szukałem w siec Mało skutecznie! Proszę sprawdzić przycisk rozrusznika, oraz przekaźnik rozrusznika.
Zewrzyj styki przekaźnika (duże śruby) ze soba na moment. Rozrusznik powinien zadziałac. Przy naciśnięciu przycisku start słychać ,,klapniecie " przekaźnika ?
Jaka jest jego wartość napięcia, sprawdzić miernikiem po tym jak się włącza przekaźnik. Może coś z przekaźnikiem nie tak skoro nie włącza rozrusznika. Jakie jest napięcie na aku? Sprawdzić czy sterowanie dochodzi do przekaźnika, doładować aku.
Akumulator dobry, rozrusznik dobry, przekaźnik wpół włączony cyka, a rozrusznik nie kręci.
Akumulator, przewody , sniedż. Zmierz napięcie na akumulatorze w momencie rozruchu. Widać , że mocno spada skoro przekaźnik rozrusznika puszcza.
Temat zamykam do wymiany był przekaźnik rozruszniuka
Moduł wymieniłem na nowy, ale nie pomogło. Teraz jest tak, że po odpięciu tylnych lamp przekaźnik na rozrusznik strzela i tyle.
Do przejrzenia układ interlock według schematu z serwisówki. Jak patrzę na schemat od XMAX 250 to układ jest bardzo prosty, bez udziwnień. Zasilanie na cewkę stycznika idzie z wyłączników światła stop, poprzez styki przekaźnika od stopki bocznej. Cewka stycznika jest sterowana bezpośrednio przyciskiem rozrusznika do masy.
Przecież akumulator to złom, nie da się na takim akumulatorze mierzyć napięcia ładowania. Można wykluczyć uszkodzenie rozrusznika, jak na akumulatorze z samochodu odpala bez problemu.
Poszłam trochę na skróty, gdyż nie miałam dostepu do grubych przeowdów. Połączyłam styki przekaźnika, czyli złączyłam je "na krótko". Poza kilkoma iskrami efekt taki sam- rozrusznik milczy. Czyli zostaje rozrusznik do sprawdzenia i ew. sam aku? Czy mam jednak definiutywnie obejść przekaźnik?
tzn klakson i światło zrobiłem to były banalne usterki, pozostaje tylko jeszcze nie działający rozrusznik. Gdy próbuję odpalić coś zaczyna pikać w module cdi, i na pewno nie jest to pstrykanie w przekaźniku rozrusznika. Na krótko rozrusznik działa prawidłowo. Sam przekaźnik też jest na pewno dobry. I tu pojawia się pytanie czy może być zepsuty moduł...
A mogę kablem rozruchowym połączyć minus akumulatora z silnikiem? Nic się nie stanie? Bo może faktycznie jest słaba masa na silnik. A może ten przekaźnik jest uszkodzony?
Witam.Mam problem z motocyklem yamaha thundercat z 98 roku. Motor przestał odpalać od momentu gdy próbowałem odpalić z podpiętym prostownikiem. Sprawdziłem już wszytko co można był sprawdzić i nadal nie ma iskry na świecach mimo iż rozrusznik kręci. Kupiłem nawet używany moduł zapłonowy jednak wymiana nie pomogła. Zastanawiam się jeszcze nad przekaźnikiem...
Poszukaj w internecie jak wygląda przekaźnik rozrusznika w Twoim motocyklu, powinien być blisko akumulatora, idzie do niego gruby czerwony przewód od dodatniego bieguna akumulatora. Może być tak, że przekaźnik się uszkodził i cały czas zwiera, albo coś jest nie tak ze sterowaniem przekaźnika i coś trzyma go cały czas włączonego. rozepnij cienkie przewody...
Jeśli słyszysz "cyknięcie", to znaczy, że przekaźnik rozrusznika działa, więc sprawdź, czy napięcie dochodzi do rozrusznika. Gdy wynik sprawdzenia będzie pozytywny należy skupić uwagę na samym rozruszniku, może szczotki się zawiesiły. Na początek spróbuj (o ile na wierzchu jest rozrusznik) stuknąć w niego małym młotkiem i jeśli nadal nie zadziała trzeba...
ESTR jest to przewód od alarmu a alarm jest sterowany + a rozrusznik masą - jakoś tak mi opisywali jak kupowalem, i powiedzieli ze yamaha jest jednym z producentów którzy używają do sterowania rozrusznika masy i potrzebny jest przekaźnik, jeśli mozecie powiedzcie który kabel do czego i jakoś podłącze. ESTR- kabel wychodzący z alarmu powinien byc w piety...
Pierwszy mój pomysł to zastosowanie super kondensatorów, takich jak w boosterach, które ładowane byłyby z głównego akumulatora zasilania, a oddanie mocy byłoby tylko na przekaźnik rozrusznika. Czy jest możliwe zrobić taki moduł? Z czego miałby się składać? Ktoś może ma jakiś schemat lub mógłby wytłumaczyć oraz mniej więcej koszty takiego czegoś. Myślę,...
Aczkolwiek jeżeli brak tam bezpiecznika w obwodzie rozrusznika to przyczyna będzie inna - zwarcie w wiązce lub uszkodzona stacyjka.
Przestań pisać pierdoły... + do stycznika jest z lampy stop, - z przycisku rozrusznika (tak w uproszczeniu, po drodze przekaźnik). Sprawdź dokładnie ten obwód.
Witam ,na koniec zeszłego sezonu brat miał nie groźny upadek na moim motocyklu ściął znak, po doprowadzeniu motocykla do ładu spróbowałem odpalić, niestety nie udało się, przy remoncie odpinałem komputer ,pompę paliwa,aku, wymieniłem przekaźnik rozrusznika ale niestety to nie to ,sądzę że może to być czujnik przechyłu ale nie wiem dokładnie, wszystko...
(at)bubu1769 A nie zapomniał Szanowny Koleżka tym, że rozrusznik tego silnika, jak większość zaburtowych, wymaga przekaźnika do rozrusznika, o ile nie został zamontowany w silniku? Że alternator tam jest zespolony z układem zapłonowym typu CDI ? (koło magnesowe na podobieństwo motocyklowych) i że na łodziach z zasady stosuje się woltomierz, zamiast...
Witam mam nadzieję że wybrałem dobry dział. Mam problem z Yamaha TDM 850 rok 1994. Motocykl nie ma światła stopu chociaż czujniki są ok. Nie ma kierunkowskazów oraz rozrusznik nie działa na przycisk. Jest nowy stycznik rozrusznika , drugi przekaźnik rozrusznika oraz drugi regulator napięcia i nowy akumulator. Nadal nic. Metodą na zwarcie śrubokrętem...
Rozrusznik bez wyciągania można sprawdzić na krótko tzn. podłączyć przewód do + akumulatora i dotykać do konektora rozrusznika jeżeli kręci to należy się przyjrzeć przekaźnikowi, jeżeli nie sprawdzić rozrusznik( zapłon nie musi być włączony)
Nie. Wystarczy użyć dwóch małych przekaźników samochodowych ze stykami NO. Jeden podłącza gotowość pompy a drugi izoluje + rozrusznika w momencie puszczenia startera by nie powodować masy dla + gotowości. Układ wtedy działa tak; po włączeniu zapłonu mamy gotowość pompy przez NO styki pomocnicze, a naciśnięcie startera poprzez styki pomocnicze drugiego...
Akumulator jest dobry, wszystko bezpośrednio pod akumulator. Nawet sprawdzałem przekaźnik bezpośrednio pod akumulatorem i też włączał się i wyłączał jak odpalałem motocykl. Sprawdzałem na 2 przekaźnikach. Może powinienem zastosować przekaźnik motocyklowy startera ? Czyli ten duży co przekazuje prąd rozrusznikowi. On chyba musi mieć większą tolerancję...
Odłączyłeś każdą kostkę, czy odłączyłeś stacyjkę i regulator napięcia? Wyjąłeś wszystkie bezpieczniki prócz głównego bezpiecznika na przekaźniku rozrusznika? W takiej sytuacji nie powinno być już żadnego upływu prądu, chyba że coś zostało dołożone w instalacji, jakieś grzanie manetek lub gniazdko z USB.
W liczniku er-1 brak połączenia pomiędzy licznikiem a ECU, stąd brak odczytu prędkości, obrotów i temperatury silnika. Błąd 12 to brak odczytu obrotów wału korbowego. ECU dostaje sygnał z przekaźnika rozrusznika i powinien wiedzieć, że wał korbowy się kręci i powinny być impulsy z czujnika położenia wału korbowego. Sprawdzana była rezystancja impulsatora,...
Obawiam się że producent zadbał o to aby złącza były niestandardowe. W sumie w obecnej sytuacji, co za problem wymienić przewód na zestaw od nowej ładowarki? Też są sprzedawane chińskie prostowniki z przewodem i złączem umożliwiającym wyprowadzenie na stałe złącza do ładowania. Ale jak już mowa o nowych motocyklach, to wręcz wskazane jest odłączanie...
Kostka firmy Guilera to przekaźnik rozrusznika. Niestety nie miałem okazji grzebać przy takim module i sprawdzać pracę zapłonu, więc nie mogę praktycznie nic powiedzieć na temat możliwości istnienia blokady obrotów oraz możliwości jej "odłączenia". W JOG dwa przewody z modułu (połączone razem, czarno-białe) powinny iść na stacyjkę na wydzielony styk...
Zastanawia mnie co to było to cykanie a teraz tego nie ma po naładowaniu aku To cykanie to przekaźnik wspomniany powyżej, podaj do plusa rozrusznika plus bezpośrednio z akumulatora, jak zakręci to rozrusznik sprawny. Dodano po 1 Zastanawia mnie co to było to cykanie a teraz tego nie ma po naładowaniu aku A kabli nie ukręciłeś, lub czy dobrze podłączyłeś?...
Witam, mam problem z podłączeniem alarmu z funkcją odpalanie z pilota. Alarm podłączyłem bez problemu natomiast pojawia się problem z podłączeniem odpalania z pilota. Mianowicie wyczytałem na tym forum że trzeba podłączyć przekaźnik tak : kabel ESTR z alarmu do nowego przekaznika na 85 ,86 na mase, 30 na mase i 87 do przewodu bialo-zielonego na przekazniku...
A podłączyć się przekaźnikiem NC pod czujnik ciśnienia oleju? Brałem pod uwagę takie rozwiązanie (wyszukać czujnik, który włącza się po odpaleniu silnika i wyłącza po jego zgaśnięciu) - pytanie, czy wspomniany czujnik ciśnienia oleju właśnie tak działa a nie włącza się już od razu po przekręceniu stacyjki w pozycji ON (przed zakończeniem kręcenia rozrusznikiem)....
Możliwe że pojawiła się przerwa w przewodach (ciężko to będzie znaleźć) lub jest problem z masą w instalacji oraz masą silnika. Wina może też leżeć w przekaźniku rozrusznika, jeżeli to jest podróbka chińska to konektory są niezgodnie z normą mniejszej grubości i przez to nie łączy. Proponuję sprawdzić i podoginać konektory we wtyczce tak aby ciasno...
Witam, mam problem z brakiem iskry zarówno świecy i na samym przewodzie zapłonowym. Nie wiem co może być przyczyną, kiedyś motorek kiepsko palił, zapłon włączał się i wyłączał przy ruchach kierownicy i do tego miał problem z kręceniem rozrusznikiem i falowaniem obrotów. Nie chciałem się bawić w ustalanie przyczyny więc za śmieszne pieniądze kupiłem...
A masz linkę czy drut? Posiłkowałem się różnymi tabelkami, które można znaleźć poprzez google.pl. Nie wykonywałem żadnych obliczeń, ponieważ nie chcę dobierać kabla na styk to po prostu biorę rozmiar większy. Nie wiem jak Twoja FZka, ale moja ma problem z odpaleniem w chłodniejsze dni. Akumulator mam nowiutki, VARTY... Zalany parę miesięcy temu. W zimie...
Witam. mam problem ze znalezieniem usterki elektrycznej w mojej fjr, mianowicie po odpaleniu i zgaszeniu motocykla stracił prąd na rozrusznik, przednie światła, klakson, podnoszenie szyby! Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem? zaznaczę że bezpieczniki są ok, kostki wyczyściłem kontakt sprayem i ciągle nic! Czy jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny...
Z tego co wiem byl remont silnika( cylinder i tlok) 2000km temu robiony ma innych forach czytalem ze moze to byc przekaznik rozrusznika bylem u znajonego mechanika samochodowego i on mowu ze na motocyklach sie zbytnio nie zna ale ze wedkug niego to zatarty silnik, co sądzicie?
Witam. Mam problem. Po odłączeniu modułu od instalacji motocykla iskra wróciła, lecz na chwile. Motorek załapie ale nie odpali. Przy dotknięciu rozrusznika iskra sie pojawia ale jak rozrusznik wkreci sie na swoje obroty to iskra ginie - tak jakby pow pewnych obrotow silnika iskra ginela. Modul odlaczylem dlatego ze jakis przekaznik musial sie spalic...
Witam serdecznie WSZYSTKICH uzytkownikow forum oraz dziekuje za zainteresowanie sie moim tematem/problemem. Sprawa wyglada nastepujaco. Motocykl, to Yamaha R6 rocznik 2001 doposazona w angielskiej firmy alarm "Datatool" model alarmu "VETO EVO". Motocykl w stanie idealnym, alarm funkcjonowal bez najmniejszych zastrzezen i wszystko bylo ok, az do czasu...
Witam. Mam taki problem. W zeszłym roku padł mi silnik w mojej XJ 600. Zakupiłem nowy ale z wymiana czekałem aż do teraz. Wszystko ładnie już podłączone poza 2 przewodami. Został mi przewód od rozrusznika raz od przekaźnika (oba z oczkami) I tu moje pytanie, gdzie je umocować? Jeśli ktoś miał taki sprzęt i mógłby wskazać miejsce ich mocowania byłbym...
Witam mam simsona z silnikiem am6 i część elektryki potrzebną do odpalenia moduł,regulator itd. Mam problemy z elektryką.Z żółto-czerwonego kabla wychodzącego z silnika do kostki regulatora mam pociągnięty kabel do świateł i żarówka H4 55w na wolnych obrotach świeci praktycznie pełnym światłem, minimalne dodanie gazu i świeci full a gdy zamieniłem kable...
rozrusznik yamaha yamaha rozrusznik przekaźnik yamaha
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot laptop diagnostyki samochodów łopaty wiatraka
mikrokomputer cobra1 volvo sensus
Rodzaj gniazda wtryskiwacza Mercedes Sprinter 903 Konfiguracja Golden Interstar Xpeed LX2 z pilotem Universal Remote Essence