Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
silnik nie zapala bo pompa nie podaje jak podłącze ją na ,,krótko,, pali bez problemu. nie dochodzi do niej prąd, dlatego myśle ze ten przekaznik. Po przekręceniu stacyjki prawie każdy przekaznik cyka ten też nie mam pojecia co robić sprawdziłem wszystko został mi tylko przekaznik ale nie wiem który i gdzie on jest. Myślę na zamontowaniu nowego przekaznika...
Opis: Przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa; Przerwa/zwarcie obwodu do masy -nieciągły Kod błedu: 19466
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Sprawdź bezpieczniki i przekaźnik pompy paliwa .
Jeszcze jedno pytanie, zanim zabiorę się za jakie kolwiek roboty. Możliwe jest że uszkodzony jest przekaźnik od pompy paliwa?
Przekaźnik pompy paliwa jest pod sterownikiem silnika.
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Gdzie mogę znaleźć schemat elektryczny samochodu VW Passat B4,rok prod. 1994?Jest problem ze sterowaniem pompy paliwa.Po włączeniu zapłonu, do cewki przekaźnika włączającego pompę paliwa dochodzi prąd/+/,a nie ma masy. Życzliwym z góry dziękuję za podpowiedź.
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
przekaźnik od pompy paliwa to r12 w załączniku masz gdzie sie znajduje
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i jego sterowanie (85).
A w gnieździe przekażnika zasilania są? Sterowanie przekaźnikiem jest? Kabel z gniazda przekaźnika do pompy przemierzony?
jeżeli jest z kontrolką wtrysku w liczniku to robi się to zapomocą bezpiecznika wtykanego w przekaźnik pompy paliwa.
Objawy nijak się mają do uszkodzenia przekaźnika.Nie chodził by wcale. Skoro się trzęsie to być może nie pali na wszystkich cylindrach.
Jeśli mam być szczery no to nie bardzo wiem który przekaźnik od czego jest,wiem tylko jeden przekaźnik,który jest od pompy paliwa. Pomocyyy😥
pompa zazwyczaj załącza się podczas kręcenia rozrusznikiem,nie po zapłonie ew,na chwilę,na pompie dwa grusze kable to zasilanie,pozostałe czujnik ilości paliwa.
Witam ,auto jak w temacie szukam schematu pompy paliwa zewnętrznej ,tej obok rozrządu,auto po dzwonie błąd P2634 przekaźnik pompy paliwa zwarcie do plusa ,potrzebny schemat sterowania tej pompy
A co sprawdziłeś ? Przekaźnik silnika może?
Może być w przednim słupku na samym dole tam gdzie jest cięgno do otwierania maski, możesz też Kolego zrobić dobre zdjęcie tej płytki co ją wybebeszyłeś. Dopisałem później : Masz tam 4 przekaźniki jak widzę ,któryś jest na pewno od tego - pobaw się nimi a trafisz w 10 ! :) Z tego co myślę to powinny być przewody obok siebie. Myślę,że nie ma tam więcej...
To nie jest "przekaźnik" tylko elektroniczny moduł sterujący, który zawiera w sobie przekaźnik. Przede wszystkim, zasilnie z akumulatora lub lepiej, z zasilacza warsztatowego, nigdy z prostownika do akumulatorów (jeśli tak go zasiliłeś, to już w tym momencie pewnie był do śmieci). Rezystancje nie są tu kluczowe. Po podaniu zasilania przekaźnik powinien...
Dlaczego twierdzicie że to pompa paliwa czy przekaźnik jak auto zgaśnie to zobacz przedewszystkim czy jest iskra ???
Wyciąg sobie przekaźnik 104 i zobacz czy działa pompa paliwa (czy ją słychać).
Zmostkuj 30 z 87 i zobacz czy pompa pójdzie...
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
Sprawa ma się tak: -dojeżdżam do skrzyżowania i wybijam na luz to czasami gaśnie -przy zapalaniu raz zapali normalnie a raz trzeba długo kręcić -przy jeździe np.na 5 (niekiedy)ok.3tys. obrotów zaczyna go trzepać,jak by nie miał siły,jak wyluzuję to zgaśnie,a jak wbiję 4-kę to idzie,już normalnie. Co w nim wymieniłem: -filtr paliwa -na diagnostyce wykryło...
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa, z twoich opisów wygląda że to koniec pompy lub problem z zasilaniem. Sprawdź przekaźnik pompy.
Z pompami jak z każdym urzadzeniem. Jak stoi to też się niszczy :-( Nie trza było ją traktować przekaźnikiem, ona lubi sobie czasami "popracować" w czymś "tłustym". Spróbuj ją zalać zwykłym olejem i ręcznie obrócić kilka razy by "poślizgała się" trochę. Potem wyp...cz ten przekażnik i zacznij ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Ku pamięci - oszczędzanie...
Nie radzę wyjmować bezpiecznika, gdyż na nim podwieszona jest również sonda. Lepiej wyjmij przekaźnik R12, prawy dolny róg.
Sterownik silnika steruje masą przekażnika pompy paliwa po stronie niskoprądowej. po przekręceniu kluczyka podaje na chwilę masę i pompa pracuje jeżeli nie nastąpi rozruch silnika ( brak impulsów z układu zapłonowego ) masa jest odcinana i pompa zatrzymuje się. We wszystkich nowszych samochodach po stronie niskoprądowej przekaźnika zamontowany jest...
Chodzi o tą pompkę. Jeden z przewodów idzie bezpośrednio z przekaźnika a drugi z masowy od sterownika silnika(przynajmniej tak mi się wydaje). Mierzyłem przejścia przewodów i brak jest między przekaźnikiem a bezpiecznikiem odpowiadającym za tą pompę... Zależałoby mi na schematach całego połączenia. Niestety troszkę różni się niż w passacie z tym samym...
Jeżeli hall dobry, cewka dobra, kable dobre a nie ma iskry to zostaje ECU...
Przekaźniki podmieniałem, efektu brak. Na przewodach do pompy 0V.
Tak wszystko jest w momencie gdy zgaśnie nie ma zasilania na czujnik halla (aparat zapłonowy. Dodano po 26 VW B4 komputer Siemens, a i jeszce co mnie trochę niepokoi to bardzo ciepły przekaźnik od pompy paliwa i nie wiem czy styki na pompę czy cewka przekaźnika się grzeje.
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Trzeba sprawdzić bezpiecznik pompy, przekaźnik ( jest w skrzynce, na podzszybiu...)
idą swieta wiec masz ... przekaznik pompy chłodzącej paliwo J445
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
Szukaj innych przekaźników za płytką z bezpiecznikami i wymienionymi już przez siebie przekaźnikami (odsuń tą płytkę z zaczepów lub odkręć wkręty). Niemiecko-pochodne auta mają tak właśnie ukryte przekaźniki. Doradzam ustalić, od czego jest każdy z przekaźników ( opisy i schematy są dostępne ) aby np. nie mieć kłopotów w trasie. Ja za tzw. małe pieniądze,...
Nie zrozumiałem, myślałem że auto stoi. W takim razie szukaj problemu z zasilaniem. Wymień przekaźnik od zasilania sterownika. Zrobiłem tak w Passacie B5 i kłopot z zapalaniem ustąpił. Brak zasilania nie generuje błędu, a pompa paliwa nie psuje się tak, że raz działa dobrze, a raz w ogóle nie rusza.
Zewrzeć przekaźnik pompy paliwa, i pod maską dodatkowym przewodem do bańki. Koniecznie wymień filtr paliwa i po takim zabiegu zbiornik do pełna.
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Przekaźnik zasilania ecu/pompy paliwa/całości znajdujący się w puszce z ecu. Standardowa przypadłość, też to miałem. Zimny lut w środku na jego PCB.
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Można, ale po co? Chcesz to zrobić jako antykradzieżowy system, przypuszczam. Najprościej przerwać jeden z przewodów kostki stacyjki lub przewód przekaźnika rozrusznika. Można też przerwać zasilanie pompy paliwa. System wygeneruje błędy sporadyczne, ale automatycznie wykasują się po uruchomieniu pojazdu.
Czy po wymianie przekaźnika 109 jest jakaś poprawa?
Jaki silnik RP, czy PF? Pełny wtrysk oznaczałby PF, ale niedużo tego było... Jak nie jeździłeś długo na benzynie i miałes mało paliwa, to faktycznie mogą być problemy z pompą, eweutnalnie czasem przełącznik od gazu szwankuje, czy przekaźnik od pompy paliwa. Proponowałbym podjechać do jakiegoś mechanika, by sprawdził ci ciśnienie jakie daje pompa paliwa.
w progu kierowcy idzie przewód zasilania pompy paliwa,powinien być koloru żółto-czerwonego,w momencie rozruchu powinno być na nim napięcie,jeżeli nie ma,a bezpieczniki są dobre,to powinien byc jeszcze przekaznik pompy paliwa i on moze być uszkodzony,powinien być na listwie po lewej stronie przy bezpiecznikach.
witanko Chciałbym sobie dodatkowo zabezpieczyć autko i mam dwa pomysły przerwanie zapłonu lub paliwa oczywiście tu mam na myśli przerwanie zasilania pompy paliwa mam urządzenie wykonawcze w postaci pilota na podczerwień i odbiornika z przekaźnikiem .Jak to zrobić proszę o pomoc. Dzięki
Otwórz przekaźnik i naciśnij jego styk roboczy palcem. W ten sposób będzie wiadomo czy problem tyczy się sterowania przekaźnika czy zasilania pompy. Jaki to silnik, jakie oznaczenie silnika (jest podany kod literowy na naklejce na osłonie rozrządu - 3 litery).
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
witanko Chciałbym sobie dodatkowo zabezpieczyć autko i mam dwa pomysły przerwanie zasilania od stacyjki lub paliwa oczywiście tu mam na myśli przerwanie zasilania pompy paliwa mam urządzenie wykonawcze w postaci pilota na podczerwień i odbiornika z przekaźnikiem .Jak to zrobić proszę o pomoc. Dzięki
Ciśnienie od 0.7 podchodzi do jednego bara Tyle to powinna dawać elektryczna pompa paliwa w zbiorniku, na tandemowej 10x więcej, oczywiście jak silnik pracuje. Błąd przekaźnika, sprawdź ten z numerkiem 100 w skrzynce koło akumulatora
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Kolego szogun0 czy jeśli zmienię sterownik na np z Passata który idzie przekodować i wgram FLASH z orginalnego to będę mógł go dalej przekodować Pytam temu, bo ten z Passata co mam w kanale 01,08,125 widzi sterownik poduszek i taki błąd mi wyskakuje brak komunikacji z poduszkami i chyba przekaźnik pompy paliwa też wyskakuje. Ten orginał z Audi w 01.08,125...
Witam. Mam pytanie jak wygląda układ paliwowy w Passat B5 z 1998r, silnik 1,9 tdi 110KM. Nie wiem jakie to oznaczenie silnika. W baku mam tylko pływak( przynajmniej tak mi się wydaje po wyciągnięciu tego). Czy po drodze do pompy wtryskowej jest jeszcze jakaś pompa paliwa? Jeśli tak to gdzie się znajduje? Jaki elementy układu elektrycznego powinienem...
Pewnie chodziło im o przekaźnik pompy paliwa, piąty na górze licząc od prawej strony Dodano po 14 Przepraszam, piąty od lewej
Mam Passata 1,8 z gazem i wymieniłem dwie pompki, jednak przy drugiej założyłem przekaźnik i działa bez problemu. Polecam wszystkim.Podczas pracy na gazie pompa paliwa nie pracuje.Zgadzam się z przedmówcami, że przekażnik nic nie szkodzi,jedynie może pomóc, a gazownicy nie montują przekazników bo podobno czas powtórnego załączenia pompy paliwa jest...
No właśnie to jest przekaźnik z 1.8 16V ADL Digifant 3.0 więc aż dziwne a jak wpisuję nr przekaźnika na allegro to występowały też w Passacie B5 Fl 2.0 8V, w Golfie IV 1.6 16V i AutoData to potwierdza, jak będę wkładał to spróbuję na standardowym zobaczymy co będzie, czy ecu włączy przekaźnik jak będzie widział obroty
Zprzodu pod maską powinny być przekaźniki zobacz z którego kabel i dzie do pompy. Po włączeniu zapłonu i zwarciu jego styków roboczych pompa powinna się odezwać. Możesz to sprawdzić kawałkiem kabelka z bezpiecznikiem. Sprawdź bezpieczniki !!!
Witam, od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, mianowicie rano jak wsiadam do auta i chce go odpalić to silnik nie odpala, nie ma znaczenia jaka jest temperatura na zewnątrz. Na szczęście mam zamontowany przycisk do podgrzewania świec (polecam na srogie zimy), przytrzymam go kilka sekund, przekręcę kluczyk i odpali za pierwszym obrotem. Oczywiście...
Jednak AJM nie posiada pompy w baku. Są kable, ale nie ma ani bezpiecznika, ani przekaźników. Niby wchodzi w bagażniku wtyczka ale pompa jest tylko vacum. Czyli damdam ma rację i otrzymuje pomógł. A Passat nie chodził przez to, że paliwo było z wodą i jakąś czarną mazią.
Tak bezpieczniki sprawdzone. Które to będą dokładnie gniazda? Jak podmieniłem mój przekaznik na przekaznik z Passata b5 (100%sprawny) to powinna chodzić jeśli była by to winna przekaznika? Czy musi być identyczny jak ten 614? Dziwne jest dla mnie to że pompka chodzi dobrze. Dopiero od pewnego momentu gdy paliwa jest mniej przestaje chodzić. A i jeszcze...
Rozumiem więc że to jednak elektryczna pompa, miałem podobny przypadek i okazało się że niby sprawny przekaźnik zasilający pompę ale jednak często styki nie dochodziły do siebie i nie załączały zasilania pompy. Po wymianie przekaźnika było ok. Odległośc między stykami może się zmienić co spowoduje że nie mogą się załączyć, styki metalowe przekaźnika...
Pompa paliwa, przekażnik pompy. Przyczyn może być wiele.
Witam !!! Na obecną chwilę po przejściu na gaz po prostu wyciągam bezpiecznik od pompy paliwa. Obserwując poziom paliwa na wskaźniku w radością stwierdziłem, że wszystko jest ok ( dla mnie bomba). Nie mniej jednak założę przekaźnik odcinający pompę z dwóch powodów: 1. niski koszt 2. pompa paliwa nie pracuje i mam nadzieję że jej żywotność się wydłuży....
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
http://obrazki.elektroda.net/44_11779610... 91,przekaznik p.paliwa. 3,pompa paliwa
Winowajcą okazał się przekaźnik pompy paliwa znajdujący się obok sterownika silnika, po wymianie samochód jeździ jak "prawie nowy" :D https://obrazki.elektroda.pl/8514991100_...
Mówił coś o gruntownym sprawdzeniu auta na kompie ze wykarze wszystko,(gdzie nie łączy,zwarcia itp ogólnie całą instalacje) Chyba pomyliłeś drzwi elektronika z drzwiami do jasnowidza :D Interesują cię tylko dwa kable od zbiornika paliwa do zegarów ale trzeba je sprawdzić od podłączenia przy zbiorniku do samych zegarów(odpinasz złącze pompy i zegarów...
Tak, silnik gaśnie i za moment odzyskuje moc(nie trzeba drugi raz odpalać) tak jak by brakło paliwa na moment. Przy czym ginie również cała elektryka. Jak wcześniej wspominałem wskaźnik prędkości powoli opada ale nie tak normalnie lecz tak jak by drży cały czas. Nie sądzę by to był chwilowy brak paliwa, elektryka by nie wariowała. Na początek sprawdź...
NIe prawda. Przynajmniej w silnikach 2E DIGIFANT po przekręceniu zapłonu pompka działa do momentu uzyskania odpowiedniego ciśnienia. Później się wyłącza. jestem tego pewien. Podobnie jest w aucie które keidyś miałem PONTIAC LE MANS. NIe powiem, czy we wszystkich tak jest, ale w tych dwóch napewno. Paliwo wraca spowrotem do zbiornika w momencie osiągniecia...
passat jest z roku 1999, nie pokazał pompy w silniku tylko w baku, przy normalnym podłączeniu nie działa, a przy zwarciu kabli z akumulatorem się normalnie odzywa, czyli wychodzi na to że jest to przekaźnik albo bezpiecznik, tylko że przekaźniki i bezpieczniki są wporządku, więc zwracam się z prośbą na tym forum o podpowiedzenie co to jest bo już sam...
powie mi ktos gdzie mam szukac tego przekaznika 109?? moze to zdjiecie pomorze http://imageshack.us/photo/my-images/84/... pod nr 8 mam puste miejsce, a pod nr IV jest Przekaźnik pompy paliwa lub przekaźnik świec żarowych i to jest ten przekaznik 109???? dodam jeszcze ze vag nie moze sie połączyc z silnikiem, juz niewiem co jest...
Witam , posiadam Volkswagen Passat b5 1.8T 2000 ROK i mam taki problem ze nagle z nie wiadomych przyczyn przestał odpalać.... i następnej sprawdziłem pompkę paliwa i nie dochodzi do niej prąd podłączyłem na sam akumulator do pompi paliwa , oczywiście drugi akumulator był podłączony i zacząłem kręcić lecz dalej nie odpala , przy psikaniu samu startu...
Kiedyś walczyłem z VW Polo 6R. Gasło w niewyjaśnionych okolicznościach, czasami jeździło kilka dni czasem gasło co 5 minut. Po kilku godzinach kombinowania ustaliłem, że pompa nie działała. Odpowiada za nią przekaźnik wielkości połowy normalnego opis z tego co widzę 646. W Polo jest jeden od świateł mijania drugi od pompy. Przełożyłem na chwilę ten...
Witam. Auto jak w temacie nagle zgasło i już nie rusza, po włączeniu zapłonu "klekocze" przekaźnik od pompy paliwa, brak komunikacji z VAGiem a jak już się połączy to momentalnie zrywa połączenie. Podejrzewam jakieś zwarcie albo zaniki prądu, niestety nie mam do tego silnika schematu. Gdyby ktoś z forumowiczów zechciał podesłać schemat sterowania silnikiem...
witam , mam problem z Passatem b7 2014r 2.0 103kw WVWZZZ3CZFE047309 AUTOMAT - auto posiada błąd P0627 przekaźnik elektrycznej pompy paliwa , i nie odpalało - powodem tej usterki jest brak minusa (-) na pinie nr 2 przekaźnika pompy paliwa , tzn gdy zapłon jest wyłączony to między (+) a pinem nr 2 jest stałe napięcie 12v , po włączeniu zapłonu znika (-)...
Witam, na starcie przyznam: Tak wiem że temat jest podobny właściwie to chyba nawet dwa znalazłem, niestety nie mogę odgrzać kotleta bo są one zamknięte, jedyna różnica polega na tym że nie ma w nich rozwiązania mojego problemu: Passat 3BG 2.0 115KM Automat, dosłownie po powrocie ze sklepu odmówił posłuszeństwa (kręci,ale nie odpala). Po scholowaniu...
może przekażnik pompy paliwa ci nie trzymać
VW Passat B3 automat Silnik 2.0 benzyna 115km 2E LPG instalacja zwykła stag Udałem się na zakupy, auto odpaliło, na miejsce dotarłem bez problemu, po powrocie ok. godziny czasu, rozrusznik kręcił ale silnik nie odpalił. Odczekałem około 15 minut po czym ponowiłem próbę odpalenia ale bez skutku. Sprawdziłem iskrę na cewce i na przewodach wysokiego napięcia,...
OK, zaraz to sprawdzę. Dodano po 3 Dzięki trans-servis miałeś racje sterownik nie miał zasilania. Powodem braku zasilania sterownika były zimne luty w przekaźniku. Teraz pompa wtryskowa podaje paliwo już na cylindry ale nadal silnik nie zapala, na samostarcie na chwile zapali i gaśnie.
Wałek podobno ok, ciśnienie paliwa też powinno być ok w końcu pompa vacuum była regenerowana Dodano po 3 dodam że szarpanie nie zawsze jest tak samo wyczuwalne czasem jest to mocniej czasem słabiej, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale czasem jak zatrzęsie to na ułamek sekundy przygasa oswietlnie w kabinie i z podmaski słychać jakiś dzwięk tak jak...
Bezpiecznik lub przekaznik pompy.
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Paliwo się nie cofa choć jest parę pęcherzyków powietrza w przewodzie, a co do zaworka N109 napięcie dochodzi, nawet podawałem dodatkowe napięcie przy próbie odpalenia. Ale jeszcze dochodzi do tego czujnik temperatury paliwa i moduł sterujący , już sam nie wiem. Pomału zaczynam obstawiać pompę wtryskową, a chciałem jeszcze dodać, że zauważyłem od pewnego...
kolega ma schemat wiem jak jest sterowany. zrobiłem nawet symulację awarii sterowania tym przekaźnikiem. jak odłączy się sterowanie przekaźnika to pojawia się więcej błędów niż tylko te wtryski np. od pompy i kilka innych ale jakich już nie pamiętam. a wyskakują tylko od wtrysków więc sterowanie przekaźnika raczej bym wykluczył. wiem, że już wcześniej...
Mam problem z passatem b5 1,6 AHL z 1996r. z LPG. Zaczęło się od tego, że po dłuższym postoju i uruchomieniu auto pracowało jak by na 1 tłok ale po kilku sekundach lub zgaszeniu I odpaleniu ponownie wszystko wracało do normy auto jeździło paliło i tak do ponownego poranka. Udałem się do mechanika, który stwierdził, że to wina wtrysków LPG. Wymienił...
Witam Żeby nie zaśmiecać forum odświeżę stary temat. Otóż mam problem ze sterownikiem autronic al-700 tzn. Odpalam auto na paliwie i po dodaniu gazu przełącza na gaz. Jednak jak ostatnio zauważyłem sterownik nie odcina paliwa. Odłączyłem przewody od elektrozaworów a auto dalej chodzi. Po odłączeniu przekaźnika pompy paliwa samochód ma więcej mocy więc...
passat pompy paliwa przekaźnik pompy paliwa passat przekaźnik pompy
samsung np300e5a sterowniki jupiter zelmer silnik wiadomości skype
pe1091 v28a001434b1 orginalny pilot
Błąd Oxc19a0002 w drukarce HP 3525 - Rozwiązania Regulacja gaźnika w pilarce Faworyt RG 5300 18