przekaznik subwoofer

Znaleziono około 23 wyników dla: przekaznik subwoofer
Podstawowa forma zapytania: przekaźnik subwoofer
  • Problem z podłączeniem subwoofera...POMÓŻCIE

    Witam!!! Posiadam Subwoofer z gniazdem wejsciowym MiniDin-9 i amp'a Pioneer'a VSX-C300-S. Z amp'a jest wyjscie RCA na woofer. Rozbebeszylem subwoofer zeby namacać który pin do czego sie odnosi, bo nigdzie nie moglem dostac gotowego kabla:) I wszystko by bylo idealnie, gdyby nie fakt ze wśrod tych pinów...

    Technika Sceniczna i Studyjna gienadij   05 Lut 2006 19:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1226
  • subwoofer aktywny od kina domowego TCM 213572 jak podpiąc

    Jak podpiąc do komputera subwoofer aktywny TCM 213572 od kina domowego 213572 TCM TECHMEDIA .Ma on wejscie mini din 9 ,sa tam wszystkie wejsciowe kanały i na jeden pin trzeba podac +10 v zeby załaczyc przekaznik na zasilaczu ,ale pozostałe stopnie przedwzmacniacza nie wie co wyzwala -tez sa przekazniki...

    Technika Sceniczna i Studyjna wojtakx   05 Cze 2007 19:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2179
  • subwoofer aktywny+uklad detekcji sygnalu

    Sprawa jest prosta.Potrzebny jest przekaźnik który zostanie załącznony przy włączeniu wzmacniacza.Przekaznik ten będzie załączał zasilanie subwoofera.

    Projektowanie Układów MałyLesiu   23 Sie 2008 17:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 966
  • Schemat do subwoofera KEF PSW 2500

    Temat troche martwy ale problem z subwoferami KEF dosc popularny. Ja osobiscie posiadam KEF PSW3000, ktory ot tak sobie przestaje dzialac, tzn wszystko dziala poza faktem ze przekaznik nie zamyka obwodu dla glosnika. Cudowne uzdrowienie nastepuje po przylozeniu sond woltomierza do dwoch nozek tranzystora...

    Początkujący Elektronicy Adam Rz.   28 Maj 2011 19:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2088
  • TEAC TD-X300i, przerobka subwoofer'a

    Witam, na wstepie zaznacze ze nie posiadam polskiej klawiatury. Jezeli komus to moze przeszkadzac lepiej niech nie czyta. Chcialbym jezeli to mozliwe przerobic subwoofer z niedzialajacego zestawu HI-FI tak by wspolpracowalo jako wzmacniacz z urzadzeniami jak mp3, laptop czy telewizor. Dotychczas...

    Początkujący Naprawy caveman2009   09 Lip 2011 17:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1415
  • HIP4080 do subwoofera

    Moja koncowke jeszcze dopieszczam na razie to co widac ma zabezpieczenia zwarciowe elektroniczne. CZyli dajesz spawaczowi on robi zwarcie a koncowka tylko sie usmiecha swiecac dioda led po kilku sekundach wraca do pracy :) Nastepna wersja bedzie nieco wieksza bo dodalem przekaznik i zabezpieczenie DC....

    Technika Sceniczna i Studyjna irek2   25 Mar 2004 17:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3230
  • Kto robi i sprzedaje elektronikę do subwooferów?

    Ja tez mialem obawy o odprowadzanie ciepla. Ale kosci TDA przemuwily mowiac mi zebym sie nie martwoil bo jedna bedzie oddawac swoje cieplo a druga swoje :) Do ukladu oczywiscie wystarczy podpiac transformator i gniazda wejsciowe dodatkowo plytke przyczepia sie do radiatora i na panel tylny ktorego rysunek...

    Technika Sceniczna i Studyjna irek2   04 Wrz 2004 17:42 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1557
  • Auto Power-On do subwoofera. POMOCY !!!

    Witajcie. Zmontowalem uklad ze strony Niestety cos nie gra tzn. po podlaczeniu do pradu przekaznik jest caly czas zalaczony bez podanego sygnalu. Pomóżcie !!![/tex]

    Projektowanie Układów SILVER SOUND   15 Lis 2004 17:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 855
  • subwoofer manta buczy po podlaczeniu

    jak odlocze jakis element od siebie to sie niewlacza wcale sub nawet przekaznik nietyknie a przedwzmacniacz to ta plytka na ostanim zdjeciu ??

    Audio Serwis rapsik   24 Wrz 2007 19:48 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4692
  • automatyczny włacznik do subwoofera.

    jak najprościej włączać suba ??do suba muszą dochodzić przewody zasilanie z sieci + przewody sygnałowe ze sprzętu moża wyprowadzić ze sprzętu np. napięcie np. 12v i razem z sygnałowymi przewodami doprowadzić je do suba pod te 12v podłączam przekaznik ktory po włączeniu sprzętu włącza suba proste ale...

    Układy Zasilające cyberdar   17 Kwi 2006 12:50 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4588
  • czy da sie przerbic subwoofer by właczał sie z ampltunerem?

    rzuć okiem do środka. może te 100W sa tylko ograniczone grubością kabli lub wytrzymałością przekaźnika. A to możesz łatwo zmienić, wstawiając inne kable, przekaznik.

    Audio Serwis Puzon_16   16 Lis 2006 17:09 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 879
  • Subwoofer JBL SUB125 - problem ze wzmacniaczem

    to chyba słychac przekaznik w srodku. moze sa jakies zimne luty ktore trzeba bedzie poprawic!!

    Początkujący Naprawy PanKac   26 Maj 2007 15:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3020
  • Problem z subwooferem(wzmiacniacz) Pomocy !!!

    Wzmacniacz sie zabezpiecza , tzn. przelacza sie przekaznik wlaczajacy glosnik CENTER , poniewaz uszkodzona jest koncowka mocy .

    Audio Początkujący Teresa3181   19 Sie 2008 20:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 602
  • ne022 i aktywny filtr do subwoofera

    na sluchawki to moze byc tylko wyjscie a nie wejscie! Sluchawki moze zasilac wyjscie wzmacnaicza mocy i w zaleznosci od jego mocy dodaje sie oporniki redukujace napiecie. Zeby kolumny sie wylaczaly konieczny jest przekaznik ktory bedzie je odlaczal po wetknieciu wtyku sluchawkowego. Juz latwiej bedzie...

    Nagłośnienie Domowe irek2   10 Cze 2009 08:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1417
  • Subwoofer Yamaha SW-P130 - nie gra

    Niestety nie gra. Zrobiłem też tak: z CB1 sygnał pościłem bezpośrednio do pinu 2 końcówki mocy (wylutowujac c15). Napiecie na pinie jest teraz 0,1 (z wlutowanym kondensatorem było 12v. Podłączyłem słuchawki - muzyka na tym pinie gra czyli dochodzi sygnał. Ale na wyjściu iIC2 (pin 10) mam 34v. Napięcie...

    Audio Początkujący ymoa   06 Mar 2015 13:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1038
  • SONY STR-DE475 dodatkowe wyjście zasilające subwofer

    To gniazdko jest tylko do podlaczenia dodatkowych urzadzen jak odtwarzacz cd, deck itp. Zadne wzmacniacze oraz subwoofery aktywne nie powinny byc tam podpiete bo maksymalne obciazenie urzadzenia podlaczonego tam nie moze przekraczac 100W. Podlaczajac tam subwoofer aktywny ktory napewno ma pobor wiekszy...

    Audio Serwis papisp   19 Lip 2007 22:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1100
  • ONKYO TX-SR607 - Brak dzwieku z kanalow glownych - lewy i prawy

    Drodzy eksperci, zakupilem niedawno uzywany amplituner Onkyo TX-SR 607, wszystko bylo pieknie do czasu... Po pierwsze od poczatku posiadania ow amplitunera nie udalo mi sie uruchomic menu OSD, ale pal licho... do szczescia nie bylo mi to potrzebne. Powazne problemy pojawily sie kilka dni temu. Przestaly...

    Początkujący Naprawy cyp3k   28 Maj 2017 16:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 318
  • Wieza Sony RX30

    Niedawno w tej wiezy czyscilem popencjometr od glosnosci, i po zlutowaniu i skreceniu wiezy pojawil sie ciekawy efekt, przekaznik od opoznionego zalaczania - wylacza sie i wlacza, czasami pstryka tak jak zapalaczka do kuchenki gazowej :D , co moze byc przyczyną, jak podkręce subwoofer to zjawisko sie...

    Audio Serwis Jaceek   24 Maj 2004 21:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1428
  • problem z automatycznym wylacznikiem suba

    czy ten kondensator moze byc 1 lub 2 micro?? innych nie znalazlem niestety a czy zamiast potencjometru moze byc rezystor 180 kohm ?? sorry za glupie pytania ale wole zapytac , aha i czy tak byc powinno ze bez podlaczenia sygnalu jakiego kolwiek przekaznik sie odrazu zalacza?? Dodano po 1 zrobilem...

    Projektowanie Układów radziejsz   09 Maj 2008 22:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1008
  • Zdalne sterowanie na podczerwień (RC5)

    dorob opcje samo-programowania, a uklad bedzie o wiele praktyczniejszy, pomimo tego gratulacje za pomysl jak ktos szuka programowalnego ukladu, 'stand-by' to polecam moj (dziala z pilotami w standardzie RC5): Sam uczy sie kodow pilota, uklad powstal do sterowania subwooferem lecz nic nie stoi...

    DIY Konstrukcje 11111olo   17 Sie 2012 18:05 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 24955
  • Zdalne sterowanie kodem RC5 by popak

    Uwagi: 1. soft można poprawić, np. jak wejdzie w pętlę uczenia to to trzeba wtyczkę wyjąć żeby wyjść z tej pętli ... 2. hw też można łatwo poprawić, np. ten 1mhz to chyba żeby prądu zaoszczędzić, a jeśli tak to czemu aż ponad 20mA idzie "przez przycisk", jeden led wystarczy do sygnalizacji wszystkiego...

    DIY Konstrukcje PAWEŁ74   22 Wrz 2009 22:21 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 12092
  • Studio Monitor Controller - na przekaznikach

    Witam Przymierzam sie do budowy urzadzenia sluzacego jako ruter sygnalu audio Uklad bedzie obejmowal : - cztery wejscia stereo symetryczne - cztery wyjscia glosnikowe symetryczne - funkcje regulacji glosnosci (dwudziestocztero stopniowy przelacznik obrotowy) - monofonizacje sygnalu - mutowanie...

    Technika Sceniczna i Studyjna djzero78   10 Lut 2015 17:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1146
  • Skoda Superb 3T - Instalacja ukladu elektrycznego do zasilania CarAudio

    Witam, Chialem przedstawic wam swoja idee myslowa wykonania instalacji elektrycznej wysokiego natezenia pradu w celu zasialania CarAudio. Zasilane w tym przypadku beda dwa Subwoofery aktywne Raveland FP8 o maksymalnym poborze mocy 15A (Peak ok 50A). Instalacja rozni sie od standardowego okablowania...

    Samochody Elektryka i elektronika HonkyTonkx   18 Kwi 2016 13:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 318