Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
Ten model miał już prawdopodobnie pin kod. W autoalarmie Prestige wystarczy wyjąć z centrali grzebień i nie ma alarmu - przekaźnik blokady pracuje na tyku normalnie zwartym (zakładam, że nie jest wykorzystany przewód pomarańczowo-biały, lub go nie ma).
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
1. Zdjęcie po lewej to miniaturka jakaś. Nieczytelne. Popraw. 2. Po przekaźnikach nic nie widać? Zresztą blokada to zwyczajowo przewody na stałe wlutowane w płytkę, jeśli w alarmie występuje przekaźnik blokady. Równie dobrze alarm może posiadać blokadę wymagającą zewnętrznego przekaźnika.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
1- Możesz nie podłączać, 2- Raczej tak bo będzie się wracała masa przez przekaźnik blokady.
Możliwe jest aby centralka od alarmu ześwirowała i odcinała pompę Jest to możliwe. Odszukaj centralkę alarmu (wbudowany przekaźnik blokady), zlikwiduj "odcięcie" i testuj samochód czy usterka znowu wystąpi. Jeżeli usterka nadal będzie się pojawiać - szukaj dalej w instalacji auta. Tylko w ten sposób rozwiążesz problem.
powtarzam przekaźnik blokady (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) W alarmach nie tylko jest syrena
Przekaźnik czasowy z wejściem warunkowym? Albo spiąć alarm z takim przekaźnikiem? Albo moduł centralnego z kanałem dodatkowym lub sygnałem domykania i to jakoś wykorzystać?
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
Nie ma antenki czyli to proxima BP.Wypiąć wtyczkę i zewrzeć dwa przewody wlutowane w płytkę przy przekaźniku,jest to blokada zapłonu.Generalnie nie naprawiać bo to wadliwy alarm.
Jak to "nie montując"? I tak będziesz musiał coś kupić. Więc zamiast dopasowywać alarm do wtyczki, to sprawdź, co się dzieje w tej wtyczce. Alarm ma kolorowe przewody, więc sprawę masz ułatwioną, bo czerwony pewnie stałe zasilanie, czarny masa, a resztę sobie znajdziesz. Szukaj jeszcze dodatkowego przekaźnika blokady, bo skoro auto pali z wypiętym alarmem,...
Masa ma być ciągle po włączeniu alarmu, te warunki spełnia kabel sterujący przekaźnikiem blokady zapłonu z alarmu, czyli ani szyby ani zamek
Zastanawiam się, czy przekaźnik blokady (wewnątrz alarmu) wytrzyma długotrwałe obciążenie, gdy wepniesz go w obwód "po stacyjce"? Jeżeli nie ma plomby na centralce, to otwórz ją i odczytaj z przekaźnika, jakim prądem mogą być obciążane jego styki.
Przekaźnik blokady załącza się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka przy rozbrojonym alarmie. Sprawdź jeszcze połączenie plusa po stacyjce. Jeśli montowałeś ten alarm trochę po ciemku, to możliwe ,że wplątałeś gdzieś jakiś wolny przewód i stąd te jaja.
jeśli juz to styki w stanie spoczynku zwarte , a podanie masy z alarmu ma je rozłaczyć ?
Czyli u mnie wszystko w porządku w takim razie. Bo właśnie o to mi chodziło - w momencie uzbrajania, kiedy dioda jeszcze szybko miga, to kiedy przekręcam kluczyk i chcę odpalić auto to blokada jest już aktywna i obwód jest rozwarty. Oczywiście alarm się wtedy nie załącza (tzn. syrena nie wyje i kierunki nie mrugają) ale odcięcie działa.
Witam! Możesz przeciąć jeden z przewodów zasilających przekaźnik pompy paliwa (12) i podpiąć się tam z zielonymi (grubymi przewodami) wychodzącymi z przekaźnika alarmu. Z alarmu wychodzi najprawdopodobniej (-) do sterowania przekaźnikiem blokady zapłonu, w związku z czym możesz pokusić się o takie podłączenie: - podpinasz jeden przewód od przekaźnika...
1-zworkę ustawiasz na sterowanie masą centrala w aucie 2-podpinasz do krańcówek drzwi 3-przekaźnik blokady,przecinasz np.zapłon ze stacyjki a przeciete kable łączysz odpowiednio z 30 i 87a przekaźnika 4-nie podłączasz wcale
Alarm usunięty, blokada (przekaźnik) była na przewodzie zapłonu, dzięki za pomoc, temat zamknięty.
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Faktycznie pod wyjście podłączony był ukryty przekaźnik blokady, dezaktywacja blokady auto odpaliło.
no dobrze, ale co bedzie w sytuacji gdy zasilanie diody od alarmu jest przerywane i od blokady sensorowej także dioda co chwile bedzie świeciła na rózne kolory?
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
witam czy SEO posiada wyjscie w alarmie na kierunkowskazy z tranzystora, Proxima wiem ze BP ma na tranzystorach ale mam ZK i jest na przekaźnikach, jakie modele sa moze jeszcze a tranzystorach , podpada strasznie jak w czasie alarmu pukają te przekaźniki, PS modele racze tych dwóch firm ale za inne tez będę wdzięczny, cenie sobie wszystkie czarne przewody...
No dobrze, ale skoro zwarłeś blokadę, to auto nie jest blokowane przez alarm i powinno odpalić. Chyba, że ktoś jeszcze głębiej wpiął jakiś przekaźnik lub kolejną blokadę.
100mA z kawałkiem poboru to nie szukał bym w przekaźnikach, raczej stary alarm, syrenka, radio-coś w ten deseń. Ten przekaźnik siedzi w fabrycznym miejscu, może został po blokadzie z alarmu?
Cytat z instrukcji obsługi: "#15 Blokada rozruchu Kiedy włączysz alarm na przewodzie pomarańczowym pojawi się masa, służąca do sterowania przekaźnika blokady rozruchu. Kiedy funkcje zmienisz na aktywną masa będzie się pojawiać przy wyłączonym alarmie, czyli blokada będzie działać odwrotnie niż poprzednio. W tym ustawieniu obwodem rozciętym może być...
Witam Czy ktoś wie może jakie jest max. dopuszczalne obciążenie styków przekaźnika wewnętrznej blokady zapłonu w tym alarmie (dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z centralki)
Pomysłów jest dużo, napisz jednak co już sprawdziłeś samodzielnie, jakie możliwe przyczyny wyeliminowałeś, co "odcina" alarm? Przynajmniej na czas testów, "zmostkuj"- omiń styki robocze przekaźnika blokady w centralce alarmowej.
Moim zdaniem posiadasz alarm z zewnętrznym przekaźnikiem do blokady i jeżeli odcina Ci zapłon po przekręceniu stacyjki to zamień styki przekaźnika z NC na NO lub odwrotnie .
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
Te mikroswitche służą do ustawiania funkcji. Co do blokady to zazwyczaj trzeba znaleźć gdzie w aucie jest przecięty fabryczny przewód,i go połączyć. Do alarmu mogą wchodzić dwa te przewody,lub na oddzielny przekaźnik sterowany z alarmu.
Witam.Kolego Defin odpuść sobie schemat.Cały nowy zestaw tego alarmu kosztuje na allegro z syrena alarmową, czujnikiem wstrząsowym ,przekaźnikiem blokady i innymi pierdołami 100zł.
A co, jeżeli alarm ma blokadę na zewnętrznym przekaźniku? Sądząc po zdjęciu tak właśnie jest, bo trochę mało widzę złącz ( 8 )
W sprawie alarmu, sprawdź masę i +12V po stacyjce. Sprawdź miernikiem przekaźnik blokady zapłonu.
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Mam prośbę do kolegi WOKER7, jak o czymś nie masz pojęcia, to nie pisz bo wprowadzasz zainteresowanego w błąd i robisz niepotrzebne zamieszanie. W tym temacie mówimy o alarmie bezpilotowym, czyli takim, który nie ma pilota i fotka kluczyka niczego nie rozwiąże bo wszyscy wiemy jak wygląda kluczyk w Vectrze C. W dodatku te alarmy naogół nie mają zewnętrznego...
A zada sobie kolega pytanie co odcina alarm Może to być przyczyna ale nie stwierdzi tego kolega nie odłączając alarmu a dokładniej przekaźnika blokady Trzeba go pominąć (nie konieczne jest usuwanie go )
Pompka paliwa na krótko pracuje i czy daje odpowiednie ciśnienie? Przekaźnik pod masko od pompka załącza się? Odłącz blokadę od alarmu?
Witam Wielkie podziękowania dla Kolegi za podanie modelu alarmu. Z alarmem już wszystko sobie poustawiałem. Blokada natomiast miała uwalony tranzytor sterujący przekaźnikiem . Po wymianie działała parę dni i znowu się rozwaliła i jeszcze czasu nie miałem jej obejrzeć. Pozdrawiam
Zamiast uruchamiania zwłoki przez przekaźnik zasilany z oświetlenia napędu proponuję użyć funki czasowej blokady wejść (PIR i kontaktor w garażu). Po wysterowaniu bramy z pilota wejścia się zablokują na określony czas umożliwiający dojście do klawiatury. Przy wysterowaniu przekaźnika podczas powrotu prądu blokada nie wywoła alarmu i "spadnie" po czasie.
Pokaż zdjęcie wiązki. Nie ma dwóch grubszych przewodów? Nie znam tego alarmu, ale szukaj przekaźnika blokady. Czarny chyba idzie na styk 87 a pomarańczowy na 30, to te trzeba zmostkować. Nie wiem czy kolory są prawidłowe bo znalazłem na necie schemat.
Witam wszystko z schematem było ok Tylko odcinał dopiero po wyzwaniu alarmu. Pozdrawiam i dziękuje :)
Nie masz jeszcze jakiegoś alarmu dodatkowego?
Dziękuje za wskazówki dotyczące podłączenia czujnika ultradźwiękowego ;)) Mam jeszcze jedno ptanko co prawda nie związane jest ono z tematem ale dotyczy też tego alarmu ;)) A mianowicie odcięcia zapłonu. W tym przypadku koniecznie jest użycie przekaźnika który trzeba podłączyć następujący sposób: nóżka przekaźnika 86 łączymy z +12V po przekręceniu stacyjki...
:arrow: grzegorzlol, problem wynika z tego, że na przekaźniku blokady jest dioda gasząca i od jej ułożenia na stykach 85-86 uwarunkowane jest podanie na odpowiedni styk plusa po stacyjce i sygnału masy z alarmu. Na pierwszym schemacie masa z alarmu podawana jest na styk 85, a na drugim na 86. W przypadku nieprawidłowego podłączenia występuje zwarcie...
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
Co masz odcinane jak działa blokada? rozrusznik, kontrolki? Dodano po 1 posłuchaj gdzie i który przekaźnik zadziała w momencie WYŁĄCZENIA blokady.
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
czy chodzi o podłączenie dwóch przekażników do orginalnie wychodzącej z alarmu blokady(czyli dwóch kabi ?
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
Witam te dwa grube kable to jest blokada zapłonu czyli przetnij pomaranczowy przewów w kostce stacyjki i połącz to szeregowo i problem rozwiązany
W Pythonach były stosowane zewnętrzne przekaźniki do blokady zapłonu. Samo wyjęcie centralki nie "rozbroi" alarmu, bo przekaźnik ma podłączone styki 30 i 87a http://obrazki.elektroda.pl/7673019000_1...
Nie trzeba rozkręcać alarmu. Jeśli ma wewnętrzną blokadę (żaden przekaźnik nie wisi na zewnątrz alarmu i jest z nim połączony), to odszukaj w wiązce alarmu dwa najgrubsze przewody o jednakowym kolorze. Sprawdź, dokąd idą (pewnie będą szły do przeciętego i połączonego z nimi innego przewodu o jednym kolorze). Następnie zewrzyj te przewody razem. PS....
Miałem do czynienia z czymś takim pod nazwą SNOB. Są to alarmy do skuterów, a nie motorów. Na przewodach blokady pojawia się masa w momencie kiedy zadziała przekaźnik blokady po wyzwoleniu alarmu. Więc jeśli tnie się + po stacyjce i podłączymy te przewodziki to wszystko jest ok do momentu kiedy na wyzwolonym alarmie nie załączymy stacyjki. Jeśli załączymy...
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
A to jest pełny alarm? Czy tylko sterownik centralnego z przekaźnikiem blokady (są takie wynalazki)? W pierwszym momencie wyglądało mi to na minister od AMT. Ale ta dodatkowa kostka nie pasuje. Co chcesz z tym zrobić?
Z tego co piszesz i z rozpiski przewodów wynika, że przekaźnik blokady montuje się między + 12V po stacyjce a przewód pomarańczowy z alarmu, na którym jest masa podczas jego załączenia. Blokowany obwód podłączasz pod styki 30 i 87a - czyli normalnie zwarty. Blokada działa tu w ten sposób, że jeżeli przy załączonym alarmie przekręcisz kluczyk, to spowoduje...
Dobra, jest to Mercedes Vito 115, uległ jakiemuś defektowi w jeden dzień podczas ładowania akumulatora. Było tak: kluczyk nie przekręcał się w stacyjce, stacyjkę wymontowałem i zawiozłem do elektryka, stacyjka jest dobra i wgrano nowy kluczyk. Po podłączeniu do Vito to samo, po włożeniu kluczyka zapala się tylko licznik z kilometrami. Po dodatkowym...
Podłączyłeś dobrze, tylko musisz zastosować przekaźnik z stykami zwartymi w stanie spoczynku, a + po stacyjce lub z pompy przed przekaźnikiem. Sterowanie syrenki +(brązowy)
To nie ta Omega. To stworzona niedawno marka zabezpieczeń pojazdów i czujników parkowania i nie produkuje tego sama firma Expero, a raczej, o ile się nie mylę zleca produkcję, certyfikuje i prowadzi dystrybucję. Jest to immo z identyfikacją i dwoma wariantami montażu - podłączenie jako standardowy immobilizer. Blokada realizowana w tym wypadku tylko...
1) Te dwa czarne zakończone kostką to jest już gotowa blokada do przecięcia wybranego obwodu. Nie musisz stosować dodatkowego przekaźnika bo specjalnie w tym celu umieszczono go wewnątrz centralki. 2) Razem z tym alarmem powinieneś dostać mikrofon zewnętrzny do wpięcia w kostkę alarmu. Centralka jest wewnątrz wyposażona w czujnik glass sensor i aby...
To jest antena. A zaizolowana na końcu była po to, by przypadkiem nie dotykać do wszelkich metalowych elementów auta. Jeśli wypiąłeś alarm, to mógł zostać przekaźnik blokady w aucie. Dojdziesz po przewodach.
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Biały przekaźnik to blokada zapłonu, przewody wlutowane w płytkę są od blokady teraz idź drogą i znajdź gdzie jest rozcięta oryginalna wiązka.
Silicon ma chyba zewnętrzny przekaźnik blokady. Może się coś z nim stało.
Raczej na pewno są to zielone alarm to Autoblock AB 039, inne przewody to czerwony +12V, czarny to masa, żółte to kierunkowskazy, zielone to blokada zapłonu, szary to czujnik drzwi tzw. masówki, brązowy to zasilanie dodatkowych modułów. Koszt naprawy alarmu tzn wymiany przekaźnika Siemens od blokady zapłonu to 30,00 zł.
Omiń blokadę i zobacz co się będzie działo.Może padł przekaźnik od pompy.
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
Proximy bp5 w fabii nie da rady podłączyć aby można było otworzyć sam bagażnik.Ja osobiście nie uważam tych alarmów za dobre,nawalały przekaźniki blokady i moduły potrafiły nie "odczytać" sygnału otwarcia.
Najbardziej zastanawiający jest ten pobór prądu - 0,12 A (120mA) - jest to stanowczo za dużo. Nie wiem co masz zainstalowane w aucie, ale widziałem u siebie na warsztacie różne wynalazki - źle podpięte radio, źle podpięty przekaźnik do blokady zapłonu z alarmu, "dziwna" instalacja audio, i najnormalniej zzieleniałe styki w instalacji (wszystkich ciekawostek...
Zerknij na przekaźnik 109 , ewentualnie czy nie masz pozostałości po jakimś alarmie czy blokadzie silnika .
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Łącząc te przewody wracasz do stanu fabryki, czyli nic nie powinno psocić. A tyen przekaźnik odłącz całkowicie tylko spisz sobie gdzie były jakie przewody abyś mógł kiedyś do tego wrócić jak byś chciał blokadę - wtedy oczywiście przekaźnik nowy.
Jeżeli "oszczędzasz" i nie chcesz zrobić prawdziwej diagnostyki, to odszukaj centralkę alarmu lub w niektórych przypadkach przekaźnik blokady i zlikwiduj odcięcie - jakiekolwiek by ono było.
Jak jest zamontowany alarm to też proponuję sprawdzenie jego obwodu blokady. Najczęściej w Fiatach właśnie pompę odcinają przez alarm.
Kombinujesz jak koń pod górę każda fotokomórka ma wyjście NO/NC, więc je wykorzystaj. Do tego blokada na przekaźniku ( przy otwieraniu bramy)żeby nie włączał ci się alarm w momęcie przejeżdżania przez bramę. Sygnał bierzesz z czujników najczęściej mechanicznych, choć w droższych modelach są indukcyjne, co nie ma znaczenia.
za włącznikiem świateł masz czarną puszeczkę alarmu z dwoma wtyczkami ,jeśli alarm uzbraja się i rozbraja z wkładki drzwi to sterowanie jest ok .Prawdopodobnie na przekaźnikach wewnątrz alarmu są zimne luty i wystarczy je poprawić ( ten alarm ma 3 blokady :zacisk 15 czyli zasilanie po zapłonie , rozrusznik i sterowanie zasilanie sterownika silnika
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
Jeśli masz problem z ESP tak jak piszesz to sprawdź błędy w module ABS/ESP a nie w silniku... Ten przekaźnik jest w skrzynce z komputerem Masz jakieś zabezpieczenie lub alarm z blokadą? Jeśli auto odpala i jeździ i błąd się kasuje to można raczej pominąć a jak nie to wymień przekaźnik Sprawdź błędy ABSu...
o tej pory wymieniłem przekaźnik blokady zapłonu i wyciąłem szary kabelek od tego przekaźnika. Więc szukaj usterki w samochodzie, bo to nie jest wina alarmu.
Sprawdź, czy przekaźnik blokady po wysterowaniu masą odcina rozrusznik (bez centrali alarmu)? Odłącz czujnik ultradźwiękowy od centralki alarmu i wysteruj wejście centralki "ręcznie". W ten sposób zweryfikujesz, czy profesjonalny alarm Magicar 440 jest wyzwalany po każdym impulsie?
Odcinasz albo przewód zasilający pompę paliwową, możesz odciąć przewód podający prąd na rozrusznik lub np przewód na którym pojawia sie + 12 po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika po odpaleniu samochodu. Co do kolorów to nie wiem musisz szukać z miernikiem. Przecinasz dany przewód i jeden koniec wpinasz w przewód biały a drugi w czerwony.Przekaźnik...
Trzeba zrobić tak by dioda zgasła.A masz instrukcję do tego alarmu?Jeśli tak to zajrzyj co to oznacza.A w siliconach niezależny immo był rozblokowywany przyciskiem otwierania. Dodano po 2 Immo miały z tego co sobie przypominam tylko ultimate ARS.A bas to stary model i miał on blokadę na przekaźniku spoczynkowo zwartą więc wystarczy odłączyć zasilanie...
Ktoś założył jakiś dodatkowy przekaźnik Czy ten przekaźnik oryginalny w instalacji ,czy dokładany. Czytanie tekstu ze zrozumieniem. Okazuje się, że trudna sprawa... Najpierw sprawdź, na czym "wisi" ten przekaźnik, na którym obwodzie. Następnie, które styki (NO, czy NC) są wykorzystane. Przekaźnik jest wpięty w przecięte przewody jednego koloru, czy...
kupiłem silicona do audi A4 2,5 TDi 262 zł na allegro czujnik uderzeniowy.. ruchu itd. Założone w aucie, odcięcie zrobione i... i lipa ! z alarmu wychodzi napięcie do spolaryzowania przekaźnika blokady 12 V ale jeśli ma spolaryzować przekaźnik to napięcie spada do 1 V... czy możliwe jest aby alarm przyszedł wadliwy? montuje już jakiś czas alarmy i nie...
Przede wszystkim należy połączyć obwody rozcięte przez pętle immobilisera, a potem już można wyciąć dziada, albo w ostateczności odpiąć tylko zasilanie. Jeżeli przekaźniki blokady są spoczynkowo zwarte, to wystarczy tylko odpiąć zasilanie alarmu plusem.
Witam, Nie dziw się, że moduł tak reaguje. Po pierwsze nie jest przeznaczony do motocykla, a po drugie nie jest przystosowany do częstych zaników zasilania. Gdy pracuje w systemie SSWiN zanik zasilania nie zdarza się nigdy (przynajmniej nie powinien wystąpić). Nie wiem jakie czujniki masz podłączone pod wejścia 1 i 2 oraz jak masz zrealizowaną blokadę...
Witam, Proszę o pomoc w zamontowaniu blokady na silniku diesla. Kupiłem Skodę Yeti 2010r z silnikiem 2.0 TDI i wstawiłem alarm SEO Perfekt CAN i z niego odciąłem przekaźnik zapłonu, ale zamierzam wykonać jeszcze jedną, drugą blokadę i tu proszę o pomoc. Pracowałem w punkcie montażu alarmów, ale moja kariera instalatora skończyła się na Fabi. Z silnikami...
Znalazłem na forum dwa schematy tego układu: http://obrazki.elektroda.net/9_115947941... oraz http://obrazki.elektroda.net/22_11594794... teraz nie wiem czy jest pomiędzy nimi różnica w jakości działania, a jeśli tak to który lepszy. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakie to przekaźniki tzn. czy mają jakieś parametry o co mam pytać w elektronicznym.
No i pięknie ! Naklejki nie ma żadnej na obudowie? z boku płytki masz przycisk opisany "piloty". Spróbuj nacisnąć ten przycisk i przycisk na pilocie. Jeśli auto nie pali, za blokadę prawdopddobnie odpowiedzialny jest przekaźnik, ten bez obudowy. Zmostkowanie tych dwóch czarnych przewodów wychodzących z płytki obok niego powinno pozwolić na uruchomienie...
Nie pisz głupot, ponawiam pytanie... czemu żarówka się nie pali ?? chodź miernik pokazuje +12V, oczywiście pomiar pomiędzy 1 pin a masę akumulatora... Sam piszesz głupoty(delikatnie powiedziane) wiec się nie rzucaj:D Kolega dobrze radzi, żeby wpiąć zasilanie czujnika między 31 i 57a przekaźnika i wysterować go przewodem blokady z alarmu, czy co tam...
Blokada – przekaźnik 381 – styk 86. Pojawia się zapłon, po odcięciu przewodu nie kręci rozrusznik. Bardzo fajnie montuje się Niedźwiadka.
Zrób zdjęcie centralki i jej okablowania i wrzuć tutaj. A sam szukasz przeciętych przewodów oryginalnej instalacji samochodowej i je łączysz. Rozcięte, to blokada. Do reszty przewodów przewody alarmu będą dopięte. Choć w zależności od centralki możesz mieć blokadę wewnętrzną lub zewnętrzną (pewnie jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik). Wtedy sprawa...
Montowałem kiedyś alarm cyklop (troszki malo fajny), alarm ten ma wbudowany przekaźnik którego styki w stanie spoczynkowym są zwarte a w momęcie uzbrojenia aalarmu styki zostaja rozwarte.
Kolega tom899 nie liczy na rewelację chce tylko alarm do 100zł to np. bastion zakładałem 2 szt. działają bez zarzutu sterują c.z jest też wyjście do przekaźnika zapłonu.
Okazało się ,że stacyjka jest OK. Zniknęło napięcie na zasilaniu blokady kierownicy i dlatego stacyjka nie przyjmowała kluczyka. Po podaniu bezpośrednio z akumulatora +12V na zasilanie blokady (1 przewód od góry), "brzęknięcie" się od razu pojawiło , kluczyk dał się przekręcić , ale nie ma możliwości uruchomienia silnika, kontrolki się nie świecą. Szukam...
blokada przekaźnik blokada alarm przekaźnik blokada
virtual floppy drive volvo silnika przetwornik impulsowy
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Demontaż skrzyni biegów w Hondzie Accord 2.2 Diesel: Czy konieczne jest opuszczenie zawieszenia? Brak zasilania na bezpieczniku F25 w Citroën Xsara Picasso