Skoro rozrusznik kreci bez problemow to szukaj spadku napiecia do sterownika i "reszty swiata". Korozja / luzy polaczen zarowno na masie jak i na zasilaniu plusem .
toż to zwykły przekaźnik ze stykiem czynnym i biernym po prostu, taki sam jak do ocięcia wtrysku w LPG https://obrazki.elektroda.pl/8504524000_...
Masa g302 (pod fotelem kierowcy-belka poprzeczna),Również pod fotelem splicepack s303 -koloru czarnego(nózki 1,2 i 9)czarny kabel do masy. + na lewym przednim słupku masz połączenia wiązek na które zbytnio liczyć nie można.Grzanie jest z przekaźnika "zapłon 2" poprzez splicepack (czarny umocowany na wiązce na wysokości lewej nogi kierowcy) piny 12,13,14.Maty...
Odetnij pompę paliwa i już :) bodajże różowy w progu o ile dobrze pamiętam. pozdr
Przeszukaj forum volvo będzie szybciej http://volvoforum.pl/index.php Do MODERATORÓW to nie jest reklama.
proste jak drut - stary problem w LF-ach .Zepsuty jest przekaznik zapłonu - zwiera i nie odbija po wyłączeniu zapłonu,tylko zały czas jest załączony.Temat tak samo stary jak sam LF.Możesz normalnie wyjąć kluczyk , a silnik i tak chodzi. Spójrz na klapkę do bezpieczników.Są tam piktogramy bezpieczników i - poniżej-przekaźników.Znajdź przekaźnik, który...
Jeżeli załączasz przekaźnik "paluchem" to zapłon może być wyłączony. Ale z tego co czytałem to już taką próbę robiłeś więc jak się nie załączył to odpowiedź masz wyżej brak zasilania na nr 30 przekaźnika.
Witam nie powinienes tak jezdzic dla wlasnego bezpieczenstwa (w razie wypadku czego nie zycze shut-off nie odetnie paliwa) to jest zwyklu bypas,mozna tak sprawdzic czy pompa wogole pracuje,elektryk powinien wymienic przekaznik na nowy jezeli jest uszkodzony lub znalezc przyczyne dlaczego przekaznik nie zalacza pompy paliwa.Pozdrawiam
Jak masz przekaźnik to na 30 stały plus przez bezpiecznik, 87 wyjscie na światła do jazdy dziennej, 85 sterowanie przekaźnika pozycyjne,86 sterowanie przekaźnika zapłon +15. A styk 87a wolny . Po włączeniu zapłonu przekaźnik zwiera i podaje + na dzienne,po włączeniu postojowych puszcza i wyłacza dzienne.
To możesz zrobić jednym przekaźnikiem...... jak silnik (*zapłon) jest włączony to Przekaźnik również, styki są rozwarte. Jak wyłączysz zasilanie styki się zewrą i przekaźnik zacznie przewodzić. Przekaźnik będzie włączony tylko wtedy kiedy silnik a swoją funkcję będzie spełniał:D Dodano po 1 Musisz tylko wybrać odpowiedni przekaźnik.
Trzeba zalożyć przekaxnik odciążający styk 50 stacyjki, wpina się go odbwód cewki elektromagnesu, w komorze silnika w przewód czerwony z czarnym paskiem, złączka na ścianie grodziowej. To typowa usterka w escorcie i naprawa mi nie zajmuje więcej niz 10 min. Przekaźniki są na skrzynce bezp. trzeba odkręcić maskownice i zwolnić skrzynke, ale tam nic ciekawego...
Utytłała się masa zespołu napędowego
Posprawdyaj masy, z akumulatora na karoserię,na silnik. Pod skrzynką, lub w jej okolicy powinna być przykręcona masa skrzynki przekaźnikowej.
Idź po wiązce tego alarmu, a dojdziesz do zewnętrznego przekaźnika który odcina zapłon. Tam zwierasz styki 30 z 87 i po problemie.
Takie "dodatki" robi się stawiając na prostotę (i wiążącą się z tym niezawodność) więc lepiej bez przekaźnika - ale jakiś solidny dobry wyłącznik (ciekawe może być wykorzystanie dodatkowego oryginalnego przełącznika od ogrzewania tylnej szyby, halogenów).
przekaźnik "cyka" gdy włączam zapłon... A zasilanie jest?? Bezpiecznik sprawdzony??
Tak. Poucinaj (zostaw sobie po kawałku i zaizoluj w razie jakbyś się zdecydował coś kombinować później) wszystkie, których nie potrzebujesz.
Przekaźnik pod kontrolkę ładowania. Odpalasz > jest ładowanie > odcina przycisk, można ew. dodać podtrzymanie przekaźnika do momentu zapłon OFF na wypadek gdyby jednak kontrolka się zapaliła w skutek spadku obrotów. Co wygrałem ? :lol:
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Podobno za bezpiecznikami Tak W tylnej części skrzynki bezpiecznikowej i przekaźnikowej w przedziale dla pasażerów masz trzy przekaźniki: - zapłon - dmuchawa - akcesoria Bezpieczniki sprawdzone (14,15,16) ? Przekaźnik klimatyzacji jest w komorze silnika.
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
Witam. Mam problem z Manem TGA rok 2000 jest to hakowiec. Zapłon jest cały czas. gdy podłacze akumulatory na wyłączonym kluczyku to nie odpali. muszę odpiąć akumulatory włączyć kluczyk i podpiąć prąd i odpala z kluczyka i gasi z kluczyka lecz zapłon cały czas pozostaje nawiew i kierunki działają bez kluczyka. przekaźniki u pasażera wyciągane i dalej...
To jest prawdopodobnie jakaś szyna idąca (być może poprzez bezpiecznik) do terminala 15 (zapłon). Niestety nie mam schematów. Dodano po 18 Znalazłem schematy. Ten Twój też tu jest. https://www.onlymanuals.com/land_rover/d... Ten przewód idzie do przekaźnika zapłonu. https://obrazki.elektroda.pl/8567851100_...
Coś tam ci wysłałem zobacz.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Zasilanie zapina oddzielny przekaźnik. Jest zasilanie na bezpiecznikach? Możesz podać na krótko, do testów, powinny działać i szyby i fotele. Przed podaniem zasilania koniecznie włącz zapłon!
Warto jeszcze poszukać przekaźnika immobilisera i go zmostkować, bo teraz nie ma pewności że to alarm odcina zapłon. Nie istnieje taki przekaźnik więc kolego nie wprowadzaj zamieszania.
Witam ostatni zaczyna szwankować mi stacyjka, więc pomyślałem żeby zrobić układ który po wciśnięciu przycisku włączał by się zapłon i kręcił rozrusznikiem. Myślałem żeby zrobić na przekaźnikach zapłon na podtrzymaniu a rozrusznik na przekaźniku podłączonym do kontrolki oleju, po zgaśnięciu kontrolki rozrusznik przestaje działać. Czy taki układ będzie...
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
sprawdzic by trzeba przekaznik zapłonu/przekaznik pompy.
Iveco Eurocargo błąd 0225 silnik gaśnie błąd dotyczy głównego przekaźnika prądowego, który odcina zapłon samochód gaśnie błąd w EDC 0225 główny wyłącznik prądu wyłącza zapłon zamiast stacyjki. Samochód ma zwykły ręczny wyłącznik prądu. W dodatku pali się EDC kontrolka silnika akumulator.
Tak,sterownik silnika zapina masę na uzwojenie przekaźnika
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
Witam. A ja przerabiałem identyczny problem w hondzie civic. Po przekręceniu kluczykiem jak było słychać pompę to zapaliła a jak cisza to i silnik nie odpalał. Problem leżał w przekaźniku włączającym pompę, po prostu miał zimne luty, po przelutowaniu jak ręką odjął i pali aż do dziś a problem był ze 3 lata temu. Zlokalizuj przekaźnik pompy (włączaj...
Sprawa tyczy się przekaźnika. Zapłon włączony ustawienie dmuchawy na zero czyli wyłączona. Po podpięciu przekaźnika słychać stuk i dmuchawa zaczyna pracować. Czyli cewka przekaźnika dostaje napięcie a raczej n ie powinna jeśli dmuchawa nie jest włączona na żadnym biegu ?
Źle mnie zrozumiałeś. Nie twierdzę, że fabryczny przewód wpięty jest bezpośrednio do centrali, tylko uważam, że trzeba się skupić na "syrenie", bo tam jest centrala i stamtąd wychodzą przewody zasilające przekaźnik rozłączający zapłon, chyba, że jakiś magik podpiął bez przekaźnika. Co by nie było, należy odnaleźć przewód, który został przecięty i wpięty...
Na 4 i 23 na pewno nie ma zasilania... To są kluczowane masy, do sterowania przekaźnikami. Jeśli tam podłączyłeś 12 V, to obawiam się, że usmażyłeś to ECU. Główne zasilanie jest na 35, a 26 to jest wzbudzenie (w IAW 8F go nie ma, jest wzbudzany przez cewkę przekaźnika pompy paliwa). Oczywiście gdy zapłon jest wyłączony na 4 masz 12 V przez cewkę przekaźnika...
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
https://www.ebay.com/itm/114388399653 zobacz wygląda na przekazniki może ostukaj blokade może puści ale raczej powinny być błedy w J518 Dodano po 1 A tu emulator https://www.youtube.com/watch?v=sVWbh1t1...
Jak podłączyłem żarówkę to przekaźnik był odłączony, a żarówka wpięta w styki które załącza przekaźnik. Źle, powinieneś jeden przewód żarówki włożyć do gniazda 87 przekaźnika następnie włożyć przekaźnik, drugi przewód żarówki dołączyć do masy i włączyć zapłon, przekaźnik ma kliknąć, a żarówka zaświecić się
Przekaźnik dostaje plus na styki robocze przez bezwładnościówkę, ale nie po zapłonie a stały. Natomiast cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera.
Jeżeli dzienne masz podłączone tak jak trzeba , podpinasz moduł po zapłonie a wyjście na sterowanie cewek przekaźników jeden do pozycyjnych drugi do mijania w twoim przypadku wystarczą zwykłe przekaźniki zwierne. Zasada działania włączasz zapłon palą się dzienne ,zadziała czujnik zapala pozycyjne i mijania razem i gasną dzienne prościej się nie da tego...
Wymieniłem przekaźnik po włączeniu zapłonu dalej nic ale jak podałem masę na 85pin przekaźnika i włączę zapłon to pompka pracuje ale nie otwiera dyszy wtryskiwacza.....a masy i plusy sprawdzone które dochodzą do ECU....czyli wychodzi na to że sterowanie z ECU nie wychodzi na przekaźnik i wtryskiwacz....
Przekaźnik powinien pomóc
Przyczyną jarzenia się lampy jest to, że w sterowniku lampa podłaczana jest następująco: jeden przewód bezpośrednio do fazy L drugi przewód poprzez triak (lub przekaźnik) do N Podanie ciągle fazy na lampę jarzeniową powoduje jej lekkie jażenie sie, podobnie dzieje się ze świetlówkami kompaktowymi. Spróbuj podłączyc odwrotnie wtyczkę sterownika do gniazdka,...
Do tego, co chcesz zrobić, wystarczy zwykły przekaźnik, taki najprostszy. 4 styki: 30, 87, 85, 86. Zasilanie przekaźnika bierzesz tak, jak napisałeś, z rozrusznika (styk 30), wyjście na kabinę (styk 87), masa (85), napięcie (86) - i to podpinasz plus, który pojawia się po stacyjce. Takie zwykłe przekaźniki mają obciążalność 30/40A, czyli 300-500W, więc...
Z tego co piszesz to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie kostki stacyjki, lub przekaźnika zapłonu.
Czy proba uruchomienia auta przy pomocy boostera w sytuacji, kiedy alarm jest aktywny, jest w ogole mozliwa To wszystko zależy czy alarm jest fabryczny czy dodatkowy. Fabryczny nie blokuje zapłonu - tylko uruchamia sygnał dźwiękowy a funkcję unieruchamiania spełnia fabryczny immobiliser. Alarm dodatkowy może przekaźnikiem blokować zapłon - wszystko...
Żółty kabel na przekaźniku nr 13. to zapłon.
Chcę założyć przekaźnik na zasilaniu sterownika LPG, wyzwalany po zapłonie dopiero, czyli po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon podawane jest napięcie na sterownik LPG? Jaki przekaźnik kupić i jak to ogarnąć - samochód dużo stoi i odkąd założyłem LPG to po około miesiąc-półtora totalnie rozładowuje akumulator. AI: Podaj proszę markę i model samochodu...
Najlepiej odciac zasilanie pompki paliwa chyba ze jest zagazowany to wtedy plus po stacyjce
ALRAD AL-150 - przekaźnik zapłonu wbudowany, spoczynkowo rozwarty. Wypięcie bezpiecznika nie pozwala na odpalenie. Czarne przewody z boku centrali do połączenia.
Dla potomnych. W temacie jest Zapłon a u mnie jest Silnik.......... Wystarczy zrobić odcięcie ( 1 przekaźnik ) na przewodzie "masowym" w instalacji co wchodzi do silnika - sterowanie pompowtrysków. kabelek brązowy z żółtym paskem - u mnie taki był. ZERO BŁĘDÓW. auto TOURAN 1.9tdi 105KM 2006r Ten pomysł jest już wyższa szkoła jazdy ale jak ktoś troszkę...
Z tego co się orientuję to "zapłon" czyli jak rozumiem zasilanie cewki komputera itp. są zasilane bezośrednio ze stacyjki tylko pompa ma swój przekaźnik ale jego można wziąć na słuch i rozrusznik też nie ma przekaźnika tylko bendiks ale to wiadomo.
Znajdź przekaźnik blokujący zapłon, zobacz gdzie jest wpięty i zamknij obwód eleiinując przekaźnik.
Blokada can wydaje mi się droga ok 2000zł coś naprawdę skutecznego co by uniemożliwilo kradzież poprzez długi czas jaki złodziej by musiał poświęcić aby dojść do uruchomienia samochodu schemat do wykonania przez elektryka Użyj starego typu immobilizera trzyobwodowego (nieważne jakiej firmy) Wykonaj trzy odcięcia dla obwodów: 1. Panel bezpieczników...
Wszystko idzie z body pod kierownicą. Czasem wersję Skandynawii mają pozycję po zapłonie a całość po odpaleniu silnika. Fiatecuscan powinien to przełączyć W Alfie 147 nie świeciły w ogóle trzeba było zmienić scalaki 24c 8 nòżkowe
Sprawdź przekaźniki, po przekręceniu kluczyka powinien "cyknąć" przekaźnik zasilający liczniki, zapłon itp.
Witam. Płytki w tych kotłach prawie nie padały. Proponuję sprawdzić mikrowyłącznik przepływu na dole pod pompą, może on za późno pstryka. Nie nastąpi zapłon jeśli nie będzie zwarty mikro. Pozdr adam
to przekaźnik do pompy paliwa a stukot spowodowany jest spadkiem napięcia spróbuj posmarować styki kontakt sprajem lub go wymienić
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Nie reaguje licznik fiat Tipo. Gdy otworze drzwi zegar podświetla się . Po zapłonie nie wzbudza się. Przekaźnik na zapłon reaguje. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. W sterownika nadwozia błędy z komunikacją że sterownikiem silnika. Zmierzone kable , brak napięcia na ecu. Gdzie szukać ? Dodano po 48 Po podaniu stałego plusa na bezpiecznik F16 sterownika...
Dokładnie jeżeli zrobisz mostek to włączenie samego zapłonu spowoduje uruchomienie przekaźnika i zapłon się załączy czyli zabezpieczenie nie zadziała. POZDRAWIAM
A może jest przekaźnik odcinający zapłon po uaktywnieniu alarmu?
Włącz jeszcze zapłon stacyjką!
Możliwe, że przekaźnik od zapłonu się skleił.
I co się okazało? mam to samo Więc wyjmij przekaźnik, kluczyk na zapłon i spinacz tam gdzie były grube wsuwki od przekaźnika. Jak rozrusznik dobry to powinien kręcić.
Myślałem, że napięcie podskakuje tylko, jeśli przerwie się obwód z cewką, a nie gdy się go otwiera. Prawdą jest że przerwanie się spotyka częściej w praktyce (zapłon samochodu benzynowego, ochrona przekaźnika elektronicznie sterowanego) - ALE jest pełna symetria na każdą ZMIANĘ prądu w cewce. Po drugie to nagłe przerwanie obwodu jest takim czynnikiem,...
Zdecydowanie akumulator padł.
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Pokrętło jest dla picu bo de facto regulacji wysokości świateł nie ma. Przekaźnik ma odłączać zapłon.
Przekaźnik po przekręceniu kluczyka na zapłon zadziała dosłownie na ułamek sekundy i to nie za każdym razem. Gdy kręcę rozrusznikiem, też nie ma żadnej reakcji.
Wymieniłem już kilka przekaźników w tym radiu z powodu nadpalonych styków ale może przyczyną jest zły styk w stajcyjce ? SławeK
A może na początek sprawdzić błędy komputerem z programem do Fiata, Alfy. Odczytać błędy i wtedy szukać przyczyny
Jest możliwość. Nawet granicząca z pewnością. Włącz w pozycje zapłon i wtedy zmierz jak spada. Prawdopodobnie przy pobieraniu prądu z akumulatora masz jeszcze mniej po chwili.
Czyli tak: podłączam lampy szeregowo i minus z tego układu do masy, plus do przekaźnika 24v, zapłon 24 do przekaźnika, masa od przekaźnika do karoserii i plus 24 od pozycyjnych do przekaźnika. Czy to nie uszkodzi mi 24 voltowych lamp? prosze o odp. Czy takie podłączenie będzie prawidłowe?
a moze po prostu padl rozrusznik, zwierałes go na krotko? BRAK zapłonu. Co ma rozrusznik?? Po pierwsze rzetelna diagnostyka CLIP. Bez tego nic nie wymysli poza dodatkowymi kosztami.
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
A jaki to ma wpływ na zapłon? Bo to nie jest objaśnione? Mój moduł wydłuża czas uziemienia cewki, przez co opóźniam zapłon.
Oj to może ci się do końca nie udać. Nie zawsze jest tak że jak na chwile odłączysz zapłon to będzie strzelał.
Witam, mam podobny przypadek, i40 1,7, brak wysterowania przekaźnika rozrusznika ( na krótko odpala ) włącza zapłon i dalej nic, system z guzikiem 'start', kluczyki rozpoznaje, czujnik stopu sprawny, włącza zapłon dopiero po wciśnięciu hamulca a wyłącza dopiero po puszczeniu, póki trzymam hamulec wciśnięty i naciskam 'start' to zapłon jest włączony,...
Stacyjka wygląda na oryginał, jak i połączenia. Kolego ale jak mają wyglądać styki przekaźników "wyjściowych" (zapłon, rozruch)? Być może ja użyłem nieodpowiednich przekaźników? Co do Twojego układu-sprawdzałem i FAKTYCZNIE DZIAŁA tak jak w opisie.
Podłączę się pod temat przekaźnika w Bingo-M. W moim przypadku centralka nie odłącza wtrysku i przy pracy na gazie auto (Opel Astra x16szr) spala również benzynę. Wpiąłem się igłą w przewód wtryskiwacza i zmierzyłem ponad 12V. Jeszcze nie rozbierałem sterownika, ale zdjęcia z tego tematu były dla mnie pomocne. Kupiłem dwa rodzaje przekaźników: 012-1zs...
Jak podasz informacje jakie obwody chcesz odcinać to dowiesz się jakie trzeba przekaźniki. Na pompę paliwa wystarczy 8A ale już na zapłon trzeba 30A.
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
Z opisu złącza większość rozszyfrowałem ale mam wątpliwości znalazłem przewód zapłon i przekaźnik zapłonu czy + powinienem podać na oba ?
A czy ten motocykl ma obrotomierz elektroniczny(cyfrowy, analogowy)? Jeśli tak to można wykorzystać sygnał z obrotomierza i gdy obroty osiągną określoną wartość zbudowany układ musi wysterować przekaźnik i zapłon wyłączony.
Zgadza się co do sterowania centralnego plusem. jednak nie potrzeba aż takich przekaźników(30A) gdyż wystarczy impuls plusowy ok. 150 mA.
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Jeśli bezpiecznik sprawdzony, przekaźnik podmieniony a pompy dalej nie słychać to pewnie jest przerwa gdzieś na kablu albo przy kostce. Można by było jeszcze sprawdzić czy pojawi się na chwilę napięcie (+) z przekaźnika na nodze 87 po przekręceniu kluczyka na zapłon .
jeśli ma przerwe tylko na masie to daj przekaźnik
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Dostań się do wentylatora załącz zapłon sprawdź czy brakuje prądu na wentylator podejrzewam upalony termik w opornicy.
Jeżeli jesteś absolutnie pewny, że na pozostałych przewodach masz napięcia akumulatora, to wychodzi na to, że pinie A1 w AsTronic ECU (pokrywa skrzyni) (czyli na przewodzie 1234) też masz napięcie akumulatora, a nie po zapłonie, to stąd możesz mieć taką usterkę. Jeżeli skrzynia AsTronic nie jest wprawiana w stan "uśpienia" poprzez wyłączenie zapłonu,...
Podmień przekaźniki w skrzynce pod maską. Miałem taki przypadek i właśnie pamiętam że któryś przekaźnik nie domagał ale nie główny bo zapłon był.
Zmostkuj przekaźnik 3, on włącza zapłon https://obrazki.elektroda.pl/3272105100_...
Generalnie chodzi o to w tym układzie, że ten przekaźnik włącza się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i pozostaje jeszcze chwilę aktywny po jego wyłączeniu, wtedy jest podtrzymywany napięciem z wyjścia 23 sterownika
To sprawdź przekaźniki silnika. Sprawdź czy skrzynka pod podszybiem nie pływa.
renault przekaźnik zapłon lanos zapłon przekaźnik przekaźnik zapłon aster
sterownik astra delco excel ocena śnieży czerwono
samsung wf70f5e0w2w plamiąca pralka
Nakrętka mocująca GX16-8 – gdzie kupić, zamienniki, sklepy TME, RS, Allegro, Kenwood Błąd 01705 w Audi A4 B6 - OBDEleven nie usuwa