Metoda prosta i skuteczna tylko skąd będzie słychać charakterystyczne klikanie wtryskiwacza . w gaźnikowcu ? ------------------------------ Do Elektrita : Silnik 1Z to faktycznie monowtrysk ale EZ to Pierburg 2E3 a takie silniki występują w Toledo 1,6 z 93r. Ale to tak na boku "poza konkurencją" :)
Zielono czerwony pin8 na 22pin złączu na bezpiecznikach
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Drzesz plastiki nad nogami i sprawdzasz co tam zostało domontowane(pozostałości blokady, alarmu itp) bo oryginał to na pewno nie jest
Co kraj, to obyczaj, prawda? Tak. Szczególnie w USA, gdzie najlepszym zabezpieczeniem jest manualna skrzynia biegów. Złodziej po zauważeniu takowej opuszcza auto i szuka następnego z automatem. Po prostu nie potrafią zmieniać biegów.
Zewrzyj blokadę fabrycznego alarmu.
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
Witam Chcę zamontować dwa punkty odcięcia w Audi A6 C7 z 2012 roku i nie za bardzo wiem w co się wpiąć ażeby nie było błędów. Kiedyś to było bardzo proste ale dziś to sztuka wiedzy o tych autach. Niestety o a 6 c7 jest stosunkowo mało informacji w necie stąd moje pytanie. Myślałem o zablokowaniu rozrusznika ale konkretnie nie wiem w jakim miejscu to...
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Wstaw fotkę centralki/wiązki/pilota.
Chciałbym się właśnie tego dowiedzieć. Mam CC700 z gaźnikiem oraz alarm Exodus z możliwością blokowania obwodu max 10A. Moja propozycja to masa elektronicznego modułu zapłonowego Nanoplex. Czy mogę tam podpiąć blokadę??
Kolego AUDIPL całkiem niedaleko Ciebie masz świetnego producenta alarmów - firmę SEO ELECTRONICS (okolice Bydgoszczy). Najpopularniejszy ich produkt to SEO DOLPHINE, ich alarmy są też znane jako ENIGMA. Montujemy je od przeszło 5 lat - awarujność liczona nie w procentach a w promilach Polecam. Z uwagi na to że produkty firmy dostosowane są do norm unijnych...
odłącz złącze wieloprzewodowe i połącz od strony instalacji 2 grube szare przewody
Lecisz po kablu od diody alarmu aż znajdziesz centralkę, jak znajdziesz to połączysz blokadę i finito
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
Może komuś się przyda.
Witam problem z dodatkowym wyposażeniem zapobiegający kradzieży auta funkcja działa na zasadzie wciśnięcia kombinacji przycisków załączonych na obrazkach. https://obrazki.elektroda.pl/9545013200_... https://obrazki.elektroda.pl/4904175100_... Problem polega na tym iż chciałbym usunąć to wyposażenie z auta ponieważ jest...
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D samo odłaczenie pompy paliwa zdaje egzamin w samochodach napędzanych tylko na benzyne lecz jeżeki samochó ma np. instalacje gazową to radziłbym ukryty wyłącznik zasilania cetralki od gazu która znajduje się w kabinie. Pozdrawiam
Nie mogę znaleźć problemu w Polonezie Caro Plus - nie wiem czy alarm blokuje wtryski i świeci mi się blokada od alarmu a stacyjkę wymieniłem I nie wiem co dalej
W Perfecta (na 99%) wystarczy blokada wejścia, aby otworzyć czujkę (i nie będzie alarmu sabotażowego). Taki manewr nie przechodzi w centralach Integra. Do autora: blokada wejść dostępna jest w menu manipulatora (lub apka) z uprawnień np. administratora (nie potrzebne hasło serwisowe).
kierunki zielony i zilono/bialy- zlap je pod kolumna kierownicy lub w progu od strony kierowcy, rozrusznik to przy stacyjce zakrec i zmierz kable ale z moich rozpisek jest to gruby czerwony w czarnym zlaczu-wiec zmierz i upewnij sie
jest to sp3000 v1-mx, instrukcja do pobrania na elektrodzie, lub na stronie producenta (corral). Nie widzę wyprowadzenia blokady (2 grubsze przewody wychodzące z centralki poza złączem), może to być wersja BP. Można go rozbudować, małe złącze jest od czujników dodatkowych.
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
Mam taki schemat i rozpiskę, ale w j.angielskim. M357tv-1. Jak się przyda mogę wrzucić na forum. Ogólnie jednak chyba nic z tego nie będzie, kilka razy próbowałem zaprogramować piloty. Skończyło się demontażem, wypinasz wtyczkę i odszukujesz przecięty fabryczny przewód do którego dołączone są dwa przewody od alarmu (jakaś blokada). Łączysz je razem...
Z auta nigdy twierdzy nie zrobisz. Patrz laweta. Ale możesz utrudnić sprawę ewentualnym złodziejom. Blokada mechaniczna, PORZĄDNY alarm, a nie zestaw z portalu aukcyjnego, PORZĄDNIE założony (to też sztuka). Blokada rozproszona. Ewentualnie jakieś zabezpieczenie własnego pomysłu. I nie dublowałbym tego w nieskończoność, bo jak się kiedyś coś skiepści,...
podczas jazdy spadła klema od akumulatora i włączyła się blokada alarmu A skąd wiesz że to blokada alarmu a nie spalony sterownik. Blokada alarmu nigdy nie właczy się na przekręconej stacyjce. Dodano po 1 Zresztą w sterowniku jest warystor który sprowokuje bezpiecznik do zadziałania przy wzroście napięcia.
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Rozumiem, że chodzi o te pod radiatorami?
Kiedyś w blaszaku jak nagminne odginali blachę wieszałem na ścianie alarm do motocykla na dedykowanej lince koło kierownica, jak szarpali, spadał i wył.. Coś takiego https://gmoto.pl/blokada-tarczy-z-alarme...
Nie ma krańcówki pod maską. Póki co nie widziałem jeszcze alarmu realizującego blokadę po canie. Odcięcie znajdziesz na przykład w wiązce stacyjki.
Tak klemy czyściutkie i dokręcone . dodam że na próbę odłączyłem radio i zmostkowałem blokadę alarmu
Polecam strony producentów alarmów: wklep w googlach Proxima, amt-alarmy, SEO... Blokada rozproszona: dodatkowy modół, który możesz zamontować w dowolnej części auta, który komunikuje się z alarmem na drodze cyfrowej i blokuje wybrany obwód. Identyfikację zobaczysz na stronach producentów alarmów. To karty transponderow lub inne systemy. Moim zdaniem...
Blokada alarmu podejrzewam;)
Można jeszcze spróbować falownik + jakiś mikrokontroler. Wykrywanie błędu od blokady falownika, kasowanie błędu, próba uruchomienia w rewersie, jak znów blokada to koniec prób i alarm itp.
Tak. Znaleźć przewody od blokady i je połączyć. W tym alarmie to dwa zielone.
Kup najzwyklejszy markowy alarm np.Seo Concerto , legenforda F14 - małe pieniazki i zero problemów , zabezpieczenie - jesli to benzyna i bez gazu /pompe paliwa /. Dla chcacego ukraśc nie jest tak wazne jakie to zabezpieczenie - tylko jak jest załozone i ukryte w instalacji.Im ciezej zlokalizować tym wieksza pewnośc że go nie rozbroi.
Proszę o jakiś schemat lub opis podłączenia blokady silnika, alarmu gdzie można najlepiej się wpiąć z prostym zabezpieczeniem np. Falcon BU
ukryty wyłącznik jest bardzo wazny natomiast czy czy każdy złodziej ma się przekonac o tym że jest blokada dopiero jak wejdzie ? Alarm musi być i wyć Elektrozawór jako odcięcie jest bardzo skuteczny i to wystarcz spod domu nie odjedzie I jeszcze sporo zostanie z 1000zł
HandyClock - rozbudowany zegar, kalendarz, alarmy, timery i oczywiście blokada klawiatury oraz dobry, czytelny wygaszacz ekranu.
W seacie w diesel nie ma nic fabrycznie zamontowanego co by mogło piszczeć po wyłączeniu zapłonu Więc szukaj jakiego ustrojstwa dodatkowo zamontowanego o którym nie wiesz że jest, może alarm, jakaś blokada anty kradzieżowa, abo jakiś przypominać żeby czegoś nie zapomnieć o czym wiedział poprzedni właściciel a zapomniał powiedzieć
No nie do końca ten alarm, ale podobny. Standartowo czujniki ultradźwiękowe, blokada zapłonu prawdopodobnie nie będzie zrobiona, co jest normalną praktyką serwisów. Możesz poczytać sobie instrukcję obsługi:
Jeśli wiesz gdzie jest ukryty przycisk reset to go wciśnij po przekręceniu kluczyka powinien się odblokować. Jak chcesz go wywalić to musisz namierzyć centralkę, najczęściej jest w okolicy nóg kierowcy. Wszystko powycinaj i zaizoluj. Musisz też odszukać gdzie rozcięli wiązkę w celu zrobienia blokady rozruchu .
Ten model miał już prawdopodobnie pin kod. W autoalarmie Prestige wystarczy wyjąć z centrali grzebień i nie ma alarmu - przekaźnik blokady pracuje na tyku normalnie zwartym (zakładam, że nie jest wykorzystany przewód pomarańczowo-biały, lub go nie ma).
Przekaźnik czasowy z wejściem warunkowym? Albo spiąć alarm z takim przekaźnikiem? Albo moduł centralnego z kanałem dodatkowym lub sygnałem domykania i to jakoś wykorzystać?
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
obejdz blokadę alarmu i zobacz wtedy czy coś się zmieni czy da się szczytać myśałem że alarm sprawdziłeś w pierwszej kolejności? jak nie wiesz jak zmostkować blokadę daj foto alarmu dam ci schemat
Mi akurat nic nie mówi widok pilota, trzeba dobrać się pod obudowę pod kierownicą (osłona pod kolumna kierownicy) Jest tam zapewne centralka alarmu i interesująca Cię blokada
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
1999 Porsche Boxster Security Information Constant 12V+ Red/White Ignition Switch Harness Starter Yellow Ignition Switch Harness Ignition Black Ignition Switch Harness Trunk Pin Brown/Red (-) Trunk Light Parking Lights Gray/Black Gray/Red at Light Switch Door Trigger Brown/Yellow (-) Driver's Kick Panel Door Lock Brown/White (-) Driver's Kick Panel...
Zewrzyj na krótko blokadę alarmu. A skąd pewność że to przez alarm się dzieje? Może padła pompa paliwa ze starości.
A antenki to ten alarm nie ma.... :) ?
Witam szanowne grono, chciałbym odświeżyć kotleta tylko z małym wyjątkiem. Auto Audi Q3 2016 r (Samochód wuja obecnie mieszka za granicą i boi się o auto) Planuję zakupić "jakąś blokadę zapłonu (wszystkie opierają się na przekaźniku i elektronice)" na portalu akcyjnym od 50 zł. Mój plan polega na tym że odcięcie miałoby miejsce w skrzynce bezpieczników...
niebieski to sterowanie blokady zapłonu tego też przekażnika sterowany jest minusem wszystko ci pisze na schemacie jaki to motor do motocykla nie możesz założyć zwykłego alarmu bo h.. go strzeli od wody
A jesli miał blokadę zapłonu??
1. Zdjęcie po lewej to miniaturka jakaś. Nieczytelne. Popraw. 2. Po przekaźnikach nic nie widać? Zresztą blokada to zwyczajowo przewody na stałe wlutowane w płytkę, jeśli w alarmie występuje przekaźnik blokady. Równie dobrze alarm może posiadać blokadę wymagającą zewnętrznego przekaźnika.
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
załóż alarm ze wstrząsówką i ultradżwiękami,ale lepiej nie taki za 100zł[poczytaj forum i będziesz wiedział dlaczego],do alarmu polecam blokadę niedżwiedż lock-bez lawety czy motylka nie odjadą a w polo'94 fajnie wychodzi,zostaw ten ukryty wyłącznik na pompie a przez alarm odetnij zapłon i chyba powinno wystarczyć na przeciętnego złodziejaszka,bo raczej...
To tylko sterownik zamka, nie ma nic wspólnego z blokadą. Musiałeś coś namieszać przy odpinaniu alarmu, innej możliwości jak na razie nie widzę
patryks83 Odetnij alarmem zasilanie plus po stacyjce puszki immo przy blokadzie alarmu podczas zapalania i rozbrojenia systemu alarmowego obwód masz zamknięty a wiec poda ci zasilanie lepsze to niż nic.
Potrzebójesz przekażnik przeączny Do nóżek C/D (przejście prądu przy braku zasilania cewki przekaźnika) Podłanczasz przewód na którym robisz blokade silnika. Do nóżki A podłanczasz przewód z alarmu (o ile pamiętam to pojaawia sie tam "+", Ale dopiero w momęcie jak alarm działa. Znaczy jak będą mrugać Ci kierunki i wyłasyrena) Do nóżki B podłanczasz...
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
producent alarmu nie pokazuje co odciąć w danym samochodzie, blokada nie jest realizowana po can (seo nie potrafi za pomocą can-d gadać z magistralą auta, can-d tylko słucha)
Witam. Auto sprinter 2014 po lifcie, skrzynia manual, 2,2 diesel . Założyłem alarm, wszystkie sygnały już mam, brakuje mi tylko odcięcia zapłonu. Pytanie do was, co rozłączyć? Gdzie zrobić blokadę.
No dobrze, ale skoro zwarłeś blokadę, to auto nie jest blokowane przez alarm i powinno odpalić. Chyba, że ktoś jeszcze głębiej wpiął jakiś przekaźnik lub kolejną blokadę.
Tam widzę są 3 przewody lutowane więc pewnie dają możliwość albo zwierania obwodu albo rozwierania i trzeba sprawdzić co wykorzystał instalator jako blokady. W ciemno możesz zrobić zwarcie.
Tak, jak połączysz te dwa najgrubsze przewody blokady, to samochód musi palić, jeżeli problemem jest alarm.
Szukam kogoś kto samodzielnie montował alarm do citroena , najlepiej C2 . Chodzi mi konkretnie o info czy zamek centralny jest sterowany masą czy plusem . Mam do założenia cyklopa sm-200 .Jeszcze interesuje mnie przy tym alarmie blokada zapłonu .
Problem dopiero pojawił się po zamontowaniu alarmu dodatkowego który steruje central zamkiem i który wysterowuje ten oryginalny.Myślę że tego pilota klient używał do tej pory tylko szwankował mu i dlatego zamontował sobie drugi a u mnie w warsztacie po prostu sie rozwalił do końca i muszę doprowadzić tę sprawę do końca. Jutro od rana będę walczył znowu...
Moja propozycja to alarm Proxima ZK + blokada rozproszona.
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
Wyłączenie awaryjne alarmu CS-9218.Wciśniji przytrzymaj wyłącznik serwisowy i w ciągu 7 sek. 8razy załącz wyłącz stacyjkę.Po tym czasie alarm się rozbroi i blokada rozruchu/zapłonu umożliwi załączenie silnika .POZDRAWIAM.
Przed prawdziwym zawodowym złodziejem NIC cię nie zabezpieczy. Alarm z dobrym odcięciem (polecam jeszcze własne dodatkowe niezależne od alarmu) jest to wygoda w użytkowaniu(sterowanie centralnym zamkiem, klapą , domykanie szyb, itd)- blokada to upierdliwe czynności,żeby za każdym razem użyc pojazdu, które nadają "prowincjonalne" cechy użytkownikowi...
Nie ma antenki czyli to proxima BP.Wypiąć wtyczkę i zewrzeć dwa przewody wlutowane w płytkę przy przekaźniku,jest to blokada zapłonu.Generalnie nie naprawiać bo to wadliwy alarm.
1- Możesz nie podłączać, 2- Raczej tak bo będzie się wracała masa przez przekaźnik blokady.
Witam, chciałbym zablokować jedną z linii w alarmie DSc centrala 1616. Interesuje mnie blokada trwała. Nie przy użyciu *1 . Prośba o pomoc.
Witam Panowie potrzebuje pomocy. Jako, ze nie jestem mocny w tych sprawach prosze o pomoc kogos kto sie zna. Pierwsze pytanie. Jak mam podlaczyc ten czujnik ultradzwiekowy. Niby jest tam napisane wszystko brazowy do +12, zielony do masy a bialy - wyzwolenie? gdzie szukac tego wyzwolenia ,gdzie podpiac ten bialy? Pytanie drugie. Blokada zapłonu. Na rysunku...
Już udało mi się uruchomić. Alarm załączył blokadę zapłonu. Trzeba na wyjącym alarmie wcisnąć guzik serwisowy i kręcić kluczykiem 7-8 razy, aż alarm zabuczy. To powoduje na wyłączenie blokady zapłonu.
Zanim rozbierzesz autko upewnij się że alarm nie ma blokady, bo każdy alarm ma blokadę zapłonu. W instrukcji obsługi czytaj.
Wszystko zależy od obiektu, miałem w dozorze pompownie wody mineralnej, gazex na siarkowodór, w przypadku wykrycia następował alarm i za łącznie przewietrzania z blokada wejścia podobnie z oczyszczalnia ścieków. Kotłownia gazowa gazex na metan przekroczenie normy wyzwalał alarm, wyłączał palniki i załączał wyciąg. Hydrofornie identycznie, czujniki na...
Witam,jaki to model Toyoty.Na początek spróbuj wypiąć na chwile centralkę alarmu z zasilania.Przy okazji sprawdź obwód blokady(możliwy brak styku w kostce).Jeżeli problem z zapłonem będzie dalej występował to zmostkuj blokadę alarmu(problem może leżeć po stronie instalacji samochodu)
Witam. Przykład 1--Out 16-- alarm pożarowy z klawiatury czas 30 min 2--Wej 128 -- 64-blokująca Gr 1--typ linii wg.wyjścia 16 Blokady: GR 1--tam "przypisz" to wejście 24 włamaniowe, plus opcja zał.wył blokady. Pozdrawiam
Centurion=chiny (opcje: jackuzi prysznic itd.), co do zaworów paliwa to w przypadku w124 to lipa, bo jedynym miejscem na odcinke wężyka to pomiędzy filtrem paliwa a pompą (wszystko na wierzchu), lepiej ciachnąć rozrusznik na 3 pinowej kości obok serwa w komorze silnika no i polecam blokadę skrzyni biegów.
Nie wiem co jest ale myślałem że to astra clasic teraz czytam meganka clasic. To nie jest normalne. Świece mokre czy suche. Jak rozrząd, cały? Jakieś blokady alarmy imo? Jak widzisz dużo rzeczy. Jak na plaku kicha to benzyny na przepustnicę z kieliszek wlej. Jest mniej wybuchowa. Na podwórku więcej nie zrobisz.
Ok. Jutro sprawdzę.
Już znalazłaem u mnie jest w srodkowej części kokpitu/konsoli niżej radyjka-od spodu. Ale to nie to. Blokada alarmu też nic nie wniosła. Problem jest chyba w elektryce. Potrzebna specjalistyczna porada. Być może jest to typowy przypadek Hondy. Proszę o podpowiedzi. p-m $$
cześć! proponuję, tak jak mój przedmówca, usunąć blokadę alarmu i czym prędzej wymienić go na inny. Takie problemy będą się powtarzać a nerwów szkoda. Lepiej włożyć w to miejsce zwykłego Tigera i będzie chodził długo i szczęśliwie. pozdrawiam
Możliwe jest aby centralka od alarmu ześwirowała i odcinała pompę Jest to możliwe. Odszukaj centralkę alarmu (wbudowany przekaźnik blokady), zlikwiduj "odcięcie" i testuj samochód czy usterka znowu wystąpi. Jeżeli usterka nadal będzie się pojawiać - szukaj dalej w instalacji auta. Tylko w ten sposób rozwiążesz problem.
Sam się zastanawiam nad zabezpieczeniem motocykla, tyle że sporadycznym. I myślę, że blokada na tarczę z alarmem powinna się sprawdzić. Po taności np. firmy Kovix.
Pompka paliwa na krótko pracuje i czy daje odpowiednie ciśnienie? Przekaźnik pod masko od pompka załącza się? Odłącz blokadę od alarmu?
Sprawdź co odcina alarm, odłącz blokadę jeśli jest i zewrzyj przecięte przewody.
ciachh........ Natomiast kwestia wpływu tych dodatkowych urządzeń na elektronikę auta ( gdy są zamontowane nieprawidłowo) w zasadzie nie istnieje na forum. No to odetnij element Halla blokadą alarmu w jakimś nowym autku, pojawią się błędy w komputerze silnika
powtarzam przekaźnik blokady (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) W alarmach nie tylko jest syrena
Odetnij blokadę od alarmu i będziesz wiedział czy to alarm.
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
witam, w aucie byl dolozony alarm(jakas blokada zalozona przez leasing) ona blokowala gateway
przekaźnik blokada alarm toyota blokada alarm blokada zapłon alarm
schemat zasilacz antenowy z18xe wymiana silnika wymiana drzwi pralka bosch
schemat wfl1200 satel perfecta
Błąd P17F0 w Nissan Qashqai J11 - powaga usterki Licznik i nawigacja w Citroën C4 Picasso - diagnostyka i naprawa