A sama pompa sprawna.
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Masz schemat tego Z12XE , tam 12v na wtryskiwacze idzie z przekaźnika pompy paliwa k35 (napięcie 12v jest tylko jak pracuje pompa paliwa ), resztę widać na schemacie ....
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
Chyba będzie trzeba poleżeć trochę pod kierownicą, jeżeli nie ma napięcia już na styku 30 przekaźnika to problem w lub pod skrzynką bezpieczników (pomijam bezpiecznik bo ten sprawdzony chyba na początku, a poza tym w przypadku uszkodzenia bezpiecznika napięcie byłoby na styku 30 przekaźnika)
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Myślę że alarm odcina również pompę paliwa poprostu znajdź te odcięcie
Zintegrtowany z BSM pod maską (skrzynka bezpieczników) tam jest przekaźnik pompy paliwa
Problem polega na tym,że po zagrzaniu silnika samochód nie chodzi na benzynie. Brakuje napięcia na przekaźniku pompy paliwa. Pytanie mam takie z kąt podane jest napięcie na przekażnik pompy paliwa.
Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
to przekaźnik do pompy paliwa a stukot spowodowany jest spadkiem napięcia spróbuj posmarować styki kontakt sprajem lub go wymienić
Przekaźnik pompy paliwa.
Witam, ma problem z napięciem wysterowania przekaźnika K20. Przy odpalaniu silnik zgasł. Podczas diagnozy wykryty został błąd P0628 - Fuel pump (FP) control - circuit low. Przy dalszej diagnozie doszedłem do tego że na stykach które służą do wysterowania przekaźnika pompy paliwa (K20) jest zbyt niskie napięcie (bez obciążenia w momencie zadziałania...
Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik, to są dwie najczęstsze przyczyny.
Tak powinno być zasilanie na tej kostce jeżeli pompka razem z pływakiem to dwa grubsze będą od pompy paliwa.Teraz tak co sprawdzić na początek najprościej bezpiecznik przekaznik jeżeli z tym będzie ok. to przewody do sprawdzenia. Dodano po 4 Sprawdzić obwód uziemienia pompy. Sprawdzić przewód zasilania pomiędzy pompą a przekaźnikiem. Sprawdzić działanie...
Wcześniej po podaniu zasilania na pompę palił , okazało sie , że dopływ paliwa do pompki, zagadkowa historia.
Napisałem Ci przecież... jak jest napięcie to uszkodzona pompa, jak nie ma napięcia, przekaźnik, bezpiecznik, lub odłącznik wstrząsowy. pompę kupowałeś nową, czy po znajomości używaną?
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Hmm... przekaźnik kluczowany masą czyli przy zgaszonym silniku a więc nie wysterowanym przekaźniku sterownik powinien widzieć na nim z grubsza +12V... Po wyjęciu przekaźnika pojawia się błąd "niskie napięcie" więc poprawnie ( "....pompy oleju.." - (?) błąd tłumaczenia czy co). Obstawiałbym że błąd się sterownikowi bierze z tego, że zamiast spodziewanych...
Wszystkie kontrolki w tym silniku zapalają się i po kilku sekundach gasną, tak ma być. Teraz zbadam napięcie na pompie przy włączonym prądzie..
rocznik, moc, kod silnika?
W gnieździe przekaźnika od pompy paliwa sprawdzamy czy jest napięcie na stykach 30 lub 87, jeżeli jest napięcie to zwieramy te styki ( 30 i 87 ) i sprawdzamy czy to napięcie dochodzi do pompki. Jeżeli napięcie dochodzi to sprawdzamy układ załączania przekaźnika styki 85 i 86. Na jednym styku powinien być plus a drugi jest zwierany przez sterownik do...
Na zawór dochodzi napięcie, ale tylko 3V
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ?
Witam. Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną niskiego napięcia w pompie paliwa ??? A także który przekaźnik odpowiada za pompę ??
A sprawdziłeś już ten przekaźnik?
Spalona pompka
Przekaźnik pompy paliwa.
Na 86 jest plus po załączeniu zapłonu, na 30 jest plus cały czas. Bezpiecznik od pompy paliwa dobry, przekaźnik nie przełącza napięcia na 87. Przekaźnik nowy, dwie sztuki, na każdym to samo. Przekaźnik włożony w sam po włączeniu zapłonu i pojawieniu się napięcia na 86 przekaźnika nie słychać, że się włącza, a na stopce 85 przekaźnika, gdzie jest masa,...
W czym problem przecież wyraźnie napisane błędy - obwód przekaźnika pompy. Czyli wszystkie połączenia na linii ECU = przekaźnik - pompa. Zaczołbym od bezpiecznika Według II błędu przypatrzyłbym się połączeniom między sterownikiem a przekaźnikiem
Zasilanie pompy paliwa w Palio 1.2. Na podwójnym przekaźniku mam napięcie a na pompie nie. Są jakieś przekaźniki lub styczniki po drodze?
:) doprowadzenie napięcia , przewody , wsuwki itd przeważnie w miejscach połączeń powstają różnego rodzaju tlenki itd
A w schemat to ja mam patrzeć czy Ty?
Jakie napięcie? Plus idzie z przekaźnika pompy paliwa, a ze sterownika kluczowanie masą. Cewki pasywne, połączone po 2 szeregowo. Kluczowanie na pinach 1 i 32 ECU.
Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa Mercedes R129 1990r, przekaźnik nowy, bezpieczniki ok.
Co Ty mierzysz koleś? Napięcie na wskaźniku? Przekaźnik pod maską, bezpiecznik w kabinie.
Opel Corsa E 1,2 2018 ACDelco E78 W samochodzie ECU nie włącza przekaźnika pompy paliwa K49 Są dwa błędy: P0627 Przerwany obwód sterujący przekaźnika pompy paliwa. P0629 Wysokie napięcie w obwodzie sterującym przekaźnika pompy paliwa https://obrazki.elektroda.pl/2801524400_... https://obrazki.elektroda.pl/4906679100_...
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Proszę nie zaniżać poziomu forum. Ten błąd to "przekaźnik pompy-napięcie niskie" i świadczy o anomalii w obwodzie przekaźnika.
Proszę o schemat połączeń związany ze sterowaniem pompy paliwa w oplu Meriva 1,3cdti. Pompa sprawna, ale raz działa, a raz nie. Czy napięcie z przekaźnika pompy dochodzi do pompy bezpośrednio, czy jest coś jeszcze po drodze?
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Rzeczywiście. Problem na pewno dotyczy zepsutego przekaźnika. Jeżeli jest on kopnięty, to prąd dochodzi do pompy, ale w zmiejszonej ilości. Po pierwsze, wymień przekaźnik.
Tak, zapomniałem o czujniku klapy silnika który załącza oświetlenie bagażnika. Po wciśnięciu prąd zero. Czyli błędny trop... :( Napięcie sterujące przekaźnikiem pompy paliwa (po wyjęciu przekaźnika) około 8V, napięcie do zasilania pompy paliwa mierzone na stykach przekaźnika 12V
Witam, tylko do tej pompy nad rozrządem z przekaźnika nie ma plusa.
Po odpięciu wtyczki przekaźnika (brązowego) pompy paliwa napięcie znika z przewodu sygnałowego (sterownik nie podaje na niego napięcia). Czy może ktoś posiadać schemat w/w układów?
Mam problem z Renault master III 2.3, samochód normalnie jeździł postawiony na około tydzień czasu, chciałem odpalić i błąd wtrysku, nie słychać pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa w zbiorniku, bezpieczniki przepatrzone, przekaźniki tak samo, moduł od bezpieczników przy silniku zamieniłem z drugim autem dalej to samo a tamten odpala,...
przekaźnik pompy paliwa to R12
Może ktoś mi napisać czy to czasami będzie przekaźnik uszkodzony i będzie niskie napięcie 8V na pompę po wymianie przekaźnika będzie palił auto?
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Trzeba sprawdzić bezpiecznik 50A przy akumulatorze zasilający przekaźnik pompy paliwa i wtryskiwaczy.
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Witam . Problem polega na tym że nie chodzi pompa paliwa , nie dostaje napięcia 12V tylko 6V co może być tym spowodowane. I kolejne moje pytanie gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa?? Z góry wielkie dzięki za chęci ;)
Jak przekaźnik "tyka", to znaczy, że komputer nim steruje. Trzeba sprawdzić, i to zarówką, a nie miernikiem napięcie od przekaźnika, aż do pompy paliwa w zbiorniku
Jest plus stały na nodze 30 przekaźnika?
Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
Na początek skup się na przekaźniku pompy paliwa. Zobacz czego tam brakuje gdy niechce palić. Masz tam wejście napięcia bezpośrednio z akmulatora. Wyjście na pompę paliwa, wtryskiwacze i grzałkę sondy lambda. Plus po kluczyku do zasilania cewki przekaźnika. Masę jako sterowanie cewki wystawianą przez sterownik silnika na warunkach podanych przez kolegę...
Po przekręceniu kluczyka powinien być impuls na pompę w celu podniesienia ciśnienia. Da się to usłyszeć w okolicy fotela pasażera. Sprawdź czy przekaźnik pompy dostaje napięcie w czasie tego impulsu. Możesz też wyjąć przekaźnik i zrobić zworę na stykach prądowych do sprawdzenia czy pompa działa. Na silniku jest też czujnik ciśnienia paliwa i to on załącza...
Witam . Po pierwsze nie podałeś jaki masz silnik pojemność??? Mam zgadywać 1.1l i o jakim przełączniku pompy mowa ,może przekaźniku ? .A jak z napięciem zasilającym ten przekaźnik pompy paliwa jest cały czas po przekręceniu stacyjki w pozycji zapalenia się kontrolek?
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
Cichy jaśniej się nie da. Do 87 przychodzi napięcie, a 87b wychodzi napięcie na pompę.
Przekaznik masz pod maską koło sterownika silnika
Masz w ciągniku na pewno licznik elektroniczny, więc kontrolka ładowania nie jest fizycznie połączona z obwodem ładowania. Musi być w instalacji rezystor pull-up do D+, zapewne znajduje się w licznikach. A między plusem na kontrolce ładowania a D+ jest ~11,8V. Jak przekażnik włożę to jest ~6V. Nie pasuje mi to. Pierwsza myśl nachodzi, że spada napięcie...
Nie nasłuchuj pompy tylko przekaźnika.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
sprawdź wyłącznik uderzeniowy
Kostka stacyjki sprawna, napięcie na cewce jest. Po stacyjce na przekaźniku pompy paliwa napięcie też jest, brakuje tylko sygnału z pinu nr1 z komputera uruchamiającego przekaźnik pompy paliwa. Jest tam cały czas 12V a przekaźnik załączany jest masą. Po załączeniu go na krótko pompa paliwa pracuje tyle że nadal nie ma iskry i zapewne otwarcia wtryskiwaczy
dokładany alarm, lub przekaźnik pod dekielkiem w komorze silnika - to w pierwszej kolejności bym sprawdził.
Pompa paliwa padla najwyrazniej albo prad nie dociera do pompy.sprawdz polaczenia elektryczne
Ok, a dlaczego sterownik nie podaje chwilowego napięcia na przekaźnik pompy paliwa? Z tego co kojarzę to ten model ma mimo wszystko załączyć pompę po przekręceniu kluczyka.
przekaźnik pompy paliwa
Przy wtyczce od pompy był uszkodzony przekaźnik
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Jeśli posiadasz model z silnikiem ENZ14XEPA (sterownik Motronic), to przekaźnik K8 sterowany jest poprzez ECU (złącze XC2 pin 19). Ten przekaźnik podaje napięcie (bezpośrednio z baterii) na następujące elementy: - ECU (złącze XC2 piny 33,39), - zawory wtryskiwacza, - AGR, Lambda Napięcie zasilania ECU to pin 18 złącza XC2 (bezpośrednio z baterii) i...
no i po podłączeniu pompy na krótko auto pali jeździ?, to szukaj co ginie teraz, czy plus, czy może masa gdzieś ugniła, primery gniją przeokropnie więc to bardzo prawdopodobne że np wygniło w miejscu oczka masowego kabla pompy, albo jakiś stary alarm odcinający pompę umiera, idź po kablach od pompy i sprawdzaj gdzie jest napięcie a gdzie już niema
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Wydaje mi sie, że w Corsie pompa startuje gdy kręcimy rozrusznikiem. Sprawdziłbym (wymienił) przekaźnik pompy paliwa
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Wymień przekaźnik. Na szrocie dostaniesz taki za grosze, a wyeliminujesz tym sposobem potencjalną przyczynę. W tych przekaźnikach problemem są zimne luty, które powstają na płytce wewnątrz.
sprawdź napięcie przed przekaźnikiem pompy paliwa. Jeśli jest przed a nie ma na pompie to wymień ten przekaźnik i będzie ok.
Kabel niebieski ( za skrzyką,od bezpicznika,lub przekaźnika pompy ) przeciąć i w obwód wbudować przekażnik 541 (styki 30 i 87a-normalnie zwarte).Cewkę zasilać z elektrozaworu na parowniku (kable przeważnie niebieski i czarny) Idea jest taka że jak zawór dostanie napięcie (jazda na gazie) przekaźnik rozłączy obwód pompy.
Szukam schematu instalacji elektrycznej BMW524 TD E34 M21(silnik).Silnik nie zapala-brak napięci załączającego przekaźnik pompy paliwa.
Witam Was wszyskich podepne sie do tematu choć już dość stary bo mam coś podobnego tylko tyle że jak sprawdze sobie własnej roboty próbnikiem czyli "żaróweczka z kabelkami " i tak wypinam przekaźnik od pompy jest na tych stykach napięcie a do pompy nie dochodzi kupiłem nowy przekaźnik wkładam i dalej do pompy nie dochodzi napięcie poradźcie gdzie mam...
problem rozwiazany: nie wiem moge sie mylic ale wedlug schematu nr3 polaczenie jest szeregowo od (15) do styku przekaznika nr86 a w nim jest wstawiony cytuje x-62 zlacze 2-wtykowe, uklad wtryskowy motronic-regulator biegu jalowego. po drodze wyciaglem wtyczke od silniczka krokowego, zacisnalem konektorki w srodku wtyczki i wlozylem z powrotem, ale byl...
Witam serdecznie.Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa.Przekaźnik podaje na pin 5 napięcie po zapłonie.Cewka przekaźnika jest zasilana po zapłonie a sterowana masą przez sterownik.Pozdrawiam.
Witam możesz odciąć zasilanie fabrycznego przekaźnika pompy paliwa, ewentualnie zasilanie na cewkę wysokiego napięcia.
Witam. Jak widzimy na schemacie - po włączeniu zapłonu zał. przekaźnik główny 90, m/i podaje napięcie na przekaźnik pompy paliwa 91, po drodze jest jeszcze przełącznik bezwładnościowy 159 i napięcie trafia do pompy 3. Należy sprawdzić przekaźnik, przełącznik bezwł. w/g (rys. diagnostyka). WAŻNE - przekaźnik bezwładnościowy ("traci" styk), przewód do...
Nie wiem jak to jest w tym silniku. U mnie w corolli, napięcie na pompie paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co autor w pierwszym poście jest podobnie, z tym, że tam pojawiało się napięcie 0.5V. Ja w takiej sutuacji, jeżeli pompa załączana jest przez przekaźnik, to sprawdziłbym styki robocze tego przekaźnika, bo mogą być...
Słychać elektrozawór na pompie paliwa? Może sprawdź czy dochodzi napięcie. Jeżeli nie to pod kierownicą są przekaźniki. Nr. 107 sprawdź. Możesz też pkdać napięcie na elektrozawór i odpalić. Reszta porad jak te okażą się trafne.
Tak zaglądałem do tych bezpieczników . Bezpiecznik był cały , przekaźnik też był cały , komputer podłączyłem dziś dopiero bo znajomy podjechał i nie dało rady się połączyć . Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund i dalej jest to samo ze nie chce odpalić . Podłączyłem sondy od multimetra w gniazdo gdzie wchodzi przekaźnik od pompy...
Sprawdzona kostka pod bezpiecznikami jak i przekaźnik wraz z bezpiecznikiem Czyli mamy rozumieć że napięcie z przekaźnika pompy paliwa wychodzi. To znaczy że tak jak napisał (at)tzok gazownik zrobił odcięcie albo uszkodzona wiązka pomiędzy przekaźnikiem i pompą.
Rozwiązałeś ten problem ? Bo u mnie jest identycznie. Co do przekaźników w bagażniku (mam wersje kombi) są 3 zielone przekaźniki dwa takie same jeden inny. Może podpowiecie który przekaźnik jest od pompy.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
WItam, Problem jest następujący...Samochód po przyjedzie do domu już nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu co i jak wyszło że nie ma iskry, oraz pompa paliwa nie dostaje napięcia. Wymieniłem już przekaźnik pompy paliwa oraz komputer (Bosch), dodatkowo sprawdziłem przewody, czujnik położenia wału i bezpieczniki, które są ok. Juz nie mam pomysłów, moze ktos...
Kod 29 PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA NAPIĘCIE NISKIE usterka wystąpi gdy:w obwodzie sterującym przekaźnikiem pompy paliwa wystąpi zwarcie do masy. Kod 22 CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY NAPIĘCIE NISKIE usterka wystąpi gdy: silnik pracuje, napięcie potencjometru < 0,16V wymagane wartości : przepustnica zamknięta - napięcie 0,3...1V przepustnica całkowicie...
Witam. Renault Laguna 1.9 dci, pompą CP1,z pompą elektryczną w zbiorniku. Smaochód czasem gasł aż zgasł i okazjonalnie zapala. W sterowniku błąd "niskie ciśnienie na listwie" Pompa zbiorniku się nie uruchamia, brakuje napięcia na wtyczce. Przekaźnik nr 6. ( Pompa niskiego ciśnienia) daje się wysterować testerem, Przekaźnik sprawny i napięcie wychodzi...
Dokladnie jak pisze kol.malek,sterownik pompy paliwa steruje jednoczesnie wentylami chlodnic.Zasilanie przekaznikow ze skrzynki pod kierownica a sterowanie z modulu GEM po lewej stronie przy konsoli centralnej(czarne plastikowe pudelko z trzema wtykami)sprawdz jeszcze zabezp.glowne w skrzynce pod maska i bezp.pod kierownica.Zrob mostek na przekazniku...
Czy możliwe jest aby uszkodzona była część programu w której zapisane są instrukcje dla zimnego silnika, Nie. ----- Zrzuć podobne tabele ( nie muszą być błędy) dla zimnego silnika, jak nie chce zapalić. Rzucę na nie okiem. Na tych które dałeś (silnik już ciepły)poza tym napięciem 16V, DME przekaźnik główny na OFF i pompa paliwa też na OFF ( dziwne,...
Jak najbardziej, tylko musisz zastosować przekaźnik o stykach normalnie zwartych, po podaniu napięcia przekaźnik będzie styki rozłączał.
przekaźnik napięcia pompy paliwa skoda napięcia pompy paliwa przekaźnik pompy paliwa
podłączyć telewizor philips router z18xe wymiana silnika zasilacz lenovo zamiennik
Temperatura bezpiecznika termicznego w kuchence indukcyjnej: zakresy i zastosowania Wyłączenie klap zawirowania w BMW X3 E83 - jak to zrobić?