najprawdopodobniej przekaźnik podwójny
można. Ale napewno sterownik? Może sprawdź zasilania na przekaźniku podwójnym..
Posprawdzaj bezpieczniki,skontroluj(podmień)przekaźn... podwójny.
Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator.
Jak kalkulator wtrysku jest zablokowany to nie ma z nim diagnozy. No jest jeszcze taka mozliwość, że masz zimne luty w przekaźniku podwójnym.
Aron 20000 , ten przekaźnik /podwójny/ , w/g VWData , jest za akumulatorem w kierunku grodzi!
w peugeot 306 jest taka puszeczka w której znajduja się 2 przekażniki odpowiedzialne za pompe i iskre, działa to na zasadzie imobolaisera, znajduje się też tam programator przepustnicy Stary co ty pierniczysz? To tylko przekaźnik podwójny.
Zobacz bezpieczniki pod maską, za komputerem jest przekaźnik podwójny i on też odpowiada za pompę paliwa w baku.
Pin 4, 5, 6 i 13 są połączone i na nich powinno się pojawiać 12V po zapłonie. Pin 8 i 15 na nich ma być na stałe 12V. Na pinie 14 ma być 12V po zapłonie, a na pinie 7 ma się pojawiać masa z komputera (pin 14 i 7 sterowanie przekaźnika). Pin 13 odpowiada za zasilanie pompy paliwa. To jest wszystko o przekaźniku podwójnym.
Witam. Zacznij od PP2000 a dopiero później wymieniaj elementy:) Moim zdaniem problem leży w przekaźniku podwójnym. Pozdrawiam.
Przekaźnik podwójny koło ecu
To zapraszam:) A odpowiedź na twój problem jest tutaj: wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU )
Pin 2 idzie to czujnika temperatury. Pin 4 i 3 to zasilanie +. Podane zgodnie z tym co podałeś na schemacie. Z tym że + musi się pojawiać po zapłonie. Peugeot stosuje przekaźniki podwójne do zasilania różnych elementów, może i do przekaźnika świec żarowych.
Miałem taki przypadek ,woda dostała się do podwójnego przekaźnik.
Której skrzynki?? tej pod maską a przekaźnik to ten duży podwójny???
Zaraz zaraz .Ale to jest przekaźnik co zasila pompę po zapłonie tak?
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika. Tam tez jest przekaźnik podwójny wtrysku prawdopodobnie koloru brązowego. Sprawdź go i zasilania w jego gnieździe. Wyłącznik bezwładnościowy. Immobilizer masz? Masz do niego drugi kluczyk?
Nie do końca jestem pewien czy dioda da radę bo nie wiem czy teraz na brązowym nie ma jakiegoś sygnału ale możesz zobaczyć, chyba nic nie uwalisz. Dodano po 45 Jak nie dioda to napewno podwójny przekaźnik.
Żorż, SL96 tak mają. I MM1AP. Po jakimś czasie pyknie przekaźnik podwójny i już jest spokój.
No to jesteśmy prawie w domu, masę przez kontrolkę, na pin 10 przekaźnika poproszę i próba uruchomienia auta, powinien odpalić.
Zapewne chodzi o przekaźnik podwójny który jest za komputerem, przykręcony.
Wyłącznik bezwładnościowy? Przekaźnik podwójny on odpowiada za pompę paliwa w zbiorniku. Jak immo nie puszcza to i pompka nie będzie działać.
... Za komputerem przekaźnik podwójny..... Niekoniecznie. Stad pytanie o identyfikacje samochodu.
Gdzieś nie przykręciłeś masy z wiązki sterownika do zespołu napędowego
Bezpiecznik jest. Jeżeli nie ma napięcia, to podłączenie nowej pompy na pewno nie spowoduje ze się pojawi.... http://obrazki.elektroda.pl/3514685900_1... 4315 - pompa paliwa BH12 - skrzynka bezpieczników pod maską (małe bezpieczniki) 1203 - wyłącznik bezwładnościowy 1304 - przekaźnik podwójny CA00 - stacyjka BMF1 - skrzynka bezpieczników...
Czyli główne obwody masz sprawne , może cewka przekaźnika uszkodzona . Masz tam w układzie 3 przekaźniki odpowiedzialne za włącznie wentylatorów nie licząc podwójnego przekaźnika . Poza tym wiatraki załącza sterownik silnika .
Sprawdź przekaźnik podwójny . Immo jak immo da się wrzucić inny sterownik. Najpierw pokombinuj z tym przekaźnikiem.
Dalej nic nie wiem. Ale dobra OK. Szukaj tego przekaźnika (on chyba jest podwójny) i powinien być po lewej stronie w komorze silnika pod komputerem.
By podłączył komputer i by zobaczył czy są obroty na komputerze. Ale tylko błędy czytać potrafią. Diagnostyka to nie tylko błędy. Immo nie trzyma, bo by pompa paliwa nie działała. Jest na 1 obwodzie zasilania z przekaźnika podwójnego razem z cewką.
Oczywiście bezpieczniki i przekaźnik podwójny sprawdzone na 100% .
Witam. Również mam problem z zasilaniem pompy więc chciałbym się włączyć. Peugeot 206 1,1 1998 rok. Po włączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwa. ECU Magneti Marelli (jedna wtyczka trójrzędowa). Sprawdziłem podwójny przekaźnik który jest pod ECU.Ten który steruje pompą nie ma masy z pina nr 7 z ECU. Po podaniu masy przekaźnik zwiera i pompa zaczyna...
Poradziłeś sobie?
Witam. Borykam się z pewnym problemem. Zakupiłem niedawno Peugeota 106 1.4i z 1993 roku z wtryskiem jednopunktowym oraz instalacją gazową. Mój problem polega na tym, że auto nie chce odpalać. To znaczy odpala, ale z opóźnieniem kilku sekundowym. Jest to dość kłopotliwe. Zmieniłem czujnik temperatury i posprawdzałem dużo rzeczy i wyczaiłem, że iskra...
Zasilanie na pompę paliwa i cewkę idzie z przekaźnika podwójnego - z tego samego wyjścia. Który rok pojazdu?
errata do mojej wypowiedzi: Pali się bezpiecznik opisany w instrukcji jako "kalkulator wtrysku - przekaźnik wtrysku" objawem jest to że zapala się kontrolka od immo (dlatego pomyślałem że jest to bezpiecznik od immo -zdziwiłem się że aż 30 A ;) Auto posiadam 6 lat i w tym czasie zdarzyło się, że kilka razy ten bezpiecznik się spalił. Zawsze pomagała...
Pompa jest zasilana z przekaźnika podwójnego. Przekaźnik jest wysterowany masą z komputera, a komputer podaje masę kiedy immo puści.
Tam jest przekaźnik podwójny umieszczony koło sterownika silnika ?, jeśli tak, to często w środku robią się zimne luty na płytce drukowanej
Przekaźnik podwójny lub przełącznik zespolony. 2003 rok tu już z com2000 masz na can nawet pętlę immo.
Zmieniłem podwójny przekaźnik i sterownik silnika i nadal jest to samo czyli nie ma sterowania masy wychodzącej na przekaźnik. Przejście na przewodzie między sterownikiem a przekaźnikiem podwójnym jest. Nie wiem co dalej.Za wszelką pomoc dziękuję.
Chłopie weź się w garść i napisz po ludzku co nie działa Czy pompa czy przekaźnik podwójny, czy iskra jest W którym miejscu było spawane?
Kolego zakładajac ze masz Boscha jednopunkt ,to podwójny przekaznik masz umocowany pod "puszką-obudową" jednostki sterujacej. Dokładnie w lini pionowej patrzac z góry na kompa..Aby sprawdzić zasilanie pompy paliwa ,nalezy zmostkować ze sobą (za pomocą przewodu z przełacznikiem tzw. przyciskiem) styki 1 i 11 wtyku przekaznika podwójnego. Pozdrawiam .
W BSI nie ma zasilania pompy paliwa tylko w podwójnym przekaźniku lub w BSM w komorze silnika.
Przekaźnik podwójny na puszce skrzynki bezpieczników pod maską. On podaje dwa plisy i często brakuje jednego z nich.
Witam to mój pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość :). a mianowicie mam sterownik BOSCH EDC 15C2 i są w nim 3 wtyczki 2 węższe jedna szersza potrzebyję w nim znaleść wedłóg schematu piny nr 69 +12V z BSM i piny 1 i 29 +12V po przekaźniku podwójnym. to jeden problem drugi to taki gdzie w peugeocie 807 2,0 HDi znajduje się ów przekaźnik podwójny,...
1997 rocznik, to jeszcze bez BSI i BSM. Poszukaj wyłącznika uderzeniowego na kielichu amortyzatora pod maską - najczęściej czerwony lub czarny przycisk. Przekaźnik podwójny w okolicach komputera, on podaje napięcie na ten właśnie wyłącznik, a potem do pompy paliwa. A bezpiecznik to pod maską masz, i któryś z nich. Nie zaszkodzi jak po kolei będziesz...
Okazała sie luźna wtyczka od podwójnego przekaźnika. Konkretnie wkładka wtyczki wychodziła do tyłu po zapięciu jej z góry. Po poprawieniu jest ok. Dzięki wszystkim za pomoc.
jak jest przekaźnik a nie ma pompy to po co jest przekaźnik ale ja na tym zdjęciu jego nie widzę Przekaźnik jest w tym module schowany. Żeby go wymienić trzeba posiadać wiedzę, umiejętności i sprzęt. Bo walka z żywicą którą jest zalany, to nie lada wyzwanie. Moduł jest uniwersalny do aut z pompą i bez niej. Tylko w autach z pompą komputer steruje przekaźnikiem....
Tak jak w każdym peugeocie po zapłonie na ok. 3 sekundy powinna uruchomić pompa paliwa w zbiorniku. Pompa jest zasilana przekaźnikiem podwójnym, który najczęściej jest za komputerem. Po drodze masz jeszcze wstrząsówkę. Komputer steruje tym przekaźnikiem. Z tego co pamiętam komputer podaję masę na przekaźnik.
Witam, pod komputerem silnika jest podwójny przekaźnik.Steruje pompą paliwa,zasilaniem na cewkę i wtryskiwacz .Ostatnio miałem przypadek że przekaźnik się częściowo wypiął z gniazda.
Przekaźnik podwójny , immo, uszkodzona instalacja elektryczna do modułu zapłonowego (kontrolka się nie zapala {żarówka na desce jest sprawwna?}).
Sterownik powinien załączyć na stałe jeden z przekaźników w tym podwójnym, to z niego dostaje faktycznie zasilanie, zresztą zrób eksperyment: przytrzymaj palcami zwarte oba przekaźniki, druga osoba niech próbuje odpalić, powinien zagadać
Witam. Od jakiegoś czasu pug rozładowuje mi aku. Po zgaszeniu silnika pobór prądu z aku wynosi 0,5A (od razu mowię że wszystko wyłączone: z radia i zegarka powypinałem kostki). Pod maską w skrzynce bezpieczników odpinam całą listwę bezpieczników od świateł i te 3 duże bezp (60A 60A i 40A). Na amperomierzu nadal 0,5A. Po wypięciu tego wszystkiego w obwodzie...
Tak jak mówi kolega pepe150, przekaźnik jest zasilany bezpośrednio z akumulatora, sterownik podaje masę na to wychodzi. Problem w tym, że kiedy mam dzień wolny i czas żeby grzebać to auto odpala bez poblemu, kiedyś na szybko zmierzyłem i miałem coś ponad 9v na pompie. Odrazu wyprzedzam pytanie, przekaźnik podwójny został podmieniony na sprawny z innego...
Witam, Troche za malo danych do auta (trzy silniki - LFX, LFW, LFY - ten ostatni z trzema systemami wtrysku) wiec trudno udzielac rad. W kazdym razie pompa jest zwykle zasilana z +APC przez wylacznik wstrzasowy i bezpiecznik F25 na BM34 (pod maska) na pin 3 pompy. Masa pin 4. Pozdrawiam, Georges PS. Nie zauwazylem "16V". Wiec silnik LFY. Jaki system...
Tak się dzieje , gdyż wcześniej jest jeszcze podwójny przekaźnik , który zasila to co wymieniłeś oraz sterownik , stąd nie ma kontrolki silnika! W 206 jest po prawej stronie pod maską , żółty.
Brązowe to przekaźnik podwójny. Czarne to kondensator przy cewce zapłonowej. Zrób zdjęcie całości co masz pod maską i jedź do gazownika. Bo sam nic nie zrobisz.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał sie podwójny przekaźnik, cewka oraz pompa paliwa. Po wymianie tych 3 rzeczy autko zapaliło. Dzięki wszystkim a pomoc.
Na karcie jest kod do wczytywania kluczyków . Aby uruchomić auto potrzeba wczytać kody kluczyków do immobilisera i właśnie po to jest ta karta .Czy to na pewno komputer?Za komputerem silnika jest przekaźnik podwójny brązowy lub czarny lubi się popsuć lub odpina się wtyczka .Czy komputer to SAGEM SL96?
Jeśli dobrze interpretuje schemat, to elementem 1304 jest tzw. podwójny przekaźnik od sterowania iskrą i pompą paliwa, rzecz w tym, że sam w sobie przekaźnik nie wykazywał uszkodzeń, a i używałem go w moim drugim peugeocie 306, gdzie działa bez problemu. Mam jednak pytanie, badając ciągłość na złączu, do którego wpina się owy przekaźnik, zauważyłem...
Podpinam się do tematu - mam ten sam objaw: po przekręceniu stacyjki nie zapala się check engine jak było dotychczas. Auto nie zapala. Z rok temu miałem ten sam problem okazało się ze komputer nie podaje masy na podwójny przekaźnik przez co nie działała pompa i zapłon. Dosztukowałem mu masę i tak jeździł rok. Ktoś coś poradzi?
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Oczywiście, jak sterownik jest zablokowany (immo) to nie ma z nim diagnozy. Podobnie jak nie ma zasilań (np uszkodzi się przekaźnik podwójny, ten pod sterownikiem). A może miał sprzęt do bani?
Odcięcie klawiatury jako sposób na zdjęcie immo? Gratulacje tym wieś tumanom. Odpięcie klawiatury przy odpalonym silniku, dawało efekt tylko do wyciągnięcia akumulatora. Po podpięciu akumulatora, znów trzeba było wpisywać kod. Jak nie ma napięcia na cewce i na pompie paliwa (ten sam obwód z przekaźnika podwójnego), więc prawdopodobnie świadczy o problemie...
Funkcje wył.uderzeniowego przejmuje moduł poduszek pow. a przekażnika podwójnego moduł BM34 na rys. 106
tak mówie o przekaźniku podwójnym. Jest on na bank sprawny bo był nowy założony. Bende musiał sprawdzić to wysterowanie z kalkulatora no i okablowanie. Macie moze jakis schemat do tego ??
Georges, ale przekaźnik podwójny idzie przez nie. Poza tym SL96 ma listwę zapłonową na świecach. Cewki uszkadzały UDQ w sterowniku i tylko szalał na wolnych obtotach
wtedy będzie za niskie ciśnienie spryskiwania. Na pewno nie próbowałeś. W BSM sa takie podwójne przekaźniki od tego. Możesz też dorobic kawałek obwodu od manetki do pompki. Wyjść jest kilka.
Przekaźnik podwójny (zasilania ecu i pompy paliwa) Ale problem nie tkwi w nim, albo brak masy na zespole napędowym, albo aku trup, albo brak ładowania
Za komputerem masz przekaźnik podwójny - on steruje pompą paliwa. Złącza okrągłe na podłużnicy pod akumulatorem, to otworzenia, przeczyszczenia. Podaj który rok samochodu, czy silnik to KDX, KFX czy KFW (oznaczenie w VIN).
Przekaźnik znaleziony, brązowy podwójny w skrzynce bezpieczników, okazało sie, ze jeden pin nie przewodzi. Wiązka od pompy idzie w stronę silnika pod dywanikiem, masy do niej nie znalazłem. Napisze po wymianie przekaźnika, mam nadzieje że tylko on dzieli auto od odpalenia. Pozdrawiam. Dodano po 1 Następne pytanie, jak sprawdzić 5 pinowy przekaźnik bo...
Witam, Może zabrzmię bardzo głupio, ale który to przekaźnik podwójny? Jak już wspominałem, albo i nie, jestem mechanikiem okrętowym i znam się czysto na mechanice a nie na elektryce, dlatego też problem ten jest tym większy dla mnie i moich kolegów po fachu :) Pozdrawiam. Dodano po 19 Przepraszam, za głupie pytanie :) Znalazłem chyba odpowiedź. W komorze...
Jeszcze nie doszedłem gdzie idzie ten kabelek od diody ale spr. na świecach ze iskrę ma to chyba nie jest w tym problem ale oczywiście to również zweryfikuje. Ale może odciąć pompę paliwa i mimo że iskra na świecy jest. I jak ma odpalić jak pompa nie pracuje i paliwo nie jest podawane, albo jest wpięte pod przekaźnik podwójny który odpowiada za pompę...
no i odpinałem ten bsm czy6 BSI jak zwał tak zwał - wg testera to BSI ale wiem ze chyba w tych latach produkcji określany ten moduł jako bsm, generalnie bo nie dopisałem tj 2001r i pod sterownikiem jest podwójny przekaźnik zasilania, Po odpięciu tego modułu błędy te same, parametrów brak nawet inne go bsm podpiąłem , nic- nie ma zmiany żadnej
Po przekręceniu na zapłon pompa paliwa pracuje? Za komputerem (przy akumulatorze) jest przekaźnik podwójny. Znam przypadki że go zlewało - a on odpowiada za pracę pompy paliwa. Poza tym do sprawdzenia masa na skrzyni, na podłużnicach, okrągłe wtyczki na podłużnicy w okolicach chłodnicy.
Witam, mam prawie identyczny problem również z 306-tką 1.6 tu5jp. Początkowo silnik odpalał a raz nie odpalał. Następnie nie dopalił definitywnie. Po wymianie przekaźnika podwójnego chodził dobrze jakiś czas, ale ostatnio ponownie zdechł na dobre. Pomiary w kostce przekaźnika bez włączenia stacyjki wskazują sta ke +12V na pinach 2, 8,11, 14, 15. Po...
Witam autko - peugeot 106 96r. poj. 1,1 na wtrysku mareli. Problem polega na tym, że komputer nie podaje mi napięcia (masy) na przekaźnik podwójny i tym samym nie mam napięcia na cewce zapłonowej, pompie paliwa i paru innych elementach. Napięcie do komputera dochodzi, napięcie ze stacyjki przez obwód przekaźnika na zapłonie też do kompa dociera a masy...
Witam Mam problem z odpaleniem Peugeota 406 1998 1.8 16v ze sterownikiem sagem sl96. Czy wie ktos moze jak sprawdzic przekaznik podwojny? Jest zasilanie na pinach 2, 11, 8, 15. Po przekreceniu kluczyka pojawia sie na pinie 14, ale wtedy zanika na pinie 11 i jest ponizej 1V, tak samo jak na pinach 1 i 9. Czy tak powinno byc? Czy wie ktos jakie powinny...
Bezwladnosciowy, jesli jest, to odcina wylacznie pompe paliwa. Jesli nie ma iskry i pompa nie kreci, to na pewno drugi stopien przekaznika podwojnego nie dziala. Zasila on rowniez wtryskiwacze. Sprawdz, czy masz zasilania na 2, 8, 11, 14 i 15 tego przekaznika i czy, po wlaczeniu zaplonu pojawia sie masa na 7 i 10. Jesli tak - przekaznik do wymiany....
Witam Mam taki oto problem z moim Peugeotem 206, 1,1b, 2000r. Zniszczył mi akumulator, poprzez częste rozładowanie go. Przy uruchomionym silniku ładowanie ok, napięcie na klemach 14,52V (pomiar przy obciążeniu, włączone światła). Czasami wszystko jest ok, a najczęściej potrafi rozładować akumulator na podstoju w kilka godzin, tak że nawet nie ma siły...
No właśnie kolego ! Twoja metoda naprawy polegała na dołożeniu przewodu (tak też można usunąć usterkę) ,który zastępuje uszkodzony , a ja wskazałem tylko gdzie na 90% występuje miejsce jego uszkodzenia (chodzi o przewód biegnący z BSM do ECU) i opisałem po ktrótce zasade sterowania przekaźnika mocy ,który siedzi w BSM (moduł na lewym nadkolu , auta...
W aucie dodatkowo jest zamontowany jakiś uniwersalny autoalarm ALRAD AL-150, są dwa bezpieczniki (sprawne) i podwójny przekaźnik JZC-20F z płytką drukowaną, mierzyłem piny 13 i 15 wychodzące z szarej wtyczki BSI i tam pojawia się napięcie 12,...V podczas wciskania guzika na pilocie i podczas przekręcania kluczyka w drzwiach, te dwa kable z pinów 13...
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Temat ogarnięty klima chodzi...ubytek gazu nie pozwalał załączyć sprężarki...minęło kilka tygodni i. Pozostał następny problem: Na początku załącza się podwójny wentylator chlodnicy na wolnym biegu i oba pracują tak samo wolno a następnie przechodzi na pełnąmoc tylko że mniejszy wentylator przyspiesza jak powinien a większy się rozłącza. Chwilowo zamieniłem...
sprawdz przekaznik podwojny, zasialnia ecu
Witam nie będę zakładał nowego temtu tylko się podczepię:D Otóż Peugeot 406 hdi z 2002 r Nie ma napięcia na sprężarce, Bezpieczniki, przekaźnik sprawdzone, kable przedzwonione, czynnik tydzień temu sprawdzony w serwisie. Bsi firmy valeo Na wyświetlaczu pokazuję, że klima jest włączona jest to klimatronic tak poza tym. Na wszelki wypadek zmieniłem przekaźnik,...
Znalazłem oznaczenie sterownika, jest to 0261-206215, właśnie po włączeniu zapłonu, jeden z tych podwójnych przekażników załącza na stałe a ten który zasila pompke nie reaguje, sprawdzając miernikiem, na przewodzie sterującym ten przekaźnik z komputera nie pojawia się żaden impuls masy. Co powinenem jeszcze sprawdzić ?. Proszę o sugestie.
Witam. Właśnie już doszedłem do wniosku że ten temat powinien już być zamknięty. Udało mi się po długiej analizie dojść dlaczego auto się tak zachowywało jak wyżej w opisach problemu. Otóż opiszę zachowanie i dlaczego jeszcze raz: 1. Pompa działała i rozładowywała akumulator gdy ze stacyjki były wyjęte kluczyki ponieważ podwójny przekaźnik który jest...
Po zgaszeniu auta, jest możliwe że w ciągu 3 minut jeszcze włączy się pompa paliwa. Zasilanie na pompę paliwa podaje przekaźnik podwójny za komputerem silnika. Ten przekaźnik jest sterowany z komputera, chyba że ktoś zdrutował instalację. To nie samochód w epoce gaźnika, tylko już na wtrysku. Każdy nowy samochód ma okres czasu do "uśpienia".
Na wstępie dzięki kolego za zainteresowanie. Faktycznie kluczowanie jest masą nie pomyślałem o tym, więc formalnie jak podepne LEDe pod "+" na aku to przykładając do pinu 1 lub 2 powinna mrugać w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Jutro sprawdzę ponownie i dam znać. A jak wg Ciebie wygląda ten brak komunikacji, odczyty ze skanera w pierwszych postach,...
Najczęściej uszkodzeniu ulega przekaźnik podwójny pod maską. Możesz także zmasować dodatkowym przewodem obudowę sterownika silnika. Kiedyś kiedyś miałem przypadek uszkodzenia wiązki elektryki sterownika silnika, chyba biały kabel szarpnij za kable na odpalonym silniku i zobaczy czy bd reakcja.
To sygnalizuje uszkodzenie ukladu.Podwojny przekaznik,instalacja itd.
A co ze wzbudzeniem na stałe po włączeniu zapłonu? -od plusa za stacyjką mała żaróweczka która wzbudzała alternator Czego nie załapałeś? :) Tak może zostać. Robiłem podobnie, tylko przekaźnik z podwójnym stykiem, żaróweczka przez przekaźnik w chwili pojawienia się zasilania na cewce przekaźnika( po stacyjce) a po wyłączeniu kluczyka przekaźnik puszcza...
georgesgr a powiedz mi kolego czy zasilanie stałe na pin 49 brane jest ze skrzynki z pod komory silnika?... Przeciez napisalem wyzej: F26 na BM34 (skrzyce bezpicznikowej pod maska) Dodano po 1 a ten przekaznik relay jest po drugiej strony ECU ? Ktory? Podwojny jest przy ECU.
Witam, Po pierwsze, auto nie jest zgodne z norma EOBD, wiec do diagnostyki - tylko PP2000. Po drugie, sprawdz przede wszystkim wszystkie zasilania. Nie pamietam, czy w 2002 roku206-tka byla juz "full MUX" (COM2000 pod kierownica). Jesli tak - bezpieczniki F1, F4 i F15 na BSM, jesli nie - przekaznik podwojny. Pozdrawiam, Georges
Sprawdz podwójny przekażnik .Powinen być koło ECM.
System SID801 siemens -złącze czarne pin C 3 (+APC czyli 12v po zapłonie) ,złącze szare piny E3 F2 F3 (+12V po przekaźniku mocy) System Bosch EDC15C2 -pin 69 (+12V po zapłonie z BSM) piny 1 i 29 (+12V po przekaźniku podwójnym) System SID803 z Fap i bez Fap złacze szare piny J3 K2 K3 (+12v po przekaźniku głównym) Jest jeszcze Bosch na 3 złączach ale...
Cześć Mam problem z właściwym podłączeniem wentylatora chłodnicy, wiec chciałbym odświeżyć ten temat. Na przedstawionym schemacie są dwie wtyczki pierwsza wtyczka ma 2 piny druga wtyczka ma 4 piny. Urządzenie przedstawiony na zdjęciu też ma dwie wtyczki, ale ... pierwsza wtyczka ma tylko 1 pin druga wtyczka ma 6 pinów. Odważę się powiedzieć, że urządzenie...
Partnery miały podwójne krańcówki przednich drzwi. jedną na słupku a drugą w zamku i prawdopodobnie ta w zamku jest uszkodzona. Jeśli tak masz to przetnij obwód tej w zamku i powinno wszystko grać.
Przyciągnęli mi autko sąsiada (j.w) Nie wykazuje żadnych błędów na komputerze. Zapal i gaśnie, przy tym cały czas strasznie kopci. Sprawdziłem układ paliwowy, nie zapowietrza się, filtr paliwa nowy, przekaźnik podwójny załącza się (przelutowałem płytkę w razie 'w'). Proszę o jakieś podpowiedzi, gdzie jeszcze pogrzebać. Dodano po 57 Dodam jeszcze że...
podwójny przekaźnik peugeot przekaźnik podwójny wtrysku schemat przekaźnik podwójny
zmywarka amica silnik wkrętarka bosch dioda tranzystory mutujące
schemat podłączyć radio kenwood odkurzacz rowenta bully
Migające diody w pralce Indesit WISL65 - przyczyny i rozwiązania Spalona cewka zapłonowa w silniku Briggs & Stratton