc auta i pojawiła się na wyświetlaczu kontrolka check engine, oprócz tego przestał działać obrotomierz diagnostyka wykazała błędy : P0400 Recyrkulacja spalin - odchyłka regulacji P0725 Czujnik prędkości obrotowej - fałszywy sygnał P01335 Sygnał DZG MSG/PSG -...
Witam kolegów mam astrę 2004r. z silnikiem 1.7 tdi isuzu pewnego dnia podczas wyprzedzania auto zgasło tak jakby mi się paliwo skończyło, po diagnostyce mechanik powiedział że sterownik pompy paliwowej ok, zrobiłem, zamontowałem auto nadal nie pali , sprawdziłem przekaźniki , bezpieczniki i pompę paliwową i wszystko jest ok. Moje pytanie brzmi: czy...
Nie do końca szukanie daje odpowiedź, fakt zajęło to trochę czasu i jeśli chodzi o samo gniazdo to się zgadza, ale w moim samochodzie zastosowano przejściowy kabel do podłączenia alternatora, gdzie z głównej wiązki jest zakończony wtykiem, który by pasował do nowego alternatora, ale jest za krótki a z tego, co wiem nawet podłączenie jego skończyłoby...
Sprawdż jeszcze zanim oddasz alternator do naprawy,co się dzieje z grzaniem świec żarowych.W tym aucie świece grzeją do osiągnięcia temperatury ok 60 st. Sprawdź czy po zagrzaniu silnika świece dostają napięcie,jeśli tak to problem jest z przekaźnikiem świec,albo czujnikiem temperatury. Użyj funkcji szukaj,jest na forum parę tematów,które i mi pomogły.Miałem...
Witam . Mam problem z Asterką 2.0 DTL. Zgasła w czasie jazdy po przejechaniu 50m (zimny silnik) i już nie odpaliła o własnych siłach. Po użyciu plaka odpaliła ale silnik bardzo szarpał. Po jakimś czasie zaczął równo pracować ,ale przy naciskaniu pedału gazu strasznie szarpie silnikiem. Nie chce wejść na obroty(max1500-1700obr). Jak silnik jest ciepły...
robokop co jest straszne? Co źle podałem? Gdzie napisałem, że diody ograniczają prąd? Czy widziałeś kiedyś jak się uruchamia silnik i mierzyłeś pobory prądu? Jak coś podaję na elektrodzie i wszędzie to robię to dokładnie jak w lotnictwie. Obserwując tu mierne często i z błędami wypociny laików to nie chce się nawet czytać bo kto ich uczył gramatyki...
znalazłem ten przekaźnik był spalony wymieniłem go na nowy niestety nadal nie było ładowania okazało się że alternator jest spalony jak można sprawdzić czy świece żarowe nie robią zwarcia i gdzie jest czujnik świec żarowych
888kf bardzo Ci dziękuje za cenne informacje. Jak się zachowywała kontrolka ladowania? Na początku, jak sie usterka zaczela, po przekręceniu stacyjki na zaplon (ale bez zapalania silnika) właczyla sie lapka ladowania na 2 sekundy , nastepnie gasla i slychac bylo włączenie pompy wspomagania i jej buczenie- moglem przy zgaszonym silniku kręcić kierownicą...
czujnik świec żarowych astra moduł świec żarowych astra astra przekaźnik świec
pułapka basowa lodówka turbo wytrzyma kondensator
Where to Buy Parkside LGT695G-B Charger PCB for PLG 20 A1 – Sourcing Options & Board Compatibility Siemens SE24A234EU/15 – zwarcie, wybija bezpiecznik, po wymianie pompy i łożysk