Zobacz bezpieczniki pod maską, za komputerem jest przekaźnik podwójny i on też odpowiada za pompę paliwa w baku.
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika. Tam tez jest przekaźnik podwójny wtrysku prawdopodobnie koloru brązowego. Sprawdź go i zasilania w jego gnieździe. Wyłącznik bezwładnościowy. Immobilizer masz? Masz do niego drugi kluczyk?
To co zaznaczyłeś to prawdopodobnie komputer od gazu, czyli ECU instalacji LPG. Przekaźnik podwójny to nie jest zwykły przekaźnik. http://obrazki.elektroda.pl/2798746300_1... A ten przekaźnik znajduje się za komputerem ECU samochodowym. On znajduje się za akumulatorem, z wierchu masz osłonę złacza i na tym trzyma sie 2-pinowa wtyczka...
1997 rocznik, to jeszcze bez BSI i BSM. Poszukaj wyłącznika uderzeniowego na kielichu amortyzatora pod maską - najczęściej czerwony lub czarny przycisk. Przekaźnik podwójny w okolicach komputera, on podaje napięcie na ten właśnie wyłącznik, a potem do pompy paliwa. A bezpiecznik to pod maską masz, i któryś z nich. Nie zaszkodzi jak po kolei będziesz...
Poradziłeś sobie?
No to jesteśmy prawie w domu, masę przez kontrolkę, na pin 10 przekaźnika poproszę i próba uruchomienia auta, powinien odpalić.
Witam. Również mam problem z zasilaniem pompy więc chciałbym się włączyć. Peugeot 206 1,1 1998 rok. Po włączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwa. ECU Magneti Marelli (jedna wtyczka trójrzędowa). Sprawdziłem podwójny przekaźnik który jest pod ECU.Ten który steruje pompą nie ma masy z pina nr 7 z ECU. Po podaniu masy przekaźnik zwiera i pompa zaczyna...
Jeśli dobrze interpretuje schemat, to elementem 1304 jest tzw. podwójny przekaźnik od sterowania iskrą i pompą paliwa, rzecz w tym, że sam w sobie przekaźnik nie wykazywał uszkodzeń, a i używałem go w moim drugim peugeocie 306, gdzie działa bez problemu. Mam jednak pytanie, badając ciągłość na złączu, do którego wpina się owy przekaźnik, zauważyłem...
najprawdopodobniej przekaźnik podwójny
Wyłącznik bezwładnościowy? Przekaźnik podwójny on odpowiada za pompę paliwa w zbiorniku. Jak immo nie puszcza to i pompka nie będzie działać.
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
Tam jest przekaźnik podwójny umieszczony koło sterownika silnika ?, jeśli tak, to często w środku robią się zimne luty na płytce drukowanej
jak jest przekaźnik a nie ma pompy to po co jest przekaźnik ale ja na tym zdjęciu jego nie widzę Przekaźnik jest w tym module schowany. Żeby go wymienić trzeba posiadać wiedzę, umiejętności i sprzęt. Bo walka z żywicą którą jest zalany, to nie lada wyzwanie. Moduł jest uniwersalny do aut z pompą i bez niej. Tylko w autach z pompą komputer steruje przekaźnikiem....
Przekaźnik podwójny lub przełącznik zespolony. 2003 rok tu już z com2000 masz na can nawet pętlę immo.
Zmieniłem podwójny przekaźnik i sterownik silnika i nadal jest to samo czyli nie ma sterowania masy wychodzącej na przekaźnik. Przejście na przewodzie między sterownikiem a przekaźnikiem podwójnym jest. Nie wiem co dalej.Za wszelką pomoc dziękuję.
Przekaźnik podwójny koło ecu
Oczywiście bezpieczniki i przekaźnik podwójny sprawdzone na 100% .
Przekaźnik podwójny na puszce skrzynki bezpieczników pod maską. On podaje dwa plisy i często brakuje jednego z nich.
Zapewne chodzi o przekaźnik podwójny który jest za komputerem, przykręcony.
Witam wszystkich, Dostałem w spadku peugota 1,1 niestety miał zatarty silnik:( został on wymieniony parę tygodni temu, ale na nowym nie odpalił. Z tego co zauważyłem nie ma iskry, nie działa pompa paliwa, ani silniczek wtrysku,nie pali się kontrolka wody, ale za to przekaźnik podwójny cały czas przełącza jak głupi. Próbując naprawić kontrolkę wody podałem...
W aucie dodatkowo jest zamontowany jakiś uniwersalny autoalarm ALRAD AL-150, są dwa bezpieczniki (sprawne) i podwójny przekaźnik JZC-20F z płytką drukowaną, mierzyłem piny 13 i 15 wychodzące z szarej wtyczki BSI i tam pojawia się napięcie 12,...V podczas wciskania guzika na pilocie i podczas przekręcania kluczyka w drzwiach, te dwa kable z pinów 13...
Przekaźnik znaleziony, brązowy podwójny w skrzynce bezpieczników, okazało sie, ze jeden pin nie przewodzi. Wiązka od pompy idzie w stronę silnika pod dywanikiem, masy do niej nie znalazłem. Napisze po wymianie przekaźnika, mam nadzieje że tylko on dzieli auto od odpalenia. Pozdrawiam. Dodano po 1 Następne pytanie, jak sprawdzić 5 pinowy przekaźnik bo...
Podpinam się do tematu - mam ten sam objaw: po przekręceniu stacyjki nie zapala się check engine jak było dotychczas. Auto nie zapala. Z rok temu miałem ten sam problem okazało się ze komputer nie podaje masy na podwójny przekaźnik przez co nie działała pompa i zapłon. Dosztukowałem mu masę i tak jeździł rok. Ktoś coś poradzi?
Żorż, SL96 tak mają. I MM1AP. Po jakimś czasie pyknie przekaźnik podwójny i już jest spokój.
Witam, pod komputerem silnika jest podwójny przekaźnik.Steruje pompą paliwa,zasilaniem na cewkę i wtryskiwacz .Ostatnio miałem przypadek że przekaźnik się częściowo wypiął z gniazda.
Przekaźnik podwójny , immo, uszkodzona instalacja elektryczna do modułu zapłonowego (kontrolka się nie zapala {żarówka na desce jest sprawwna?}).
Sprawdź przekaźnik podwójny . Immo jak immo da się wrzucić inny sterownik. Najpierw pokombinuj z tym przekaźnikiem.
Tak się dzieje , gdyż wcześniej jest jeszcze podwójny przekaźnik , który zasila to co wymieniłeś oraz sterownik , stąd nie ma kontrolki silnika! W 206 jest po prawej stronie pod maską , żółty.
Tak jak mówi kolega pepe150, przekaźnik jest zasilany bezpośrednio z akumulatora, sterownik podaje masę na to wychodzi. Problem w tym, że kiedy mam dzień wolny i czas żeby grzebać to auto odpala bez poblemu, kiedyś na szybko zmierzyłem i miałem coś ponad 9v na pompie. Odrazu wyprzedzam pytanie, przekaźnik podwójny został podmieniony na sprawny z innego...
Na karcie jest kod do wczytywania kluczyków . Aby uruchomić auto potrzeba wczytać kody kluczyków do immobilisera i właśnie po to jest ta karta .Czy to na pewno komputer?Za komputerem silnika jest przekaźnik podwójny brązowy lub czarny lubi się popsuć lub odpina się wtyczka .Czy komputer to SAGEM SL96?
W samochodzie założyłem prawe drzwi od Anglika i trzeba było przełożyć całą instalacje elektryczną co nie jest problemem. Niestety zamek drzwi z centralnym jest inny i skomplikowany w przekładce. Prawe drzwi mają zamek (slave 4 pin), a w Angliku jest (master 6pin) dlatego najprościej jest tylko zamiana złącza i wykorzystanie tylko 4 pinów z 6. Czy ktoś...
Witam nie będę zakładał nowego temtu tylko się podczepię:D Otóż Peugeot 406 hdi z 2002 r Nie ma napięcia na sprężarce, Bezpieczniki, przekaźnik sprawdzone, kable przedzwonione, czynnik tydzień temu sprawdzony w serwisie. Bsi firmy valeo Na wyświetlaczu pokazuję, że klima jest włączona jest to klimatronic tak poza tym. Na wszelki wypadek zmieniłem przekaźnik,...
Za komputerem jest przekaźnik podwójny i on podaje napięcie na pompę paliwa. Jak immo nie trzyma to na zapłonie z kompa wychodzi masa na przekaźnik i zasila pompę w zbiorniku. Przy komputerze jest jeszcze czujnik zderzeniowy, należy go wcisnąć. Który to rok Peugeota to zaraz podam jak immo wygląda.
Zostaw Kolego ten czujnik, sam opisałeś, że pompy nie słychać po przekręceniu kluczyka. Na tym się skup. Dodano po 1 Przekaźnik podwójny sprawdzony? Masz na nim rozrysowane styki. Zobacz czego brakuje. Zasilania, wysterowania?
Witam, Pacjent jak w tytule. Od dwóch dni zapalał się CheckEngine podczas jazdy, nie ważne czy zimny, ciepły - gasł od razu. Po wyłączeniu zapłonu, ponowne odpalenie bez problemu. Teraz w ogóle nie zapali, co dziwne kontrolka CheckEngine nie świeci w pozycji zapłon - gasła po odpaleniu. Posprawdzałem złącze pod filtrem powietrza, patrzyłem na wiązkę...
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Najczęściej uszkodzeniu ulega przekaźnik podwójny pod maską. Możesz także zmasować dodatkowym przewodem obudowę sterownika silnika. Kiedyś kiedyś miałem przypadek uszkodzenia wiązki elektryki sterownika silnika, chyba biały kabel szarpnij za kable na odpalonym silniku i zobaczy czy bd reakcja.
Witam Mam taki oto problem z moim Peugeotem 206, 1,1b, 2000r. Zniszczył mi akumulator, poprzez częste rozładowanie go. Przy uruchomionym silniku ładowanie ok, napięcie na klemach 14,52V (pomiar przy obciążeniu, włączone światła). Czasami wszystko jest ok, a najczęściej potrafi rozładować akumulator na podstoju w kilka godzin, tak że nawet nie ma siły...
no i odpinałem ten bsm czy6 BSI jak zwał tak zwał - wg testera to BSI ale wiem ze chyba w tych latach produkcji określany ten moduł jako bsm, generalnie bo nie dopisałem tj 2001r i pod sterownikiem jest podwójny przekaźnik zasilania, Po odpięciu tego modułu błędy te same, parametrów brak nawet inne go bsm podpiąłem , nic- nie ma zmiany żadnej
Za komputerem masz przekaźnik podwójny - on steruje pompą paliwa. Złącza okrągłe na podłużnicy pod akumulatorem, to otworzenia, przeczyszczenia. Podaj który rok samochodu, czy silnik to KDX, KFX czy KFW (oznaczenie w VIN).
Georges, ale przekaźnik podwójny idzie przez nie. Poza tym SL96 ma listwę zapłonową na świecach. Cewki uszkadzały UDQ w sterowniku i tylko szalał na wolnych obtotach
Przekaźnik podwójny (zasilania ecu i pompy paliwa) Ale problem nie tkwi w nim, albo brak masy na zespole napędowym, albo aku trup, albo brak ładowania
Witam autko - peugeot 106 96r. poj. 1,1 na wtrysku mareli. Problem polega na tym, że komputer nie podaje mi napięcia (masy) na przekaźnik podwójny i tym samym nie mam napięcia na cewce zapłonowej, pompie paliwa i paru innych elementach. Napięcie do komputera dochodzi, napięcie ze stacyjki przez obwód przekaźnika na zapłonie też do kompa dociera a masy...
Jak immo trzyma, komp nie podaje masy na przekaźnik podwójny co powoduje nie podawanie napięcia na cewkę i pompę paliwa. W 1993 wiem że nie było klawiatury, w 1995 już były, rocznik 1994 mogły być egzemplarze które maja a niektóre jeszcze nie.
Jeszcze nie doszedłem gdzie idzie ten kabelek od diody ale spr. na świecach ze iskrę ma to chyba nie jest w tym problem ale oczywiście to również zweryfikuje. Ale może odciąć pompę paliwa i mimo że iskra na świecy jest. I jak ma odpalić jak pompa nie pracuje i paliwo nie jest podawane, albo jest wpięte pod przekaźnik podwójny który odpowiada za pompę...
Witam. Od jakiegoś czasu pug rozładowuje mi aku. Po zgaszeniu silnika pobór prądu z aku wynosi 0,5A (od razu mowię że wszystko wyłączone: z radia i zegarka powypinałem kostki). Pod maską w skrzynce bezpieczników odpinam całą listwę bezpieczników od świateł i te 3 duże bezp (60A 60A i 40A). Na amperomierzu nadal 0,5A. Po wypięciu tego wszystkiego w obwodzie...
Na wstępie dzięki kolego za zainteresowanie. Faktycznie kluczowanie jest masą nie pomyślałem o tym, więc formalnie jak podepne LEDe pod "+" na aku to przykładając do pinu 1 lub 2 powinna mrugać w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Jutro sprawdzę ponownie i dam znać. A jak wg Ciebie wygląda ten brak komunikacji, odczyty ze skanera w pierwszych postach,...
Po zgaszeniu auta, jest możliwe że w ciągu 3 minut jeszcze włączy się pompa paliwa. Zasilanie na pompę paliwa podaje przekaźnik podwójny za komputerem silnika. Ten przekaźnik jest sterowany z komputera, chyba że ktoś zdrutował instalację. To nie samochód w epoce gaźnika, tylko już na wtrysku. Każdy nowy samochód ma okres czasu do "uśpienia".
Witam, Sprawa tyczy się D8 (1998r.) z silnikiem 2.0 16V (XU10J4R) z wtryskiem Bosch MP 5.2 Od jakiegoś czasu zaczęły się kłopoty z dziwnym gaśnięciem lub kłopotami z odpalaniem. Przykładowo podczas jazdy, bez ostrzeżenia potrafi wyłączyć się silnik. Wskazówki prędkościomierza i obrotomierza automatycznie spadają do zera. Przy próbie ponownego uruchomienia...
Mała aktualizacja: Kupiłem przekaźnik podwójny na szrocie, bo nowy kosztuje od 300 do 1000 złotych jak się dowiedziałem w ASO. Zamieniłem ale nadal nie pokazywała się lampka silnika przedstawiona w pierwszym poście. Pogmerałem trochę kablami dochodzącymi do kostki, w którą wpina się przekaźnik podwójny, i oto pojawiła się lampka na desce rozdzielczej...
Witam. Właśnie już doszedłem do wniosku że ten temat powinien już być zamknięty. Udało mi się po długiej analizie dojść dlaczego auto się tak zachowywało jak wyżej w opisach problemu. Otóż opiszę zachowanie i dlaczego jeszcze raz: 1. Pompa działała i rozładowywała akumulator gdy ze stacyjki były wyjęte kluczyki ponieważ podwójny przekaźnik który jest...
podwójny przekaźnik peugeot podwójny przekaźnik peugeot podwójny
rezystancja całkowita antena wysoko masztu łucznik szyje
lodówka bosch kgn39 zabezpieczenie sprzętu
Sterownik TECH ST-480: Komunikat "brak 50Hz" - przyczyny i rozwiązania Moment dokręcania świecy żarowej Hyundai Tucson 1.7 CRDi