W tym clio są raptem chyba 4 przekaźniki w tym jeden od silnika w komorze w czarnej puszce po lewej za akumulatorem, no i zmień elektryka.
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Renault Kangoo 1.5 dCi 2004 Problem z odpalaniem — nieraz nie chce odpalać. Po diagnostyce komputerowej pokazuje przekaźnik główny silnika. Gdzie można go zlokalizować i sprawdzić, czy to na pewno jest przekaźnik winien awarii, czy szukać dalej problemu? Albo czy jest jakaś możliwość podpięcia bez przekaźnika i sprawdzenia, czy odpali?
Że jest zasilanie po 15 to nic nie znaczy.Bo nie wiadomo czy sterownik załącza główny przekaźnik silnika.Bo ten dostarcza jeszcze ze trzy "plusy" . Nic nie wiadomo czy sprawdziłeś CAN.Bezpieczniki sprawdź wszystkie.
Witam ddt2000 wyrzuca mi w moim Renault scenic 1.9 dci lift z 2003 r następujące błędy niestety nie jestem w stanie ich zidentyfikować Commande de l électrovanne d'avance - może coś z zaworem ciśnienia sprężarki ? Relais d'alimentation principale - a to kompletnie nie wiem główny przekaźnik ale który ?
sprawdź przekaźnik główny
(...) ckp i przekaznik pompy paliwa ale to raczej musi mieć jakiś związek z niedziałającym obd2. Auto było sprawne, jeździło i wszystko było co jakiś czas sprawdzane i kontrolowane. Do obd2 dość często się podłączałem i jak zostawiłem samochod na zimę i nie był ruszany przez kilka miesięcy to przestał dzialac Wprowadzenie Z Twojego opisu wynika, że...
Reno-Max jest szansa że może to być coś innego jak główny zawór hamulca a jeżeli nie to czy jest możliwość jego naprawy , koszt jest niemały a problem pojawia się przy większej wilgotności , bo w drugiej premium 440 też mi ten sam defekt występował , ale ustąpił no a w tej defekt pojawia się w większości jak stoi się na światłach i trzyma nogę na hamulcu...
Megan 2 2003r 1.5 d. Nie kręci gdy jest wpięty przekaźnik świec, kiedy go wyjmę auto odpala. Ale od początku, podczas jazdy spalił się główny bezpiecznik przy klemie i przeskoczył rozrząd na kółku (bez klina) wału korbowego (kolizja zaworów wydechowych). Po naprawie nie kręcił rozrusznik, świecił się błąd wtrysku, stop i serwis. Odpaliłem na krótko...
Witaj, usterka raczej leży po stronie elektryki. Do sprawdzenia przekaźnik pompy paliwa, główny przekaźnik silnika.
Gdy otwieram nastawnik palcem zaczyna odpalać. Nie ma zasilania na nastawnik. Bezpieczniki ok. Gdzie znajduje się przekaźnik główny - bo jest ich wiele. Nie mogę nigdzie znaleźć schematu.
Tam jest jeszcze przekaźnik główny który jest pod maską. Jak się ma sprawa z nim? mała czarna skrzynka z bezpiecznikiami i przekaźnikami
Witam po raz kolejny. Trafic 2,5 2007r. posiadam sporadyczny bład df151. clip pokazuje opis-przekaznik główny wyłączony za wcześnie. Samochod ma moc,przyspiesza normalnie tylko podczas gaszenia nie działa klapa gasząca i gaśnie jak robur;-) po spieciu przekaźnika na krótko gaśnie płynnie z klapą ale wtedy clip wyrzuca opis-przekaźnik główny wyłączony...
Sprawdź czy jest napięcie na włączniku zderzeniowym, jesli jego wciśnięcie nic nie dało. Zasila on główny przekaźnik oraz przekaźnik świecy płomieniowej od którego jest ta usterka: błąd po angielsku DF061 PREHEATER PLUGS ACITIVE CIRCUIT, HEATER PLUGS FAULTY OR IN OPEN CIRCUIT. Paliwo to dochodzi?
Na pinach sterownika i kawałek za nimi jest 12,5V, nie wiem w którym miejscu jest pomiar napięcia w sterowniku. Pewnie na którejś nodze procka. Ciekawe że jak nacisnę ręcznie przekaźnik główny to robi się 12V. Ogólnie sterownik w środku zero wilgoci i zero korozji.
Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Stacyjka lub główny przekaźnik zasilania. Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Skoro; auto normalnie odpala, jedzie. To po jaką cholerę? Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy Pozycja ACC (1) nie powinna powodować włączenia zapłonu a błędy są wynikiem...
Witam.Mam problem, otoz nie moge zlokalizowac gdzie w masterce z 2005 znajduja sie przekazniki od kierunkow wycieraczek itd.Chodzi mi dokladnie o to ze wentylator nawiewu dziala na pierwszych 3 biegach a na 4 juz nie. Za 1,2,3 bieg odpowiada opornica a 4 idzie bezposrednioo przez przekaznik nie wiem gdzie on jest.
Witam. Zakupiłem manometr i potrzebuję go wpiąć w poduszkę. Gdzie to należy wpiąć? Czy wystarczy przeciąć przewód idący do poduszki i połączyć to przez trójnik , czy trzeba to z dwóch poduszek jakoś połączyć, a może jeszcze w jakimś inny miejscu? Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam
dzień dobry. Awaria typowa. Działa nawiew tylko na czwartym zakresie. Konieczna jest wymiana rezystora dmuchawy lub zastąpienie go wlutowanym drucikiem. Potrzebuję instrukcji najlepiej zdjęć bo opisy nic mi nie mówią. Przeszukałem już cały internet. Wszędzie są tylko opisy nic mi nie mówiące. Pomocy !!! Jak się do tego zabrać ? Gdzie to jest ??? Ktoś...
Witam Może ktoś orientuje się, w którym miejscu w meganie 1,6 1996r 5d znajdują się przekaźniki od ogrz. tylnej szyby i przednich halogenów. W komorze silnika po lewej stronie jest puszka z przekaźnikami ale tam jet przek. od pompy paliwa. Czy te przekaźniki są we wnętrzu auta i gdzie mogą się znajdować? Proszę o pomoc.
Witam, kupiłem taką lagunkę z 2000r i po podpięciu pod clipa powiedziano mi że ma uszkodzony przekaźnik główny od absu. Pomożecie mi go zlokalizować, gdzie się znajduje i jak się do niego dobrać, może tylko styki zaśniedziały bo to podobno częste w tym aucie? A drugie moje pytanko to jak to jest z tymi świecami, nie grzeją mi wszystkie 4 a samochód...
sprawdziłem. ciścienie 0 gdzieś chyba pąd nie dochodzi bo nawet na pompkę w baku nie ma prądu. gdzie jest główny przekaźnik na komputer idt bo niby wszytskie sprawdziłem ale może jest jakiś jeszcze ukryty?
Prawidłowo działający sterownik po otrzymaniu 12v na pin 20 wystawia masę na 7 i załącza przekaźnik główny K2, następnie włącza na 3 sek przekaźnik K1, co powoduje uruchomienie pompy paliwa, jeśli otrzyma impulsy z czujnika położenia wału, to podtrzymuje przekaźnik K1 przez cały czas ich trwania
Na wyświetlaczu radia co najwyżej może zaświecić się kontrolka "check" (lampka kontrolna układu oczyszczania spalin ) taki silnik na pomarańczowo W książce "Naprawiam Sam" są chyba pomylone opisy tych sond! ta przy katalizatorze to sonda za a nie przed !!! a to to taki opis: Sonda lambda W zależności od wersji samochodu występuje jedna sonda lambda...
Po 3 sekundach od włączenia zapłonu gaśnie kontrolka pomarańczowa z wykresem i w tym samym momencie odpuszcza główny przekaźnik ECU (przekaźnik zasilania pompy pozostaje załączony), wyłącza się pompa paliwa i zasilanie wtryskiwaczy. Główny przekaźnik ECU jest sterowany z 6 lub 7 pinu ECU (nie pamiętam). W trakcie kręcenia rozrusznikiem jest iskra na...
Po podłączeniu do komputera pokazał się błąd przekaźnika głównego - jego uszkodzenie, cały czas pali się kontrolka świec żarowych. Czy może mi ktoś pomóc w lokalizacji tego przekaźnika? Który z zamontowanych w skrzynce jest głównym? Pozdrawiam.
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
Witam wszystkich, Problem dotyczy auta mojego ojca, który nauczony zasad użytkowania pojazdów z PRL-u, zimą oblał silnik ciepłą wodą, gdyż nie chciał mu odpalić :D Początkowo kontrolki awarii silnika paliły się cały czas, po sprawdzeniu błędów padło na przekaźnik główny świec żarowych oraz przepływomierz. Po wymianie powyższych auto odpala normalnie,...
Auto jak w tytule, objaw jest następujący, auto odpala i silnik pracuje na wolnych obrotach trochę trzęsie, dodam gazu powyżej 2,5 tyś obrotów i auto pracuje już równomiernie, ale w tym momencie zapala się lampka z zygzakiem. Ale główny problem że czasami po kilku minutach lub godzinie auto gaśnie i przy próbie odpalenia nie ma napięcia na pompkę paliwa...
Od czasu kiedy założyłem temat czyli od około listopada zgromadziłem około 20 schematów instalacji elektrycznych wydrukowane w formacie A1 do wszystkich wersji Renault Megane Scenic (Renault Scenic to już zasadniczo inny model) produkowanych w latach 1996-1998. Zdążyłem być już u trzech elektroników samochodowych wykonałem 4 diagnostyki komputerowe...
przy włączonym zapłonie na wtyczce były takie napiecia co mnie zadziwiło. mogę nawet zrobić foty. mierzyłem to tak: włożyłem do jednego zacisku w kostce (rozpiętej) 1 przewód miernika a drugi przyłożyłem do masy na silniku. to samo zrobiłem z drugim zaciskiem i otrzymałem takie wyniki(DCV). więc mi się wydaje że zrobiłem to prawidłowo. dodam że sterownik...
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
Sprawdź zasilanie Ecu Dodano po 2 Czy świeci się kontrolka przekaźnika głównego?
Obwód głównego przekaźnika
Dzięki, ale ten też nie do końca odpowiada. W tym samochodzie kabel z wyłącznika bezwładnościowego oznaczonego tutaj jako S39 nie idzie bezpośrednio do sterownika, tylko do przekaźnika, chyba głównego przekaźnika silnika.
bezwładnościówka puszcza potrzebuje wiedzieć który to przekaźnik główny:) ten 60A? w skrzynce koło ecu?
Sprawdz bezpiecznik glowny. Nie wiem gdzie w reno sa glowne bezpieczniki.Z tego co piszesz to ani pompa nie dostaje plusa ani przekaznik glowny.Na 90 procent bezpiecznik Glowny.
Będzie brak zasilania na złączu B G2, wiązka jak pisali koledzy lub uszkodzony przekaźnik. Sprawdz główny przekaznik bezpieczniki wiązkę
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
Ogarnięte Zdobyłem schematy Problem rozwiązany Zgnita wiązka zasilanie do przekaźnika głównego w dużej puszka na podłużnicy .
Witam, Czytałem różne posty na temat tego błędu ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytania: Auto kręci ale nie odpala, W sterowniku silnika błąd df017 (obwód przekaźnika głównego), Kontrola immo zachowuje się normalnie, w sterowniku immo brak błędów. Przekaźnik główny podmieniony i zero zmian. Czujnik na wale podmieniony. -Czy przekaźnik...
Może czas zainwestować w jakiś sprzęt diagnostyczny??? To już drugie auto które kolega próbuje naprawić za pomocą elektrody. Proszę 1 dotyczy usterki głównego przekaźnika zasilania VECU I EECU. 2 usterka modułu kontroli naczepy, w obwodzie hamulca postojowego. Potrzebny podgląd pomiarów napięć na szynie CAN, wysterowanie modułów ,pomiary ciśnień.
niema prądu na kostce miał może ktoś podobny problem? Miał. Tylko teraz się zastanów którego to niby prądu nie ma ? Stały główny, po zapłonie ,czy ten zapinaczy przez przekaźnik przez ECM?
Znalazł się spec widzę - sam polecałeś podawać zasilanie na krótko. Wolno, tylko z głową, a wierz mi, że wiem co robię. Dziękuje wszystkim, którzy przesłali schematy. A usterka była bardzo prosta - podstawki przekaźników były pozamieniane miejscami i przekaźnikiem głównym okazał się być przekaźnik, który brałem za przekaźnik od świateł. Uszkodzeniu...
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
Jak czujnik wstrząsowy zadziałał to wyłączył przekaźnik główny. Na razie nie sprawdziłeś nic poza tym że ropa nie tryska jak szalona. Jest sens pisać?
czyli sterownik podaje + na świece nic bardziej mylnego. Masa zamyka sie poprzez.pozostałe. Brakuje głównego zasilania na przekaźniku świec.
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Problem zlokalizowany Bezpiecznik od tylnego gniazda to pierwszy rząd od lewej i czwarty od góry. Tam miałem napiecie ok 2v ,musiało się pojawiać przez zakłocenia,indukcyjność. Główny problem to po prostu brak przekaźnika. Zdjecie w załączniku. Po uzupełnieniu przekaźnika,w gnieździe pojawiło się 12v
Na poczatek sprawdz swiece, modul kontrolny oraz jego steorwnie. Sprawdz jeszcze glowny przekaznik lub jego okablowanie.
Witam wszystkich i jak w temacie. Auto to Megane 2 2004r. 1.9 DCI. Co kilka uruchomień silnika zapala się ikona serwisu. Po podłączeniu pod Can Clip jest błąd w sterowniku silnika DF015 - obwód sterowania przekaźnikiem głównym. W definicji błędu jest napis: zbyt późne wyłączenie. Jaki to jest przekaźnik? Czy znajduje się w którymś z modułów?
Witam.Sprawdź raczej przekaźnik główny. Czujnik wału nijak się ma do pracy pompy po włączeniu zapłonu.
https://obrazki.elektroda.pl/3497550000_... Brązowy (zasilanie grzałek) to + z przekaźnika głównego sterownika. Pozostałe przewody sond idą bezpośrednio do sterownika
Cześć, Wracając do problemu. Chronologicznie idąc: 1. nie odpalała brak prądu w kabinie-po podłączeniu aku do prostownika paliła 2. po jakimś czasie -zegary się odpalały, komputer również, ale nie kręciła 3. po przeczyszczeniu bezpieczników i ponownym naładowaniu aku -totalnie nie daje prądu nigdzie 4. kabelkiem zwykłym łącząc klemę od plusa i dotykając...
główny przekaźnik renault renault megane przekaźnik główny główny przekaźnik
aprilia morini format pliku audio drukarka zablokowany wałek
samsung wf70f5e0w2w tablet firmware
Szczotki węglowe w odkurzaczu Zelmer Jupiter ZVC425HT: wymiana i objawy zużycia Wymiana pierścieni w Opel Vectra C 2.2 Direct bez demontażu silnika