przekaznik kontaktronu

Znaleziono około 55 wyników dla: przekaznik kontaktronu
  • "Sklejanie" kontaktronu obciążonego przekaźnikiem

    Witam 12V cewka przekaźnika Finder - załączana jest poprzez kontaktron Przy kilku zbliżeniach - kontaktron już nie "puszcza" - wystarczy go lekko pstryknąć, dopiero rozwiera styki. Kontaktron trudniej będzie mi zmienić, zastanawiam się nad przekaźnikiem o mniejszym poborze prądu niż ten obecny...

    Automatyka Przemysłowa   08 Paź 2014 06:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1776
  • Oświetlenie LED w szafie - załączanie za pomocą kontaktronu i tranzystora

    A po co tam MOSFET, tranzystor czy przekaznik ? Albo odpowiednie umieszczenie magnesu wobec kontaktronu, aby zwarł on po otwarciu dzwi, albo kontaktron z jednym magnesem stałym, a drugim ruchomym. Bedzie wówczas to wyłącznik NO.

    Początkujący Elektronicy   01 Maj 2016 22:18 Odpowiedzi: 68    Wyświetleń: 7710
  • Prosty alarm piwnicy - kontaktron + fotokomórka

    Cześć, Przymierzam się do zbudowania prostego alarmu w mojej piwnicy. Głównym założeniem jest wystraszenie potencjalnego złodzieja. Zestaw oparty miałby być o kontaktron montowany do drzwi + na dole wiązka od fotokomórki (fotokomórka jako uzupełnienie zestawu) - mam takową SICKA nad stan i chciałbym...

    Systemy Alarmowe   11 Sty 2021 22:48 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 828
  • Kontaktrony - niepewny kontakt

    Podłanczaj kontrakton przez przekaznik lub stycznik inaczej beda ci sie kleiły styki kontaktronu .

    Projektowanie Układów   12 Wrz 2009 06:28 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3476
  • PROBLEM Z KONTAKTRONEM...

    Według mnie sprawa jest prosta, przekaznik i wyłacznik załatwia sprawę. Ale pomyśl, co sie stanie w chwili stałego alarmu,syrena wyje do bólu zanim skasujesz.Nie wiem czy masz sąsiadów, ale chyba nie beda zachwyceni. Jesli masz trochę chęci zastosuj jakis układ czasowy który wyłaczy syrenę po kilku...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   28 Lis 2004 12:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2396
  • - Kontaktron i sterowanie 230V

    Sa przekaźniki z wbudowanym zasilaczem niskonapięciowym np 24 VDC. taki . Prąd płynący przez termistor to kilkanaście miliamperów,, a napięcie kilkanaście woltów. Szeregowo z konaktronem włączasz rezystor np 3,3 kΩ.

    Elektro Maszyny i Urządzenia   17 Gru 2018 21:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 699
  • Integra 64 + sterowanie bramami + kontaktron - stan bramy ?

    Ok. A lampa (znaczy sie kabel) idzie od lampy do RG gdzie zamontujesz przekaznik ktory podlaczysz do satela za pomoca kabla YTDY? Ja steruje za pomoca przekaźnika 12vDC FUNDERA lub ZAMELA

    Systemy Alarmowe   20 Mar 2019 17:19 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1941
  • Kontaktron jako włącznik/wyłącznik

    Wydaje mi się, że długo to nie popracuje, ponieważ zglejują się styki kontraktonu (jak powiedziałeś 24 W mocy) . Zamontuj przekaznik po drodze na 12V .

    Początkujący Elektronicy   22 Kwi 2020 13:59 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 534
  • jak sterowac przekaznik z sygnalu domofonu

    Witam! Ja zrobiłem na mostku Graetza, 47µ/16V,i kontaktron 6V. Cześć!

    Początkujący Serwisanci   18 Kwi 2005 09:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1334
  • Czy to będzie działać ? - przekaznik świateł...

    Jeśli zamienisz E z C, potencjometr ok 1kΩ będzie włączony między BC, to będzie próbowało zadziałać. Może kontaktron ruszy, ale nie przekaźnik. Obwód chyba nie będzie miał mocy, by zadziałał przekaźnik. Jak chcesz tak robić, to tylko w stosunku do masy. Myślę, że 1k i D nie będą potrzebne. Można...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Lis 2005 20:38 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1779
  • AtMega + przekaznik zasilany 5/12V

    w atmega8 stan wysoki to potencjał ujemny. Gdzie wykopałeś taką bzdurę? A do anody kontraktona trzeba Nie wiem co prawda co to jest "kontrakton", ale jeśli chodziło o kontaktron, to jest mu wszystko jedno jak go podłączysz. Nie ma anody ani katody. Wyjątek może stanowić dioda, która w niektórych cewkach...

    Mikrokontrolery   11 Maj 2010 16:07 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 22523
  • Przełącznik magnetyczny...

    naprosciej to bedzie cd4017+ układ formowania impulsu + przekaznik + kontaktron

    Elementy elektroniczne Bazar   07 Sie 2006 00:50 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3440
  • Odpalanie auta z pilota

    Nie jest to zbyt bezpieczne, co jak samochód został by komuś pożyczony...? Dla dodatkowego bezpieczeństwa należało by mię porządny hamulec ręczny i badać również jego użycie. Co do czujnika luzu - można zrobić to za pomocą kontaktronów, aczkolwiek jeżeli będzie to prowizoryczne to może sie kiedyś wydarzyć...

    Samochody Archiwum   19 Mar 2009 04:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 19509
  • Integra 32 - kilka pytan

    Witam, dopiero zaczynam swoja przygode z systemami alarmowymi i wlasnie jestem w trakcie skladania swojego pierwszego systemu. mam kilka pytan odnosnie podlanczania poszczegolnych elementow i prosil bym takze o sprawdzenie polaczen elementow systemu (zalaczony obrazek). Wykaz sprzetu : - centrala...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   08 Maj 2007 17:09 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10347
  • Odcięcie zapłonu Golf 2. Jak zrobić podtrzymanie?

    to nie dla mnie jest zabezpieczenie... czyli nie da sie zrobic na przekazniku i bezpiecznie? juz wymyslilemodciety obwod na styki w przekazniku 30 i 87a styk 86 i styk 30 zlutowane razem przylaczone do przewodu od strony napiecia styk 85 to masa z kontaktronem wiec gdy bedzie magnes i przekrece...

    Samochody Zabezpieczenia   24 Paź 2006 15:57 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5864
  • Zabezpieczenie auta?! Jak utrudnić życie złodzieja?

    mozna podlaczyc przeciez tak by cewka przekaznika nie dzialala podczas jazdy (o wiele bezpieczniej no i nie rozladowuje niepotrzebnie akumulatora), przekaznik (normalnie zwarty) musi byc zalaczany po przekreceniu stacyjki a kontaktron (przelacznik) do masy, w momecie jak przylozymy magnes i przekrecimy...

    Samochody Zabezpieczenia   05 Lis 2006 08:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2072
  • Alarm przez złącze LPT. Jak się za to zabrać?

    Witam! Zamiast uzywac czujnika z roweru mozesz sobie nabyc przekaznik kontaktronowy (kontaktron), kosztuje od kilku zlotych wzwyz.. Jezeli od komputera do drzwi jest mala odleglosc wystarczy zasilic go [kontaktron] napieciem z portu LPT podajac np. na wyjscie D0 stanu 1 [ok. 5V] jezeli wieksza...

    Początkujący Elektronicy   03 Maj 2006 17:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1815
  • Prosty włącznik na kod do otwierania furtki.

    W kategorii najtanszy to będzie chyba kontaktron który po przyłożeniu magnesu w odpowiednim miejscu slupka otworzy furtkę. Koszt do 10 zł Magnesik może sobie na stale spoczywac na słupku. Do 25 zl to dwa kontaktrony i przekaźnik czasowy. Aby otworzyć furtkę musisz przyłożyć magnes w dwóch określonych...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   19 Lis 2008 00:55 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 11074
  • Satel Micra - podłączenie licznika rowerowego jako czujnika zaniku obrotów

    Kolego. Jeśli podłączasz to pod micre , to zapewne masz już przy niej zasilanie 12 v . które możesz wykorzystać do zasilania innego układu , np: można zbudować dwa układy opóżniające załączenie przekażnika , np kit NE 085( układ opóżniania zał. głośników , prosty schemat w sieci ) i podłączając...

    Systemy Alarmowe   25 Kwi 2020 11:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 543
  • Czy w ogrzewaczu wody to siedzą zwykłe kontraktony?

    Czesc ,grzalka nie ulegnie zniszczeniu jezeli kontaktron zostanie wlaczony przez magnesik poruszany (pchany)cisnieniem wody.musza zadzialac wszystkie kontaktrony aby przekaznik mogl wlaczyc zasilanie grzalek.Tam sa "normalne"kontaktrony ,wymienic mozna na takie same.Pierwsze "odpalenie" podgrzewacza...

    Początkujący Serwisanci   18 Sty 2007 20:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 705
  • CD4013 - obciążalność przerzutnika i podmiana elementów.

    Witam, Witajcie. Czy do takiego układu koniecznie potrzebne są tranzystory? Gdyby zastosować same przekaźniki (z diodą zabezpieczającą) to czy ten przerzutnik poradzi sobie z tym? Jeżli podam +12V na D zgodnie ze schematem to na Q powinno pojawić się +12V. Cewka nie pobiera dużo prądu...

    Początkujący Naprawy   10 Maj 2013 14:26 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 16647
  • Napęd bramy przesuwnej własnego pomysłu

    wykorzystałem podpowiedz ujusa i stana którym wtym miejscu dziekuje za pomoc i zrobilem wyłacznik nadpradowy, płytka wymalowana jak za starych czasow lakierem (niestety zostaly mi tylko dwustronne) i chlorek tez jakis taki :( ale koniec koncow udało sie. Kontrakton wokół niego uzwojenie przez ktore...

    DIY Konstrukcje   30 Lip 2015 12:45 Odpowiedzi: 72    Wyświetleń: 126745
  • INTEGRA sterująca bramą garażową

    witam ja zrobilem kilka razy w ten sposob, podlaczam przekaznik pod lampke ktora jest chyba w kazdej bramie garazowej kolo sterownika, w momencie otwierania lub zamykania bramy lampka pali sie jakis okreslony czas. jesli chodzi o uzbrojony garaz, to w momencie otwierania bramy, przekanik blokuje czujnik...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   17 Wrz 2008 16:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8274
  • Zabezpieczenie samochodu - ukryty włącznik dotykowy

    Jedna para styków S1 włącza samopodtrzymanie się przekaznika.Druga para styków S2 włącza tranzystory T4 i T5.Przekazniki w kolektorach tych tranzystorów powodują załączenie obwodu cewki zapłonowej i rozrusznika.Tranzystor T3 wyłącza po upływie ok. 30 sekund tranzystor T5 a co zatym i przekaznik który...

    Artykuły   16 Kwi 2016 13:05 Odpowiedzi: 130    Wyświetleń: 157358
  • Wyłącznik krańcowy szyb w zależności od natężenia prądu...

    Robisz przekaznik pradowy Na kontaktron nawijasz odpowiednia ilosc zwojow kontaktron zwiera sie przy zatrzymaniu silnika Wpinasz go w obwod sterowania

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Maj 2008 19:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1716
  • Czy istnieje taki przekaźnik

    Weż zwykły przekażnik. Przetnij kabel zasilający np cewke zaplonową. Zacisk przekaznika nr 30 podlacz do przecietego kabla od strony stacyjki. Drugi koniec (ten od strony cewki) podlacz do 87 przekaznika i do 85. 86 daj do masy. Pomiędzy 30 a 87 wstaw kontaktron. Po przekreceniu stacyjki przeciagasz...

    Początkujący Naprawy   23 Cze 2009 12:52 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 4357
  • [Rozwiązano] LICZENIE ARDUINO - nie zlicza

    Bo to: "pinMode(KONTAKTRON, INPUT_PULLUP); // kontraktron jako wejscie" ustawia w sposób ciągły stan wysoki na tym pinie. Jak chcesz mieć tam normalnie stan niski, a wysoki wywoływany impulsem to tylko ustawiasz INPUT, a stan niski wymuszasz rezystorem np. 10k podłączonym do GND (PULLDOWN). W Arduino...

    Arduino   11 Gru 2019 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 576
  • immobiliser zblizeniowy z opoznieniem

    witam! zastanawiam sie nad czyms takim: uklad czujnika zblizeniowego (identyfikacja) TI RFID + sterowany tym przekaznik. chcialbym zrobic taki uklad ale: zeby dzialal z opoznieniem przy braku autoryzacji, czyli odczytywal klucz w momencie przekrecenia kluczyka a w przypadku braku autoryzacji...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Lis 2004 21:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1329
  • Reed relay interface

    Opis slowa "interface" dostarczyl powyzej Kolega PICIA, ponizej odniose sie do opisu okreslenia "reed Relay". Reed: (z ang.) trzcina czyli (lat) genus Phragmites, Relay: (ang.) przekaznik albo pop. szychta. Razem wziawszy jest to najprosciej mowiac przekaznik zbudowany z cewki i kontaktronu. Jak...

    Mikrokontrolery   29 Wrz 2004 15:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 890
  • Prosty alarm na podczerwień

    Proszę o jeszcze jedną odpowiedź i kończymy. Przerobiłem jeszcze raz ten schemat. Jest podobny do schematu jony, czy ten układ już zadziała? Czy jest to takie same połączenie? Zwarcie bramki z masą? Zasada działania tego układu jest taka sama jak zasada działania układu jony? Analiza będzie...

    Początkujący Elektronicy   05 Mar 2008 13:55 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7644
  • prosta automatyka do sterowania silnikiem DC

    Oto przeróbka dla pojedynczego zasilania, jeżeli dobrze Cie zrozumiałem to chesz by silnik po miedzy prawo, lewo, zatrzymał się na jakiś czas , oczywiście jest to zrealizowane: Przez kontaktron S1, opornik R1 i diodę ładuje się kondensator C1 i tranzystor włącza przekaznik który nie pozwala na...

    Projektowanie Układów   18 Mar 2009 23:42 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5119
  • blokada antykradziezowa :)

    Witam Ja kiedys założyłem zawór na przewód paliwowy blisko zbiornika. Włączanie zaworu odbywało sie przez przekaznik samopotrzymujacy i kontaktron schowany pod tapicerką. Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Maj 2004 13:31 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2921
  • jak zrobić odcięcie zapłonu?

    Koledzy czytam wasze i chciałem podzielić sie pewną refleksją. Nie ważne jaki elekment odcinający zastosujesz, czy to bedzie przekaznik sterowany mirkostykiem, kontaktronem, czy to bedzie zwykly przełącznik. Potencjalny złodziej, po wejsciu do samochodu nie bedzie szukał waszego ukrytego włącznika....Zajmie...

    Samochody Zabezpieczenia   15 Maj 2020 21:52 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 62210
  • wykrywanie spalenia sie grzalki

    pewicz: po co tam komplikowac ? Wystarczy przekaznik z przewnieta cewka lub tak jak pisali wyzej kontaktron owiniety drutem. Pozdro.

    Automatyka Przemysłowa   30 Lis 2010 09:35 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 8159
  • Czujnik otwierania drzwi. Schemat układu, wydawanie dźwięku.

    Jakis czas temu sprzedawali takie alarmy w TV markecie za jakies 150 zl chyba a w sklepach wszystko po 4zl sa one wlasnie po tyle. Uklad dziala na takiej zasadzie ze do drzwi przyklejamy magnes a do futryny uklad wydajacy dzwiek z kontaktronem( taki przekaznik reagujacy na pole magnetyczne) uklad dziala...

    Projektowanie Układów   16 Kwi 2006 17:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3110
  • Co to jest przekaźnik samochodowy?

    Posumowując- do autora wątku: przy pomocy przekaźnika możesz sterować przepływem dużych prądów (ograniczonych parametrami styków) dzięki małym sygnałom zasilającym cewkę przekaźnika...wytworzonym przez jakiś układ elektroniczny sterujący tą cewką. pzdr PS. nawiązując do odcięcia zapłonu..to można...

    Początkujący Serwisanci   08 Wrz 2006 21:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 24083
  • kontaktorny - jak podłączyć

    witam kupiłem na allegro takie kontaktorny: mam zestaw alarmowy ktory ma tylko wyjsca NC, a kontaktrony maja chyba NO? jak to podlaczyc? jakis przekaznik trzeba zastosowac? dzieki arek

    Zabezpieczenia Stacjonarne   01 Paź 2006 16:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1233
  • Antena automatyczna Lanos

    Miałem podobny przypadek z mercedesem antena Hirschmann. Paliło tranzystory dużej mocy. Dorobiłem układ przeciążeniowy. Kontaktron na którym nawinąłem 10 zw. drutu (doświadczalnie) , przekaznik i 680 nano do cewki przekaznika żeby nie terkotał. Działa niezawodnie.

    Radia Samochodowe Serwis   24 Lis 2006 10:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3407
  • Odciecie pompy paliwa czy zaplonu - wlasny pomysł.

    (...) polecam przekaźnik z 3 stykami i odpinasz wszystko co wymieniłeś.Przekaźnik zasilany po przekręceniu stacyjki tak do pewności/ hihi/ no i sterowany najlepiej np.magnesem/kontaktron/sprytnie oczywiście schowanym.No i rozpinasz układy po bezpiecznikach(...) Tak tez sie nad tym zastanawialem...

    Samochody Zabezpieczenia   01 Gru 2007 18:04 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 20142
  • Jak zrobić żeby szlifierki włączały automatycznie odciąg?

    Juz mniej wiecej wiem jak to ma wygladac. przekaznik musi bys na zwoju na 220V z minimum jednym stykiem zwiernym ?? i jaka powinna byc mniej wiecej pojemonosc konedsatora?? Dzisiaj juz kupilem kontaktron i bezpiecznik 10 A w rurce szklanej plus podstawka. Dzieki bardzo za pomoc.

    Elektro Maszyny i Urządzenia   13 Sty 2009 14:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2261
  • Automatyczny wyłącznik rozrusznka

    ja jestem mechanikiem a nie elektronikiem:) kontaktron jest dobry, a popsute jest cos innego bo uklad wogóle nie załacza przekaznika nawet na te 0,3s. A powiedz mi jeszcze czy da sie sprawdzic tranzystor tak na sucho czy jest sprawy?? jakos miernikiem czy cos. myslałem zeby po prostu podłaczyc przekaznik...

    Artykuły   13 Maj 2009 17:15 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 19863
  • radiowe włączanie komputera

    ja przerobiłem stary segam x1 na włączanie kompa. ustawiłem tak aby dzwiekiem reagował na mój numer reszte wyciszyłem . do głosnika dolutowałem kabelki sterowanie tranzystor przekaznik kontaktronowy na 5 v tak jak całe zasilanie i styki kontaktronu na powera. puszczam pinga na tel głosnik daje sygnał...

    Automatyka Przemysłowa   02 Lip 2009 16:18 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2746
  • Integra + elektrozaczep

    Witam. Mam zamiar dokupić do swojej integry klawiature zew z czytnikiem kart zblizeniowych i do niej podlaczyc: -oczywiscie centrale integra 64 -kontaktron sprawdzajacy stan drzwi -elektrozaczep domofonowy w drzwiach Czy potrzebuje do tego przekaznik i zasilacz czy wystarczy mi wyjscie ktore ma...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   25 Wrz 2009 18:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5070
  • Licznik impulsow do tokarki

    licznik mial by liczyc do ok 10 obrotow (z mozliwoscia ustawienia do liu w zakresie 1-10 ma liczyc ) po czym ma zalaczyc przekaznik (wylacznie tokarki). Bylo by super gdyby przy okazji obslugiwal wyswietlacz 7 segmentowy. Ten zakres zliczania (0÷9) jest "podejrzanie" mały, więc przedstawiam schemat...

    Początkujący Naprawy   20 Gru 2009 09:01 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 8953
  • System alarmowy z kontaktorów

    Raczej pokusił bym się o układ z samo-podtrzymaniem (nawet na przekaźniku). Żeby nie było akcji, że ktoś otworzy drzwi, wejdzie i szybko zamknie, a syrena tylko piśnie. W dobie wszechobecnych alarmów nikt nawet nie zwróci na to uwagi. Co do samo-podtrzymania to bardzo trafna uwaga, rzeczywiście...

    Początkujący Naprawy   07 Lip 2010 19:53 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4058
  • Ochrona napięciowa wejścia procesora

    takie cudo? faktycznie znakomite, przy malych przekaznikach lub kontaktronach czas reakcji moglby byc wystarczajacy :) rozumiem, ze przekaznik zadziala teoretycznie przy napieciu wejsciowym rownym nap. przekaznika + nap. diody zenera.

    Mikrokontrolery   15 Sie 2010 15:26 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2388
  • satel ca-4m powiadomienie otwarcia drzwi na sygnalizator

    napisałeś ze wyjscie ma tak długo reagować jak długo są drzwi otwarte.Jeśli tak to użycie centralki jest zbędne.Wystarczy kontaktron, tranzystor ,opornik dioda i przekaznik całe urządzenie.Do tego dodasz zasilacz i sygnalizator (zależnie od Twoich wymogów optyczny czy akustyczny ) to wszystko, po co...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   06 Mar 2011 10:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2514
  • Urządzenie grzewcze do termotransferu

    Wykrywanie płytki z czujnikami rejestracyjnymi z drukarki... hmmm. A może by tak na całej szerokości wałka(pieca) zrobić listwę np. aluminiową ,na niej plastykowa dzwigienka z kontaktronem lub kilkoma na szerokości listwy plus przekaznik.Ewentualnie pobawić się i na jednym końcu wyjścia pieca dać diodę...

    DIY Konstrukcje   05 Maj 2013 16:07 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 16227
  • Zabezpieczenie przed przeciążeniem silnika DC.

    Sam potrzebuje podobnego tematu. Sluzyc u mnie bedzie jako wylacznik silnika pradu stalego uchylajacego szybe w samochodzie. Prad pracy normalnej to 2A przy dzialaniu maxymalnego oporu 5A. Rozchodzi sie o to iz krancowek nie da sie uzyc, z kontaktronem nie dziala a uklad powyzej jest dosc skomplikowany...

    Automatyka Przemysłowa   14 Wrz 2011 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10007
  • Celduc pta10440 zamiennik

    Czujnik,,boczny" jak piszesz to tzw czujniki polozenia tłoków w systemach CNC. Generalnie klopot z czujnikami cnc jest taki że z natury produkowane do systemów komputerowych czy sterowników PLC mają małe wartosci prądowe 0,1-0,5 A.Ten z ciągnika był chyba zdolny przełączac do 1 Amper ale i tak padl.Proste...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   27 Kwi 2015 20:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 630
  • Programowalny licznik impulsów

    Witam. Chciałbym zbudować układ na nap. 12V, który: - liczyłby impulsy pochodzące np. z kontaktronu ( +/- jeden impuls na sek.), - po odliczeniu zadanej wcześniej liczby impulsów (około 50) podałby sygnał sterujący na przekaźnik o długości około 5 sekund, - po tym wszystkim licznik zresetowałby...

    Początkujący Elektronicy   19 Kwi 2016 21:34 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1872
  • Wyłączająca się spawarka pomysł na wiatraczek z komputera

    kupię jakiś wiatrak pod 230V Może kup młyn wodny zamiast wiatraka :D . No chyba że o wentylator ci chodziło. Skoro ma być na 220VAC, to chyba wiadomo, gdzie i jak go podłączyć - do zacisków kabla sieciowego. A jak by ci się chcialo, to można zbudować przekaznik na bazie np. kontaktronu, by wentylator...

    Elektro Spawarki i Prostowniki   28 Lut 2018 20:29 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 906
  • Jaki system alarmowy z możliwością automatyzacji budynkowej?

    Jako, że nie wiem ile wejść potrzebujemy to do wyboru płyta 16 lub 32, mam dalej rozpisywać dlaczego akurat taka płyta? * Mam 4 otwory okienne oraz 3 otwory drzwiowe (dwa balkonowe, jedne wejściowe). W sumie wychodzi 13 skrzydeł, na których trzeba założyć kontaktrony. * Czujniki ruchu trzeba...

    Systemy Alarmowe   05 Lut 2021 20:18 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 2322
  • Włącznik/wyłącznik magnetyczny.

    Przekaznik bistabilny jedno cewkowy a na cewkę podajesz napięcie przez kontaktron i gotowe.

    Elektryka Dla Każdego   05 Mar 2019 16:35 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1155
  • Prośba o radę w sprawie przekaźnika lub stycznika

    Zobacz ofertę: Zasilacz 12V 5A Do Taśm LED RGB Meblowy Kamer CCTV taki zasilacz, 5 kontaktronów, a przekaźnik taki Zobacz ofertę: Stycznik Przekaźnik 12V DC 2x5A 1x10A z Podstawką Myśle, ze zadziała.

    Elektryka Dla Każdego   26 Wrz 2021 19:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 195