Witam, od pewnego czasu nie wyłącza się dmuchawa nawiewu w Skoda Rapid 1.2 TSI Ambition Hatchback 86KM CBZA NH3 2014r. po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka. Kilka miesięcy temu rozładował Mi się akumulator, zauważyłem wtedy, że nie wyłącza się dmuchawa nawiewu, reaguje jedynie na ustawienie pokrętła w pozycji 0 (klimatyzacja manualna), bądź wyciągnięcie...
Taka sugestia sprawdź w centralne przekaźnik odpowiedzialny za te drzwi, wymień na nowy lub prze-lutuj na zmianę z innym. Tego modelu nie ruszałem od strony elektryki więc nie wiem czy jest akurat tak i masz przekaźniki razem z elektroniką czy gdzieś dalej.
Witam mam problem dotyczący centralnego zamka w nissanie primera 1994 r. Centralny zamek jest prawdopodobnie montowany fabrycznie ponieważ na puszcze przekaźników widnieje logo nissana. Jest to zamek pneumatyczny. Centralka działa ale niestety tylko z kluczyka działa centralne zamykanie i otwieranie wszystkich drzwi, natomiast z pilota działa już tylko...
w citroenach centralne zamki sterowane były jednym przewodem. Po podaniu masy na ten przewód centralny się zamykał a po rozwarciu z masą zamek się otwierał. Żeby starować CZ z alarmu dodawano przekaźnik, który przerywał odwód starujący,żeby odłączyć masę z zamka. W Twoim przypadku musisz poszukać przewodów rozwieranych przez przekaźnik i je połączyć...
Przekaźnik do wymiany. Po uszkodzeniu pierwszego silniczka jest przegrzany i czasem się sklei. Możliwe też, że wiązka w przelotkach drzwi przywiera i też pojawi się problem. Wtedy masz do wymiany silniczki. Przekaźnik centralki fabrycznej, czy przekaźniki w centralne dodatkowej (Proxima)? Nadal nie wiemy, czy centralka steruje silniczkami bezpośrednio...
Witam. Zamierzam zamontować zamek centralny Carprotect BX40 mam do tego siłownik salve na dwa kabelki biały i biało czarny odpowiada za zamknięcie i otwarcie w centralne , pomarańczowy i czarno pomarańczowy podłączam dodatkowo pod plus jako stały żółty i czarno żółty pod minus jednak kiedy klikam na pilocie nic sie nie dzieje.. Dodam jeszcze że kiedy...
Czy ta brama ma swoją centralę sterującą? Czy zamiast niej jest ten sterownik do rolet? Zamiast centrali jest sterownik do rolet. Fabryczna centrala była jedynie przystosowana do odbioru sygnału z pilota. Nie było możliwości podpięcia przycisku dzwonkowego, dlatego zdecydowałem się na jej usunięcie. To trochę niebezpieczne rozwiązanie. Sterownik rolet...
Dla wszelkiego spokoju kup najprostszy uniwersalny sterownik zamka centralnego np.ST-11 i masz problem z głowy( pozwala na wyzwalanie stanem, impulsem zrówno dodatnim jak i ujemnym) A jeśli nie to dołóż po jednym BC 639/640 na każde wyjście z centralki, diody gaszące do cewek i też będzie OK.
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Pilot fabryczny czy jakiś dokładany? Z opisu wnioskuję, że pilot jest od alarmu albo sterownika zamka centralnego. Zajrzyj pod deskę i zobacz, czy widać osobną centralkę, w której słychać ten przekaźnik.
No i co z tym zamkiem? Poradził sobie? Jest tak dobry jak go opisują? :)
Mozliwa, a jestes pewien ze uszkodzony jest przekaznik?
zamiana minus na plus
Wystarczy jeden przekaźnik i dwie kilkuamperowe diody...
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Na 99% zimny lut na module na centralnym zamku,przy przekaźniku. Moduł znajduje się pod licznikiem. Pozdrawiam.
Sprawdź jeszcze raz masę.
Jest na jednym ale nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek głupiało. Poza tym dwuprzewodowego nie znajdziesz w tym aucie, chyba, że rozbebeszysz UCH i wlutujesz się bezpośrednio w przekaźniki.
W schowku po str. pasażera masz klapke i do góry przekaznik i bezpiecznik.
Nie, bez diody lub przekaźników nie da rady. Do awaryjnych nie podłączysz.
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Rozumowanie jest bardzo dobre. Jeżeli centralka ma wbudowane przekaźniki, należy skrosować je na pracę z siłownikiem.
Jak pilot jest wprogramowany, to powinien działać dobrze. Sprawdź jeszcze, czy przyciskając przyciski pilocie cyka raz jeden, raz drugi przekaźnik. Może po prostu ktoś to źle podłączył.
nie jestem pewien ale chyba jest przy bezpiecznikach i wygląda jak przekaźnik
Najpierw sprawdź przekaźnik , potem sprawdź mechanizm w drzwiach po zdjęciu tapicerki.
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
rusz z.c. i posłuchaj gdzie kliknie przekaźnik
Jeśli centralny zamek przestał działać po wymianie świec żarowych, a pilot działa, ale centralny zamek nie reaguje, możliwe jest, że wystąpił problem z oprogramowaniem lub synchronizacją pilota. Oto kroki, które mogą pomóc w ponownym zaprogramowaniu pilota: 1. Sprawdź, czy nie został przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za centralny zamek. Zazwyczaj...
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
Choćby miał ten kanał 500mA , to nie ruszy siłownika . Trzeba przekaznik.
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
Ja w takim centralnym miałem zimne luty ale na przekaźnikach, wydaje mi się że dobrze by było przelutować w miarę możliwości całą płytkę, jak to nie pomoże będziemy szukać dalej, proponuję zacząć od napięć na przekaźnikach.
Czyli padł element sterujący (tranzystor, driver) lub kawałek elektroniki od wejścia Otwórz do przekaźnika. Proponuję wymienić moduł na inny (oryginalny) lub przy odrobinie wiedzy i wprawy, zamienić uszkodzony fabryczny na uniwersalny sterownik centralnego zamka.
Niekoniecznie chińskie. tyle tylko, czy jest sens ładować cokolwiek droższego w tak stare auto. Kup jakiś uniwersalny, z pełnym interfejsem sterowania siłownikami (wbudowane przekaźniki), który będzie sterował bezpośrednio. Oryginalna instalacja centralnego do pełnego wykorzystania.
Witam mam podobny problem czy rozwiązał go juz Pan może?A który to jest przekaźnik od centralnego zamka?Z góry dziekuje za odpowiedź.Pozdrawiam
Jak fabryczny to w nogach pasażera po prawej stronie. Alarma szukaj nad skrzynką z bezpiecznikami, ew. "idź za kłapaniem przekaźników".
Nie będzie działać.To właśnie te przewody (plus i minus)poprzez przekaźniki w centralce są zwierane do przewodu sterującego.
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
SH wchodzi w obydwie strony. Guzik ma konsoli centralnej otwiera i zamyka. Centralny zamek z drzwi kierowcy przez wkładkę zamka, to samo otwiera i zamyka auto. Używane kluczyki do Berlingo chodzą za grosze. W nich wykorzystujesz obudowę i płytka która steruje centralnym zamkiem. Grot i nową pastylkę imo już musisz dorobić. A u ciebie masz albo uszkodzony...
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
Poszukaj centralki, zacznij od okolicy bezpieczników pod kierownicą. Orginalnie chyba montują pod licznikiem, ale nie wiem czy każdy rocznik. Zobaczysz czy sygnał dochodzi i jak zachowują się przekaźniki.
Wymień przekaźniki, są dostępne ale nie tanie...
Zamek działa od czerwca bez zarzutu, chociaż musiałem poprawić zamontowanie cięgien, ale to inna sprawa :) Gdyby ktoś szukał podłaczenia centralnego zamka na dwie masy do alarmu Silicon BAS to niech śmiało podłącza przekaźnikiem.
Dokupić sobie albo proste sterowanie np. minister plus lub dowolny alarm. Wszystko zależy od tego ile pieniędzy chcesz wydać. Napisz jeszcze jakie masz auto bo być może będą potrzebne dodatkowe przekaźniki.
Stary słuchaj. Jesli mowa o cykaniu zamków (siłowników) to namierzenie tego dzwięku jest kurde praste. Ale jesli mam szukac cykania jakies przekaźników w centralce ZC to jzu nie jest tak prosto. Odgłos siłowników jest głośniejszy niz ciche cyknięcie przekaźnika.
Tak, lub wlutować się do modułu zamka do przekaźników
To jest przekaźnik ogrzewanie tylnej szyby, centralny zamek z super b nr oryginału:9619879180
W tej drugiej skrzynce na podszybiu mieści się tzw. odół sterujący nadwozia BCM i przekaźniki tam umieszczone są to przekaźniki bodaj że od własnie sygnału, kierunkowskazów, świateł drogowych + centralny zamek. W zasadzie opisy dostępne są raczej dla serwisów.
centralne zamek przekaźnik przekaźnik zamek centralne przekaźnik sterować zamek centralne
aparatura radiowa thalia gaśnie wymiana grzałki
zmywarka whirpool mruga start makita migają diody
Samsung NV75N5641RS Dual Cook – praca wentylatora w nieużywanej komorze Volkswagen Garbus – wyciek benzyny przy podstawie pompy paliwa, uszczelki, przekładka bakelitowa