sprawdź przekaźnik główny
Sprawdź zasilanie Ecu Dodano po 2 Czy świeci się kontrolka przekaźnika głównego?
Kiedy podam (-) na pin 8 i odpale na tablicy nie ma błędów,a komputer pokazuje df 017 (przekaznik), df 089 ciś. dolot. df025 skrzynka przek., df112 czuj cylindrów, df 114 zaw. EGR i df 015 przekaznik główny.
Obwód głównego przekaźnika
Witaj, usterka raczej leży po stronie elektryki. Do sprawdzenia przekaźnik pompy paliwa, główny przekaźnik silnika.
Dzięki, ale ten też nie do końca odpowiada. W tym samochodzie kabel z wyłącznika bezwładnościowego oznaczonego tutaj jako S39 nie idzie bezpośrednio do sterownika, tylko do przekaźnika, chyba głównego przekaźnika silnika.
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
bezwładnościówka puszcza potrzebuje wiedzieć który to przekaźnik główny:) ten 60A? w skrzynce koło ecu?
Ogarnięte Zdobyłem schematy Problem rozwiązany Zgnita wiązka zasilanie do przekaźnika głównego w dużej puszka na podłużnicy .
W tym clio są raptem chyba 4 przekaźniki w tym jeden od silnika w komorze w czarnej puszce po lewej za akumulatorem, no i zmień elektryka.
Witam ddt2000 wyrzuca mi w moim Renault scenic 1.9 dci lift z 2003 r następujące błędy niestety nie jestem w stanie ich zidentyfikować Commande de l électrovanne d'avance - może coś z zaworem ciśnienia sprężarki ? Relais d'alimentation principale - a to kompletnie nie wiem główny przekaźnik ale który ?
Będzie brak zasilania na złączu B G2, wiązka jak pisali koledzy lub uszkodzony przekaźnik. Sprawdz główny przekaznik bezpieczniki wiązkę
czyli sterownik podaje + na świece nic bardziej mylnego. Masa zamyka sie poprzez.pozostałe. Brakuje głównego zasilania na przekaźniku świec.
Tam jest jeszcze przekaźnik główny który jest pod maską. Jak się ma sprawa z nim? mała czarna skrzynka z bezpiecznikiami i przekaźnikami
Że jest zasilanie po 15 to nic nie znaczy.Bo nie wiadomo czy sterownik załącza główny przekaźnik silnika.Bo ten dostarcza jeszcze ze trzy "plusy" . Nic nie wiadomo czy sprawdziłeś CAN.Bezpieczniki sprawdź wszystkie.
niema prądu na kostce miał może ktoś podobny problem? Miał. Tylko teraz się zastanów którego to niby prądu nie ma ? Stały główny, po zapłonie ,czy ten zapinaczy przez przekaźnik przez ECM?
Może być i ecu, może być przekaźnik główny, przekaźnik pompy i wiele innych. Trzeba probówke w garść i szukać prądu.
Na pinach sterownika i kawałek za nimi jest 12,5V, nie wiem w którym miejscu jest pomiar napięcia w sterowniku. Pewnie na którejś nodze procka. Ciekawe że jak nacisnę ręcznie przekaźnik główny to robi się 12V. Ogólnie sterownik w środku zero wilgoci i zero korozji.
https://obrazki.elektroda.pl/3497550000_... Brązowy (zasilanie grzałek) to + z przekaźnika głównego sterownika. Pozostałe przewody sond idą bezpośrednio do sterownika
Znalazł się spec widzę - sam polecałeś podawać zasilanie na krótko. Wolno, tylko z głową, a wierz mi, że wiem co robię. Dziękuje wszystkim, którzy przesłali schematy. A usterka była bardzo prosta - podstawki przekaźników były pozamieniane miejscami i przekaźnikiem głównym okazał się być przekaźnik, który brałem za przekaźnik od świateł. Uszkodzeniu...
Jak czujnik wstrząsowy zadziałał to wyłączył przekaźnik główny. Na razie nie sprawdziłeś nic poza tym że ropa nie tryska jak szalona. Jest sens pisać?
Gdy otwieram nastawnik palcem zaczyna odpalać. Nie ma zasilania na nastawnik. Bezpieczniki ok. Gdzie znajduje się przekaźnik główny - bo jest ich wiele. Nie mogę nigdzie znaleźć schematu.
Problem z W/W autem nie odpala nie świeci kontrolka od świec żarowych i od silnika brak możliwości połączenia z ecu silnika Moze ktoś ma schemat do tego auta byłbym zobowiązany za podesłanie na pw. Dodam jeszcze ze udało się pare razy uruchomić silnik ale to z przypadku i gdy podłaczyłem kompa jeden błąd przekaźnika głównego diagnoza Texa i brak opisu...
Popraw masę
Witam.Sprawdź raczej przekaźnik główny. Czujnik wału nijak się ma do pracy pompy po włączeniu zapłonu.
Może czas zainwestować w jakiś sprzęt diagnostyczny??? To już drugie auto które kolega próbuje naprawić za pomocą elektrody. Proszę 1 dotyczy usterki głównego przekaźnika zasilania VECU I EECU. 2 usterka modułu kontroli naczepy, w obwodzie hamulca postojowego. Potrzebny podgląd pomiarów napięć na szynie CAN, wysterowanie modułów ,pomiary ciśnień.
Witam Ciąg dalszy problemu. Podłączyłem drugi sterownik z tego samego modelu i znów jest to samo co powyżej. Mianowicie nie zaskakuje nawet przekaźnik główny. Czy ma ktoś jakieś rady. Pozdrawiam
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Cześć, Wracając do problemu. Chronologicznie idąc: 1. nie odpalała brak prądu w kabinie-po podłączeniu aku do prostownika paliła 2. po jakimś czasie -zegary się odpalały, komputer również, ale nie kręciła 3. po przeczyszczeniu bezpieczników i ponownym naładowaniu aku -totalnie nie daje prądu nigdzie 4. kabelkiem zwykłym łącząc klemę od plusa i dotykając...
Problem zlokalizowany Bezpiecznik od tylnego gniazda to pierwszy rząd od lewej i czwarty od góry. Tam miałem napiecie ok 2v ,musiało się pojawiać przez zakłocenia,indukcyjność. Główny problem to po prostu brak przekaźnika. Zdjecie w załączniku. Po uzupełnieniu przekaźnika,w gnieździe pojawiło się 12v
Sprawdź czy masz wszystkie zasilania na sterownik po przekaźniku głównym. Możesz jeszcze odłączać poszczególne wtryski i sprawdzać, czy błąd się kasuje
Witam wszystkich i jak w temacie. Auto to Megane 2 2004r. 1.9 DCI. Co kilka uruchomień silnika zapala się ikona serwisu. Po podłączeniu pod Can Clip jest błąd w sterowniku silnika DF015 - obwód sterowania przekaźnikiem głównym. W definicji błędu jest napis: zbyt późne wyłączenie. Jaki to jest przekaźnik? Czy znajduje się w którymś z modułów?
Witam po raz kolejny. Trafic 2,5 2007r. posiadam sporadyczny bład df151. clip pokazuje opis-przekaznik główny wyłączony za wcześnie. Samochod ma moc,przyspiesza normalnie tylko podczas gaszenia nie działa klapa gasząca i gaśnie jak robur;-) po spieciu przekaźnika na krótko gaśnie płynnie z klapą ale wtedy clip wyrzuca opis-przekaźnik główny wyłączony...
Po podłączeniu do komputera pokazał się błąd przekaźnika głównego - jego uszkodzenie, cały czas pali się kontrolka świec żarowych. Czy może mi ktoś pomóc w lokalizacji tego przekaźnika? Który z zamontowanych w skrzynce jest głównym? Pozdrawiam.
Kolego baadamczyk co w końcu wykombinowałeś z tym podświetleniem? Moje odpowiedzi opierałem na dostępnych mi schematach, co prawda od PH1, ale tam występuje przekaźnik dzień/noc. Myślałem jednak, że w tym temacie nie ma różnic w elektryce w stosunku do PH2. Przy okazji zamieszczam schematy Renault Laguna 1994_1998 - obwody główne, ABS, elektryczne szyby,...
Dokonałem pomiarów i już wiem co go rozładowuje. Skoki w prądzie są po odłączenie pierwszego bezpiecznika 30.0A(D7F również główny przekaźnik). Owy bezpiecznik znajduje się pod maską. Jakieś pomysły?
Podczas testu przekaźnika na pinach idących z Ecu napięcie ma wartość od 7 V do 12 V,świece sprawdzone na pobór prądu każda pobiera,na zewnątrz sprawdzane nie były,może ewentualnie cały sztyft nie grzać w którejś,główne zasilanie na przekaźniku jest ok, okablowanie sprawdzone
jak dobrze pamiętam to jeden z tych przewodów to zasilanie drugi to postojowe a trzeci to mijania a może coś w tym głównym wyłączniku bo jak włączysz długie to krótkie się wyłączają.
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
poszukaj przekaźnika głównego pod maską zewrzyj palcem i masz połączenie i diagnozę zgaśnie ci imo pozdrawiam
Nie przesadzaj z tymi przekaźnikami. Ważne, by nie przekroczyć prądu nominalnego przekaźnika i wtedy będzie on działał poprawnie bez względu na to, czy da jedną lampę,dwie, czy sześć. Ważne, by nie przekroczyć prądu przekaźnika i tyle. Te szperacze mają działać wszystkie razem? Dla bezpieczeństwa możesz dać osobny bezpiecznik na każdą z lamp, czyli...
sprawdziłem. ciścienie 0 gdzieś chyba pąd nie dochodzi bo nawet na pompkę w baku nie ma prądu. gdzie jest główny przekaźnik na komputer idt bo niby wszytskie sprawdziłem ale może jest jakiś jeszcze ukryty?
Witam Mam problem z renault Premium 420dci. Otóż po włączeniu "hebla" od razu na desce zaswiecaja sie kontrolki tak jakbym wlaczyl zaplon z kluczyka... Auto odpala i gasi sie normalnie z kluczyka jednak zaplon można wyłączyć jedynie wylacznikiem głównym... Wyciagalem wszystkie przekaźniki jednak na żadnym nie bylo reakcji... Podpowiecie gdzie szukac...
Witam. Posiadam wspomaganie do c330 ,które zostało przerobione prawdopodobnie ze wspomagania Renault x84. Problem jest taki ,że nie uruchamia się tzn. przekaźnik nie klika. Pomierzyłem mniej więcej elementy i nie ma zwarć. Główne mosfety od sterowania silnikiem BLDC nie są przebite.Gdzieś czytałem ,że wspomaganie jest zablokowane i trzeba skasować błędy....
Podpinam się do tematu, auto jak w temacie, wczoraj zgasło, nie kreci nie odpala, na desce injection fault, w sterowniku silnika błąd zasilania czujników. Przeryłem wiązki, podstawiłem drugą skrzynkę bezpiecznikową, bez rezultatu. Zasilania na czujnikach są, natomiast w miejscu gdzie powinna być masa, jest skokowo napięcie 1,5 do 4V, czujnik ciśnienia...
Na przewodzie alternator-UPC pojawia się nie wiadomo skąd 12V przy włączonym zapłonie. Odłączyłem fabryczny przewód i pociągnąłem prowizoryczny no i problem zniknął, Podsumowując na sprawnej magistrali miernik pokazuje około 10 V A teraz napiszę " a nie mówiłem " :D Trzeba było słuchac wujka genka jak pisał że na magistrali LIN napięcie nie powinno...
Sprawdź wiązkę pomiędzy E3 a przekaźnikiem głównym. Sorki pomyłka E3 idzie po zapłonie , przez bezpiecznik tylko nie wiem jaki numer , bo na schemacie mi nie pisze. Sprawdź jeszcze raz dokładnie bezpieczniki w komorze silnika i pod deską.
Oczywiście. Lecz aby zasilić dmuchawę z akumulatora dodatkowego na styk 87 podam napięcie zabezpieczone bezpiecznikiem z tego drugiego akumulatora. Tak aby dmuchawa nie wyładowała głównego akumulatora (webasto tez podłączone do tego drugiego) Akumulatory połączone równolegle (plusy połączone przez przekaźnik.
Witam. Pilnie poszukuję schematu złącza sterownika silnika Siemens do Renault Megane 1.5 DCI 2007 r. Po podłączeniu do skanera wyświetla kilka błędów w tym obwód przekaźnika głównego - otwarty. Wymieniłem trzy sterowniki i na wszystkich jest to samo. Chciałbym sprawdzić teraz gdzie powinny być plusy i masy w kostkach podłączeniowych do ECU. Z góry dziękuje...
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
Niestety musisz podpiąć komputer i sprawdzić czy widzi obroty. Dodatkowy plus na cienkim przewodzie masz podłączony i siedzi dobrze w kostce? Główne zasilenie tez ok? To że przekaźnik pyka nie znaczy ze masz prąd na silniku wspomagania.
Przełącznika nie sprawdzałem, nie podejrzewałem go bo kontrolki w zegarach zapalają się tak jak powinny. Skrzynkę ta w komorze silnika najbardziej podejrzewam bo ma uszkodzoną obudowę i trochę zaśniedziała, tylko teraz nie wiem czy bawić się w jej rozlutowywanie. Może się ktoś orientuje czy na tej głównej płytce są jakieś elementy smd z tej nie dostępnej...
Reno-Max jest szansa że może to być coś innego jak główny zawór hamulca a jeżeli nie to czy jest możliwość jego naprawy , koszt jest niemały a problem pojawia się przy większej wilgotności , bo w drugiej premium 440 też mi ten sam defekt występował , ale ustąpił no a w tej defekt pojawia się w większości jak stoi się na światłach i trzyma nogę na hamulcu...
Witam rozwiązałem problem który jest banalnie prosty dla dobrego elektromechanika. Mianowicie pojechałem do elektromechanika i po 30 minutach zadzwonił że wycieraczki i spryskiwacze działają, okazało sie że było zwarcie na głównym obwodzie wycieraczek i spryskiwaczy przez co ani przednie ani tylne wycieraczki i spryskiwacze nie działają :) koszt naprawy...
Sprawdź czy jest napięcie na włączniku zderzeniowym, jesli jego wciśnięcie nic nie dało. Zasila on główny przekaźnik oraz przekaźnik świecy płomieniowej od którego jest ta usterka: błąd po angielsku DF061 PREHEATER PLUGS ACITIVE CIRCUIT, HEATER PLUGS FAULTY OR IN OPEN CIRCUIT. Paliwo to dochodzi?
(...) ckp i przekaznik pompy paliwa ale to raczej musi mieć jakiś związek z niedziałającym obd2. Auto było sprawne, jeździło i wszystko było co jakiś czas sprawdzane i kontrolowane. Do obd2 dość często się podłączałem i jak zostawiłem samochod na zimę i nie był ruszany przez kilka miesięcy to przestał dzialac Wprowadzenie Z Twojego opisu wynika, że...
Praprzyczyną wszystkich (nieomal) problemów z dmuchawą jest woda dostająca się do łożysk silnika wentylatora. Powoduje ona ich zacieranie, a w konsekwencji - nadmierny pobór prądu przez silnik. Wypalają się styki w kostkach połączeniowych, przekaźniku, padają tranzystory mocy w regulatorze obrotów. Oczywiście - naprawa tych uszkodzeń jest nieodzowna,...
Auto jak w temacie ,zniknęły kierunkowskazy ,wycieraczki ,szyby przestały działać zniknęła też kontrolka immo,po rozebraniu Uch w środku było zielono,po podłożeniu innego Uch wszystko wróciło do normy zaczęły działać szyby,wycieraczki i miga dioda immo,w silniku jest błąd -df 017 obwód przekaźnika głównego -odłączany za wcześnie wiadomo ze auto nie...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Witam. Panowie, mam taki problem przy Megane 1.5 dci. Podczas jazdy zapala się stop i auto się nie zbiera, stop zapala się od około 2 tysięcy, ale jak się go obciąży to i na niższych obrotach się stop włącza. Cały czas wywala 3 kody: DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w rampie - nieciągły - Na poziomie maksimum DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w...
Witam, kupiłem taką lagunkę z 2000r i po podpięciu pod clipa powiedziano mi że ma uszkodzony przekaźnik główny od absu. Pomożecie mi go zlokalizować, gdzie się znajduje i jak się do niego dobrać, może tylko styki zaśniedziały bo to podobno częste w tym aucie? A drugie moje pytanko to jak to jest z tymi świecami, nie grzeją mi wszystkie 4 a samochód...
Witam. Jak w temacie, nie działają światła pozycyjne, mijania, kierunkowskazy, awaryjne (pozostałe są), centralny zamek, wycieraczki czasowe, oraz hebel automatyczny. Przy wymianie rozrusznika zrobiło się zwarcie, główny przewód prądowy z masą. Wszystkie bezpieczniki w kabinie ok. Wywaliło błąd MID 140 PSID 200 FMI12. Czy są jeszcze jakieś bezpieczniki,...
odpinalem sterownik silnika zadnego rezultatu to nie dalo Coś Kolego bzdury wypisujesz, bez sterownika silnik pracuje? Masz dwie możliwości, albo zwarcie przewodów zasilających (wiązka klapy tylnej), w gałęzi za głównym przekaźnikiem zapłonu(wypiąć przekaźnik i sprawdzić bo może sam przekaźnik być też uszkodzony) albo, co bardziej obstawiam, problem...
witam wszystkich. mam problem z Renault Clio 2 1.2 benzyna 99 rok. Z początku myślałem że to rozrusznik padł bo przy próbie odpalenia było słychać cykanie albo szum jakby się zawieszał albo wgl nie było reakcji na zapłon. Po wymianie na nowy ...nowe objawy - przekręcam kluczyk na raz kontrolki sie zapalają wszystko ok ale nie słychać żeby pompa podawała...
Renault Mascott 3.0 kod silnika ZD3606 130dxi. Gdy rano odpalam auto chodzi chwile po czym gaśnie. Podłączyłem clipa są dwa błędy ale przemijające DF151 -przekaźnik główny (włączony za szybko lub za późno) oraz DF038 -moduł elektroniczny.Wiec zapalam auto i podglądam parametry i rzuciło mi się w oczy ciśnienie paliwa wartość która powinna być to 400bar...
Są dwie szkoły - kupujesz światła ledowe dzienne bez sterowania i dokładasz przekaźnik - światła do jazdy dziennej po załączeniu świateł głównych muszą się wyłączyć (muszą być homologowane i zamontowane według kryteriów zawartych w przepisach na odpowiedniej wysokości i nie wystające poza obrys pojazdu oraz przejść bez problemu przegląd techniczny)...
Alarmu nie ma Dodano po 3 Słychać pracę głównego przekaźnika R1 przy włączaniu na kręcenie rozrusznikiem Dodano po 23 Kontrolka immo normalnie gaśnie
Po 3 sekundach od włączenia zapłonu gaśnie kontrolka pomarańczowa z wykresem i w tym samym momencie odpuszcza główny przekaźnik ECU (przekaźnik zasilania pompy pozostaje załączony), wyłącza się pompa paliwa i zasilanie wtryskiwaczy. Główny przekaźnik ECU jest sterowany z 6 lub 7 pinu ECU (nie pamiętam). W trakcie kręcenia rozrusznikiem jest iskra na...
Witajcie, problem jak w temacie. Z tego co już zrobiłem, na wtyczce w sterowniku PB śniedź. Wszystko wyczyszczone ale niestety nic nie pomogło. Kable nie skorodowane. Jedynie na styku wtyczka-komputer ale mimo to iskry brak. Na przekaźnikach wysoko-prądowych w prawym podszybiu obok akumulatora napięcia są. Napięcie na przekaźniku głównym (bo myślę że...
A czy autor tematu poza sprawdzeniem - obejrzeniem elementów raczył by pomierzyć gdzie znika to zasilanie pompy ? A może w ogóle przekaźnik nie jest wysterowany i nie mam napięcia w głównym obwodzie. Sprawdzenie to nie tylko obejrzenie ale i pomiary które dopiero mogą oddać stan rzeczy, nie raz patrząc bezpiecznik dobry a jednak był uwalony i nie przepuszczał.
Witam. Porada praktyczna. W przypadku braku iskry i sterowania pompą paliwa, przy występowaniu błędów 009 i 271. Zlokalizuj gniazo przekaźnikowe znajdujące się z prawej strony akumulatora i wypnij je z zaczepów, unosząc do góry. Pod jednym z trzech przekaźników znajdziesz cienki, zielony przewód...pociągnij go z umiarkowaną siłą, a wyjdzie z głównej...
Gdzie znajduje się przekaźnik świateł kierunkowskazów w Renault Mascott 2,8 cdi? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację przekaźnika świateł kierunkowskazów w Renault Mascott 2,8 CDI . Brakuje informacji o roku produkcji pojazdu oraz ewentualnych specyficznych wersjach wyposażenia , co może wpływać na dokładne umiejscowienie...
No i wiadomo sezon na światłach a tu znów problemy mają zapominalscy :D Można sie pobawić i jest to układ banalnie prosty. I tak w zależności od tego ile obwodów jest włączane przez przełącznik świateł tyle stosujemy przekaźników. Mianowicie jeden do świateł głównych , jeden do świateł pozycyjnych (chyba ze w golfie to 2 bo jest lewa i prawa pozycja)...
Na poczatek sprawdz swiece, modul kontrolny oraz jego steorwnie. Sprawdz jeszcze glowny przekaznik lub jego okablowanie.
prawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ? Nie. Sprawdziłem tylko przekaźniki, jednak na ich stykach nie było śladu "gnicia". Jutro powyciągam i poczyszczę bezpieczniki i sprawdzę przewody. Czujnik położenia wału: gniazdo, czujnik, wtyczka, wiązka są ok? Owszem auto kręciło i nie odpalało, ale chyba problemem...
Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Stacyjka lub główny przekaźnik zasilania. Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Skoro; auto normalnie odpala, jedzie. To po jaką cholerę? Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy Pozycja ACC (1) nie powinna powodować włączenia zapłonu a błędy są wynikiem...
Takie rady jak poprzednicy odpowiadają to żadne rady. problem jest taki: Łopatologiczmie. Jak się kończy szyba przednia to na dole poniżej mechanizmu wycieraczek jest taka blacha do wyłapywania wody spływającej z szyby. I ta woda potem spływa do nadkoli okrągłymi otworami. Problem w tym że z tamtych lat ta blacha była przykręcana na śruby / potem to...
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
Za załączanie się świateł hamowania odpowiada zwór główny hamulcowy który wysyła sygnał do sterownika o położeniu w jakim się znajduje i to jest przetwarzane na sygnał uruchamiania przekaźnika. Do sprawdzenia ten zawór (pedał) z kompa trzeba odczytać położenie podczas wystąpienia usterki czy jest czytany ruch pedału (czy jest reakcja na wciskanie)....
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Renault Master 2 II , 3.0 dci DCI , oznaczenie 140 na drzwiach : odpala i gaśnie. Sprawdzić bezpiecznik i przekaźnik ECU : 1210952 Przepalenie bezpiecznika często powoduje uszkodzona wiązka elektryczna na silniku, strona pasażera, na wysokości półosi - czujniki wału, wałka, etc. Auto zachowuje się dokładnie jak na filmie : https://www.youtube.com/watch?v=QA7YnW3t...
Dziś walczyłem z tą piękną Renatą po mimo tego że sprawdzałem zasilanie na przewodzie 202 obciążeniem 100W to jak się okazało była to za mała wartość, dodatkowe spostrzeżenie było takie że problem zanikał w momencie odpalenia samochodu, a po jego zgaszeniu zaczynały się wariacje, głównie dało się to zauważyć na włączonym zapłonie. Podałem zasilanie...
Nieraz montuje centralne zamki, nieraz poprawiam oryginały, dzisiaj zimno więc siedzę przed kompem i zastanawiam się jak Ci pomóc. Jeżeli po otworzeniu wszystkich drzwi wsiadasz i wszystkie się zamykają, ale już się nie otwierają to zanik gdzieś impuls odpowiedzialny za otwieranie (przekaźniki lub główny sterownik), czy z zewnątrz otwieranie i zamykanie...
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Auto jak w tytule, objaw jest następujący, auto odpala i silnik pracuje na wolnych obrotach trochę trzęsie, dodam gazu powyżej 2,5 tyś obrotów i auto pracuje już równomiernie, ale w tym momencie zapala się lampka z zygzakiem. Ale główny problem że czasami po kilku minutach lub godzinie auto gaśnie i przy próbie odpalenia nie ma napięcia na pompkę paliwa...
Witam posiadam Renault Megane 1,6 8v Sterownik Siemens . Ale od początku pompa paliwa nie pracuje nie dostaje zasilania . po rozebraniu przekaźnika pompy i załanczaniu go na krótko pracuje ale nie ma iskry z cewek . Dodam że wszystko zostało sprawdzone bezpieczniki w skrzynce wszystkie są okey . Pod kierownicą spalony był 1 bezpiecznik od pamięci sterownika...
Witam, przed wymianą nagrzewnicy wszystko ok auto czyste. Po zdemontowaniu całej deski i wymiany nagrzewnicy nastąpiły problemy. Wycieraczki załączone - brak możliwości ich rozłączenia. Wykasowalem błąd wiec problem rozwiązany. Jednak został błąd Dtc 065711 Obwód przekaźnika głównego - Stały. Choinka na liczniku Serwis Ładowanie oraz lampka Oleju Zapalają...
witam, potrzebuję pomocy z renault laguną. Po włożeniu karty czytnik miga, lampka od immo świeci się światłem ciągłym, nie ma napięcia po zapłonie, tzn działa tylko zegarek, nie ma kontrolek na desce. Nie mam clipa, na launchu wyszły błędy: 1. Body Computer>card reader - connection, unidentified electrical fault, 2. Unlocking relay control circuit...
Witam wtyczka to linia can średnia a więc hamulec ręczny i upc licznik działają na tej szynie tak więc jeśli upc i silnik idą po szynie wysokiej a upc ma zwarcie na szynie średniej to to przywarcie szyny średniej wpływa na szynę wysoką Witam. Kto ci takich pierdół naopowiadał :?: Co to jest CAN srednia i CAN wysoka :?: Chodzi ci o prędkość przesyłu...
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
A co z opornościami lini CAN :?: . Pomiędzy H i L powinno być 60 ohm. W przypadku CLIO III 120 ohm w sterowniku poduszek i 120 w sterowniku wtrysku. Co do zasilania to rządzi nim moduł zabezpieczeń i połączeń ( skrzynka bezpieczników i przekaźników w komorze silnika - UPC ) i myślę że o nim piszesz a nie o UCH ? Teoretycznie po włączeniu zapłonu UPC...
Witam wszystkich, Problem dotyczy auta mojego ojca, który nauczony zasad użytkowania pojazdów z PRL-u, zimą oblał silnik ciepłą wodą, gdyż nie chciał mu odpalić :D Początkowo kontrolki awarii silnika paliły się cały czas, po sprawdzeniu błędów padło na przekaźnik główny świec żarowych oraz przepływomierz. Po wymianie powyższych auto odpala normalnie,...
To "pukanie,przerywanie" jak piszesz to nie słychać zaworu tylko przekaźnik od świec żarowych, podłącz do świec żarówkę 5W/12V i zobaczysz jak zasilane są świece tzn. czy z "pukaniem" nie miga żarówka, jeśli tak jest to przyczyną może być sam przekaźnik lub co często się zdarza w tych autkach ; uszkodzone(przegrzane) złącze wiązki elektrycznej silnika...
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
Może źle się wyraziłem, zasilanie cewki idzie z modułu bezpieczników i przekaźników tego pod maską auta, cewki były zakładane oryginał OE pierwszy raz używka, za drugim razem nówka sztuka ze sklepu. No chyba,żę te cewki tyle wartają, używka mogła paść wiadomo, ale nowa oryginał po paru miesiącach to dziwne. Chyba znalazłem przyczynę, jeden z przewodów...
Od czasu kiedy założyłem temat czyli od około listopada zgromadziłem około 20 schematów instalacji elektrycznych wydrukowane w formacie A1 do wszystkich wersji Renault Megane Scenic (Renault Scenic to już zasadniczo inny model) produkowanych w latach 1996-1998. Zdążyłem być już u trzech elektroników samochodowych wykonałem 4 diagnostyki komputerowe...
przy włączonym zapłonie na wtyczce były takie napiecia co mnie zadziwiło. mogę nawet zrobić foty. mierzyłem to tak: włożyłem do jednego zacisku w kostce (rozpiętej) 1 przewód miernika a drugi przyłożyłem do masy na silniku. to samo zrobiłem z drugim zaciskiem i otrzymałem takie wyniki(DCV). więc mi się wydaje że zrobiłem to prawidłowo. dodam że sterownik...
Auto mam od prawie 2 lat. Żadnego dokładnego alarmu ani zabezpieczenia tam nie ma i nie było. Dokładane kable to zasilanie kamerki i automat od świateł dziennych. Od początku był problem z którym nie mogłem sobie poradzić ale jakoś ogarnąłem. Wkleję mój post z innego forum bo dużo pisania: "od samego początku jest problem z którym nie mogę sobie poradzić....
główny przekaźnik renault renault megane przekaźnik główny główny przekaźnik
volvo spalanie pendrive zniknął poduszka pilot volvo
żarówka szeregowo początkujący elektronicy
UPC – telewizor nie wyświetla kanałów DVB-T, brak obrazu po przestrojeniu, DVB-C/HEVC ICE2B765P2 Infineon – zamienniki, ICE2B765P, ICE2A765P2, kompatybilność, różnice