Dobrze myślisz. Dodam tylko, że w zależności gdzie podasz impuls masy, na wyjściu ma zmienić się biegunowość.
Dokładnie to wygląda na sklejenie się przekaźnika. Jeśli orginalny to przy prawej nodze pasażera zdejmij plastik i zobacz czy jest sterownik. Jeśli dokładany szukaj pod deską, Jak możesz napisz co pisze na pilocie lub jego fotkę zrób.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
W BSMie
Skoro kolega się uparł na dwóch przekaźnikach to proszę.
Proszę bardzo przekaźniki mają oznaczenie "V23086-C1001-A403".
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
np. tak
Jeżeli to ma być przy odkurzaczu, to kup przekaźnik priorytetowy. Wpinasz to szeregowo w obwód zasilający odkurzacz i w momencie startu odkurzacza styki się przełączą. Zrób tak jak wyżej albo: https://obrazki.elektroda.pl/7409779900_... Koszt 25zł wpinasz do L i N przy silniku. Dwużyłowy przewód ze styków do rekuperatora. do rekuperatora...
przekaźnik centralnego jest przy nogach pasażera na ściance bocznej blisko zawiasów drzwi łatwo go znaleźć wystarczy zdjąc pod schowkiem osłone na 3 zapinki i ten boczek łatwo go rozpoznasz bo jest na nim napis central lock czy coś takiego
wpinałem się bezpośrednio w przekaźniki od centralnego w komputerze
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Witam. Zmianę polaryzacji napięcia dla silniczka przy pomocy przekaźników można zrealizować w taki sposób. http://obrazki.elektroda.net/98_12375794...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Są tam przekaźniki na 12 v
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Witam, Masz najprawdopodobniej wypalone styki przekaźnika załączania kierunkowskazów. Musisz zlokalizować sterownik centralnego zamka i wymienić przekaźnik. Pozdrawiam.
cztero przewodowy czerpie masę do przełącznika wewnetrznego (który daje info do centralki zamknij otwórz )z kabli zasilających silniki siłowników - w poz spocz .jest tam zawsze masa (bywały tez takie z plusem ale rzadko i wtedy jest analogicznie) a piecio przew ma dodatkowy kabel najczęściej podł do masy.z którego sygnał idzie przez przeł w siłown.do...
przekaźniki centralnego zamka znajdują się w ECU - dokładnie tam. A ECU jest pod radiem, po wyjęciu popielniczki jest widoczne - trzeba rozebrać tunel i jest dostęp. Spalona była ścieżka od jednego przekaźnika.
Wszystko znajdziesz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Witam .Sprawdź instalację w drzwiach, między słupkami, gdzieś jest zanik napięcia, lub brak masy, dlatego tak zamyka i otwiera.
Dziękuję za pomoc, sterownie takie samo jak w większości sterowników centralnego zamka fiata z tamtych lat. Opis: - + zasilanie - - masa - 3 i 2 sygnały zamknięcia/otwarcia (impuls masy) - 3M i 2M sygnały do siłowników przednich master.
wejście stycznika30 i 85 podłącz do +12v ; wejście 86 do centralki gdzie po naciśnięciu pilota pojawia się -masa; 87 masz wyjście +12v które podłącz w instalację centralnego zamka... drugi stycznik podłącz identycznie trzeba było kupić sterownik uniwersalny tam nie trzeba dodatkowych kabli i styczników...
Może być uszkodzona sama centralka. http://obrazki.elektroda.pl/4273342000_1...
Witam mam podobny problem czy rozwiązał go juz Pan może?A który to jest przekaźnik od centralnego zamka?Z góry dziekuje za odpowiedź.Pozdrawiam
Nie wiem czy da się to bardziej racjonalnie wytłumaczyć, masz pokazane zdjęcie przekaźnika z opisem wyprowadzeń a obok rozpiskę co podłączyć do którego styku. Przekaźnik stosujesz zapewne z powodu niskiej obciążalności wyjścia nr II centrali. Na styk 85 oraz 30 podajesz stały plus, do styku 86 podłączasz wyjście z centrali ( różowy przewód jak na zdjęciu)....
E34 z 1991 roku rozladowuje akumulator w ciagu kilku dni. W glownym module z przekaznikami pod kanapa caly czas sa zalaczone 4 przekazniki. 3 sa od sterowania silownikami centralnego zamka a 1 nie wiem od czego. Centralny zamek dziala poprawnie. Pobor pradu jest na poziomie 450mA.Po odlaczeniu modulu z przekaznikami lub modulu komfort pobur pradu jest...
Przekaźnik czasowy z wejściem warunkowym? Albo spiąć alarm z takim przekaźnikiem? Albo moduł centralnego z kanałem dodatkowym lub sygnałem domykania i to jakoś wykorzystać?
Witam Czy ktoś może wie jak zrobić przekaźniki do elektrycznych rolet okiennych.Mam 12 okien z roletami elektrycznymi oraz jeden punkt z którego chciałbym sterować rolety centralnie.Dowiedziałem się że do takiego sterowania potrzebne są przekaźniki.między roletami i punktem centralnym mam położony kabel 6 X 1,5mm.Proszę o pomoc.Dziękuję z góry za wszystkie...
Witam Ten ukad jest prosty,tylko do sterowania pompką, CO trzeba zamiast triaka zastosować tranzystor i przekaźnik.Pompkę podłanczasz wtedy do styków rozwiernych przekaźnika.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
Uszkodzony przekaźnik lub przekaźniki w sterowniku centralnego zamka (moduł z bezpiecznikami).
Na 99% zimny lut na module na centralnym zamku,przy przekaźniku. Moduł znajduje się pod licznikiem. Pozdrawiam.
dajesz zwykly przekaznik ktoremy dajesz zasilanie z przewodow pradowych silownikow zamka. potrzebna jest jescze 1 moze 2 diody prostownicze troche pokombinuj i juz masz problem rozwiazany mam tak u siebie od kilku lat . jak nie dojdziesz sam to przypomnij sie wieczorem to narysuje co i jak
Tak to jest przekaźnik centralnego zamka.
No właśnie szukałem tam i nie ma przekaźników centralnych. Na pewno nie ma takiego układu jak pokazany jest w książce serwisowej.
Na początku było tak, że po przekręceniu kluczyka wszystkie drzwi się zamykały a po chwili otwierały. Oprócz drzwi kierowcy! - te są sterowane tylko z kluczyka (brak siłownika). Następnie kiedy chciałem otworzyć drzwi kierowcy, to pozostałem się zamykały. Jedyne rozwiązanie, aby samochód zostawić zamknięty, to zamknięcie drzwi kierowcy kluczykiem (wtedy...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Witam. Problem jak w temacie. Procesor DSP żyje bo jak wcisnę przekaźniki ręcznie to dźwięk działa normalnie, wszystko ok. Na wyświetlaczu pokazuje DTS i jest ok. Co może być powodem tego, że nie chcą się same załączyć?
Diagnoza Lexią mówi:"przekaźnik zasilania centralnego przełącznika mocy wysterowany napięciem plus ale wykryto, że jest rozwarty
Witam, rozwiązałeś problem z tym nie otwierającym centralnym zamkiem.
albo gotowy moduł albo: dwa przekaźniki 641(jak dobrze pamiętam) w każdym sklepie motoryzacyjnym takie jak do świateł do "malucha" podaj maila to ci wyśle schemat podłączenia
Witam mam prośbę o identyfikacje chodzi czy to przekaźnik czy jak to się nazywa i gdzie można takie coś kupić?? http://obrazki.elektroda.pl/8706846500_1...
jeśli central ma w sobie krańcówki to wystarczy Ci ten bialo niebieski przewód; trzeba tylko zastosować na wyjściu przekaźnik przełączający.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Witam potrzebuję wyprowadzić zasilanie przekaźnika z centralnego zamka tzn. po otwarciu zamka przekaźnik ma załączać po zamknięciu wyłączać. Skąd najłatwiej jest taki sygnał wyprowadzić ? Czy to musi być przekaźnik bistabilny?
Zrobione, przekaźnik ma być. Ktoś musiał być bardzo zdesperowany czy też rozeźlony, przekaźnik po prostu wyrwał z płytki...
Dziękuję bardzo. Właśnie o to mi chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mógłbyś mi udostępnić schemat tej samej wtyczki tylko do Citroena C4 Picasso z 2011r? Tam występuje taka skrzynka https://obrazki.elektroda.pl/9543301600_... 2 - Zasilanie po włączeniu zapłonu 3 - LIN 4 - Masa 5 - wyjście bezpieczeństwa głównego przekaźnika 6 - sterowanie...
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Schemat http://obrazki.elektroda.net/93_11791299...
30,85 do plusa , 86 impuls z alarmu , 87 wyjscie na sterowanie centralnym zamkiem Obydwa podlaczasz w ten sam sposob .
Witam, Czy ktoś pomógłby mi zlokalizować przekaźnik centalnego zamka K37 w kadecie E ?? Cały dzień dzisiaj szukałem, wg ksiązki powinien być w okolicy przednich drzwi pasażera, ale nie potrafię go tam odnaleźć. Bardzo proszę o pomoc. Bartek
Według mnie sterownik wraz z fabrycznym alarmem znajduje się w bagażniku po prawej stronie...
Mam Punto II FL 2005 z oryginalnym centralnym, sterowanym z BCM. Na płytce odpowiada za to taki czarny przekaźnik . Niestety nie zapisałem oznaczenia.
Dla wszelkiego spokoju kup najprostszy uniwersalny sterownik zamka centralnego np.ST-11 i masz problem z głowy( pozwala na wyzwalanie stanem, impulsem zrówno dodatnim jak i ujemnym) A jeśli nie to dołóż po jednym BC 639/640 na każde wyjście z centralki, diody gaszące do cewek i też będzie OK.
Przekaźniki centralnego zamka 2 szt znajdują się z tyłu puszki bezpieczników wewn. auta. Aby dostać się do puszki trzeba zdjąć osłonę, która jest obok drzwi pod deską nad pedałami. Jeśli Pan nie będzie mógł sobie dać rady, mogę przesłać schemat i fotografię obwodu zamka centralnego.
Witam faktycznie wrzucilem inny schemat, u mnie dodatkowo jest zielony przewod do domykania szyb (spolaryzowany na minus). wieczorem wrzuce moj schemat, nie mam problemu z szybami, tylko po podlaczeniu przekaznika, wszystko sie zamyka tzn domykaja sie szyby i dach i rygluja drzwi. Pilotem moge otworzyc, ale po nacisnieciu przycisku zamknij nic sie nie...
Musisz dokupić przekaźniki centralnego zamka (koszt +/- 20PLN) i po problemie.
http://obrazki.elektroda.net/87_12415211... http://obrazki.elektroda.net/87_12415211...
Włącznik w kabinie daje impulsy do starej centralki. Ja podłączyłem dodatkowe sterowanie zamkiem centralnym bezpośrednio sterując przekaźnikami wewnątrz modułu oryginalnego, potrzebne były impulsy masowe. Przekaźniki odszukałem metodą łopatologiczną, słuchałem który stuka podczas zamykania i otwierania przyciskiem w kabinie.
Cześc, odgrzeję ale potrzebowałbym informacji takiej jak kolega rad_mol - ktory kolor przekaźnika jest od centralnego, a ktory od kierunków?
Sprawdź, czy czasem nie znajduje się w dużym module po lewej stronie kierownicy. Powinny tam klikać przekaźniki od centralnego. Mogą być nawet trzy sztuki przekaźników do centralnego.
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Parametr, na który powinieneś zwrócić uwagę, to prąd jaki przekaźnik wytrzyma i obciążenia jakie do niego podłączysz. Dane znajdziesz na tabliczce znamionowej odkurzacza.
Dostań się do płytki w centralce od centralnego i tam trzeba znaleźć przekaźniki które odpowiadają za zamykanie i otwieranie. Trzeba ustalić dwa piny , na które trzeba podać minus zamknij i otwórz z centralki którą kupiłeś.
napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Kup jakiekolwiek przekaźniki, byle przełączały prąd rzędu kilku amperów. np: A203 tyco lub siemens (to są dobre jakościowo przekaźniki) pozdrawiam
Nie. Na siłownikach w stanie spoczynkowym jest masa. Pobudzane są one przełączeniem na około sekundę na zasilanie. Już o tym było. Ty potrzebujesz sygnał masy ze sterownika. Jeśli takiego nie ma, bo sterownik jest inaczej skonfigurowany, to do przewodu, gdzie pojawia się plus przy zamykaniu centralnego podłączasz przekaźnik, który konfigurujesz w układ...
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Te 0,11A było bez podłączonych przewodów zasilającego jak i tego po stacyjce czyli jak najbardziej wiarygodne. Jutro sprawdzę na rozłączonych wtyczkach od pompki centralnego zamka. Alarmu w tych samochodzie brak. Nie widzę nigdzie przekaźnika centralnego zamka.
Montuje w BMW pod przekaźniki modułu centralnego zamka (pod cewkę przekaźnika tylko najpierw sprawdź pod którą), są sterowane masami i matador też. Brązowy otwieranie pod jeden przekaźnik a fioletowy zamykanie pod drugi.
Witam ... Mam pytanko gdzie w tym aucie znajduje się sterownik (przekaźnik) centralnego zamka (oryginalny na podczerwień). Przestał nagle działać -ani na podczerwień ani z przycisku na konsoli. Jest to wersja bez immo.
poszukuje jaki przekażnik trzeba założyć aby potpiąc centralnego zamka. Z góry dziękuje Dodano po 1 potpiąc centralny zamek z alarmem Z góry dziękuje . Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Ja sugeruję zastosować taki przekaźnik: https://zamel.com/pl-PL/produkty/exta-au... Z możliwością centralnego resetu. W innym wypadku trzeba obszyć szafę z dodatkowym stycznikiem załączanym przyciskiem monostabilnym w taki sposób, aby resetować wszystkie przekaźniki bistabilne z obwodu wyjściowego przekaźnika...
polecam F14D LEGENDFORD z ster. zamka centralnego tani i niezawodny
Dla potomnych. Odpiąć radio, zamknąć auto centralnym multimetr na klemie. 20sec (przekaźnik na module komfortu cyk(za schowkiem)) pobor 0,07a 60sec (uzbrojenie kompletne) pobór 0,00a Gdy auto otwarte na centralnym Po 10sec z 0,60a na 0,30a Po 1,5min 0,25a Po 9,30min 0,18a Po 30min 0,00a Pozdrawiam
Również strony : http://www.rcs.net.pl/ http://www.galeria-biznesu.pl/company/12... gdzie więcej informacji http://obrazki.elektroda.net/4_122181186...
hmm... nie wiem jak jest w 410 ale w 440 są wyprowadzone na zewnątrz wszyskie styki od przekaźników centralnego zamka (kostka na węższym boku centralki) więc podłączenie pneuymatyka nie stanowi najmniejszego problemu.
Styki przełączane przekaźników rozdziel od sterowanych.
26 pinowe niebieskie złącze pod bezpiecznikami: pin 11,12,13 - krańcówki pin 5 i 8 - stan centralnego zamka (ale tu już sam pokombinujesz, bo trzeba rozwierać sterowanie) Można też bezpośrednio sterować przekaźnikami centralnego zamka w BSI. Prawda, że proste ? Dasz sobie radę.
Chciałem się dowiedzieć czy są w Lagunie I przekaźniki?? Gdzie te przekaźniki się znajdują?? I czy da się wgrać nowy system żeby przy zamykaniu z centralnego zamka światła mrugały, szyby się domykały przednie i takie różne inne bajery?? I czy coś takiego da się zrobić samemu czy gdzieś trzeba dać auto i ile to kosztowałoby??
Lamerstwo straszne! Jak czytać (ze zrozumieniem) schematu podłączenia się nie chciało to tak jest! Zastanów się jak masz skonfigurowane przekaźniki centralnego zamka, a jak w tym samochodzie powinny być skonfigurowane.
zamiana minus na plus
Użyłem zwykłych przekaźników.
Witam potrzebuje lokalizacji sterownika centralnego zamka bravo 2 po 2006 roku Dodano po 4 Opanowane do zamknięcia
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Dziękujemy koledze za działający układ.Najważniejszy w na tym schemacie jest pewnie mostek Graetza.
Podstawowy błąd i to karygodny to używanie żyły szarej jako N! Natychmiast to popraw, N ma być niebieski i koniec. Bez dodatkowych elementów typu przekaźniki bądź sterowniki rolet nie zrobisz tego. Musisz kupić sterowniki rolet z obsługą sterowania centralnego bądź po dwa przekaźniki z cewka 230V na każdą roletę.
Na razie zamiast kupować tą czasówkę to spróbuj odwrócić przekaźnikiem sygnał plusowy z przewodu od siłowników. https://obrazki.elektroda.pl/7425017100_...
W skrzynce bezpieczników sprawdź. Być może jest tam bo inne przekaźniki są tam również.
Było coś takiego, ktoś nawet to zrobił, pamiętam,że w tej wersji działało słabo, trzeba było dorobić układ elektroniczny ustalający czas impulsu, otwórz-zamknij dopiero było jako tako. Z tego co pamiętam to było do minimum jednego siłownika typu master. Zdecydowanie nie polecam. Lepiej sobie zrobić elektroniczny sterownik z dwoma zwykłymi przekaźnikami.
Jeśli dobrze pamiętam to nigdzie, ori centralny matiza nie ma wystawionych wejść sterujących, także nie podłączysz do nich przekaźników jeśli nie rozbierzesz zamka, a i to nie wiem czy będzie wystarczające. top safe 20 + slave, który cięgnem będzie sterował oryginałem. Chyba że alarmem wysterujesz obecne WSZYSTKIE siłowniki + dodatkowy w drzwiach kierowcy,...
Właśnie tak będzie, chyba, że w torze sygnału sterującego zastosujesz jakieś dodatkowe przekaźniki zasilane z wyjść przekaźników bistabilnych - świeci to impuls dochodzi i gasi, nie świeci - impuls nie dociera. Dwa razy więcej elementów w takiej kobyle. I jeszcze coś, żeby dało się sterować indywidualnie, nie tylko całą grupą.
Zgodnie z rysunkiem kolegi zakupiłem za całe 20PLN przekaźnik centralnego zamka i DZIAŁA!!! Takie proste a w całej Gdyni żaden zakład od alarmów czegoś takiego nie zaproponował. Temat zamknięty, dziekuje wszystkim za pomoc!
Jest jeszcze inne wyjście, nie chciało mi się rozbebeszać drzwi więc otworzyłem sterownik i wlutowałem się bezpośrednio pod przekaźniki
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
jak podlaczyc dwa przekazniki do kupy a nastepnie podlaczyc po to zamek centralny i to wszystko do alarmu elita wedlug schematu podlanczalem i mi iskrzy rozchodzi mi sie o te zwory i rozwory pomocy .potrzebny jakis konkretny schemat jak podlaczyc przekazniki do kupy i to wszystko do alarmu
To ładny wynalazek kupiłeś. Biały-otwieranie, niebieski-zamykanie, wychodzące z drzwi kierowcy. Niestety bedziesz musiał kupić sterownik st-1000 lub podobny, albo kombinować na przekaźnikach
przekaźnik centralnego octavia przekaźnik zamka centralnego przekaźnik zamka centralnego octavia
płytka stykowa atmega8 komora rezonansowa oleju skrzyni biegów sharan
amator2b schemat schemat amator stereo
Brak polskich znaków w SMS na telefonie Motorola - jak to naprawić? Lokalizacja przewodu prawej kurtyny SRS w Mitsubishi Colt Z30