napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
no ale skoro na 85 i 86 będzie podawana masa (bo tak jest sterowany zamek w B5) to w jaki sposób załączy się przekaźnik ?
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Kabel zielony i szary - sterowanie "+". Znajdziesz je przy lewym słupku (przychodzą z drzwi kierowcy ) lub przy pompce. Musisz zastosować, tak jak kolega wyżej napisał, podwójny przekaźnik lub dwa przekaźniki. Pozdr.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
W załączniku masz opis. Jeśli Twój alarm ma wyjście na centralny zamek sterowane "-" to musisz dodatkowo zastosować jeszcze dwa przekaźniki które zmienią "-" na "+".
Ponizej za listwą obok miejsca gdzie trzyma sie lewą stopę jest pulpit z kostkami jest tam przekaźnik to tam powinien być bezpiecznik sprawdź bo już nie pamiętam?
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
przystawka kosztuje 30-40pln i nie ma takiej plątaniny przewodów jak przy przekaźnikach
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Dla zainteresowanych moduł pilota podczerwieni jest razem zespolony z pompką centralnego zamka
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
A gdzie znajduje się jest ten przekaźnik?
Dobra panowie popróbuje ale jeszcze jedno pytanko a mianowicie centralka. Gdzie ją umieścić? W drzwiach czy lepiej wyciągnąć przewody z drzwi i zamontować ją np gdzieś koło bezpieczników i przekaźników?
Witam kolegę. Czy mógłbyś powiedzieć gdzie tak dokładnie podłączyć przewód idący od przekaźnika wsówke SE? Kombinuje podłączyć u siebie w aucie (MK4) i na forum passata jest jeszcze inaczej rozpisane i mam problem z podłączeniem tej wsówki ponieważ do zamka nie idzie kabel brązowo zielony jak piszą na forum passata.
sprawdź bezpiecznik centralnego zamka i elektrycznych szyb -odpowiada za nie jeden (zazwyczaj umieszczony przy listwie przekaźników - jest metalowy, cały srebrny a główkę ma pomalowaną w kolorze jasnozielonym.
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
Pewnie masz z tyłu korby to albo przekaźnik w module jednak nie żyje albo ugotowały Ci sie już silniki w zamkach.
sprawdź bezpiecznik w metalowej srebrnej obudowie z zieloną główką umiejscowiony przy przekaźnikach, wyjmij go i zrób zworkę a następnie sprawdź czy szyby działają.
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
Przekaźnik wymień w centralne odpowiadający za kierunki.
Zdjęcia, które zrobiłeś to sterownik centralnego zamka, a nie alarm Tu masz schemat zostaje jeden przekaźnik. kanał dodatkowy, aux na pilocie, np otwieranie klapy
Sprawdź jeszcze przekaźniki zwłaszcza ich styki. Powodzenia.
Witam Posiadam Passata B4. Zamontowany w nim jest alarm cyklop z możliwością włączenia funkcji komfortu. Na razie jest ona wyłączona bo nie wiem czy włączenie jej może uszkodzić centralny zamek który jest fabryczny pneumatyczny. Czy samo włączenie załatwi sprawę czy muszę też stosować jakiś przekaźnik.
Na schemacie z twojej instrukcji jest trochę przesunięty opis wyjść przy sterowaniu masą. Przewody: żółty i żółto/czarny połącz z masą (razem z czarnym przewodem centralki). Przy sterowaniu pilotem, przekaźniki w centralce zwierają przewód żółty z białym (przy zamykaniu) i żółto/czarny z biało/czarnym (przy otwieraniu). https://obrazki.elektroda.pl/9433741500_...
według mojej dokumentacji szukaj w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy: - popielaty (zamykanie) - zielony (otwieranie) na przewody podajesz plus na zmiane do wysterowania pamiętaj aby wszystko podłączyć tak aby dany przewód w chwili podawania napięcia był odłączony od drzwi i po wysterowaniu spowrotem był połaczony(przekaźnik)
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Dzięki za pomoc , na forum szukałem ale nie jest to takie proste a zależy mi na czasie . A jaki przekaźnik gdy się okaże że sterowanie plusem. Zamykam post.
Ale tak jak napisałem przekaźnik w pompce przełącza po docisnieciu guzika od zamykania lecz silnik się nie włancza. Zasianie jest w pożadku bo też dochodzi.
Witam !! Zamontowałem alarm Super Forteca do mojego Passata 95r. i dzieją się dziwne rzeczy. Po pierwsze przyciski na pilocie zamienione są jak gdyby miejscami. Żeby alarm załączyć muszę nacisnąć przycisk drugi ten którym według instrukcji powinno się wyłączać i odwrotnie wyłącz to ten który według instrukcji załącz. Ale to nie wszystko alarm po jakiś...
Pati, z tego co wiem i potwierdza to Erwin ,to zasilanie do sterownika (szyb,zamka,lusterek)w drzwiach idzie jedno dwoma grubszymi kabelkami i trzema cieńszymi sterowanie CAN,no chyba, że się mylę i Can odpowiednio podaje napięcia na zamek,szyby,lusterka. Dodam,że słychać ,że przekaźnik zamka działa (w tym sterowniku podnośnika) .Wymieniłem sterownik...
Połącz przez przekaźniki które zamienią ci ujemne sterowanie na dodatnie lub zrób inwentery na tranzystorach. Cała elektronika jest w pompie.
hmm... nie wiem jak jest w 410 ale w 440 są wyprowadzone na zewnątrz wszyskie styki od przekaźników centralnego zamka (kostka na węższym boku centralki) więc podłączenie pneuymatyka nie stanowi najmniejszego problemu.
Odświeżę temat u mnie w passacie B4 też pykały przekaźniki w podnośniku prawy tył , przyczyną okazał się przerwany przewód od masy na złączu ze słupka do drzwi w gumowej osłonie. Połączenie go przyniosło pozytwny efekt wszystko działa jak należy włącznie z domykaniem szyb z pilota po zamknięciu centralnego zamka. Może ten opis komuś pomoże. Pozdrawiam...
witam pytanie pewnie dla wiekszości banalne, ale troche się zamotałem w tym autku, powiedzcie mi prosze który przewód od stacyjki podłączyć do odcięcia w super fortecy ? podłanczam czarny, niby powinno śmigać ale jest lipa, czy czarny to przewód do zapłonu ? jeszcze jedno, które przewody w tym modelu podłączyć do centralnego zamka ? układ na przekaźnikach...
Bagażnik sterowany jest z tego czarnego pudełka co jest pod nogami kierowcy, jak tam jest zgnite to klapa działać nie będzie Jasne, jak najbardziej masz rację. Jadnak że trzeba sprawdzić przelotkę bo być może ona jest winna. Jeśli nie zadziała podana przeze mnie metoda to w module jest przekaźnik odpowiadający za sterowanie bagażnikiem.
Proponuję po doprowadzeniu do ładu przenieść moduł pod skrzynkę z przekaźnikami, ori wiązka idealnie pasuje na długość i będzie już suchość na amen:)
Witam! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu miejsca podłączenia wyprowadzeń na kierunkowskazy ze sterownika centralnego zamka WIRUS w passacie B3. Wszystkie inne wyprowadzenia są podłączone. Sterownik działa poprawnie. Schemat elektryki passata, którym dysponuje jest mało czytelny. Proszę o informację o symbolu złącza w płycie opraw bezpieczników i przekaźników,...
Po problemie. Pod nogami kierowcy kable zaśniedziałe, w tylnych drzwiach lewych przetare kable w wiązce i przy otwieraniu lub zamykaniu drzwi paliły bezpiecznik i przez to myśle było słychać przekaźniki w drzwiach a nie zamykało. A klapka wlewu również ma sterowanie z tego samego bezpiecznika i już działa. Dzięki wszystkim.
Chcialbym zeby ten alarm mial kilka "bajerow" nie wiem jak one sie dokladnie nazywaja ale mam dwie propozycje na ktora sie zdecydowac? Proponuje zestaw: Centrala Inferno Czujnik ultradzwiekowy Syrenka Alamo Wyłacznik maski Wp-8 Przekaźnik Blokady 40A z podstwaką Przekaźniki zamka Top-27 Koszt całosci 192 zł lub, http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Drzwi i centralny zamek działa ? Najczęściej w passacie prąd zabierają moduły drzwi które są stale pod napięciem, i nic nie daje odpięcie modułu komfortu. Przy przekaźnikach jest do nich bezpiecznik, kolor przewodu czerwono biały.
Cześć, mam problem z ciągle zapalonymi kierunkowskazami z lewej strony Passat B5 fl z 2004 roku (AVB). Po sprawdzeniu błędów były trzy: - brak komunikacji z syreną alarmu, tak było zawsze i wszystko było ok - otwarty obwód ochrony wnętrza - zanikający sygnał styków zamka drzwi kierowcy Po wymianie zamka i wyłączeniu programowo ochrony wnętrza, pozostał...
Witam , montowałem pierwszy raz centralkę poto by również domykać szyby i nie wiedziałem że jest to ta sama zasada co przy standardowym podłączeniu centralnego zamka. Poradziłem sobie z problemem także zamykam temat już . Dla zainteresowanych w pasacie 95' kombi : zielony kabelek - zamykanie szary kabelek - otwieranie brązowy z żółtym paskiem - krańcówki...
Czy to będzie zalany moduł komfortu? Uszkodzone zamki? Przerwana wiązka? 3. Co podchodzi pod ten moduł komfortu i czy są to też wycieraczki bo gdy powinny być wyłączone to pracują jeszcze kilka chwil i nie raz zatrzymują się na środku szyby Wszystko to co wymieniłeś może być. Podłączyć na początek tester i sprawdzić błędy by wiedzieć wstępnie o co...
Witam, kupiłem paska 1999 B5 sedan 1,9TDI.Mam Kilka pytań: 1.mam kluczyk fabryczny z nadajnikiem (dioda świeci) ale central nie reaguje.Jak mozna zdiagnozować co jest uszkodzone -nadajnik odbiornik(gdzie jest oryginalny odbiornik alarmu fabrycznego) 2.Tylna klapa nie otwiera się od centrala(siłownik jest sprawny-sprawdzałem) Co mogę zrobić z tym fantem?...
Witam !! Poszukuje pilknie schematu instalacji elektrycznej do volkswagena passata B3 1.8 kod silnika KR 16V z 1991 roku. Dokładnie to potrzebóje ABS , ELEKTRYCZNE USTAWIANIE REFLEKTORÓW , CENTRALNEGO ZAMKA , PODŁONCZENIE WSZYSTKICH CZUJNIKÓW NA SILNIKU I W KOMORZE SILNIKOWEJ , PODŁONCZENIE WSZYSTKICH KOSTEK, PRZEKAŹNIKÓW BEZKIECZNIKÓW CAŁEJ SKRZYNKI...
Kolego wyjmij przerywacz kierunków (chyba nr 21). Po wyjęciu "elektroniki" z obudowy wykonanej z aluminium lub z tworzywa - popraw wszystkie połączenia lutowane. Jeśli ta czynność nie pomoże zmień przerywacz. W moim Passacie B4 TDI jest zamek centralny pneumatyczny, lecz podczas zamykania auta nie migają kierunki. Po założeniu alarmu migają kierunki,...
Dziękuję kolego za odzew. Już znalazłem tą usterkę i dokładnie z jednego z przekaźników w pompie spadła sprężynka co skutkowało tym że całość otwierała się a bardzo opornie lub w ogóle się nie zamykała... Pozdro;-)
steczow, kolega ma już alarm , skoro jest dobry to po co go wymieniać, wystarczy dołożyć tani sterownik centralnego zamka, z niego wyprowadzone są styki przekaźników i po odpowiednim podłączeniu otrzymujemy jakie tylko przyjdą do głowy sygnały styerujące orginalnym centralnym zamkiem.
Założyłem przekaźnik na przewód impulsu otwórz i skróciło to czas impulsu na tyle że nie łapie na otwarcie szyb. Na zamknięciu jest bez przekaźnika i przy ryglowaniu drzwi gdy szyby są otwarte to je domyka. Generalnie klijent odjechał zadowolony
Witam serdecznie Czy ktoś z szanownych kolegów może mnie pokierować co mam zrobić, sprawdzić. Oto mój problem W Passacie b5 1996r (1996r - 2000r) nagle przestał działać mi centralny zamek, nie świeci tez dioda w drzwiach, bezpieczniki wszystkie w porządku. Zamykając czy otwierając z pilota czy kluczykiem działa mi tylko zamek z klapy bagażnika, tzn...
Te impulsy masy musisz zamienić na impulsy "+" za pomocą przekaźników. Nastepnie poszukaj przewody wychodzące z drzwi kierowcy, na których w chwili otwierania i zamykania one się pojawiaja. O ile się nie mylę to otwieranie ZIELONY i zamykanie SZARY.
Witam, tak jak w temacie, moduł komfortu wariuje tzn. po odłączeniu i podłączeniu z powrotem aku bardzo długo tykają na nim przekaźniki załączy się oświetlenie, wyłączy itd i dalej loteria, albo zacznie działać albo nie - różnie, jeżeli nie zadziała to jeszcze raz odpinka aku itd. aż do skutku... dodam, że nie działają z tyłu żadne drzwi oraz klapa...
Jaki interfejś i po co?Przecież sterowanie w passacie to dwa plusy i wystarczy kupić sterownik uniwersalny z wbudowanymi przekaźnikami do krosowania na żądane sterowanie np.CL-05 i wiele innych,albo jak napisał mateo027 kupić najzwyklejszy sterownik z wyjściem dwóch mas i zastosować dwa przekaźniczki 12V 10A do zmiany polaryzacji{2zł za sztukę}
Dzień dobry, proszę o pomoc. Mam Passata B5 FL 2002r 1.9 TDI AVF. Uporałem się z wchodzącą wodą. Nie działają mi wszystkie szyby. Przełączniki są sprawne. Raz na jakiś czas uda się opuścić a potem znów zero reakcji, nie można podnieść, słychać że przekaźniki cykają. Czasem przy zamykaniu szyby kierowcy miałem też tak że domykała się po czym trochę opuszczała...
Jaki ten polska język trudna.Trzeba czytać posty ze zrozumieniem.A co do tematu.Jeśli masz taki alarm w którym zamieniono wkładkę na tą z alarmu to trzeba sprawdzić połączenie alarmu z przewodami oryginalnego zamka lub może przekaźnik w alarmie pada i nie zawsze zwiera styki.Wina tkwi w tych dwóch miejscach.
Co do szub to skoro słychać przekaźniki to raczej wszystkie zasilania są, stawiam na uszkodzone silniki albo przepalony "termik" (tak było w moim samochodzie) Natomiast co do zamka to moim zdanie wyjęcie zamka wyczyszczenie i prze smarowanie powinno załatwić sprawę ;)
jeszcze jedno wie moze ktoś który bezpiecznik i przekaznik jest od centralnego??????
Jeżeli dobrze rozumiem co tam zrobiłeś to problemem tutaj nie jest sterownik a sterowanie z auta podłączone pod dokładany sterownik. Nic tutaj nie da zmiana czasu sterowania i chyba nie rozumiecie jak to działa. Popatrzcie dokładnie na schemat. Szyby się ruszają przez to że z siłownika master podawany jest cały czas sygnał masy do sterownika w aucie...
Vw beetle rok 99" 2.0 benzyna niebieskie zegary, nie działają : el. lusterka, centralny zamek, wlew paliwa. Płytka komfortu działa nawet naciskając z pilota zamyk/otwieranie pracują przekaźniki ale silniki zamków milczą a są sprawne. Rozbierałem zamki, mikrusy sprawne szyby działają nawet w komforcie przytrzymując kluczyk przekręcony w zamku domykają...
Sterowanie jest dwoma plusami. Proponowałbym podpiąć się zamiast zamka w drzwiach pasażera. Wtedy jest pewność, że wszystko będzie ok. W samochodzie tam gdzie przewody wchodzą do drzwi od strony pasażera odszukaj w kostce dwa cienkie przewody na krórych po przekręceniu zamka w drzwiach pojawiają się plusy. Na jednym pojawi się przy zamykaniu, a na drugim...
U siebie zamontowałem otwieranie klapy bagażnika z pilota (miałem dodatkowy kanał w alarmie)- zastosowałem zwykły siłownik slave i podłączyłem go przez przekaźnik. Klapa się otwiera jak ta lala i siłownik sam powraca do początkowej pozycji bez zastosowania żadnych sprężyn. Być może powoduje to spręzyna samego zamka od klapy bagażnika. Mowa o samochodzie...
Cały żółty. Jest spleciony razem z czarnym bodajże z linią K to żółty mniemam że to linia L. Centralny działa ale w drzwiach kierowcy, drzwiach tylnych za pasażerem, i w drzwiach tylnych za kierowcą ale tu nie do końca bo niby zamek zamyka ale bolec się nie chowa. Jak zamknę ręcznie to przy otwarciu się wysuwa. Może to coś z zamkiem, jeszcze w nim nie...
problem z centralnym zamkiem. drzwi tylne lewe zawsze sie otwieraja ale zamykaja sie raz na 10. problem tkwi w braku sterowania z modułu zamontowanego w dzrzwiach - przekaźnik nie załacza. to samo dzieje sie z drzwiami kierowcy ale zamyka 9 na 10 (tych nie rozbieralem jeszcze) poradzcie czy siedzi moduł , przewody do drzwi sprawdzone.
Centralny zamek z kluczyka działa, podświetlanie szyby na boczku też działa, bezpieczniki też więc może moduł komfortu tylko gdzie on w wersji angielskiej się znajduje ? :|
to już wyczytałem na forum ale chodzi mi o podłączenie gdzieś do instalacji szyb nie do zamka bo pomka pompuje później nie potrzebnie przez 30sek bo taki jest czas na komforcie w alarmie!! w dodatku musze założyć kolejny przekaźnik który zmieni mi napięcie z - na +
Nie wiem jaki to jest konkretnie alarm. Jesli masz możliwość dostania się do centralki to spisz z niej model alarmu i poszukaj schematu. Jeśli alarm ma wyjście sterujące centralnym zamkiem to juz połowa sukcesu (najprawdopodobniej nie będzie go trzeba zmieniać). Druga połowa sukcesu to problem wydłużenia czasu otwierania i zamykania. Aby nie wnikać...
Padło urządzenie, które podaje napięcie na przewody od pompy powietrznej chyba to ma symbol AS 197, było ono sterowane napięciem podawanym z centralnego zamka. Cała sprwa polega na tym, że chcę zastapić to poprzednie czymś mniej skomplikowanym bo to poprzednie ciągle "siada" i tak wydawało mi się, że jest to proste ale widzę, że jest z tym problem....
Witam serdecznie. Problem następujący : auto stało długi czas nieużywane, nie można było go odpalić. Zmierzyłem akumulator, 7V na klemach, był przede mną cyklicznie odpalany, aby 'nie przymarzł', co bez uzupełnienia ładunku w akumulatorze było bez sensu. Po wymianie akumulatora nie ma możliwości uruchomienia czegokolwiek w samochodzie. Nie reaguje na...
GSM2 Elmes - a rozwiązuje Twoją sprawę całkowicie - instalujesz kartę w zestawie i możesz skonfigurować powiadamianie sms- em i różne opcje - wyłączenia alarmu i ew.centralnego zamka - nawet sterowanie przez tel. Webasto jak ktoś posiada .Zasilanie 12V DC więc nic nie trzeba przerabiać - jeśli jest syrena alarmowa to wystarczy w wiązkę wpiąć przekaźnik...
Witam Posiadam Passata B5 98r 1,9TDI 110KM. Problem polega na tym, że coś bierze prąd i to aż 350mA. Po jednym dniu autko nie odpala. Wyciągałem wszystkie bezpieczniki, odłączałem alternator, światła, klapę z tyłu (zamek), moduł komfortu, radio, pod maską przekaźniki i bezpieczniki, komputer. Bez efektu, cały czas 350mA więc cholernie za duzo. Czy ma...
Chyba znalazłem... Tylko nie jestem pewien czy to możliwe... Zauważyłem że tylni prawy zamek w drzwiach nie działa... Prubowal em go rozebrać ale to raczej rozbieralne nie jest tak jak w passacie... Odłączyłem go i teraz oscyluje w granicy 0,08A jest to możliwe by to był ten zamek? Widocznie musiałem ominąć jakiś bezpiecznik z centralnego zamka......
Założyłem sobie do b3 centralny i wydałem 75zeta,bez jakiś tam bajerów.Musiałem dodać 2 przekaźniki bo sterowanie oryginalne jest plusem a niektóre zamki w sprzedaży steruią zwarciem do masy.Jedyna jego wada to brak ustawienia zwłoki na domknięce okien,ale za te pieniądze czego się spodziewać.Poza tym fajnie chodzi.
Witam! Jestem posiadaczem Passata B3 + autoalarm Frodo-bis29. Centralny zamek nie jest pneumatyczny. Problemy : Brak możliwości zamknięcia z centr. zamka. drzwi kierowcy. Słychać jak siłownik próbuje zamknąć, ale mu się nie udaje. Brak możliwości otworzenia wszystkich drzwi i klapy z pilota. Siłowniki milczą, słychać tylko (przekaźnik?) w centralce....
Zmien - na + za pomocą przekaźników a przewody to: czerwono-żółty zamykanie i komfort czarno-biały otwieranie Znajdują się na lewym słupku kostka do przewodów z drzwi.Sterowanie oczywiście plusem.
Panowie przy wymianie żarówki podświetlenia chyba zarobiłem spięcie. Nie działa centralny zamek z kluczyka żadne podświetlenie razem z szybami był spalony jakiś bezpiecznik głęboko przy przekaźnikach lecz to nie pomogło. Dziś jeszcze zajrzę do tego modułu podepne drugi i zobaczymy o co tu chodzi Dodano po 4 Okazało się że moduł komfortu nie pasuje z...
Witam Czy ktoś możne mi to po polsku powiedzieć gdzie się wpiąć? kabel rożnowy klapa rozumiem czarny masa czyli pod karoserie czerwony zasilanie pod prąd stały kable niebieskie odseparowane kierunki kabel żółto czarny? kabel biało czarny zamykanie? kabel pomarańczowo czarny? kabel żółty? kabel biały otwieranie? kabel pomarańczowy? Z kablami od masy...
Witam mam taki problem nie wiem już co sprawdzać. Mianowicie od czasu do czasu dzieje się coś takiego, że coś rozładowuje akumulator czasem do takiego stopnia ze nie można alarmem otworzyć wszystko znika , a czasem otworzy się.Akumulator nowy 1 rok .pobór prądu po wyłączeniu wszystkiego sprawdzany jest dobrze ładowanie również ok pobór jaki ma rozrusznik...
hmmm , nikt nic? Dzisiaj trochę posiedziałem przy centralnym ... stwierdziłem skoro sterowanie masą to zrobię mostek na czer./nieb i masę - i drzwi się otwierają , przy mostku z przewodem czerowno-zielonym - brak efektu . gdy odłączę zamek w drzwiach kierowcy i zmostkuję z czerwono zielonym ( zamykanie) to po kilku próbach pojawia się "chęć " sterownika...
Witam. Mam przełączniki do szyb w których otwarcie lub zamkniecie szyby odbywa się poprzez zmianę biegunów w 2 kabelkach, zwykła prosta instalacja jaka była stosowana w golfie II i zwykły 6-pinowy przycisk, chciałbym zastosować przełączniki z passata b5 razem z całym panelem na 4 szyby i centralny zamek. Tylko w pasku b5 otwieranie i zamykanie odbywa...
witam mam paska z 98 roku. zmieniłem w nim drzwi tylne na elektryczne, podpiełem kostki, zmieniłem sterownik na drzwiach kierowcy i .... nie chodzą, do tego nie chodzi także centralny zamek z tyłu. Czy ktoś się orientuje w temacie co i jak? czy może jakiegoś przekaźnika brakuje czy trzebaby instalację rozbudować? Do tylnych drzwi była doprowadzona ale...
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Witam. Kilka dni temu zaczął mi szwankować centralny zamek nie zamykał i otwierał wszystkich drzwi(przeważnie prawy tył i przód) chociaż nie było to regułą, czasami dwa kliknięcia pomagały żeby się zamknęły lub otworzyły, przy którymś otwieraniu otworzyły się tylko tylne lewe i prawe, przód lewy i prawy nawet drgnie. Od tej pory cisza nie da się ani...
Witam Mam problem z Passatem Dziwnie sie zachowuje. MA 2 sygnały jeden sygnał to trąbka z kierownicy a drugi to przez przekaźnik w module schowanym bardzo głeboko Jak podam 12V na bezpiecznik nr 18 (to jest pompa) wtedy samochód odpala, póżniej przegazuje to przełaczy sie na gaz i jest ok ale do następnego odpalenia czy Samochód może mieć odcięcie pompy...
Skleił sie styk w przekaźniku. Odłącz zasilanie od alarmu.
Witam serdecznie. Jestem świeżo po zakupie Passata B5 1997r w którym nie działa zamykanie z pilota. Co zrobiłem w związku z tym: 1. próbowałem zakodować kluczyk ręcznie: samochód na zapłonie zamknięty i odpowiednio samochód zamykałem otwierałem i wciskałem pilot który chciałem zakodować, lecz bezskutecznie; dodam że przez drzwi pasażera, ponieważ w...
0,25A, co sugeruje że jest OK To 5x za dużo. Inne sugestie? Porozbierać wszystkie osłony plastykowe we wnętrzu, tapicerki bagażnika, listwy progowe, itp... Pozamykać "śrubokrętem" wszystkie zamki drzwi oraz pokrywę silnika i bagażnika, odczekać 15 min aż wszystkie systemy zostaną "uśpione". Nie rozłączaj żadnych przewodów do pomiarów ! Nie wyjmuj żadnych...
Witam, mam problem ze swoim passatem b5 1,9tdi 110km rocznik 99. 1. Gaśnie podczas jazdy (chwilowo traci moc i nagle gasnie) od 90km/h wzwyż 2. ciężko go odpalić po zgaśnięciu... trzeba odczekać aż ostygnie wtedy odpali ale tez z problemem. 3. po zgaśnięciu zdarzyło mi się ze jak włączyłem awaryjne stanęły w miejscy (oświecone- nie mrugały) 4. przy...
Witam, mam problem ze swoim passatem b5 1,9tdi 110km rocznik 99. 1. Gaśnie podczas jazdy (chwilowo traci moc i nagle gasnie) od 90km/h wzwyż 2. ciężko go odpalić po zgaśnięciu... trzeba odczekać aż ostygnie wtedy odpali ale tez z problemem. 3. po zgaśnięciu zdarzyło mi się ze jak włączyłem awaryjne stanęły w miejscy (oświecone- nie mrugały) 4. przy...
PASSAT B5 1.9 TDI, 110 km, 1998 r, sedan. Witam, w dniu wczorajszym zabrałem się za wymianę mechanizmu szyby od strony kierowcy. Problem jest taki, że okazało się, że silnik który był, jest uszkodzony i tylko słychać cykanie, ale to najmniejszy problem ponieważ przestał działać zamek centralny lampka podsufitki nie świeci gdy otwieram drzwi kierowcy...
Kolega Zico przypomniał mi o przekaźniku z Wartburga ,pamiętam je,były jeszcze mniejsze zastosowane w Garbusie też do świateł. Tak jest, były one nie tylko w Garbusie ale i w niektórych Golfach i Passatach jako przekaźniki w... szyberdachu. Numer jego sekretny to 111 941 583 lub 411 941 583B a wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/3694426100_1...
Bardzo proszę o pomoc również w moim przypadku. Po uzbrojeniu alarmu nie udaje mi się zejść poniżej 0.19A. Po wypięciu dosłownie wszystkich (!) bezpieczników oraz przekaźników w kabinie (okolice kierownicy) ORAZ w pod maską (szczelna obudowa ECU) dalej to samo. Podczas wizyty w obudowie ECU zauważyłem ślady oleju (turbina stara jak świat bez regeneracji)...
Jeżeli straciłeś prąd po podpięciu tylnej zapalniczki to są 2 opcje Nie działała bo robiła zwarcie i ktoś ją odpiął bo nie wiedział jak usunąć usterkę Upalila się instalacja Teraz nie masz w ogóle prądu w gnieździe zapalniczki? Jak nadmieniłem wczesniej w aucie są 2wa plusy 1. Stały (jest zawsze) 2. Po stacyjce (pojawia się po przekręceniu zapłonu)...
Jeśli masz przewody jeden "zamknij" drugi "otwórz" (dojdziesz które to po starej centralce) to weź mała żarówkę 12v i jeśli nie wiesz czy sterowanie jest plusem czy minusem to jeden koniec żarówki do masy drugi po kolei do tych przewodów od pompki jak nic się nie będzie działo to jeden koniec żarówki do plusa a drugi do przewodów od pompki. W końcu...
Mogę wiedzieć w jakich to samochodach należy zastosować ten przełącznik przekaźnikowy ? Chodzi może o te w których plus idzie na karoserie ? Chciałbym abyś mi powiedział jeszcze coś więcej na temat tego domykania szyb.Czy aby to zrobić trzeba podpinać się kabelkiem do każdej szyby ?
Witam chcę przejść z modułu z jedna wtyczka 1j0 959 799Q na moduł 1c0 959 799 C lub B W aucie mam CAN sprawdzany vagirm mam centralny zamek mam elektryczne szyby lusterka mam ESP itp. Zrobiłem przejściówkę z 1j0 na 1c0 znalazłem schemat na forum passata. Zrobiłem przejście zamontowałem silniki od 1c0 i podłączyłem no i niestety nie działa jedyne co...
Po to pisze z pytaniem tutej żeby nie wydawać na darmo pieniędzy najlepiej kupic nowe i tyle a gdzie inicjatywa elektronika... Elektronika powiadasz? I ten "elektronik" nie potrafi sobie poradzić z takim banalnym układem wydłużania impulsu? Kolego, nie obrażaj elektroniki bo twoja elektronika jest, jak widać, dokładnie na takim samym poziomie jak twoja...
zamka passat przekaźnik zamka przekaźnik passat
rezystor cewka zapłonowa schemat helios tc500 programatorem rt809f
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Prądy upływu przy synchronizacji falownika fotowoltaicznego – Huawei SUN2000, SMA Tripower, normy IEC 62109 Alfa Romeo 156 1.8 TS – brak podświetlenia prędkościomierza, żarówki T5, bezpiecznik F33/F37