Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
W tym clio są raptem chyba 4 przekaźniki w tym jeden od silnika w komorze w czarnej puszce po lewej za akumulatorem, no i zmień elektryka.
Że jest zasilanie po 15 to nic nie znaczy.Bo nie wiadomo czy sterownik załącza główny przekaźnik silnika.Bo ten dostarcza jeszcze ze trzy "plusy" . Nic nie wiadomo czy sprawdziłeś CAN.Bezpieczniki sprawdź wszystkie.
Witam ddt2000 wyrzuca mi w moim Renault scenic 1.9 dci lift z 2003 r następujące błędy niestety nie jestem w stanie ich zidentyfikować Commande de l électrovanne d'avance - może coś z zaworem ciśnienia sprężarki ? Relais d'alimentation principale - a to kompletnie nie wiem główny przekaźnik ale który ?
sprawdź przekaźnik główny
Reno-Max jest szansa że może to być coś innego jak główny zawór hamulca a jeżeli nie to czy jest możliwość jego naprawy , koszt jest niemały a problem pojawia się przy większej wilgotności , bo w drugiej premium 440 też mi ten sam defekt występował , ale ustąpił no a w tej defekt pojawia się w większości jak stoi się na światłach i trzyma nogę na hamulcu...
(...) ckp i przekaznik pompy paliwa ale to raczej musi mieć jakiś związek z niedziałającym obd2. Auto było sprawne, jeździło i wszystko było co jakiś czas sprawdzane i kontrolowane. Do obd2 dość często się podłączałem i jak zostawiłem samochod na zimę i nie był ruszany przez kilka miesięcy to przestał dzialac Wprowadzenie Z Twojego opisu wynika, że...
Megan 2 2003r 1.5 d. Nie kręci gdy jest wpięty przekaźnik świec, kiedy go wyjmę auto odpala. Ale od początku, podczas jazdy spalił się główny bezpiecznik przy klemie i przeskoczył rozrząd na kółku (bez klina) wału korbowego (kolizja zaworów wydechowych). Po naprawie nie kręcił rozrusznik, świecił się błąd wtrysku, stop i serwis. Odpaliłem na krótko...
Witaj, usterka raczej leży po stronie elektryki. Do sprawdzenia przekaźnik pompy paliwa, główny przekaźnik silnika.
Gdy otwieram nastawnik palcem zaczyna odpalać. Nie ma zasilania na nastawnik. Bezpieczniki ok. Gdzie znajduje się przekaźnik główny - bo jest ich wiele. Nie mogę nigdzie znaleźć schematu.
Witam po raz kolejny. Trafic 2,5 2007r. posiadam sporadyczny bład df151. clip pokazuje opis-przekaznik główny wyłączony za wcześnie. Samochod ma moc,przyspiesza normalnie tylko podczas gaszenia nie działa klapa gasząca i gaśnie jak robur;-) po spieciu przekaźnika na krótko gaśnie płynnie z klapą ale wtedy clip wyrzuca opis-przekaźnik główny wyłączony...
Tam jest jeszcze przekaźnik główny który jest pod maską. Jak się ma sprawa z nim? mała czarna skrzynka z bezpiecznikiami i przekaźnikami
Sprawdź czy jest napięcie na włączniku zderzeniowym, jesli jego wciśnięcie nic nie dało. Zasila on główny przekaźnik oraz przekaźnik świecy płomieniowej od którego jest ta usterka: błąd po angielsku DF061 PREHEATER PLUGS ACITIVE CIRCUIT, HEATER PLUGS FAULTY OR IN OPEN CIRCUIT. Paliwo to dochodzi?
Na pinach sterownika i kawałek za nimi jest 12,5V, nie wiem w którym miejscu jest pomiar napięcia w sterowniku. Pewnie na którejś nodze procka. Ciekawe że jak nacisnę ręcznie przekaźnik główny to robi się 12V. Ogólnie sterownik w środku zero wilgoci i zero korozji.
Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Stacyjka lub główny przekaźnik zasilania. Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Skoro; auto normalnie odpala, jedzie. To po jaką cholerę? Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy Pozycja ACC (1) nie powinna powodować włączenia zapłonu a błędy są wynikiem...
Witam, kupiłem taką lagunkę z 2000r i po podpięciu pod clipa powiedziano mi że ma uszkodzony przekaźnik główny od absu. Pomożecie mi go zlokalizować, gdzie się znajduje i jak się do niego dobrać, może tylko styki zaśniedziały bo to podobno częste w tym aucie? A drugie moje pytanko to jak to jest z tymi świecami, nie grzeją mi wszystkie 4 a samochód...
sprawdziłem. ciścienie 0 gdzieś chyba pąd nie dochodzi bo nawet na pompkę w baku nie ma prądu. gdzie jest główny przekaźnik na komputer idt bo niby wszytskie sprawdziłem ale może jest jakiś jeszcze ukryty?
Prawidłowo działający sterownik po otrzymaniu 12v na pin 20 wystawia masę na 7 i załącza przekaźnik główny K2, następnie włącza na 3 sek przekaźnik K1, co powoduje uruchomienie pompy paliwa, jeśli otrzyma impulsy z czujnika położenia wału, to podtrzymuje przekaźnik K1 przez cały czas ich trwania
Na wyświetlaczu radia co najwyżej może zaświecić się kontrolka "check" (lampka kontrolna układu oczyszczania spalin ) taki silnik na pomarańczowo W książce "Naprawiam Sam" są chyba pomylone opisy tych sond! ta przy katalizatorze to sonda za a nie przed !!! a to to taki opis: Sonda lambda W zależności od wersji samochodu występuje jedna sonda lambda...
Po 3 sekundach od włączenia zapłonu gaśnie kontrolka pomarańczowa z wykresem i w tym samym momencie odpuszcza główny przekaźnik ECU (przekaźnik zasilania pompy pozostaje załączony), wyłącza się pompa paliwa i zasilanie wtryskiwaczy. Główny przekaźnik ECU jest sterowany z 6 lub 7 pinu ECU (nie pamiętam). W trakcie kręcenia rozrusznikiem jest iskra na...
Po podłączeniu do komputera pokazał się błąd przekaźnika głównego - jego uszkodzenie, cały czas pali się kontrolka świec żarowych. Czy może mi ktoś pomóc w lokalizacji tego przekaźnika? Który z zamontowanych w skrzynce jest głównym? Pozdrawiam.
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
Witam wszystkich, Problem dotyczy auta mojego ojca, który nauczony zasad użytkowania pojazdów z PRL-u, zimą oblał silnik ciepłą wodą, gdyż nie chciał mu odpalić :D Początkowo kontrolki awarii silnika paliły się cały czas, po sprawdzeniu błędów padło na przekaźnik główny świec żarowych oraz przepływomierz. Po wymianie powyższych auto odpala normalnie,...
Auto jak w tytule, objaw jest następujący, auto odpala i silnik pracuje na wolnych obrotach trochę trzęsie, dodam gazu powyżej 2,5 tyś obrotów i auto pracuje już równomiernie, ale w tym momencie zapala się lampka z zygzakiem. Ale główny problem że czasami po kilku minutach lub godzinie auto gaśnie i przy próbie odpalenia nie ma napięcia na pompkę paliwa...
przy włączonym zapłonie na wtyczce były takie napiecia co mnie zadziwiło. mogę nawet zrobić foty. mierzyłem to tak: włożyłem do jednego zacisku w kostce (rozpiętej) 1 przewód miernika a drugi przyłożyłem do masy na silniku. to samo zrobiłem z drugim zaciskiem i otrzymałem takie wyniki(DCV). więc mi się wydaje że zrobiłem to prawidłowo. dodam że sterownik...
Od czasu kiedy założyłem temat czyli od około listopada zgromadziłem około 20 schematów instalacji elektrycznych wydrukowane w formacie A1 do wszystkich wersji Renault Megane Scenic (Renault Scenic to już zasadniczo inny model) produkowanych w latach 1996-1998. Zdążyłem być już u trzech elektroników samochodowych wykonałem 4 diagnostyki komputerowe...
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
Sprawdź zasilanie Ecu Dodano po 2 Czy świeci się kontrolka przekaźnika głównego?
Obwód głównego przekaźnika
Dzięki, ale ten też nie do końca odpowiada. W tym samochodzie kabel z wyłącznika bezwładnościowego oznaczonego tutaj jako S39 nie idzie bezpośrednio do sterownika, tylko do przekaźnika, chyba głównego przekaźnika silnika.
bezwładnościówka puszcza potrzebuje wiedzieć który to przekaźnik główny:) ten 60A? w skrzynce koło ecu?
Sprawdz bezpiecznik glowny. Nie wiem gdzie w reno sa glowne bezpieczniki.Z tego co piszesz to ani pompa nie dostaje plusa ani przekaznik glowny.Na 90 procent bezpiecznik Glowny.
Będzie brak zasilania na złączu B G2, wiązka jak pisali koledzy lub uszkodzony przekaźnik. Sprawdz główny przekaznik bezpieczniki wiązkę
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
Ogarnięte Zdobyłem schematy Problem rozwiązany Zgnita wiązka zasilanie do przekaźnika głównego w dużej puszka na podłużnicy .
Witam, Czytałem różne posty na temat tego błędu ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytania: Auto kręci ale nie odpala, W sterowniku silnika błąd df017 (obwód przekaźnika głównego), Kontrola immo zachowuje się normalnie, w sterowniku immo brak błędów. Przekaźnik główny podmieniony i zero zmian. Czujnik na wale podmieniony. -Czy przekaźnik...
niema prądu na kostce miał może ktoś podobny problem? Miał. Tylko teraz się zastanów którego to niby prądu nie ma ? Stały główny, po zapłonie ,czy ten zapinaczy przez przekaźnik przez ECM?
Może czas zainwestować w jakiś sprzęt diagnostyczny??? To już drugie auto które kolega próbuje naprawić za pomocą elektrody. Proszę 1 dotyczy usterki głównego przekaźnika zasilania VECU I EECU. 2 usterka modułu kontroli naczepy, w obwodzie hamulca postojowego. Potrzebny podgląd pomiarów napięć na szynie CAN, wysterowanie modułów ,pomiary ciśnień.
Znalazł się spec widzę - sam polecałeś podawać zasilanie na krótko. Wolno, tylko z głową, a wierz mi, że wiem co robię. Dziękuje wszystkim, którzy przesłali schematy. A usterka była bardzo prosta - podstawki przekaźników były pozamieniane miejscami i przekaźnikiem głównym okazał się być przekaźnik, który brałem za przekaźnik od świateł. Uszkodzeniu...
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
Jak czujnik wstrząsowy zadziałał to wyłączył przekaźnik główny. Na razie nie sprawdziłeś nic poza tym że ropa nie tryska jak szalona. Jest sens pisać?
czyli sterownik podaje + na świece nic bardziej mylnego. Masa zamyka sie poprzez.pozostałe. Brakuje głównego zasilania na przekaźniku świec.
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Problem zlokalizowany Bezpiecznik od tylnego gniazda to pierwszy rząd od lewej i czwarty od góry. Tam miałem napiecie ok 2v ,musiało się pojawiać przez zakłocenia,indukcyjność. Główny problem to po prostu brak przekaźnika. Zdjecie w załączniku. Po uzupełnieniu przekaźnika,w gnieździe pojawiło się 12v
Na poczatek sprawdz swiece, modul kontrolny oraz jego steorwnie. Sprawdz jeszcze glowny przekaznik lub jego okablowanie.
Witam wszystkich i jak w temacie. Auto to Megane 2 2004r. 1.9 DCI. Co kilka uruchomień silnika zapala się ikona serwisu. Po podłączeniu pod Can Clip jest błąd w sterowniku silnika DF015 - obwód sterowania przekaźnikiem głównym. W definicji błędu jest napis: zbyt późne wyłączenie. Jaki to jest przekaźnik? Czy znajduje się w którymś z modułów?
Witam.Sprawdź raczej przekaźnik główny. Czujnik wału nijak się ma do pracy pompy po włączeniu zapłonu.
https://obrazki.elektroda.pl/3497550000_... Brązowy (zasilanie grzałek) to + z przekaźnika głównego sterownika. Pozostałe przewody sond idą bezpośrednio do sterownika
Cześć, Wracając do problemu. Chronologicznie idąc: 1. nie odpalała brak prądu w kabinie-po podłączeniu aku do prostownika paliła 2. po jakimś czasie -zegary się odpalały, komputer również, ale nie kręciła 3. po przeczyszczeniu bezpieczników i ponownym naładowaniu aku -totalnie nie daje prądu nigdzie 4. kabelkiem zwykłym łącząc klemę od plusa i dotykając...
Popraw masę
Problem z W/W autem nie odpala nie świeci kontrolka od świec żarowych i od silnika brak możliwości połączenia z ecu silnika Moze ktoś ma schemat do tego auta byłbym zobowiązany za podesłanie na pw. Dodam jeszcze ze udało się pare razy uruchomić silnik ale to z przypadku i gdy podłaczyłem kompa jeden błąd przekaźnika głównego diagnoza Texa i brak opisu...
Sprawdź czy masz wszystkie zasilania na sterownik po przekaźniku głównym. Możesz jeszcze odłączać poszczególne wtryski i sprawdzać, czy błąd się kasuje
jak dobrze pamiętam to jeden z tych przewodów to zasilanie drugi to postojowe a trzeci to mijania a może coś w tym głównym wyłączniku bo jak włączysz długie to krótkie się wyłączają.
Kolego baadamczyk co w końcu wykombinowałeś z tym podświetleniem? Moje odpowiedzi opierałem na dostępnych mi schematach, co prawda od PH1, ale tam występuje przekaźnik dzień/noc. Myślałem jednak, że w tym temacie nie ma różnic w elektryce w stosunku do PH2. Przy okazji zamieszczam schematy Renault Laguna 1994_1998 - obwody główne, ABS, elektryczne szyby,...
Dokonałem pomiarów i już wiem co go rozładowuje. Skoki w prądzie są po odłączenie pierwszego bezpiecznika 30.0A(D7F również główny przekaźnik). Owy bezpiecznik znajduje się pod maską. Jakieś pomysły?
Witam Mam problem z renault Premium 420dci. Otóż po włączeniu "hebla" od razu na desce zaswiecaja sie kontrolki tak jakbym wlaczyl zaplon z kluczyka... Auto odpala i gasi sie normalnie z kluczyka jednak zaplon można wyłączyć jedynie wylacznikiem głównym... Wyciagalem wszystkie przekaźniki jednak na żadnym nie bylo reakcji... Podpowiecie gdzie szukac...
Podczas testu przekaźnika na pinach idących z Ecu napięcie ma wartość od 7 V do 12 V,świece sprawdzone na pobór prądu każda pobiera,na zewnątrz sprawdzane nie były,może ewentualnie cały sztyft nie grzać w którejś,główne zasilanie na przekaźniku jest ok, okablowanie sprawdzone
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
Sprawdź wiązkę pomiędzy E3 a przekaźnikiem głównym. Sorki pomyłka E3 idzie po zapłonie , przez bezpiecznik tylko nie wiem jaki numer , bo na schemacie mi nie pisze. Sprawdź jeszcze raz dokładnie bezpieczniki w komorze silnika i pod deską.
Witam. Posiadam wspomaganie do c330 ,które zostało przerobione prawdopodobnie ze wspomagania Renault x84. Problem jest taki ,że nie uruchamia się tzn. przekaźnik nie klika. Pomierzyłem mniej więcej elementy i nie ma zwarć. Główne mosfety od sterowania silnikiem BLDC nie są przebite.Gdzieś czytałem ,że wspomaganie jest zablokowane i trzeba skasować błędy....
Nie przesadzaj z tymi przekaźnikami. Ważne, by nie przekroczyć prądu nominalnego przekaźnika i wtedy będzie on działał poprawnie bez względu na to, czy da jedną lampę,dwie, czy sześć. Ważne, by nie przekroczyć prądu przekaźnika i tyle. Te szperacze mają działać wszystkie razem? Dla bezpieczeństwa możesz dać osobny bezpiecznik na każdą z lamp, czyli...
poszukaj przekaźnika głównego pod maską zewrzyj palcem i masz połączenie i diagnozę zgaśnie ci imo pozdrawiam
temp. powietrza zasysanego nominalnie 20-40 stopni, wiec przy zimnych dniach wydaje sie ok a temperatura plynu chlodzacego nominalnie 70 - 90 stopni a co do błędu 2213 -sprawdz bezpiecznik 20A sprawdz przewody i styki do przekaźnika głownego(od zac.30 do zac.30 przekaźnika gł i zac. 86 przekaźnika gł. -sterownik silnika, miedzy zac. 1/24/46 a zac. 87...
Oczywiście. Lecz aby zasilić dmuchawę z akumulatora dodatkowego na styk 87 podam napięcie zabezpieczone bezpiecznikiem z tego drugiego akumulatora. Tak aby dmuchawa nie wyładowała głównego akumulatora (webasto tez podłączone do tego drugiego) Akumulatory połączone równolegle (plusy połączone przez przekaźnik.
Na przewodzie alternator-UPC pojawia się nie wiadomo skąd 12V przy włączonym zapłonie. Odłączyłem fabryczny przewód i pociągnąłem prowizoryczny no i problem zniknął, Podsumowując na sprawnej magistrali miernik pokazuje około 10 V A teraz napiszę " a nie mówiłem " :D Trzeba było słuchac wujka genka jak pisał że na magistrali LIN napięcie nie powinno...
Pod pokrywą silnika z prawej strony (stojąc przed samochodem) masz czarną skrzynkę plastikową.Otwórz ją i tam masz przekażnik od pompy paliwa,jak nie bedziesz wiedział który to przekażnik to wyjmij po kolei i jak samochód zapali i zaraz zgasnie ,to znaczy że trafiłes.Jeśli robisz odcięcie na zwykłym przełączniku,to wepnij się w obwód cewki przekaznika.A...
witam mam identyczny problem jak kolega przy dodawaniu gazu zaswiecaja sie kontrolki swiec,stop i serwis i nie jest to przekaznik glowny ani wtryski bo kolega ma takie auto i przekladalem jest to clio 1.5 dci jesli ktos jest mi w stanie pomoc to bede bardzo wdziecznyt
Witam rozwiązałem problem który jest banalnie prosty dla dobrego elektromechanika. Mianowicie pojechałem do elektromechanika i po 30 minutach zadzwonił że wycieraczki i spryskiwacze działają, okazało sie że było zwarcie na głównym obwodzie wycieraczek i spryskiwaczy przez co ani przednie ani tylne wycieraczki i spryskiwacze nie działają :) koszt naprawy...
witam reno megane grandtour rocznik 2000 silnik 1.9 dti. Po podpieciu do kompa nie pokazuje zadnych bledow. Natomiast nie odpala. Rozrusznik kreci dymi na bialo pr\odczas krecenia. Rozrzad ok ustawienia takze. Pompa wydaje sie byc ok ale nie odpala. Prosze o jakies podpowiedzi. Zasilania takze sa ok. Na Kompie sa zasilania. Przekaznik glowny rowniez...
Witam. Pilnie poszukuję schematu złącza sterownika silnika Siemens do Renault Megane 1.5 DCI 2007 r. Po podłączeniu do skanera wyświetla kilka błędów w tym obwód przekaźnika głównego - otwarty. Wymieniłem trzy sterowniki i na wszystkich jest to samo. Chciałbym sprawdzić teraz gdzie powinny być plusy i masy w kostkach podłączeniowych do ECU. Z góry dziękuje...
Witam. Jak w temacie, nie działają światła pozycyjne, mijania, kierunkowskazy, awaryjne (pozostałe są), centralny zamek, wycieraczki czasowe, oraz hebel automatyczny. Przy wymianie rozrusznika zrobiło się zwarcie, główny przewód prądowy z masą. Wszystkie bezpieczniki w kabinie ok. Wywaliło błąd MID 140 PSID 200 FMI12. Czy są jeszcze jakieś bezpieczniki,...
Niestety musisz podpiąć komputer i sprawdzić czy widzi obroty. Dodatkowy plus na cienkim przewodzie masz podłączony i siedzi dobrze w kostce? Główne zasilenie tez ok? To że przekaźnik pyka nie znaczy ze masz prąd na silniku wspomagania.
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Podpinam się do tematu, auto jak w temacie, wczoraj zgasło, nie kreci nie odpala, na desce injection fault, w sterowniku silnika błąd zasilania czujników. Przeryłem wiązki, podstawiłem drugą skrzynkę bezpiecznikową, bez rezultatu. Zasilania na czujnikach są, natomiast w miejscu gdzie powinna być masa, jest skokowo napięcie 1,5 do 4V, czujnik ciśnienia...
Przełącznika nie sprawdzałem, nie podejrzewałem go bo kontrolki w zegarach zapalają się tak jak powinny. Skrzynkę ta w komorze silnika najbardziej podejrzewam bo ma uszkodzoną obudowę i trochę zaśniedziała, tylko teraz nie wiem czy bawić się w jej rozlutowywanie. Może się ktoś orientuje czy na tej głównej płytce są jakieś elementy smd z tej nie dostępnej...
Witam. Panowie, mam taki problem przy Megane 1.5 dci. Podczas jazdy zapala się stop i auto się nie zbiera, stop zapala się od około 2 tysięcy, ale jak się go obciąży to i na niższych obrotach się stop włącza. Cały czas wywala 3 kody: DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w rampie - nieciągły - Na poziomie maksimum DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w...
odpinalem sterownik silnika zadnego rezultatu to nie dalo Coś Kolego bzdury wypisujesz, bez sterownika silnik pracuje? Masz dwie możliwości, albo zwarcie przewodów zasilających (wiązka klapy tylnej), w gałęzi za głównym przekaźnikiem zapłonu(wypiąć przekaźnik i sprawdzić bo może sam przekaźnik być też uszkodzony) albo, co bardziej obstawiam, problem...
Gdzie znajduje się przekaźnik świateł kierunkowskazów w Renault Mascott 2,8 cdi? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację przekaźnika świateł kierunkowskazów w Renault Mascott 2,8 CDI . Brakuje informacji o roku produkcji pojazdu oraz ewentualnych specyficznych wersjach wyposażenia , co może wpływać na dokładne umiejscowienie...
Są dwie szkoły - kupujesz światła ledowe dzienne bez sterowania i dokładasz przekaźnik - światła do jazdy dziennej po załączeniu świateł głównych muszą się wyłączyć (muszą być homologowane i zamontowane według kryteriów zawartych w przepisach na odpowiedniej wysokości i nie wystające poza obrys pojazdu oraz przejść bez problemu przegląd techniczny)...
A czy autor tematu poza sprawdzeniem - obejrzeniem elementów raczył by pomierzyć gdzie znika to zasilanie pompy ? A może w ogóle przekaźnik nie jest wysterowany i nie mam napięcia w głównym obwodzie. Sprawdzenie to nie tylko obejrzenie ale i pomiary które dopiero mogą oddać stan rzeczy, nie raz patrząc bezpiecznik dobry a jednak był uwalony i nie przepuszczał.
Praprzyczyną wszystkich (nieomal) problemów z dmuchawą jest woda dostająca się do łożysk silnika wentylatora. Powoduje ona ich zacieranie, a w konsekwencji - nadmierny pobór prądu przez silnik. Wypalają się styki w kostkach połączeniowych, przekaźniku, padają tranzystory mocy w regulatorze obrotów. Oczywiście - naprawa tych uszkodzeń jest nieodzowna,...
Witajcie, problem jak w temacie. Z tego co już zrobiłem, na wtyczce w sterowniku PB śniedź. Wszystko wyczyszczone ale niestety nic nie pomogło. Kable nie skorodowane. Jedynie na styku wtyczka-komputer ale mimo to iskry brak. Na przekaźnikach wysoko-prądowych w prawym podszybiu obok akumulatora napięcia są. Napięcie na przekaźniku głównym (bo myślę że...
prawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ? Nie. Sprawdziłem tylko przekaźniki, jednak na ich stykach nie było śladu "gnicia". Jutro powyciągam i poczyszczę bezpieczniki i sprawdzę przewody. Czujnik położenia wału: gniazdo, czujnik, wtyczka, wiązka są ok? Owszem auto kręciło i nie odpalało, ale chyba problemem...
witam wszystkich. mam problem z Renault Clio 2 1.2 benzyna 99 rok. Z początku myślałem że to rozrusznik padł bo przy próbie odpalenia było słychać cykanie albo szum jakby się zawieszał albo wgl nie było reakcji na zapłon. Po wymianie na nowy ...nowe objawy - przekręcam kluczyk na raz kontrolki sie zapalają wszystko ok ale nie słychać żeby pompa podawała...
Jezeli nie kreci rozrusznik, musisz sprawdzic kilka rzeczy. cienki przewód na rozruszniku. Tzw "50". przekaznik główny i rozrusznika, po prawej stronie po otwarciu maski. Czytnik kluczyka, wtyczke lub sam kluczyk. I przestan odłaczac kleme, bo tak sie nie naprawia aut.
Renault Mascott 3.0 kod silnika ZD3606 130dxi. Gdy rano odpalam auto chodzi chwile po czym gaśnie. Podłączyłem clipa są dwa błędy ale przemijające DF151 -przekaźnik główny (włączony za szybko lub za późno) oraz DF038 -moduł elektroniczny.Wiec zapalam auto i podglądam parametry i rzuciło mi się w oczy ciśnienie paliwa wartość która powinna być to 400bar...
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Auto jak w temacie ,zniknęły kierunkowskazy ,wycieraczki ,szyby przestały działać zniknęła też kontrolka immo,po rozebraniu Uch w środku było zielono,po podłożeniu innego Uch wszystko wróciło do normy zaczęły działać szyby,wycieraczki i miga dioda immo,w silniku jest błąd -df 017 obwód przekaźnika głównego -odłączany za wcześnie wiadomo ze auto nie...
Za załączanie się świateł hamowania odpowiada zwór główny hamulcowy który wysyła sygnał do sterownika o położeniu w jakim się znajduje i to jest przetwarzane na sygnał uruchamiania przekaźnika. Do sprawdzenia ten zawór (pedał) z kompa trzeba odczytać położenie podczas wystąpienia usterki czy jest czytany ruch pedału (czy jest reakcja na wciskanie)....
witam, potrzebuję pomocy z renault laguną. Po włożeniu karty czytnik miga, lampka od immo świeci się światłem ciągłym, nie ma napięcia po zapłonie, tzn działa tylko zegarek, nie ma kontrolek na desce. Nie mam clipa, na launchu wyszły błędy: 1. Body Computer>card reader - connection, unidentified electrical fault, 2. Unlocking relay control circuit...
Alarmu nie ma Dodano po 3 Słychać pracę głównego przekaźnika R1 przy włączaniu na kręcenie rozrusznikiem Dodano po 23 Kontrolka immo normalnie gaśnie
sprawdz glowny przekaznik rozruchowy umnie on znajduje sie z prawej strony w czarnej skrzynce jesli niepomoze pozostaje ci tylko ASO pozdrawiam Dodano po 44 oczywiscie ten przekaznik jest pod kloapa silnika
Witam. Porada praktyczna. W przypadku braku iskry i sterowania pompą paliwa, przy występowaniu błędów 009 i 271. Zlokalizuj gniazo przekaźnikowe znajdujące się z prawej strony akumulatora i wypnij je z zaczepów, unosząc do góry. Pod jednym z trzech przekaźników znajdziesz cienki, zielony przewód...pociągnij go z umiarkowaną siłą, a wyjdzie z głównej...
Byśmy się zrozumieli, mam Renault Megane SCENIC z 97r. Jest to to żelazko z waskimi przedmini lampami (przed liftem) i tylnie przyciemniane. Takie znaki rozpoznawcze tego niby minivana. Gdzie sprawdziłem bezpieczniki? Sprawdziłem wszystkie mimo ze interesują mnie tylko główne jak Kolega pisze nad lewym kolanem kierowcy. Dodam ponownie ze przekaznik...
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Na 99% jest to wina panela bezpieczniko-przekaźnikowego,są one bardzo delikatne. 1% to przekaźnik mocy 50A też nie są najlepsze.Najlepiej było by za pomocą mostków podać napijecie na obwody,które szwankują,pojedynczo i wszystkie naraz,czyli pominąć w/w panel.Można też sprawdzić dużym obciążeniem zasilanie na przekaźniki (po ich wyjęciu)Cała ta sytuacja...
Witam, przed wymianą nagrzewnicy wszystko ok auto czyste. Po zdemontowaniu całej deski i wymiany nagrzewnicy nastąpiły problemy. Wycieraczki załączone - brak możliwości ich rozłączenia. Wykasowalem błąd wiec problem rozwiązany. Jednak został błąd Dtc 065711 Obwód przekaźnika głównego - Stały. Choinka na liczniku Serwis Ładowanie oraz lampka Oleju Zapalają...
Takie rady jak poprzednicy odpowiadają to żadne rady. problem jest taki: Łopatologiczmie. Jak się kończy szyba przednia to na dole poniżej mechanizmu wycieraczek jest taka blacha do wyłapywania wody spływającej z szyby. I ta woda potem spływa do nadkoli okrągłymi otworami. Problem w tym że z tamtych lat ta blacha była przykręcana na śruby / potem to...
Nieraz montuje centralne zamki, nieraz poprawiam oryginały, dzisiaj zimno więc siedzę przed kompem i zastanawiam się jak Ci pomóc. Jeżeli po otworzeniu wszystkich drzwi wsiadasz i wszystkie się zamykają, ale już się nie otwierają to zanik gdzieś impuls odpowiedzialny za otwieranie (przekaźniki lub główny sterownik), czy z zewnątrz otwieranie i zamykanie...
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
główny przekaźnik renault renault megane przekaźnik główny główny przekaźnik
efekt domina komputer wolno stojący przenoszenie klimatyzatora
led3204 pilot video graber silver crest
Unitra AT-9100 przestrojenie UKF OIRT na CCIR – opis modyfikacji, strojenie, elementy Piaggio X8 125 2006 – brak iskry po spaleniu akumulatora, trzask przy rozruchu, diagnostyka układu zapłonowego