Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
Ten model miał już prawdopodobnie pin kod. W autoalarmie Prestige wystarczy wyjąć z centrali grzebień i nie ma alarmu - przekaźnik blokady pracuje na tyku normalnie zwartym (zakładam, że nie jest wykorzystany przewód pomarańczowo-biały, lub go nie ma).
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
1- Możesz nie podłączać, 2- Raczej tak bo będzie się wracała masa przez przekaźnik blokady.
1. Zdjęcie po lewej to miniaturka jakaś. Nieczytelne. Popraw. 2. Po przekaźnikach nic nie widać? Zresztą blokada to zwyczajowo przewody na stałe wlutowane w płytkę, jeśli w alarmie występuje przekaźnik blokady. Równie dobrze alarm może posiadać blokadę wymagającą zewnętrznego przekaźnika.
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
Możliwe jest aby centralka od alarmu ześwirowała i odcinała pompę Jest to możliwe. Odszukaj centralkę alarmu (wbudowany przekaźnik blokady), zlikwiduj "odcięcie" i testuj samochód czy usterka znowu wystąpi. Jeżeli usterka nadal będzie się pojawiać - szukaj dalej w instalacji auta. Tylko w ten sposób rozwiążesz problem.
Jak to "nie montując"? I tak będziesz musiał coś kupić. Więc zamiast dopasowywać alarm do wtyczki, to sprawdź, co się dzieje w tej wtyczce. Alarm ma kolorowe przewody, więc sprawę masz ułatwioną, bo czerwony pewnie stałe zasilanie, czarny masa, a resztę sobie znajdziesz. Szukaj jeszcze dodatkowego przekaźnika blokady, bo skoro auto pali z wypiętym alarmem,...
powtarzam przekaźnik blokady (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) W alarmach nie tylko jest syrena
Przekaźnik czasowy z wejściem warunkowym? Albo spiąć alarm z takim przekaźnikiem? Albo moduł centralnego z kanałem dodatkowym lub sygnałem domykania i to jakoś wykorzystać?
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
jeśli juz to styki w stanie spoczynku zwarte , a podanie masy z alarmu ma je rozłaczyć ?
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Zastanawiam się, czy przekaźnik blokady (wewnątrz alarmu) wytrzyma długotrwałe obciążenie, gdy wepniesz go w obwód "po stacyjce"? Jeżeli nie ma plomby na centralce, to otwórz ją i odczytaj z przekaźnika, jakim prądem mogą być obciążane jego styki.
Nie ma antenki czyli to proxima BP.Wypiąć wtyczkę i zewrzeć dwa przewody wlutowane w płytkę przy przekaźniku,jest to blokada zapłonu.Generalnie nie naprawiać bo to wadliwy alarm.
Masa ma być ciągle po włączeniu alarmu, te warunki spełnia kabel sterujący przekaźnikiem blokady zapłonu z alarmu, czyli ani szyby ani zamek
Przekaźnik blokady załącza się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka przy rozbrojonym alarmie. Sprawdź jeszcze połączenie plusa po stacyjce. Jeśli montowałeś ten alarm trochę po ciemku, to możliwe ,że wplątałeś gdzieś jakiś wolny przewód i stąd te jaja.
1-zworkę ustawiasz na sterowanie masą centrala w aucie 2-podpinasz do krańcówek drzwi 3-przekaźnik blokady,przecinasz np.zapłon ze stacyjki a przeciete kable łączysz odpowiednio z 30 i 87a przekaźnika 4-nie podłączasz wcale
Przekaznik jest rozwarty tylko i wyłącznie w momencie wywołania alarmu , ani przy załaczaniu ani w czasie czuwania przekaznik nie powinien mieć rozwartych styków.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Witam! Możesz przeciąć jeden z przewodów zasilających przekaźnik pompy paliwa (12) i podpiąć się tam z zielonymi (grubymi przewodami) wychodzącymi z przekaźnika alarmu. Z alarmu wychodzi najprawdopodobniej (-) do sterowania przekaźnikiem blokady zapłonu, w związku z czym możesz pokusić się o takie podłączenie: - podpinasz jeden przewód od przekaźnika...
no dobrze, ale co bedzie w sytuacji gdy zasilanie diody od alarmu jest przerywane i od blokady sensorowej także dioda co chwile bedzie świeciła na rózne kolory?
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
witam czy SEO posiada wyjscie w alarmie na kierunkowskazy z tranzystora, Proxima wiem ze BP ma na tranzystorach ale mam ZK i jest na przekaźnikach, jakie modele sa moze jeszcze a tranzystorach , podpada strasznie jak w czasie alarmu pukają te przekaźniki, PS modele racze tych dwóch firm ale za inne tez będę wdzięczny, cenie sobie wszystkie czarne przewody...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Faktycznie pod wyjście podłączony był ukryty przekaźnik blokady, dezaktywacja blokady auto odpaliło.
Alarm usunięty, blokada (przekaźnik) była na przewodzie zapłonu, dzięki za pomoc, temat zamknięty.
Moim zdaniem posiadasz alarm z zewnętrznym przekaźnikiem do blokady i jeżeli odcina Ci zapłon po przekręceniu stacyjki to zamień styki przekaźnika z NC na NO lub odwrotnie .
100mA z kawałkiem poboru to nie szukał bym w przekaźnikach, raczej stary alarm, syrenka, radio-coś w ten deseń. Ten przekaźnik siedzi w fabrycznym miejscu, może został po blokadzie z alarmu?
Witam Czy ktoś wie może jakie jest max. dopuszczalne obciążenie styków przekaźnika wewnętrznej blokady zapłonu w tym alarmie (dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z centralki)
Te mikroswitche służą do ustawiania funkcji. Co do blokady to zazwyczaj trzeba znaleźć gdzie w aucie jest przecięty fabryczny przewód,i go połączyć. Do alarmu mogą wchodzić dwa te przewody,lub na oddzielny przekaźnik sterowany z alarmu.
Witam.Kolego Defin odpuść sobie schemat.Cały nowy zestaw tego alarmu kosztuje na allegro z syrena alarmową, czujnikiem wstrząsowym ,przekaźnikiem blokady i innymi pierdołami 100zł.
Pomysłów jest dużo, napisz jednak co już sprawdziłeś samodzielnie, jakie możliwe przyczyny wyeliminowałeś, co "odcina" alarm? Przynajmniej na czas testów, "zmostkuj"- omiń styki robocze przekaźnika blokady w centralce alarmowej.
czy chodzi o podłączenie dwóch przekażników do orginalnie wychodzącej z alarmu blokady(czyli dwóch kabi ?
CO może być przyczyną? Tego nie wie nikt,sprawdź chociaż najpierw przekaźnik blokady.
W sprawie alarmu, sprawdź masę i +12V po stacyjce. Sprawdź miernikiem przekaźnik blokady zapłonu.
:arrow: grzegorzlol, problem wynika z tego, że na przekaźniku blokady jest dioda gasząca i od jej ułożenia na stykach 85-86 uwarunkowane jest podanie na odpowiedni styk plusa po stacyjce i sygnału masy z alarmu. Na pierwszym schemacie masa z alarmu podawana jest na styk 85, a na drugim na 86. W przypadku nieprawidłowego podłączenia występuje zwarcie...
Cytat z instrukcji obsługi: "#15 Blokada rozruchu Kiedy włączysz alarm na przewodzie pomarańczowym pojawi się masa, służąca do sterowania przekaźnika blokady rozruchu. Kiedy funkcje zmienisz na aktywną masa będzie się pojawiać przy wyłączonym alarmie, czyli blokada będzie działać odwrotnie niż poprzednio. W tym ustawieniu obwodem rozciętym może być...
A co, jeżeli alarm ma blokadę na zewnętrznym przekaźniku? Sądząc po zdjęciu tak właśnie jest, bo trochę mało widzę złącz ( 8 )
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
A zada sobie kolega pytanie co odcina alarm Może to być przyczyna ale nie stwierdzi tego kolega nie odłączając alarmu a dokładniej przekaźnika blokady Trzeba go pominąć (nie konieczne jest usuwanie go )
Mam prośbę do kolegi WOKER7, jak o czymś nie masz pojęcia, to nie pisz bo wprowadzasz zainteresowanego w błąd i robisz niepotrzebne zamieszanie. W tym temacie mówimy o alarmie bezpilotowym, czyli takim, który nie ma pilota i fotka kluczyka niczego nie rozwiąże bo wszyscy wiemy jak wygląda kluczyk w Vectrze C. W dodatku te alarmy naogół nie mają zewnętrznego...
Pokaż zdjęcie wiązki. Nie ma dwóch grubszych przewodów? Nie znam tego alarmu, ale szukaj przekaźnika blokady. Czarny chyba idzie na styk 87 a pomarańczowy na 30, to te trzeba zmostkować. Nie wiem czy kolory są prawidłowe bo znalazłem na necie schemat.
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
Pompka paliwa na krótko pracuje i czy daje odpowiednie ciśnienie? Przekaźnik pod masko od pompka załącza się? Odłącz blokadę od alarmu?
Zamiast uruchamiania zwłoki przez przekaźnik zasilany z oświetlenia napędu proponuję użyć funki czasowej blokady wejść (PIR i kontaktor w garażu). Po wysterowaniu bramy z pilota wejścia się zablokują na określony czas umożliwiający dojście do klawiatury. Przy wysterowaniu przekaźnika podczas powrotu prądu blokada nie wywoła alarmu i "spadnie" po czasie.
Dziękuje za wskazówki dotyczące podłączenia czujnika ultradźwiękowego ;)) Mam jeszcze jedno ptanko co prawda nie związane jest ono z tematem ale dotyczy też tego alarmu ;)) A mianowicie odcięcia zapłonu. W tym przypadku koniecznie jest użycie przekaźnika który trzeba podłączyć następujący sposób: nóżka przekaźnika 86 łączymy z +12V po przekręceniu stacyjki...
A to jest pełny alarm? Czy tylko sterownik centralnego z przekaźnikiem blokady (są takie wynalazki)? W pierwszym momencie wyglądało mi to na minister od AMT. Ale ta dodatkowa kostka nie pasuje. Co chcesz z tym zrobić?
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
W Pythonach były stosowane zewnętrzne przekaźniki do blokady zapłonu. Samo wyjęcie centralki nie "rozbroi" alarmu, bo przekaźnik ma podłączone styki 30 i 87a http://obrazki.elektroda.pl/7673019000_1...
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
Miałem do czynienia z czymś takim pod nazwą SNOB. Są to alarmy do skuterów, a nie motorów. Na przewodach blokady pojawia się masa w momencie kiedy zadziała przekaźnik blokady po wyzwoleniu alarmu. Więc jeśli tnie się + po stacyjce i podłączymy te przewodziki to wszystko jest ok do momentu kiedy na wyzwolonym alarmie nie załączymy stacyjki. Jeśli załączymy...
Nie trzeba rozkręcać alarmu. Jeśli ma wewnętrzną blokadę (żaden przekaźnik nie wisi na zewnątrz alarmu i jest z nim połączony), to odszukaj w wiązce alarmu dwa najgrubsze przewody o jednakowym kolorze. Sprawdź, dokąd idą (pewnie będą szły do przeciętego i połączonego z nimi innego przewodu o jednym kolorze). Następnie zewrzyj te przewody razem. PS....
Z tego co piszesz i z rozpiski przewodów wynika, że przekaźnik blokady montuje się między + 12V po stacyjce a przewód pomarańczowy z alarmu, na którym jest masa podczas jego załączenia. Blokowany obwód podłączasz pod styki 30 i 87a - czyli normalnie zwarty. Blokada działa tu w ten sposób, że jeżeli przy załączonym alarmie przekręcisz kluczyk, to spowoduje...
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Witam Wielkie podziękowania dla Kolegi za podanie modelu alarmu. Z alarmem już wszystko sobie poustawiałem. Blokada natomiast miała uwalony tranzytor sterujący przekaźnikiem . Po wymianie działała parę dni i znowu się rozwaliła i jeszcze czasu nie miałem jej obejrzeć. Pozdrawiam
Podłączyłeś dobrze, tylko musisz zastosować przekaźnik z stykami zwartymi w stanie spoczynku, a + po stacyjce lub z pompy przed przekaźnikiem. Sterowanie syrenki +(brązowy)
Dobra, jest to Mercedes Vito 115, uległ jakiemuś defektowi w jeden dzień podczas ładowania akumulatora. Było tak: kluczyk nie przekręcał się w stacyjce, stacyjkę wymontowałem i zawiozłem do elektryka, stacyjka jest dobra i wgrano nowy kluczyk. Po podłączeniu do Vito to samo, po włożeniu kluczyka zapala się tylko licznik z kilometrami. Po dodatkowym...
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
kupiłem silicona do audi A4 2,5 TDi 262 zł na allegro czujnik uderzeniowy.. ruchu itd. Założone w aucie, odcięcie zrobione i... i lipa ! z alarmu wychodzi napięcie do spolaryzowania przekaźnika blokady 12 V ale jeśli ma spolaryzować przekaźnik to napięcie spada do 1 V... czy możliwe jest aby alarm przyszedł wadliwy? montuje już jakiś czas alarmy i nie...
Witam wszystko z schematem było ok Tylko odcinał dopiero po wyzwaniu alarmu. Pozdrawiam i dziękuje :)
Nie masz jeszcze jakiegoś alarmu dodatkowego?
No czyli dowolna centralka zmiennokodowa ze sterowaniem zamkiem. Zwróć uwagę, żeby miała piloty stabilizowane kwarcem. Nie musi mieć wbudowanej blokady bo Prestige też jej nie miał więc pewnie siedzi gdzieś w instalacji dodatkowy przekaźnik. Z tych marek które znam TX320, Howler, Bastion, one spełniają wszystkie warunki. Najtańszy Howler, z atestem...
To jest antena. A zaizolowana na końcu była po to, by przypadkiem nie dotykać do wszelkich metalowych elementów auta. Jeśli wypiąłeś alarm, to mógł zostać przekaźnik blokady w aucie. Dojdziesz po przewodach.
Najbardziej zastanawiający jest ten pobór prądu - 0,12 A (120mA) - jest to stanowczo za dużo. Nie wiem co masz zainstalowane w aucie, ale widziałem u siebie na warsztacie różne wynalazki - źle podpięte radio, źle podpięty przekaźnik do blokady zapłonu z alarmu, "dziwna" instalacja audio, i najnormalniej zzieleniałe styki w instalacji (wszystkich ciekawostek...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Silicon ma chyba zewnętrzny przekaźnik blokady. Może się coś z nim stało.
Raczej na pewno są to zielone alarm to Autoblock AB 039, inne przewody to czerwony +12V, czarny to masa, żółte to kierunkowskazy, zielone to blokada zapłonu, szary to czujnik drzwi tzw. masówki, brązowy to zasilanie dodatkowych modułów. Koszt naprawy alarmu tzn wymiany przekaźnika Siemens od blokady zapłonu to 30,00 zł.
Omiń blokadę i zobacz co się będzie działo.Może padł przekaźnik od pompy.
Zgadza sie, schemat jest narysowany. Nie wiem jednak który to jest kabel od 30 a który od 87a itd. bo wyjścia z tyłu nie są tak samo ułozone jak na schcemacie ze dwa u dołu i dwa u góry. Z tyłu jest jeden kabel brazowy na górze i dalej 3 kable na dole (biały, brązowy i zółty) Nie wiem jak to podłączyć dla tego. Tu jest schemat jak podpiąc blokade zapłonu...
Jeżeli "oszczędzasz" i nie chcesz zrobić prawdziwej diagnostyki, to odszukaj centralkę alarmu lub w niektórych przypadkach przekaźnik blokady i zlikwiduj odcięcie - jakiekolwiek by ono było.
o tej pory wymieniłem przekaźnik blokady zapłonu i wyciąłem szary kabelek od tego przekaźnika. Więc szukaj usterki w samochodzie, bo to nie jest wina alarmu.
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
za włącznikiem świateł masz czarną puszeczkę alarmu z dwoma wtyczkami ,jeśli alarm uzbraja się i rozbraja z wkładki drzwi to sterowanie jest ok .Prawdopodobnie na przekaźnikach wewnątrz alarmu są zimne luty i wystarczy je poprawić ( ten alarm ma 3 blokady :zacisk 15 czyli zasilanie po zapłonie , rozrusznik i sterowanie zasilanie sterownika silnika
Proximy bp5 w fabii nie da rady podłączyć aby można było otworzyć sam bagażnik.Ja osobiście nie uważam tych alarmów za dobre,nawalały przekaźniki blokady i moduły potrafiły nie "odczytać" sygnału otwarcia.
Zerknij na przekaźnik 109 , ewentualnie czy nie masz pozostałości po jakimś alarmie czy blokadzie silnika .
Sprawdź, czy przekaźnik blokady po wysterowaniu masą odcina rozrusznik (bez centrali alarmu)? Odłącz czujnik ultradźwiękowy od centralki alarmu i wysteruj wejście centralki "ręcznie". W ten sposób zweryfikujesz, czy profesjonalny alarm Magicar 440 jest wyzwalany po każdym impulsie?
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
Trzeba zrobić tak by dioda zgasła.A masz instrukcję do tego alarmu?Jeśli tak to zajrzyj co to oznacza.A w siliconach niezależny immo był rozblokowywany przyciskiem otwierania. Dodano po 2 Immo miały z tego co sobie przypominam tylko ultimate ARS.A bas to stary model i miał on blokadę na przekaźniku spoczynkowo zwartą więc wystarczy odłączyć zasilanie...
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
Przede wszystkim należy połączyć obwody rozcięte przez pętle immobilisera, a potem już można wyciąć dziada, albo w ostateczności odpiąć tylko zasilanie. Jeżeli przekaźniki blokady są spoczynkowo zwarte, to wystarczy tylko odpiąć zasilanie alarmu plusem.
Łącząc te przewody wracasz do stanu fabryki, czyli nic nie powinno psocić. A tyen przekaźnik odłącz całkowicie tylko spisz sobie gdzie były jakie przewody abyś mógł kiedyś do tego wrócić jak byś chciał blokadę - wtedy oczywiście przekaźnik nowy.
Jak jest zamontowany alarm to też proponuję sprawdzenie jego obwodu blokady. Najczęściej w Fiatach właśnie pompę odcinają przez alarm.
Nie pisz głupot, ponawiam pytanie... czemu żarówka się nie pali ?? chodź miernik pokazuje +12V, oczywiście pomiar pomiędzy 1 pin a masę akumulatora... Sam piszesz głupoty(delikatnie powiedziane) wiec się nie rzucaj:D Kolega dobrze radzi, żeby wpiąć zasilanie czujnika między 31 i 57a przekaźnika i wysterować go przewodem blokady z alarmu, czy co tam...
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
Jeśli masz problem z ESP tak jak piszesz to sprawdź błędy w module ABS/ESP a nie w silniku... Ten przekaźnik jest w skrzynce z komputerem Masz jakieś zabezpieczenie lub alarm z blokadą? Jeśli auto odpala i jeździ i błąd się kasuje to można raczej pominąć a jak nie to wymień przekaźnik Sprawdź błędy ABSu...
To nie ta Omega. To stworzona niedawno marka zabezpieczeń pojazdów i czujników parkowania i nie produkuje tego sama firma Expero, a raczej, o ile się nie mylę zleca produkcję, certyfikuje i prowadzi dystrybucję. Jest to immo z identyfikacją i dwoma wariantami montażu - podłączenie jako standardowy immobilizer. Blokada realizowana w tym wypadku tylko...
Co masz odcinane jak działa blokada? rozrusznik, kontrolki? Dodano po 1 posłuchaj gdzie i który przekaźnik zadziała w momencie WYŁĄCZENIA blokady.
Jeżeli nic się nie znajdzie to czeka mnie tylko wytarganie centralni z pod deski rozdzielczej i sprawdzenie multimetrem co sie dzieje na tych niepodłączonych wyjściach. I jest to najszybsza droga do osiągnięcia sukcesu. Na przewodach sterujących zamkiem powinna pojawiać się masa. W przypadku braku wyjść sterujących można wykorzystać przewód zasilający...
Biały przekaźnik to blokada zapłonu, przewody wlutowane w płytkę są od blokady teraz idź drogą i znajdź gdzie jest rozcięta oryginalna wiązka.
Witam, Nie dziw się, że moduł tak reaguje. Po pierwsze nie jest przeznaczony do motocykla, a po drugie nie jest przystosowany do częstych zaników zasilania. Gdy pracuje w systemie SSWiN zanik zasilania nie zdarza się nigdy (przynajmniej nie powinien wystąpić). Nie wiem jakie czujniki masz podłączone pod wejścia 1 i 2 oraz jak masz zrealizowaną blokadę...
Witam, Proszę o pomoc w zamontowaniu blokady na silniku diesla. Kupiłem Skodę Yeti 2010r z silnikiem 2.0 TDI i wstawiłem alarm SEO Perfekt CAN i z niego odciąłem przekaźnik zapłonu, ale zamierzam wykonać jeszcze jedną, drugą blokadę i tu proszę o pomoc. Pracowałem w punkcie montażu alarmów, ale moja kariera instalatora skończyła się na Fabi. Z silnikami...
Ja i tak zawsze robię dodatkowy przekaźnik na blokadzie, działający tak, że jak nie ma prądu między inverterem, a alarmem, to obwód blokady jest rozłączony (na wypadek, gdyby ktoś odłączył przewody can alarmu od intalacji fabrycznej)
No i pięknie ! Naklejki nie ma żadnej na obudowie? z boku płytki masz przycisk opisany "piloty". Spróbuj nacisnąć ten przycisk i przycisk na pilocie. Jeśli auto nie pali, za blokadę prawdopddobnie odpowiedzialny jest przekaźnik, ten bez obudowy. Zmostkowanie tych dwóch czarnych przewodów wychodzących z płytki obok niego powinno pozwolić na uruchomienie...
strasznie smaży w centralce alarmu i co jakiś czas zamiast mrugać mi kierunkowskazy zatrzymują się na parę sekund i świecą. Uuuu, bracie! Coś ostro namieszałeś w instalacji. Wygląda na jakieś zwarcie na stacyjce. Wszelkie zakłócenia stacyjki powodują, że alarm nie chce się programować i wygląda, że tu też tak jest. Na wszelki wypadek odłącz od alarmu...
Opis kolorowego złącza HPB 6, na 99% będzie ten sam układ. Piny: 1 - pusty 2- stacyjka 3 - pusty 4 - domykanie szyb 5-6 - puste 7 - prędkość 8 - aux plusem 9 - krańcówki masą 10 - plus syreny cyfrowej M04/M05 11 - masa syreny cyfrowej M04/M05 12 - wyjście na przekaźnik klaksonu masą 13 - wyjście sygnałowe syreny cyfrowej M04/M05 14 - krańcówka maski...
Montowałem kiedyś alarm cyklop (troszki malo fajny), alarm ten ma wbudowany przekaźnik którego styki w stanie spoczynkowym są zwarte a w momęcie uzbrojenia aalarmu styki zostaja rozwarte.
Kolega tom899 nie liczy na rewelację chce tylko alarm do 100zł to np. bastion zakładałem 2 szt. działają bez zarzutu sterują c.z jest też wyjście do przekaźnika zapłonu.
Okazało się ,że stacyjka jest OK. Zniknęło napięcie na zasilaniu blokady kierownicy i dlatego stacyjka nie przyjmowała kluczyka. Po podaniu bezpośrednio z akumulatora +12V na zasilanie blokady (1 przewód od góry), "brzęknięcie" się od razu pojawiło , kluczyk dał się przekręcić , ale nie ma możliwości uruchomienia silnika, kontrolki się nie świecą. Szukam...
nie jestem elektrykiem, nie zajmuję się tym na co dzień i po prostu nie chcę czegoś zepsuć. Do dentysty też nie chodzisz i "naprawiasz" wszystko sam ? Czy zaznaczony żółty kabel jest wpięty do wtyczki centralki ? http://obrazki.elektroda.pl/9162480000_1... Możliwe jest, że przekaźnik nie został użyty przy tej instalacji? Można nie podłączać...
przekaźnik blokady rozruchu przekaźnik blokady aktywny przekaźnik blokady rozrusznika
renault magnum modulator router airlive hasło ademco express
Odzyskiwanie danych z dyskietki 3,5 cala - metody i narzędzia Czy zasilacz o zbyt dużej mocy jest szkodliwy?