(at)zonkil czyli wylutowanie ULN wystarczy? nic więcej nie uszkodzę? (jak jeden przekaźnik wymieniałem, to mu nogi wylazły z obudowy...)
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Sprawdzałem dzisiaj i autocom widzi obroty silnika. Zamieniłem też przekaźnik od pompki paliwa i po testowym przejechaniu kilku kilometrów kiedy się silnik rozgrzał znowu zdechł wywalając błąd "P1181-monitorowanie ciśnienia w rampie paliwa - stały". Czujnika wału nie zmieniałem ale może można go jakoś sprawdzić (nie chcę już potęgować kosztów), choć...
Masz taki problem ze wszystkimi samochodami czy tylko bmw?
No to wystarczy przedzwonić i zobaczyć gdzie są różnice , wątpię żeby w środku coś tam siedziało. A czy podczas diagnostyki Volvo jakiś przekaźnik działa ?
Witam kolegów. Pacjent to audi A5 2.0 TDI z 2010 roku Klimatyzacja nabita, brak błędów i dioda od AC się pali (nie gaśnie) ale nie startuje kompresor. Sprawdzając na szybko zasilanie do kompresora - autocom pokazuje 0.64amp Czy audi A5 posiada przekaźnik od klimatyzacji? Czy usterki należy szukać w samym kompresorze? Dziękuję za pomoc
A jak sprawdzić ,który przekaźnik uległ awarii w dwu płytkowym DS 150E ,niby ver. 3 ?
Przekaźniki posprawdzaj, w tym sprzęcie połowa ich spieprzona jest od razu a druga połowa spieprzy się w ciągu miesiąca. U siebie wymieniłem wszystkie na przekaźniki firmy Zettler.
Autocom Delphi
Cześć, mam problem z Citroenem C3 mk2 z 2008 roku który jest mocno uderzony w tył, od tamtej pory rozrusznik kręci, a samochód nie odpala - pompa paliwa nie dostaje prądu, gdy dostaje z zewnątrz samochód odpala. Czujników uderzeniowych nie znalazłem, wyczytałem, że ich w tym modelu nie ma. Sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik i są OK. Po podłączeniu...
a pyka przekaźnik ? mniej wiecej po 3/4 pyka przekaźnik i zapisuje już w innym miejscu .
Czujnik jakości i temperatury oleju w misce na 3 piny jest podłączony bezpośrednio do licznika. Sygnał z niego nie przechodzi przez komputer silnika. Zasilanie ma po zapłonie z bezpiecznika wewnątrz F1 10A. Zobacz czy jest dobre zasilanie na nim 1 pin 12V po zapłonie 2 pin sygnał na licznik (nie powiem jakie wartości, nie będę czarował) 3 pin masa Jak...
Oczywiście podaje zasilanie adapter sprawny alfa na tym działa raczej silnik i ABS poduszek nie rusza w niej a opis kę jaką znalazłem w necie to według niej jest ok Tylko teraz który tranzystor i który przekaźnik przydało by się jakieś foto zaznaczeniem które to mogą być przekaźniki i który tranzystor i jak to sprawdzić
Ode mnie 1. rozłącz wtyczkę od podgrzewacza separa. 2. przekaźnik aku do podmiany, jeżeli przewody i wtyczka ok - krzywy pin.
Witam wszystkich. W aucie rozładował mi się akumulator. Naładowałem podłączyłem i uruchomiłem silnik. Po jego zgaszeniu nie wyłączyła się kontrolka ładowania inne zgasły. Działały również np wycieraczki, szyby w drzwiach, sygnał radio. Nie działa za to centralny zamek z pilota- działa z kluczykiem. Wymieniłem akumulator i alternator nic nie pomogło....
Proponuję poprawić luty na wszystkich przekaźnikach. Jak sam pewnie zauważyłeś te pcb nie grzeszą jakością wykonania. Dodatkowo D701 i D703 do wymiany na 1N4148 - poprawisz komunikacją z niektórymi autami.
U mnie prawdopodobnie uszkodzony jest przekaźnik zaznaczony na obrazku kolorem czerwonym (nie ma przejścia na nóżkach bodajże 3 i 4 tak jak to jest w reszcie. Na wszystkich przekaźnikach rezystancja wynosi ok 175-180 omów. Ciekawe czy u ciebie kolego był uszkodzony ten sam przekaźnik. Jakiej firmy stosowałeś przekaźniki u siebie?. U mnie problem polega...
dziwne bo autocom radzi sobie b.dobrze z renault ! albo ktoś nie umiał go dobrze obsłużyć albo kiepski klon... poza tym jak kolega pisze wyżej diagnostyka to nie odczytanie zapisanych błędów tylko czytanie parametrów live data..
Dzieki uprzejmości i życzliwości jednego ze sprzedawców na portalu aukcyjnym dowiedziałem się, że jeżeli podczas próby aktualizacji nie "pyknie" przekaźnik jest wielce prawdopodobne, że uszkodzony został transoptor TPD181GB, który znajduje się na płytce z prockiem, obok jednego ze złącz obu. Podczas wymiany ściezki wręcz odklejają się od laminatu wiec...
Witam. Mam problem z 1.9 TDI w New Beetle - mianowicie. W trakcie jazdy autostradą silnik sam z siebie zgasł i już nie zapalił. AutoCom połączy się jedynie z ABS i wyrzuca błąd 01314 Elektroniczny Moduł Sterujący Pracą Silnika -Brak Komunikacji -Błąd stały Zauważyłem również że nie zapala się kontrolka świec żarowych. Sprawdziłem bezpieczniki są ok,...
Witam, czy jest możliwość zrobienie skanu auta w AutoCom takiego samego jak na przykładzie VCDS https://www.youtube.com/watch?v=RCBt6d42... Jak tak to proszę o jakieś wskazówki :) Pozdrawiam !
Witam, Mam interfejs Autocom (klona), w którym uszkodził się stabilizator puszczając 12V zamiast 5V. Po wymianie stabilizatora interfejs nie działa prawidłowo. Łączy się z samochodem ale nie wykrywa niektórych modułów np. widzi moduł klimatyzacji, ABS moduł silnika nie wykrywa. Na zdjęciu wskazałem elementy które wydają się być uszkodzone, niestety...
Witam. problem z testerem Autocom Delphi 150e, a mianowicie po próbie aktualizacji głowicy zatrzymało się i wyskoczył komunikat o możliwych problemach. 1. Kabel do Pc nie jest podłączony.. 2. Przewód zasilający nie jest podłączony do testera 3. Wybrany pory szeregowy nie jest dostępny. W tej chwili wykrywa VCI ale nie przechodzi testu ani nie można...
Witam Co sądzicie o tym skanerze diagnostycznym DIAGNOSKOP FOXWELL AUTO MASTER PRO NT644? Czy ktoś z was pracował na takim sprzęcie lub widział go w akcji? Dzięki Pozdrawiam
Witam koledzy. Posiadam Autocoma z adapterem do mazdy ze złączem 17 pinowym jeszcze pod maską i niestety programik nie obsługuje chyba. Wyświetla tylko informacje o odczytaniu kodów byłyskowych. Mam pytanie czy u kogoś autocom obsłużył tego typu wejście diagnostyczne? czy możliwe jest podpięcie jakiegos innego interfejsu czy tylko oryg.serwisówka lub...
Witam. Koledzy i koleżanki(jak takie tutaj się pojawiają) po raz kolejny potrzebuję Waszej porady. Potrzebuję zakupić 3 interfejsy: 1.clip - sprawa raczej prosta, 2.autocom lub temu podobne zabawki z chin typu CDP+, 3. coś do VAG (VCDS lub VAG Commander) Oczywiście sprzęt wiadomego pochodzenia - made in china, z pominięciem VCDS'a. Czy ktoś może polecić...
Witam. Mam problem z interfejsem a moja wiedza o elektronice kończy się na lutowaniu... Do puenty sprawdzałem na 3 markach czy działa mój autocom i jest martwy kabel obd do interfejsu przemierzyłem i jest ok. rozebrałem interfejs żeby zobaczyć czy coś tam sie spaliło albo bezpiecznik no ale nic nie śmierdzi a wszystko jak na moje oko wygląda dobrze,...
Witam ponownie. Jeśli zły dział to przepraszam ale mam bardzo nietypowy problem z autocomem. Wszystko zainstalowane prawidłowo, sterownik też (w menagerze urządzeń żadnego wykrzyknika, wykrywa port itd) W samym programie wykrywa vci prawidłowo, test przechodzi prawidłowo. Problem polega na tym, że kiedy już wybiorę odpowiedni model samochodu silnik...
Czyli próbowałeś z dwoma najbardziej problematycznymi markami, w przypadku których DS150 ma mały sens... no ale działać powinien. Jeszcze tylko pytanie czy to współczesne konstrukcje z CAN, czy jakieś "przedpotopowe" modele? Rozumiem, że jest miejsce na te przekaźniki tylko nie są zainstalowane? Przekaźniki to multiplekser linii diagnostycznych. Bez...
Błędy według Autocom: - 902 A - opis przekaznik zablokowania drzwi przednich, - 9029 - opis przekaznik odblokowania drzwi przednich, Generalnie pokazuje te błedy jako nieciągłe i mogę je wykasować, ale po jakimś czasie wchodzą. Podpowiedzi oczywiście te same przerwa lub zwarcie. Tak brakuje plusa w kabinie i na pace to samo. Wysterowanie oświetlenia...
Też mam jakąś 2 płytkową wersję, ale nie działa raczej jak powinna, do większości układów w aucie i tak nie daje dostępu. Miałem kiedyś sprawdzać przekaźniki, bo to jakieś z demontażu opalarką, ale za dużo roboty. (v9.0) podpisane
Wracają zawsze do końca. Komp widzi manetkę autocom gdy zmieniam funkcje. Przekażnik podmieniany był bez zmian. :(
Tak wszystko podłączone. Ale z tego co pamiętam.poprzednie aktualizacje przez BT szły normalnie. Spróbuję w domu przez kabel zobaczymy ale to gdzie koło 22, dam znać czy się udało. Wersja z przekaźnikami osobno dwuplytowa. Główna TCS MAIN V8.0 .
Z mojego doświadczenia: Po pierwsze dostępne są co najmniej trzy wersje tegoż wynalazku Grade A, Grade AA, Grade AAA, ale i widziałem Grade B co odpowiada zróżnicowanej jakości produktu (wykonania i komponentów). Mam zdjęcia 2 PCB Grade AAA i Grade A, znacznie od siebie odbiegają jakością nawet wizualnie. Podstawowa różnica Grade A / B nie mają diody...
Powinieneś się połączyć, ale nie wiem czy uda się to zrobić autocom. Bo taki sterownik też wymaga programowania.
Dobry chinol działa tak samo jak oryginał. Co do cen to te najtańsze to odpad lub zwrot z Chin, naprawiane i sprzedawane ponownie jako nowe, nie warto kupować bo co chwilę jakieś problemy, czy z płytą czy przekaźnikami, 500-600zł. Często niby nowe a wewnątrz wygląda jak garażówka.
Internet już trochę przeszukałem lecz znalezione zdjęcia są mało wyraźne. Próbuje go wskrzesić z umarłych dla togo brak jest jeszcze flasha 29F800 . . . Co do modelu wykrywany był jako DS100E. Wersja dwupłytkowa z przekaźnikami na drugiej płytce. . . Czekam na inne wskazówki co do elementu. . .
diody migają jak zazwyczaj A przekaźniki też słychać ? nawt gdyby to jest to na 99% ich wina lub jakości lutów na płycie. Proponuję zacząć od tego. Zobacz ile na aukcjach jest ofert napraw tych urządzeń.
Cześć. Wyskoczył mi błąd o kodzie 13005, dotyczy on chyba zwarcia w instalacji, lub braku połączenia, braku masowania,itp. Niestety tak ogólnikowo jest to opisane pod nr tego błędu. Co dziwne ciągnik pracował 4 dni wcześniej bez żadnego problemu, błędu skończył prace, a tu po 4 dniach wyskoczył taki błąd i ani ciągnik drgnie, nie chce jechać do przodu...
A czym diagnozowałeś błędy? Bo jeśli byłeś w stanie je odczytać to komunikacja jest. Moduł powinien być z przodu z lewej strony, jaka ty masz tą klimę bo może on występował w autach z klima automatyczną. https://obrazki.elektroda.pl/2060833500_... Mam klime manualną, tego przekaźnika w skrzynce też nie mam, w skrzynce mam tylko 2 przekaźniki....
Ryżowe interfejsy składają z reguły z używanych przekaźników, możliwe że nie przełączają i nie będzie komunikacji, Możesz zaktualizować oprogramowanie sprzętowe (jest w zakładce ustawienia sprzętowe w Delphi czy Autocom w zależności z czego korzystasz), i sprawdź czy jest poprawa, kiedyś miałem takiego autocoma któremu jakoś po aktualizacji się poprawiało,...
Skoro zostałem wywołany - oczywiście oprogramowanie może uszkodzić urządzenie, bo po pierwsze przerwa zasilania podczas wgrywania unieruchomi urządzenie, po drugie wgranie niewłaściwej wersji oprogramowania również unieruchomi urządzenie i może uniemożliwić komunikację z nim. Wreszcie potencjalnie istnieje ryzyko uszkodzenia sprzętu poprzez wgranie...
Np. w ten sposób: http://www.home.autocom.pl/jaglarz/skok1... Za oporem R13 zastosuj MOC 3041 Marek Jaglarz
Przekaźniki jeszcze mogę spróbować poprawić (luty), jest jakiś sposób na sprawdzenie ich na płytce? Mogę podać 5v na ich złącze i nie powinno się nic stać? . Przewody też postaram się sprawdzić. Transceivery? Co masz na myśli w tym przypadku?
Witam dzisiaj podłączyłem interfejs z programem autocom. Znalazł błąd P0670- Moduł nr 1 świecy zarowej, usterka elektryczna, stały. Sprawdziłem świece i wszystkie mają 0,9Ohm czyli są sprawne. Podejrzewam przekaznik świec żarowych. Tylko gdzie on się znajduje? Nad nogami kierowcy chyba Sprawdzę jeszcze jutro napiecie na wtyczkach po odpieciu czujnika...
Witam ponownie . Passat właśnie stracił komunikację ze sterownikiem silnika ecu tylko teraz nie wiem od czego mam zacząć żeby to sprawdzić po włożeniu kluczyka w stacyjke pozycja zapłon brak kontrolki od świec zarowych Nie łączy się z ecu przez obd autocom vag k + can. Wiatraki od chłodnicy się włączają i tyle wyłączają się dopiero po wyjęciu kluczyka...
Na chwilę obecną nie posiadam interfejsu do Hondy ale mam zamiar kupić z tym że tak jak pisałem wcześniej chciałbym coś takiego lepszego niż używam AutoCom ale on za wiele nie zrobi Czytałem trochę o ELM 327 - ale to wygląda na to że możliwości ma podobne do AutoCom. Póki co kieruję się w kierunku narzędzia diagnostycznego HDS HIM - cenowo droższe od...
Udało mi się zgromadzić kilka ważnych informacji co do komunikacji miedzy modułem EBS pojazdu (ciągnika), a modulatorem EBS naczepy. Standardem komunikacji ciągnik - naczepa jest ISO 11992, które ma inne napięcia na szynach CAN-L i CAN-H https://obrazki.elektroda.pl/3405627300_... Nie zaglądałem jeszcze do popularnych podróbek interfejsu...
Opisuję problem z Citroënem Berlingo z 2011 roku EDC 17, silnik 1.6 HDI, manualna klimatyzacja. Auto ma dwie usterki, które mogą być ze sobą powiązane. Serwis rozpoczął się od niedziałającej klimatyzacji. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego (Autocom) pojawił się błąd 994 – według dostępnych źródeł oznacza on przerwę w obwodzie. Dodatkowo występowały...
Co racja to racja, większość sprzętu; VCDS, Lexia, PPS, Clip, Autocom, mają moduł tzw. SCANTool...to nic innego jak taki ELM Scantool, to te 2 tranzystorki sprzęgające? http://www.romoo.republika.pl/fejs.htm Są jeszcze zdjęciA X431, CLIPA, SD. Nie po to fejsy firmowe mają procki i xxxMB , albo pokaźny multiplexer na przekaźnikach. Poliftowa V,S 70...
Patrzcie pod kątem DTC nie tylko w ECU ale też w Body Computerze. Mrugający licznik to owszem, problem z Proxy (osiowaniem), jednak nie powinno to powodować opisanych przez ciebie objawów. Tym bardziej nie powinny się rozsynchronizować kluczyki od podłączania radia do CAN, nawet błędnego podłączenia. Tu myślę że twój "elektryk" coś ściemnia... O Code...
multidiag, że często podają ilość przekaźników albo wersje v3.0 itd Multidiag wersji v3.0 jest już przestarzałym testem, gdyż do nowszych aut powyżej roczników od 2016 roku z ograniczeniem możliwości testera i choć jeszcze błędy silnika odczytasz, co inne parametry już niestety, nie ma możliwości. Z multidiag, jeżeli się pokierujesz z dwoma płytami,...
Witam problem polega na tym ze wymieniona pompa listwa i wtryski (duzo opiłkow w filtrze dlatego wymiana) silnik odpala ale jest nikła reakcja na gaz (jakby tryb awaryjny) AutoCom podaje błąd P1602 co w autodacie znalazłem jako Sensor supply voltage - malfunction (Napięcie zasilania czujnika - usterka) według schematu z autodaty zasilanie idzie z przekaźnika...
Mała aktualizacja, jeszcze raz wszystko rozebrałem, bo musiałem się dostać do bezpieczników pod UPC, żeby jeszcze raz je sprawdzić. Przemierzyłem każdy miernikiem w teście diody, jeszcze raz obejrzałem, wszystko ok. Górne te w UPC sprawdzone probówką i miernikiem, tak samo te na klemie. Wszystko ok. Bezpieczniki w kabinie ok. Wszytsko jeszcze raz umyłem...
witam serdecznie, mam problem z moim Volvo FL 280 2007 rok... mianowicie kupiłem to auto z padniętymi akumulatorami, z lawety zjechało odpalone z kabli. Nadmienię, iż akumulatory to były totalne padaki. Wymieniłem akumulatory na nowe i auto już nie odpaliło. Włączam zapłon, słychać przekaźniki i rozrusznik nie kręci, świeci się błąd P w nawiasie(wrzucam...
Opis problemu: Witam. Mam problem z klimatyzacją w Audi A3 8L 1.6 AVU (benzyna, climatronic). Po włączeniu A/C nie działa sprężarka ani wentylatory chłodnicy. Stan i testy: Bezpieczniki – sprawdzone, wszystkie OK. Brak osobnego przekaźnika od klimatyzacji – sterowanie przez ECU. Ciśnienie w układzie OK – sprawdzane manometrem. Sprężarka NIE startuje....
Mam takie odczyty błędów: Silnik: 1C - Układ przekaźnika SG 21 - Komunikat TSC1-ASR 15 - Sprzęgło 2A - Komunikat ASR-ER ECAS Wabco: 62 - błąd nieprawidłowego obniżania przodu Dodano po 3 Czy ten błąd 62 może być spowodowany nieszczelnością w układzie pneumatyki bo takowa niestety jest ? Dodano po 36 Błąd 62 to chyba czujnik położenia przód 😁...
AutoCom (wersja z OKI) nie łączy się ze wszystkimi Fordami. Właściciel twierdził że diagnozowane było innymi interfejsami i też brak komunikacji z ecu. Dodano po 3 BOSCH 8M51-12A650-LG to sterownik do 1.6TDCI a nie do 1.8TDCI. Stąd inne pinouty. Ten jest dla wersji 109KM. Są 2 silniki 109KM (G8DA, G8DB), 2 90KM (HHDA, HHDB) oraz 100KM (MTDA). Który...
adaptacja autocom autocom generic autocom aktualizacja
oporność głośnik dmuchawa bezpiecznik instrukcja minolta dimage
Jak zdjąć blat z pralki Hoover H120E? Maksymalna moc lampy dla przełącznika kołyskowego