Bez kosztów można odwrócić świecenie kontrolki ładowania. Będzie świecić jak będzie ładowanie. Kontrolkę łączymy z masą i z wyjściem ze środka stojana.
Bardzo dobrze kombinujesz Sprawdz wiązkę a dokładnie kabel koloru białego z niebieskim paskiem. Przewód ten idzie wraz z głównym plusem w jednym pancerzu z alternatora za silnikiem. Ja miałem przypadek że był przetarty i stykał do masy. Przedzwoń ten przewód pod względem zwarć i przerwy do samego modułu BCM. Jak jest wsio z nim ok to czeka Ci gorsza...
To jest alternator z Forda Tranzita. on jest 9-cio diodowy z wyjściem na kontrolkę i obrotomierz. Nie jest potrzebny przekaźnik kontrolki ładowania, regulator napięcia ma zintegrowany ze szczotkami.
znajdź przekaźnik kontrolki ładowania i tam on jest.
Ty masz chyba T25A z początku lat '80. Alternator ktoś wymieniał na nowszy model. Fabrycznie tam był alternator który współpracował z tymi dwoma modułami pod deską rozdzielczą — jeden to regulator napięcia, a drugi to przekaźnik kontrolki ładowania. Obecny alternator ma wbudowany regulator napięcia i te dwa moduły w zasadzie nie są potrzebne. Konieczne...
Przeróbki dotyczą tylko kontrolki ładowania. Wywalasz idiotyczny przekaźnik kontrolki ładowania i izolujesz kontrolkę ładowania od masy. Po prostu porównaj sobie schematy. Jawa ma układ ładowania z lat 50-tych XXw a ETZ ma układ współczesny, stosowany w samochodach. Jedyny wyjątek stanowi podłączona (dla układu fabrycznego! - można to zmienić) do masy...
Przekaźnik pod kontrolkę ładowania. Odpalasz > jest ładowanie > odcina przycisk, można ew. dodać podtrzymanie przekaźnika do momentu zapłon OFF na wypadek gdyby jednak kontrolka się zapaliła w skutek spadku obrotów. Co wygrałem ? :lol:
Może sobie z tym poradzisz. Na płytce jest trochę inny układ ścieżek ale to to samo. Oryginalnie jest alternator z osobnym uzwojeniem dla świateł (zmienny) i ładowania (stały, prostowany diodą na płytce) wtedy ta przy silniku jest zbędna. Nie wiem co tam było kombinowane z tym silnikiem. http://obrazki.elektroda.pl/1114045800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8052112600_1...
Przecież sprawa prosta oryginalnie alternator 6-cio diodowy kontrolka wyłączna przekaźnikiem ładowania i wszystko. A chcesz 9-cio diodowy wyłączać kontrolkę przekaźnikiem też nie masz problemu.P
D+ mają alternatory 9 diodowe. 6 diodowy ma wyjście ze środka uzwojeń stojana. Napięcie jest o połowę niższe i steruje przekaźnikiem kontrolki ładowania. Tutaj jest woltomierz dla którego nie ma znaczenia czy wskazuje napięcie alternatora sześcio czy dziewięciodiodowego.
Podłączasz w ten sposób: WZB DF -> W (rosyjska litera SZ) masa B- -> M D+ -> B3 54 - nigdzie nie podłączasz Ten regulator RA2/12V PAL jest od Jawy 350 i on nie ma wyjścia na kontrolkę ładowania, potrzebny jest dodatkowy przekaźnik, którego cewka powinna być zasilana z środkowego połączenia trzech uzwojeń alternatora. Takiego styku w Twoim alternatorze...
No to jedziemy z koksem 30 na altku z prądowym rozrusznika, 67 na altku z 67 na regulatorze regulator 15 z kontrolką ładowania i musisz uważać gdyż jak się spali kontrolka brak ładowania , to jest naj proztrzy sposób.lub z regulatora pod przekaźnik kontrolki ładowania(trzeba wstawisz własny zbudowany obwód, schemat znajdziesz w schematach proste).
Nie, gdyż jest to alternator obcowzudny, nie posiada diod wzbudzenia. Dlatego jest przekaźnik kontrolki ładowania. Zasilanie na D+ musi być po stacyjce z akumulatorów, przez bezpiecznik.
Tam są 3 przekaźniki - przekaźnik mocy świec żarowych, ogrzewanie filtra i kontrolki ładowania oraz sterownik świec żarowych.P
Jest to typowy alternator z Stara mam nadzieję że jest to 12V. Podłączenia to `10 -masa pociągnięta do regulatora, 18 -to szczotka do regulatora na67, 19- to przewód zasilający przeważnie od rozrusznika, plastikowa kostka - wyjście na przekaźnik do kontrolki ładowania ponieważ to są alternatory obcowzbudne.P
Do śruby M5 podłączone powinno być zasilanie po stacyjce(+15).Przewód dorobiony , gdyż te alternatory były 6-cio diodowe. Być może ktoś przerobił na 9-cio diodowy, lub wyprowadził środek gwiazdy, do przekaźnika kontrolki ładowania. Jedynie rozkręcenie alternatora wyjaśni przeznaczenie przewodu.
To RB-1 rozbebeszone to nie regulator tylko przekaźnik kontrolki ładowania i automat blokujący włączenie rozrusznika kiedy motor już pracuje dlatego na tych dwóch kablach masz 23V bo to jest prąd przemienny pociągnięty z uzwojenia twornika altka czyli nie wyprostowany i nigdzie go nie podłączaj bo coś tam piszesz o zacisk 2 . A to z przodu na serwie...
Albo raczej to co nazywasz kontrolką włącznika masy jest kontrolką ładowania. Nie napisałeś do czego jeszcze ta "kontrolka masy" jest podpięta. Czy aby nie do + akumulatora? Jak się zachowuje ta kontrolka po odpaleniu? Gdzie (do czego) jest podłączony przewód zielonożółty ten co jednym końcem jest podpięty do alternatora? Podsumowując: Na regulatorze...
To regulator do alternator 6-coidiodowego i przekaźnik kontrolki ładowania. Bez tego przekaźnika kontrolka zapalałaby się wtedy jak alternator zacząłby ładować. Podłącz to tak jak ci przesłałem na rysunku
Witam, Z alternatora wychodzi 5 przewodów? Przekaźnik blokady jak źle działa to świeci się kontrolka ładowania. Proponuję sprawdzić przekaźnik poz 50. i stacyjkę.
Gdy silnik nie pracuje, na alternatorze a raczej na grubym jego zacisku(B+)jest napięcie takie samo jak na akumulatorze .Przełożenie silnik -alternator przez koło pasowe alternatora ,ma wpływ na wielkość ładowania,co jednak nie oznacza że to jest przyczyną.Podaj oznaczenie tych końcówek alternatora.
Proponuję wymienić regulator na elektroniczny "Magneton". Mechaniczny, prawdopodobnie nie będzie dostępny. Konstrukcyjnie czeskie regulatory dopasowane są do alternatorów. Jeżeli chce się założyć inny regulator, to trzeba dołożyć dodatkowy przekaźnik do kontrolki ładowania albo dokładać dodatkowy mostek trójdiodowy wewnątrz. A to się wiąże z przeróbkami...
Na prawde nie da się wysterować przekaźnika kontrolką ładowania?
Lampka w tym układzie jest wyłączana przez specjalny przekaźnik wysterowany ze środka uzwojenia stojana, w tym alternatorze styk N. Możesz ppszukać przekaźnika kontrolki ładowania od bizona, stara czy czegoś takiego albo zamontować wskaźnik napięcia. Jeśli prąd wirnika jest problemem bo np maszyna musi stać z wlączonym zapłonem to zamontuj 3 dodatkowe...
D+ regulatora - zasilanie po zapłonie DF regulatora- szczotka 18 D- regulatora- masa alternatora 10 19 alternatora- główne zasilanie /akumulator/ ?- w kostce alternatora - wyjście na przekaźnik kontrolki ładowania ?- wyjście obrotomierza.P
Witam! Mam problem z Corsą, ponieważ cały czas świeci się kontrolka ładowania akumulatora. Przewertowałem wszystkie strony na wielu forach i wszędzie jest napisane, że taki objaw jest winą niesprawnego przekaźnika kontrolki ładowania (Na schemacie K79). Z tego co wywnioskowałem ze schematu, to po wyciągnięciu przekaźnika, kontrolka powinna zgasnąć z...
Niestety 😔przekaźnik wymieniony kontrolka dalej świeci ładowania brak
Alternator obfotografowałeś ale przekażników jest kilka.Pewnie mostek się spalił i włancza przekażnik od kontrolki.
Proszę bardzo, może się przyda : http://obrazki.elektroda.pl/2897565000_1... W oryginale VW stosuje przekaźnik odpowiedzialny za ładowanie, często w okolicach siedzenia kierowcy, raczej nie pod deską rozdzielczą. Przekaźnik wyzwalany jest sygnałem kontrolki ładowania (załącza się gdy kontrolka gaśnie). Pozdrawiam!
Witam! Przyczyna żarzenia kontrolki tkwiła w tylnej lampie. Po oczyszczeniu styków lampy już nic nie żarzy i dobrze. Przy okazji musiałem wymienić przekaźnik kontrolki ładowania, ponieważ po czyszczeniu styków lampy przestało żarzyć ale padł przekaźnik kontrolki ładowania-kontrolka przestała się świecić. Jak to powiązać ze sobą, ponieważ wcześniej kontrolka...
Przekaźnik od kontrolki ładowania.P
Co jeszcze innego może mieć takie objawy jak świecąca kontrolka ładowania, "stukanie" w przekaźniku od świec żarowych? obrotomierz działa normalnie.
no wszystko fajnie tylko gdzie w aucie szukać tego przekaźnika kontrolki ładowania?? jak ktoś wie to niech pomoże...
Regulatory nie są 6 albo 9 diodowe.Ilość diód ma znaczenie dla układu kontrolki ładowania.Przy 6 diodach potrzebny jest przekaźnik kontrolki ładowania.
Randall_ w twoim przypadku nic więcej do szczęścia nie jest Ci potrzebne. Układ jest kompletny, to nie alternator 6 diodowy by był przekaźnik kontrolki ładowania. Minimalne żarzenie nie jest problemem, występuje często, ale przeważnie jest nie zauważalne. U Ciebie może występować spadek napięcia na przewodzie zasilającym stacyjkę, zwłaszcza przy większym...
To wyprowadzenie we fiacie było do kontrolki. A konkretnie do przekaźnika sterującego kontrolką ładowania. Co więcej w Ładzie też mógł być elektroniczny. A większość ruskich sprzetów w latach 90 miała elektroniczne regulatory do tego z przełącznikiem zima,lato.
Sygnał o pracy silnika brany jest z kontrolki ładowania. Gaśnięcie tej kontrolki powoduje załączenie przekaźnika. Tak samo wygląda sprawa w wersjach z BSI tyle, że przekaźnik wbudowany jest w ten moduł. Wystarczy odpiąć kabelek kontrolki z alternatora i już przekaźnik/BSI "myśli", że silnik pracuje i załacza przekaźnik.
Przerabiasz instalacje według schematu 2. Oryginalny regulator jak i przekaźnik blokady a dokładniej przekaźnik kontrolki ładowania demontujesz. Są całkowicie zbędne. A ten alternator od poloneza jest 6 czy 9 diodowy? Podaj jego dane. .
Jeśli problem jeszcze nie rozwiązany, to proponuję lampkę kontrolną ładowania (żarówka 4W; 12V) podłączyć tak jak na obrazku poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/1355974400_1... natomiast oryginalną lampkę kontrolną ładowania zostawić bez podłączenia. Uruchomić silnik i zobaczyć jak zachowuje się nasza zastępcza lampka kontrolna, jeśli...
Nic nie kombinuj tylko wymień przekaźnik kontrolki ładowania -było tyle razy że jest spalony prawie zawsze przy awarii alternatora.P
Co do ładowania to już nie ten przekaźnik. Sprawdzić trzeba ładowanie. Jak świeci się kontrolka ładowania to trzeba sprawdzić alternator - regulator napięcia , szczotki na nim itd. Dobrze zregenerowany alternator pracuje latami bez problemowo. Pytanie co faktycznie zostało w nim zrobione 1,5 roku temu.
Pewnie spaliła się stacyjka, poruszaj kluczykiem może załapie. U mnie stacyjka była wymieniana wiele razy, to wynik kiepskiego rozwiązania gdzie przez stacyjkę płynie prąd podgrzewaczy (60 Amper). Obecnie mam przerobione zasilanie przełącznika świec żarowych (na stałe), a obwód rozrusznika jest zabezpieczony przekaźnikiem podłączonym do kontrolki ładowania....
Styk w samym silniczku,jak koło ślimacznicy.Ale wpierw nalezy sprawdzic przekaźnik pracy interwałowej wycieraczek.
Mam nadzieje że przeszczep się uda tyle tylko że jak chcesz montować altek z jawy musisz zastosować się do schematów wrzuconych przez p.Błażeja no i nabyć prostownik,regulator napięcia i przekaźnik kontrolki ładowania.
Nie jestem pewien, ale w Zetorach chyba był dodatkowo przekaźnik kontrolki ładowania ( pod tablicą zegarów, pod osłoną przy pompkach hamulcowych). Natomiast padnięty regulator napięcia to normalka, pasuje od starych Skod, Jawy.
Te dwa kable możesz zaizolować i ten od szczotek też zaizoluj zostaw tylko gruby prądowy . A od kontrolki ładowania pociągnij przewód do wzbudzenia alternatora . Jak będziesz zakładał altek od poldka czy boscha to ten ichniejszy regulator i przekaźnik kontrolki ładowania możesz wyrzucić .
Na początek trzeba było miernikiem zmierzyć napięcie ładowania bo bez tego to rozbieranie w ciemno. Może być po prostu akumulator nie sprawny. A jak się okaże że diody dobre to jak sobie poradzisz ze sprawdzeniem regulatora? Montaż z powrotem do samochodu. W isuzu trzeba brać pod uwagę że był jeszcze przekaźnik kontrolki ładowania.
Wystarczy chwilowe podanie napięcia na zacisk D+ przez przekaźnik. Wstępnie chwilowo tak dla próby sprawdź czy się wzbudzi za pomocą kontrolki ładowania. Jeżeli zadziała, cewkę przekaźnika podłączył bym, pod zacisk 50 sterowania rozrusznikiem. Być może to zadziała, należy sprawdzić.
albo ten wspomniany RNA-1 będący jego elektronicznym odpowiednikiem) zamontować w Maluchu. Też go założysz, ale musisz dołożyć przekaźnik kontrolki ładowania (ten regulator jest dla alternatora 6 diodowego, Maluch ma 9). RNA-2 jest dla 9 diód.
Dziwi mnie fakt że pompa powinna pracować dopiero gdy jest ładowanie.Moze oporność cewki przekaźnika ma znaczenie?
Ten środek gwiazdy uzwojenia jest przecież neutralny napięciowo. Co to znaczy? W 125p z 6-diodowym alternatorem ze środka gwiazdy zasilany był przekaźnik kontrolki ładowania. W moim nieco nowszym aucie z alternatorem 9-diodowym zasilana jest stamtąd grzałka automatycznego ssania w gaźniku. Napięcie w tym punkcie to ok połowa napięcia w instalacji.
Sześcio diodowy bez kontrolki będzie działał bo wzbudzenie dostaje przez regulator wyjście 67 natomiast kontrolka służy tylko jako informacja czy alternator ładuje ,do podłączenia kontrolki musi być przekaźnik zwarty ponieważ w momencie jak alternator zaczyna ładować to na wyjściu kontrolki pojawia się napięcie więc przekaźnik musi rozłączyć styki by...
Witam. Sledzę własnie schemat instalacji grzania świec Isuzu. Nie mogę w swojej Astrze zlokalizowac 2 przekaźników - oznaczenie z rysunku K 79 i K 80. Jest to przekaźnik kontrolki ładowania i przekaźnik podgrzewacza. Z instrukcji nie wynika gdzie one są zlokalizowane. A na schemacie występują. Dysponuje ktoś z kolegów wiedzą która da odpowiedz na moje...
To na pewno jest alternator tylko że 6 diodowy, ale już z wbudowanym regulatorem napięcia. Element ze zdjęcia PB1 to nie regulator, a przekaźnik kontrolki ładowania i jednocześnie przekaźnik blokady rozruchu, czyli nie pozwoli ponownie uruchomić rozrusznika gdy ciągnik pracuje - jest ładowanie. Przewody na alternatorze zamienione miejscami. Napięcie...
Regulator z malucha nie bezie działał bez przeróbek instalacji! W alternatorze z malucha szczotki są odizolowane od masy a prąd wzbudzenia regulowany jest przez tranzystor NPN (plus na jedną szczotkę a minus poprzez złącze kolektor-emiter tranzystora). W MZ jedna szczotka podłączona jest do masy i trzeba zastosować inny regulator. Najlepiej ze starego...
Kontrolka nie jest sterowana przekaźnikiem
To jest diesel ?, jak tak, to na prawym słupku jest przekaźnik kontrolki
Napisałeś że instalacja była do zrobienia. Ale nie popisałeś się przy jej naprawie. Skoro masz 12V czyli masz już alternator który powinien ładować 14V. Kontrolka od ładowania musi się świecić po włożeniu kluczyka, aż do uruchomienia silnika. Nie pamiętam czy w tych jest tak samo jak w TS i czy ma przekaźnik kontrolki ładowania. Jeśli tak to może warto...
Podejrzewam, że jest jakieś zabezpieczenie przed uruchomieniem rozrusznika przy pracującym silniku. Może jakiś przekaźnik sterowany z kontrolki ładowania? Napięcie wzrasta przy podłączonym prostowniku i układ wyczuwa jakby silnik pracował i odcina rozrusznik.
Na 100%nie jesteś pewny że alternator jest 6-cio diodowy ,lepiej to sprawdzić ,co jest bardzo łatwe bez rozbierania alternatora.Jeżeli wówczas okaże się że na wyjściu z konektorem jest około7V (środek gwiazdy).Gdy będzie 12-14V to jest 9-cio diodowy.Wtedy można myśleć czy trzeba zastosować przekaźnik kontrolki ładowania.
Ja myślę o wpięciu się przekaźnikiem w kontrolkę ładowania, gaśnie ona to i przekaźnik rozłącza OUT układu
Witam. Obstawiałbym uszkodzony styk "N.O." przekaźnika kontrolki ładowania. Aby usprawnić układ ładowania radziłbym wstawić w przycisk impulsowy w układ cewki przekaźnika , który załącza ładowanie akumulatora , czyli po uruchomieniu zimnego samochodu podajesz minus na cewkę nie czekając , aż poda go czujnik temperatury , bo to czasem trwa kilka minut....
Witam . Na pierwszym zdjęciu to jest przekaźnik dużej mocy 75A. Alternator ma dwa wejścia ; -kontrolka ładowania -zasilanie (+12V)po kluczyku.
wydaje mi sie że bateria kondensatorów nie da rady jako pomoc, lepszym rozwiązaniem byłby dodatkowy aku (+ przekaźnik sterowany kontrolką ładowania) i przekaźnik odłączający na czas rozruchu wyładowany aku
Ale może prościej byłoby się podłączyć pod kontrolkę ładowania?? Wówczas kontrolka gaśnie - światła się zapalają. Tak to jest zrobione w Oplach.... Według mnie to jet najprostszy sposób, podłączyć przekaźnik pod kontrolkę ładowania i przekaźniki świateł, najmniej elektroniki i nie co się zepsuć.
Zawsze można dostawić przekaźnik i będzie kontrolka ładowania.
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
Oba modele to są alternatory. A kolego masz jeszcze przekaźnik rozrusznika i działającą blokadę na skrzyni gdy bieg jest włączony? Jeśli chcesz żeby blokada działała po zmianie alternatora musisz dokładnie prześledzić schemat z tego tematu i wpiąć według niego. A regulator i przekaźnik kontrolki ładowania możesz śmiało zdemontować. zostanie kilka wolnych...
A dlaczego nie weźmiecie sygnału - kontrolki ładowania jaki sterowanie przekaźnikiem łączącym obydwa akumulatory?
Przekaźnik świec żarowych. Pozdrawiam i czekam na nagrodę. Pozdrawiam.
Akumulator sprawny. Alternator sprawdzony na stole probierczym. Wygląda, że problem tkwi w instalacji elektrycznej samochodu, ponieważ po odłączeniu przewodu wzbudzenia D+ kontrolka ładowania nadal świeci na włączonym zapłonie przed odpaleniem silnika. Jak jest sterowane wygaszanie kontrolki? Jest jakiś przekaźnik? Przy odłączonym D+ kontrolka nie powinna...
Można by jeszcze pójść na łatwiznę i podłączyć przekaźnik pod kontrolkę ładowania zastanawiam się tylko czy nie cierpiał by w tedy regulator alternatora.
do fi5 kabel (przez przekaźnik?) do kontrolki ładowania? Czy trzeba wstawić bezpiecznik? Przewód od śruby M5 do kontrolki. Żadnego dodatkowego bezpiecznika tu się nie stosuje.
Po rozruchu gdy nie reaguje na gaz, napięcie ładowania jest 12,5 V. To nie jest napięcie ładowania, tylko statyczne akumulatora, a i to nie najwyższe. Nie ładuje. Regulator jest sterowany z ECU, więc to ono nie zwiększa ładowania, Nie wiem jak w tym modelu, w Transicie tdci do 2006 roku ECU steruje przekaźnikiem kontrolki ładowania, a sam regulator...
Witam mam prośbę o poradę, nie świeci mi kontrolka od ładowania w wyżej wymienionym samochodzie autko jest z 95r, sam alternator ładuje i obrotomierz chodzi, alternator ma kostkę 2 pinową, z jednej jest wyjście na obrotomierz, z drugiego wydaję mi się wyjście na kontrolkę, jak dam tam masę to załącza mi żółty przekaźnik pod maską i kontrolka świeci,ale...
Jeśli schemat odpowiada instalacji w twoim ciągniku to zdemontować możesz jedynie element 50 przekaźnik rozrusznika. Element 17 przekaźnik blokady jest jednocześnie przekaźnikiem kontrolki ładowania ze względu, że jest to alternator 6 diodowy. Nie było by tego wszystkiego przy alternatorze 9 diodowym. Demontujesz przekaźnik rozrusznika i łączysz ze...
Wedługł mnie najlepiej podpiąć przekaźnik pod kontrolkę ładowania, żeby światła się włączyły po odpaleniu auta i nie obciąrzały akumulatora.
Jeśli mnie pamięć nie myli to w obwodzie kontrolki jest przekaźnik.
Dodatkowo gdybyś chciał mieć kontrolkę ładowania, to przekaźnik za stykiem NC, cewka pomiędzy konektor N (środek gwiazdy) alternatora a masę a styki do obwodu lampki
najprościej- zwykły przekaźnik wpięty w obwód kontrolki ładowania... nie tak dawno tłumaczyłem komuś
nie ma żadnego przekaźnika
W tej chwili wszystkie są 9 diodowe. 6 diodowe miały przekaźnik od kontrolki ładowania. Dla wygody kup sobie taki, by miał regulator napięcia zblokowany na obudowie lub ze szczotkotrzymaczem.
Oto wartości pomierzone: Bez przekaźnika: B+ 14,28V, D+ 13,74V =kontrolka ładowania nie świeci z przekaźnikiem :B+ 14,27V, D+ 8,32V =kontrolka ładowania żarzy się. Czy wina leży po stronie alternatora a ściśle mówiąc po stronie regulatora napięcia?
Alt 6-cio diodowy, musi być przekaźnik lampki ładowania.
(at)sanfran głupoty gadasz, 6D alternator potrzebował tylko zasilania regulatora po stacyjce. A nie że przewodu że środka uzwojenia. Sygnał W był wykorzystany przez przekaźnik do kontrolki ładowania w naszym 125p. Inne firmy wykorzystywały czasem ten sygnał do obrotomierza w Dieslu. I tak samo wyglądający alternator był stosowany w Polonezie tyle że...
Płytek to tam nie ma są gotowe moduły elektroniczne ewentualnie mechaniczne na przekaźnikach.
Witam, podepnij przekaźnik pod kontrolkę ładowania i masę, będzie działać jak nic, ja mam tak w samochodzie, nawet jak na wolnych obrotach zaczyna się zaświecać ładowanie to światła działają dalej.
Do takiego włącznika świateł dołóż dodatkowy lub wymień znajdujący się w nim przekaźnik na taki 40A, choć wielce prawdopodobne że już tam taki będzie. Unikaj automatów sterowanych z kontrolki ciśnienia oleju lub alternatora, wybierz taki z detektorem progowym napięcia ładowania.
Witam masz niepodłączona wsuwke obok zacisku 30 nad czerwonym kablem z niebieska izolacją. . Kontrola jest prawidłowo podłączona do szczotkotrzymacza.Należy sprawdzić czy jest napięcie na tym zacisku po uruchomieniu silnika (powinno być identyczne jak na zacisku 30-wyjście alternatora).Jeżeli jest ,to odłącz ten przewód i sprawdź czy kontrola zgaśnie.Jeżeli...
Panowie. Jak podłączyć przekaźnik do kontrolki ładowania taki jak na zdjeciu http://motoczescikapka.pl/userdata/gfx/3... z powyzszym regulatorem zeby to działało prawidłowo. Bo nie mogę końca dojść
nie ma tam żadnego przekaźnika i bezpiecznika.
Jak sobie miło gdybamy to: midas29 napisał: kontrolka gaśnie a ładowanie 16v/19v na wolnych obrotach To świadczy że ładowanie jest,nie było potrzeby sprawdzania uzwojeń. Co do pomiaru uzwojenia nie podał To wcale nie musi świadczyć że ładowanie jest! To Jawa z przekaźnikiem kontrolki ładowania. Mogą być różne "cuda". Poza tym na prawidłowym(!) biegu...
30 plus z akumulatora 15 plus po stacyjce 67 z alt do 67 na reg kontrolka ładowania po przekaźniku rozwiernym do wolnej wsuwki na alt dotyczy alt sześciodiodowego
może lepiej przekaźnik podpięty tak,że zgaszenie kontrolki ładowania powoduje zwarcie styków przekaźnika.
Witam zalogowałem sie dopiero teraz szukam jakiegoś schematu na automatyczne włączanie świateł mijania,słyszałem ,że najprostrzym sposobem na sterowanie przekaźnikami jest kontrolka ładowania. czy ma ktoś może taki schemat :?: z góry dzięki:D
Ładowania brak pomiary wykonałem , przekaźnik sprawny , napięcie 24 V jest podawane do alternatora, i potwierdzacie się moje obawy że to diody. Regulator mógł być niesprawny , jedna nóżka ruszała się. Jakie napięcia powinny być na alternatorze ? +24 i -24 z akumulatora (główne złącza) oraz dwa złącza po +24 V , jedno zapewne do przekaźnika od kontrolki...
Ten brak mocy to zatkany kranik zapewne, wypalisz paliwo z gaźnika i moc znika, potem chwila postoju i jawa gotowa do boju. Brak ładowani, jeśli połączenia sprawne to uszkodzony regulator. Obejrzyj mostek prostowniczy prawa strona motocykla schowek , czy przypadkiem nie odlutowały się w nim takie druty, jak wyjmiesz zrozumiesz o czym piszę, tak samo...
:miler - a gdzie ja sugerowałem podłączanie przekaźnika pod kontrolkę ładowania? Polecałem zastosowanie modułu, który to nie spowoduje tego typu problemów. Tak, są też moduły działające na zasadzie detekcji wzrostu napięcia po uruchomieniu silnika.
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
Przekaźniki ok?
przekaźnik ładowania schemat kontrolki ładowania astra kontrolki ładowania
radio wyświetlacz vivaro amplituner stereo onkyo miernik lm358
Kod PK6.6555.0257EUA - Oprogramowanie Sony TV Jak wejść w menu serwisowe telewizora Manta?