Witam. Zmianę polaryzacji napięcia dla silniczka przy pomocy przekaźników można zrealizować w taki sposób. http://obrazki.elektroda.net/98_12375794...
dajesz zwykly przekaznik ktoremy dajesz zasilanie z przewodow pradowych silownikow zamka. potrzebna jest jescze 1 moze 2 diody prostownicze troche pokombinuj i juz masz problem rozwiazany mam tak u siebie od kilku lat . jak nie dojdziesz sam to przypomnij sie wieczorem to narysuje co i jak
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
Niekoniecznie chińskie. tyle tylko, czy jest sens ładować cokolwiek droższego w tak stare auto. Kup jakiś uniwersalny, z pełnym interfejsem sterowania siłownikami (wbudowane przekaźniki), który będzie sterował bezpośrednio. Oryginalna instalacja centralnego do pełnego wykorzystania.
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
No to musisz dołożyć jakąś bramkę z zatrzaskiem,albo jakiś mały przekaźnik bistabilny i po bólu :) Pozdrowienia
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
Mam Punto II FL 2005 z oryginalnym centralnym, sterowanym z BCM. Na płytce odpowiada za to taki czarny przekaźnik . Niestety nie zapisałem oznaczenia.
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
Chodzi o to ,że właśnie to napięcie jest stałe i wcześniej myślałem, że trzeba jakiś czasowy przekaźnik wpiąć.. Centralny sterowany jest masa.
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
Zacznijmy od tego jak masz sterowany centralny zamek, fabrycznie były sterowane pneumatycznie, a u Ciebie jak jest??????????
Nie ma problemu. Należy zastosować układ dwóch przekaźników , który zamieni sterowanie - wychodzące z alarmu na +.
Przekaźnik odpowiedzialny za sterowanie kierunkowskazem znajduje się na płytce sterownika (jak napisałeś - puszki) centralnego zamka. Zazwyczaj stosowane są dwa (L i P) lub jeden i dwie diody odpowiedzialne za rozdział L i P strony.
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
Musisz sprawdzić ten przekaźnik, czy ma czym sterować i gdzie. Pozdrawiam.
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
Tranzystory lub układ uln2803 można zastosować do sterowania przekaźnikiem z mikrokontrolera.
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Jezeli słychać "pyknięcie" a żadne drzwi nie działają to nalezy szukać w sterowniku a nie przełączniku.Przecież to takie logiczne,po co szukać w przełączniku skoro steruje jakimś przekaźnikiem?
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Jeśli ten 16 nóżkowy scalak na ostatnim zdjęciu to ULN2003, wtedy zapewne cewki przekaźnikowe będą z jednej strony miały stały plus, a ULN2003 podaje masę na drugie końce cewek. Jeśli tak jest, steruj masą cewki tak samo jak to robi scalak. Ten przekaźnik to w zasadzie dwa, tylko w jednej obudowie.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Zgadza się. Chcę podłączyć dodatkowy sterownik oświetlenia wewnętrznego. Wyjaśnienie: przewodem o którym pisałem sterownik centralnego zamka podaje masę do odbiornika i zamków w momencie otwarcia cen. zamka. Zanika po zamknięciu. Do niego jest podłączony przewód od centralki alarmowej. Przy otwieraniu auta z pilota otwiera się cen. zamek i wyłącza alarm....
Wiem o tym dlatego wspominałem o tym wcześniej, że trzeba separować mikrowyłączniki zamka przekaźnikami w momęcie sterowania.
wystarczy podłączyć wejście czujników do wyjścia (-) sterowania zamkami .A swoją droga to ciekawe co piszesz -cos co zastepuje przekaźnik
Według schematów podaj stałą masę przewodami na kolory żółtoczarny i żółty . Sprawdź (kontrolką żarówkową (5W), multimetrem) na przewodach białym oraz białoczarnym czy tam pojawia się impuls masy jeśli zamykasz/otwierasz pilotem. To są zwykłe przekaźniki przełączające sterowane elektroniką. Wtedy odpowiednio podpinasz kolorami białym i brązowym z centralnego...
takie "coś" robi się na jednym przekaźniku,sygnałem który masz sterujesz przekaźnik,a styki przekaźnika podłączasz do "+" i na wyjściu masz już sterowanie plusem...chyba o to chodziło? a to czy sygnał jest wystawiany przy sygna czy jego braku ustalasz za pomocą styków przekaźnika NC-NO
Staruszek RXA nie posiada typowego wyjścia sterującego cent. zamkiem. Należy wykorzystać przewód pomarańczowo-czarny( masa po uzbrojeniu) i przez interface np. ST 11 sterować centralnym. Jednocześnie ten sam przewód steruje przekaźnikiem blokady silnika.
Prawidłowo sformułowane pytanie. Przy nieudanej próbie podpięcia sterania centralnym coś padło w aucie. Pompka została naprawiona i centralny dalej nie działa. Ktoś posiada jakieś schematy lub robił podobny przypadek ? Audi a6 1995 centralny sterowany irdą.
Sterowniki które opisałeś maja wyjścia sterujące masą.Będziesz potyrzebował dodatkowo 2 przekaźników którymi wysterujesz siłownik.
26 pinowe niebieskie złącze pod bezpiecznikami: pin 11,12,13 - krańcówki pin 5 i 8 - stan centralnego zamka (ale tu już sam pokombinujesz, bo trzeba rozwierać sterowanie) Można też bezpośrednio sterować przekaźnikami centralnego zamka w BSI. Prawda, że proste ? Dasz sobie radę.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Chyba to przekracza Twoje możliwości. Do prawidłowego działania c.zamka potrzeba tylko dwóch przekaźników. Reszta to np. sterowanie kierunkami.
Witam, zwracam się z pytaniem i oczekuję jasnej odpowiedzi. Mam centralny zamek który ma dodatkowy sygnał na którym po zamknięciu zamka pojawia się masa, chcę to wykorzystać do wyłączenia radia po zamknięciu centralnego zamka. Miało by to działać tak: Zamykam centralny, idzie masa z centralki do przekaźnika, który odcina prąd na przewodzie zasilającym...
[url=http://www.ase.hoste.pl/5ds.html]Li... Sprawdzenie braku plusa można realizować zwykłym przekaźnikiem na przykład przez rozpięcie zasilania, masy lub sterowania układu stykiem rozwieranym po pojawieniu się napięcia.
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. Na przekaźniki centralki musisz podać 2 stałe plusy i 2 stałe masy, czyli pomarańczowy...
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
W załączniku masz opis. Jeśli Twój alarm ma wyjście na centralny zamek sterowane "-" to musisz dodatkowo zastosować jeszcze dwa przekaźniki które zmienią "-" na "+".
Witam wszystkich. Montuje alarm w Renault 19 i nie mam pojęcie jak połączyć przekaźnik od centralnego z centralką alarmu. Bardzo proszę o pomoc w wybraniu opcji sterowania i roszyfrowaniu styków przekaźnika. I drugie pytanko czy jak centralny zamek steruje tez bagażnikiem to pod centralke nie podłaczam juz wyjścia: "do bagażnika" ? Pozdrawiam i dziękuje
dzięki wielkie Dodano po 20 Jaki to jest ten niskoprądowy przewód o którym tu pisze? to musze podpiąć pod kabel który idzie do sterownika od centralki? "W tym układzie przewód czerwony daje impuls masy ( - ) podczas uzbrajania. Połącz czerwony przewód z przewodem, który daje niskoprądowy sygnał masy z fabrycznego przełącznika centralnego zamka dofabrycznego...
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
nazwy alarmu nie pamiętam ale wiem że wyjścia z alarmu na centralny zamek to - a centrany jest sterowany plusem dlatego chce połączyć przez przekaźniki
Przepnij niebieski na np. zielony lub żółty na kompresorze pod kanapą a przekaźniki powinieneś mieć podłączone wg schematu E http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z zewnętrznego radiosterownika A mogę prosić jakiś schemat jak to zrobić? a czy da się samemu taką podstawową centralkę sterowania z kluczyka zrobić samemu? Czytałem coś o 2 przekaźnikach??
mistrzu,jaki to samochód i rocznik?,bo rozumiem,że zamek centralny jest fabryczny,a langeford nim steruje,wróżki jeszcze nie ma tu na etacie :D.
kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
Jest taki sterownik uniwersalny ST-1000 firmy EBS. Lub małoracjonalne bo rezygnujesz ze sterowania c.z. z kluczyka - odciąć te przewody i wpiąć przekaźnik tak aby podawał masę raz na jeden, raz na drugi przewód - w zależności stanu alarmu.
Centralny tak jak napisał wyżej kolega, a druga płytka do rozszyfrowania bez problemu np: jest to taki typowy alarmik, możesz sprawdzać po płytce, zasilanie znajdziesz bez problemu, tranzystor wyglądający jak BD139 steruje raczej syreną max 1A obciążenia (czyli dość mało , lepiej wysterować tym przekaźnik) niebieski przekaźnik to wyjście na migacze,...
Jestem zielony jeżeli chodzi o obwody elektryczne i nie rozumiem nic tak szczerze. Prosiłbym "łopatologiczne wytłumaczenie co i jak". A teraz przejdę do sedna. Chciałbym podłączyć oświetlenie zewnętrzne samochodu do przekaźnika zamka centralnego sterowanego pilotem. Chciałbym, żeby po otwarciu samochodu za pomocą pilota zapalały się zewnętrzne światła....
Sterownik ma tylko domykanie szyb więc otwierania na tym nie zrobisz. Można zrobić otwieranie wlewu ale musisz dołożyć przekaźnik którym będziesz sterował za pomocą 2 kanału.
W Neonie miałem ten sam problem. Pomogło jak podłączyłem jeden impuls z alarmu, a drugi masa przez przekaźnik sterowany alarmem.
Jeśli w aucie już jest centralny zamek to zawsze możesz się wpiąć w sterowanie jednego siłownika przez dwa przekaźniki...
w tym passacie sterowanie jest +12V a podłączenia do przewodów zawsze robi się na przekaźnikach!!! większość alarmów jako sterowanie dla centralnego zamka ma impuls masy ale zdażają się alarmy które mają tzw. interfejs do sterowania zamkiem centralnym czyli wbudowane przekaźniki z wyprowadzonymi wyjściami i w takim alarmie wystarczy podać plus lub masę...
Niestety musisz kupić sobie siłownik slave i założyć go w drzwiach. Inaczej się nie da. Sterowanie nim zrobisz na 2 przekaźnikach.
Interesuje Cię tylko sterowanie zamkiem, czyli przekaźnik + rezystor 1kOhm wpięty w przewód fioletowo-czerwony: http://obrazki.elektroda.pl/6786713300_1...
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
To sterowanie jest masą, impuls jednosekundowy.Trzeba sprawdzić przekaźniki w centralce alarmu.
A ja mam dalej problem !!! Po podłączeniu. Po zamknięciu centrala światło się zapala a po otwarciu gaśnie. Zmierzyłem napięcia i wychodzi, że podaje na odwrót. Czyli zamek jest sterowany (+) Jak to przerobić ? Będę musiał dołożyć przekaźniczki.
Chciałem w końcu sterować i alarmem i centralnym zamkiem z jednego pilota Wiec tak z tego co wyczytałem na forum to (w Lewym progu znalazłem przewody czerwono-czarny który zamyka i żółto-czarny który otwiera ) Sprawdziłem miernikiem i dostają one impuls na plusie a mój alarm daje sygnał na minusie więc zrobiłem cos takiego jak na obrazku http://obrazki.elektroda.net/32_12545534...
Sterowanie jest chyba masą na włączniku, sprawdź przekaźniki w sterowniku.
A nie możesz wlutować się do modułu do nóżek przekaźników?Bo chyba tam takie są by sterować siłownikami.
Wydaje mi się, że źle podłączyłeś stałą masę do przekażników w centrali alarmu i przekaźniki spoczynkowo zwierają sterowanie. Podepnij NO przekaźników do masy, a NC zostaw niepodłączone.
to powiem jeszcze tak że mój samochód to Honda Civic a centralny zamek wygląda tak, więc może ktoś mi jeszcze pomoże gdzie podłączyć te dwa przewody??? ja myślałem że w miejsce A5 i A4 ?? http://obrazki.elektroda.net/86_12830262... w instrukcji od alarmu jest napisane CENTRALNY ZAMEK STEROWANY MASĄ. W tym układzie przewód czerwony daje impuls masy...
Jak podłączyć sterownik do zamka centralnego w Fordzie Escorcie. Kupiłem sterownik zamka centralnego "PROXIMA" nodel "SR". Znajomy mi powiedział że zamek centralny w fordzie jest sterowany minusem a ta centralka steruje plusem i musze dokupić do tego jakiś przekaźnik. Czy to prawda?
Montuje w BMW pod przekaźniki modułu centralnego zamka (pod cewkę przekaźnika tylko najpierw sprawdź pod którą), są sterowane masami i matador też. Brązowy otwieranie pod jeden przekaźnik a fioletowy zamykanie pod drugi.
kolejny sposób to najtańsze zdalne kodowane sterowanie i własnej konstrukcji sterownik centralnego zamka na dwóch przekaźnikach zwierno-rozwiernych.
Witam Gdzie w wymienionym samochodzie znajduje się sterowanie centralnym zamkiem? Chcę założyć nową centralkę do centralnego zamka z pilotem. Chciałbym podłączyć ją zamiast starej uszkodzonej. Czy stara centralka steruje zamkami przez przekaźniki? Proszę o pomoc.
Zakładając, że: -na masę samochodu jest podłączony minus akumulatora, -przewód z alarmu ma polaryzację dodatnią i obciążalność nie mniejszą niż suma prądów pobieranych przez wszystkie lampy kierunkowskazów; to połączyć można według schematu: http://obrazki.elektroda.net/29_12739348... Jeżeli prąd byłby większy od obciążalności przewodu z alarmu (sprawdź...
Jedynie można by próbować wlutować się w sterowanie przekaźników centralnego zamka w tym alarmie. to szkodliwa porada bo master jak poda masę na przekaźnik to nie odpuści po sekundzie i za chwilę spali wszystkie siłowniki żeby ogarnąć problem dokup sterownik zamka pod siłowniki ze sterowaniem z drzwi np foto na allegro 20zł https://obrazki.elektroda.pl/3743062100_...
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy [+12V] Tylko dlaczego w Ford Connect z 2006 r chcesz sterować centralnym zamkiem impulsami [+] ? Gdzie chcesz się podłączyć...
Sterowanie fabrycznym centralnym zamkiem w tym samochodzie najlepiej zrealizować dokładając zwykły siłownik (slave) do drzwi kierowcy. Do SEO Dolphina konieczne będą dwa przekaźniki lub zwykła centralka "centralnego zamka" - to rozwiązanie jest bardziej eleganckie. Typ przekaźnika nie ma żadnego znaczenia, bo centralka alarmu podaje tylko 0,5s impulsy...
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Dzięki za pomoc , na forum szukałem ale nie jest to takie proste a zależy mi na czasie . A jaki przekaźnik gdy się okaże że sterowanie plusem. Zamykam post.
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
1.Jak w temacie, fabryczny zamek działa bez zarzutu (z kluczyka). Kupiłem centralkę sterowaną z pilota, wpiąłem się już w przekaźniki centralnego zamka, i z pilota mogę otworzyć tylko drzwi pasażerów. przypuszczam że muszę za sterować masterem z drzwi kierowcy ale jak? mam kupić i zamontować ten uniwersalny sterownik z allegro? 2.Czy ten model posiadał...
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
kzaw dobrze pisze ale impuls wystarczy 1sekunda kabelki idą na słupku po lewej stronie i do obu należy podać + czyli jak alarm steruje - zakładamy przekaźniki miniaturowe
Witam Serdecznie. Kiedyś widziałem na ELCE schemat centralnego zamka zrobionego na samych przekaźnikach, potrafi mi ktoś go znaleźć. A dokładnie chodzi o schemat centralnego zamka który bedzie miał za zadanie sterować siłownikami 2 przewodowymi "slave" a sygnał do sterowania bedzie podawany za Centralki alarmu 2 masy "otwórz/zamknij". Jak to podłączyć...
Witam, czy ktoś podłączał zdalne sterowanie centralnym zamkiem w Hyunadi i10 2009r. centralny zamek jest fabryczny i sterowany tylko kluczykiem od strony kierowcy (master) , słychać przekaźnik w zamku otwieranie - zamykanie Czy tradycyjnie wpinamy się w wiązkę wchodzącą w drzwi kierowcy? już kilka lat nie praktykuję różnych montażów, a technologia się...
A czy rozwiązanie typu: Rozebranie pilota od GPSa i zamknięcie go w aucie. Do przycisków przylutować się z przekaźnika który będzie sterowany impulsowo z centralnego zamka tzn. Jak pojawi się napięcie na centralnym (jak auto zostaje zamknięte) to przekaźnik (jeszcze nie wiem jaki) zwiera przycisk uzbrajania pilota GPS na sekundę. GPS się uzbraja. Natomiast...
Witam W zał. schemat i opis - Zamki drzwiowe Opel Omega 2.0 (1986 do 1989). Sterowanie - przekaźnik (R1) znajduje się za płytą ochroną z prawej strony, nad modułem sterowania silnika (obok przekaźnik ster. pompą).
tytan ma immo cyfrowe Naczytałeś się czy montowałeś te urządzenia ? DS512 wymaga podłączenia dodatkowego przekaźnika blokady. Centralka wystawia masę na wyjście oznaczone canlock w full opcji również ma GPS i GSM Taką konfigurację pozostawię bez komentarza.
Witam, mam pytanie: czy wewnątrz tych uniwersalnych sterowników centralnego zamka z pilotami sprzedawanych za ok. 50zł są przekaźniki na 12V czy na 5V? Nie mam aktualnie takiego pod ręką, a chciałbym wiedzieć, bo chcę to wykorzystać do sterowania czymś innym, ale chciałbym podłączyć coś, co zadziała na sterowanie przekaźnikiem 12V wewnątrz pudełka....
Sterowanie jednoprzewodowe, podaniem i zabraniem masy. Musisz zastosować dwa przekaźniki :(
Ja podpinając jakikolwiek alarm do centralnego w vw golf 3 pociągłem dwa kabelki do tyłu i tam wtawiłem dwa przekaźniki (np. od świateł )według załącznika.Tam tylko wystarczy wypiąć sterowanie centralnym i podłączyć do przekaźników.
Potrzebujesz jeszcze sterownika centralnego zamka. Albo dwóch przekaźników, jeżeli nie przewidujesz sterowania z wkładki. Schemat ich podłączenia jest na forum.
Wszystko jest możliwe, podpięcie pod centralny wymaga przecięcia jednego z przewodów sterującychi zastosowania sterowania (+/-) inaczej skończy się zgrzaniem przekaźników sterujących pompą.
Alarm powinien mieć swoje wyjścia do sterowania centralnym zamkiem.
Witam. Szukam schematu jak podłączyc sterownik centralnego zamka ma już w sobie dwa przekaźniki sterowanym masą a chce zrobic żeby dawał impuls 12V jak wygląda taki schemat?
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
przekaźnik centralne zamek przekaźnik sterować zamek sterować zamek przekaźnik
katalizator wydech z18xe wymiana silnika podświetlenie łącznika
amica piekarnik generator ozonu
Sofar falownik biały wyświetlacz LCD – brak napisów, jak przywrócić ekran, reset, serwis Multimetr UNI-T, Fluke, DT830B nie mierzy rezystancji – brak odczytu Ω, przyczyny, diagnostyka